159 sonuç
Pipedrive, satış tamamlamayı sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay, mali CRM aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive’ın güçlü ve çevik CRM yazılımı sayesinde mali durumu, müşteri adaylarını ve genel satış sürecinizi takip etmek çok kolay. Pipedrive’ın gelişmiş istatistik panosu sayesinde ürünlerden elde ettiğiniz geliri takip edin, verimliliği koruyarak maliyetleri optimize edin ve hatta satış gelirini tahmin edin. Özelleştirilebilir bir yapıya sahip olan Pipedrive CRM; bankacılık, sigorta, kiralama, mortgage, kredi, aracılık ve daha pek çok alanda faaliyet gösteren işletmeler tarafından kullanılabilir. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı hızlı büyüyen ücretsiz CRM yazılımıdır. E-posta pazarlaması, teklifler, faturalama da dahildir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz çevrimiçi CRM yazılımıdır. Bulutta veya açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinizde kullanılabilir. Sınırsız müşteri adayı, anlaşma, iletişim kişisi, şirket, fiyat teklifi, fatura ve randevu planlama. Üst sürümlerinde satış ve pazarlama otomasyonu, toplu SMS, kampanya yönetimi ve birden fazla satış hattı desteği bulunmaktadır. 18 farklı dilde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Zoho CRM, fonksiyonları merkezileştirmek ve verimliliği artırmak amacıyla her ölçekte finansal hizmet firması için çevrimiçi yönetim platformudur. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, bankalar, kredi birlikleri ve sigorta şirketleri, her ölçekte yatırım hizmetleri gibi finans kuruluşları için çok kanallı, ölçeklenebilir bir yazılım çözümüdür. Rakiplerden önde olmak için müşteri bilgileri veri tabanı, hesap yönetimi sistemi, işlem geçmişi, performans panoları, yapay zeka destekli sesli asistan ve destek araçlarıyla verimliliği hızlandırın. 40’tan fazla yerel uygulama ve 500’den fazla üçüncü taraf uygulamasıyla entegre edin. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Chatabox, 35 AU$’dan başlayan rekabetçi fiyatlandırmayla pek çok özellik içeren iş için basitleştirilmiş bir CRM platformudur. Chatabox hakkında daha fazla bilgi
Chatabox, satış ve müşteri adayı yönetimi sürecini basitleştirmek için kesintisiz iş akışı ve otomasyon özellikleriyle tamamen ölçeklenebilir, kullanıcı dostu, bulut tabanlı bir CRM’dir. Standart özellikleri arasında özelleştirilebilir panolarla ilgili kişi e-posta adresleri, ekleri izleme ve paylaşma, randevu, müşteri ilişkileri, pazarlama, müşteri adayı oluşturma, ödeme ve tahsilat, depolama, fiyat teklifleri ve teklifler, faturalama ve 35 AU$’dan başlayan bir dizi diğer özellik yer almaktadır. Chatabox hakkında daha fazla bilgi edinin. Chatabox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
TreasuryView cloud platform enables businesses of any size to get a grip on financial risk. TreasuryView hakkında daha fazla bilgi
Treasuryview cloud platform unites actual and planned currency exposure, debt, interest rate and currency hedges information and external market data into predictive analytics and treasury tasks automation capabilities, with core finance or ERP system integration option. Furthermore, we offer interaction capabilities with trusted bank advisor over the same data platform, helping corporates to meet banking objectives faster than before, at lower cost. TreasuryView hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Whether you've got a small team of five or a sophisticated sales force of 500, HubSpot offers pricing and packaging options that grow with you. HubSpot customer relationship management (CRM) software is built for companies that want to spend less time logging data. It keeps all your contacts in one centralized, customizable database. And you can see everything about a lead in one place -- no more digging through inboxes to find information. Start using the free HubSpot CRM today. HubSpot CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Nimble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Keap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 31.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Apptivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Freshsales is packed with features and a highly intuitive UI so that you don't have to juggle multiple tools to run your business.
Freshsales is a full-fledged sales force automation solution for sales teams. It provides everything a salesperson needs to— attract quality leads, engage in contextual conversations, drive deals with AI-powered insights, and nurture customer relationships. With built-in email, phone, chat, and telephony, Freshsales empowers sales teams with more time for selling by automating the sales process and increases efficiency and productivity in their daily activities. Freshsales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Easy-to-use, affordable, small business contact manager to track contacts, schedule follow-ups, and manage workflows.
BEST FOR INDEPENDENT FINANCIAL PLANNERS AND ADVISORS - Less Annoying CRM is a simple CRM built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial to exhaustively test every aspect of the CRM, and customer service is always free by phone and email. Less Annoying CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Deltek Vision hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
The affordable CRM solution for financial services to effectively manage your customer relationships and drive sales growth.
Really Simple Systems CRM is the natural selection for financial services, providing a powerful yet easy to use solution to track and manage your sales. Designed for growing teams working B2B, our affordable CRM includes everything you need to manage your customer relationships and drive sales growth. Customizable to suit your needs, there's a wealth of reporting features and custom dashboard charts that track real-time data for actionable insights. Really Simple Systems CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
monday sales CRM is great for financial institutions. Keep track of your customers, transaction history, and records all in one place.
monday sales CRM is a great CRM software for financial institutions of all sizes. Keep track of your customers, contact details, transaction history, and records all in one place. You can use smart and visual boards to assign items, automate emails, set reminders, manage your goals, and share files. monday sales CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Daylite is a Mac CRM that's great for financial firms of 1-100 employees that want to increase organization and efficiency.
Daylite is a Mac CRM that's great for financial firms of 1-100 employees that want to increase organization and efficiency. Keep track of all your communication and documents with clients in one place. Track new deals and manage client projects all in one app. Share with your team. Control permissions for privacy and security. Made for Apple devices - integrate with Apple Mail, share with Apple Contacts and iCal, use Reminders, Siri, and more! Daylite for Mac hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
The #1 Accounting Software and Financial Management Solution. Built for Finance by Finance
Sage Intacct helps CFOs access integrated management and financial reports across their business entitiesin minutes not daysto grow and drive their business. Sage Intacct is the AICPA preferred financial management product that allows your growing mid-sized business to go further, faster with the core financials you need to automate your most important processes, reduce your reliance on spreadsheets, and give you greater visibility into your business performance. Sage Intacct hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Maximizer isn't just another CRM. We provide businesses with the tools to enrich customer relationships and boost their bottom line.
Maximizer CRM for Financial Advisors comes loaded with tools to keep your practice organized, simplify compliance, and help you prepare for future growth. Deliver exceptional client service with a CRM solution designed with your entire practice in mind. Maximizer CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
The best CRM for financial companies. Helps you with Clients, Sales, and Projects. It's great because it sits right inside Outlook.
The best CRM Add-in for Outlook, also available as a web app and on iOS / Android. It helps manage Customers, Sales, Projects, and Email Campaigns. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. eWay-CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Automate time-consuming admin tasks. Manage clients, online scheduling, billing & invoicing, documents & more- all from one place.
vcita's intuitive CRM allows small businesses to manage, organize and track clients, money and time-related tasks. Automate time-consuming admin tasks, streamline and simplify your payment collection, so you spend less time chasing payments and more time growing your business. Seamlessly integrate with QuickBooks for easy accounting. Estimates, invoices, online payments and processing, client communication and scheduling - all from one single place. vcita hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Caspio is the world's leading NO-CODE platform for building online database applications without having to write code.
Caspio is the world's leading NO-CODE platform for building financial CRM applications without coding. The all-in-one platform provides everything you need to digitally transform business operations and workflows. It includes an integrated cloud database, a visual application builder, enterprise-grade security, regulatory compliance, and scalable global infrastructure. See why Caspio is trusted by over 15,000 companies worldwide. Try it for FREE. Caspio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Close is the all-in-one sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue.
Close is the sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue. At Close, were dedicated to the business of the future: smart, agile teams who work remotely. If you're a tech-enabled team who needs to scale without overpaying for enterprise software, you've found the right sales tool. Close lets you email, call, and text your leads, all without add-ons. Packed with productivity tools like task reminders and Power Dialer, you'll reach more leads and follow up more often. Close hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. amoCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Web-based CRM tool that helps financial advisors manage clients and collaborate with co-workers.
Wealthbox is a leading CRM software application that helps financial advisors manage their clients and collaborate as a team. Integrated with custodial platforms and complementary wealth-tech products, Wealthbox's modern product design offers simplicity in the user experience that's combined with powerful CRM features. Wealth management firms, advisor networks, and broker-dealers use Wealthbox to help them serve clients, streamline operations, and grow their businesses. Wealthbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals.
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals. This sales platform tracks all your customer interactions in one unified interface. It's quick to implement and easy to use: 70% of companies are able to get Sell up and running in 7 days or less. Your teams will be able to focus on selling not admin work and can spend less time on data entry. 80% of customers agree that Zendesk has made their teams more efficient. Zendesk Sell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Sales Execution Platform built to help you sell faster. Prioritize leads & tasks, recommend actions, and help your team execute them.
LeadSquared is a new-age SaaS platform that provides end-to-end sales, marketing, and onboarding automation solutions. It specializes in solving sales challenges for high lead-volume, high-velocity businesses that have multiple sales channels and teams. Benefits that LeadSquared users have identified: • Zero Lead Leakage • Intelligent and efficient lead prioritization • 70% reduction in lead turnaround time • Automated sales and marketing processes • Integration with multiple business tools • LeadSquared hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Teamgate CRM powers sales teams to unlock their potential, gaining efficiencies and in-depth ICP insights to close more deals, faster.
Teamgate empowers SaaS sales to increase their speed of execution across the entire sales cycle. With an intuitive UI, essential integrations, and out of the box insights; Teamgate’s all-in-one platform facilitates true ICP targeting, unlocking your true sales potential. Teamgate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
SOFTWARE FOR RAISING ANGEL, SEED, PE & VC. Foundersuite makes the leading Investor CRM + Investor Database and Investor Update tools.
THIS SOFTWARE IS BEST FOR COMPANIES RAISING SEED, VENTURE CAPITAL or PRIVATE EQUITY (AND FOR CONSULTANTS & INVESTMENT BANKERS HELPING THEM RAISE). Foundersuite makes software for raising capital and managing investors. Foundersuite's product line includes the industry-leading Investor CRM. This CRM sits on top of a database of 141,000+ investors to help you build your funnel. Foundersuite also includes Pitch Deck Hosting and Investor Update tools to help run investor outreach and relations. Foundersuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Contactually helps you maintain and strengthen professional relationships.
Contactually's software makes it simple to stay engaged with every part of your network. You simply categorize your key contacts into Buckets, and your Contactually account will take care of the rest. That means no more worrying about who to follow-up with today, how any prior interactions went, or what to say to break the ice. With regular follow-up like this, you'll soon realize you have fewer cold, forgotten connections, and more warm, engaged relationships that are thinking of you. Contactually hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Dolibarr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
As the #1 rated CRM by QuickBooks users, Method:CRM streamlines your business from lead to repeat and everything in between.
A QuickBooks CRM platform, Method seamlessly syncs with your QuickBooks data, offering a shared source of truth across your organization. With Method:CRM, a fully customizable solution, you can manage leads, automate workflows and serve your customers better with self-serve portals all within a single tool. The #1 rated CRM by QuickBooks users, Method:CRM empowers thousands of small and mid-sized businesses to scale operations, increase sales and improve their bottom line. Method CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Easy-To-Use CRM with contact, email, calendar, document & task management + QuickBooks, Outlook and a Google Sync. $99 + Free Upgrades
Infoflo is an easy to use CRM that is perfect for managing customer relationships and includes the most robust Outlook sync on the market! It is a fully integrated contact, relationship, email, calendar, document, sales & task management solution. It includes a Quick Books, Outlook and Google Sync. We believe that software should be a one time cost. For this reason our Easy-To-Use CRM software includes FREE Life-Time Updates, No Monthly Fees, and is an affordable $99 ONE-TIME cost per user! InfoFlo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Creatio CRM for Financial Industry offers an award-winning CRM, a great variety of financial apps, and enterprise-grade no-code tools!
Creatio CRM for Financial Industry offers an award-winning CRM, a great variety of financial apps, and unlimited freedom of innovation with no-code development tools! Creatio CRM enables financial companies to streamline and automate lead management workflows, run multi-stage multichannel marketing campaigns, build intelligent scoring and qualification models with ML/AI tools, and many more. With Creatio no-code tools, you can do as much as replicate your company’s very DNA in a digital form. Creatio CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Efficy CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Intuitive solutions earning powerful results to help commercial service businesses dominate their competition.
Wingmate engages your field staff, on the go, to generate new sales, improve service & communicate in real-time. Our solution is comprised of a Mobile App for your staff on the move to capture/report intel and send it back to your team at the office. Our Simple CRM - management dashboard (Web-based CRM) enables two-way communication & tracking between both your sales staff and team in the field. Wingmate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Redtail CRM is a web-based easy-to-use client management solution designed specifically for Financial Professionals.
Redtail Technology is a leading provider of web-based CRM, compliant text messaging solutions (Redtail Speak), paperless office, and email archiving solutions in the financial services industry. The company is dedicated to helping advisors efficiently grow their firms by providing them with the core technologies that drive their day-to-day operations, offering low cost and easy to implement applications and integrating with many of the industrys most widely used applications. Redtail CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
We help teams get everything in one place, work more collaboratively to get more done, and track and improve performance.
FreeAgent is a complete CRM platform with robust work management. FreeAgent empowers leaders to optimize sales, marketing, customer success, project management and more -- so every employee has workdays full of impact. Designed for the new world of work, remote teams thrive with complete visibility into day-to-day activity, real-time collaboration, and powerful low-code/no-code customization. FreeAgent CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Unanet A/E is purpose-built ERP for A/E firms and offers Project Management, Business Intelligence, Financials, and more in one system.
Unanet A/E, powered by Clearview, is purpose-built ERP for architecture and engineering firms and offers Project Management, Business Intelligence, Time and Expense Tracking, Financials, Integrations, and CRM in one system. Powerful analytic dashboards dashboards allow businesses to gain greater visibility and control, analyze data in real time, and drive their business forward. Unanet Connect is the first and only open integration platform that integrates Unanet with hundreds of applications. Unanet AE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Top of Mind is recognized as the mortgage industrys most-relied-upon provider of marketing automation and creative content solutions.
Surefire CRM and Mortgage Marketing Engine helps thousands of mortgage professionals win new business, drive repeat business, and earn the right to referral business. With intuitive, set-it-and-forget -it workflows and award-winning content, mortgage professionals can effortlessly maintain and deepen their connections with borrowers, recruits, members, brokers, and real estate agents all through one powerful platform. Surefire CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
MyCRMDashboard is a mortgage lead generating CRM that was built specifically for residential lenders, banks and credit unions.
MyCRMDashboard, mortgage CRM, is built specifically for residential lenders. Suitable for companies with 5+ loan officers. The easy-to-use SaaS solution includes automated marketing based on 45+ years of experience in the industry. Increase your repeat business, referrals, reviews, testimonials, and more! The built-in vendor-managed automation helps lenders increase customer retention, generate new business opportunities, and drive down the cost to originate loans. MyCRMDashboard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Covve is designed to help you better manage relationships and create business opportunities
Covve: Your Personal CRM Stay in touch effectively with clients and personal connections. "This simple yet state-of-the-art app will revolutionize your business relationships like you've never seen" - Inc What you will love about Covve: Reminders to follow up; Notes on your contacts to always be relevant; Tags for organizing and grouping your network; Statistics on your weekly networking progress. Find out more at covve.com. We are always here to help, reach out at [email protected] Covve App hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
A simple yet powerful financial CRM focused on workflow to automate & control processes. Nothing missed, no opportunity left behind.
FLG is a simple yet powerful financial CRM platform that can handle 100,000s of leads and automate the workflows in your processes. Perfect for UK small to medium B2C finance businesses that need a CRM with multi-channel customer contact, intelligent workflows, integration options, marketing automation and reporting & analytics. Unlike other CRMs, we include 5* UK-based telephone and email support, built-in compliance templates, and we don't make you change your sales process to use it. FLG hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Sales Acceleration Platform for the world's largest Financial Services Institutions.
Vymo is the Sales Acceleration Platform for leading Financial Institutions across the world. It solves for frontline personnel, sales managers and business leaders through mobility, insights and industry playbooks. 60+ global financial institutions have deployed Vymo to solve over 18 deep industry-relevant use cases ranging from allocating leads to the best-fit salespeople to identifying potential cross-sell opportunities and driving conversions. Vymo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Backstop Solutions offers cloud-based productivity solutions for institutional investment firms and alternative asset managers.
The Backstop CRM is an award-winning cloud-based software platform that empowers institutional investment firms and alternative asset managers to become more operationally efficient and productive. Our over 800 clients use Backstop to centralize qualitative and quantitative data to support research management, portfolio management, capital-raising, and investor relations. Backstop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Total Expert is a fintech software pioneer of the first modern, enterprise-level Marketing Operating System (MOS).
Total Expert is a fintech software pioneer of the first modern, enterprise-level Marketing Operating System (MOS) that enables lending and financial services firms to create customers for life by blending human relationships with digital simplicity. We power marketing and revenue growth for 10% of $2 trillion per year U.S. mortgage industry, and ensure banks and lenders stay ahead of how consumers expect to communicate, shop, and manage their financial lives in the digital/social era. Total Expert hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
User.com is an advanced marketing and sales system that helps automate personalized communication and streamline business processes.
User.com is an all-in-one marketing automation platform aimed at boosting engagement and improving conversion by using a single data source for your customers. Reach clients through a wide range of communication channels: email, live chat, chatbot, push notifications, dynamic page content, and many more - all available in one place. Interested in Marketing Automation? Get a free 14 day trial with no upfront payment User.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
The most flexible CRM ever is free to try for 14 days.
Shape is purpose-built sales and marketing automation software that comes with pre-built features that can be configured for any business. The easy-to-use interface empowers your teams and consolidate s all aspects of your business in one AI platform. Shape Software provides a collaborative space for your teams to stay aligned and efficient in everything they do, whether it's streamlining your sales pipeline, engaging more prospects with marketing sequences and digital ads, nurturing customer r Shape hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Simplify your CRM. All contacts, deals, your calendar, your sales pipeline analysis, all in one place.
All contacts, deals, your calendar, your sales pipeline analysis, all in one place. Perfectly organized data that simplify your work and give you a thorough overview of your business. RAYNET CRM helps your salespeople and your managers: It gives sales reps the tools to score and the managers the tools to monitor the business and its future perspective. RAYNET CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Seeking Alpha is the world’s largest investing community. Our goal is simple: To help you be a better investor.
Seeking Alpha is the world’s largest investing community. Our goal is simple: To help you be a better investor. Whatever your investing needs, we’ve got you covered with independent and balanced stock research, fundamental analysis tools, crowdsourced debate, or actionable market data. As a member, you can link your portfolio to get customized stock screeners, alerts and updates, or join one of our expert services to get exclusive real-time trading ideas. Seeking Alpha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
ConvergeHub is the #1 easiest converged CRM for SMBs. It can manage all of your sales, marketing, support, and billing needs.
ConvergeHub is an enterprise-grade CRM, with Sales, Marketing, Support and Billing, for managing all customer related activities from one unified platform. It is a high-horsepower business-growth platform built for small and mid-size businesses. You can use ConvergeHub to accomplish all customer related activities through every stage of the customer lifecycle. Use it to attract leads, send campaigns, nurture prospects, close sales, answer support tickets, generate contracts, store documents. ConvergeHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi