15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Arama Kaydedici Uygulama

Arama Kaydedici Uygulama, kuruluşların kendi çalışanlarının müşterilerle etkileşimlerinin kayıtlarını almalarına olanak sağlar. Yazılım; tam zamanlı, rastgele ve talep üzerine kayıt imkânlarına sahiptir ve çalışanların bilgisayarlarına arama kayıtlarını kaydetmelerine, sınıflandırmalarına ve yeniden erişmelerine olanak verir. Telefon Görüşmesi Kaydetme Programı ile ilişkili çözümler için şu yazılımlara da bakınız: Çağrı Merkezi Uygulamaları, Müşteri Hizmetleri Yazılımı ve Yardım Masası Yazılımı.

12 sonuç

CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi
CloudTalk, gelişmiş görüşme kaydetme işlevine sahip bir telefon sistemidir. DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo gibi 2.500’den fazla işletme, CloudTalk’ın üstün arama kalitesine ve uygun fiyatlı telefon sistemi çözümlerine güvenmektedir. 70’ten fazla gelişmiş arama özelliğiyle satış ve müşteri destek ekiplerinizin yaşamlarını basitleştirin. Helpscout, Pipedrive veya Shopify gibi e-ticaret sistemleri, CRM ve mevcut yardım masası ile entegrasyon sayesinde potansiyel müşterilerle iletişimi geliştirir. Ücretsiz 14 günlük denemeyle başlayın. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • Arama Etiketleme
  • Dosya Aktarımı
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Arama Transkripsiyonu
  • IVR/Ses Tanıma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Etkileşim İzleme
  • Arama İzleme
Zendesk, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen, eksiksiz bir müşteri hizmetleri çözümü sağlar.
Zendesk Suite, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen müşteri hizmetleri çözümüdür. Zendesk'i kullanan şirketler, ortalama olarak her ölçekte müşteri memnuniyetini %25, temsilci verimliliğini ise %30 oranında artırıyor. Müşteri etkileşimleriniz; web widget'ları önceden tanımlanmış bilet yanıtları ve çok daha fazlası gibi özellikler içeren tek bir arayüzde bulunur. Hızlıca ayarlayın ve çalıştırın. Zendesk Suite; bilet sistemi, yardım merkezi, topluluk forumu, mesajlaşma, Talk (bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı), Explore (müşteri deneyimi analiz yazılımı) ve Sunshine Conversations'ı (mesajlaşma platformu) içerir. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • Arama Etiketleme
  • Dosya Aktarımı
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Arama Transkripsiyonu
  • IVR/Ses Tanıma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Etkileşim İzleme
  • Arama İzleme
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • Arama Etiketleme
  • Dosya Aktarımı
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Arama Transkripsiyonu
  • IVR/Ses Tanıma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Etkileşim İzleme
  • Arama İzleme
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her büyüklükteki şirket için üst düzey yardım masası çözümüyle mükemmel müşteri hizmetleri sağlayın.
LiveAgent, gelen müşteri çağrılarını kaydetmenize ve çağrı merkezi işlevini hepsi bir arada çok kanallı yardım masası çözümüne entegre etmenize yardımcı olabilir. Web sitenizden veya sabit hattan gelen telefon çağrılarını tek bir yerde merkezileştirin. VoIP sağlayıcınızı seçin, sınırsız SIP (oturum başlatma protokolü) santralleri ve yerel numaralar bağlayın, çağrıları yönlendirin ve kaydedin. LiveAgent ile birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak çok kolaydır. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük ücretsiz deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • Arama Etiketleme
  • Dosya Aktarımı
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Arama Transkripsiyonu
  • IVR/Ses Tanıma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Etkileşim İzleme
  • Arama İzleme
Arama kaydı içeren önemli bir çevrimiçi CRM. Sekiz milyondan fazla işletme bulut PBX ve CRM olarak Bitrix24 kullanıyor.
Ses kaydı içeren bir CRM mi arıyorsunuz? İşte Bitrix24. Bitrix24 hem gelen hem giden telefon çağrılarını kaydeder. Telefon aramasını telefon numaranıza veya cep telefonunuza yönlendirmek ve görüşmenin her koşulda kaydedilmesini sağlamak istiyorsanız CRM bunu yapmanıza olanak tanır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • Arama Etiketleme
  • Dosya Aktarımı
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Arama Transkripsiyonu
  • IVR/Ses Tanıma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Etkileşim İzleme
  • Arama İzleme
Squaretalk, satış ve destek ekiplerinin her yerden verimli bir şekilde çalışmasını sağlayan çok yönlü bir bulut iletişim platformudur.
Squaretalk, basitleştirilmiş otomasyon ve entegrasyonlar içeren çok yönlü ve güvenli bir CPaaS’dir (hizmet olarak iletişim platformu). Çok basit olduğu için diğer işlerinize zamanınız kalır. Satış ve destek ekiplerine her yerden ve müşterilerin tercih ettiği kanallar üzerinden verimli bir şekilde çalışmak için güçlü araçlar sunan uygun fiyatlı, ölçeklenebilir ve kullanımı kolay iletişim platformudur. Zoho, Salesforce veya diğer popüler CRM’ler gibi favori araçlarınızı yerel entegrasyonlar veya özel API ile sorunsuz bir şekilde bağlayın. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • Arama Etiketleme
  • Dosya Aktarımı
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Arama Transkripsiyonu
  • IVR/Ses Tanıma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Etkileşim İzleme
  • Arama İzleme
Etkili, uygun fiyatlı ve kullanımı kolay çağrı kaydetme yazılımı, AVOXI. Risksiz denemeyle, ne kadar kolay olabileceğini görün.
AVOXI çağrı kaydetme özelliğinin kullanımı kolaydır ve sadece birkaç dakika içinde ayarlanabilir. 6,99 $’dan başlayan rakamlar ve ücretsiz depolama alanıyla AVOXI’nin çağrı kaydı, piyasadaki en uygun fiyatlılardan biridir. Gelen ve giden kayıt, çağrı puanlama, özel dağıtımlar, temsilci geri bildirimi, gerçek zamanlı izleme ve diğer kalite güvence özellikleri. 30 günlük ücretsiz deneme. AVOXI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • Arama Etiketleme
  • Dosya Aktarımı
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Arama Transkripsiyonu
  • IVR/Ses Tanıma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Etkileşim İzleme
  • Arama İzleme
Birçok gelişmiş özelliğe sahip, buluttan kullanımı kolay tam özellikli giden çağrı merkezi yazılımı. Kurulum ücreti veya aylık acente ücreti yok.
Kullanımı kolay giden çağrı merkezi yazılımı ve buluttan rastgele telefon çevirici. Son derece güvenilir ve güvenli. Özelleştirilebilir formlar, süreç otomasyonu, karma arama, gerçek zamanlı kişiselleştirilebilir analizler, çağrı izleme ve kayıt yoluyla verimliliği artırır. REST API aracılığıyla mevcut yazılımınızla entegre olur. Dışarıdan çağrı merkezleriyle çalışılmasını destekler. Farklı yerlerde bulunan ofisler ve uzaktan çalışma için idealdir. Kullanım başına ödeme. Kurulum ücreti yok, temsilci süresi ücreti yok. Dialfire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • Arama Etiketleme
  • Dosya Aktarımı
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Arama Transkripsiyonu
  • IVR/Ses Tanıma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Etkileşim İzleme
  • Arama İzleme
Arama kayıtlarının etkinleştirilmesi, iş performansınızı ve müşteri deneyiminizi geliştirmenize yardımcı olur.
En iyi müşteri deneyimini sunmak, sürekli bir iyileştirme sürecidir. TalkChief ile gelen ve giden aramalar için arama kayıtlarını etkinleştirerek günlük işlemlerinizi izleyebilir, değerlendirebilir ve iyileştirebilirsiniz. TalkChief hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • Arama Etiketleme
  • Dosya Aktarımı
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Arama Transkripsiyonu
  • IVR/Ses Tanıma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Etkileşim İzleme
  • Arama İzleme
Görüntülü aramalar, aşamalı ve tahmine dayalı çevirici, SMS kampanyaları, raporlama ve Google Takvim senkronizasyonu içeren çağrı merkezi aracı.
Neotel Call Center Software, kurulum gerektirmeyen kullanımı kolay bir çözüm sunarak şirketinizin ticari faaliyetlerini kontrol etmenizi sağlar. İçerdikleri arasında: WebRTC (web tabanlı gerçek zamanlı iletişim) hattı, arama kaydı, müşteri adayları penceresi, müşteri adayları arşivinden e-posta gönderme, aşamalı ve tahmine dayalı çevirici, özelleştirilebilir konuşma metni, istatistik modülü, SMS kampanyası, izleme, takip ve fısıltı, raporlama, dinamik sinyal gönderimi ve kara listeye alma. Ek hizmetler şunları içerir: üçüncü taraf doğrulaması ve çok daha fazlası. Neotel Call Center Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • Arama Etiketleme
  • Dosya Aktarımı
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Arama Transkripsiyonu
  • IVR/Ses Tanıma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Etkileşim İzleme
  • Arama İzleme
KOBİ’ler için özel olarak üretilmiş esnek, güvenilir ve uygun maliyetli bir bulut telefon sistemiyle iş iletişimini yeniden tanımlayın.
Zoho Voice, her cihazdan kolayca iş görüşmesi yapmaya ve gelen aramaları yanıtlamaya yardımcı olan bulut tabanlı bir VoIP (İnternet protokolü üzerinden ses) telefon yazılımıdır. Zoho Voice; CRM, Desk, Recruit, ve Bigin gibi diğer Zoho uygulamalarıyla entegre olur. Böylece ekipler, aramaları uygulamalar arasında geçiş yapmadan yöneterek zaman kazanabilir. IVR, tıkla ve konuş, arama sıraları, arama kaydı, çalışma saatleri, arama aktarma, canlı arama izleme ve çok daha fazlası gibi gelişmiş bulut telefon özelliklerini edinin. İş görüşmelerini yönetme şeklini modernleştirmenin zamanı geldi. Zoho Voice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • Arama Etiketleme
  • Dosya Aktarımı
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Arama Transkripsiyonu
  • IVR/Ses Tanıma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Etkileşim İzleme
  • Arama İzleme
Satış ekiplerinin, alıcının duygularını daha iyi anlayarak gelirlerini hızlandırmaları için duygusal farkındalık sağlayan görüntülü çağrı asistanı.
Sybill, satış ekipleri için duygusal farkındalık sağlayan görüntülü arama asistanıdır. Kimin kazanabileceği ve alıcıları neyin heyecanlandırdığı konusunda içgörüler oluşturmak için görüşme sırasında söylenenler bağlamında alıcınızın ifadelerini ve beden dilini yakalar. Sybill, satıcıların potansiyel müşterilerle ilgili derin bilgilerden yararlanarak görüşmelerde ilerleme kaydetmesine olanak tanır. Satış liderlerinin, potansiyel müşterilerde nasıl bir etki yarattığına bağlı olarak mesajlarını ve sunum slaytlarını dönüştürmelerine ve ekiplerine kazandırıcı davranışlar konusunda koçluk yapmalarına olanak tanır. Sybill hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kaydetme
  • Arama Etiketleme
  • Dosya Aktarımı
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Arama Transkripsiyonu
  • IVR/Ses Tanıma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Etkileşim İzleme
  • Arama İzleme