255 sonuç
Kısa süreli ve tatil amaçlı kiralama için hepsi bir arada yazılım. Tek abonelik, tüm araçlar. 14 günlük ücretsiz deneme. Kredi kartı gerekli değildir. Smoobu hakkında daha fazla bilgi
Smoobu, kısa süreli ve tatil amaçlı kiralama için hepsi bir arada bir yazılımdır. Smoobu, Airbnb, Booking.com, VRBO, Trip.com, Agoda vb. gibi tüm rezervasyon portallarınızı otomatik olarak senkronize eder. Böylece artık çift rezervasyon ve manuel fiyatlar konusunda endişelenmeye gerek kalmaz. Tek abonelik, tüm araçlar. Hakkınızdaki değerlendirmelerin artmasını sağlayacak kanal yöneticisi, PMS (emlak yönetim sistemi), web sitesi oluşturucu, rezervasyon motoru, birleşik gelen kutusu, çevrimiçi giriş ve özel misafir kılavuzu. Smoobu Pro’yu 14 gün boyunca deneyin. Kredi kartı gerekli değildir. Smoobu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
İşletmelerini büyütmek isteyen kısa süreli kiralama yöneticileri için mülk yönetimi ve konuk deneyimi yazılımı. Hostfully Property Management Platform hakkında daha fazla bilgi
Kısa süreli kiralamalar için mülk yönetimi ve konuk deneyimi yazılımı. Hostfully’nin mülk yönetim platformu (eski adıyla Orbirental), mülkleri yönetmeye ve yönetim işlemlerini geliştirmeye yardımcı olacak şekilde tasarlanmış özelliklerle yöneticilerin, kiralık tatil evi işletmelerini ölçeklendirmelerine yardımcı olur. Özellikleri şunları içerir: kanal dağıtımı, merkezi takvim ve konuk iletişimi gelen kutusu, otomatik mesajlaşma, doğrudan rezervasyonlar, ek satış platformu, ödeme işleme, fiyatlandırma araçları ve çok daha fazlası. Hostfully Property Management Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
OTA’lardan (çevrimiçi seyahat acentesi) ücret talep etmeyen ve rezervasyonlarınızı ve gelirinizi artıran, kanal yöneticisine sahip güçlü tatil kiralama yazılımı. Avantio hakkında daha fazla bilgi
Zamanınızı etkin bir şekilde yönetmek ve güçlü tatil evi kiralama yönetim yazılımı ile en iyi misafir deneyimini sunmak için iş zekası araçlarını kullanın. 50’den fazla farklı küresel ve niş kanala bağlı kanal yöneticisi ile dağıtım stratejinizi çeşitlendirin. 7’den fazla dilde sunulan ve Airbnb, Booking.com ve VRBO tarafından ödüllendirilen her şey dahil çözümü tercih edin. Sektörde 20 yılı aşkın bir süredir faaliyet gösteren ve 24 ülkeden 100’den fazla kişiyi içeren ekibiyle Avantio, işinizi güçlendirmenizi destekleyecek ortaktır. Avantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Tatil evi kiralamalarınız için ihtiyacınız olan tek araç. Görev tamamlandı. Otomatik mesajlar, akıllı fiyatlar ve çok daha fazlası ile her hafta saatlerce zamandan tasarruf edin. Uplisting hakkında daha fazla bilgi
Uplisting, tatil evleri için özel olarak tasarlanmış hepsi bir arada çözümdür. Kullanımı kolay ve güvenilirdir ve 14 günlük ücretsiz denemenizi başlattıktan sonra 30 dakika içinde işinize değer katmaya başlayabilir. Airbnb’deki listelemelerinizi otomatik olarak içe aktarın, Booking’e ve diğerlerine dakikalar içinde bağlanın. Rezervasyonları, fiyatları ve müsaitlik durumunu %0 komisyonla ve kurulum maliyeti ve gizli ücretler olmadan anında senkronize edin. Otomatik mesajlar, akıllı fiyatlar ve çok daha fazlası ile her hafta saatlerce zamandan tasarruf edin. Uplisting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Otellerin gelirlerini artırmalarına yardımcı olan dinamik fiyat teklifi özelliğine sahip tam entegre PMS (tesis yönetim sistemi), RMS (gelir yönetim sistemi), kanal yöneticisi, rezervasyon motoru ve hepsi bir arada sistem. Aiosell hakkında daha fazla bilgi
Gelirleri artırabilen ve maliyetleri en aza indirebilen bu otel teknoloji sistemi, otel sahipleri tarafından geliştirilmiştir. AI ve gerçek zamanlı faktörleri kullanan otomatik gelir yönetim sistemi. Otel yönetimi ve pazarlama sistemi (her modül bağımsız olarak da sunulabilir) Aiosell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
With Lodgify you can build a vacation rental website, receive direct bookings and manage all your reservations from one place.
Lodgify is All-In-One solution for your vacation rental business. We provide the tools needed to build a beautiful website, accept online bookings with credit card payments and manage all your reservations from one place. Our channel manager allows synchronization of property data with Airbnb, Booking.com, Vrbo/Homeaway, Expedia and others. Our software offers: Channel manager, PMS, Website builder, Payment processing, Booking System and much more. Lodgify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Fully integrated property management system technology to help vacation rental operators manage properties efficiently and profitably.
RMS offers an innovative, cloud-based property management system for vacation rentals. Maximize revenue, save time and money, and enhance the guest experience with software tailored to meet your property's unique needs and support your operational goals. We've helped thousands of properties increase bookings, connect with guests and run their hospitality business efficiently and profitably. See how RMS can grow with you and achieve success. RMS Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Hostaway is the fastest-growing vacation rental software for professional property managers in the world! More bookings. Less hassle.
Hostaway has become a market leader in marketing, sales, management, reporting, and communication for vacation rental property managers. One of the largest marketplaces in the industry and deep integrations with Airbnb, VRBO, Expedia, Booking.com, etc, property managers can increase exposure while saving time and money. Have a unique business model? We are the most versatile solution available. Trusted by thousands of property managers, Hostaway is known for stability, performance, and service. Hostaway hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
eviivo is the original all-in-one booking suite. Our award-winning software is the simple way to manage guests, bookings and OTAs.
Changeovers are a breeze for vacation rentals with eviivo's built-in Cleaning Dashboard. eviivo is the original all-in-one booking suite and industry leader for managing guests, bookings and OTAs. Channels sing to your tune as your rates, availability, photos, descriptions, policies and more are automatically synced and updated across all your OTAs. With eviivo, channels manage themselves. See why eviivo is trusted by over 20,000 properties worldwide! eviivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Your Porter App was founded in 2016. After being acquired by Guesty, the platform was re-launched in 2021 as Guesty For Hosts.
Guesty For Hosts, previously Your Porter App, is a mobile-first property management platform for hosts & property owners managing a handful of short-term rentals. Our platform provides all the features you need to save time, increase your listings’ exposure, and manage on-the-go. Guesty For Hosts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Online bookings and guest management system that provides reservation sources tracking, group reservations, calendar with reminders.
Online bookings and guest management system that provides reservation sources tracking, group reservations, calendar with reminders, and more. Professional Edition includes yield management, point-of-sale, and email marketing capabilities. ResNexus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Cloudbeds offers a single platform for you to efficiently manage guests, staff, inventory, pricing, and data in real-time.
Cloudbeds is an easy-to-use hospitality platform that offers hoteliers and hosts a centralized solution to help run their property simply and effectively. With Cloudbeds, you have one login, one system that is always in sync. Our suite includes a PMS, Booking Engine, Channel Manager with 300+ connections, Revenue Management Tool, and Payments. Trusted by thousands of properties in over 155 countries, our solution helps our clients achieve more reservations and happier guests. Cloudbeds hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
eZee Absolute is a Cloud-Based Hotel Management System which automates a hotel's day-to-day operations and increases hotel revenue.
eZee Absolute is a complete cloud-based hotel PMS system that automates all hotel operations; namely front-office, back-office, reservations, billing, housekeeping to impart the best guest experience and increase revenue. It is packed with integrated booking engine and channel manager to provide an all-in-one hotel solution. It is a perfect fit for all types and sizes of accommodations viz. hotels, motels, guest houses, B&Bs, serviced and boutique apartments, hostels, and hotel groups. eZee Absolute hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
iGMS is an all-in-one software integrated with robust tools to automate STR business management. Simplify hosting with a 14-day trial!
iGMS is the only vacation rental software that automates up to 90% of daily hosting tasks & management. Easily control all OTA accounts like Airbnb, Booking.com, & Vrbo from one multi-calendar. Grow direct bookings with our intuitive Website Builder. Automate your guest communication & cleanings management, accept payments and monitor your financial performance with ease. Collaborate with your team & use rich direct integrations to grow your revenue. Try 14 days for free (no credit card). iGMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Rent Manager property management software is for companies—global enterprises and mom-and-pops—that manage all varieties of properties.
Rent Manager property management software is suited for any length of stay. The short-term rentals feature set enables RV parks, hotels, hostels, and vacation-rental owners to check guests in and out, manage reservations, and keep payment information on file. Rent Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
innRoad, her büyüklükteki konaklama işletmelerinin ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış bir SaaS (hizmet olarak yazılım) PMS’sidir (mülk yönetim sistemi).
innRoad, her büyüklükteki konaklama işletmelerinin ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış bir SaaS (hizmet olarak yazılım) PMS’sidir (mülk yönetim sistemi). Bağımsız oteller için müsaitlik takvimi, rezervasyon altyapısı ve OTA (çevrimiçi seyahat acentesi) bağlantısı sunar. Kullanıcılar aynı platform içinde grup rezervasyonlarını, fiyat değerlerini ve özelleştirilebilir raporları yönetebilir. innRoad çok konumludur, herhangi bir cihazdan veya konumdan erişilebilir ve PCI (ödeme kartı sektörü) ile uyumludur. innRoad hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
For multi-property managers, resorts, B&Bs, vacation rental owners. The best value in the industry. Discover what you've been missing!
Bookerville offers innovative, flexible, always-evolving cloud-based property management software for short-term vacation rental managers with 1 to 1000s of properties at a reasonable cost. Manage your bookings, automate and simplify time consuming tasks. Includes owner, housekeeper, maintenance portals. Channel manager integration achieves syncing of data with Airbnb, Booking.com, Vrbo, HomeAway, Expedia, more. Free 30-day trial, no credit card required, flat subscription pricing. Bookerville hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Guesty is the ultimate platform for vacation rental managers with 5+ properties, facilitating all of their tasks from start to finish.
Guesty is the industry's leading short-term rental property management software for vacation rental companies with 5+ listings. Their cutting-edge platform automates, streamlines and simplifies the most time-consuming tasks involved in managing rentals. With 15+ features built in-house to facilitate growth & provide positive user experiences, property management companies around the world looking to scale & adapt to the ever-changing ecosystem rely on Guesty to power and optimize their business. Guesty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Feature packed, web-based software to manage and market your vacation rentals. Economical and easy-to-use.
Free 30 day, no credit card trial. Free setup / support. No contracts. Flat monthly pricing. WordPress plugin and REST API. Integrated to Airbnb, VRBO, TripAdvisor, Booking.com and Expedia. Other integrations include Beyond Pricing, PriceLabs, RemoteLock, Kaba, Mailchimp, Stripe, Auth.net and others. Housekeeping app, digital signatures, owner portals, work orders, travel insurance, damage protection and automated sms and email messaging. Great product at a reasonable price! No demo requ'd Lodgix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Sell, market, manage and grow your hotel – from one place. Start your free 14-day trial today. Cancel anytime.
The hotel commerce platform with everything you need to succeed as a modern accommodation business. Sell, market, manage and grow your hotel – from one place. Our platform includes; a channel manager, online booking engine, hotel website builder, hotel business intelligence, and access to the global distribution system. SiteMinder has been voted 2022's #1 Channel Manager and #1 Booking Engine and has won the People's choice award for customer-centricity by Hotel Tech Report. SiteMinder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
WebRezPro is an all-in-one property management system (Cloud PMS) built for properties of all types and sizes.
Whether you manage a group of hotels, a B&B, vacation rentals or a hostel, WebRezPro is a cloud-based hospitality property management system that automates all front- and back-office operations to improve your bottom line and give you more time to focus on your guests. Trusted by lodging operators since 2003, WebRezPro is consistently chosen for its comprehensive features, dependability and affordability, and is now used by 2000+ properties in 45+ countries across the globe. WebRezPro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Host Tools is an easy-to-use full-featured channel manager for short-term rental hosts. Try it out for free with our 14-day free trial!
Host Tools is an easy-to-use full-featured channel manager with automated messaging, pricing availability syncing for Short Term Rental hosts. Improve your guest's experience and increase your 5-star reviews. Try it out for free with our 14-day free trial. Host Tools hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Kigo offers one platform to help your business manage, market and deliver a complete guest experience.
Kigo is the trusted global platform for short-term management professionals, enabling companies to effortlessly expand their property portfolio and drive revenue. Companies around the world use Kigo's complete vacation rental software solution to easily manage bookings and inquiries across multiple properties in their portfolios. With solutions including channel management, websites, payments, operations, maintenance and more, we're here to help take your business to the next level. Kigo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
The only top-tier Property Management Software with comprehensive features, modern ease-of-use, and compelling value all in one.
365Villas is a leading All-In-One Vacation Rental Software comprehensively built for any device. In addition to powerful Property Management Software, we offer integrated websites, channel manager, and revenue management solutions to users in over 60 countries. Our PMS is highly flexible and easy to use. Unified Communications, Owner Management, and Integrated Accounting are some of our differentiators. At 365Villas there are no start-up fees, no transaction fees, and no lock-in contracts. 365villas hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
The most complete revenue management software in the short-term rental industry designed to help you earn more revenue and save time.
Thousands of teams, from individual hosts to beloved hospitality brands, partner with Wheelhouse to maximize the value of their unique accommodations offerings. Our software suite includes a highly adaptable pricing engine, detailed market reports, competitive tracking tools, and more, to help you make ever faster & more informed decisions. We pride ourselves on providing best-in-class 24/7 support, designed to amplify our platform’s ambition to both support & empower your unique goals. Wheelhouse hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Control your property anywhere without a front desk while advertising on multiple sites with the most trusted platform.
Trusted by the most small properties globally, the Little Hotelier platform helps vacation rentals control your property wherever you are without a front desk. Advertise on multiple channels including top booking sites like Airbnb with no extra effort, allowing you to get more bookings. With just one platform to buy and learn, you'll be able to easily manage your guests & reservations like a superhost in no time! Plus enjoy our free mobile app, quick set-up & 24/7 support. Little Hotelier hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Experience the difference of “Elite”. OwnerRez is an industry leader in channel management, CRM, PM, accounting, messaging & websites.
Experience the difference of “Elite”. OwnerRez is internationally recognized as a leader in the vacation rental industry for channel management, CRM, PM, accounting, messaging and websites. Integrate with channels like Vrbo, Airbnb, and Booking.com to seamlessly sync availability, rates, rules and listing content. Get your own modern fast website, process payments directly, managing inquiries, communication and guest checkout with e-sign renter agreements. OwnerRez hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
A powerful vacation rental software to advertise and manage properties effortlessly on multiple listing sites.
Rentals United offers an intuitive platform that updates property information and automatically updates it across multiple listings sites. Connecting to 60+ channels, as well as 100+ technology providers, Rentals United provides reliable two-way connections, a scalable API and multiple distribution solutions. As the enterprise software used by 60% of the worlds top 20 property managers, Rentals United trusted partners include Airbnb, Booking, HomeAway, and Google. Rentals United hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
All the tools & features you need to grow your vacation rental business. Channel management, rental automation, owner management & more
Tokeet offers a complete, fully integrated, and best-in-class suite of products for all aspects of your rental business. Our platform contains all the tools you need to grow from 1 to 1K rentals. We are the only full stack platform on the market. Tokeet is your one-stop-shop for vacation rental management software solutions. - Powerful Channel Management - Extensive Reservation & Property Management - Dynamic Pricing Made Easy - Automation That Saves Time & Money - Integrated eSignatures Tokeet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
For rental property owners and managers on Airbnb, Booking.com, and Vrbo who want to win back their time from routine tasks
Hospitable.com (formerly Smartbnb) is the property management solution that centralizes all your properties in one convenient dashboard and automates communication with guests, yet sounds totally human. Trusted by the owners and managers of 300,000+ properties in 140+ countries. Hospitable.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Leading vacation rental software with fee-free distribution, trust accounting, reservation management, & more for property managers.
Escapia is a proven, full-featured property management solution offering business guidance you can trust and automation to simplify. With innovative tools backed by Expedia Group data, it’s never been easier to optimize your vacation rental business. Escapia also has strong core functionality such as trust accounting, reservation calendar, distribution, housekeeping, owner portal, & more. Escapia is one of the most trusted and widely used vacation rental software solutions in the industry. Escapia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Cost effective, feature rich, web-based booking system for your vacation rental business. All the tools you need at a fraction of the p
ReservationKey is feature rich yet the most cost-effective solution used by individuals running a handful of VRPs to large VPM organizations with 100s of properties. Unlimited users with security settings for each, automated and customizable email, a choice of payment processors, multiple customizable direct booking pages, connect to your choice of OTAs, drag-and-drop calendar, owner reports, multi-language & more. Free 30-day trial, simple pricing, best value on the market, happy customers! ReservationKey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Operto Teams works with AirBnb, VRBO and other booking software (like Guesty) by importing bookings and auto-creating work schedules.
Top Rated Operations and Housekeeping Management for 10-100+ vacation rental, short term and long term properties. Operto Teams (formerly VRScheduler) is the best software platform for scheduling and tracking cleaners, inspectors and maintenance staff. Operto Teams works with your booking software to improve workflow. Save time, optimize labor and minimize costly mistakes. Free Trial. Take a Demo Today! Operto Teams hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Automate and save time and costs. Manage your entire business from a single dashboard with our vacation rental software in the cloud.
Automate and save time and costs. Manage your entire business from a single dashboard with our vacation rental software in the cloud: - Streamline check-in/check-out tasks, housekeeping, etc. - Streamline check-in for your travelers - Multi-user: private access and independent accounts - Content manager: your listings always updated - All-inclusive: engine, channel manager and payment gateway - Functional calendar, lease agreements, daily rates. -Invoicing updated, reservations without payment AvaiBook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Simple vacation rental management software. No sign-up fee, no subscription. You only pay when you get a booking.
Your.Rentals is your complete vacation rental management software. Manage your property listings, calendars, bookings and payouts on dozens of sites all through one single account - no need for an account on each channel. Simple to use and easy to get started. No sign-up fee, no subscription and no price per listing. You only pay when you get a booking. Your.Rentals hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
LiveRez is the all in one vacation rental management software bringing you a powerful ecosystem of products included to help you scale!
LiveRez goes beyond the standard vacation rental management software. With LiveRez, you can replace your accounting software, booking software, CRM, and operations software. Add to that an included brand-new website that’s built to convert and support from our staff, and you have a powerful connected ecosystem of features that will help you reach your goals. You'll have everything you need, including access to built-in-house connections to the industry's leading OTA's like VRBO and Airbnb. LiveRez hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
A turn key solution to effectively manage your Vacation Rental company. Commission-free booking, Hskpg, Accounting, Work Orders & more.
Resort Data Processing (RDP) has long been considered one of the pioneers of the property management software industry, and currently supports over 1000 installations worldwide. RDP specializes in providing a customized solution for each client. We cater to properties of all sizes, from small luxury vacation rental companies, to 1500 room resort properties. Our software solutions offer an endless feature set, that has evolved over 30 years from customer input and real world application. RDPWin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Everything you need to advertise your accommodations, increase your bookings, create a perfect experience for your guest and analyze it
Stays is a all in one vacation rental software that increases your bookings on autopilot. We combine a channel manager with full integration to the main sales channels, a website with booking engine, online payment, guest/owner extranet, dashboards, stats, auto communication, task management, a finance module with owner/company reports, cross selling tools and many other high value features. We offer different feature packages to property owners and managers with 3 - 1000+ listings. stays hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Vacation Rental reservation and property management software designed to specifically help grow your vacation rental business!
CiiRUS is a full vacation rental software suite ideally suited for companies with at least 10 properties. Our software is fully equipped with website design, online booking, CRM, booking channel services, property management tools and more to help you grow your business! Vendors, House Keepers and Staff can access CiiRUS via their own dedicated platforms keeping you up-to-date 24/7. Your Home Owners will always be kept in the loop with their own online portal. CiiRUS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
rezStream, daha fazla çevrimiçi rezervasyon alan ve operasyonları yönetme şeklinizi basitleştiren kullanımı kolay bir çözüm sunar.
Bulut tabanlı bir tesis yönetim sistemi ve çevrimiçi rezervasyon motoru için rezStream ile iş birliği yapın. Modern rezStream çözümü günlük operasyonlarınızı yönetme şeklinizi basitleştirir ve daha fazla rezervasyon yapmanızı sağlar. Kanal yöneticisiyle otomatik e-postalar planlayın, fiyatları kolayca ayarlayın ve yönetin, temassız check-in teklif edin ve 80’den fazla OTA’ya (kablosuz yayın) bağlanın. %99 müşteri memnuniyeti puanı ve 7/24 destek ile tam anlamıyla tek noktadan alışveriş paketi sunar. Deneme sürümünüzü hemen planlayın. rezStream hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
PMS, Booking Engine, Channel Manager, Guest Experience Tools, Payment Solution, Communication tools, localised solutions worldwide.
Running a hotel is not about administration all day long. SabeeApp is an all-in-one, cloud based hotel management software for modern hoteliers. Be in full control! From your account you can manage sales, reservations, pricing, administration and more. All your data is synced 24/7. We provide PMS, Booking Engine, Channel Manager, Guest Experience Tools, Payment Solutions, Guest Communication tools + localised solutions for hoteliers in more than 70 countries! Let SabeeApp do the work for you! SabeeApp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Streamline is a powerful vacation rental & property management software built to maximize conversions, efficiency, and revenue.
Maximize Conversions|Efficiency|Revenue. Streamline is a powerful vacation rental/property management software built by property managers to help save time and increase profits. Integrate direct with VRBO/AirBnB/Booking.com/Tripadvisor/Expedia. Limitless integrations to help grow your business. Get a new website or integrate your existing website. Manage short/long term rentals. Easy to use owners module. Manage housekeeping/maintenance with our new Property Care app. Streamline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Beds24 is one of the most cost-effective, powerful and reliable All-in-one-solution which simplifies workflows and automates tasks.
Multi-award-winning channel manager, PMS, booking engine and payment collection - Beds24 is one of the most cost-effective, powerful, reliable and flexible All-in-one-solution which simplifies workflows and automates tasks: *Smart automation tools to manage bookings, prices, availability, guests *Channel manager keeps inventory and prices automatically up to date across all channels *Booking engine with fully customizable widgets and live availability and prices *Secure guest payment collection Beds24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Online platform for vacation rental hosts to automate turnovers, manage cleaners and find new ones with our website and mobile app.
TurnoverBnB is a platform that helps vacation rental hosts to automatically schedule and manage their turnovers via our website and mobile app. By syncing with the property's calendars on Airbnb, VRBO (Homeaway) or iCal, hosts can automatically schedule their cleanings based on bookings. Hosts can manage existing cleaners or find local cleaners who are already part of the TurnoverBnB network. Cleaners use their own app to receive notifications, use checklists, send messages and project updates. TurnoverBnB hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Cloud-based app tailor-made for vacation rentals owners, hostels and small hotels. Simple, fast and secure channel manager and PMS .
Cloud-based app tailor-made for vacation rentals, small hotels, hostels and hospitality property managers. Fast and reliable channel manager, property management system and booking engine with great user experience and beautiful user interface. Rentlio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
All-In-One Software including 8 state-of-the-art vacation rental software tools. All at no cost to you.
Lodgable is the All-In-One Software for your short term and vacation rentals and is FREE to use. Lodgable will sync all your booking portals, including Vrbo, Airbnb, and other top booking sites to gather all your information to a single dashboard. Lodgable is free and all that is needed is a sign-up to receive all the Lodgable tools including Custom Website Builder, Channel Manager, PMS, Listing Optimization, Dynamic Pricing, and cleaning management Lodgable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Vacation rental software which is strong on direct bookings, channel sales and managing owners. Get a demo and chat with a team member.
elina reservations and property management software suite for vacation rentals - making growth easier. Features: The Smarter PMS, Be.Direct Booking Engine, Guest Journey, PMS Channel Manager, EasyPro Websites and Explore Helpdesk. Save time with automation, get tools to grow revenue, simple commission free pricing, API connected and ready, helpful support and advice and beautiful use of design and information. Elina hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Are you looking to grow your short-term rental business? Aiming to 10x?
Luckey by Airbnb and bnbLord went from 100 to 2,000 properties in just 3 years working with BookingSync. Do you spend time and effort in dealing with double bookings? Feel limited in your capacity to price your rentals? Struggle to get the features you need? Waiting for days for support? Thanks to a team spread across 17 countries, BookingSync's PMS, Channel Manager, Payment Processing, Professional Websites, Marketing Automation, and API allows you to grow without limits. BookingSync hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Delight every guest with local recommendations and mission-critical property information with branded digital guidebooks.
The Hostfully Guidebooks Platform allows vacation rentals companies to earn more revenue and deliver a 5-star guest experience through beautifully designed, branded, and platform agnostic digital Guidebooks. Whether mobile, print, or desktop, Guidebooks allow you to provide mission-critical property information and local recommendations to your guests in one easy-to-use platform. Hostfully Guidebooks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları
Otel işletmecileri için günlük operasyonları basitleştirmeye ve kolaylaştırmaya yönelik olarak tasarlanan Preno, önde gelen otel tesisi yönetim yazılımları arasında yer almaktadır.
Preno, konaklama sağlayıcıları için günlük operasyonları otomatikleştiren bulut tabanlı bir otel yazılımı, kanal yöneticisi ve rezervasyon motorudur. Preno, idari işlere harcanan zamandan haftada ortalama 10 saat tasarruf sunarken %50 daha fazla rezervasyon sağlar. Akıllı araçlardan oluşan bir paket olan Preno, aynı zamanda Xero, Staah ve Siteminder gibi önde gelen uygulamalarla da entegre edilmiştir. Butik otellerden motellere, kamp alanlarından lüks pansiyonlara ve çok daha fazlasına kadar çeşitli tesis türlerine uygun akıllı yazılımdır. Preno hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mal Sahibi Mali Raporları