155 sonuç
Archdesk, her türlü inşaatçılık ihtiyacını karşılayacak şekilde oluşturulmuş üst düzey bir inşaat CRM platformudur. Archdesk hakkında daha fazla bilgi
Archdesk, mevcut ve potansiyel müşteri bilgilerini tek bir yerde depolayan ve verileri kolayca yönetmeyi sağlayan üst düzey bir inşaat CRM platformudur. Her iş akışını optimize ederek ve mümkün olduğunda otomatikleştirerek işletmenizin faaliyetleriyle tamamen uyum içinde çalışmak üzere yapılandırılan Archdesk sayesinde kontrolü tekrar geri kazanabilirsiniz. Verilerinizi gerçek zamanlı olarak tek bir yere taşıyın ve her şeyi özelleştirilebilir panolarda görselleştirin. İşinizin her seviyesinde daha iyi kararlar almak için gereken araçları sağlar. Archdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Doğru CRM aracını kullanan inşaat yönetimi ekipleri başarılı olur. Pipedrive ile satışlarınızı tamamlamanızı sağlayan faaliyetlere odaklanın. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, inşaat yönetimi ekiplerinin performansını yükseltmeye yardımcı olur. Pipedrive’ın dünya genelinde binlerce yönetim ekibinin sevdiği, uygulaması kolay CRM aracıyla sarf malzemelerini, kişileri ve genel proje ilerlemenizi izlemeye başlayın. İster ofiste ister sahada olsun, Pipedrive, maksimum sayıda satışı tamamlamanızı sağlarken, satışın ilerleyişi ve programlanan etkinlikler hakkında güncel bilgi sahibi olmanızı sağlar. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Zoho CRM, iş süreçleri ile satış ve pazarlamayı yönetmek için inşaat sektöründeki mimar ve inşaatçılara yönelik çok kanallı, çevrimiçi yazılımdır. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, mimarların, inşaatçıların ve inşaat alanındaki diğer paydaşların iş süreçlerini kontrol etmelerini sağlar. Bu çok kanallı, bulut tabanlı yazılım çözümü, müşteri adaylarını izlemek, satış iş akışlarını otomatikleştirmek, fatura oluşturmak ve 500’den fazla üçüncü taraf uygulamasıyla sorunsuz bir şekilde entegre etmek için merkezileştirilmiş bir platformdur. Zoho CRM mobil cihazlarla uyumludur, kullanıcıların verilere erişmesini ve ekiplerle gerçek zamanlı iletişim kurmasını sağlar. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı hızlı büyüyen ücretsiz CRM yazılımıdır. E-posta pazarlaması, teklifler, faturalama da dahildir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz çevrimiçi CRM yazılımıdır. Bulutta veya açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinizde kullanılabilir. Sınırsız müşteri adayı, anlaşma, iletişim kişisi, şirket, fiyat teklifi, fatura ve randevu planlama. Üst sürümlerinde satış ve pazarlama otomasyonu, toplu SMS, kampanya yönetimi ve birden fazla satış hattı desteği bulunmaktadır. 18 farklı dilde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Gerçekten kullanacağınız kullanımı kolay proje bütçe yönetimi ve maliyet kontrol çözümü. Bauwise hakkında daha fazla bilgi
Gerçekten kullanacağınız kullanımı kolay proje bütçe yönetimi ve maliyet kontrol çözümü. Bauwise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
From initial bidding to project management, Sales Cloud 360 empowers construction businesses to easily manage relationships with prospects, clients, suppliers, and partners. Win more bids and minimize change requests with a customizable CRM platform that allows you to reduce busy work, continually optimize project schedule and budget, and make decisions based on real-time data. Salesforce Sales Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Whether you've got a small team of five or a sophisticated sales force of 500, HubSpot offers pricing and packaging options that grow with you. HubSpot customer relationship management (CRM) software is built for companies that want to spend less time logging data. It keeps all your contacts in one centralized, customizable database. And you can see everything about a lead in one place -- no more digging through inboxes to find information. Start using the free HubSpot CRM today. HubSpot CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
monday.com is a cloud Work OS, where teams run their projects and everyday work, whether they are in the office, home or on-the-go.
monday.com's CRM software will help get all of your construction projects off-the-ground on time, every time. You can use smart and visual boards to assign tasks, communicate with contractors, gain valuable insights, keep track of your KPIs, and share photos in real time to any device from the site to the office. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Procore construction management software handles construction projects, resources, people, and financials from planning to closeout.
Procore construction software manages your construction projects, resources and financials from planning to closeout. The platform connects every project contributor to solutions built specifically for the industry for the owner, the general contractor and the specialty contractor. The ability to communicate across teams makes it easier to work together by establishing a single source of truth. This is how Procore gives your team easy access to everything they need to know to get the job done. Procore hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Buildertrend is the No. 1 construction project management software, trusted by homebuilders, remodelers and specialty contractors.
Buildertrend is the No. 1, cloud-based construction project management software for homebuilders, remodelers and specialty contractors. Since 2006, we have empowered the construction industry with a better way to build. More than 1 million users across the globe have chosen Buildertrend as their platform for real-time collaboration. Our software helps construction professionals complete projects while reducing delays, eliminating communication errors and increasing customer satisfaction. Buildertrend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Web-based residential construction CRM to handle customer communication, lead management, budgeting, project scheduling and more.
CoConstruct is the #1 highest-rated construction CRM for custom builders and remodelers. Easily manage current projects, estimates, bids, proposals, communication with customers, trades and leads. CoConstruct hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Get 50% off for 3 Months! Jobber is perfect for home service businesses to keep jobs on track and provide a great customer experience.
Jobber keeps your construction jobs on track and your CRM organized. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Jobber hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
AccuLynx is the roofing industry's most trusted software designed to help contractors manage and grow their business.
AccuLynx is the first & only all-in-one roofing business management software designed to empower roofing contractors to streamline their work and grow their business. Packed with powerful project management and collaboration features, it provides all the tools roofers need to effectively manage every aspect of the job, resulting in higher profits & happier customers. AccuLynx is developed & supported in the USA, with in-house dedicated customer success resources. AccuLynx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Designed for construction professionals using Google Workspace, Copper keeps all your contacts & communication in one place, automates repetitive tasks, and helps you stay organized with projects and deadlines. Don't waste hours on typing things out, Copper integrates all your Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Copper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Construction and real estate management solution that pulls everything together for streamlined, single-source control.
Provides construction and real estate firms with the most complete solution for managing the entire project or property lifecycle with confidence, precision, and efficiency. Formerly Sage Timberline Office. Sage 300 Construction and Real Estate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Estimating, Project Management and Productivity Tools for Construction Projects.
Discover how over 500,000 pros in 75 countries estimate faster and more accurately with UDA ConstructionSuite. Designed for general contractors, residential builders, and subcontractors, ConstructionS uite manages over $65 billion in projects and features real estimating with industry-specific tools like RSMeans Cost Data, AIA payment applications, estimate templates, true bi-directional QuickBooks integration, Change Order management, and integration with leading CAD programs. Get started today. UDA ConstructionSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Ready to level up your business? Be more professional, profitable, organized, and efficient. Free consultation. Free trial.
Trying to get organized? Does your team know what's going on with your customers? Is all the business information in your head? Do you want your program to be EXACTLY what you want it to be? Try JobNimbus 2 Weeks for free, no credit card required. JobNimbus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Trusted by +850,000 pros as the all-in-one construction management software designed to help finish jobs on time and under budget.
ConstructionOnline is trusted by +850,000 pros as the all-in-one construction management software designed to help finish jobs on time and under budget. Increase profits with integrated estimating & takeoff, change order tracking, and client selections. Avoid delays with Gantt chart scheduling and centralized communication. Real-time dashboards help you and your team make informed decisions and keep projects on track and on target. Get your demo and see how to build better, faster & smarter. ConstructionOnline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Houzz Pro is the #1 construction CRM and business management solution for contractors.
Houzz Pro is the #1 construction CRM and business management solution for contractors. Get an all-in-one solution that spans the full customer lifecycle, including marketing, CRM, estimates & proposals, 3D Floor Plans, project management, collaboration, online invoicing & payments, QuickBooks integration, and a client portal. Start a free trial today to see why thousands of Pros trust Houzz Pro to grow & manage their business. Plans are available for all business sizes starting at $49/month. Houzz Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
The affordable CRM solution for the construction industry to effectively manage your customer relationships and drive sales growth.
Really Simple Systems CRM is the perfect fit for the construction industry, providing a robust yet easy to use solution to track and manage your sales. Designed for growing teams working B2B, our affordable CRM is simple to set up and includes everything you need to your keep on top of your customer relationships and drive sales growth. With all your data in one place, the CRM enables effective team collaboration regardless of whether you are in the office or on site. Really Simple Systems CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
The Business Productivity Tool that helps home improvement contractors manage workflow, employees, sales, and field operations.
JobProgress is the all-in-one cloud-based Business Management App for Contractors. Our platform equips contractors with an easy-to-use tool that produces unparalleled results by enabling you to control, organize, and manage your business from anywhere, at any time. JobProgress is both simple and powerful, promoting teamwork and efficiency while cutting down on busywork. We designed our platform so that you, and your team, can intuitively track, monitor, and measure your progress with ease. JOBPROGRESS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Use monday sales CRM to manage construction projects, track progress, timeframes, and budgets, communicate in real-time, and more.
Use monday sales CRM to organize and manage all your construction projects. This fully customizable, no-code software lets you plan, schedule, and track all your construction processes in one place. Manage resources, communicate and collaborate with subcontractors and colleagues in the field, and streamline workflows and save time with automations. Easily integrate existing tools, and track progress, timeframes, and budgets through visual, customizable dashboards and real-time reports. monday sales CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
NOW: Starting @ $49/m for the WHOLE company, Contractor Foreman is the most affordable solution for small and medium sized contractors.
NOW: Starting @ $49/m for the WHOLE company, Contractor Foreman is the most affordable all-in-one solution for small and medium trade and general contractors who want a better way to manage their projects. *FREE Trial + 100 Day Guarantee* Easy to use and rated as a Top App and Best Value. Save thousands compared to other systems. Integrates with QuickBooks. Use it on the phone, tablet, and computer. Time Cards, Estimates, Online Payments, Daily Logs, Scheduling, and 35 other great features. Contractor Foreman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
The best CRM for construction companies. Helps you with Sales, Projects, and Clients. It's great because it sits right inside Outlook.
The best CRM Add-in for Outlook, also available as a web app and on iOS / Android. It helps manage Customers, Sales, Projects, and Email Marketing. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. eWay-CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Quickbase is a no-code operational agility platform that enables organizations to improve operations through insights and automation.
Quickbase's construction management software enables organizations to improve operations and customer relationships through real-time insights and automation. With Quickbase's end-to-end platform you can leverage CRM, work order management, asset tracking, safety and incident tracking, timecard tracking, contract management, and project management. And you can build it all without coding. Quickbase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Construction CRM for companies $ 5 M - $100 M. Our software measures, records, and streamlines the sales process.
#1 CRM software for contractors and construction firms. We help contractors make sure they don't forget to follow up with leads, bids, and clients. Our system helps sales teams implement sales fundamentals such as following up, managing leads, bids, and other sales-related activities. This allows executives to hold their sales team accountable while getting business-critical analytics that drives smart decision making. FollowUp CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
The largest construction network joins forces with an easy-to-use preconstruction platform to streamline the bid management process.
BuildingConnected connects over 1 million contractors through the largest real-time, crowdsourced construction network, empowering them to save time and increase accuracy in their bidding and risk management workflows. BuildingConnected hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Comprehensive cloud based solution for GCs, commercial construction project management, document control and construction financials.
Construction doesn't stop; you shouldn't either. Manage your projects from anywhere with our cloud-based construction management platform. Manage everything from pre-construction through project closeout, while connecting team members using any device. In addition to strong field reporting, RedTeam provides solutions for all steps of the project management process, from generating new business, pre-construction, contracting, performance management, and financial controls. RedTeam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
ServiceTitan is the leading business software that's changing the way residential and commercial field service shops do business.
ServiceTitan is the leading all-in-one software solution for residential and commercial contractors. With powerful tools that improve sales, supercharge your team, and provide real-time insights, ServiceTitan is trusted by more than 100,000 service professionals and by the world's best companies. Get a customized demo to see how ServiceTitan can help YOUR business grow. ServiceTitan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
The only choice for comprehensive sales enablement.
SalesRabbit's game-changing methodology is based on research they've done with sales pros and the top teams in the industry. It targets the main traction points of every successful organization: rep motivation, team efficiency, and sales mastery. The app is built to help your company make changes that enable peak performance at every door. Their dedicated CSMs and support staff work with you to implement these strategies, ensuring you get the results every door-to-door company hopes for. SalesRabbit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Caspio is the world's leading NO-CODE platform for building online database applications without having to write code.
Caspio is the world's leading NO-CODE platform for building custom CRM applications, without coding, for the construction industry. The all-in-one platform provides everything you need to digitally transform business operations and workflows. It includes an integrated cloud database, a visual application builder, enterprise-grade security, regulatory compliance, and scalable global infrastructure. See why Caspio is trusted by over 15,000 companies worldwide. Try it for FREE. Caspio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Sales and marketing solution that combines CRM, marketing automation, customer journey mapping, analytics, project management, & more.
GreenRope Complete CRM and marketing automation delivers a comprehensive solution to help your entire team drive real results. From customer and vendor management to project management, GreenRope has all of the tools you need to manage your construction business. Increase operational efficiency, manage your internal team, boost your sales and marketing efforts, and much more. With GreenRope, there is no need for additional software. Everything you need is built into a single database. GreenRope hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Accelo CRM for construction is the easiest way to manage all of your construction sales, proposals, and projects in one place.
Accelo CRM helps you win construction projects, nurture profitable sales pipelines, and forecast growth. Unify your team by automatically tracking and sharing contact emails, attachments, appointments , and custom fields. From there, directly create projects and quotes associated with your contact. Accelo's award-winning CRM works on any device and supports fixed price, cost-reimbursable, and time and materials contracts - making your construction sales easier. Accelo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. amoCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals.
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals. This sales platform tracks all your customer interactions in one unified interface. It's quick to implement and easy to use: 70% of companies are able to get Sell up and running in 7 days or less. Your teams will be able to focus on selling not admin work and can spend less time on data entry. 80% of customers agree that Zendesk has made their teams more efficient. Zendesk Sell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Benchmark is a NO COST paskr subscription that includes our estimating worksheet, scope of work, proposal package, and to dos.
paskr is simple, end-to-end construction project management software designed to optimize your business for a better day, every day. Try our NO COST subscription level, Benchmark, today! We designed Benchmark for you to access some of our most coveted modules with no risk. You get access to: - estimating with cost codes - scope of work - proposal package - to dos You will always have access to Benchmark at no cost with no project limit and no user limit. It's the Benchmark Guarantee. paskr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Efficy CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Intuitive solutions earning powerful results to help commercial service businesses dominate their competition.
Wingmate engages your field staff, on the go, to generate new sales, improve service & communicate in real-time. Our solution is comprised of a Mobile App for your staff on the move to capture/report intel and send it back to your team at the office. Our Simple CRM - management dashboard (Web-based CRM) enables two-way communication & tracking between both your sales staff and team in the field. Wingmate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
For commercial subs and residential remodelers looking to run a more productive business. All-in-one solution with real-time insights.
For commercial subcontractors and residential remodelers only! Run efficiently, paperlessly, and with better insights on job performance than they ever had before. Offers both contract job and dispatch management tools. Syncs with QuickBooks. Features: Detailed job costing, project management, contract management, change order management, ACH/credit card payment processing, RFIs, scheduling, time tracking, progress invoicing, AIA-style billing, and more. Knowify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
The only Software-as-a-Service solution built to optimize the way homebuilders, suppliers, distributors and manufacturers work together
BuildPro is the industrys largest supply chain construction management software solution in the nation. BuildPro takes construction scheduling and supply chain management to the cloud, providing real-time information with greater accessibility, accuracy and efficiency. Today, builders have to produce more while spending less, which means the need for efficiency has never been higher. Allowing efficient communication between builders and suppliers. BuildPro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
#1 Construction CRM. Grow revenue & decrease costs of winning business. Growth & Relationship Management for CRM, proposals, marketing.
More commercial construction firms use Cosential than any other CRM. Grow revenue, decrease costs of winning new business and end chaos with Cosential "Growth and Relationship Management" software, which brings order, control, speed, and efficiency. With Cosential, you can identify the right opportunities, leverage internal experience, understand relationship history, generate winning proposals, organize teaming opportunities, dramatically speed up the bid process, and more. See a 30-minute demo Unanet CRM by Cosential hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
BuildBook is modern construction management software for home builders and remodelers that want to simplify and improve their business.
BuildBook is simple, fast, and powerful construction software for residential home builders and remodelers who want to run better projects, deliver a top-notch client experience, and increase their bottom line (without the stress). Including modern and easy-to-learn features for managing projects, managing leads and estimates, and delivering an amazing client experience. BuildBook has every feature a construction business needs to achieve happier clients, more profits, and less stress. BuildBook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Acumatica Cloud ERP offers best-in-class functionality for small and mid-sized businesses to thrive in the new digital economy.
Acumatica Cloud ERP provides the best business management solution for digitally resilient companies. Built for mobile and telework scenarios and easily integrated with the collaboration tools of your choice. Acumatica delivers flexibility, efficiency, and continuity of operations to growing small and mid-market organizations. Connected business. Delivered. Rapid integrations. Delivered. Remote collaboration. Delivered. Business resilience. Delivered. Future-proof platform. Delivered. Acumatica Cloud ERP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Access work order data, fieldworker and equipment competencies as well as timesheets, site diaries, and safety forms.
Assignar is a cloud-based platform for self-perform and subcontractors. As the central hub for information regarding projects and work orders, contractors can schedule out compliant crews and equipment whilst collecting real-time field data. Assignar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
MarketSharp provides a way for remodelers to generate low cost leads, convert more leads into sales, and create lifetime customers!
Get Organized, Grow Sales and Work Less! MarketSharp is a simple-to-use, industry- specific,web-based CRM (Customer Relationship Management) solution designed specifically for remodelers, contractors and home improvement pros. With mobile accessibility and the tools to improve effectiveness and efficiencies, MarketSharp helps generate more qualified leads, close more profitable sales, increase production volume and create satisfied referral-giving customers. MarketSharp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
[this is not an official active profile]
[this is not an official active profile] Jestor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi
Teamleader unifies CRM, project planning and billing in a simple and intelligent tool - helping construction businesses work smarter.
Teamleader is the perfect tool for construction businesses that prefer handiwork over paperwork. While we take care of operational essentials, you can focus on projects and relationships. Bringing online CRM, project management and invoicing together with an intuitive software solution, Teamleader enables you to collaborate, organise and build your business. Teamleader hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Teklifler/Tahminler
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Proje Yönetimi