(8) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Diller
Fiyat Seçenekleri
8 sonuç
Perakende ve konaklama hizmetleri için Microsoft Dynamics teknolojisi üzerine inşa edilmiş tümleşik bir ticaret çözümü (ERP + POS).
LS Central restoran POS’u, ön bölüm ile mutfağı birbirine bağlar. Böylece garsonlar yemekleri doğrudan mutfak ekranlarına gönderebilir, malzemeler dahil tüm menüye erişebilir ve mutfağa yürümek zorunda kalmadan bir siparişin hazır olup olmadığını kontrol edebilir. Birden fazla cihazda çalışır.
Sipariş alın, masaları rezerve edin ve yönetin, hesapları taşıyın, faturaları bölün ve servisin daima zamanında yapılmasını sağlayın.
LS Central, 50’den fazla çalışanı olan restoranlar ve/veya QSR (hızlı servis sunan restoran) zincirleri için ideal, hepsi bir arada POS ve ERP (kurumsal kaynak planlaması) sistemidir.
LS Retail hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Teslimat Yönetimi
- Hediye Kartı Yönetimi
- Masa Yönetimi
- Çevrimiçi Sipariş Verme
Restoran envanter yönetimi artık daha kolay.
Bulut tabanlı restoran envanter yönetimi yazılımı ve uygulaması. MarketMan; envanter, tedarikçi, sipariş ve menü maliyetlerini yönetmekte ihtiyaç duydukları araçları sağlar. Gıda maddesi maliyetini doğru şekilde hesaplamanıza ve paranızın nereye gittiğini gerçek zamanlı olarak bilmenize yardımcı olur. Menü öğelerinin kârlılığındaki düşüşleri bildiren uyarıların oluşturulmasını ve tedarikçi fiyatlarındaki dalgalanmalar hakkında bildirim almayı temin eder. Sonuç, daha iyi kontrol ve daha fazla kârdır.
Marketman hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Teslimat Yönetimi
- Hediye Kartı Yönetimi
- Masa Yönetimi
- Çevrimiçi Sipariş Verme
Restoranlar için güçlü ve çok yönlü satış noktası sistemi. Kullanımı basit, kurulumu kolay.
Poster, restoran ve kafeler için çok yönlü ve bulut tabanlı bir satış noktası sistemidir. Müşteriye hizmeti kolaylaştırarak zamandan ve paradan tasarruf edin: Siparişler doğrudan mutfağa gönderilir, garsonlar promosyon ve indirimleri doğrudan uygulayabilir ve tüm verileriniz hemen işlenir. Çevrimdışı çalışır; yönetim konsolu veya Poster Boss uygulaması aracılığıyla dünyanın her yerinden tüm verilerinize erişebilirsiniz.
Poster POS hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Teslimat Yönetimi
- Hediye Kartı Yönetimi
- Masa Yönetimi
- Çevrimiçi Sipariş Verme
Çevrimiçi sipariş verme özelliğini birkaç dakikada ücretsiz olarak restoranınızın POS cihazına ve web sitesine ekleyin. Siparişleri, gel-al hizmetini ve teslimatları şık bir platformdan yönetin.
Gel-al hizmeti, teslimat ve açık mutfak izleme hizmeti için restoran POS’unuzdan çevrimiçi sipariş alın. Herhangi bir web tarayıcısından menü ve fiyatları güncelleyin, satış raporlarını görüntüleyin, birden fazla restoran konumunda pazarlama kampanyaları başlatın ve Oracle Simphony Essentials POS ile sorunsuz bir şekilde entegre edin ve böylece işinizi gerçekten hızlandırın. GloriaFood ile her şey daha kolay. Ücretsiz hesabınızı oluşturun ve dakikalar içinde restoranınızın web sitesine çevrimiçi sipariş verme ekleyin.
GloriaFood hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Teslimat Yönetimi
- Hediye Kartı Yönetimi
- Masa Yönetimi
- Çevrimiçi Sipariş Verme
Oracle Simphony POS, tek bir restoran yönetim platformunda işletmenizin tüm alanları arasında bağlantı kurar. POS donanımınızı 1 $’a yükseltin.
Oracle Simphony POS eksiksiz bir restoran POS’udur. Bu bulut tabanlı POS, işlemleriniz arasında her açıdan bağlantı kurar. Böylece çevrimiçi siparişleri, mutfak işlemlerini, envanteri, menüleri, teslimatı, sadakati ve daha fazlasını kolayca yönetebilirsiniz. Gerçek zamanlı analizlerin dahil edilmesiyle satışlar, maliyetler ve personelin performansı hakkında her zaman bilginiz olur. Simphony’nin açık API’si ve kapsamlı bulut pazaryeri sınırsız esneklik, çeviklik ve ölçek sunar. POS donanımınızı 1 $’a yükseltin.
Simphony POS hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Teslimat Yönetimi
- Hediye Kartı Yönetimi
- Masa Yönetimi
- Çevrimiçi Sipariş Verme
Best-in-Class POS Solution: Flexible and Frictionless Point-of-Sale, backed by elite support.
Infrasys is an enterprise-level cloud point-of-sale system. With an eye for innovation, Infrasys has all of the features that you need to run a successful operation, and provides a platform to implement new technologies as they emerge. For convenience, Infrasys is designed to work on any hardware device and operating system. It is one of the most versatile, secure, and efficient POS systems on the market today.
Infrasys Cloud POS hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Teslimat Yönetimi
- Hediye Kartı Yönetimi
- Masa Yönetimi
- Çevrimiçi Sipariş Verme
Uygun fiyatlı iPad kiosk. Baltık bölgesindeki en büyük fast food, iş öğle yemeği ve marketler ona güveniyor.
Uygun fiyatlı iPad kiosk. Baltık bölgesindeki en büyük fast food, iş öğle yemeği ve marketler ona güveniyor.
Dserve hakkında daha fazla bilgi
Özellikler
- Teslimat Yönetimi
- Hediye Kartı Yönetimi
- Masa Yönetimi
- Çevrimiçi Sipariş Verme
Kredi kartıyla ödeme almak isteyen tüm çevrimiçi ve çevrimdışı iş yerleri için eksiksiz ve gelişmiş bir işleme çözümüdür.
Bu çözüm, ödeme almak isteyen tüm çevrimiçi ve çevrimdışı iş yerleri (e-ticaret, perakendeciler, otel zincirleri, pazar yerleri, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS), eğlence, mobil uygulamalar) için çok uygundur. PayXpert platformu, iş yerlerini doğrudan Visa, MasterCard, WeChat Pay, AliPay ve küresel olarak tüm temel ödeme yöntemlerine bağlayarak işletmelerin çevrimiçi, uygulama içi ve mağaza içi kanallardan ödeme almasını ve büyümeyi optimize etmesini sağlar. 187 para biriminde, 200 ülke ve bölgede 250’den fazla ödeme yöntemi desteklenmektedir.
PayXpress hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Teslimat Yönetimi
- Hediye Kartı Yönetimi
- Masa Yönetimi
- Çevrimiçi Sipariş Verme