15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Tahmini Dialer Yazılımı

Tahmini Dialer Yazılımı, bir dizi işletme ya da kuruluş için telefon numarası gruplarını eşleştirme ve arama işlemlerini otomatikleştirir. Tahmini Dialer Yazılımları, sıklıkla farklı türdeki dış merkezli çağrı merkezlerinde ve potansiyel satış yönetimi ya da borçların tahsilatı gibi özel iş uygulamalarında kullanılır. Tahmini Dialer Yazılımı bünyesindeki karmaşık algoritmalar, doğru kişiye ulaşma olasılığını tahmin etmenin yanında ilgili tarafı müsait bir sorumluya yönlendirme özelliği de sunmaktadır. Tahmini Dialer Yazılımı Çağrı Merkezi Uygulamaları ve Müşteri Hizmetleri Yazılımı ile olduğu kadar Tahsilat Programı ile de ilişkilidir.

Sınırlamasız eşzamanlı çağrılar ve gelişmiş yapılandırma olanakları sunan güçlü rastgele telefon çevirici. Doğrudan buluttan çalışır. Dialfire hakkında daha fazla bilgi
Eş zamanlı çağrılarda sınırlama olmayan ve farklı arama hızları, çağrı modu, özelleştirilebilir çağrı sınırlamaları veya saat dilimi farkındalığı gibi gelişmiş yapılandırma olanağı sunan güçlü rastgele telefon çevirici. Dialfire ses sonlandırma veya BYO özelliğini kullanın. Dialfire telefon çevirici otomasyon süreçleri, istatistikler, raporlama ve kolayca özelleştirilebilen iletişim formları sunar. Kurulum maliyeti yok, kurulum yok, aylık maliyet yok. Kullandıkça ödeyin. Dialfire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • FTC (ABD Federal Ticaret Komisyonu) Uyumluluğu
  • Arama Planlama
  • Arama Aktarma
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Arama İzleme
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Gerçek Zamanlı Raporlama
Squaretalk, satış ve destek ekiplerinin her yerden verimli bir şekilde çalışmasını sağlayan çok yönlü bir bulut iletişim platformudur. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi
Basitleştirilmiş otomasyon ve entegrasyonlar içeren çok yönlü tahmini arama çözümü. Çok basit olduğu için diğer işlerinize zamanınız kalır. Satış ve destek ekiplerine her yerden ve müşterilerin tercih ettiği kanallar üzerinden verimli bir şekilde çalışmak için güçlü araçlar sunan uygun fiyatlı, ölçeklenebilir ve kullanımı kolay iletişim platformudur. Yüzden fazla ülke ve 3.400’den fazla alan kodunda yerel, mobil ve ücretsiz numaralara erişim sağlayarak dünya genelinde yerel olarak varlık gösterin. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • FTC (ABD Federal Ticaret Komisyonu) Uyumluluğu
  • Arama Planlama
  • Arama Aktarma
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Arama İzleme
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Gerçek Zamanlı Raporlama
Önemli bir telefonla pazarlama CRM ve otomatik arama çözümü. Dünya çapında sekiz milyon müşteri. Bulut, mobil, açık kaynak sürümleri.
Bitrix24, önde gelen hepsi bir arada iş telefonu sistemi, otomatik çevirici ve CRM’dir. Gelen ve giden aramalar, IVR, telefonla pazarlama, robot çağrı, sesli mesaj, arama kaydı, arama yönlendirme, yurt içi ve uluslararası telefon numarası kiralama. Dünya çapında sekiz milyondan fazla işletme tarafından kullanılmaktadır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • FTC (ABD Federal Ticaret Komisyonu) Uyumluluğu
  • Arama Planlama
  • Arama Aktarma
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Arama İzleme
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Gerçek Zamanlı Raporlama
Daha az arayın. Daha çok satın.
Lusha, işletme uzmanlarının müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile hızlı ve gerçek bağlantılar kurmalarına yardımcı olur. B2B ilişkisi güvene dayanır. Lusha, iş profillerini zenginleştirmenize ve doğrulamanıza olanak tanıyan basit araçlar kullanarak güven inşa etmenize yardımcı olur. Günümüzde 250.000’den fazla satış temsilcisi, işe alım yöneticisi ve pazarlamacı, her gün Lusha kullanarak müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile ilişki kurma şekillerini dönüştürüyor. Lusha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • FTC (ABD Federal Ticaret Komisyonu) Uyumluluğu
  • Arama Planlama
  • Arama Aktarma
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Arama İzleme
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Gerçek Zamanlı Raporlama
CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın.
CloudTalk’ın güçlü tahmini arama yazılımı, temsilcilerinizin daha kısa sürede daha fazla arama yapmasını sağlayacaktır. DHL, Yves Rocher ve Glovo dahil 2.500’den fazla şirket, üstün arama kalitesi ve tahmine dayalı arama işlevselliği için CloudTalk’a güveniyor. 70’ten fazla takip özelliği ve mevcut yardım masası, CRM ve e-ticaret sistemlerinizle kolay entegrasyon ile satış ve müşteri destek ekipleriniz için işleri kolaylaştırın. 14 günlük deneme sürümünü tamamen ücretsi̇z deneyin. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • FTC (ABD Federal Ticaret Komisyonu) Uyumluluğu
  • Arama Planlama
  • Arama Aktarma
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Arama İzleme
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Gerçek Zamanlı Raporlama
LiveVox, çok kanallı iletişimleri CRM, Pratik Yapay Zeka ve WFO’yu (iş gücü optimizasyonu) tek bir çözümde birleştiren yeni nesil iletişim merkezi platformudur.
LiveVox’un Four Clouds giden arama çözümü Manuel, Preview-All, HCI® (Human Call Initiator®) ve Automated olmak üzere dört ayrı arama çözümünden oluşmaktadır. Her arama sistemi, iş ihtiyaçlarına göre seçilebilir. LiveVox’un HCI® sistemi, işletmelerin yüksek operasyonel verimlilik seviyelerini sürdürmelerine yardımcı olmanın yanı sıra hukuksal anlamda tüketici şikayetlerinin ortaya çıkmasını önleyen, tüketici kanunlarını dikkate alan bir çözümdür. LiveVox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • FTC (ABD Federal Ticaret Komisyonu) Uyumluluğu
  • Arama Planlama
  • Arama Aktarma
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Arama İzleme
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Gerçek Zamanlı Raporlama
Tahmine dayalı, aşamalı, önizleme, güç ve manuel arama desteğini destekleyen tümleşik bir iletişim tahmine dayalı arama yazılımı.
Tahmine dayalı arama, otomatik arama, güçlendirici arama, aşamalı arama, ön izleme, WebRTC aracısı portal desteği ile manuel arama, IVR Studio tasarımı, Faks reklamları, SMS mesajlaşma, E-posta pazarlaması, numara tuşlayarak yönlendirme kampanyaları, anket kampanyası, randevu hatırlatıcı, içerik pazarlaması, içerik anketi ve gerçek zamanlı izleme, faturalandırma, yönlendirme, AMD, DNC ve IVR tasarımcısı ve daha fazlası gibi özellikleri içeren gelişmiş tümleşik iletişim, otomatik arama ve çağrı merkezi yazılım çözümü ICTBroadcast hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • FTC (ABD Federal Ticaret Komisyonu) Uyumluluğu
  • Arama Planlama
  • Arama Aktarma
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Arama İzleme
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Gerçek Zamanlı Raporlama
Müşteri adaylarını etkili bir şekilde bulmak için gelen ve giden IVR içeren çağrı merkezi paketinde rastgele çevirici de bulunmaktadır.
DialerAI, temsilci arayüzü üzerinden rastgele arama, ses kaydı yayınlama, otomatik arama ve SMS mesajlaşması yapar. Bu çağrı merkezi paketi, potansiyel müşteri oluşturma için rastgele arama, telefon anketleri, siyasi oylama, acil durum bildirimleri ve randevu anımsatıcıları dahil çeşitli çağrı merkezi görevlerinde kullanılabilir. DialerAI hem iletişim kurulacak kişileri telefonla aramak isteyen şirketler tarafından kullanılmaya hem de içerdiği faturalandırma özelliği sayesinde rastgele arama hizmetleri satmak isteyen şirketlere kiralanmaya uygundur. DialerAI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • FTC (ABD Federal Ticaret Komisyonu) Uyumluluğu
  • Arama Planlama
  • Arama Aktarma
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Arama İzleme
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Gerçek Zamanlı Raporlama
Müşteri adaylarını etkili bir şekilde bulmak için gelen ve giden IVR içeren çağrı merkezi paketinde rastgele çevirici de bulunmaktadır.
Newfies-Dialer, temsilci arayüzü üzerinden rastgele arama, ses kaydı yayınlama, otomatik arama ve SMS mesajlaşması yapar. Bu çağrı merkezi paketi, potansiyel müşteri oluşturma için rastgele arama, telefon anketleri, siyasi oylama, acil durum bildirimleri ve randevu anımsatıcıları dahil çeşitli çağrı merkezi görevlerinde kullanılabilir. Newfies-Dialer, hem iletişim kurulacak kişileri telefonla aramak isteyen şirketler tarafından kullanılmaya hem de içerdiği faturalandırma özelliği sayesinde rastgele arama hizmetleri satmak isteyen şirketlere kiralanmaya uygundur Newfies-Dialer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • FTC (ABD Federal Ticaret Komisyonu) Uyumluluğu
  • Arama Planlama
  • Arama Aktarma
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Arama İzleme
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Kişi Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Gerçek Zamanlı Raporlama