13 sonuç
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma. todo.vu hakkında daha fazla bilgi
todo.vu, zaman izleme, görev yönetimi, adres yönetimi ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir. todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Çalışan Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Eğitim Yönetimi
Trello, projeleri panolar halinde düzenleyen bir iş birliği aracıdır. Trello, bir bakışta ne üzerinde çalışıldığını belirtir.
"Her şeyi birlikte organize edin." Trello, projeleri panolar halinde düzenleyen bir iş birliği aracıdır. Trello, size bir bakışta neyin üzerinde çalışıldığını, kimin ne üzerinde çalıştığını ve bir şeyin süreç içinde bulunduğu noktayı belirtir. Tüm projeleriniz, görevleriniz ve ekibinizin tamamı düzenlidir, dikkate alınır ve bir bakışta kolayca görülebilir. Yeni kullanıcılar liste ve kart kavramlarını kolayca anlar ve dakikalar içinde Trello üzerinde çalışmaya başlayabilir. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Çalışan Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Eğitim Yönetimi
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Çalışan Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Eğitim Yönetimi
monday.com, işletmenizin tüm özellikleri için tek bir yerden özel çözümler oluşturmanıza olanak tanıyan kullanımı kolay bir platformdur.
monday.com, işletmenizin tüm özellikleri için tek bir yerden özel çözümler oluşturmanıza olanak tanıyan kullanımı kolay bir platformdur. Önceden hazırlanmış şablonlarla başlayın ve iş akışlarınız için bunları tamamen özelleştirin. Böylece tüm ekibiniz envanteri izleyebilir, yeni çalışanları işe alıştırabilir, projeleri denetleyebilir, önemli görevlerle ilgili durumları güncelleyebilir, satış ve pazarlama kampanyalarınızı yönetebilir. Bu iş birliği çözümüyle aşırı uzun e-posta yazışmalarından kurtulun, toplantıları kısaltın ve daha da verimli çalışın. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Çalışan Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Eğitim Yönetimi
Bir kurumsal iş yönetimi yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında şablonlar, zaman takibi, Gantt çizelgeleri, panolar ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği iş yönetimi yazılımıdır. Uyumlu bir dijital işyeri oluşturmak için özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman takibi, gerçek zamanlı güncellemeler ve performans raporları gibi özelliklerin hepsini şirket genelinde paylaşılabilen tek bir noktadan kullanın. Günlük süreçlerinizi otomatikleştirmek için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Çalışan Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Eğitim Yönetimi
NetSuite iş yönetimi, finans, CRM, envanter, tedarik zinciri ve çok kanallı ticareti tamamen entegre tek bir sistemle yönetir.
NetSuite, muhasebe, envanter ve sipariş yönetimi, müşteri yönetimi, proje yönetimi ve daha fazlası gibi temel süreçleri otomatikleştirir. Birleşik bir bulut platformu, kullanıcıların işlerini yürütmek için ihtiyaç duydukları özelliklere ve verilere her zaman, her yerden güvenli erişim sağlar. Gerçek zamanlı görünürlük sağlayan esnek raporlama, gösterge tabloları ve iş zekası araçları ile NetSuite, her büyüklükteki ve sektördeki kuruluşun maliyetleri kontrol etmesine, verimsizliği ortadan kaldırmasına ve finansal performansı artırmasına yardımcı olur. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Çalışan Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Eğitim Yönetimi
Bitrix24, sekiz milyon şirket tarafından kullanılan önde gelen ücretsiz bütüncül iş yönetimi paketidir. CRM, görevler, projeler, belgeler, e-posta ve daha fazlası.
Bitrix24, tamamen ücretsiz bütüncül iş yönetimi yazılımıdır. CRM, görevler, belge yönetimi, proje yönetimi, zaman yönetimi, iş süreci otomasyonu, faturalama, iş birliği, devamsızlık yönetimi, e-posta pazarlaması, sanal PBX (özel birim santrali), paylaşımlı takvimler, şirket dizini, HRMS (insan kaynakları yönetim sistemi) ve çok daha fazlası gibi 35’ten fazla ücretsiz araca sahip olursunuz. Bulutta ve kendi sunucunuza kurabileceğiniz bir yazılım olarak 30 saniyeden daha kısa sürede kullanıma hazır hale gelir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Çalışan Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Eğitim Yönetimi
Süreçleri otomatikleştirin ve dijital ortama aktarın, mevcut sistemlere entegre edin, IoT verilerine eylem ekleyin, süreçleri değer zinciri genelinde koordine edin.
FlowCentric Processware, dijital dönüşümü benimsemek, kolayca yenilik yapmak ve hızlı bir şekilde sonuç elde etmek isteyen kuruluşlar için idealdir. Şirketler, FlowCentric Processware’i esnek süreç odaklı çözümler geliştirmek; ERP sistemlerinin ömrünü uzatmak ve IoT cihazları tarafından toplanan verilere anlamlı eylemler eklemek için kullanır. Yazılım, sınırsız sayıda süreci dijitalleştirmek, operasyonel verimliliği artırmak ve yasal kontrolleri uygulamak isteyen, 100’den fazla çalışanı olan şirketler için mükemmeldir. FlowCentric Processware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Çalışan Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Eğitim Yönetimi
CAFLOU küçük ve orta ölçekli şirketler için kullanımı kolay bir iş yönetimi sistemidir. Hizmet alanında çalışan profesyoneller için çok uygundur. Ücretsiz olarak kullanmaya başlayın.
CAFLOU şirket ve ekip performansınızı ve mali durumunuzu tamamen dijital olarak yönetmenizi sağlar. CAFLOU işletmenizi tek yerden tam anlamıyla kontrol etmenizi sağlayan, kullanımı kolay olmakla birlikte, tümleşik bir iş yönetim sistemidir. CAFLOU nakit akışını ve iş faaliyetlerini yönetmenize, nereden tasarruf edebileceğinizi belirlemenize, ekibinizi izleyip organize etmenize ve projeleri yönetmenize olanak tanır. Bunların tümünü tek yerden, hatta ev ofisinizden yapabilirsiniz. Etkili olun. Hemen ücretsiz olarak kullanmaya başlayın. CAFLOU hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Çalışan Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Eğitim Yönetimi
Fiyat tekliflerini, projeleri, kaynakları, görevleri, zaman çizelgelerini, marjları ve faturaları izleyin. Bağlantılı ofis paketleri, finans, CRM, Slack, Trello, Jira...
VOGSY, B2B hizmet sektörü için bağlantılı bir ERP’dir (kurumsal kaynak planlama); GAV International Group’un bir parçası olan ve 30’dan fazla ülkede 35 yıllık ERP mükemmelliğine sahip olan VOGSY, tüm dünyadaki pazarlama, danışmanlık ve teknoloji dahil tüm B2B hizmet sektörlerine hizmet vermektedir. Üst düzey yöneticiler, yöneticiler ve satış, finans, operasyon ve proje yönetiminde çalışan diğer profesyoneller, VOGSY’den gelen bağlantılı süreçler ve verilerle işlerini daha hızlı ve daha kolay bir şekilde yapabilirler. VOGSY hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Çalışan Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Eğitim Yönetimi
Hesaplı gıda ürünü distribütörlerinin yanı sıra et, deniz ürünleri, tarım ürünleri, kümes hayvanları, peynir, içecek ve daha fazlası için tasarlanmıştır.
NECS entree, diğer gıda dağıtım sistemlerinin çoğunda görülmeyen bir güç ve kullanım kolaylığı sunan, Windows için gıda dağıtım yazılımı uygulamasıdır. Gıda hizmeti operasyonlarını NECS ile yürüten 1.500 distribütörle, bu kategorinin en büyük gıda dağıtım yazılımı sağlayıcılarından biridir. NECS gıda dağıtım sistemi, tam kapsamlı toptan gıda hizmeti dağıtımı, et dağıtımı, deniz ürünleri dağıtımı, tarım ürünleri dağıtımı ve peynir dağıtımı için idealdir. Entree hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Çalışan Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Eğitim Yönetimi
Benelinx, işletmelerin fiyatlandırmaları, teklifleri, komisyonları, politikaları ve daha fazlasını yönetmesine yardımcı olan bir sigorta acentesi yönetim çözümüdür.
Benelinx, personel sosyal hakları sektörü için bir acente yönetim çözümüdür. Yazılım, güvenli ve bulut tabanlı bir platformda günlük operasyonları, satış ve yenilemeleri, müşteri hizmetlerini otomatikleştirerek sosyal hak aracıları için acente yönetimine entegre bir yaklaşım sunar. Günümüzün dijital dünyası için tasarlanan Benelinx, üretkenliği artırmayı amaçlar ve doğru, gerçek zamanlı verilere erişim sağlar. Benelinx, Salesforce tarafından desteklenmektedir. Benelinx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Çalışan Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Eğitim Yönetimi
Temizlik işi yönetim yazılımı. İşlerinizi otomatikleştirin, daha fazla satış yapın, iş incelemeleri alın, sadakat kuponları, gerçek zamanlı müşteri güncellemeleri gönderin ve daha fazlasını yapın.
Temizlik hizmetleri sunan mikro ve orta ölçekli işletmeler için yazılım: Temizlikçi hizmeti, ev temizliği, halı temizliği, ev temizliği şirketleri, mülk yönetimi hizmet sağlayıcıları, konut temizliği şirketleri ve diğerleri. HouseService365, temizlik şirketlerinin işlerini otomatikleştirmesine, daha fazla satış yapmasına, iş incelemeleri almasına, sadakat kuponları göndermesine, müşterileriyle uzun süreli ilişkiler kurmasına, iş uygulamasını kolaylaştırmasına ve bu arada profesyonel görünüp profesyonelce çalışmasına olanak tanır. Houseservice365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Çalışan Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Eğitim Yönetimi