15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Zaman Takibi Yazılımı

Zaman Takibi Yazılımı faturalandırılabilir saatlerin takibini otomatik hale getirir. Zaman Takibi Yazılımı profesyonel hizmet sektörlerindeki kuruluşlar tarafından projeleri tekil görev bazında ve genel bazda ve ayrıca uygun miktarın faturalanabilmesi için faturalandırma oranları bazında izlemek için kullanılabilir. Zaman Takibi Yazılımı Profesyonel Hizmet Otomasyonu Yazılımı, Proje Yönetim Uygulaması, Zaman Planlama Uygulaması ve İş Gücü Planlama Programı ile ilişkilidir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Zaman Takibi Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

48 sonuç

Zoho Invoice, küçük işletmelere faturalandırma, harcamalar ve çevrimiçi ödemelerde yardımcı olmak için tasarlanmış %100 ücretsiz bulut faturalandırma çözümüdür. Zoho Invoice hakkında daha fazla bilgi
Zoho Invoice, serbest çalışanlar ve KOBİ’ler için %100 ücretsiz, çevrimiçi faturalandırma yazılımıdır. Temel özellikleri arasında proje faturalandırma, zaman izleme, raporlama, özelleştirilebilir şablonlar ve müşteri portalı bulunmaktadır. Zoho Invoice kullanan ekipler tahminleri takip edebilir, bunları faturalara dönüştürebilir ve müşterilere bekleyen ödemelerini yapmaları için hatırlatmalar gönderebilir. Ayrıca kullanıcılar görevler oluşturabilir, projeler için avans ödemeleri toplayabilir ve fatura geçmişlerini takip edebilir. Zoho Invoice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Zoho Sprints, Scrum takımlarının plan yapmasına, izlemesine ve değişime her zaman hazır olmasına yardımcı olan çevik proje yönetimi aracıdır. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi
Zoho Sprints, Scrum takımları için ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştirilmiş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, tek bir yerden hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri yoluyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin, sosyal akışta takımınızla iş birliğinde bulunun, inceleme ve geriye bakış toplantılarınızı planlayın. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Synchroteam yazılımı ile iş gücünü verimli bir şekilde yönetmek için zaman takibi mümkündür. Ücretsiz denemenizi 1 dakikadan kısa sürede oluşturun. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi
Synchroteam sayesinde iş gücünü verimli bir şekilde yönetmek, iş süreçlerini basitleştirmek ve maliyetleri optimize etmek için zaman takibi mümkündür. Synchroteam; izleme, planlama, gönderim, takvim, iş yönetimi, raporlama, CRM, zaman takibi, faturalandırma ve harita özelliklerine sahiptir. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks ve Zoho ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünüzü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Düşük maliyetlerle temel zaman izleme. Tüm cihazlarda saatleri manuel olarak veya bir zamanlayıcıyla izleyin, Excel’de raporlar oluşturun. Yeni: Malzemeleri kaydedin. Project Hours hakkında daha fazla bilgi
Ekibinizle birlikte kullanımı kolay düşük maliyetli zaman izleme. Projeler, faaliyetler ve Excel’de raporlar. PC, Android ve iPhone cihazlarla kullanılabilir. Saatleri manuel olarak izleyin veya bir zamanlayıcı kullanın. Google takvimle entegre edin. Yeni: Projeler için malzemeleri ve toplam maliyetleri kaydedin. Project Hours, 2016’da National Dutch Castle Society (Ulusal Hollanda Kalesi Derneği) için zaman izleme sistemi olarak kullanılmaya başlanmıştır. Halihazırda dünya genelinde birçok şirket, kolaylığı ve uygun fiyatı nedeniyle Project Hours’u kullanmaktadır. Project Hours hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Clockify ile zaman takibi basit ve daha sezgiseldir - üretkenliği artırmak için zaman, faturalandırılabilir saatler ve raporlama takibi için uygulama.
Clockify, çalışanların görevler için harcadıkları faturalandırılabilen veya faturalandırılamayan saatleri kaydetmelerine olanak sağlar. Belirli bir proje için saat ücreti belirleyin, çalışanları bir projeye atayın, maaş bordrolarını yönetmenize ve çalışan performansını analiz etmenize yardımcı olacak raporlar çıkarın. İzin taleplerini onaylayın, çalışan ilkeleri, ücretli izin günleri, hastalık izinleri veya ulusal tatiller oluşturun. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Ekibinizin zamanı nasıl organize ettiğini izlemek için monday.com'un zaman izleme özelliğini kullanın ve öncelikleri yönetmek için bilgilerinizden yararlanın.
monday.com'un kullanımı kolay zaman izleme aracı, her dakikaya önem vermenize yardımcı olmak için açık platformda sorunsuz bir şekilde çalışır. Zamanlayıcıyı kolayca açıp kapatın veya harcanan zamanı manuel olarak girin. Mobil uygulama ile zamanı her yerde, her zaman takip edin. Etkili bir şekilde öncelik belirleyebilmek için esnek grafikler ve iş akışı analizleri ile her bir göreve ne kadar zaman harcandığını tam olarak bilin. Ardından raporları Excel'e aktararak herkesin her zaman uyum içinde hareket etmesi için müşterilerinizle ve ekibinizin tamamıyla paylaşın. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
ClickUp, nerede olursanız olun görevlere harcanan zamanı izlemek isteyen tüm ekipler için dünyanın önde gelen zaman takip aracıdır
ClickUp’ı önde gelen Zaman Takip aracı yapan güçlü entegrasyonlarıyla süreyi izleyin, tahminler oluşturun, etiketleri işaretleyin, not ekleyin, zaman raporlarınızı görüntüleyin veya izlenen süreyi içe aktarın. Airbnb, Google ve Uber gibi şirketlerdeki 800.000’den fazla ekip tarafından kullanılan ClickUp, tüm zaman yönetimi gereksiniminizi tek bir uygulamaya taşıyor. Kişisel kullanım ve her büyüklük ve sektörden ekipler için oluşturulan tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleriyle basit ve güçlü bir zaman takip uygulaması isteyen herkes için vazgeçilmezdir ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Zaman İzleme, web veya mobil uygulama üzerinden zaman girişine, onaylara ve raporlamaya ödüllü BambooHR deneyimini getirir.
Zaman İzleme, web veya mobil uygulama üzerinden zaman girişine, onaylara ve raporlamaya ödüllü BambooHR deneyimini getirir. Çalışanların çalışma sürelerini kaydetmesini kolay ve doğru, yöneticilerinin gözden geçirip onaylamasını basit ve hızlı hale getirir. Proje takibi ve coğrafi konum gibi özellikler sayesinde Zaman İzleme, verimli ve uygun maliyetli saatlik iş gücü sağlamaya yardımcı olur. BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Bir zaman izleme yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında otomatik zaman izleme, kullanımı kolay raporlama, iş yükü görünümleri, paylaşımlı panolar ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği zaman izleme yazılımıdır. Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, otomatik atamalı özel talep formları, performans raporları, kaynak yönetimi ve tahsisi, otomatik raporlama ve paylaşımlı iş akışlarını tek bir yerden kullanarak zaman yönetiminizi kolaylaştırın. Wrike’ın 400’den fazla entegrasyonuyla tamamlama sürelerini kısaltın. Her adımda ilerlemeyi görmek ve ekibinizin hedeflerine Wrike ile ulaşmasını sağlamak için iş akışlarını özelleştirin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır.
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır. Güzel tasarımlı arayüzler, kullanımı kolay işlevsellik ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyon, proje ekipleri için makul bir seçim olmasını sağlar. Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Jibble maaş bordrosu, işe devam ve projeler için ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı.
Jibble ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Maaş bordrosu, işe devam ve projeler için personelinizin ne zaman işte olduğunu izleyin. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Cep telefonu, tablet, web, MS Teams veya Slack ile personel giriş ve çıkış saatlerini kaydeder, biyometrik tanıma ve GPS konumunu kullanabilir. İnşaat, üretim, perakende, yiyecek ve içecek hizmetleri, uzaktan çalışma, yeni kurulan şirketler, saha hizmetleri, sağlık hizmetleri, acenteler, eğitim, ofis tabanlı şirketler ve diğerleri için. Otomatik zaman çizelgeleri ve güçlü raporlar oluşturun. Jibble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Bitrix24 tamamen ücretsiz, zaman izlemeli görev ve proje yönetimi çözümüdür. Dünya çapında sekiz milyon işletme tarafından kullanılmaktadır.
Bitrix24 tamamen ücretsiz, zaman izlemeli görev ve proje yönetimi çözümü. İş yükü planlaması, kaynak yönetimi, planlanan süre ve gerçek süre raporları. Ücretsiz teklifler, faturalandırma ve faturalandırılabilir saat izleme. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
İş finansmanınızı akıllıca yönetmenize yardımcı olan basit, kullanımı kolay muhasebe yazılımı.
Zoho Books, işletmenize giren ve çıkan parayı kolayca yönetmenizi sağlayan çevrimiçi muhasebe yazılımıdır. Masrafları kontrol altında tutarken müşterilerinizi ve faturalarınızı yönetin. Banka hesapları ve işlemlerinizi kaydedin, izleyin ve mutabakat alın. Böylece muhasebecinizle gerçek zamanlı işbirliğinde bulunun. Daha da önemlisi, Zoho Books daha iyi, daha bilinçli kararlar vermenize ve işletmenizle ilgili bilgi sahibi olmanıza yardımcı olur. Zoho Books hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Calamari; Slack, JIRA, G Suite ve Office365 ile entegredir. Çalışanlarınızın zamanını takip edin ve zaman çizelgesi girişlerini kaydedin.
Calamari, zaman çizelgesi yönetimini kolaylaştıran bir İK yazılımıdır. Her türlü devamsızlığın planlanmasına ve izlenmesine olanak tanır. Katılımı kare kodlar ve iBeacon’lar kullanarak takip edebilirsiniz. Calamari, birden fazla ülke ve konumda ofisleri bulunan şirketleri destekler ve role dayalı güvenlik desteği sunar. Uygulama JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ve Asana gibi proje yönetimi araçlarıyla entegre edilmiştir. Calamari hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Personelin ne zaman ve ne üzerinde çalıştığını izlemeye yardımcı olan ve 80 binden fazla kullanıcı tarafından güvenilen zaman izleme ve üretkenlik yazılımı.
Dünya çapındaki hem küçük hem de büyük ekiplerin güvendiği Time Doctor, G2 sitesi tarafından en önemli zaman izleme yazılımları arasında gösterilmiştir. Katılımı, planlamaya uyumu ve iş günü etkinliğini tek bir platformdan kolayca izleyin. Başlangıç ve bitiş saatlerini, çalışılan saatleri, geç gelen veya devamsızlık gösteren çalışanları ve projelere, müşterilere ve görevlere harcanan zamanı izlemek için gerçek zamanlı raporlara ve güçlü panolara erişin. Time Doctor’ın güçlü iş günü analizleriyle çalışanlarınızı destekleyin, hesap verebilirliği artırın ve işinizi ölçeklendirin. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
En pratik zaman izleme yazılımı. DeskTime, verimliliği ve etkiyi gerçek zamanlı olarak analiz eden bir zaman izleme yazılımıdır
İlk haftalarda çalışan verimliliğini %30 artırdığı kanıtlanmış tam otomatik bir zaman izleme yazılımı. Hem kendinizin hem de çalışanlarınızın zamanı çevrimiçi ve çevrimdışı olarak nasıl geçirdiğinizi görün, zamanı projelerinize göre takip edin ve çalışanların saatlik ücretlerine göre maliyetlerini otomatik olarak hesaplayın. Ayrıca, kurum içi kullanıma veya müşterilerinize yönelik özel raporlar oluşturun; çalışan vardiyalarını, tatillerini ve izinlerini planlayın; fazla mesai ücretini hesaplayın ve ekip üyelerinizin iletişim bilgilerini tek bir yerde saklayın. DeskTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Sage HR, İK’yı basitleştiren ödüllü bir İK yönetimi çözümüdür.
Her türlü özel izin politikası oluşturun (ör. "evden çalışma") ve çalışanlarınızın web, mobil uygulama veya hatta Slack gibi istedikleri yerden izin talebinde bulunmasına olanak tanıyın. Görevleri zahmetsizce otomatikleştirmek, Excel sayfası bağımlılığını ortadan kaldırmak, yazılımın benimsenmesini artırmak ve e-posta sıklığını azaltmak için Sage HR’nin kullanıcı dostu gezintisini ve özelleştirilebilir panosunu kullanın. Android ve iOS uygulamaları mevcuttur. Sage HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Zaman takip yazılımı: Tam zamanlı ve serbest çalışanlar için zamanı hızlı ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu.
Ekipler ve projeler genelinde zamanı kolay ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu. Timely’nin otomatik zaman takip yazılımı sayesinde şirketler, hem iş gücüyle iletişimi sürdürebilir hem de faturalandırma ve proje yönetiminden ekip yönetimi ile kaynak planlamaya kadar olan faaliyetlerini doğru bir şekilde raporlayabilir. Tasarım gereği kullanıcı düzeyinde katı bir gizlilik sunan Timely, çalışanların gerçekten güvendiği bir izleme aracıdır. Timely hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Kurumsal işletmelerin, birinci sınıf iş gücü yönetimi yoluyla üretkenliği ve kârlılığı artırmak için daha akıllı planlama yapmasına yardımcı olur.
Kurumsal işletmelerin üretkenliği ve kârlılığı artırmak için daha akıllı planlama yapmasına yardımcı olmaktadır. Talebi etkili bir şekilde tahmin etmek ve personeli en uygun şekilde planlamak için veri odaklı teknoloji kullanır. Aksi takdirde fark edilmeyecek kalıpları belirlemek için kişiselleştirilmiş algoritmalar ve makine öğrenimi kullanır, küresel olarak kurumsal işletmelere sınıfının en iyisi iş tahminleri ve işgücü yönetimi sağlar. Rotageek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Elorus, profesyoneller ve ajanslar için zaman takibi ve faturalandırma çözümüdür. Yeniliğe odaklanın ve emeğinizin karşılığını alın.
Elorus çevrimiçi zaman takibi, hesap çıkarma ve faturalandırma yazılımıdır. Asıl hedef kitlesi serbest çalışanlar, küçük işletmeler ve kreatif ajanslardır. Elorus, 2014 yılından bu yana kullanıcılarına zaman kazandıran ve yorulmak bilmeyen bir müttefik olarak artan pazar taleplerine yanıt vermektedir. İnteraktif panomuz iş istatistikleriniz hakkında sizi bildirir. Bu istatistikler arasında zaman takibi, ödemelerin ve faturaların durumu ve net nakit akışınız ile bilançonuz yer almaktadır. Yukarıdakiler işletmeniz için geçerliyse Elorus işinize yarayacaktır. Elorus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Performans yönetimi ile entegre edilmiş bulut tabanlı zaman izleme aracı uygulaması. Kişi başına 5 $’dan başlayan fiyatlarla, taahhüt yok.
AssessTEAM, küçük ve orta ölçekli işletmeler için projeye yapılan süre yatırımını yakından izleme amacıyla üretilmiştir. Zaman izleme aracı, ekibinizin bulut veya mobil uygulama üzerinden kesintisiz bir şekilde zaman yatırımı ekleyebilmesine imkan verir. O güne kadarki geçerli proje maliyetleri; tüm portföyünüz için kesin marjı gösterir. Buna sabit giderler ve çalışanlara ait zaman yatırımı dahildir. AssessTEAM, ekipleri kârlılık hedeflerine ulaşmaya yönlendirmek, riskleri azaltmak ve proje yöneticilerini güçlendirmek için ihtiyaç duyabileceğiniz şeyleri içerir. AssessTEAM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Şirketler, ekipler ve serbest çalışanlar için takip ve süre izleme yazılımı.
Monitask, ekibiniz genelinde üretkenliği, verimliliği ve sorumluluğu artırmak için çalışan izleme çözümleri sunmaktadır. Gelişmiş ekran görüntüsü ve etkinlik monitörlerinin yanı sıra süre izleme özellikleri, ekiplerin ellerindeki göreve odaklanmasını sağlar. Yazılım güçlü olmasına rağmen hafif, kullanımı basit ve kolaydır. Ayrıca yöneticiler ekiplerini her zaman, her yerde takip etmek için herhangi bir cihazdan kontrol panellerine de erişebilmektedir. Monitask'a kaydolun ve hemen zamandan ve paradan tasarruf etmeye başlayın. Monitask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Dünyanın dört bir yanındaki kuruluşlar için tasarlanmış ödüllü bir bulut tabanlı zaman izleme ve işe devamsızlık yönetimi sistemidir.
Dünyanın en akıllı işe devamsızlık, izin ve zaman yönetimi yazılımlarından biri. edays, yapılandırılabilir tek bir sistem sayesinde otomatik süreçlerle idari işleri azaltır, personel hakkında eyleme geçirilebilir bilgilerin elde edilmesine yardımcı olur ve elektronik çizelge ihtiyacını ortadan kaldırır. edays, çalışanların tatillerini, zamanını ve işe devamsızlıklarını yönetmek, izlemek ve raporlamak için kullanımı kolay, bulut tabanlı bir web uygulaması ve mobil uygulamadır. edays, İK ve iş liderleri için güçlü raporlama araçlarına sahiptir. Ayrıca, yaygın kullanılan bordro ve İK sistemleriyle sorunsuz bir şekilde entegre edilebilir. edays hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi
Görev ve projelerde zamanı izlerken, üretkenlik odaklı özellik ve raporlarla çalışanların verimliliğini ölçün.
Her ölçekten ekipler, zaman izleme faaliyetlerinde Workpuls’a güvenmektedir. Dünyanın dört bir yanındaki müşteriler, zamanın üretken bir şekilde harcandığından emin olmak için proje ve görevlerde bu uygulamayı kullanarak zamanı izlemektedir. Böylece her yeni projeyle birlikte verimliliği ve kârlılığı artırabilmektedirler. Insightful hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Raporlama/Analiz
  • Mobil Zaman İzleme
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Tatil/İzin İzleme
  • Görev Yönetimi