15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Tatil Kiralama Programı

Tatil Kiralama Programı otellere alternatif olarak müstakil ev, daire ve villaların sahipleri ve mülk yöneticileri tarafından mülklerin pazarlanması, misafirlerle iletişim sağlanması ve rezervasyonlarının oluşturulması süreçlerini yönetmek için kullanılır. Bu yazılım ürünleri genelde şirketler tarafından Kurumsal Konut Yönetimi için uzun süreli konaklama otellerine alternatif olarak kurumlara ait mülklerde çalışan zaman çizelgelerini tutmak için kullanılır. Tatil Kiralama Programı, Konaklama Tesisi Yönetimi Yazılımı ile ilişkilidir.

20 sonuç

Kısa süreli ve tatil amaçlı kiralama için hepsi bir arada yazılım. Tek abonelik, tüm araçlar. 14 günlük ücretsiz deneme. Kredi kartı gerekli değildir. Smoobu hakkında daha fazla bilgi
Smoobu, kısa süreli ve tatil amaçlı kiralama için hepsi bir arada bir yazılımdır. Smoobu, Airbnb, Booking.com, VRBO, Trip.com, Agoda vb. gibi tüm rezervasyon portallarınızı otomatik olarak senkronize eder. Böylece artık çift rezervasyon ve manuel fiyatlar konusunda endişelenmeye gerek kalmaz. Tek abonelik, tüm araçlar. Hakkınızdaki değerlendirmelerin artmasını sağlayacak kanal yöneticisi, PMS (emlak yönetim sistemi), web sitesi oluşturucu, rezervasyon motoru, birleşik gelen kutusu, çevrimiçi giriş ve özel misafir kılavuzu. Smoobu Pro’yu 14 gün boyunca deneyin. Kredi kartı gerekli değildir. Smoobu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
Tatil evi kiralamalarınız için ihtiyacınız olan tek araç. Görev tamamlandı. Otomatik mesajlar, akıllı fiyatlar ve çok daha fazlası ile her hafta saatlerce zamandan tasarruf edin. Uplisting hakkında daha fazla bilgi
Uplisting, tatil evleri için özel olarak tasarlanmış hepsi bir arada çözümdür. Kullanımı kolay ve güvenilirdir ve 14 günlük ücretsiz denemenizi başlattıktan sonra 30 dakika içinde işinize değer katmaya başlayabilir. Airbnb’deki listelemelerinizi otomatik olarak içe aktarın, Booking’e ve diğerlerine dakikalar içinde bağlanın. Rezervasyonları, fiyatları ve müsaitlik durumunu %0 komisyonla ve kurulum maliyeti ve gizli ücretler olmadan anında senkronize edin. Otomatik mesajlar, akıllı fiyatlar ve çok daha fazlası ile her hafta saatlerce zamandan tasarruf edin. Uplisting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
innRoad, her büyüklükteki konaklama işletmelerinin ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış bir SaaS (hizmet olarak yazılım) PMS’sidir (mülk yönetim sistemi).
innRoad, her büyüklükteki konaklama işletmelerinin ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış bir SaaS (hizmet olarak yazılım) PMS’sidir (mülk yönetim sistemi). Bağımsız oteller için müsaitlik takvimi, rezervasyon altyapısı ve OTA (çevrimiçi seyahat acentesi) bağlantısı sunar. Kullanıcılar aynı platform içinde grup rezervasyonlarını, fiyat değerlerini ve özelleştirilebilir raporları yönetebilir. innRoad çok konumludur, herhangi bir cihazdan veya konumdan erişilebilir ve PCI (ödeme kartı sektörü) ile uyumludur. innRoad hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
İşletmelerini büyütmek isteyen kısa süreli kiralama yöneticileri için mülk yönetimi ve konuk deneyimi yazılımı.
Kısa süreli kiralamalar için mülk yönetimi ve konuk deneyimi yazılımı. Hostfully’nin mülk yönetim platformu (eski adıyla Orbirental), mülkleri yönetmeye ve yönetim işlemlerini geliştirmeye yardımcı olacak şekilde tasarlanmış özelliklerle yöneticilerin, kiralık tatil evi işletmelerini ölçeklendirmelerine yardımcı olur. Özellikleri şunları içerir: kanal dağıtımı, merkezi takvim ve konuk iletişimi gelen kutusu, otomatik mesajlaşma, doğrudan rezervasyonlar, ek satış platformu, ödeme işleme, fiyatlandırma araçları ve çok daha fazlası. Hostfully Property Management Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
Dünyanın dört bir yanındaki kiralık tatil evi yöneticileri tarafından gelirleri artırmak için kullanılan önemli bir web tabanlı gelir yönetimi ve dinamik fiyatlandırma yazılımı.
PriceLabs, kiralık tatil evleri ve kısa dönem kiralık konutlar için çeşitli konaklama yeri yönetim sistemleri ile entegre olan güçlü bir web tabanlı gelir yönetimi ve dinamik fiyatlandırma yazılımıdır. Fiyatlandırmayı ve konaklama süresi kısıtlamalarını yönetmek için veri odaklı bir yaklaşım, otomasyon kuralları ve özelleştirmeler, kiralık tatil evlerinin gelirlerini artırmaya ve süreç içinde saatlerce zaman kazanmaya yardımcı olur. Kanallar ve mülk yönetimi sistemlerinin büyüyen listesine entegrasyon sayesinde otomatik gelir yönetimi birkaç tıklama uzağınızda. PriceLabs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
OTA’lardan (çevrimiçi seyahat acentesi) ücret talep etmeyen ve rezervasyonlarınızı ve gelirinizi artıran, kanal yöneticisine sahip güçlü tatil kiralama yazılımı.
Avantio, tatil amaçlı kiralama sektörü için özel olarak tasarlanmış tesis yönetimi araçları ve hizmetlerinden oluşan bir ekosistemdir. Tesis yönetim sistemini, kanal yöneticisini ve kiralık tatil yeri web sitesini içerir. Faaliyetlerini geliştirmek, kaynaklarından üst düzeyde yararlanmak ve büyümeyi desteklemek için kısa dönemli kiralama acentelerine pazarda avantaj sağlayan araçlar sunmaktadır. Avantio, işletmenizi desteklemesine ihtiyaç duyacağınız iş ortağıdır. Avantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
rezStream, daha fazla çevrimiçi rezervasyon alan ve operasyonları yönetme şeklinizi basitleştiren kullanımı kolay bir çözüm sunar.
Bulut tabanlı bir tesis yönetim sistemi ve çevrimiçi rezervasyon motoru için rezStream ile iş birliği yapın. Modern rezStream çözümü günlük operasyonlarınızı yönetme şeklinizi basitleştirir ve daha fazla rezervasyon yapmanızı sağlar. Kanal yöneticisiyle otomatik e-postalar planlayın, fiyatları kolayca ayarlayın ve yönetin, temassız check-in teklif edin ve 80’den fazla OTA’ya (kablosuz yayın) bağlanın. %99 müşteri memnuniyeti puanı ve 7/24 destek ile tam anlamıyla tek noktadan alışveriş paketi sunar. Deneme sürümünüzü hemen planlayın. rezStream hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
Konaklama yerlerinin tanıtımı, rezervasyonların artırılması, konuğa mükemmel bir deneyimin sunulması ve analizlerin yapılması için gereken özelliklere sahiptir.
Stays, rezervasyonlarınızı otomatiğe bağlanmış şekilde artıran hepsi bir arada bir tatil yeri kiralama yazılımıdır. Bir kanal yöneticisini, ana satış kanallarıyla tam entegrasyon, rezervasyon motoruna sahip bir web sitesi, çevrimiçi ödeme, konuk/tesis sahibi dış ağı, panolar, istatistikler, otomatik iletişim, görev yönetimi, sahip/şirket raporlarını içeren bir finans modülü, ek satış araçları ve daha pek çok değerli özellikle birleştiriyor. Her biri 1000'den fazla üyeyi içeren 3 adet listesiyle tesis sahiplerine ve yöneticilerine farklı özellik paketleri sunuyor. stays hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
Yüzlerce listeyi yönetin - Airbnb, Booking.com, Expedia ve daha fazlasında tatil kiralamalarını yönetmek için hepsi bir arada yazılım çözümü.
Hostify, kiralama sahiplerinin ve mülk yöneticilerinin süreçleri otomatikleştirmelerine ve birden fazla kanaldan ve Airbnb hesaplarından gelen verileri entegre etmelerine yardımcı olan hepsi bir arada çözümdür. Bu platform, yüzlerce tesisi ve günlük operasyonları kolayca yönetmenizi sağlar. Tatil kiralama işinizi kolaylaştırın ve tüm etkileşimlerinizi tek bir panoda toplayın. Barındırma özelliği, verileri anında Airbnb, Booking.com, HomeAway, Expedia, Vrbo, TripAdvisor ve diğer pek çok platformla senkronize eder. Hostify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
Wi-Fi ağını markalayın, misafir verilerini toplayın, doğrudan rezervasyonları artırın ve aynı zamanda kiraladığınız tatil yeri misafirlerine daha iyi bir Wi-Fi deneyimi sunun.
StayFi, kısa süreli kiralamalar için özel olarak tasarlanmış, önde gelen bir Wi-Fi, e-posta ve metin pazarlaması çözümüdür. Gelişmiş misafir verileri yakalama teknolojisi, markanızı gösteren özelleştirilmiş Wi-Fi giriş sayfaları aracılığıyla ad, e-posta ve telefon numarası gibi önemli misafir bilgilerini sorunsuz bir şekilde toplar. Ayrıca StayFi, tekrarlanan doğrudan rezervasyonları önemli ölçüde artırdığı ve gelir artışı sağladığı kanıtlanmış, kapsamlı ve entegre bir e-posta ve metin pazarlaması araçları paketi sunar. StayFi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
Otel işletmecileri için günlük operasyonları basitleştirmeye ve kolaylaştırmaya yönelik olarak tasarlanan Preno, önde gelen otel tesisi yönetim yazılımları arasında yer almaktadır.
Preno, konaklama sağlayıcıları için günlük operasyonları otomatikleştiren bulut tabanlı bir otel yazılımı, kanal yöneticisi ve rezervasyon motorudur. Preno, idari işlere harcanan zamandan haftada ortalama 10 saat tasarruf sunarken %50 daha fazla rezervasyon sağlar. Akıllı araçlardan oluşan bir paket olan Preno, aynı zamanda Xero, Staah ve Siteminder gibi önde gelen uygulamalarla da entegre edilmiştir. Butik otellerden motellere, kamp alanlarından lüks pansiyonlara ve çok daha fazlasına kadar çeşitli tesis türlerine uygun akıllı yazılımdır. Preno hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
Kulüp, tatil köyü, spor salonu, devre mülk ve salon gibi işletmelere fayda sağlayan, kullanışlı bir web tabanlı ve tam işlevsel üyelik yönetimi yazılımı.
Tatil yönetim yazılımı hepsi bir arada bulut tabanlı üyelik yönetim sistemi, kuaför salonu randevu yazılımıdır En iyi üyelik yönetimi yazılımı; etkinlikleri, pazarlama faaliyetlerini, rezervasyonları, ödemeleri, faturalandırma sürecini, raporları, satışları ve ekip performansını da yönetir. Bu iş uygulaması en çok indirilen/yorum yapılan Apple ve Android uygulamalarından biridir. Ayda 10 $’dan başlayan fiyatlarla sunulmaktadır. Ücretsiz 1 aylık deneme sürümü için kaydolun. Membroz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
Otellerin gelirlerini artırmalarına yardımcı olan dinamik fiyat teklifi özelliğine sahip tam entegre PMS, RMS, kanal yöneticisi, rezervasyon motoru ve hepsi bir arada sistem.
Gelirleri artırabilen ve maliyetleri en aza indirebilen bu otel teknoloji sistemi, otel sahipleri tarafından geliştirilmiştir. AI ve gerçek zamanlı faktörleri kullanan otomatik gelir yönetim sistemi. Otel yönetimi ve pazarlama sistemi (her modül bağımsız olarak da sunulabilir) Aiosell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
Kullanımı kolay takvim, 300'den fazla seyahat sitesiyle entegrasyon, rezervasyon motoru, e-fatura ile bulut tabanlı PMS (Tesis Yönetim Sistemi) ve Kanal Yöneticisi.
MiniHotel, Küçük ve Orta Ölçekli Oteller, Butik Oteller ve Tatil Kiralama, Hosteller, Butik Oteller, Misafir Evleri ve Kamp için İdeal, Hepsi Bir Arada bulut tabanlı bir Otel Yönetimi Yazılımı ve Kanal Yöneticisidir. Özellikleri: Kullanımı kolay bir takvim, 300'den fazla seyahat sitesiyle entegrasyon, ana sayfanız için rezervasyon motoru, verim, raporlar, muhasebe, pasaport tarayıcı. 50 ülkedeki e-faturalama ve maliye işlevleri için hazır. 500'den fazla ödeme işlemcisi ve ağ geçidi entegre edildi. Telefon, e-posta, sohbet, WhatsApp desteği dahildir. Mini Hotel PMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
Otel yönetimi ve satış için bulut tabanlı konaklama platformu.
HotelFriend bulut tabanlı bir otel yönetimi yazılımıdır. Faaliyetlerin düzenlenmesini, doğrudan oda ve hizmet satışlarını kapsar, konuklara hizmet sunma süreçlerini basitleştirerek otel konaklamalarını daha da konforlu hale getirir. Dünyanın her yerinde, her cihazdan çevrimiçi olarak satışları yönetme, konuk davranışlarını analiz etme ve geliri artırma olanağı sunar. COVID-19’dan kaçının, personel ve konuklarınızın güvende olmalarını sağlayın, sosyal mesafeye uyun. HotelFriend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
Duve, otel işletmecilerinin otellerini dijitalleştirmelerine, ek hizmet satışı yapmalarına ve iletişimi kişiselleştirmelerine yardımcı olan uçtan uca bir misafir yönetim sistemidir.
Duve (eski adıyla Wishbox), otel işletmecilerinin kârlılığı artırmalarına, performansı iyileştirmelerine ve üst düzey misafir deneyimi sunmalarına olanak sağlar. Platform, otel işletmecilerine kişisel dokunuşlarından ödün vermeden temassız bir misafir deneyimi sağlar. Duve yenilikçidir, kullanımı kolaydır ve özelleştirilebilir. Temel sistemlerinizde modern bir katman olarak çalışır. Dünya çapında 60’tan fazla ülkede kullanılmaktadır. Sektörde 100’den fazla sistemle entegre edilmiştir. Duve hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
iRent, 10 ila 10.000 adet arasında taşınmazı bulunan mal sahipleri/gayrimenkul yöneticileri için kapsamlı, bulut tabanlı bir gayrimenkul yönetimi çözümüdür.
iRent, 10 ila 10.000 adet arasında taşınmazı bulunan mal sahipleri/gayrimenkul yöneticileri için kapsamlı, bulut tabanlı bir gayrimenkul yönetimi çözümüdür. Kiracı taraması, alıştırma süreci, iş emirleri, otomatik faturalandırma (gecikme ücretleri dahil), formlar (dijital imzalı), çevrimiçi kira ödemesi (kiracı portalı), web sitesi yönetimi, müsait yer ilanı, kiracıların sigorta entegrasyonu ve tahsilat özellikleri bulunmaktadır. iRent ayrıca hem gayrimenkul yöneticileri hem de kiracılara yönelik iOS ve Android uygulamalarını içermektedir. iRent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
MyHotelLine, güçlü ve sezgisel bir sisteme sahip bulut tabanlı bir otel yönetimidir. Operasyonları basitleştirin ve misafir deneyimini geliştirin.
MyHotelLine, otel ve tatil köyleri için hepsi bir arada çözüm sunan kapsamlı bir otelcilik yönetim sistemidir. Etkin işlemler için resepsiyon yönetimi, POS (Satış Noktası), envanter yönetimi, sağlam muhasebe araçları, etkinlik planlama için banket yönetimi ve sorunsuz ve rahat konuk etkileşimleri için bir konuk uygulaması içeren mobil çözümler gibi özellikler içerir. MyHotelLine'ın entegre süiti PMS ile operasyonlarınızı kolaylaştırın ve misafir deneyimini geliştirin. My Hotel Line hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
Web tabanlı tatil yeri kiralama yönetimi. Sitenin görünümü teknik bilgi olmadan özelleştirilebilir.
Güçlü, özelleştirilebilir tatil yeri kiralama yazılımı. Vacation Rental Script, çevrimiçi tatil yeri kiralama işiniz için en iyi çözümlerden biridir. Yazılım, kiralık tatil yeri arayan ve tümü olası müşteri niteliğindeki binlerce kişi tarafından ulaşılma fırsatı sunar. Kodlama bilgisi gerekmez. Teknik deneyimi olan veya olmayan tek bir kişi tarafından yönetilebilir ve böylece bakım maliyetlerini azaltır. Vacation Rental Script hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi
Dünya çapında eşyalı ve eşyasız daire pazarlama ve yönetimi için rezervasyon ve kiralama yazılımı (tatil amaçlı ve kurumsal kiralama).
Eşyalı ve eşyasız konaklama yeri pazarlama işlemlerini ve rezervasyonlarını yönetmeyi sağlayan tatil amaçlı ve kurumsal kiralama mülk yönetimi sistemi. Aaxsys internet tabanlıdır ve ekstra kurulum gerektirmez. Bu sayede bir web tarayıcısı ile her zaman, her yerde ve her bilgisayardan kullanılabilir. Çökebilecek bir öğe, satın alınacak bir cihaz yoktur. Lisans izni gerekmeden birden fazla konumda istediğiniz kadar kullanıcı atayabilirsiniz. Ücretsiz tanıtım için şirket ile iletişime geçin. Aaxsys Technology hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Kanal Yönetimi
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Emlak Yönetimi