17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Medikal Spa Yazılımı

Medikal Spa Yazılımı sağlık/tıbbi spa operasyonlarını otomatikleştirir ve yönetir. Medikal Spa Yazılımı (Med Spa veya Medi Spa olarak da bilinir) genelde yazar kasalar, barkod okuyucular ve diğer satış noktası donanımları ile kolay entegrasyona sahiptir. Medikal Spa Yazılımı cilt sıkılaştırma, lazer epilasyon, peeling, yağ aldırma, kozmetik diş tedavisi ve daha fazlasını içeren tedaviler sunar. Medikal Spa Yazılımı genelde bu uygulamaları, randevu planlama, çevrimiçi takvim, müşteri yönetimi ve pazarlama, çalışan verileri, komisyon hesaplama, envanter kontrolü, bordro, satış noktası ve diğer görevler dahil olmak üzere çok çeşitli iş süreçlerine verimlilik ve değer katmak için kullanır. İlgili ürünler için Salon Yönetim Programına bakın.

13 sonuç
Sorunsuz şekilde tek bir çözüm içinde randevu planlama, çevrimiçi rezervasyon, çalışan yönetimi, satış noktası ve pazarlama çözümü. ChiDesk hakkında daha fazla bilgi
SpaGuru, özel iş gereksinimlerine uygun yazılım çözümleri sunar. ChiDesk; tek bir çözüm içinde randevu planlama, çevrimiçi rezervasyon, çalışan yönetimi, satış noktası ve pazarlama işlevleri sağlayan bulut tabanlı bir yazılım çözümüdür. ChiDesk; spa’lar, salonlar, fitness merkezleri ve tıp doktorları için ideal bir çözümdür. Buluta geçmeye hazır olmayan işletmeler için SpaGuru isminde Windows tabanlı bir ürün de sunulmaktadır. ChiDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Fakülte/Personel Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Öncesi ve Sonrası Resimleri
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Tedavi Paketleri
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Anımsatıcılar
  • Envanter Yönetimi
Tıbbi spa işletmeleri için anımsatıcılar içeren çevrimiçi rezervasyon sistemi. Müşterilerin çevrimiçi rezervasyon yapmasını sağlayın. Ücretsiz sürüm içerir. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi
Tıbbi spa işletmeleri için SimplyBook.me, profesyonel görünüm sağlayan ve tüm çevrimiçi gereksinimleri karşılayan piyasadaki en kapsamlı çevrimiçi rezervasyon sistemlerinden birini sunar. İşletme tanıtımına, randevu kabulüne, ürün, hediye kartı ve hizmet eklentileri satışına olanak tanıyan tam gelişmiş bir web sitesine veya web siteniz zaten varsa bir rezervasyon aracına sahip olursunuz. Tıbbi spa işletmenizde web sitesi, rezervasyon kabulü, pazarlama girişimleri, iş istatistikleri, çevrimiçi ve tesiste ödemeler gibi işlemleri tek bir çözümle yönetin. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Fakülte/Personel Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Öncesi ve Sonrası Resimleri
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Tedavi Paketleri
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Anımsatıcılar
  • Envanter Yönetimi
Kullanımı son derece kolay olan bu çevrimiçi planlama yazılımıyla müşteri rezervasyonlarını, iptalleri, anımsatıcıları ve ödemeleri otomatikleştirin.
Acuity’nin HIPAA ile uyumlu, self servis planlama çözümüyle zamandan tasarruf edin ve tıbbi kaplıcanızı düzenleyin. Hastanın sizinle randevu planladığı andan itibaren Acuity, hasta alımını gerçekleştirir, markalı ve özelleştirilmiş onaylar, kısa mesaj yoluyla anımsatıcılar gönderir, PHI’yi depolar, hastaların uygunluk durumunuza göre zamanlarını yeniden ayarlamasını sağlar, ödemeleri işler ve hasta girişlerini işaretler. Acuity ile günlük rutininiz daha sorunsuz geçer. Yapmanız gereken tek şey, doğru zamanda orada olmaktır. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Fakülte/Personel Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Öncesi ve Sonrası Resimleri
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Tedavi Paketleri
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Anımsatıcılar
  • Envanter Yönetimi
Fresha, medikal spa işletmeleri için dünyanın önde gelen yazılımlarından biridir ve hiçbir abonelik gerektirmez.
Fresha, medikal spa işletmeleri için dünyanın önde gelen yazılımlarından biridir ve hiçbir abonelik gerektirmez. Fresha, ayda 20 milyondan fazla randevu alan, dünya çapında 150.000’den fazla terapiste sahip 50.000’den fazla Spa ve masaj merkezi tarafından kullanılmaktadır. Fresha, işletmeniz için basit, esnek ve güçlü bir rezervasyon yazılımıdır ve hiçbir abonelik gerektirmez. Fresha, işinizi yürütmek için ihtiyacınız olan tüm gelişmiş özelliklere sahiptir. Ücretsiz olarak hemen deneyebilirsiniz. Fresha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Fakülte/Personel Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Öncesi ve Sonrası Resimleri
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Tedavi Paketleri
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Anımsatıcılar
  • Envanter Yönetimi
Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı, otomatik hatırlatma kısa mesajları kullanarak randevuya gelmeme oranlarını azaltmanızı ve hizmetler için ödeme almanızı sağlar.
Goldie (eski adıyla Appointfix), tüm mobil cihazlarınızla senkronize olan modern randevu defteridir. Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı ve otomatik hatırlatma kısa mesajları sayesinde randevuya gelmeyenlerin oranlarını azaltmanızı sağlayarak hayatınızı biraz daha kolaylaştırır. Bu uygulama, tekrarlı müşteri tabanı olan tüm işletmeler için uygundur. Kağıt randevu defterinizi hemen değiştirin ve uygulamanın randevu hatırlatmaları göndermesine izin verin. Böylece müşterileriniz bir daha asla randevularını kaçırmaz. Goldie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Fakülte/Personel Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Öncesi ve Sonrası Resimleri
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Tedavi Paketleri
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Anımsatıcılar
  • Envanter Yönetimi
Sağlık kliniğinizi modernleştirmek için ihtiyacınız olan her şeyi sağlayan uygulama yönetimi yazılımı.
Power Diary, dünya çapında sağlık uzmanlarının güvendiği çevrimiçi uygulama yönetimi yazılımıdır. Power Diary'nin özellikleri şunları içerir: + Takvim yönetimi + Randevu anımsatıcıları (SMS ve e-posta) + Tedavi notu şablonları + Müşteri faturalandırma + Çevrimiçi rezervasyonlar + İki yönlü SMS sohbet + Tele-sağlık + Uygulama operasyonları kılavuzu + Ve çok daha fazlası Power Diary hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Fakülte/Personel Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Öncesi ve Sonrası Resimleri
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Tedavi Paketleri
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Anımsatıcılar
  • Envanter Yönetimi
Ovatu, en iyi fiyatlarla rezervasyon yapmaya yarayan birinci sınıf yazılımlardan biridir. İyi tasarlanmış randevu yönetimi araç kiti.
*60 gün ücretsiż deneme* Ovatu, satış noktası, hatırlatmalar, çevrimiçi rezervasyon seçenekleri, pazarlama araçları ve daha fazlası ile dünya standartlarında bir salon ve spa rezervasyon yazılımı sağlayıcısıdır Ovatu, tüm rezervasyon deneyimini markanıza göre özelleştirir ve daha fazla insanı uzun vadeli müşterilere dönüştürmeye yardımcı olur. Ovatu, her ay 7 milyon kişiye dünyanın her yerinde randevu ayarlamalarında yardımcı oluyor. Kuaförler ve güzellik sektörünün yanı sıra spor salonu, sağlık, tıp ve eğitim sektörlerinde yaygın olarak kullanılır. Ovatu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Fakülte/Personel Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Öncesi ve Sonrası Resimleri
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Tedavi Paketleri
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Anımsatıcılar
  • Envanter Yönetimi
Takviminizle senkronize olan ve müşterilerinizin sizinle toplantı, randevu ve rezervasyon planlamasını sağlayan akıllı planlama aracı.
Web sitenize, sosyal medyanıza yerleştirebileceğiniz veya e-posta imzanıza sahip bir bağlantı paylaşabileceğiniz rezervasyon sayfası oluşturun. Rezervasyon sayfanızı size özgü hale getirmek için kendi logonuzu ve renklerinizi ekleyin. Sayfanızın tercümesini yapın ve anlatımı istediğiniz gibi özelleştirin. Özel sorular ekleyin ve randevular için müşterilerinizden güvenli bir şekilde veri toplayın. Müşterilerinizin sadece uygun olduğunuzda rezervasyon yapmasına izin vermek için Google, Outlook veya Apple takvimlerinizle iki yönlü senkronizasyon sağlayın. GVKY ve HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu. Dakikalar içinde kurulum. Upvio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Fakülte/Personel Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Öncesi ve Sonrası Resimleri
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Tedavi Paketleri
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Anımsatıcılar
  • Envanter Yönetimi
Intelligent Medical Software (IMS), uygulamanıza tıbbi kaplıcanızın özel ihtiyaçlarını destekleyen bir EHR sistemi sağlar.
Uygulama iş akışınızı kolaylaştırmak, hasta tutma oranını artırmak ve karlılığınızı artırmak için tasarlanmış tam entegre uzmanlık özelliklerini keşfedin. IMS; hasta etkileşimi, uygulama analizi, otomatik giriş işlemi, bakım koordinasyonu, raporlama ve daha fazlası dahil hasta bakımı sağlama sürecinin her adımında ihtiyacı karşılar. Uzmanlık özellikleri, modülleri ve şablonları, her yönüyle tıbbi kaplıcanızın ihtiyaçlarına tam olarak uyarlanacak şekilde oluşturulmuştur. Intelligent Medical Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Fakülte/Personel Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Öncesi ve Sonrası Resimleri
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Tedavi Paketleri
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Anımsatıcılar
  • Envanter Yönetimi
SimpleSpa, işinizi geliştirmek için tasarlanmış en iyi çevrimiçi randevu yönetimi yazılımıdır.
SimpleSpa ile Spa yazılımınızı edinin. Randevularınızı yönetmenizi sağlayan, kullanımı kolay web tabanlı bir uygulama. Müşterilerinizin, müsait olmasanız bile randevularını sizinle rezerve edebilmelerini sağlar. Yanıt vermeye hazır ve net görünümlü randevu rezervasyon sayfaları, işletme web sitesi için rezervasyon düğmesi, E-posta randevu onayları ve hatırlatıcıları, çalışan planlaması ve çok daha fazlası ile eskisinden çok daha fazla randevu alın. SimpleSpa hesabınızı hemen alın. SimpleSpa hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Fakülte/Personel Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Öncesi ve Sonrası Resimleri
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Tedavi Paketleri
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Anımsatıcılar
  • Envanter Yönetimi
Üyelik, rezervasyon ve ödemeleri yönetmek için eksiksiz bir yönetim yazılımı. Spa işletmelerine yönelik medikal spa yönetim yazılımı.
Medikal spa yönetim yazılımımız randevu planlama, sorgu yönetimi, üyelik paketi, ödeme ve fatura gibi tüm yönetim sorunlarınızı çözer. Müşterilere randevu tarihi ve saati, üyelik paketi bilgileri, faturalar, özel teklif ve indirimler hakkında e-posta ve SMS yoluyla anımsatıcılar gönderebilirsiniz. Eksiksiz bir bulut tabanlı ERP ve CRM yazılımıdır. Fiyatları ayda 10 $’dan başlamaktadır. Ücretsiz 1 aylık deneme sürümü için kaydolun. Membroz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Fakülte/Personel Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Öncesi ve Sonrası Resimleri
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Tedavi Paketleri
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Anımsatıcılar
  • Envanter Yönetimi
Müşteri deneyimini artırmak, yeni müşteriler çekmek ve gelirinizi artırmak için akıllı salon yazılımı.
COVID-19 Değerlendirmesi ve Onay/Feragat Formu ücretsiz olarak randevuya entegre edilir. MioSalon, çevrimiçi salon ve Spa yönetim yazılımıdır. Salon sahiplerinin randevu planlama, çevrimiçi rezervasyon, faturalandırma, müşterileri izleme, personel yönetimi, envanter yönetimi, SMS ve e-posta pazarlaması ve dinamik müşteri geribildirim sistemi gibi ön büro operasyonları ve günlük faaliyetleri otomatikleştirmelerini sağlar. MioSalon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Fakülte/Personel Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Öncesi ve Sonrası Resimleri
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Tedavi Paketleri
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Anımsatıcılar
  • Envanter Yönetimi
Online randevular, gelişmiş planlama ve müşteri yönetimi ile rezervasyon yazılımı. Ücretsiz rezervasyon sayfası ve iş otomasyonu.
EasyWeek, çeşitli iş sektörleri için ücretsiz ve profesyonel planlara sahip bir rezervasyon yazılımıdır. Sistem randevu yönetimini yönetir, bir müşteri veritabanı tutar, ekip planlamasını ve satış yönetimini kolaylaştırır ve pazarlama çabalarını otomatikleştirir. EasyWeek rezervasyon uygulaması iOS ve Android'de mevcuttur ve Facebook, Google Business, Google Maps ve diğer hizmetlerle bağlantı kurar. Yazılım, çalışan bordrosunu yönetmenize, bildirimleri otomatikleştirmenize ve herhangi bir plan için ücretsiz bir web rezervasyon sayfası ile çevrimiçi randevu rezervasyonlarını önemli ölçüde artırmanıza olanak tanır. EasyWeek, iş sonuçlarını iyileştirmek ve kârı artırmak için yenilikçi hizmet çözümlerinin ön saflarında yer almaktadır. EasyWeek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Fakülte/Personel Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Öncesi ve Sonrası Resimleri
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Tedavi Paketleri
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Anımsatıcılar
  • Envanter Yönetimi