18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Müşteri Memnuniyeti Yazılımı

Müşteri Memnuniyeti Yazılımı, işletmelerin müşteri geri bildirimlerini toplamasına, düzenlemesine ve yönetmesine olanak tanır. Bu uygulamalar anket, şikâyet takibi ve çağrı raporlama özellikleri sunar. Müşteri Memnuniyeti Yazılımı, elde edilen geri bildirimlerin iş etkileşimlerine ve ürün geliştirmeye uygulanmasına yardımcı olmak için Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Ürün Yönetimi çözümleriyle entegre olabilir.

Türkiye Yerel ürünleri göster
39 sonuç
Zoho CRM Plus, olağanüstü müşteri deneyimleri sunmanıza ve bunları marka savunucularına dönüştürmenize yardımcı olur. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM Plus, birleşik bir platformdur, modern yönetim, her kanaldan müşteri katılımı, sosyal medya pazarlaması, güçlü analizler, yerleşik yapay zeka, akıllı sohbet robotları ve daha fazlası ile gelişmiş müşteri deneyimleri sunmak isteyen işletmeler için ideal çözümdür. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her büyüklükteki şirket için üst düzey yardım masası çözümüyle mükemmel müşteri hizmetleri sağlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, güçlü veri analizi ve raporlama araçları sunan tam donanımlı bir analiz paketinin gücünden yararlanmanızı sağlar. Verileri müşteri hizmetleri temsilcisine veya etkileşim türüne göre segmentlere ayırarak müşteri hizmetlerinizin ne kadar etkili olduğunu hızlı bir şekilde analiz edin. Oyunlaştırma özellikleri ve yerleşik CRM dahil olmak üzere 175’ten fazla yardım masası özelliğini keşfedin. LiveAgent ile birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak çok kolaydır. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden hemen başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, her ölçekten ekibin kullanmayı sevdiği satış odaklı bir müşteri ilişkileri yönetim aracıdır. 179 ülkeye yayılan 95.000’den fazla ücretli müşteri ile CRM’lerin kullanışlılığı her şeyden önde tutan basit ama güçlü tasarımı, satış ekiplerini kendine çeker. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz, ekibiniz dosyalamaya daha az zaman harcarken hem çevik hem de güçlü CRM ile satışa daha fazla zaman kalır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Piyasada önde gelen anket platformlarından biri.
Fortune 500’ün %98’i tarafından güvenilen ve dünya çapında 335.000’den fazla kuruluşta kullanılan SurveyMonkey platformu, geri bildirimi eyleme dönüştürerek milyonlarca kişiye gelişmeyi ve yenilikçiliği destekleme yöntemi sunar. Müşteriler, çalışanlar veya hedef kitlenize hitap eden, uzmanlarca yazılmış anket şablonlarına erişin. Dakikalar içinde basit veya gelişmiş anketler oluşturun. SurveyMonkey’in neden dünya genelinde önde gelen anket platformu olduğunu keşfedin. SurveyMonkey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Müşterilerin ihtiyaç duydukları yanıtları bulmalarına yardımcı olan self servis araçlarla müşteri memnuniyetini artırın.
Zendesk, müşterilerinizin ihtiyaç duydukları yardımı, ihtiyaç duydukları anda almasını kolaylaştırır. Zendesk, müşterilerle en sevdikleri kanalları kullanarak bağlantıda kalmanıza yardımcı olan bir destek çözümüdür. Birleşik bir müşteri görünümü, üst düzey pano analizleri, deneyimi otomatikleştiren ve optimize eden iş akışları ile her zaman doğru eylemi gerçekleştirin. Gerçekte, müşterilerin %60'ı uygulama sonrasında CSAT puanlarında bir artış olduğunu bildiriyor. Müşteri memnuniyeti puanınızı hemen artırın. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Kullanıcıların anket formları oluşturmasına ve gönderimleri gözden geçirmesine yardımcı olan, her ölçekten işletme için uygun bir form oluşturma aracıdır.
18 milyondan fazla kullanıcının güvendiği Jotform'un sunduğu form oluşturucu, her cihazdan çevrimiçi form oluşturmanın ve yayınlamanın kolay yoludur. Şirket, 10.000'den fazla hazır form şablonu, 3. taraf uygulamalara 100'den fazla entegrasyon ve gelişmiş tasarım özellikleri sunarak dünyanın dört bir yanındaki kuruluşlar için önde gelen çevrimiçi form oluşturucusu haline gelmiştir. Ödeme formları, müşteri adayı oluşturma formları, kayıt formları, iletişim formları, başvuru formları ve çok daha fazlasını oluşturmak için yaygın olarak kullanılmaktadır. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
İlgi çekici, platformdan bağımsız ve göze hoş görünen anketler oluşturun. Hem büyük hem de küçük şirketlere ve bireylere geribildirim toplamalarında destek oluyoruz.
SurveyLegend, ilgi çekici, platformdan bağımsız ve göze hoş görünen yeni nesil çevrimiçi anket yazılımıdır. Hem büyük hem de küçük şirketlere ve bireylere mobil dostu, harika anketler oluşturmaları için destek veriyoruz. Artık bilgisayarınızda veya tabletinizde harika görünen anketler oluşturabilir, istediğiniz gibi anketinizin görünümünü özelleştirebilir, toplanan verileri göz alıcı ve bilgi verici grafiklerle görselleştirebilirsiniz. Anketler, sürükle ve bırak özelliğiyle kolayca oluşturulabilir ve aracımızı kullanmak için pazar araştırması uzmanı olmanız gerekmez. SurveyLegend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Web sitesi sohbeti ve mobil mesajlaşma, en yüksek müşteri memnuniyetine sahip müşteri kanallarıdır. Userlike ile tümüne hizmet sunabilirsiniz. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Güçlü bilet açma ve otomasyona ek olarak olay, sorun, değişiklik, sürüm ve varlık yönetimine sahip çevrimiçi ITSM hizmet masası.
Freshservice, doğru ölçeklendirilmiş, akıllı bir ITSM çözümü olarak üstün çalışan memnuniyeti sağlayan kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir, kodsuz bir çözüm sunmaktadır. Son teknoloji yapay zeka ve ML (makine öğrenimi) yetenekleriyle Freshservice, kuruluşların BT temsilcilerinin iş yükünü hafifletmesine ve sıradan görevleri otomatikleştirerek verimliliklerini artırmasına yardımcı olur. Yapay zeka özelliklerine ek olarak Freshservice, hem eski sistemlere güvenen şirketler hem de modern kurumlar tarafından kullanılabilecek kadar esnek ve ölçeklenebilirdir. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Tidio, müşteri memnuniyetini artırmak ve daha fazla satış sağlamak için canlı sohbet ve sohbet robotlarını bir araya getiren bir müşteri hizmetleri platformudur.
Tidio, canlı sohbet ve sohbet robotlarını bir araya getirerek müşterilerinizin memnuniyetini artırmanızı sağlayan müşteri hizmetleri platformudur. Tidio sayesinde müşterileriniz, müsait olduğunuzda size gerçek zamanlı olarak ulaşabilir veya meşgul olduğunuzda sohbet robotlarından yardım alabilir. Yapay zeka destekli sohbet robotları sizin için sipariş alabilir, müşteri sorularının %40’ına anında yanıt verebilir, müşterilerin geri bildirimlerini toplayabilir ve yanıt ve çözüm sürelerini kısaltabilir. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Kullanıma hazır şablonlarla müşteri memnuniyeti operasyonlarınızı dakikalar içinde otomatikleştirin. Pipefy'ı ücretsiz deneyin.
Pipefy, harika müşteri memnuniyeti sonuçları elde etmek için gereken her şeye sahip bir platformdur. Pipefy sayesinde kullanımı ve anlaşılması kolay, kodsuz bir platformla iş akışlarını standartlaştırma, e-postaları otomatikleştirme, müşteri taleplerini kolaylaştırma, işe alım sürecinizi optimize etme yoluyla müşteri memnuniyetini ve CSAT puanlarını artırın. Pipefy'ı ücretsiz deneyin. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Nicereply, destek ekipleri için müşteri memnuniyeti anket aracıdır. CSAT, NPS ve CES’yi ölçmek için tek tıklamayla anketler oluşturup gönderin.
Nicereply, destek ekipleri için tasarlanmış bir müşteri memnuniyeti anket aracıdır. Microsoft, Lenovo ve Hubspot gibi şirketlerdeki ekipler Nicereply’ı kullanarak şunları yapabilmektedir: - Her temsilci, ekip veya şirket için CSAT’yi (müşteri memnuniyeti puanı), NPS’yi (net tavsiye puanı) ve CES’yi (müşteri çaba puanı) ölçme - Bir bileti çözümledikten sonra otomatik olarak çözüm sonrası e-posta anketleri gönderme - Her e-postanın altında müşterilerden geri bildirim isteme - Anket yanıtı oranlarını %200 artırma - Yardım masasındaki verileri görme ve buna göre tetikleyiciler ayarlama - Markalama, sorular ve ölçeklere göre anketleri özelleştirme Nicereply hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Profesyonel anket yazılımıyla Müşteri Memnuniyetini kolayca ölçün. Hazır müşteri anketi ve soru şablonları I Müşteri İzleme
Şirketiniz için en profesyonel anket yazılımı. Popüler anket türleri: - NPS (net tavsiye skoru), müşteri memnuniyeti, - İK, çalışan geri bildirimi, müşteri deneyimi, işten çıkış mülakatı, aday deneyimi - Web sitesi aygıtı CustomerHero hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
İşletmeler için araştırma tabanlı veri toplamaya, paylaşmaya ve bu veriler üzerinden işbirliği yapmaya yardımcı olan mobil ve bulut tabanlı pazar araştırması çözümü.
SurveyMonkey Enterprise, gelişmiş güvenlik ve uyumluluk özellikleriyle büyüme ve yeniliği geniş ölçekte artırmak için işletmelerin kritik geri bildirim almasını ve harekete geçmesini sağlar. Karar almayı güçlendirmek ve iş akışlarını otomatikleştirmek için anket geri bildirimlerinizi teknoloji yığınınıza entegre edin. SurveyMonkey’nin ürünleri, kurumsal çözümleri ve entegrasyonları 335 binden fazla kuruluşun daha iyi müşteri deneyimleri sunmasına, çalışanları daha yüksek oranda elde tutmasına, büyüme ve yenilik sağlamasına olanak tanımaktadır. SurveyMonkey Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Custify, B2B SaaS işletmeleri için tasarlanmıştır ve bu şirketlerin kayıplarını azaltmalarını ve müşteri yaşam boyu değerini artırmalarını sağlar.
Custify müşteri başarı platformu, B2B SaaS (hizmet olarak yazılım) işletmeleri için tasarlanmıştır ve bu şirketlerin kayıplarını azaltmalarını ve müşteri yaşam boyu değerini artırmalarını sağlar. Custify, ürün içi kullanım öngörülerinin yanı sıra CRM, destek veya faturalandırma gibi çeşitli sistemlerden otomatik olarak veri toplar ve tüm ilgili müşteri başarı KPI’larını (ana performans göstergeleri) ve müşteri etkileşimlerini anlaşılması kolay bir panoda sunar. Az müdahale gerektiren iş akışları için gelişmiş ve entegre bir otomasyon altyapısına sahiptir. Custify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Sözlü anketler yoluyla müşterilerinizle iletişiminizi geliştirin. Periyodik olarak müşteri nabzını ölçün ve müşteri memnuniyetini artırın.
SurveySparrow, etkileşimli müşteri geribildirim anketleri oluşturmanıza yardımcı olur. Müşteri memnuniyeti endeksini ölçün, sorunlu alanları belirleyip sorunları çözün, geri bildirim döngüsünü tamamlayın ve müşteri ilişkilerini zahmetsizce geliştirin. Yinelenen anketler yoluyla müşterilerinizin nabzını periyodik olarak ölçün ve CSAT (müşteri memnuniyeti) puanınızı takip edin. Kolay paylaşım seçenekleri sayesinde müşterilerinize Web, Mobil, Sosyal ve E-posta gibi farklı seçeneklerle ulaşarak her zaman, her yerden kolayca geribildirim toplayın. SurveySparrow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştirmek için tasarlanmış çevrimiçi bir bilet sistemidir. Üst düzey bir müşteri desteği sağlar. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır.
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştiren çevrimiçi bir bilet sistemidir. Ekiplerde iş birliğini teşvik eden özelliklerle doludur. Etiketleme kullanabilir, özel notlar eklenebilir, biletler belirli ekip üyelerine atanabilir ve önceden hazırlanmış yanıtlar oluşturulabilir. Sistem, en yüksek düzeyde güvenlik sağlamak için verileri 256 bit SSL protokolüyle şifreler. HelpDesk, temsilcilerinizin zamandan tasarruf etmelerini ve en yüksek düzeyde müşteri hizmetleri sunmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS), internet ve mobil işletmeler için müşteri memnuniyeti ve kullanıcı araştırması aracı.
Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS), internet ve mobil işletmeler için müşteri memnuniyeti ve kullanıcı araştırması aracı. Survicate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Sprinklr, sektördeki en gelişmiş yapay zeka motorlarından biriyle desteklenmektedir ve müşteri memnuniyeti sağlamak için kurumların birinci sınıf bakım sunmasına yardımcı olur.
Sprinklr, dünyadaki ilk 100 markadan %90’ının güvendiği kurumsal sınıf müşteri memnuniyeti çözümlerinden biridir. Sektörün gelişmiş yapay zeka motoruyla desteklenen Sprinklr, markalara pazarlama, reklam, araştırma, bakım ve müşterilerine 35’ten fazla kanalda tek bir birleşik platformdan hizmet verme konusunda yardımcı olarak daha pozitif ve tutarlı marka etkileşimleri sağlar. Dünyadaki ilk Birleşik-CXM platformlarından olan Sprinklr ile noktasal çözüm kaosunu geride bırakın. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Zonka Geribildirim CSAT Anketleri ile Müşteri Memnuniyetini ölçün ve iyileştirin. Uygulama içinden, tabletlerden, e-posta veya SMS yoluyla geri bildirim alın.
Zonka Feedback CSAT Yazılımı, CSAT (Müşteri Memnuniyeti) Anketleri ile müşterilerinizden gerçek zamanlı geri bildirim almanıza yardımcı olur. Gerçek zamanlı yanıtlar ve güçlü raporlar sayesinde Müşteri Memnuniyetinizi takip edin, mutsuz müşterileri belirleyin, harekete geçin ve müşterilerin ayrılmalarını önleyin. Anketleri logo, markalama, arka plan ve sorularla özelleştirin. CSAT Ölçüm Cihazı Raporu, Eğilim Raporu, Konum tabanlı CSAT, Metin Analizi ve daha fazlası gibi gerçek zamanlı, derinlemesine CSAT Raporlarına erişin. Zonka Feedback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Froged’in güçlü aracı sayesinde dinamik sohbet, davranışsal segmentasyon ve gerçekten kişiselleştirilmiş bir deneyimle müşteri memnuniyetini artırın.
Kullanıcı davranışına dayalı olarak kişiselleştirilmiş proaktif müşteri desteği ile müşteri memnuniyetini artırın. *NPS anketleri. *Güçlü bilgi tabanı. *Uygulama içi uygulama penceresi. *Dinamik sohbet. *Sohbet ve geçmişi kaydet. *Uygulama içinden aramalar. *Belirli müşteri ihtiyaçları için doğru temsilcinin atanması. 2 binden fazla yazılım entegrasyonu. Ücretsi̇z denemeyi hemen başlatın. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Canny, tüm geri bildirim döngüsünde gezinmek için ihtiyacınız olan her şeyi kapsayacak şekilde tasarlanmış bir kullanıcı geri bildirim aracıdır.
Ürün kararlarınıza yönelik bilgi sağlamak için kullanıcı geri bildirimlerini tek bir yerde toplayın, düzenleyin ve analiz edin. Geri bildirime öncelik verin, bir yol haritası oluşturun ve yerleşik bir değişim günlüğü ile iletişim döngüsünü kapatın. Canny hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Çok kanallı dağıtım, görsel özelleştirme ve müşteri yolculuğu boyunca anket oluşturma özellikleri içeren hepsi bir arada geri bildirim paketi.
Feedbackly özelleştirilebilir anketler oluşturmaya ve bunları aynı anda her satış/iletişim kanalında yayımlamaya; ardından sektörde önde gelen panosunda yanıtları analiz etmeye yardımcı olur. Beğenilen anket şablonlarını (memnuniyet, NPS) kullanın. Anketleri dakikalar içinde yayımlayın. Arkanıza yaslanın ve geri bildirimin otomatik olarak toplanmasını bekleyin. Müşteri yolculuğu için özel analiz aracında ilerlemeyi gerçek zamanlı olarak takip edin. Not: Feedbackly, müşteri duygularını ölçmeye olanak sağlayan bir CXM yazılımıdır. Feedbackly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SMS Mesajlaşma
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Şikayet İzleme
  • Görsel Analizler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Raporlama/Analiz
  • Eğilim Analizi
  • Özelleştirilebilir Formlar