17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Restoran Pos Sistemleri

Restoran POS Sistemleri restoran ve bar sektörüne özel satış noktası çözümleri sunar. Bu tür yazılımlar, restoranlar ve barlar için sipariş verme, faturalandırma, raporlama, muhasebe, masa takibi ve makbuz yazdırma özellikleri sunar. Bilgisayarlar, monitörler ve yazıcılar gibi donanımlar genelde POS sistemi satın alımına dahildir. Restoran POS Sistemleri POS Yazılımı ve Restoran Yönetim Sistemi ile ilişkilidir.

Türkiye Yerel ürünleri göster

10 sonuç

Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ayrı Hesaplar
  • Sipariş Girişi
  • Elektronik Ödemeler
  • Teslimat Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çok Konumlu
  • Mobil Erişim
  • Bahşiş Yönetimi
  • Masa Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Perakende ve konaklama hizmetleri için Microsoft Dynamics teknolojisi üzerine inşa edilmiş tümleşik bir ticaret çözümü (ERP + POS).
LS Central restoran POS’u, ön bölüm ile mutfağı birbirine bağlar. Böylece garsonlar yemekleri doğrudan mutfak ekranlarına gönderebilir, malzemeler dahil tüm menüye erişebilir ve mutfağa yürümek zorunda kalmadan bir siparişin hazır olup olmadığını kontrol edebilir. Birden fazla cihazda çalışır. Sipariş alın, masaları rezerve edin ve yönetin, hesapları taşıyın, faturaları bölün ve servisin daima zamanında yapılmasını sağlayın. LS Central, 50’den fazla çalışanı olan restoranlar ve/veya QSR (hızlı servis sunan restoran) zincirleri için ideal, hepsi bir arada POS ve ERP (kurumsal kaynak planlaması) sistemidir. LS Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ayrı Hesaplar
  • Sipariş Girişi
  • Elektronik Ödemeler
  • Teslimat Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çok Konumlu
  • Mobil Erişim
  • Bahşiş Yönetimi
  • Masa Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Restoran envanter yönetimi artık daha kolay.
Bulut tabanlı restoran envanter yönetimi yazılımı ve uygulaması. MarketMan; envanter, tedarikçi, sipariş ve menü maliyetlerini yönetmekte ihtiyaç duydukları araçları sağlar. Gıda maddesi maliyetini doğru şekilde hesaplamanıza ve paranızın nereye gittiğini gerçek zamanlı olarak bilmenize yardımcı olur. Menü öğelerinin kârlılığındaki düşüşleri bildiren uyarıların oluşturulmasını ve tedarikçi fiyatlarındaki dalgalanmalar hakkında bildirim almayı temin eder. Sonuç, daha iyi kontrol ve daha fazla kârdır. Marketman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ayrı Hesaplar
  • Sipariş Girişi
  • Elektronik Ödemeler
  • Teslimat Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çok Konumlu
  • Mobil Erişim
  • Bahşiş Yönetimi
  • Masa Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Restoranlar için güçlü ve çok yönlü satış noktası sistemi. Kullanımı basit, kurulumu kolay.
Poster, restoran ve kafeler için çok yönlü ve bulut tabanlı bir satış noktası sistemidir. Müşteriye hizmeti kolaylaştırarak zamandan ve paradan tasarruf edin: Siparişler doğrudan mutfağa gönderilir, garsonlar promosyon ve indirimleri doğrudan uygulayabilir ve tüm verileriniz hemen işlenir. Çevrimdışı çalışır ve yönetim konsolu veya Poster Boss uygulaması aracılığıyla dünyanın her yerinden tüm verilerinize erişebilirsiniz. Poster POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ayrı Hesaplar
  • Sipariş Girişi
  • Elektronik Ödemeler
  • Teslimat Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çok Konumlu
  • Mobil Erişim
  • Bahşiş Yönetimi
  • Masa Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Çevrimiçi sipariş verme özelliğini birkaç dakikada ücretsiz olarak restoranınızın POS cihazına ve web sitesine ekleyin. Siparişleri, gel-al hizmetini ve teslimatları şık bir platformdan yönetin.
Gel-al hizmeti, teslimat ve açık mutfak izleme hizmeti için restoran POS’unuzdan çevrimiçi sipariş alın. Herhangi bir web tarayıcısından menü ve fiyatları güncelleyin, satış raporlarını görüntüleyin, birden fazla restoran konumunda pazarlama kampanyaları başlatın ve Oracle Simphony Essentials POS ile sorunsuz bir şekilde entegre edin ve böylece işinizi gerçekten hızlandırın. GloriaFood ile her şey daha kolay. Ücretsiz hesabınızı oluşturun ve dakikalar içinde restoranınızın web sitesine çevrimiçi sipariş verme ekleyin. GloriaFood hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ayrı Hesaplar
  • Sipariş Girişi
  • Elektronik Ödemeler
  • Teslimat Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çok Konumlu
  • Mobil Erişim
  • Bahşiş Yönetimi
  • Masa Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Oracle Simphony POS, tek bir restoran yönetim platformunda işletmenizin tüm alanları arasında bağlantı kurar. POS donanımınızı 1 $’a yükseltin.
Oracle Simphony POS eksiksiz bir restoran POS’udur. Bu bulut tabanlı POS, işlemleriniz arasında her açıdan bağlantı kurar. Böylece çevrimiçi siparişleri, mutfak işlemlerini, envanteri, menüleri, teslimatı, sadakati ve daha fazlasını kolayca yönetebilirsiniz. Gerçek zamanlı analizlerin dahil edilmesiyle satışlar, maliyetler ve personelin performansı hakkında her zaman bilginiz olur. Simphony’nin açık API’si ve kapsamlı bulut pazaryeri sınırsız esneklik, çeviklik ve ölçek sunar. POS donanımınızı 1 $’a yükseltin. Simphony POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ayrı Hesaplar
  • Sipariş Girişi
  • Elektronik Ödemeler
  • Teslimat Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çok Konumlu
  • Mobil Erişim
  • Bahşiş Yönetimi
  • Masa Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Best-in-Class POS Solution: Flexible and Frictionless Point-of-Sale, backed by elite support.
Infrasys is an enterprise-level cloud point-of-sale system. With an eye for innovation, Infrasys has all of the features that you need to run a successful operation, and provides a platform to implement new technologies as they emerge. For convenience, Infrasys is designed to work on any hardware device and operating system. It is one of the most versatile, secure, and efficient POS systems on the market today. Infrasys Cloud POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ayrı Hesaplar
  • Sipariş Girişi
  • Elektronik Ödemeler
  • Teslimat Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çok Konumlu
  • Mobil Erişim
  • Bahşiş Yönetimi
  • Masa Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Türkiye Yerel ürün
Simpra, restoran ve kafeler için yeni nesil ve kullanımı kolay bir POS sistemidir.
Simpra, bulut tabanlı yeni nesil ve kullanımı kolay bir POS sistemidir. Restoran işletmecileri için restoran işletmecileri ile birlikte tasarlanan Simpra'nın özellikleri ve yetenekleri özenle seçilmiş ve sistem sahada yoğun bir şekilde test edilmiştir. Simpra POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ayrı Hesaplar
  • Sipariş Girişi
  • Elektronik Ödemeler
  • Teslimat Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çok Konumlu
  • Mobil Erişim
  • Bahşiş Yönetimi
  • Masa Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Uygun fiyatlı iPad kiosk. Baltık bölgesindeki en büyük fast food, iş öğle yemeği ve marketler ona güveniyor.
Uygun fiyatlı iPad kiosk. Baltık bölgesindeki en büyük fast food, iş öğle yemeği ve marketler ona güveniyor. Dserve hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ayrı Hesaplar
  • Sipariş Girişi
  • Elektronik Ödemeler
  • Teslimat Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çok Konumlu
  • Mobil Erişim
  • Bahşiş Yönetimi
  • Masa Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Kredi kartıyla ödeme almak isteyen tüm çevrimiçi ve çevrimdışı iş yerleri için eksiksiz ve gelişmiş bir işleme çözümüdür.
Bu çözüm, ödeme almak isteyen tüm çevrimiçi ve çevrimdışı iş yerleri (e-ticaret, perakendeciler, otel zincirleri, pazar yerleri, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS), eğlence, mobil uygulamalar) için çok uygundur. PayXpert platformu, iş yerlerini doğrudan Visa, MasterCard, WeChat Pay, AliPay ve küresel olarak tüm temel ödeme yöntemlerine bağlayarak işletmelerin çevrimiçi, uygulama içi ve mağaza içi kanallardan ödeme almasını ve büyümeyi optimize etmesini sağlar. 187 para biriminde, 200 ülke ve bölgede 250’den fazla ödeme yöntemi desteklenmektedir. PayXpress hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ayrı Hesaplar
  • Sipariş Girişi
  • Elektronik Ödemeler
  • Teslimat Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çok Konumlu
  • Mobil Erişim
  • Bahşiş Yönetimi
  • Masa Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı