Türkiye Yerel ürünleri göster
797 sonuç
Zoho Invoice, küçük işletmelere faturalandırma, harcamalar ve çevrimiçi ödemelerde yardımcı olmak için tasarlanmış %100 ücretsiz bulut faturalandırma çözümüdür. Zoho Invoice hakkında daha fazla bilgi
Zoho Invoice, serbest çalışanlar ve KOBİ’ler için %100 ücretsiz, çevrimiçi faturalandırma yazılımıdır. Temel özellikleri arasında proje faturalandırma, zaman izleme, raporlama, özelleştirilebilir şablonlar ve müşteri portalı bulunmaktadır. Zoho Invoice kullanan ekipler tahminleri takip edebilir, bunları faturalara dönüştürebilir ve müşterilere bekleyen ödemelerini yapmaları için hatırlatmalar gönderebilir. Ayrıca kullanıcılar görevler oluşturabilir, projeler için avans ödemeleri toplayabilir ve fatura geçmişlerini takip edebilir. Zoho Invoice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Jibble maaş bordrosu, işe devam ve projeler için ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Jibble hakkında daha fazla bilgi
Jibble ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Maaş bordrosu, işe devam ve projeler için personelinizin ne zaman işte olduğunu izleyin. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Cep telefonu, tablet, web, MS Teams veya Slack ile personel giriş ve çıkış saatlerini kaydeder, biyometrik tanıma ve GPS konumunu kullanabilir. İnşaat, üretim, perakende, yiyecek ve içecek hizmetleri, uzaktan çalışma, yeni kurulan şirketler, saha hizmetleri, sağlık hizmetleri, acenteler, eğitim, ofis tabanlı şirketler ve diğerleri için. Otomatik zaman çizelgeleri ve güçlü raporlar oluşturun. Jibble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Personelin ne zaman ve ne üzerinde çalıştığını izlemeye yardımcı olan ve 80 binden fazla kullanıcı tarafından güvenilen zaman izleme ve üretkenlik yazılımı. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi
Dünya çapındaki hem küçük hem de büyük ekiplerin güvendiği Time Doctor, G2 sitesi tarafından en önemli zaman izleme yazılımları arasında gösterilmiştir. Katılımı, planlamaya uyumu ve iş günü etkinliğini tek bir platformdan kolayca izleyin. Başlangıç ve bitiş saatlerini, çalışılan saatleri, geç gelen veya devamsızlık gösteren çalışanları ve projelere, müşterilere ve görevlere harcanan zamanı izlemek için gerçek zamanlı raporlara ve güçlü panolara erişin. Time Doctor’ın güçlü iş günü analizleriyle çalışanlarınızı destekleyin, hesap verebilirliği artırın ve işinizi ölçeklendirin. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Sage HR, İK’yı basitleştiren ödüllü bir İK yönetimi çözümüdür. Sage HR hakkında daha fazla bilgi
Her türlü özel izin politikası oluşturun (ör. "evden çalışma") ve çalışanlarınızın web, mobil uygulama veya hatta Slack gibi istedikleri yerden izin talebinde bulunmasına olanak tanıyın. Görevleri zahmetsizce otomatikleştirmek, Excel sayfası bağımlılığını ortadan kaldırmak, yazılımın benimsenmesini artırmak ve e-posta sıklığını azaltmak için Sage HR’nin kullanıcı dostu gezintisini ve özelleştirilebilir panosunu kullanın. Android ve iOS uygulamaları mevcuttur. Sage HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
ClickUp, nerede olursanız olun görevlere harcanan zamanı izlemek isteyen tüm ekipler için dünyanın önde gelen zaman takip aracıdır ClickUp hakkında daha fazla bilgi
ClickUp’ı önde gelen Zaman Takip aracı yapan güçlü entegrasyonlarıyla süreyi izleyin, tahminler oluşturun, etiketleri işaretleyin, not ekleyin, zaman raporlarınızı görüntüleyin veya izlenen süreyi içe aktarın. Airbnb, Google ve Uber gibi şirketlerdeki 800.000’den fazla ekip tarafından kullanılan ClickUp, tüm zaman yönetimi gereksiniminizi tek bir uygulamaya taşıyor. Kişisel kullanım ve her büyüklük ve sektörden ekipler için oluşturulan tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleriyle basit ve güçlü bir zaman takip uygulaması isteyen herkes için vazgeçilmezdir ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Calamari; Slack, JIRA, G Suite ve Office365 ile entegredir. Çalışanlarınızın zamanını takip edin ve zaman çizelgesi girişlerini kaydedin. Calamari hakkında daha fazla bilgi
Calamari, zaman çizelgesi yönetimini kolaylaştıran bir İK yazılımıdır. Her türlü devamsızlığın planlanmasına ve izlenmesine olanak tanır. Katılımı kare kodlar ve iBeacon’lar kullanarak takip edebilirsiniz. Calamari, birden fazla ülke ve konumda ofisleri bulunan şirketleri destekler ve role dayalı güvenlik desteği sunar. Uygulama JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ve Asana gibi proje yönetimi araçlarıyla entegre edilmiştir. Calamari hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Zoho Sprints, Scrum takımlarının plan yapmasına, izlemesine ve değişime her zaman hazır olmasına yardımcı olan çevik proje yönetimi aracıdır. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi
Zoho Sprints, Scrum takımları için ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştiril miş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, tek bir yerden hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri yoluyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin, sosyal akışta takımınızla iş birliğinde bulunun, inceleme ve geriye bakış toplantılarınızı planlayın. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Performans yönetimi ile entegre edilmiş bulut tabanlı zaman izleme aracı uygulaması. Kişi başına 5 $’dan başlayan fiyatlarla, taahhüt yok. AssessTEAM hakkında daha fazla bilgi
AssessTEAM, küçük ve orta ölçekli işletmeler için projeye yapılan süre yatırımını yakından izleme amacıyla üretilmiştir. Zaman izleme aracı, ekibinizin bulut veya mobil uygulama üzerinden kesintisiz bir şekilde zaman yatırımı ekleyebilmesine imkan verir. O güne kadarki geçerli proje maliyetleri; tüm portföyünüz için kesin marjı gösterir. Buna sabit giderler ve çalışanlara ait zaman yatırımı dahildir. AssessTEAM, ekipleri kârlılık hedeflerine ulaşmaya yönlendirmek, riskleri azaltmak ve proje yöneticilerini güçlendirmek için ihtiyaç duyabileceğiniz şeyleri içerir. AssessTEAM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Şirketler, ekipler ve serbest çalışanlar için takip ve süre izleme yazılımı. Monitask hakkında daha fazla bilgi
Monitask, ekibiniz genelinde üretkenliği, verimliliği ve sorumluluğu artırmak için çalışan izleme çözümleri sunmaktadır. Gelişmiş ekran görüntüsü ve etkinlik monitörlerinin yanı sıra süre izleme özellikleri, ekiplerin ellerindeki göreve odaklanmasını sağlar. Yazılım güçlü olmasına rağmen hafif, kullanımı basit ve kolaydır. Ayrıca yöneticiler ekiplerini her zaman, her yerde takip etmek için herhangi bir cihazdan kontrol panellerine de erişebilmektedir. Monitask'a kaydolun ve hemen zamandan ve paradan tasarruf etmeye başlayın. Monitask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Elorus, profesyoneller ve ajanslar için zaman takibi ve faturalandırma çözümüdür. Yeniliğe odaklanın ve emeğinizin karşılığını alın. Elorus hakkında daha fazla bilgi
Elorus çevrimiçi zaman takibi, hesap çıkarma ve faturalandırma yazılımıdır. Asıl hedef kitlesi serbest çalışanlar, küçük işletmeler ve kreatif ajanslardır. Elorus, 2014 yılından bu yana kullanıcıların a zaman kazandıran ve yorulmak bilmeyen bir müttefik olarak artan pazar taleplerine yanıt vermektedir. İnteraktif panomuz iş istatistikleriniz hakkında sizi bildirir. Bu istatistikler arasında zaman takibi, ödemelerin ve faturaların durumu ve net nakit akışınız ile bilançonuz yer almaktadır. Yukarıdakiler işletmeniz için geçerliyse Elorus işinize yarayacaktır. Elorus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Synchroteam yazılımı ile iş gücünü verimli bir şekilde yönetmek için zaman takibi mümkündür. Ücretsiz denemenizi 1 dakikadan kısa sürede oluşturun. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi
Synchroteam sayesinde iş gücünü verimli bir şekilde yönetmek, iş süreçlerini basitleştirmek ve maliyetleri optimize etmek için zaman takibi mümkündür. Synchroteam; izleme, planlama, gönderim, takvim, iş yönetimi, raporlama, CRM, zaman takibi, faturalandırma ve harita özelliklerine sahiptir. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks ve Zoho ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünüzü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için görev yönetimi, adres yönetimi ve faturalandırma ile entegre edilmiş zaman izleme. todo.vu hakkında daha fazla bilgi
todo.vu, zaman izleme, görev yönetimi, adres yönetimi ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir. todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Tek bir kaynak planlama aracında ekip planlama + proje planlama + zaman izleme + uygunluk durumu yönetimi + kullanım + tahminlendirme teamdeck hakkında daha fazla bilgi
>> Çalışan ve kaynak yönetimi yazılımı. >> Zaman izleme + zaman çizelgeleri + çalışan planlama + proje planlama ve bütçeleme + iş yükü + performans + uygunluk durumu yönetimi + kaynak tahmini özellikleri. >> Teamdeck aynı zamanda Spotify, Uber, Netflix ve Viu ile çalışan bir yazılım şirketi tarafından geliştirilmiştir. >> BT, finans, perakende, oyun, eğitim, medya ve kreatif sektörlerde kullanılmaktadır. >> Canlı deneme sürümü sunumu + ücretsiz kurulum yardımı. Deneme sürümü için kaydolun. teamdeck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Hukuk alanında çalışanlar için otonom zaman tutma. Çalışmanız otomatik olarak izlenir ve özel zaman çizelgenizde etiketlenir. WiseTime hakkında daha fazla bilgi
Hukuk alanında çalışanlar için otonom zaman tutma. WiseTime kullanmaktan keyif alacağınız sorunsuz bir otomatik zaman izleme programıdır. Çalıştığınız her dakika özel zaman çizelgenize kaydedilir ve bir düğmeye tıklayarak doğru müşteriye ve davaya yazılır. Manuel izleme yok. Başlatma ve durdurma yok. Büyüleyici WiseTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
HTS is a DCAA compliant time & attendance software solution designed to help businesses meet FAR requirements for DCAA compliance. Hour Timesheet hakkında daha fazla bilgi
A DCAA compliant timekeeping solution for all government contractors. Features include a detailed audit trail, a reason required for all timesheet changes, daily timesheet reminders to employees and contractors, employee and supervisor timesheet signatures and a PDF version of each time card. Integration with QuickBooks Online , Desktop, ADP and Paychex. Every account comes with a free 30-day trial. No credit card required. Track time against projects, leave, indirect codes and more. Hour Timesheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Track your employees working time. Make sure your employees deliver their full hours. $2.99/user month. 7 Days Free Trial. WorkComposer hakkında daha fazla bilgi
Fully automatic time and screenshot tracking for $2.99/user month. 1. Track your employees working time seamlessly and effortlessly. No more employees working less than their working time. 2. Know exactly what your employees are doing behind their desk with the Screenshot Monitoring feature. 3. Check all the websites and apps your employees are using during their work time. 4. Rest assured knowing all your employees stay focused on their tasks instead of procrastinating. 7 Days Free Trial WorkComposer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Düşük maliyetlerle temel zaman izleme. Tüm cihazlarda saatleri manuel olarak veya bir zamanlayıcıyla izleyin, Excel’de raporlar oluşturun. Yeni: Malzemeleri kaydedin. Project Hours hakkında daha fazla bilgi
Ekibinizle birlikte kullanımı kolay düşük maliyetli zaman izleme. Projeler, faaliyetler ve Excel’de raporlar. PC, Android ve iPhone cihazlarla kullanılabilir. Saatleri manuel olarak izleyin veya bir zamanlayıcı kullanın. Google takvimle entegre edin. Yeni: Projeler için malzemeleri ve toplam maliyetleri kaydedin. Project Hours, 2016’da National Dutch Castle Society (Ulusal Hollanda Kalesi Derneği) için zaman izleme sistemi olarak kullanılmaya başlanmıştır. Halihazırda dünya genelinde birçok şirket, kolaylığı ve uygun fiyatı nedeniyle Project Hours’u kullanmaktadır. Project Hours hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
7pace Timetracker, Azure DevOps’u kullanan ekipler için entegre ve profesyonel bir zaman yönetimi ve raporlama çözümüdür. 7pace Timetracker hakkında daha fazla bilgi
7pace Timetracker sayesinde Azure DevOps mühendisleri zamanı izleyebilir, raporlayabilir, onaylayabilir ve hesaplayabilir. Standart görevleri otomatikleştirir, rapor oluşturmayı sağlar ve proje tamamlama süresini hesaplamaya yardımcı olur. 7pace Timetracker, mevcut BT ortamına sorunsuz bir şekilde entegre olur, kendi entegre güvenlik ve izin modeli vardır. 7pace Timetracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Try for free. Teramind Employee Time Tracking Software for attendance tracking, scheduling, timesheet, timecard, and expenses reports. Teramind Time Tracking hakkında daha fazla bilgi
Teramind Time Tracking Software lets you track employee clock-in/clock-out, work time, idle time, attendance, breaks, leaves, PTO, late shifts, absence and more. Monitor employees, hourly workers, remote workers, contractors, and freelancers. Automatically assign tasks to users and teams. Create schedules. Monitor your employee expenses, project costs and timeline by tasks and departments. Integrate with PM solutions such as JIRA, Trello, Basecamp for accurate project analysis and forecasting. Teramind Time Tracking hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place QuickBooks Time hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Clockify ile zaman takibi basit ve daha sezgiseldir - üretkenliği artırmak için zaman, faturalandırılabilir saatler ve raporlama takibi için uygulama.
Clockify, çalışanların görevler için harcadıkları faturalandırılabilen veya faturalandırılamayan saatleri kaydetmelerine olanak sağlar. Belirli bir proje için saat ücreti belirleyin, çalışanları bir projeye atayın, maaş bordrolarını yönetmenize ve çalışan performansını analiz etmenize yardımcı olacak raporlar çıkarın. İzin taleplerini onaylayın, çalışan ilkeleri, ücretli izin günleri, hastalık izinleri veya ulusal tatiller oluşturun. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
An easy invoicing and accounting solution starting at $7.50/mth (first 4 mths). Join 24 million people who've already used FreshBooks.
In FreshBooks, you can easily track the hours you've spent on a client or project. You'll be confident you and your team are always working on what matters most and billing for exactly what you're worth. Try it for free for 30 days, no credit card required. FreshBooks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Use monday.com's time-tracking feature to monitor how your team organizes their time and leverage your insights to manage priorities.
monday.com's easy-to-use time tracking tool works seamlessly on the open platform to help you make every minute count. Easily switch the timer on and off, or enter time spent manually to keep track of time anywhere, anytime with the company's mobile app. Know exactly how much time is spent on each task with flexible graphs and workflow analytics so you can prioritize effectively. Then export reports to Excel to share with clients and your entire team so everyone is always aligned. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity. With flexible time tracking options and customizable settings you can easily manage your employees hours in every situation; start a timer from any device, clock-in on arrival at work, add time in blocks using the weekly timesheet or create and share the schedule with your team. Time Tracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Streamline HR and payroll processes and get fast access to employee data using one intuitive platform.
Paycor empowers leaders to modernize every aspect of people management so they can focus on what really matters: building winning teams. The unified HCM solution ensures employee data is in one place, so you’ll never have to switch platforms, access multiple systems or re-key information. Automate tedious work, mitigate compliance risk, drive efficiencies, empower employees to control their own financial health and gain a deeper understanding of your business with robust analytics and insights. Paycor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Time Tracking brings the award-winning BambooHR experience to time entry, approvals and reporting, on the web or the mobile app.
Time Tracking brings the award-winning BambooHR experience to time entry, approvals and reporting, on the web or the mobile app. It makes hours worked easy and accurate for employees to record, and simple and fast for their managers to review and approve. With features such as project tracking and geolocation, Time Tracking helps you maintain a productive and cost effective hourly workforce. BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Leading cloud-based time tracking app for small and big teams. Easy implementation, powerful reports, multi-device and offline support.
A flexible time tracking app for small and large teams. A streamlined, easy-to-use timer syncs tracking across multiple devices in real time. Create client-ready time tracking reports, export time logs as spreadsheets, get reports via email or share saved reports with public links with clients for additional transparency. Toggl Track is available for web, desktop (Windows, Mac and Linux), and mobile (iOS and Android) and integrates with hundreds of invoicing and project management tools. Toggl Track hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Bir zaman izleme yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında otomatik zaman izleme, kullanımı kolay raporlama, iş yükü görünümleri, paylaşımlı panolar ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği zaman izleme yazılımıdır. Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, otomatik atamalı özel talep formları, performans raporları, kaynak yönetimi ve tahsisi, otomatik raporlama ve paylaşımlı iş akışlarını tek bir yerden kullanarak zaman yönetiminizi kolaylaştırın. Wrike’ın 400’den fazla entegrasyonuyla tamamlama sürelerini kısaltın. Her adımda ilerlemeyi görmek ve ekibinizin hedeflerine Wrike ile ulaşmasını sağlamak için iş akışlarını özelleştirin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Rippling fully automates time tracking from check-in to paycheck. No manual entries, syncing issues or late approvals from supervisors.
Rippling fully automates time tracking from check-in to paycheck. When employees clock-in, their approved hours instantly and accurately sync with your payroll system. No manual entries, syncing issues, or late approvals from supervisors. Build automated workflows and custom policies to resolve issues before they happen. For example: Auto send an alert via email or mobile app to an employees¿ supervisor 10 min before they start accruing double OT pay. If they don't approve, auto-clock them out. Rippling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking & scheduling software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking and scheduling software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 7,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets or complex spreadsheets with software that makes it easier to run their business and keeps accountants happy. ClockShark hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Tick is time tracking software focused on helping you run more profitable projects. Integrates with Basecamp, Asana, Trello and more...
Tick is time tracking softwarethat helps teams easily track time and hit their budgets. Tick has integrated apps for phones, computer desktops, and browser extensions so you can quickly enter your time. Tick integrates project management software such as Basecamp, Asana, and Trello to bring time tracking and budget feedback into your project management workflow. You can also export your time entries to Quickbooks or Freshbooks for simple invoicing. Tick hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 5000+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Float hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
See why over 40,000 businesses are tracking time with Hubstaff software. No credit card is required. Start a free trial today!
Track time how you want and get the insights you need. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage invoicing, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Trello, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS monitoring, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, and iOS. Hubstaff hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Online time and attendance software that gets results.
One system. One login. One simple, seamless experience. Paychex Flex® Time, our cloud-based time and attendance system, is fully integrated with our all-in-one platform Paychex Flex, helping you save time and prevent errors while single sign-on connects employees with the information they need across devices, locations, and services. Paychex Flex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. When I Work hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
7shifts is a robust scheduling, time tracking, and communication tool built specifically for restaurants. Start for free today!
7shifts helps restaurants improve efficiency with intuitive scheduling, time tracking, communication, and compliance tools. The intuitive 7punches app integrates right into your schedule to manage time and attendance, reduce compliance risks, and improve employee accountability. The easy drag-and-drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. Start free today! 7shifts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Track time on any device (computer, tablet, phones, or POS system). Easily compile hours, correct errors, and prepare to run payroll.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Homebase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
"Easy to use time tracker" is the most frequent phrase customers describe My Hours since 2002. Start for Free: myhours.com
Cloud based time tracking software designed for small teams and freelancers. Track time on projects with tasks, generate insightful reports and send invoices to clients. Free iOS and Android mobile apps. "Easy to use time tracker" is the most frequent phrase customers describe My Hours since 2002. Start for Free and upgrade to PRO whenever you want. https://myhours.com My Hours hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
The fastest, easiest, and highest value time tracking software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful time tracking solution for your business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. mHelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. UKG Ready hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Our service provides everything you need in an online time tracking system whether you're tracking time for payroll, billing, or job costing. You can also enable overtime and mealtime notifications as well as GPS, IP, and other security options to gain more control and manage your employees. Expenses tracking and HR tools are included. We offer free, live support for a customer service experience that earned us the highest customer-reviewed rating available on Capterra. Try us free today! Timesheets.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Manages small business finances. Instant access to customer, vendor and employee information. Available in an online version.
QuickBooks Payroll is a payroll provider for small businesses. We help 1.4 million of them do payroll and file taxes, and we offer a No-Penalty Guarantee: well file your tax forms and payments, resolve filing errors, and pay any penalty fees for which we are responsible, as well as represent you and resolve any payroll tax issues with the IRS. Additionally, we provide US-based, live-support experts to assist you in getting your payroll set up correctly on the first try. QuickBooks Payroll hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Cloud based time clock solution that pre-populates reports for payroll. Employees can punch in on their desktop or mobile devices.
Tracking time with our time clock software is intuitive for your employees and easy for managers to view and export. Employees can track time using a browser, iOS or Android app. View who's on the clock, including their GPS position. Advanced features such as PTO Accrual Tracking, Punch Rounding, Job Codes, QR Codes, Automatic Breaks, and SSO are all included in our cloud based time tracking solution. Buddy Punch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Flexible time tracking and attendance solutions − built to reduce the costs of manually scheduling, tracking, and managing time worked.
Paylocity's comprehensive product suite delivers a unified platform for professionals to make strategic decisions in the areas of benefits, core HR, payroll, talent, and workforce management, while cultivating a modern workplace and improving employee engagement. The platform can be accessed 24*7 from any given location using the mobile application. Paylocity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Spend minutes tracking hours while tracking every billable second! BQE CORE is award-winning software, trusted by >400k users.
Trusted by 400,000 users worldwide, BQE CORE is award-winning software that allows you to get paid faster & track every billable second, all while saving hours each week. Spend minutes tracking hours with pre-filled time cards & automated reminders to ensure timecards are submitted on-time. Never over, or under-bill again with timers that automatically associate every billable second to the correct client & project. And get paid faster with automatic billing & customizable invoice templates. BQE CORE Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Deputy: track time and attendance, schedule staff, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. Fast and reliable Time Tracking helps your business stay compliant. You can also complete fully costed Staff Schedules in minutes then publish them with a click, easily manage Staff Leave, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Deputy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
With easy-to-use, smart timesheets, BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget.
BigTime is the leading time tracking and project oversight solution that protects your time like your wallet depends on it. Seriously, it takes fewer clicks to accomplish any task. Spend less time on data entry with easy-to-use, smart timesheets that autofill entries when possible. BigTime ensures projects are delivered on time and on budget. Firm operators can quickly gain visibility into their project status, staff utilization, and project billables. BigTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Discover the top time tracking solution built by services professionals, for services professionals.
Discover the top time tracking solution built by services professionals, for services professionals. Kantata is the only solution that allows your team to track time and expenses in the same platform where they actually do work. Unify your project management, collaboration, time tracking, resource management, and project financials all in one place. Users experience increased productivity, improved accuracy, and higher adoption rates. Track time from start to finish with ease. Kantata hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
TimeCamp is a 100% free time tracker for unlimited users. Manage timesheets, attendance, and project profitability in one place.
TimeCamp is 100% free time tracker for teams. Unlimited users for $0. Accurate timesheets and detailed reports allow you to improve your projects' profitability, track your employees' performance, and collaborate in your team and with your clients. Its automatic real-time tracking features make TimeCamp an all-embracing centralized system for project management. Integrate TimeCamp with your favorite apps to get the most out of your team or freelance work! TimeCamp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler