18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Masraf Yönetim Uygulaması

Masraf Yönetim Uygulaması kuruluşlara işlerini ve seyahat giderlerini takip etmede yardım eder. Masraf Yönetim Yazılımları çalışanların gider kayıtlarını göndermesine olanak verir. Daha küçük işletmeler için elektronik tablo oluşturma yazılımı, daha iyi bütçelemeye imkân vermek için raporlar oluşturur. Masraf Raporlama Uygulaması Bütçeleme Programı, Finansal Raporlama Yazılımı ve Zaman Ve Gider Takip Programı ile ilişkilidir.

15 sonuç
Zoho Expense, seyahat ve harcamaları işlemek, harcamaları kontrol etmek, iş süreçlerini özelleştirmek ve otomatikleştirmek için güçlü özellikler içerir. Zoho Expense hakkında daha fazla bilgi
Zoho Expense, iş seyahatlerini ve harcamaları uçtan uca kolaylaştırır ve otomatikleştirir. Seyahat rezervasyonundan masraf raporlama ve onayına kadar. Makbuzların masraf taleplerine dönüştürülmesi, rapor gönderme onayı ve kart mutabakatının tümü otomatikleştirilebilir. Böylece masraf raporlarını işleme süreleri, sıkıntıları ve gizli maliyetler azalır. Birden fazla onay kademesi, harcama kural ve limitleri, bütçeleme ve analizler sayesinde daha iyi harcama denetimi sağlar. Zoho Expense’i iş başında görün, ücretsiz deneme için hemen kaydolun. Zoho Expense hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Denetim Kaydı
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Masraf Talepleri
  • Kurumsal Kart
  • Geri Ödeme Yönetimi
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır.
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır. 4,5 milyondan fazla müşteri tarafından kullanılan QuickBooks, işletmeniz için akıllı araçlar sağlamakla birlikte, kullanımı kolaydır. Kayıtlarınızı düzenleyebilir, harcamaları yönetebilir, fatura gönderebilir, envanteri takip edebilir ve hatta maaş ödeyebilirsiniz. QuickBooks Online ile organize olabilir, zaman kazanabilir ve hatta ödeme özellikleri ekleyerek hızlı ödeme alabilirsiniz. En iyi yanı da 30 gün boyunca ücretsiz deneyebilmenizdir. QuickBooks Online hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Denetim Kaydı
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Masraf Talepleri
  • Kurumsal Kart
  • Geri Ödeme Yönetimi
Zoho Invoice, küçük işletmelere faturalandırma, harcamalar ve çevrimiçi ödemelerde yardımcı olmak için tasarlanmış %100 ücretsiz bulut faturalandırma çözümüdür.
Zoho Invoice, serbest çalışanlar ve KOBİ’ler için %100 ücretsiz, çevrimiçi faturalandırma yazılımıdır. Temel özellikleri arasında proje faturalandırma, zaman izleme, raporlama, özelleştirilebilir şablonlar ve müşteri portalı bulunmaktadır. Zoho Invoice kullanan ekipler tahminleri takip edebilir, bunları faturalara dönüştürebilir ve müşterilere bekleyen ödemelerini yapmaları için hatırlatmalar gönderebilir. Ayrıca kullanıcılar görevler oluşturabilir, projeler için avans ödemeleri toplayabilir ve fatura geçmişlerini takip edebilir. Zoho Invoice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Denetim Kaydı
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Masraf Talepleri
  • Kurumsal Kart
  • Geri Ödeme Yönetimi
İş finansmanınızı akıllıca yönetmenize yardımcı olan basit, kullanımı kolay muhasebe yazılımı.
Zoho Books, işletmenize giren ve çıkan parayı kolayca yönetmenizi sağlayan çevrimiçi muhasebe yazılımıdır. Masrafları kontrol altında tutarken müşterilerinizi ve faturalarınızı yönetin. Banka hesapları ve işlemlerinizi kaydedin, izleyin ve mutabakat alın. Böylece muhasebecinizle gerçek zamanlı işbirliğinde bulunun. Daha da önemlisi, Zoho Books daha iyi, daha bilinçli kararlar vermenize ve işletmenizle ilgili bilgi sahibi olmanıza yardımcı olur. Zoho Books hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Denetim Kaydı
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Masraf Talepleri
  • Kurumsal Kart
  • Geri Ödeme Yönetimi
Elorus, profesyoneller ve ajanslar için zaman takibi ve faturalandırma çözümüdür. Yeniliğe odaklanın ve emeğinizin karşılığını alın.
Elorus çevrimiçi zaman takibi, hesap çıkarma ve faturalandırma yazılımıdır. Asıl hedef kitlesi serbest çalışanlar, küçük işletmeler ve kreatif ajanslardır. Elorus, 2014 yılından bu yana kullanıcılarına zaman kazandıran ve yorulmak bilmeyen bir müttefik olarak artan pazar taleplerine yanıt vermektedir. İnteraktif panomuz iş istatistikleriniz hakkında sizi bildirir. Bu istatistikler arasında zaman takibi, ödemelerin ve faturaların durumu ve net nakit akışınız ile bilançonuz yer almaktadır. Yukarıdakiler işletmeniz için geçerliyse Elorus işinize yarayacaktır. Elorus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Denetim Kaydı
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Masraf Talepleri
  • Kurumsal Kart
  • Geri Ödeme Yönetimi
Manuel çalışmayı ortadan kaldırarak zaman ve paradan tasarruf edin. Harcama raporları, bütçeleme, otomatik PR ve PO işleme: hepsi tek bir yazılımda.
Precoro ile şirketinizin harcamaları hakkında fikir sahibi olun. Bu satın alma yazılımı, kaynak tasarrufu yapabilmeniz için manuel çalışmayı ortadan kaldırır ve harcama raporlamanızı yönetir. Biyoteknoloji, üretim, inşaat ve diğer sektörlerden 1000’den fazla KOBİ ve işletme, Precoro ile otomatik harcama izleme ve raporlamanın avantajlarından yararlanıyor. Ücretsiz 14 günlük deneme süresinden yararlanarak işletmeniz için mükemmel olduğundan emin olmak amacıyla Precoro’yu çalışırken görebilirsiniz; kredi kartı bilgisi gerekmez. Precoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Denetim Kaydı
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Masraf Talepleri
  • Kurumsal Kart
  • Geri Ödeme Yönetimi
Rydoo, dünya çapında bir iş seyahati ve harcama çözümüdür. Başından sonunda kadar yolculuğun tamamını kapsayan bir çözümdür. Başka bir şeye ihtiyacınız kalmaz.
Rydoo, hızlı büyüyen şirketler ve işletmeler için süreçleri otomatikleştirme ve kolaylaştırma konusunda önde gelen iş seyahati ve harcama çözümlerindendir. Rydoo size bir ömür boyu tasarruf sağlar. Şirketleri ve çalışanları seyahat-masraf sürtüşmesinden kurtarır. Uçuş ve otel aramaktan tren bileti almaya veya havaalanından taksiye binmeye kadar. Başından sonunda kadar yolculuğun tamamını kapsayan bir çözümdür. Başka bir şeye ihtiyacınız kalmaz. Rydoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Denetim Kaydı
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Masraf Talepleri
  • Kurumsal Kart
  • Geri Ödeme Yönetimi
İşletmelerin kârlılığını artırmaya yönelik akıllı ve basit harcama yönetimi. Procurify ile tek bir platformdan talep edin, onaylayın, teslim alın ve ödeme yapın.
Basit, ölçeklendirilebilir ve doğrudan harcama yönetimi. Procurify, masraflar ve harcamalar için izleme, hesap verebilirlik ve uçtan uca iş akışları sağlayan üst düzey hepsi bir arada harcama yönetimi platformudur. Otomatik onaylar, gerçek zamanlı bütçeleme, fiziksel ve sanal harcama kartları ve daha fazlası ile benzersiz kontrol ve görünürlük elde edin. Böylece harcamaları tek bir platformdan tahsis edebilir, izleyebilir ve raporlayabilirsiniz. Procurify; NetSuite, QuickBooks ve diğer ERP sistemleriyle entegre olur. Procurify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Denetim Kaydı
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Masraf Talepleri
  • Kurumsal Kart
  • Geri Ödeme Yönetimi
Özelleştirilebilir, şeffaf ve doğru harcama yönetimi.
Harcama yönetimi çözümünüzün de bir harcama olduğunu mu düşünüyorsunuz? Oysa tam tersi olmalı: kolay, hızlı, şeffaf ve doğru. Chrome River Expense, harcama raporlamasını optimize etmek, zamandan ve paradan tasarruf etmek ve iş yapmaya geri dönmenize yardımcı olmak için yapılandırılabilen esnek ve otomatik bir platformla hak ettiğiniz çözümü sağlar. Emburse Expense Enterprise (formerly Chrome River Expense) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Denetim Kaydı
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Masraf Talepleri
  • Kurumsal Kart
  • Geri Ödeme Yönetimi
Tedarikten ödemeye kadar etkili harcama yönetimi için tam mobilite, şeffaflık, içgörüler ve uyumluluk sağlayan bir çözüm.
Fraxion, satın alma ve gider süreçlerini otomatikleştirme, iş harcamalarını kolayca izleme, yönetme ve analiz etme konusunda dünya genelinde farklı sektörlerden kuruluşların güvenini kazanmıştır. Proaktif harcama yönetimi için Fraxion'ın sunduğu mobil ve kullanımı kolay satın alma yazılımı sayesinde şirket genelinde harcama muhasebesi, bütçe kontrolü ve satın alma politikası uyumluluğu sağlayın. Fraxion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Denetim Kaydı
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Masraf Talepleri
  • Kurumsal Kart
  • Geri Ödeme Yönetimi
Muhasebeciler için basit çalışma yönetimi yazılımı. Müşterileri memnun etmek için ihtiyaç duyulan özellikler. 30 $ karşılığında bir defa abonelik yetiyor.
Basil, muhasebeciler için kullanımı kolay çalışma yönetimi ürünlerinden biridir. Firmanızı yönetmek ve müşterileri memnun etmek için ihtiyaç duyduğunuz özellikleri içerir. Her ölçekten firma için uygun maliyetlidir; değiştirilemez sözleşmeler veya karmaşık fiyatlandırma planları yoktur. 7/24 destek ile güçlü ve güvenlidir. Basil hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Denetim Kaydı
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Masraf Talepleri
  • Kurumsal Kart
  • Geri Ödeme Yönetimi
Klippa® Expense Management, kullanımı en kolay masraf uygulamasıdır. Hataları önler, tüm harcamaların genel bir görünümüyle verimliliği artırır.
Klippa® Expense Management, kullanımı en kolay masraf uygulamasıdır. Hataları önler, harcama süreçlerine genel bakışla verimliliği artırır. Dijital bir yetkilendirme akışı ile sunulmaktadır ve muhasebe sisteminize entegre edilebilir. Klippa® OCR Engine tarafından desteklenmektedir, kullanıcının otomatik olarak doldurulan alanlar ile saniyeler içinde fotoğraf çekmesine ve harcama göndermesine olanak sağlar. Klippa DocHorizon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Denetim Kaydı
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Masraf Talepleri
  • Kurumsal Kart
  • Geri Ödeme Yönetimi
CPG (paketlenmiş tüketici ürünleri) zorluklarını çözen CPG uzmanları. Vividly, ticari promosyon yönetimi sayesinde paketlenmiş tüketici ürünü markalarının iş yapma şekillerini dönüştürür.
Vividly iş akışını otomatikleştirmek, zamandan ve paradan tasarruf etmek için yapay zeka ve makine öğreniminin gücünden yararlanan ticari promosyon yönetim yazılımı sayesinde paketlenmiş tüketici ürünü markalarının iş yapma şeklini dönüştürür. Vividly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Denetim Kaydı
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Masraf Talepleri
  • Kurumsal Kart
  • Geri Ödeme Yönetimi
Klippa Expense Management, kullanımı en kolay harcama uygulamalarından biridir. OCR sayesinde çalışanlarınız için basit harcama raporlama. Yapay Zeka desteklidir.
Siz ve ekibiniz için sorunsuz harcama raporlama. Kullanımı kolay harcama uygulamalarından biri olan Klippa Expense Management'ı deneyin. Hataların önüne geçin, verimliliği artırın ve gider süreçlerine daha net bir perspektiften bakın. Dijital bir yetkilendirme akışı ile sunulmaktadır ve muhasebe sisteminize entegre edilebilir. Güçlü Klippa OCR motoru, saniyeler içinde fotoğraf çekmenize ve otomatik doldurulan alanlarla kurumsal masraf kaydınızı oluşturmanıza olanak sağlar. Yapay zeka destekli bir geleceğe hazır mısınız? Ücretsiz çevrimiçi deneme sürümü için hemen yerinizi ayırtın. Klippa SpendControl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Denetim Kaydı
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Masraf Talepleri
  • Kurumsal Kart
  • Geri Ödeme Yönetimi
Eye-share, yapay zeka odaklı araçlarla finansal süreçleri otomatikleştirerek, kolaylaştırılmış borç hesapları yönetimi için esnek, özelleştirilebilir çözümler sunar.
Eye-share, işletmelerin borç hesaplarını ve tedarik süreçlerini yönetme şeklini dönüştürmek için tasarlanmış bir finansal otomasyon çözümleri sağlayıcısıdır. Eyeshare Workflow, %90’a varan fatura işleme verimliliği sağlayan yapay zeka odaklı otomasyon sunarak manuel görevleri ve hataları önemli ölçüde azaltır. Eye-share’in modüler tasarımı, işletmelerin birbirinden farklı ihtiyaçlarına uyan özelleştirilmiş bir çözüm oluşturmasına olanak tanır. Satın almanın iyileştirilmesi, genel muhasebe kayıtlarının otomatikleştirilmesi ve tedarikçi iletişiminin iyileştirilmesi için bu platform 80’den fazla ERP sistemiyle sorunsuz bir şekilde entegre edilebilme esnekliğini ve verimliliğini sunuyor. Yapay zeka işlenebilir içgörüler sağlıyor, iş akışlarını optimize ediyor ve sürekli kendisini geliştirerek işletmelerin maliyetleri düşürmesine, finansal kapanışı hızlandırmasına ve stratejik görevlere odaklanmasına yardımcı oluyor. Güvenli bir bulut tabanlı platformla eye-share, işletmelerin gerçek zamanlı veriler sunarak daha akıllı karar almasını ve gelişmiş finansal performans elde etmesini sağlıyor. eye-share Workflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Denetim Kaydı
  • Çoklu Para Birimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Masraf Talepleri
  • Kurumsal Kart
  • Geri Ödeme Yönetimi