10 sonuç
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her büyüklükteki şirket için üst düzey yardım masası çözümüyle mükemmel müşteri hizmetleri sağlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, gelen müşteri çağrılarını kaydetmenize ve çağrı merkezi işlevini hepsi bir arada çok kanallı yardım masası çözümüne entegre etmenize yardımcı olabilir. Web sitenizden veya sabit hattan gelen telefon çağrılarını tek bir yerde merkezileştirin. VoIP sağlayıcınızı seçin, sınırsız SIP (oturum başlatma protokolü) santralleri ve yerel numaralar bağlayın, çağrıları yönlendirin ve kaydedin. LiveAgent ile birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak çok kolaydır. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük ücretsiz deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • İsteğe Bağlı Kaydetme
  • Planlı Kaydetme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Arama Kaydı
Arama kaydı içeren önemli bir çevrimiçi CRM. Sekiz milyondan fazla işletme bulut PBX ve CRM olarak Bitrix24 kullanıyor. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Ses kaydı içeren bir CRM mi arıyorsunuz? İşte Bitrix24. Bitrix24 hem gelen hem giden telefon çağrılarını kaydeder. Telefon aramasını telefon numaranıza veya cep telefonunuza yönlendirmek ve görüşmenin her koşulda kaydedilmesini sağlamak istiyorsanız CRM bunu yapmanıza olanak tanır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • İsteğe Bağlı Kaydetme
  • Planlı Kaydetme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Arama Kaydı
Squaretalk, satış ve destek ekiplerinin her yerden verimli bir şekilde çalışmasını sağlayan çok yönlü bir bulut iletişim platformudur. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi
Squaretalk, basitleştirilmiş otomasyon ve entegrasyonlar içeren çok yönlü ve güvenli bir CPaaS’dir (hizmet olarak iletişim platformu). Çok basit olduğu için diğer işlerinize zamanınız kalır. Satış ve destek ekiplerine her yerden ve müşterilerin tercih ettiği kanallar üzerinden verimli bir şekilde çalışmak için güçlü araçlar sunan uygun fiyatlı, ölçeklenebilir ve kullanımı kolay iletişim platformudur. Zoho, Salesforce veya diğer popüler CRM’ler gibi favori araçlarınızı yerel entegrasyonlar veya özel API ile sorunsuz bir şekilde bağlayın. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • İsteğe Bağlı Kaydetme
  • Planlı Kaydetme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Arama Kaydı
Zendesk, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen, eksiksiz bir müşteri hizmetleri çözümü sağlar.
Zendesk Suite, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen müşteri hizmetleri çözümüdür. Zendesk'i kullanan şirketler, ortalama olarak her ölçekte müşteri memnuniyetini %25, temsilci verimliliğini ise %30 oranında artırıyor. Müşteri etkileşimleriniz; web widget'ları önceden tanımlanmış bilet yanıtları ve çok daha fazlası gibi özellikler içeren tek bir arayüzde bulunur. Hızlıca ayarlayın ve çalıştırın. Zendesk Suite; bilet sistemi, yardım merkezi, topluluk forumu, mesajlaşma, Talk (bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı), Explore (müşteri deneyimi analiz yazılımı) ve Sunshine Conversations'ı (mesajlaşma platformu) içerir. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • İsteğe Bağlı Kaydetme
  • Planlı Kaydetme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Arama Kaydı
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • İsteğe Bağlı Kaydetme
  • Planlı Kaydetme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Arama Kaydı
CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın.
CloudTalk, gelişmiş görüşme kaydetme işlevine sahip bir telefon sistemidir. DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo gibi 2.500’den fazla işletme, CloudTalk’ın üstün arama kalitesine ve uygun fiyatlı telefon sistemi çözümlerine güvenmektedir. 70’ten fazla gelişmiş arama özelliğiyle satış ve müşteri destek ekiplerinizin yaşamlarını basitleştirin. Helpscout, Pipedrive veya Shopify gibi e-ticaret sistemleri, CRM ve mevcut yardım masası ile entegrasyon sayesinde potansiyel müşterilerle iletişimi geliştirir. Ücretsiz 14 günlük denemeyle başlayın. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • İsteğe Bağlı Kaydetme
  • Planlı Kaydetme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Arama Kaydı
Etkili, uygun fiyatlı ve kullanımı kolay çağrı kaydetme yazılımı, AVOXI. Risksiz denemeyle, ne kadar kolay olabileceğini görün.
AVOXI çağrı kaydetme özelliğinin kullanımı kolaydır ve sadece birkaç dakika içinde ayarlanabilir. 6,99 $’dan başlayan rakamlar ve ücretsiz depolama alanıyla AVOXI’nin çağrı kaydı, piyasadaki en uygun fiyatlılardan biridir. Gelen ve giden kayıt, çağrı puanlama, özel dağıtımlar, temsilci geri bildirimi, gerçek zamanlı izleme ve diğer kalite güvence özellikleri. 30 günlük ücretsiz deneme. AVOXI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • İsteğe Bağlı Kaydetme
  • Planlı Kaydetme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Arama Kaydı
Arama kayıtlarının etkinleştirilmesi, iş performansınızı ve müşteri deneyiminizi geliştirmenize yardımcı olur.
En iyi müşteri deneyimini sunmak, sürekli bir iyileştirme sürecidir. TalkChief ile gelen ve giden aramalar için arama kayıtlarını etkinleştirerek günlük işlemlerinizi izleyebilir, değerlendirebilir ve iyileştirebilirsiniz. TalkChief hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • İsteğe Bağlı Kaydetme
  • Planlı Kaydetme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Arama Kaydı
Görüntülü aramalar, aşamalı ve tahmine dayalı çevirici, SMS kampanyaları, raporlama ve Google Takvim senkronizasyonu içeren çağrı merkezi aracı.
Neotel Call Center Software, kurulum gerektirmeyen kullanımı kolay bir çözüm sunarak şirketinizin ticari faaliyetlerini kontrol etmenizi sağlar. İçerdikleri arasında: WebRTC (web tabanlı gerçek zamanlı iletişim) hattı, arama kaydı, müşteri adayları penceresi, müşteri adayları arşivinden e-posta gönderme, aşamalı ve tahmine dayalı çevirici, özelleştirilebilir konuşma metni, istatistik modülü, SMS kampanyası, izleme, takip ve fısıltı, raporlama, dinamik sinyal gönderimi ve kara listeye alma. Ek hizmetler şunları içerir: üçüncü taraf doğrulaması ve çok daha fazlası. Neotel Call Center Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • İsteğe Bağlı Kaydetme
  • Planlı Kaydetme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Arama Kaydı
KOBİ’ler için özel olarak üretilmiş esnek, güvenilir ve uygun maliyetli bir bulut telefon sistemiyle iş iletişimini yeniden tanımlayın.
Zoho Voice, her cihazdan kolayca iş görüşmesi yapmaya ve gelen aramaları yanıtlamaya yardımcı olan bulut tabanlı bir VoIP (İnternet protokolü üzerinden ses) telefon yazılımıdır. Zoho Voice; CRM, Desk, Recruit, ve Bigin gibi diğer Zoho uygulamalarıyla entegre olur. Böylece ekipler, aramaları uygulamalar arasında geçiş yapmadan yöneterek zaman kazanabilir. IVR, tıkla ve konuş, arama sıraları, arama kaydı, çalışma saatleri, arama aktarma, canlı arama izleme ve çok daha fazlası gibi gelişmiş bulut telefon özelliklerini edinin. İş görüşmelerini yönetme şeklini modernleştirmenin zamanı geldi. Zoho Voice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • İsteğe Bağlı Kaydetme
  • Planlı Kaydetme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Arama Kaydı