15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Posta Odası Yönetimi Yazılımı

Posta Odası Yönetimi Yazılımı, kuruluşların hem gelen hem de giden posta odası işlemlerini yönetmesine yardım eder. Yaygın özellikleri arasında teslimat yönetimi, posta dizme, paket izleme, raporlama ve uyarılar/bildirimler bulunur.

Ofisly, personelin masadan park yerine kadar ofisteki her şeyi rezerve etmesine olanak tanıyan bir işyeri rezervasyonu ve ofis yönetimi uygulamasıdır.
Ofisly bir işyeri rezervasyonu ve ofis yönetimi uygulamasıdır. Kullanımı kolay arayüzü, masa veya park yeri rezervasyonlarını çalışanlarınızın kendi başlarına yapmasını kolaylaştırır. Geleneksel ofis sıkıntılarına veda edebilirsiniz. Misafir yönetiminden paket takibine kadar resepsiyon araçlarını sorunsuz bir şekilde entegre eder. Ofisly, ofis yöneticilerinin görüşleriyle çalışma alanı operasyonlarınızı kolaylaştırmak ve ekibinizin üretkenliğini artırmak için özel olarak tasarlanmıştır. Ofisly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Paket İzleme
  • Akıllı Posta Desteği
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Barkod/Etiket Yönetimi