Türkiye Yerel ürünleri göster
240 sonuç
Upflowy, kullanıcılara kaydolma akışlarını oluşturma ve A/B testi uygulama konusunda tam kontrol sunan kodsuz bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ürünüdür. Upflowy hakkında daha fazla bilgi
Upflowy, kaydolma akışını tamamen kontrol etmenizi sağlayan kodsuz bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ürünüdür. Tasarlayın, marka hikayenizi anlatın, her bir veri noktasını analiz edin ve başarı için optimize edin. Eyleme geçirilebilir bilgiler ve anında huni analizleriyle her noktada hemen ölçüm yapabileceksiniz. Optimizasyon sırasında, ayarlaması kolay A/B testi ve kişiselleştirme özellikleriyle akıllı denemeler tanımlayabilirsiniz. Upflowy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Dünyanın hızlı büyüyen e-klinik paketini keşfedin. Viedoc; EDC, ePRO, TMF, RTSM, kodlama, raporlama vb. alanlarında harika hizmetler sunuyor. Viedoc hakkında daha fazla bilgi
Viedoc, yaşam bilimleri sektörü için ilgi çekici yazılımlar tasarlar. Viedoc çözümleri, tüm düzeylerdeki klinik araştırmaları hızlandırarak büyük ilaç, biyoteknoloji ve tıbbi cihaz şirketlerinin yanı sıra dünya çapında tanınmış araştırma kuruluşlarını da desteklemektedir. Merkezi İsveç, Uppsala’da bulunan Viedoc, Amerika, Fransa, Japonya, Vietnam ve Çin’de de ofislere sahiptir. Viedoc’un 2003 yılında işe başlamasından bu yana, 75’ten fazla ülkede bir milyondan fazla hasta Viedoc tarafından desteklenen çalışmalara katılmıştır. Viedoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
XClinical’ın platformu Marvin, deneylerde kolaylaştırılmış veri işleme için çeşitli sezgisel, kullanımı kolay e-klinik çözümleri sunar. Marvin EDC hakkında daha fazla bilgi
Marvin, klinik verilerinizi güvenle toplamak için son derece iyi yapılandırılmış ve esnek bir uygulamadır. Kolay çalışma kurulumu ve yönetimi sağlar. Son kullanıcılar sadelik ile kapsamlı ve özelleştirilebilir iş akışlarını birleştiren yapısından son derece memnun olduklarını bildiriyor. Uygulama paketi EDC (elektronik veri yakalama), kodlama, uzaktan izleme, RBM (risk tabanlı izleme) ePRO (elektronik hasta rapor sonuçları), eTMF (elektronik test ana dosyası), CTMS (klinik test yönetim sistemi), RTSM (randomizasyon ve test tedarik yönetimi), Ödemeler ve eFeasibility dahil olmak üzere tek bir entegre bulut platformunda çalışır. Marvin EDC hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Klippa’nın OCR yazılımını kullanmaya başlayın. Makbuzlar, faturalar, sözleşmeler, pasaportlar ve daha fazlasından hızlı veri toplama için mükemmeldir. Klippa DocHorizon hakkında daha fazla bilgi
Klippa’nın OCR yazılımını kullanmaya başlayın. Makbuzlar, faturalar, sözleşmeler, pasaportlar ve daha fazlasından hızlı veri toplama için mükemmeldir. Makine öğreniminden güç alır. Dosyalar OCR teknolojimiz ile veri ayıklama için 7/24 paylaşılabilir. Çevrimiçi ortamımızı, mobil uygulamamızı kullanın veya e-postalarda ek olarak dosya gönderin. Klippa OCR yazılımı, çevrimiçi hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) olarak kullanılabilir ve SDK (yazılım geliştirme kiti) veya API’miz üzerinden üçüncü taraf uygulamalara da entegre edilebilir. Klippa DocHorizon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Masaüstü ve mobil için en önde gelen mobil bulut platformlarından birini kullanarak verileri elektronik olarak toplayabilir ve yaptığınız işten keyif alabilirsiniz. Forms On Fire hakkında daha fazla bilgi
Masaüstü ve mobil için en önde gelen bulut platformlarından birini kullanarak verileri elektronik olarak toplayabilir ve yaptığınız işten keyif alabilirsiniz. Anlaşılır, kullanımı ve desteklenmesi kolay iş platformu ile her kullanıcıyı destekleyin. Herkes Word ve Excel gibi araçları kullanarak tasarım yapabilir. İmzalar, GPS, konektörler, iş akışı, görevler, gönderim. Fortune 500 şirketlerinin BT ve yönetim ekipleri tarafından yaygın olarak kabul görmüştür. Son derece faydalı Pro hizmetleri ve desteği, düşük toplam sahip olma maliyetiyle hedefinize hızla ulaşmanızı sağlar. Forms On Fire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
ResearchManager, e-klinik araçları EDC (elektronik veri yakalama), CTMS (klinik araştırma yönetim sistemi) ve ERMS (etik inceleme yönetim sistemi) sağlayarak sizi güçlendirir. EDC’nin başlangıç fiyatı ayda 29 $’dır. ResearchManager hakkında daha fazla bilgi
Research Manager, çevrimiçi bir araştırma platformu sayesinde araştırma ve ruhsatlandırma ile ilgili EDC (elektronik veri toplama), CTMS (klinik araştırma yönetim sistemi) ve ERMS (elektronik kayıt yönetim sistemi) konularında yaşam bilimleri araştırmalarıyla ilgilenenlerin işini kolaylaştırmaktadır. Platform, araştırmacıların hizmetlere ve bilgilere erişebildiği ve böylece verilerin daha da geliştirilmesi ve iyileştirilmesini sağlamalarına olanak tanıyan merkezi nokta işlevi görür. Research Manager ayrıca veri toplama, doğrulama ve zenginleştirme konusunda da uzmanlık sunar. ResearchManager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Yapılandırmada hem güç hem de esneklik sağlayan basit ve sezgisel bir EDC. Çalışmanızı kodlama yapmadan sadece saatler içinde oluşturun. ShareCRF hakkında daha fazla bilgi
ShareCRF, tek bir kod satırını programlamak zorunda kalmadan çalışmalarınızı yalnızca saatler içinde oluşturmanıza olanak tanıyan modern bir klinik veri toplama sistemidir (EDC). Test Ortamı sayesinde, çalışmanızın ortasındayken değişiklikleri dakikalar içinde tamamen güvenli bir şekilde yapabilirsiniz. Farklı kaynaklardan (eCRF, ePRO, randomizasyon, dosyalar, tıbbi kodlama, içe aktarmalar, DICOM, vb.) gelen verileri hiçbir çaba harcamadan aynı yerde saklayın. Ayrıca sunucular, kurulumlar, güncellemeler veya yazılım doğrulamaları konusunda endişelenmenize gerek kalmaz. ShareCRF hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Çalışma tasarımı, EDC (elektronik veri yakalama), ePRO (hasta tarafından bildirilen elektronik sonuçlar), IxRS (etkileşimli yanıt sistemleri) ve zengin veri görselleştirmeleri: Bunların tümü tek bir kullanıcı dostu platformda yer almaktadır. Klinik verileriniz bu şekilde yönetilmektedir. OpenClinica hakkında daha fazla bilgi
Protokoller karmaşıktır. Verilerin toplanması ise öyle olmamalıdır. OpenClinica, iş birliğine dayalı, sürükle ve bırak özellikli çalışma tasarımcısı ve araştırma merkezleri ile gönüllülere yönelik mobil cihaz dostu formları sayesinde verileri toplamaktan fazlasını yapar. Daha iyi bir deneyimdir. Sonuç mu? Bütçelemeyi de kolaylaştıran düşük bir maliyetle, çalışma için daha yüksek kaliteli veriler. Her dağıtımda: AWS (Amazon Web Services) üzerinde güvenli, yüksek performanslı bulut barındırma | Belgelendirilmiş doğrulama | FDA (ABD Gıda ve İlaç Dairesi), EMA (Avrupa İlaç Ajansı), GVKY ve HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumluluğu. OpenClinica hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
500.000 hasta ve bakıcıdan oluşan küresel bir dijital platformdan gerçek zamanlı bilgiler edinin. Anketinizi oluşturun ve hızlı sonuçlar alın. PatientLive hakkında daha fazla bilgi
500.000 hasta ve bakıcıdan oluşan küresel bir dijital platformdan gerçek zamanlı bilgiler edinin. PatientLive, hastalardan hızlı yanıtlar almak ve hızlı bir anket yoluyla daha iyi kararlar vermek için çok iyi bir çözümdür. Kullanımı kolaydır: Anketinizi oluşturun, hedefinizi seçin, sonuçlara gerçek zamanlı olarak erişin. Özellikleri: Anket başına 1 ila 5 soru, 6 soru türü, 6 ülke (ABD, Fransa, Birleşik Krallık, Almanya, İspanya, İtalya), 36 seçenek bulunmaktadır. PatientLive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
EvidentIQ tarafından geliştirilen eCOA, klinik denemelerde kaliteli veriler toplamaya olanak tanıyan kullanımı kolay ve yüksek oranda yapılandırılabilir bir çözümdür. eCOA hakkında daha fazla bilgi
EvidentIQ tarafından geliştirilen eCOA, hasta deneyimini iyileştirmek ve veri kalitesini artırmak için gelişmiş hasta değerlendirmeleri sağlayan basit ve kullanımı kolay bir arayüz sunarak gerçek zamanlı, doğrudan hastadan veri toplamayı optimize eder. Müşteriler, uçtan uca kapsamlı bir eCOA paketinden yararlanabilir veya belirli gereksinimleri karşılayan çeşitli öğeler arasından seçim yaparak değer oluşturabilir. Uzman ekibimizle tanıtım rezervasyonu yapın ve çalışma ROI’nizi nasıl iyileştirebileceğinizi görün. eCOA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Collect leads, email addresses, files, e-signatures, payments, and more with custom online forms and surveys powered by Jotform.
Getting the data you need to grow your business shouldn't be complicated. Whether you need to gather leads, get feedback, collect applications, or sell products, collect data effortlessly with Jotform. Without coding, you can create custom online forms and surveys to capture any electronic data, from email addresses and digital files to e-signatures and online payments. Go beyond basic forms with Jotform's advanced form features and widgets designed to help you collect better data faster. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Fulcrum allows anyone to automate field inspection processes in minutes.
Fulcrum is a field inspection management platform that ensures safer, higher quality, and compliant outcomes for mobile teams. With Fulcrum, organizations can digitize data collection and inspection processes in minutes, manage inspection-related issues and tasks in one place, effortlessly demonstrate compliance with regulations, and get consistent actionable insights and reports from teams in the field. Fulcrumapp.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Distribute your data and take advantage of having your business information at your fingertips.
Collect information and boost your data entry capabilities right from your mobile device or tablet. Take your work wherever you go (even offline), communicate and assign work to your team in the field while providing job details and protocol. Uitilize top features like workflow to seamlessly pass work from one person to another to ensure the job is done and everyone who needs to sign off is able to, wherever they are. GoCanvas hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
ProntoForms does more than just simplify electronic data capture for your field teams. It changes the way you conduct business.
Empower technicians to capture vast amounts of electronic data on mobile devices with field-focused apps. Use the drag-and-drop form builder to create enterprise-grade apps to deploy forms to field teams. A wide range of features such as advanced conditional logic, repeatable sections, camera to text, and photo capture ensure your forms collect accurate and reliable data. Easy integrations into your back-office systems and cloud services mean that completed forms get to the right people, quickly ProntoForms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Üst düzey EDC sisteminde herhangi bir kaynaktan verileri alın ve birleştirin. Castor e-onay, ePRO ve video ile deneyleri merkezsiz hale getirin.
Castor, önde gelen EDC (elektronik veri yakalama) sistemlerinden biridir. Castor’ın EDC, e-onay, ePRO (hasta tarafından bildirilen elektronik sonuçlar), eCOA (elektronik klinik sonuç değerlendirmesi), dijital kayıt ve e-kaynak çözümleri, araştırmacıların her kaynaktan verileri kolayca toplayıp birleştirmesine ve deneylerini merkezsiz hale getirmesine olanak sağlar. Öne çıkan özellikleri: Hazır şablonları kullanarak birkaç saat içinde çalışmalar oluşturun; EMR (elektronik tıbbi kayıt)/EHR (elektronik sağlık kaydı), hasta, klinik ve cihaz verilerini entegre edin; Castor’daki çalışmaların %90’ı dört haftadan kısa sürede oluşturulup UAT’yi (kullanıcı kabul testi) geçer. Sektördeki emsallerinden çok daha hızlıdır. Castor EDC hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Survey management solution that helps businesses build online forms, collaborate with teams, share reports, and more!
Allows you to build any type of online forms, manage workflows and collect accurate data with ease. With its intuitive interface and powerful capabilities, 123FormBuilder is trusted by over 2 million users in +185 countries, throughout all major industry verticals. 123FormBuilder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Nintex, tekrarlayan ve manuel iş süreçlerini otomatikleştirerek işletmenizin potansiyelini ortaya çıkarmanıza olanak tanır.
İşletmeler Nintex Süreç Platformunu kullanarak, kullanımı kolay bir sürükle-bırak arayüzünde kod olmadan rutin görevleri hızlı ve uygun maliyetli bir şekilde otomatikleştirmek için eğitimli botlardan yararlanabilir. Kullanıcılar hem yapılandırılmış hem de yapılandırılmamış veri kaynakları tarafından desteklenen süreçleri kolaylaştıran kapsamlı, kurumsal düzeyde bir süreç yönetimi ve otomasyon çözümü ile donatılır. Nintex Process Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Instant online access to all critical documentation related to your organizations receivables management process.
Centreviews automates Accounts Receivable through Robotic Process Automation (RPA). Using pre-configured bots for capture, workflow, cash application, open invoice, deduction and archive, Centreviews allows your business to standardize processes, improve collections, eliminate manual process, and reduce DSO/cycle times. Centreviews cloud-based approach eliminates costly RPA license fees and integrates with many ERPs. Centreviews hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Eliminate paper and automate manual processes by easily capturing business-critical information by using GlobalCapture from Square 9.
Speed up processes, reduce errors, enhance employee value and lower overall costs with digital transformation solutions like GlobalCapture from Square 9 Softworks. Extract and index business-critical information from paper or emailed documents without a page count or maximum load. Capture automation is a crucial piece in any digital transformation effort. Learn how GlobalCapture and other Square 9 products can help transform the way you do business! Square 9 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Restaurant, retail, and other multi-unit operators use Zenput to elevate team execution in every store.
Zenput is how top operators elevate team execution in every store. Restaurant, retail, and other multi-unit operators such as Chipotle, Domino's, and 7-Eleven use the platform to automate how operating procedures and key initiatives are rolled-out and enforced. Supporting 50,000 locations in over 40 countries, Zenput turns strategy into action faster and equips teams to deliver on it. Zenput hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Medrio is a leading eClinical software company providing fast and easy-to-use electronic data capture, eSource, and ePRO.
Medrio is a leading healthcare technology company providing eClinical solutions including electronic data capture, eSource, and ePRO. Founded in 2005, the company's cloud-based software platform and mobile suite of products deliver fast, flexible, and easy-to-use tools for the collection and management of clinical data and patient reported outcome responses. Study sponsors and contract research organizations have used Medrio extensively across drug, device, diagnostic, and animal health trials. Medrio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Over the years, we've helped enterprises turn scattered and unstructured web data, into insights to drive business strategy.
Delegate your routine data extraction and integration to us. Each of our crawlers are built based on individual requests, and are therefore easily customizable if anything changes. Simply send us your project specifications and our specialized team of data engineers will get to work immediately! Even if you are in the dark about the processes in data acquisition, reach out to us for technical consulting for your data needs. Grepsr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
The only EDC platform for Medical Devices & Diagnostics. A complete data collection toolbox for PMCF and Clinical Investigations.
The only Electronic Data Capture (EDC) platform designed for Medical Devices & Diagnostics. A complete data collection toolbox for Post-Market Clinical Follow-Up (PMCF), Post-Market Performance Follow-Up (PMPF), Clinical Investigations and Clinical Performance Studies. Since June 2022, SMART-TRIAL has been part of Greenlight Guru. Together, we offer the world's first and only MedTech Lifecycle Excellence Platform which supports devices all the way from idea to market. SMART-TRIAL hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
We design cemetery software that securely stores maps and records in one place, saving cemeterians time and money.
CIMS designs powerful and easy-to-use cemetery management software that stores all cemetery maps and records in one place, saving cemeterians time and money. Over the past two decades, the CIMS team has worked closely with more than 1,000 municipal, religious, and private cemeteries to create software and modules that simplify record-keeping and streamline everday tasks. In CIMS Light, CIMS Gold, and CIMS Platinum, we offer cemetery management software for all cemeteries and budgets. CIMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Salespeople all over the world use Capture to build lead lists from their favorite websites like LinkedIn, Twitter and Facebook. FREE
Capture is a sales person's best friend. Capture allows users to parse single or multiple contacts from any structured or unstructured website. Most users love to pair Capture with sites like LinkedIn to build lists of leads in seconds. Not only does Capture make it easy to parse data from your favorite websites, but it also connects directly to CRM & Marketing automation to insert leads automatically. Capture also connects to the world's top data providers for easy identity resolution. Capture hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
AUDIT YOUR WAY TO OPERATIONAL EXCELLENCE. Enable now any audit, inspection or unit supervision strategy.
AUDIT YOUR WAY TO OPERATIONAL EXCELLENCE the cloud software that guarantees the correct execution of standards in business processes and presents information for strategic decision-making and continuous improvement BeepQuest is a robust & flexible B2B SaaS platform that enables an end to end continuous improvement strategy so any company can communicate, control, monitor and analyse their standards trough a set of continuous improvement digital tools BeepQuest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Eliminate paperwork, improve data quality and increase efficiency with mobile forms for business data collection and delivery.
Device Magic is a mobile forms app that replaces unreliable paper forms with smarter, richer data collection. Your teams can easily complete forms anywhere, anytime - even offline. Deliver accurate data from the field to the office in real-time, and alert specific team members of critical issues. Deliver data in whatever format you choose, and integrate directly into your existing systems to eliminate data re-entry. Device Magic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Tenna is the construction technology platform that revolutionizes equipment fleet operations, managing mixed fleet all on one platform.
Tenna helps you automatically record driving time and details that pair engine data with driver, including date, time, location, hours/miles, driver identification, user authentication, vehicle and motor carrier. Display reports for safety officials on-demand. Leverage telematics data from your trucks and vehicles with Tenna’s Fleet tracker to automatically capture HOS and Records of Duty (RODS) for compliance while reducing manual entry, human error and paperwork. Book a free live demo today. Tenna hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
TrialKit powers your clinical trials with technology that allows users to collect, access, and manage study data from anywhere.
TrialKit, a cloud-based platform available via a web interface and downloadable native mobile app, enables electronic data capture (EDC) and end-to-end clinical trial management for pharmaceutical, biotechnology, and medical device companies of all sizes. Design and deploy regulatory compliant studies in days instead of weeks using our intuitive forms designer that requires no programming. TrialKit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Fluix is a platform to streamline the document flow and communication between your mobile workforce, customers and back office.
Fluix is a no-code, simple-to-use software solution that helps companies to digitize documents and automate routine tasks, all in one place. We solve the pain points of office and field teams who want to deliver faster and gather secure, reliable data while keeping safety and compliance as top priorities. Fluix can be accessed through its native app for iOS, or any web browser. Help your team become more productive and make your business more efficient. FOR TEAMS OF 10+ USERS. Fluix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Parseur is the most powerful and easy-to-use PDF parser software.
The #1 PDF parser service for SMBs. Create a data extraction pipeline that extracts text from emails, attachments, documents and puts your business on auto-pilot. Everything is point & click and very easy to use. Companies in real estate, e-commerce, marketing, logistics & delivery, travel, hospitality and more are saving thousands of hours of work every month by automating their data entry process with Parseur. Parseur hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Easy-to-use, yet powerful web form and data collection platform with an uncompromising stance on security and compliance.
FormAssembly helps organizations take control of the data collection process. With our powerful web form and data collection platform, companies can streamline outdated processes and drive essential business initiatives in any industry. Our platform empowers your team, and integrations with tools like Salesforce increase efficiency organization-wide. Company leadership can feel confident in FormAssemblys ingrained security and quality customer service. FormAssembly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
FORM OpX improves operational compliance by digitizing audits and inspections on mobile to reduce risk and improve safety and quality.
FORM OpX empowers teams to improve operational compliance by digitizing audits and inspections to reduce risk and improve safety and quality from the frontline. Mobile workflows make it easy to capture the right data, at the right place, at the right time – every time. Teams stay connected with instant communications on mobile, and real-time insights allow leaders to spot and fix issues quickly and measure trends over time so teams can take action on the opportunities that move business forward. FORM OpX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Create powerful mobile forms, collect data offline and visualize it with a few clicks.
Teamscope is the worlds easiest to use data collection app for clinical and field research. With Teamscope you can build powerful forms with branching logic, data validation and automatic calculation s. Use mobile forms to collect data without the need for an internet connection. Create cases, share them with your team and capture data across time. Keep your data secure at all moments with a passcode and data encryption. Teamscope hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Formerly known as GoSpotCheck, FORM MarketX is the market execution app that guides, tracks, and improves performance in real-time.
Formerly known as GoSpotCheck, FORM MarketX unleashes the power of field teams to drive market execution with the only mobile solution that combines dynamic task management, industry-leading image recognition, photo reporting, field team communications, and advanced reporting – all within one easy-to-use platform. Guide teams, improve execution and drive sales while creating a shared view of the field that helps leaders make better decisions, faster. FORM MarketX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Grooper: Embedding Intelligence Where Documents and Data Meet
Grooper is an intelligent document processing and digital data integration solution that empowers organizations to extract meaningful information from paper/electronic documents and other forms of unstructured data. The platform combines patented and sophisticated image processing, capture technology, machine learning, natural language processing, and optical character recognition to enrich and embed human comprehension into data. Grooper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Ephesoft’s Intelligent Document Processing platform automates document-centric processes to drive efficiency, accuracy & cost savings.
Transform and automate your document-centric processes with Ephesoft’s Intelligent Document Processing (IDP) platform and data enrichment solutions. The customizable, AI-powered platform captures and turns any unstructured document into structured, actionable data to accelerate business processes, increase operational efficiency and data-driven decisions – fueling digital transformation and the journey towards hyperautomation. Ephesoft hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Field Service Simplified. Connect your office, your team in the field and your customers together. This is the future of field service.
Bring the ‘WOW’ factor to your customers. Klipboard is all-in-one Job Management Software that creates a seamless experience from your customer submitting a job request, to scheduling the job with your team and getting paid for the work. Get the competitive edge and stand out from your competition with software that will take your business to the next level. No set-up fees, no long term contracts, just a great onboarding experience. Start a FREE Trial Today. Klipboard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Transform your data collection! A perfect fit for all businesses, small and large. Automate your business with mobile and web forms.
Culverdocs is a dynamic data capture solution perfect for revolutionising all types of business forms and is completely configurable around your processes, whatever your industry and data needs. Convert your existing paper-based documents into digital forms to transform how you collect, process and manage business data. We work with businesses of all sizes, from 1 to 1000+ employees, our solution is built to save you time and money. Start your free trial and speak with our UK-based team today. Culverdocs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Turn event contacts into sales meetings. atEvent combines event lead capture, qualification and insights to accelerate sales.
Go beyond basic lead capture with atEvent's best-in-class B2B event lead management solution. Capture leads anywhere at or around the event, add custom qualifiers and follow-up actions and sync everything to your MA/CRM system for fast, personalized follow-up that accelerates sales. atEvent is made for the enterprise with flexible MA/CRM integrations, wide trade show coverage, GDPR consent at capture, multilingual business card transcription, and account-level insights for your ABM strategy. atEvent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Xolomon is an online solution for the creation of databases and web apps, specialized in collecting and exploiting clinical information
Xolomon is an online solution for the creation of databases and web applications, specialized in collecting and exploiting clinical information. Xolomon allows for a quick, simple and customized creation of applications such as: electronic case report forms (eCRF) for clinical studies, ePROs, patient registries, electronic medical records, Clinical Trial Managers (CTMS),... We combine agility, speed of development and ease of use with the highest industry standards for data protection. Xolomon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Purpose-built Charting and Patient Engagement for Psychiatry Practices and Ketamine Clinics that want an easy to use mental health EHR.
Streamlined Charting and Patient Engagement for Private Cash Pay Psychiatry Practices and Ketamine Treatment Clinics that want an easy to use mental health EHR. Simplify your charting with customizab le templates and 30+ standard rating scales that can be sent according to your schedule. Generate superbills, collect payments, and enable patients to submit for OON reimbursement from the app. Also includes multi-calendar scheduling, e-prescribing, telehealth, outstanding support, and more! Osmind hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
CRIO's eSource system enables remote monitoring and immediate data review with a powerfully integrated eSource/EDC solution.
CRIO, the leader in eSource technology, enables remote monitoring and immediate data review with a powerfully integrated eSource/EDC solution that protects data integrity with built-in compliance across 21CFR11, ICH-GCP, GDPR, HIPAA, and other global regulations. CRIO's eSource allows users to enter data into a simple, interactive application, capturing data only once, at the moment of immediately, without data re-entry into EDC. CRIO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
TDox offers solutions for low-code development, digital transformation, robotic process automation, and more.
TDox offers solutions for low-code development, digital transformation, robotic process automation, and more. TDox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Create mobile data capture forms with the Mobile Impact Platform to increase efficiency, reduce processing time, and improve accuracy.
Build secure mobile data capture forms and applications that integrate with your enterprise systems with the Mobile Impact Platform. Share accurate data from the field to the office in real-time. Access your form apps on any device, on or offline. Preload your relevant data and quickly capture text, photos, barcodes, GPS coordinates, voice, signatures, and more. Streamline your process today to increase efficiency, reduce processing time, and improve accuracy. Mobile Impact Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Paper questionnaire recognition software. Create, print, scan and upload hand-filled paper forms for automated data recognition.
PaperSurvey.io is a cloud-based paper form recognition software that enables businesses to create, print and upload paper-based questionnaires for automated data extraction fast and effortlessly. PaperSurvey.io uses OMR (optical mark recognition) to recognize answers from choice boxes and HTR (handwritten text recognition) to digitize handwritten text responses as well as ICR OCR where needed | GDPR compliant | Free trial PaperSurvey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Workforce TNA is a complete solution for employee time and attendance, employee leave management and human resources.
Workforce TNA is a powerful Enterprise level web application, with no monthly cloud fees. Fast, live data available on your PC, tablet or mobile web browser. Featuring powerful award interpretation, easy to use reporting and payroll integration, Workforce TNA makes managing your growing workforce easy. Workforce TNA is designed right here in QLDfor Aussie businesses. So you are always compliant with current employee timesheet legislation. We've made it easy for you and your employees. Aussie Time Sheets Workforce TNA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
A mobile application that uses AI to accurately scan and digitize business cards. No more edits.
Covve Scan is an AI-powered, language-agnostic card scanner. It brings the highest accuracy in the market, support for over 40 languages, robust privacy protection, a super-refined user experience and the best value for money out there. Covve Scan can be used as a standalone app to digitize and store business cards, but it can also be used alongside any CRM (or other system) as a great way to improve data entry efficiency. Covve Scan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama
Docsvault is an on-premise document management system designed to control your business documents. Securely access docs Anywhere!
Docsvault is a powerful on-premise multi user document management software. It allows users to capture, manage, secure and centralize all documents including emails in a desktop and web-based platform. It provides tools for intelligent data capture, workflow automation, secure file sharing, Web Forms, and getting digital signatures all in one platform. Businesses never have to fear losing documents or keeping compliant. Docsvault hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Belge Sınıflandırma
  • Veri Yakalama ve Aktarımı
  • Veri Doğrulama
  • Form Yönetimi
  • Uzaktan Veri Yakalama
  • Dağıtık Yakalama