15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Finansal CRM Yazılımı

Finansal CRM Yazılımı bankaların, kredi kuruluşlarının ve sigorta şirketlerinin iletişim bilgileri, işlem geçmişi ve önceki etkileşimlerin kayıtları dahil olmak üzere müşterileri hakkında bilgileri düzenlemelerine ve sürdürmelerine yardım eder. Finansal CRM Yazılımı kuruluşlara hedefli arama ve çapraz satış gibi satış çabalarını destekleyen pazarlama analitiği işlevleri de sunar. Ayrıca bakınız: Bankacılık Yazılımları, Pazarlama Otomasyonu Sistemleri, İletişim Yönetim Sistemi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Yazılımı.

11 sonuç

Pipedrive, satış tamamlamayı sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay, mali CRM aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive’ın güçlü ve çevik CRM yazılımı sayesinde mali durumu, müşteri adaylarını ve genel satış sürecinizi takip etmek çok kolay. Pipedrive’ın gelişmiş istatistik panosu sayesinde ürünlerden elde ettiğiniz geliri takip edin, verimliliği koruyarak maliyetleri optimize edin ve hatta satış gelirini tahmin edin. Özelleştirilebilir bir yapıya sahip olan Pipedrive CRM; bankacılık, sigorta, kiralama, mortgage, kredi, aracılık ve daha pek çok alanda faaliyet gösteren işletmeler tarafından kullanılabilir. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Zoho CRM, fonksiyonları merkezileştirmek ve verimliliği artırmak amacıyla her ölçekte finansal hizmet firması için çevrimiçi yönetim platformudur. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, bankalar, kredi birlikleri ve sigorta şirketleri, her ölçekte yatırım hizmetleri gibi finans kuruluşları için çok kanallı, ölçeklenebilir bir yazılım çözümüdür. Rakiplerden önde olmak için müşteri bilgileri veri tabanı, hesap yönetimi sistemi, işlem geçmişi, performans panoları, yapay zeka destekli sesli asistan ve destek araçlarıyla verimliliği hızlandırın. 40’tan fazla yerel uygulama ve 500’den fazla üçüncü taraf uygulamasıyla entegre edin. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı hızlı büyüyen ücretsiz CRM yazılımıdır. E-posta pazarlaması, teklifler, faturalama da dahildir.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz çevrimiçi CRM yazılımıdır. Bulutta veya açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinizde kullanılabilir. Sınırsız müşteri adayı, anlaşma, iletişim kişisi, şirket, fiyat teklifi, fatura ve randevu planlama. Üst sürümlerinde satış ve pazarlama otomasyonu, toplu SMS, kampanya yönetimi ve birden fazla satış hattı desteği bulunmaktadır. 18 farklı dilde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
2007 yılında kurulan CreditOnline şu anda Avrupa, Güney Amerika ve Asya’da faaliyet göstermektedir ve deneyimli bir geliştirme ve destek ekibine sahiptir.
CreditOnline, tüm ilgili tarafları son teknoloji kredi ekosistemine entegre eden uçtan uca bir kredi iş yönetimi yazılımıdır. Finansal teknolojide yılların deneyimine sahip yazılım geliştiriciler ve kredi uzmanları tarafından tasarlanmıştır. Geleceğin teknolojisi ve uzun vadeli iş ortakları sayesinde hizmet portföyünüzü ve müşteri tabanınızı genişletmeyi basit, hızlı ve uygun maliyetli hale getirerek işletmenizin yaşam döngüsünün herhangi bir aşamasında kendini etkili bir şekilde büyütmesine veya yenilemesine olanak tanır. CreditOnline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Chatabox, 35 AU$’dan başlayan rekabetçi fiyatlandırmayla pek çok özellik içeren iş için basitleştirilmiş bir CRM platformudur.
Chatabox, satış ve müşteri adayı yönetimi sürecini basitleştirmek için kesintisiz iş akışı ve otomasyon özellikleriyle tamamen ölçeklenebilir, kullanıcı dostu, bulut tabanlı bir CRM’dir. Standart özellikleri arasında özelleştirilebilir panolarla ilgili kişi e-posta adresleri, ekleri izleme ve paylaşma, randevu, müşteri ilişkileri, pazarlama, müşteri adayı oluşturma, ödeme ve tahsilat, depolama, fiyat teklifleri ve teklifler, faturalama ve 35 AU$’dan başlayan bir dizi diğer özellik yer almaktadır. Chatabox hakkında daha fazla bilgi edinin. Chatabox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir.
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama İzleme
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • İlişki İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • E-posta Pazarlaması
  • Etkinlik Panosu
  • Müşteri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi