Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Zaman Takibi Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
849 sonuç
Zoho Invoice, küçük işletmelere faturalandırma, harcamalar ve çevrimiçi ödemelerde yardımcı olmak için tasarlanmış %100 ücretsiz bulut faturalandırma çözümüdür. Zoho Invoice hakkında daha fazla bilgi
Zoho Invoice, serbest çalışanlar ve KOBİ’ler için %100 ücretsiz, çevrimiçi faturalandırma yazılımıdır. Temel özellikleri arasında proje faturalandırma, zaman izleme, raporlama, özelleştirilebilir şablonlar ve müşteri portalı bulunmaktadır. Zoho Invoice kullanan ekipler tahminleri takip edebilir, bunları faturalara dönüştürebilir ve müşterilere bekleyen ödemelerini yapmaları için hatırlatmalar gönderebilir. Ayrıca kullanıcılar görevler oluşturabilir, projeler için avans ödemeleri toplayabilir ve fatura geçmişlerini takip edebilir. Zoho Invoice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Calamari; Slack, JIRA, G Suite ve Office365 ile entegredir. Çalışanlarınızın zamanını takip edin ve zaman çizelgesi girişlerini kaydedin. Calamari hakkında daha fazla bilgi
Calamari, zaman çizelgesi yönetimini kolaylaştıran bir İK yazılımıdır. Her türlü devamsızlığın planlanmasına ve izlenmesine olanak tanır. Katılımı kare kodlar ve iBeacon’lar kullanarak takip edebilirsiniz. Calamari, birden fazla ülke ve konumda ofisleri bulunan şirketleri destekler ve role dayalı güvenlik desteği sunar. Uygulama JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ve Asana gibi proje yönetimi araçlarıyla entegre edilmiştir. Calamari hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Performans yönetimi ile entegre edilmiş bulut tabanlı zaman izleme aracı uygulaması. Kişi başına 5 $’dan başlayan fiyatlarla, taahhüt yok. AssessTEAM hakkında daha fazla bilgi
AssessTEAM, küçük ve orta ölçekli işletmeler için projeye yapılan süre yatırımını yakından izleme amacıyla üretilmiştir. Zaman izleme aracı, ekibinizin bulut veya mobil uygulama üzerinden kesintisiz bir şekilde zaman yatırımı ekleyebilmesine imkan verir. O güne kadarki geçerli proje maliyetleri; tüm portföyünüz için kesin marjı gösterir. Buna sabit giderler ve çalışanlara ait zaman yatırımı dahildir. AssessTEAM, ekipleri kârlılık hedeflerine ulaşmaya yönlendirmek, riskleri azaltmak ve proje yöneticilerini güçlendirmek için ihtiyaç duyabileceğiniz şeyleri içerir. AssessTEAM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Elorus, profesyoneller ve ajanslar için zaman takibi ve faturalandırma çözümüdür. Yeniliğe odaklanın ve emeğinizin karşılığını alın. Elorus hakkında daha fazla bilgi
Elorus çevrimiçi zaman takibi, hesap çıkarma ve faturalandırma yazılımıdır. Asıl hedef kitlesi serbest çalışanlar, küçük işletmeler ve kreatif ajanslardır. Elorus, 2014 yılından bu yana kullanıcıların a zaman kazandıran ve yorulmak bilmeyen bir müttefik olarak artan pazar taleplerine yanıt vermektedir. İnteraktif panomuz iş istatistikleriniz hakkında sizi bildirir. Bu istatistikler arasında zaman takibi, ödemelerin ve faturaların durumu ve net nakit akışınız ile bilançonuz yer almaktadır. Yukarıdakiler işletmeniz için geçerliyse Elorus işinize yarayacaktır. Elorus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Synchroteam yazılımı ile iş gücünü verimli bir şekilde yönetmek için zaman takibi mümkündür. Ücretsiz denemenizi 1 dakikadan kısa sürede oluşturun. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi
Synchroteam sayesinde iş gücünü verimli bir şekilde yönetmek, iş süreçlerini basitleştirmek ve maliyetleri optimize etmek için zaman takibi mümkündür. Synchroteam; izleme, planlama, gönderim, takvim, iş yönetimi, raporlama, CRM, zaman takibi, faturalandırma ve harita özelliklerine sahiptir. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks ve Zoho ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünüzü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Track your employees working time. Make sure your employees deliver their full hours. $2.99/user month. 7 Days Free Trial. WorkComposer hakkında daha fazla bilgi
Fully automatic time and screenshot tracking for $2.99/user month. 1. Track your employees working time seamlessly and effortlessly. No more employees working less than their working time. 2. Know exactly what your employees are doing behind their desk with the Screenshot Monitoring feature. 3. Check all the websites and apps your employees are using during their work time. 4. Rest assured knowing all your employees stay focused on their tasks instead of procrastinating. 7 Days Free Trial WorkComposer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place QuickBooks Time hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Clockify ile zaman takibi basit ve daha sezgiseldir - üretkenliği artırmak için zaman, faturalandırılabilir saatler ve raporlama takibi için uygulama.
Clockify, çalışanların görevler için harcadıkları faturalandırılabilen veya faturalandırılamayan saatleri kaydetmelerine olanak sağlar. Belirli bir proje için saat ücreti belirleyin, çalışanları bir projeye atayın, maaş bordrolarını yönetmenize ve çalışan performansını analiz etmenize yardımcı olacak raporlar çıkarın. İzin taleplerini onaylayın, çalışan ilkeleri, ücretli izin günleri, hastalık izinleri veya ulusal tatiller oluşturun. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
An easy invoicing and accounting solution starting at $1.50/mth (first 3 mths). Join 24 million people who've already used FreshBooks.
In FreshBooks, you can easily track the hours you've spent on a client or project. You'll be confident you and your team are always working on what matters most and billing for exactly what you're worth. Try it for free for 30 days, no credit card required. FreshBooks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
ClickUp, nerede olursanız olun görevlere harcanan zamanı izlemek isteyen tüm ekipler için dünyanın önde gelen zaman takip aracıdır
ClickUp’ı önde gelen Zaman Takip aracı yapan güçlü entegrasyonlarıyla süreyi izleyin, tahminler oluşturun, etiketleri işaretleyin, not ekleyin, zaman raporlarınızı görüntüleyin veya izlenen süreyi içe aktarın. Airbnb, Google ve Uber gibi şirketlerdeki 800.000’den fazla ekip tarafından kullanılan ClickUp, tüm zaman yönetimi gereksiniminizi tek bir uygulamaya taşıyor. Kişisel kullanım ve her büyüklük ve sektörden ekipler için oluşturulan tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleriyle basit ve güçlü bir zaman takip uygulaması isteyen herkes için vazgeçilmezdir ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Ekibinizin zamanı nasıl organize ettiğini izlemek için monday.com'un zaman izleme özelliğini kullanın ve öncelikleri yönetmek için bilgilerinizden yararlanın.
monday.com'un kullanımı kolay zaman izleme aracı, her dakikaya önem vermenize yardımcı olmak için açık platformda sorunsuz bir şekilde çalışır. Zamanlayıcıyı kolayca açıp kapatın veya harcanan zamanı manuel olarak girin. Mobil uygulama ile zamanı her yerde, her zaman takip edin. Etkili bir şekilde öncelik belirleyebilmek için esnek grafikler ve iş akışı analizleri ile her bir göreve ne kadar zaman harcandığını tam olarak bilin. Ardından raporları Excel'e aktararak herkesin her zaman uyum içinde hareket etmesi için müşterilerinizle ve ekibinizin tamamıyla paylaşın. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity. With flexible time tracking options and customizable settings you can easily manage your employees hours in every situation; start a timer from any device, clock-in on arrival at work, add time in blocks using the weekly timesheet or create and share the schedule with your team. Time Tracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Streamline HR and payroll processes and get fast access to employee data using one intuitive platform.
Paycor empowers leaders to modernize every aspect of people management so they can focus on what really matters: building winning teams. The unified HCM solution ensures employee data is in one place, so you’ll never have to switch platforms, access multiple systems or re-key information. Automate tedious work, mitigate compliance risk, drive efficiencies, empower employees to control their own financial health and gain a deeper understanding of your business with robust analytics and insights. Paycor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Rippling Time & Attendance automates time and attendance tracking from check-in to paycheck.
Rippling Time & Attendance allows employees to quickly clock in and out using a tablet kiosk, mobile app, or computer. Overtime, sick leave, meal breaks, and other national, global, and local labor laws are built into the product, making it easy to stay compliant. Rippling also ensures approved hours are accurately synced with payroll and accounting software, and that admins can create custom pay types, job codes, and overtime policies that fit each company’s exact needs. Rippling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Zaman İzleme, web veya mobil uygulama üzerinden zaman girişine, onaylara ve raporlamaya ödüllü BambooHR deneyimini getirir.
Zaman İzleme, web veya mobil uygulama üzerinden zaman girişine, onaylara ve raporlamaya ödüllü BambooHR deneyimini getirir. Çalışanların çalışma sürelerini kaydetmesini kolay ve doğru, yöneticilerinin gözden geçirip onaylamasını basit ve hızlı hale getirir. Proje takibi ve coğrafi konum gibi özellikler sayesinde Zaman İzleme, verimli ve uygun maliyetli saatlik iş gücü sağlamaya yardımcı olur. BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Leading cloud-based time tracking app for small and big teams. Easy implementation, powerful reports, multi-device and offline support.
A flexible time tracking app for small and large teams. A streamlined, easy-to-use timer syncs tracking across multiple devices in real time. Create client-ready time tracking reports, export time logs as spreadsheets, get reports via email or share saved reports with public links with clients for additional transparency. Toggl Track is available for web, desktop (Windows, Mac and Linux), and mobile (iOS and Android) and integrates with hundreds of invoicing and project management tools. Toggl Track hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Bir zaman izleme yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında otomatik zaman izleme, kullanımı kolay raporlama, iş yükü görünümleri, paylaşımlı panolar ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği zaman izleme yazılımıdır. Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, otomatik atamalı özel talep formları, performans raporları, kaynak yönetimi ve tahsisi, otomatik raporlama ve paylaşımlı iş akışlarını tek bir yerden kullanarak zaman yönetiminizi kolaylaştırın. Wrike’ın 400’den fazla entegrasyonuyla tamamlama sürelerini kısaltın. Her adımda ilerlemeyi görmek ve ekibinizin hedeflerine Wrike ile ulaşmasını sağlamak için iş akışlarını özelleştirin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking & scheduling software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking and scheduling software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 7,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets or complex spreadsheets with software that makes it easier to run their business and keeps accountants happy. ClockShark hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Tick is time tracking software focused on helping you run more profitable projects. Integrates with Basecamp, Asana, Trello and more...
Tick is time tracking softwarethat helps teams easily track time and hit their budgets. Tick has integrated apps for phones, computer desktops, and browser extensions so you can quickly enter your time. Tick integrates project management software such as Basecamp, Asana, and Trello to bring time tracking and budget feedback into your project management workflow. You can also export your time entries to Quickbooks or Freshbooks for simple invoicing. Tick hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 500+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Float hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Online time and attendance software that gets results.
One system. One login. One simple, seamless experience. Paychex Flex® Time, our cloud-based time and attendance system, is fully integrated with our all-in-one platform Paychex Flex, helping you save time and prevent errors while single sign-on connects employees with the information they need across devices, locations, and services. Paychex Flex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
See why over 40,000 businesses are tracking time with Hubstaff software. No credit card is required. Start a free trial today!
Track time how you want and get the insights you need. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage invoicing, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Trello, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS monitoring, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, and iOS. Hubstaff hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
7shifts is a robust scheduling, time tracking, and communication tool built specifically for restaurants. Start for free today!
7shifts helps restaurants improve efficiency with intuitive scheduling, time tracking, communication, and compliance tools. The intuitive 7punches app integrates right into your schedule to manage time and attendance, reduce compliance risks, and improve employee accountability. The easy drag-and-drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. Start free today! 7shifts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. When I Work hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Track time on any device (computer, tablet, phones, or POS system). Easily compile hours, correct errors, and prepare to run payroll.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Homebase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
"Easy to use time tracker" is the most frequent phrase customers describe My Hours since 2002. Start for Free: myhours.com
Cloud based time tracking software designed for small teams and freelancers. Track time on projects with tasks, generate insightful reports and send invoices to clients. Free iOS and Android mobile apps. "Easy to use time tracker" is the most frequent phrase customers describe My Hours since 2002. Start for Free and upgrade to PRO whenever you want. https://myhours.com My Hours hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
The fastest, easiest, and highest value time tracking software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful time tracking solution for your business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. mHelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. UKG Ready hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Manages small business finances. Instant access to customer, vendor and employee information. Available in an online version.
QuickBooks Payroll is a payroll provider for small businesses. We help 1.4 million of them do payroll and file taxes, and we offer a No-Penalty Guarantee: well file your tax forms and payments, resolve filing errors, and pay any penalty fees for which we are responsible, as well as represent you and resolve any payroll tax issues with the IRS. Additionally, we provide US-based, live-support experts to assist you in getting your payroll set up correctly on the first try. QuickBooks Payroll hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Cloud based time clock solution that pre-populates reports for payroll. Employees can punch in on their desktop or mobile devices.
Tracking time with our time clock software is intuitive for your employees and easy for managers to view and export. Employees can track time using a browser, iOS or Android app. View who's on the clock, including their GPS position. Advanced features such as PTO Accrual Tracking, Punch Rounding, Job Codes, QR Codes, Automatic Breaks, and SSO are all included in our cloud based time tracking solution. Buddy Punch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Our service provides everything you need in an online time tracking system whether you're tracking time for payroll, billing, or job costing. You can also enable overtime and mealtime notifications as well as GPS, IP, and other security options to gain more control and manage your employees. Expenses tracking and HR tools are included. We offer free, live support for a customer service experience that earned us the highest customer-reviewed rating available on Capterra. Try us free today! Timesheets.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Flexible time tracking and attendance solutions − built to reduce the costs of manually scheduling, tracking, and managing time worked.
Paylocity's comprehensive product suite delivers a unified platform for professionals to make strategic decisions in the areas of benefits, core HR, payroll, talent, and workforce management, while cultivating a modern workplace and improving employee engagement. The platform can be accessed 24*7 from any given location using the mobile application. Paylocity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Spend minutes tracking hours while tracking every billable second! BQE CORE is award-winning software, trusted by >400k users.
Trusted by 400,000 users worldwide, BQE CORE is award-winning software that allows you to get paid faster & track every billable second, all while saving hours each week. Spend minutes tracking hours with pre-filled time cards & automated reminders to ensure timecards are submitted on-time. Never over, or under-bill again with timers that automatically associate every billable second to the correct client & project. And get paid faster with automatic billing & customizable invoice templates. BQE CORE Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Bitrix24 tamamen ücretsiz, zaman izlemeli görev ve proje yönetimi çözümüdür. Dünya çapında sekiz milyon işletme tarafından kullanılmaktadır.
Bitrix24 tamamen ücretsiz, zaman izlemeli görev ve proje yönetimi çözümü. İş yükü planlaması, kaynak yönetimi, planlanan süre ve gerçek süre raporları. Ücretsiz teklifler, faturalandırma ve faturaland ırılabilir saat izleme. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Deputy: track time and attendance, schedule staff, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. Fast and reliable Time Tracking helps your business stay compliant. You can also complete fully costed Staff Schedules in minutes then publish them with a click, easily manage Staff Leave, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Deputy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Time tracking solution that helps businesses track employees' working hours, manage draft workflows, grant approvals, and more.
Employee time tracking and manager approval made easy through Office 365. A highest rated free online time tracking add-in at office 365 app store, Office 365 Timesheet app is a SharePoint online time tracking tool through which you can track the progress of the ongoing projects and can also monitor hours spent by the employees on a project. The time tracking tool also have a proper workflow of timesheet submission and approvals between the employees and managers. Office 365 Timesheet App hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
With easy-to-use, smart timesheets, BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget.
BigTime is the leading time tracking and project oversight solution that protects your time like your wallet depends on it. Seriously, it takes fewer clicks to accomplish any task. Spend less time on data entry with easy-to-use, smart timesheets that autofill entries when possible. BigTime ensures projects are delivered on time and on budget. Firm operators can quickly gain visibility into their project status, staff utilization, and project billables. BigTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Discover the top time tracking solution purpose-built for services teams and agencies with 50 to 5000+ employees.
Discover the top time tracking solution purpose-built for services teams and agencies with 50 to 5000+ employees. Your team's time, expenses, and invoices are linked to the tasks and projects they impact in real-time. Integrated timesheets, expense reports, and invoicing, empowers businesses to better understand their productivity. Monitor how you’re racing against time, budget, and margins anytime from anywhere. Kantata hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
TimeCamp is a 100% free time tracker for unlimited users. Manage timesheets, attendance, and project profitability in one place.
TimeCamp is 100% free time tracker for teams. Unlimited users for $0. Accurate timesheets and detailed reports allow you to improve your projects' profitability, track your employees' performance, and collaborate in your team and with your clients. Its automatic real-time tracking features make TimeCamp an all-embracing centralized system for project management. Integrate TimeCamp with your favorite apps to get the most out of your team or freelance work! TimeCamp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Harvest time tracking makes it easy to capture time, gain insights from past projects, and get paid for your team’s work.
Harvest makes it easy to track time, gain insights from past projects, and get paid for your work. Native apps and integrations with popular tools like Asana and Slack allow Harvest to fit into your team’s workflow. A wide selection of visual reports keep projects running smoothly and your team supported. Turn your team’s tracked time and expenses into invoices and collect payment quickly with integrated online payments. Help your team spend time wisely with Harvest. Harvest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Cloud-based employee time clock system for small businesses to track employees' time and generate accurate time cards for payroll.
OnTheClock is a time tracking and employee scheduling software with over 15,000 companies who trust and rely on our robust features: *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Payroll integration *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *$2.70/employee per month OnTheClock.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. The time tracking tool anyone can use.
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. The time tracking tool anyone can use. Whether your team travels for work, or heads to the same office every day, this easy-to-use solution empowers your employees to consistently track their time. Limit errors and inaccuracies and reduce time tracking discrepancies and payroll headaches with a tech-forward solution that provides the support you need to cross the t’s, dot the i’s, and stay compliant. Justworks Hours hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. WebHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
En pratik zaman izleme yazılımı. DeskTime, verimliliği ve etkiyi gerçek zamanlı olarak analiz eden bir zaman izleme yazılımıdır
İlk haftalarda çalışan verimliliğini %30 artırdığı kanıtlanmış tam otomatik bir zaman izleme yazılımı. Hem kendinizin hem de çalışanlarınızın zamanı çevrimiçi ve çevrimdışı olarak nasıl geçirdiğinizi görün, zamanı projelerinize göre takip edin ve çalışanların saatlik ücretlerine göre maliyetlerini otomatik olarak hesaplayın. Ayrıca, kurum içi kullanıma veya müşterilerinize yönelik özel raporlar oluşturun; çalışan vardiyalarını, tatillerini ve izinlerini planlayın; fazla mesai ücretini hesaplayın ve ekip üyelerinizin iletişim bilgilerini tek bir yerde saklayın. DeskTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Mobile friendly and secure time tracking software that's easy to use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
Time tracking software exclusively for legal professionals. Track billable time & expenses on each case. Generate invoices. Get paid online. Prevent under-billing by tracking every second & expense. Make more money by finding un-billed time & expenses. Have different hourly rates for each user. Track time or expenses from any device including your computer, tablet, or smartphone with PracticePanther's mobile apps. PracticePanther Legal Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Jibble maaş bordrosu, işe devam ve projeler için ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı.
Jibble ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Maaş bordrosu, işe devam ve projeler için personelinizin ne zaman işte olduğunu izleyin. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Cep telefonu, tablet, web, MS Teams veya Slack ile personel giriş ve çıkış saatlerini kaydeder, biyometrik tanıma ve GPS konumunu kullanabilir. İnşaat, üretim, perakende, yiyecek ve içecek hizmetleri, uzaktan çalışma, yeni kurulan şirketler, saha hizmetleri, sağlık hizmetleri, acenteler, eğitim, ofis tabanlı şirketler ve diğerleri için. Otomatik zaman çizelgeleri ve güçlü raporlar oluşturun. Jibble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management, and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Deltek Vision hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
Personelin ne zaman ve ne üzerinde çalıştığını izlemeye yardımcı olan ve 80 binden fazla kullanıcı tarafından güvenilen zaman izleme ve üretkenlik yazılımı.
Dünya çapındaki hem küçük hem de büyük ekiplerin güvendiği Time Doctor, G2 sitesi tarafından en önemli zaman izleme yazılımları arasında gösterilmiştir. Katılımı, planlamaya uyumu ve iş günü etkinliğini tek bir platformdan kolayca izleyin. Başlangıç ve bitiş saatlerini, çalışılan saatleri, geç gelen veya devamsızlık gösteren çalışanları ve projelere, müşterilere ve görevlere harcanan zamanı izlemek için gerçek zamanlı raporlara ve güçlü panolara erişin. Time Doctor’ın güçlü iş günü analizleriyle çalışanlarınızı destekleyin, hesap verebilirliği artırın ve işinizi ölçeklendirin. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
MyCase is a complete legal billing solution - track time, automate billing and invoicing & accept online payments in one place.
MyCase provides quick and accurate time tracking to ensure you never have to worry about reconstructing billable time from memory. From time tracking to invoice creation to collecting payment and everything in between, MyCase simplifies an otherwise complicated process with comprehensive end-to-end billing and reconciliation, saving your firm precious time month after month. Start your free trial today (no credit card required)! MyCase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çevrimdışı Zaman İzleme
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler