18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Ticari Kredi Yazılımı

Ticari Kredi Yazılımı kredi hesaplamaları, risk yönetimi, teklif oluşturma, işleme ve izleme, kredi raporları ve mali fırsat analizi dahil ticari kuruluşların krediyle ilgili tüm operasyonlarını yönetir. Ticari Kredi Yazılımı Bankacılık Yazılımları, Finansal Risk Analizi Programları, Kredi Tahsilat Yazılımı ve Kredi Yönetim Yazılımı ile ilişkilidir.

10 sonuç
timveroOS: Bankalarda ve FI'larda otomasyon yoluyla ticari kredileri hızlandırmak, kararları 12 kat daha hızlı artırmak ve kredi kârlarını %20 artırmak. timveroOS hakkında daha fazla bilgi
timveroOS kapsamlı ticari kredi otomasyon platformu, bankalara ve finans kuruluşlarına uygulamadan tahsilatlara kadar süreçleri yöneterek hizmet verir. KOBİ'lere ve işletmelere hizmet veren şirket, kredileri, teminatlı/teminatsız kredi limitlerini, işletme kredi kartlarını, BNPL (Şimdi Al Sonra Öde)/taksit işlemlerini ve satış noktası nakit avanslarını destekler. Bu işletim sistemi ayrıca karmaşık faktoring, leasing ve aracılık projelerinin oluşturulmasına da olanak tanır. Bu platform, bankaların kararları 12 kat daha hızlı almasını ve ortalama kredi kârını %20 artırmasını sağlar. timveroOS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • API
  • Nakit Akışı Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Risk Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Pano
  • Belge Yönetimi
  • Payment Collection
  • Third-Party Integrations
2007 yılında kurulan CreditOnline şu anda Avrupa, Güney Amerika ve Asya’da faaliyet göstermektedir ve deneyimli bir geliştirme ve destek ekibine sahiptir.
CreditOnline, tüm ilgili tarafları son teknoloji kredi ekosistemine entegre eden uçtan uca bir kredi iş yönetimi yazılımıdır. Finansal teknolojide yılların deneyimine sahip yazılım geliştiriciler ve kredi uzmanları tarafından tasarlanmıştır. Geleceğin teknolojisi ve uzun vadeli iş ortakları sayesinde hizmet portföyünüzü ve müşteri tabanınızı genişletmeyi basit, hızlı ve uygun maliyetli hale getirerek işletmenizin yaşam döngüsünün herhangi bir aşamasında kendini etkili bir şekilde büyütmesine veya yenilemesine olanak tanır. CreditOnline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • API
  • Nakit Akışı Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Risk Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Pano
  • Belge Yönetimi
  • Payment Collection
  • Third-Party Integrations
Loans Express faiz, yıllık gelirler ve alikuot hesaplaması ile kredi hesaplamasını kapsayan bir kredi yönetimi yazılımıdır.
Loans Express, kredi kurumları, kredi aracıları ve finansal kiracılar için ticari kredi yazılımıdır. Kredi gündemini dijitalleştirir, büyük miktarda müşteri verilerini işler ve Excel, Word, PDF'yi destekler. Yazılım, çeşitli kredi türlerini (faiz, yıllık gelirler, tam bölen hesaplama, günlük faiz), müşteri veri tabanına doğrudan bağlantıyı, önceden tanımlanmış ayarlara dayalı kredi hesaplama oluşturmayı, toplu operasyon özelliğini ve muhasebe ve banka modülüyle entegrasyonu kapsar. Deneme sürümünü edinin. OneCore Loans App hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • API
  • Nakit Akışı Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Risk Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Pano
  • Belge Yönetimi
  • Payment Collection
  • Third-Party Integrations
Portföy ikincil pazarlaması ve yatırımcı yönetimi seçenekleri içeren entegre API odaklı kredi oluşturma ve yönetme platformu.
Lendstream, tüm 3. taraf veri veya hizmet sağlayıcılarını entegre etme olanağı sunan uçtan uca API odaklı kredi yönetimi yazılımıdır. Yerleşik CRM, kullanıcı yönetimi ve her kredi sürecinin %1-100 otomatikleştirilebileceği yapılandırılabilir iş akışı modülleri. Bu kredi yazılımı, kredi oluşturma ve yönetme, ikincil pazarlama (kredi portföyü satışları) ve kitlesel fonlama işletmelerini destekler. Çoklu ülke, para birimi ve dil desteği. Kredi alanlar, kredi aracıları ve yatırımcılar için entegre web uygulamaları. Lendstream hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • API
  • Nakit Akışı Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Risk Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Pano
  • Belge Yönetimi
  • Payment Collection
  • Third-Party Integrations
Hepsi bir arada kredi yönetim sistemidir. CRM, borç tahsilatı ve kredi riski özellikleriyle kredi ürünlerini ve müşteri işlemlerini kolaylaştırın.
Fintech Market (FTM), modern ve kullanıcı dostu bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı kredi ve risk yönetimi platformu sunar. Tüketici ve KOBİ kredi sağlayıcıları, yeni nesil bankalar, araç kiralama şirketleri ve şimdi satın al-öde-daha sonra hizmetleri için özel olarak tasarlanmıştır. Bu platform krediler, mevduatlar, cari hesaplar ve yatırım seçenekleri gibi çeşitli finansal ürünleri kapsar. Ayrıca sistem, şirket içi geliştirmeyi ortadan kaldırmak için güçlü bir CRM aracıyla birlikte dijital işe alıştırma, risk ve borç yönetimi sunar. Fintech Market Core System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • API
  • Nakit Akışı Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Risk Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Pano
  • Belge Yönetimi
  • Payment Collection
  • Third-Party Integrations
Bankalar, bağlı finans şirketleri ve özel kredi kuruluşları için tasarlanan SBS, finansman operasyonlarını dönüştürerek kredilerin düzenlenmesini kolaylaştırır.
Dünya çapında bankalar, bağlı finans şirketleri ve özel kredi kuruluşları için tasarlanan SBS, bir hizmet olarak sunulan ve tek bir düğmeye dokunarak erişilebilen kapsamlı, kağıtsız bir çözüm sunarak varlık finansmanı operasyonlarını dönüştürür. SBS, uzman finansörleri güçlendirerek müşteri hizmetlerini ve aracı yardımını geliştirir, kredi kararlarını hızlandırır ve gerçek zamanlı risk değerlendirmesini mümkün kılar. SBS Financing Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • API
  • Nakit Akışı Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Risk Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Pano
  • Belge Yönetimi
  • Payment Collection
  • Third-Party Integrations
Microsoft Dynamics için OneCore; krediler, kiralamalar, filolar ve daha fazlası için Microsoft onaylı finansal hizmetler yazılım çözümüdür.
Microsoft Dynamics 365 Business Cental için OneCore; Microsoft onaylı bir finansal hizmetler çözümüdür. Yazılım, şu tür başlıca finans ürünleri için tam desteği kapsamaktadır: Kiralama, satın alma, finans ve işletme kiralaması, krediler, filo yönetimi. Solitea OneCore'un merkezinde, hem sözleşme öncesi hem de aktivasyon sonrası süreçleri destekleyen gelişmiş ürün yönetimi ve işlem modülü bulunmaktadır. İşletmenizi hukuki destek ve çevrimiçi veri işleme sunan tek bir entegre sistemle destekleyin. OneCore hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • API
  • Nakit Akışı Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Risk Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Pano
  • Belge Yönetimi
  • Payment Collection
  • Third-Party Integrations
ABLE Origination, bankalar ve MFI'lar (mikrofinans kuruluşları) için uçtan uca bir kredi oluşturma sistemidir.
ABLE Origination yazılımı, kredi oluşturma sürecinin tamamını baştan sona otomatikleştirir. Platform çok az insan etkileşimiyle veya hiç insan etkileşimi olmadan çalışabilir. ABLE Origination, 360° müşteri görünümüne dayalı kişiselleştirilmiş teklifler sunar ve benzersiz bir müşteri deneyimi sağlayarak portföy gelirini en üst düzeye çıkarır. Modüler temeli sayesinde ABLE Origination, tüm iş gereksinimlerini karşılamak için büyük ölçüde yapılandırılabilir ve ölçeklendirilebilir. ABLE Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • API
  • Nakit Akışı Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Risk Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Pano
  • Belge Yönetimi
  • Payment Collection
  • Third-Party Integrations
Web + Mobil Uygulama tabanlı kredi çözümü ve NBFC (Banka Dışı Finansal Kuruluş) ve Mikro finans kuruluşları için temel bankacılık uygulaması.
Web + Mobil Uygulama tabanlı kredi çözümü NBFC ve Mikro finans için temel bankacılık uygulaması Müşteri Adayı oluşturma, Belge yönetimi, Kredi oluşturma, Kredi yönetim sisteminden Rapor Yönetimine kadar tüm kredi verme süreçlerini karşılayan tek bir pakettir. Özellikleri arasında kağıtsız süreç, kredi bürosu entegrasyonları, müşterilerin işlemlerini takip edebilmesi için Kimlik Numarası, SMS, Müşteri Mobil uygulaması entegrasyonu ve kredi verme sürecini yürütmek için Personel Mobil uygulaması entegrasyonu yer alıyor. Intelligrow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • API
  • Nakit Akışı Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Risk Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Pano
  • Belge Yönetimi
  • Payment Collection
  • Third-Party Integrations
Apprivo, kredi verenlerin sağlam bilgilere dayalı kararlar almalarını sağlayan özelleştirilebilir bir platformla kaynak hazırlama yolculuğunuzu kolaylaştırır.
Pazara sunma hızınızı daha çabuk uygulama ve daha kısa sürede kullanım sırasında değişiklik yapma yoluyla artırmak için tasarlanmış finova’nın temel bankacılık platformu Apprivo ile bankacılık yazılımınızın kontrolünü elinize alın. Apprivo, bankalar, toplumlar ve çoklu satış kanalı modeliyle faaliyet gösteren diğer borç verenler için geliştirilmiş ödüllü, tamamen özelleştirilebilir bir kaynak platformudur. Çeşitli finansal ürünlerde eksiksiz bir uçtan uca kaynak hazırlama sürecini zahmetsizce gerçekleştirmek için Apprivo’yu kullanın. Apprivo, konut ipotekleri, sınırlı şirket ipotekleri, özelleştirilmiş ipotekler ve tasarruf mevduatlarını içeren çeşitli kredi ve ürün türlerini destekler. - Kendi kendine hizmet: Kendi ürün değişikliklerinizi hızlı ve bağımsız bir şekilde oluşturun ve yönetin. - Pazara sunma hızı: Kullanıma hazır kredi ve tasarruf yöntemleriyle pazara daha hızlı girin veya hizmetlerinizi daha hızlı genişletin. - İşletmenizi ölçeklendirin: Bir dizi kullanımı kolay, kod kullanımı az olan modülle işletmenizin kapsamını genişletin. Apprivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • API
  • Nakit Akışı Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Risk Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • İş Akışı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Pano
  • Belge Yönetimi
  • Payment Collection
  • Third-Party Integrations