Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Masraf Yönetim Uygulaması kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

11 sonuç
Zoho Expense, seyahat ve harcamaları işlemek, harcamaları kontrol etmek, iş süreçlerini özelleştirmek ve otomatikleştirmek için güçlü özellikler içerir. Zoho Expense hakkında daha fazla bilgi
Zoho Expense, iş seyahatlerini ve harcamaları uçtan uca kolaylaştırır ve otomatikleştirir. Seyahat rezervasyonundan masraf raporlama ve onayına kadar. Makbuzların masraf taleplerine dönüştürülmesi, rapor gönderme onayı ve kart mutabakatının tümü otomatikleştirilebilir. Böylece masraf raporlarını işleme süreleri, sıkıntıları ve gizli maliyetler azalır. Birden fazla onay kademesi, harcama kural ve limitleri, bütçeleme ve analizler sayesinde daha iyi harcama denetimi sağlar. Zoho Expense’i iş başında görün, ücretsiz deneme için hemen kaydolun. Zoho Expense hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Harcama Denetimi
  • Makbuz Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kurumsal Kart
Özelleştirilebilir, şeffaf ve doğru harcama yönetimi. Chrome River EXPENSE hakkında daha fazla bilgi
Harcama yönetimi çözümünüzün de bir harcama olduğunu mu düşünüyorsunuz? Oysa tam tersi olmalı: kolay, hızlı, şeffaf ve doğru. Chrome River Expense, harcama raporlamasını optimize etmek, zamandan ve paradan tasarruf etmek ve iş yapmaya geri dönmenize yardımcı olmak için yapılandırılabilen esnek ve otomatik bir platformla hak ettiğiniz çözümü sağlar. Chrome River EXPENSE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Harcama Denetimi
  • Makbuz Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kurumsal Kart
İşletmelerin kârlılığını artırmaya yönelik akıllı ve basit harcama yönetimi. Procurify ile tek bir platformdan talep edin, onaylayın, teslim alın ve ödeme yapın. Procurify hakkında daha fazla bilgi
Basit, ölçeklendirilebilir ve doğrudan harcama yönetimi. Procurify, masraflar ve harcamalar için izleme, hesap verebilirlik ve uçtan uca iş akışları sağlayan üst düzey hepsi bir arada harcama yönetimi platformudur. Otomatik onaylar, gerçek zamanlı bütçeleme, fiziksel ve sanal harcama kartları ve daha fazlası ile benzersiz kontrol ve görünürlük elde edin. Böylece harcamaları tek bir platformdan tahsis edebilir, izleyebilir ve raporlayabilirsiniz. Procurify; NetSuite, QuickBooks ve diğer ERP sistemleriyle entegre olur. Procurify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Harcama Denetimi
  • Makbuz Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kurumsal Kart
Klippa Expense Management, kullanımı en kolay harcama uygulamalarından biridir. OCR sayesinde çalışanlarınız için basit harcama raporlama. Yapay Zeka desteklidir. Klippa Expense Management hakkında daha fazla bilgi
Siz ve ekibiniz için sorunsuz harcama raporlama. Kullanımı kolay harcama uygulamalarından biri olan Klippa Expense Management'ı deneyin. Hataların önüne geçin, verimliliği artırın ve gider süreçlerine daha net bir perspektiften bakın. Dijital bir yetkilendirme akışı ile sunulmaktadır ve muhasebe sisteminize entegre edilebilir. Güçlü Klippa OCR motoru, saniyeler içinde fotoğraf çekmenize ve otomatik doldurulan alanlarla kurumsal masraf kaydınızı oluşturmanıza olanak sağlar. Yapay zeka destekli bir geleceğe hazır mısınız? Ücretsiz çevrimiçi deneme sürümü için hemen yerinizi ayırtın. Klippa Expense Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Harcama Denetimi
  • Makbuz Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kurumsal Kart
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır.
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır. 4,5 milyondan fazla müşteri tarafından kullanılan QuickBooks, işletmeniz için akıllı araçlar sağlamakla birlikte, kullanımı kolaydır. Kayıtlarınızı düzenleyebilir, harcamaları yönetebilir, fatura gönderebilir, envanteri takip edebilir ve hatta maaş ödeyebilirsiniz. QuickBooks Online ile organize olabilir, zaman kazanabilir ve hatta ödeme özellikleri ekleyerek hızlı ödeme alabilirsiniz. En iyi yanı da 30 gün boyunca ücretsiz deneyebilmenizdir. Quickbooks Online hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Harcama Denetimi
  • Makbuz Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kurumsal Kart
Rydoo, dünya çapında bir iş seyahati ve harcama çözümüdür. Başından sonunda kadar yolculuğun tamamını kapsayan bir çözümdür. Başka bir şeye ihtiyacınız kalmaz.
Rydoo, hızlı büyüyen şirketler ve işletmeler için süreçleri otomatikleştirme ve kolaylaştırma konusunda önde gelen iş seyahati ve harcama çözümlerindendir. Rydoo size bir ömür boyu tasarruf sağlar. Şirketleri ve çalışanları seyahat-masraf sürtüşmesinden kurtarır. Uçuş ve otel aramaktan tren bileti almaya veya havaalanından taksiye binmeye kadar. Başından sonunda kadar yolculuğun tamamını kapsayan bir çözümdür. Başka bir şeye ihtiyacınız kalmaz. Rydoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Harcama Denetimi
  • Makbuz Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kurumsal Kart
Manuel çalışmayı ortadan kaldırarak zaman ve paradan tasarruf edin. Harcama raporları, bütçeleme, otomatik PR ve PO işleme: hepsi tek bir yazılımda.
Precoro ile şirketinizin harcamaları hakkında fikir sahibi olun. Bu satın alma yazılımı, kaynak tasarrufu yapabilmeniz için manuel çalışmayı ortadan kaldırır ve harcama raporlamanızı yönetir. Biyoteknoloji, üretim, inşaat ve diğer sektörlerden 1000’den fazla KOBİ ve işletme, Precoro ile otomatik harcama izleme ve raporlamanın avantajlarından yararlanıyor. Ücretsiz 14 günlük deneme süresinden yararlanarak işletmeniz için mükemmel olduğundan emin olmak amacıyla Precoro’yu çalışırken görebilirsiniz; kredi kartı bilgisi gerekmez. Precoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Harcama Denetimi
  • Makbuz Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kurumsal Kart
Elorus, profesyoneller ve ajanslar için zaman takibi ve faturalandırma çözümüdür. Yeniliğe odaklanın ve emeğinizin karşılığını alın.
Elorus çevrimiçi zaman takibi, hesap çıkarma ve faturalandırma yazılımıdır. Asıl hedef kitlesi serbest çalışanlar, küçük işletmeler ve kreatif ajanslardır. Elorus, 2014 yılından bu yana kullanıcılarına zaman kazandıran ve yorulmak bilmeyen bir müttefik olarak artan pazar taleplerine yanıt vermektedir. İnteraktif panomuz iş istatistikleriniz hakkında sizi bildirir. Bu istatistikler arasında zaman takibi, ödemelerin ve faturaların durumu ve net nakit akışınız ile bilançonuz yer almaktadır. Yukarıdakiler işletmeniz için geçerliyse Elorus işinize yarayacaktır. Elorus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Harcama Denetimi
  • Makbuz Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kurumsal Kart
Tedarikten ödemeye kadar etkili harcama yönetimi için tam mobilite, şeffaflık, içgörüler ve uyumluluk sağlayan bir çözüm.
Etkin harcama yönetimi için tedarikten ödemeye kadar tüm aşamaları kapsayan bir çözüm. Çok düzeyli onaylar, bütçe kontrolü, politikaya uyum ve AP iş akışı yönetimi ve harcama analizi yoluyla tedarik iş akışlarını otomatikleştirmek ve talep-PO süreçlerini ve harcamaları yönetmek için dünya genelinde farklı sektörlerdeki kuruluşlar tarafından kullanılmaktadır. Fraxion, stratejik satıcılarla PunchOut ve Katalog tedarikini mümkün kılar. Bağımsız bir çözüm olarak veya ERP ile sorunsuz entegrasyon yoluyla etkili bir şekilde kullanılabilir. Fraxion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Harcama Denetimi
  • Makbuz Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kurumsal Kart
Klippa® Expense Management, kullanımı en kolay masraf uygulamasıdır. Hataları önler, tüm harcamaların genel bir görünümüyle verimliliği artırır.
Klippa® Expense Management, kullanımı en kolay masraf uygulamasıdır. Hataları önler, harcama süreçlerine genel bakışla verimliliği artırır. Dijital bir yetkilendirme akışı ile sunulmaktadır ve muhasebe sisteminize entegre edilebilir. Klippa® OCR Engine tarafından desteklenmektedir, kullanıcının otomatik olarak doldurulan alanlar ile saniyeler içinde fotoğraf çekmesine ve harcama göndermesine olanak sağlar. Klippa DocHorizon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Harcama Denetimi
  • Makbuz Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kurumsal Kart
CPG (paketlenmiş tüketici ürünleri) zorluklarını çözen CPG uzmanları. Vividly, ticari promosyon yönetimi sayesinde paketlenmiş tüketici ürünü markalarının iş yapma şekillerini dönüştürür.
Vividly iş akışını otomatikleştirmek, zamandan ve paradan tasarruf etmek için yapay zeka ve makine öğreniminin gücünden yararlanan ticari promosyon yönetim yazılımı sayesinde paketlenmiş tüketici ürünü markalarının iş yapma şeklini dönüştürür. Vividly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Harcama Denetimi
  • Makbuz Yönetimi
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kurumsal Kart