Türkiye Yerel ürünleri göster
379 sonuç
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştirmek için tasarlanmış çevrimiçi bir bilet sistemidir. Üst düzey bir müşteri desteği sağlar. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştiren çevrimiçi bir bilet sistemidir. Ekiplerde iş birliğini teşvik eden özelliklerle doludur. Etiketleme kullanabilir, özel notlar eklenebilir, biletler belirli ekip üyelerine atanabilir ve önceden hazırlanmış yanıtlar oluşturulabilir. Sistem, en yüksek düzeyde güvenlik sağlamak için verileri 256 bit SSL protokolüyle şifreler. HelpDesk, temsilcilerinizin zamandan tasarruf etmelerini ve en yüksek düzeyde müşteri hizmetleri sunmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Tidio, müşteri memnuniyetini artırmak ve daha fazla satış sağlamak için canlı sohbet ve sohbet robotlarını bir araya getiren bir müşteri hizmetleri platformudur. Tidio hakkında daha fazla bilgi
Tidio, canlı sohbet ve sohbet robotlarını bir araya getirerek müşterilerinizin memnuniyetini artırmanızı sağlayan müşteri hizmetleri platformudur. Tidio sayesinde müşterileriniz, müsait olduğunuzda size gerçek zamanlı olarak ulaşabilir veya meşgul olduğunuzda sohbet robotlarından yardım alabilir. Yapay zeka destekli sohbet robotları sizin için sipariş alabilir, müşteri sorularının %40’ına anında yanıt verebilir, müşterilerin geri bildirimlerini toplayabilir ve yanıt ve çözüm sürelerini kısaltabilir. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Custify, B2B SaaS işletmeleri için tasarlanmıştır ve bu şirketlerin kayıplarını azaltmalarını ve müşteri yaşam boyu değerini artırmalarını sağlar. Custify hakkında daha fazla bilgi
Custify müşteri başarı platformu, B2B SaaS (hizmet olarak yazılım) işletmeleri için tasarlanmıştır ve bu şirketlerin kayıplarını azaltmalarını ve müşteri yaşam boyu değerini artırmalarını sağlar. Custify, ürün içi kullanım öngörülerinin yanı sıra CRM, destek veya faturalandırma gibi çeşitli sistemlerden otomatik olarak veri toplar ve tüm ilgili müşteri başarı KPI’larını (ana performans göstergeleri) ve müşteri etkileşimlerini anlaşılması kolay bir panoda sunar. Az müdahale gerektiren iş akışları için gelişmiş ve entegre bir otomasyon altyapısına sahiptir. Custify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
İşletmeler için araştırma tabanlı veri toplamaya, paylaşmaya ve bu veriler üzerinden işbirliği yapmaya yardımcı olan mobil ve bulut tabanlı pazar araştırması çözümü. SurveyMonkey Enterprise hakkında daha fazla bilgi
SurveyMonkey Enterprise, gelişmiş güvenlik ve uyumluluk özellikleriyle büyüme ve yeniliği geniş ölçekte artırmak için işletmelerin kritik geri bildirim almasını ve harekete geçmesini sağlar. Karar almayı güçlendirmek ve iş akışlarını otomatikleştirmek için anket geri bildirimlerinizi teknoloji yığınınıza entegre edin. SurveyMonkey’nin ürünleri, kurumsal çözümleri ve entegrasyonları 335 binden fazla kuruluşun daha iyi müşteri deneyimleri sunmasına, çalışanları daha yüksek oranda elde tutmasına, büyüme ve yenilik sağlamasına olanak tanımaktadır. SurveyMonkey Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Zonka Geribildirim CSAT Anketleri ile Müşteri Memnuniyetini ölçün ve iyileştirin. Uygulama içinden, tabletlerden, e-posta veya SMS yoluyla geri bildirim alın. Zonka Feedback hakkında daha fazla bilgi
Zonka Feedback CSAT Yazılımı, CSAT (Müşteri Memnuniyeti) Anketleri ile müşterilerinizden gerçek zamanlı geri bildirim almanıza yardımcı olur. Gerçek zamanlı yanıtlar ve güçlü raporlar sayesinde Müşteri Memnuniyetinizi takip edin, mutsuz müşterileri belirleyin, harekete geçin ve müşterilerin ayrılmalarını önleyin. Anketleri logo, markalama, arka plan ve sorularla özelleştirin. CSAT Ölçüm Cihazı Raporu, Eğilim Raporu, Konum tabanlı CSAT, Metin Analizi ve daha fazlası gibi gerçek zamanlı, derinlemesine CSAT Raporlarına erişin. Zonka Feedback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Zoho CRM Plus, olağanüstü müşteri deneyimleri sunmanıza ve bunları marka savunucularına dönüştürmenize yardımcı olur. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM Plus, birleşik bir platformdur, modern yönetim, her kanaldan müşteri katılımı, sosyal medya pazarlaması, güçlü analizler, yerleşik yapay zeka, akıllı sohbet robotları ve daha fazlası ile gelişmiş müşteri deneyimleri sunmak isteyen işletmeler için ideal çözümdür. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Wonderflow’un tahmini yapay zekası, rekabetçi pazarlarda başarıyı yakalamanıza yardımcı olmak için her türlü müşteri geri bildirimini anlamlandırır. Wonderflow hakkında daha fazla bilgi
Her gün milyonlarca ürün incelemesi yazılıyor. Wonderflow, bu son derece geniş müşteri geri bildirim akışını analiz ederek kazandıran kararlara dönüştürmek için kullanılan en basit yapay zeka tabanlı çözümlerden biridir. Wonderflow Unified VoC Analytics, B2C şirketlerinin çevrimiçi incelemeler, destek merkezi kayıtları ve NPS (net tavsiye puanı) gibi tüketici geri bildirimlerinden değer elde etmesine yardımcı olur. **Wonderflow tüketici elektroniği, sigorta, lojistik, lastik ve kozmetik şirketleri için uygundur.** Wonderflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Piyasada önde gelen anket platformlarından biri.
Fortune 500’ün %98’i tarafından güvenilen ve dünya çapında 335.000’den fazla kuruluşta kullanılan SurveyMonkey platformu, geri bildirimi eyleme dönüştürerek milyonlarca kişiye gelişmeyi ve yenilikçili ği destekleme yöntemi sunar. Müşteriler, çalışanlar veya hedef kitlenize hitap eden, uzmanlarca yazılmış anket şablonlarına erişin. Dakikalar içinde basit veya gelişmiş anketler oluşturun. SurveyMonkey’in neden dünya genelinde önde gelen anket platformu olduğunu keşfedin. SurveyMonkey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Zendesk offers the industry leading customer support solution.
Zendesk offers the industry leading customer support solution. On average, it increases customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın.
LiveAgent, güçlü veri analizi ve raporlama araçları sunan tam donanımlı bir analiz paketinin gücünden yararlanmanızı sağlar. Verileri müşteri hizmetleri temsilcisine veya etkileşim türüne göre segmentlere ayırarak müşteri hizmetlerinizin ne kadar etkili olduğunu hızlı bir şekilde analiz edin. Oyunlaştırma özellikleri ve yerleşik CRM dahil olmak üzere 175’ten fazla yardım masası özelliğini keşfedin. LiveAgent ile birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak çok kolaydır. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden hemen başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Intercom is a Customer Communications Platform that offers an unparalleled user experience, engaging customers across their lifecycle.
Intercom is the Engagement OS, an open channel between customer and business that is in the product, in the moment, and on their terms. We break down silos, unifying data and systems to create an ongoing dialogue, so companies can make the most of every opportunity. Intercom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Give each customer the experience they deserve. Engage your customers & build trust with the Trustpilot customer review management tool
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage and build trust with their customers. It gives brands the ability to increase customer satisfaction. Quickly & easily collect, manage & display reviews to improve conversions, stand out in Search and boost sales. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more! Trustpilot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
İlgi çekici, platformdan bağımsız ve göze hoş görünen anketler oluşturun. Hem büyük hem de küçük şirketlere ve bireylere geribildirim toplamalarında destek oluyoruz.
SurveyLegend, ilgi çekici, platformdan bağımsız ve göze hoş görünen yeni nesil çevrimiçi anket yazılımıdır. Hem büyük hem de küçük şirketlere ve bireylere mobil dostu, harika anketler oluşturmaları için destek veriyoruz. Artık bilgisayarınızda veya tabletinizde harika görünen anketler oluşturabilir, istediğiniz gibi anketinizin görünümünü özelleştirebilir, toplanan verileri göz alıcı ve bilgi verici grafiklerle görselleştirebilirsiniz. Anketler, sürükle ve bırak özelliğiyle kolayca oluşturulabilir ve aracımızı kullanmak için pazar araştırması uzmanı olmanız gerekmez. SurveyLegend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Web sitesi sohbeti ve mobil mesajlaşma, en yüksek müşteri memnuniyetine sahip müşteri kanallarıdır. Userlike ile tümüne hizmet sunabilirsiniz. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Don't just send another boring feedback survey: Typeform makes feedback fun with beautiful, interactive forms.
What if giving feedback could be fun for your customers, while you get better data? Sound too good to be true? Meet Typeform: beautiful, responsive forms that you can customize to your brand. When the form feels friendlier, customers will open up more. Then send the feedback automatically wherever you need it with 120+ integrations to your favorite apps. All with zero code. Typeform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Set up an NPS survey on your site or send an email to your customers to find out how you can improve their experience.
Happy, successful customers are the lifeblood of any business. They’re what transforms your growth from a funnel into a flywheel. You can create happy customers, but to do it you have to truly understand them and how they think about you. Measure customer satisfaction with Hotjar Surveys. Set up an NPS survey on your website, or send an email to your customers to find out how likely they are to recommend you, and how you can improve the customer experience. Hotjar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Customer satisfaction software includes feedback, texting software, sentiment analysis, messaging and reviews.
Podium is an Interaction Management platform that's redefining the modern relationship between local businesses and their customers. With tools to get insights in real-time from text-based feedback. The Podium messaging platform also makes it easy to manage all your customer interactions from Facebook messages, Google's click-to-message and inbound texts from one dashboard. Customer satisfaction starts at the first interaction and continues through the entire customer journey. Podium hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
monday sales CRM is the best customer satisfaction software to help you manage your customers' information and satisfaction.
monday sales CRM is the best customer satisfaction software to help you manage your customers' information and satisfaction. Digitize your forms and turn responses into workflows easily with monday.com's no-code platform. Create your forms in minutes, and embed your form anywhere or share a link to get customer feedback instantly. Compile all your responses into a simple and visual board, analyze your replies, get insights, and break it down by a multitude of different parameters. monday sales CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Weave hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Swell helps you keep a pulse on your customers and earn glowing reviews that grow your business.
Swell helps local businesses provide seamless customer experiences, tap into customer sentiment trends and insights, and harness the testimonials of happy customers to fuel growth. It helps simplify your customer feedback loop with automatic review and survey invite text messages. By giving you actionable insights into customer satisfaction, you can adapt and improve. Ultimately Swell empowers you to use reviews to stand out online and grow your business. Swell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform with data-driven, integrated solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, and more.
With Yotpo, you can understand what your customers are saying about your products and brand and gain actionable insights to make better business decisions. Using sentiment analysis and natural language processing, Yotpo breaks down customer feedback into powerful consumer data. Track changes over time to recognize trends in consumer preferences and satisfaction. Yotpo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Transform into a truly customer-centric organization with Alchemer. Make the voice of the customer heard across every decision you make
Today, every organization collects customer feedback, but very few act on it. Alchemer, formerly SurveyGizmo, takes the voice of the customer out of dashboards and puts it into the hands of the people who can take immediate action. Alchemer is the only solution designed to help small and mid-sized companies transform into truly customer-centric organizations by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in every department. Alchemer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Nicereply, destek ekipleri için müşteri memnuniyeti anket aracıdır. CSAT, NPS ve CES’yi ölçmek için tek tıklamayla anketler oluşturup gönderin.
Nicereply, destek ekipleri için tasarlanmış bir müşteri memnuniyeti anket aracıdır. Microsoft, Lenovo ve Hubspot gibi şirketlerdeki ekipler Nicereply’ı kullanarak şunları yapabilmektedir: - Her temsilci, ekip veya şirket için CSAT’yi (müşteri memnuniyeti puanı), NPS’yi (net tavsiye puanı) ve CES’yi (müşteri çaba puanı) ölçme - Bir bileti çözümledikten sonra otomatik olarak çözüm sonrası e-posta anketleri gönderme - Her e-postanın altında müşterilerden geri bildirim isteme - Anket yanıtı oranlarını %200 artırma - Yardım masasındaki verileri görme ve buna göre tetikleyiciler ayarlama - Markalama, sorular ve ölçeklere göre anketleri özelleştirme Nicereply hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Automate your Customer Satisfaction operations in minutes with ready-to-use templates. Try Pipefy for free.
Pipefy is the one platform with everything you need to achieve great Customer Satisfaction results. Improve customer satisfaction and CSAT scores with Pipefy by standardizing workflows, automating emails, streamlining customer requests, and optimizing your onboarding process with an intuitive, easy-to-use, no-code platform. Try Pipefy for free. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
The #1 white-label review management and marketing platform for marketers, agencies and SEOs.
The #1 white-label review management and marketing platform for marketers, agencies and SEOs. Grade.us lets you: 1) automate getting more and better reviews on sites like Google, Facebook and industry-specific review sites; 2) recover unhappy customers before they write bad reviews; 3) monitor reviews across the Web so you always know what's being said about your brand; 4) automatically turn your best reviews into SEO-friendly Web and social media content to amplify your positive reputation. Grade.us hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Qualtrics Customer Experience makes it easy for companies to monitor, respond and improve every touchpoint along the customer journey.
Qualtrics CustomerXM (CX) is the worlds most agile platform for customer experience improvement, making it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey and incorporate customer feedback into every decision. Using multiple metrics, sentiment analysis and key driver analysis, our tools get you deeper into your customer¿s mindset and point the way to improvements that will generate lasting, happy customer relationships. Qualtrics CustomerXM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Get answers fast with Nextiva Surveys, a custom online customer satisfaction software, to better understand audience.
Get answers fast with Nextiva Surveys, our online customer satisfaction software. Collect the answers you need to understand your audience and make better decisions. Featuring nine question types, survey templates, email notifications, skip logic, and more, Nextiva Surveys provides the tools needed to measure respondents. Plus, businesses can customize landing pages, thank you pages, colors, and everything in between! Seamlessly integrate with other Nextiva products for a full view of customers. Nextiva hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
AidaForm is a drag-and-drop tool for creating online registration and order forms, surveys and quizzes.
AidaForm is an online service that allows you to easily create online registration and order forms, surveys and quizzes. AidaForm supports Classic and Conversational form layouts, offers a modern responsive design and flexible customization. The gallery of ready-made templates includes more than 100 different forms for online sales, feedback collection, customer development and lead generation. AidaForm hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Vivantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Şirketiniz için en profesyonel anket yazılımı (NPS, müşteri memnuniyeti, İK, çalışan geri bildirimi, müşteri deneyimi)
Şirketiniz için en profesyonel anket yazılımı. Popüler anket türleri: - NPS (net tavsiye skoru), müşteri memnuniyeti, - İK, çalışan geri bildirimi, müşteri deneyimi, işten çıkış mülakatı, aday deneyimi - Web sitesi aygıtı Startquestion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
NiceJob is the easiest way to increase customer satisfaction + create advocates. Like word of mouth only 1000x better. Try it free!
Never send a survey again while knowing exactly what your customers think about your business. NiceJob is the easiest way to increase customer satisfaction + create advocates by getting them to recommend your business to all their friends via online reviews and referrals. Like word of mouth only 1000x better. See who your biggest fans are, and quickly respond to customer satisfaction issues. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. NiceJob hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
ReviewTrackers business solutions allow for analyzing, amplifying & maximizing insights to accelerate acquisition and retention.
ReviewTrackers empowers 175,000+ business locations to understand their customers better through advanced review and customer feedback technology. Our business solutions allow for analyzing, amplifying, and maximizing insights to accelerate business acquisition and improve retention while driving more authentic connections with customers. ReviewTrackers hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Enterprise Customer Satisfaction Survey Software. Conduct CSAT surveys for actionable feedback! Close the loop with follow-up & alerts.
Customer Satisfaction Survey Software. Conduct CX surveys across the customer journey with insightful reporting and actionable feedback! Close the loop with shareable reports, dashboards, alerts and follow-up tools. Built in text & sentiment analysis. Merge your operational data and integrate with Slack, Zendesk, API, CRM & more. Includes unlimited users and works in 50 languages. CheckMarket hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Genesys Cloud CX makes customer relationships simple. We connect phone, email, and chat through one tool for better customer engagement
The Genesys Cloud CX platform is the next-generation, all-in-one cloud contact center solution that helps you manage and understand omnichannel interactions in a seamless customer journey. Give your employees a single tool that handles all communicationsvoice, chat, email, text message and more. An intuitive interface makes it easy to use, whether youre an agent, supervisor or IT administrator. Weekly feature releases ensure youll exceed customer expectations today and tomorrow. Genesys Cloud CX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Optimize review management process with 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability.
CAPTERRA VISITORS: Get 30% Off Your First Month! Get More Reviews is the #1 most trusted reputation management and review generation software used to optimize your review management process with a 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability. With Get More Reviews, you'll be able to turn your happiest customers into 5 star reviews online and generate real, authentic reviews on multiple online review sites including Google, Facebook, and much more! GetMoreReviews hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Generate valuable insights from your customers that will leverage your business strategy and increase customer satisfaction.
Generate valuable insights from your customers that will leverage your business strategy and increase customer satisfaction. Customize the customer satisfaction survey template as you see fit and share it with your target audience. No coding, guaranteed satisfaction! 123FormBuilder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Feedier is an intuitive platform that automatically collects real-time feedback, provides quantifiable insights and facilitates actions
Feedier is a B2B feedback management solution, tailored to improve your End-User Experience by centralizing all your direct and indirect feedback in one place. Our platform allows you to instantly detect dissatisfaction in your Customer Journeys, better understand it through comprehensive and intuitive reports, and then eliminate it to improve your satisfaction and retention rates. Feedier hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Increase customer satisfaction and build a strong, lasting online reputation that helps you stand out in your area with Broadly.
Increase customer satisfaction and build a strong, lasting online reputation. Broadly helps local businesses attract leads, connect with customers, and automatically request reviews - all from one easy-to-use app. Consistently provide a 5-star customer experience with a responsive website, automated web chat, streamlined text and email communication, templated messages, flexible mobile payment options & more. Broadly makes it easy for customers to find you, work with you, and rave about you. Broadly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Our Experience Management Software can help you improve client and caregiver satisfaction and become an award-winning agency.
Our Experience Management Software can help you improve client and caregiver satisfaction and become an award-winning agency. Home Care Pulse | Experience Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
SmartSurvey is an online survey solution that helps anyone create surveys, collect data and analyse results.
With the SmartSurvey SaaS platform, users can capture, analyse and report virtually any type of data via a simple, yet stylish, online survey service. SmartSurvey allows users to directly reach the people whose opinions matter the most, clients, partners, patients, students and suppliers. SmartSurvey specialises in providing survey solutions for multinational business and enterprise clients, offering dedicated support and secure data storage on UK/EU based servers. SmartSurvey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Efficy CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Playvox, an Agent Optimization Suite for customer service teams to evaluate, improve & inspire agent performance in an automated way.
Playvox equips modern businesses and BPOs with the most comprehensive, collaborative and insightful agent optimization suite of Quality Assurance, Performance Management, Coaching, Learning, VoC, WFM, and Agent Motivation software. Our automated and centralized solutions integrate with your existing platforms and empower agents, team leaders, QA analysts, and managers with the tools and real-time intelligence needed to improve the customer experience and revenue generation within hours. Playvox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated. Preferred Patron Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number again. Start texting your customers while also generating reviews, increasing web leads, and saving time. The average Kenect user sees a 200% increase in website leads and 350% increase in online reviews. Whether you want to video chat customers or collect text payments, you can do it through Kenect. Kenect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
QuickTapSurvey makes it easy to ask smart questions anywhere (no internet required and a 100% data coverage guarantee).
QuickTapSurvey lets you capture in-person data that matters to your business. Build, customize, and launch your data collection campaigns in minutes with 100% data coverage guarantee (no internet required). Perfect for in-person lead capture, trade shows, intercept marketing, market research, and customer satisfaction. QuickTapSurvey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Get a bird's eye view of what's driving customer satisfaction with Centercode's suite of customizable reporting tools.
Get insight into the features and product areas your customers care about most. The Centercode Platform offers extensive reporting tools and customizable dashboards, giving you a clear view into what's delighting your customers and what areas need your immediate attention. Centercode hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Sprinklr, sektördeki en gelişmiş yapay zeka motorlarından biriyle desteklenmektedir ve müşteri memnuniyeti sağlamak için kurumların birinci sınıf bakım sunmasına yardımcı olur.
Sprinklr, dünyadaki ilk 100 markadan %90’ının güvendiği kurumsal sınıf müşteri memnuniyeti çözümlerinden biridir. Sektörün gelişmiş yapay zeka motoruyla desteklenen Sprinklr, markalara pazarlama, reklam, araştırma, bakım ve müşterilerine 35’ten fazla kanalda tek bir birleşik platformdan hizmet verme konusunda yardımcı olarak daha pozitif ve tutarlı marka etkileşimleri sağlar. Dünyadaki ilk Birleşik-CXM platformlarından olan Sprinklr ile noktasal çözüm kaosunu geride bırakın. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Userback helps you collect visual feedback and bug reports from any website or application with annotated screenshots, video and more.
Userback is a visual feedback solution that makes it easy for software teams and website owners to collect user feedback from their websites with annotated screenshots and video recordings. Easily understand customer issues by collecting highly-contextual visual feedback, and collaborate with customers to resolve their issues faster. Built for designers, developers, and product managers, Userback will save you time by managing feedback for all your web projects in one place. Userback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi
Avaya OneCloud UCaaS helps creates natural connections, whether human or digital, across all communication channels.
Avaya OneCloud UCaaS (formerly Avaya Aura Contact Center) helps creates natural connections, whether human or digital, across all communication channels. Businesses can drive and align processes, people, applications to power better decision making. collaboration and, information sharing. Avaya OneCloud UCaaS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Şikayet İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Eğilim Analizi