17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Denetim Yazılımı

Denetim Yazılımı kuruluşların verileri analiz etmesine, riskleri değerlendirmesine, sorunları izlemesine, sonuçları raporlamasına ve evrak işlerini yönetmesine yardımcı olarak denetim hazırlama ve yürütme sürecini otomatikleştirir. Denetim Sistemleri Yasal Uyumluluk Yazılımı, Finansal Raporlama Yazılımı ve Finansal Risk Analizi Programları ile ilişkilidir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Denetim Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
34 sonuç
KOBİ’ler için ideal bulut tabanlı QMS (kalite yönetim sistemi) yazılımı. Denetimler, belge kontrolü, CAPA… Trackmedium QMS hakkında daha fazla bilgi
KOBİ’ler için ideal bulut tabanlı QMS (kalite yönetim sistemi) yazılımı. TRACKMEDIUM, denetim yönetimi, CAPA (düzenleyici ve önleyici faaliyetler), belge kontrolü, değişiklik yönetimi, NCM (uyumsuzluk yönetimi) ve eğitim yönetimi modüllerini içeren aylık bir abonelik hizmetidir. TRACKMEDIUM, şirketlerin daha iyi ve daha güvenli ürünler oluşturmasını, verimliliği artırmasını ve ISO 9001, 14001 ve OSHA dahil olmak üzere, endüstri standartlarına uygunluğu sağlamasını, aynı zamanda maliyetleri ve riskleri azaltmasını temin eder. Trackmedium QMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
TeamMate Audit, denetçilerin ve denetim departmanı liderliğinin denetimin tüm yönlerini yönetmesine yardımcı olan bir denetim yönetimi çözümüdür. TeamMate+ Audit hakkında daha fazla bilgi
TeamMate Audit, denetçilerin ve denetim departmanı liderliğinin denetim sürecinin tüm yönlerini yönetmesine yardımcı olan kapsamlı bir denetim yönetim sistemidir. TeamMate, dünyanın her yerinde kuruluşların riskleri belirlemelerine ve değerlendirmelerine, denetimleri oluşturmalarına ve yönetmelerine, projeleri planlamalarına ve kaynakları tahsis etmelerine, seyahat ve harcamaların kayıtlarını tutmalarına, sorun gidermeyi yönetmelerine, bildirimleri ve panoları kullanarak durum izlemelerine ve raporlamalarına yardımcı olur. TeamMate+ Audit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
DataSnipper, muhasebe denetiminin hızını ve kalitesini 10 kat artıran akıllı bir Excel içi denetim platformudur. DataSnipper hakkında daha fazla bilgi
DataSnipper, muhasebe denetiminin hızını ve kalitesini 10 kat artıran akıllı bir Excel içi denetim platformudur. DataSnipper; bilgi testlerini, kontrol testlerini, adım adım incelemeleri ve mali tablo prosedürlerini otomatikleştirme ve kolayca belgeleme konusunda uzmandır. Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO ve diğer pazar liderlerinin güvenini kazanmıştır. 85'ten fazla ülkede aktiftir ve 500.000'den fazla denetçi tarafından kullanılmaktadır. DataSnipper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Bulguları ve kararlaştırılan eylemleri kaydederek şeffaflık ve netlik sağlayın. Optial SmartStart hakkında daha fazla bilgi
Optial; iç, dış, iş incelemeleri, özel, risk tabanlı veya kontrol listesine dayalı denetimler dahil her türde denetimi destekler. Tüm ilgili ve etkilenen tarafların kolayca ve güvenli bir şekilde erişebileceği sorunları belirleyin. Eylemler atayın, durum ve destekleyici bilgilerle düzenli olarak güncelleyin. Standart denetimleri düzenli olarak gerçekleştirmek için şablonları kullanın. Optial SmartStart hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Denetim ve incelemeler için akıllı mobil platform. Kalite, güvenlik, operasyonel standartlar ve uyumluluğu iyileştirmenin verimli yolu.
Denetim ve incelemeler için akıllı mobil uygulama ve eksiksiz çözüm. En sevdiğiniz cihazda incelemeleri planlayıp programlayabilir, çevrimdışıyken bile hızlı mobil denetimler yapabilir, anında düzeltici görevler atayabilirsiniz. İnceleme sonrasında, anında bilgilendirici raporlar oluşturabilir ve gerçek zamanlı bilgi alışverişi için bunları doğru kişilere otomatik olarak e-posta ile gönderebilirsiniz. Gelişmiş analiz panosu sayesinde operasyonlarınız hakkında dikkate değer bilgiler edinin ve ROI'nizi en üst düzeye çıkarın. Profesyoneller için basit ve uygun fiyatlı çözüm. GoAudits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Denetim verilerinizi sağlık bilimleri, tıbbi cihazlar, i̇laçlar, havacılık ve daha fazlası için tek bir merkezi platformda birleştirin ve bağlayın.
QT9'un Bulut Tabanlı QMS Denetim Yönetimi Yazılımı ile denetimleri dijital olarak dönüştürün. Sınırsız ölçeklenebilirliğe sahip 23 yerleşik modülle birden fazla tesis ve departman arasında verileri merkezileştirin. FDA ve ISO Düzenlemelere Uyum Denetimlerini FDA 21 CFR Bölüm 11 Uyumlu e-imzalar ile otomatikleştirin. Uçtan uca izlenebilirlik. Gerçek zamanlı analizlerle veri odaklı. Düzeltici eylemleri bağlayın, risk değerlendirmeleri oluşturun ve ilgili dosyaları kolaylıkla denetimlere ekleyin. Ücretsiz deneme sürümünüzü başlatın. QT9 QMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Denetimleri, incelemeleri ve kontrol listelerini dijitalleştirmeye yönelik mobil öncelikli çözüm. Verimliliği artırın ve uyumluluk konusunda gerçek zamanlı görünürlük elde edin.
Kağıt kontrol listelerini, elektronik çizelgeleri ve zaman alıcı raporları unutun. YOOBIC'in sunduğu mobil öncelikli çözüm sayesinde ziyaret, denetim ve inceleme kontrol listelerinizi dijitalleştirin. Eylem planlarını kolayca atayıp izleyin ve otomatik panonuzda uyumluluk hakkında gerçek zamanlı bir genel bakış edinin. YOOBIC; Boots, Halfords, LloydsPharmacy, Peloton, Domino's Pizza, Puma, Lacoste ve Sanofi dahil olmak üzere dünya genelinde 200'den fazla şirket tarafından kullanılmaktadır. YOOBIC hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
ADAudit Plus; Active Directory, Azure AD, Windows Server, dosya sunucusu (NAS/ağ bağlantılı depolama cihazları dahil) ve iş istasyonu denetim yazılımıdır.
ManageEngine ADAudit Plus bir BT güvenlik ve uyumluluk çözümüdür. 200'den fazla rapor ve gerçek zamanlı uyarıyla, Active Directory (AD), Azure AD, dosya sunucuları (Windows, NetApp, EMC, Synology, Hitachi ve Huawei), Windows sunucuları ve iş istasyonlarındaki tüm faaliyetlere ilişkin tam görünürlük sağlar. ADAudit Plus, kullanıcı oturum açma ve oturum kapatma faaliyetini izlemeye, hesap kilitlemelerini analiz etmeye, ADFS (Active Directory Federasyon Hizmetleri), ADLDS (Active Directory Basit Dizin Hizmetleri) ve yazıcıları denetlemeye, ayrıcalıklı kullanıcı faaliyetlerini izlemeye ve çok daha fazlasını yapmaya yardımcı olur. ManageEngine ADAudit Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
FaceUp, denetime yardımcı olan kapsamlı bir ihbar platformudur.
FaceUp, denetime yardımcı olan kapsamlı bir ihbar platformudur. Yazılım, her ikisi de 113 dilde sunulan özelleştirilebilir bir bildirim formu ve gelişmiş rapor yönetimi gibi zengin bir dizi özelliğe sahiptir. GVKY ile uyumludur ve ISO 27001 sertifikalıdır. FaceUp, AB İhbar Yönergesi ve İhbarcı Koruma Yasası ile uyumludur. Dünya genelinde her ölçekten 2.700 kuruluşun güvenini kazanmıştır. FaceUp'ı 14 gün ücretsiz deneyin. Beş dakika içinde kurulabilir. FaceUp Whistleblowing System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Denetim, inceleme ve kontroller için tercih edilen çözüm. İster 5S, ISO, tesis denetimleri, ister başka bir şey olsun her konuda güvence sunar.
audit.io, hem çevrimiçi hem de çevrimdışı tüm cihazlarda çalışan tamamen özelleştirilebilir bir araçtır. Mobil cihazınız veya tabletinizle hareket halindeyken denetim yapın ve isterseniz çalışmaya bilgisayarda devam edin. Görüntüler ve başka dosyalar ekleyin, sorumlu kişileri atayıp bilgilendirin, otomatik PDF raporlarını paydaşlarla paylaşın, gerçek zamanlı istatistiklerden performans sorunlarını ve eğilimleri analiz edin. Kuruluşunuzdaki denetim ve inceleme süreçlerini bugün kolaylaştırmaya başlayın. Falcony hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
SimplerQMS, özellikle Yaşam Bilimleri kuruluşları için tasarlanmış, önceden doğrulanmış ve tam uyumlu bir Kalite Yönetim Yazılımıdır.
SimplerQMS, özellikle Yaşam Bilimleri kuruluşları için tasarlanmış kullanıma hazır bir Kalite Yönetim Yazılımı sunar. Önceden onaylanmış, bulut tabanlı çözümümüz, kuruluşların FDA 21 Bölüm 11, GxP, GAMP5, MDR, ISO 13485 ve diğerleri gibi yönetmeliklerle uyumlu olurken verimli ve kağıtsız çalışmasına olanak tanır. Eğitim, Şikayetler, CAPA'lar, Denetimler, Teknik Dokümantasyon Yönetimi ve diğerleri gibi ilgili tüm Yaşam Bilimleri modülleri tek bir KYS yazılım çözümüne entegre edilmiştir. SimplerQMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
İşletmeler için modern bir ÇSG çözümü. KSGÇ (kalite, sağlık, güvenlik ve çevre) alanında uzmanlaşan Capptions, esnekliği sayesinde başka birçok zorluğu da çözebilir.
Birçok işletme için modern bir çözüm. Capptions, ÇSG uzmanlarının daha verimli çalışmasına yardımcı olma konusunda uzmandır. Kolayca kullanılabilen bu araca her cihazdan erişilir ve çevrimdışı da çalışır. Sahada formları, olay kaydını, düzeltici ve önleyici eylemleri ve daha fazlasını doldurun. Raporlar otomatik olarak oluşturulur ve BI (iş zekası) panoları iç görü sağlar. Veri odaklı kararlar alın ve hızlı bir şekilde harekete geçerek işlemlerinizi her zamankinden daha sorunsuz hale getirin. Capptions hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Risk oylama, risk iştahı, yönetim kurulu raporlaması ve daha fazlasına sahip ERM sistemi. Bireyler, ekipler ve kurumlar için esnek fiyatlandırma. Ücretsiz deneyin.
Benzersiz papyon modeli risk değerlendirme işlevi, risk iştahı çerçeveleri ve eşikleri, strateji merkezli risk, yönetim kurulu raporlama modülü, ısı haritaları ve daha fazlasını sunan, amaca yönelik ve ödüllü kurumsal risk yönetimi yazılımı. ERM programınızı yükseltmek artık daha kolay. Essential ERM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Güvenlik denetimleri, otomatik bilgi toplamaya sahip basit görevlerdir ve bir düğmeye tıklayarak kapsamlı vaka dosyası oluşturur.
Sofvie sayesinde sağlık ve güvenlik denetimleri ve raporları basit görevler haline gelir. Bilgi toplamayı otomatikleştiren ve bir tıkla kapsamlı vaka dosyaları oluşturan dahili süreçlere sahip bu yazılımla kuruluşun her üyesi, gelecekteki olayları bildirmek ve önlemek için araçlarla donatılabilir. Sağlık ve güvenlik denetim sürecine harcadığınız saatleri azaltın, kaliteye odaklanın. Sofvie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
LogicManager’ın tamamen entegre ve sezgisel denetim yazılımı çözümü, tüm sorunlu noktaları bir çırpıda ortadan kaldırır.
LogicManager’ın risk tabanlı denetim yönetimi yazılımı, denetim planlama ve uygulamasının verimliliğini artırmak için iş amaçlarının, operasyonel hedeflerin ve önemli süreçlerin önceliklendirilmesine yardımcı olur. Denetim programınızın tamamını kolaylaştırmak için düzenlenebilir kapsam belirleme ve planlama şablonlarından, anlaşılır raporlardan ve iş akışlarından yararlanın. LogicManager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Qualcy denetim yönetimi yazılımı biyoteknoloji, ilaç ve tıbbi cihaz şirketlerinin iş birliği kayıtlarını kolayca yönetmeleri için geliştirilmiştir.
* Qualcy denetim yönetimi yazılımı, ISO13485 ve FDA gereksinimleri için QMS kayıtlarını yönetmek üzere biyomedikal şirketleri (biyoteknoloji, ilaç ve tıbbi cihazlar dahil) için tasarlanmıştır. * 21 CFR (Federal Düzenlemeler Kanunu) Kısım 820 gerekliliklerini karşılamak için tasarlanmıştır * E-imza, denetim izleri için yerleşik özelliklere sahiptir ve 21 CFR kısım 11 gerekliliklerine uygundur. Bu yazılım denetim planı, denetim raporları, NC (uygunsuzluk) yönetimi ve düzeltici eylemler için kayıtların yönetilmesine yardımcı olur. Qualcy QMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
IIA (Uluslararası İç Denetçiler Enstitüsü) standartlarında raporları otomatik olarak yazabilen uçtan uca denetim süreci yönetimi. GRC SW (yönetişim, risk ve uyumluluk yazılımı) haline getirilecek şekilde genişletilebilen modüler yapı.
Auditrunner, iç denetimin tüm yönlerini kapsayan güvenli, kullanıcı dostu, kapsamlı, az kodlu bir yazılım platformu sağlamak için tasarlanmıştır. *Şirket çapında iş birliğine imkan sağlar, *rapor yazımını otomatikleştirir, *mevcut sistemlerle kolayca entegre olur, *modülerdir ve *ölçeklenebilir. AuditRunner ile sürüm kontrolü sorun olmaktan çıkar. Az kodlu teknolojisi, eski yazılımların aksine *değişikliklerin çok kısa bir sürede yapılmasına olanak tanır. *Şirkete özgü özelleştirme basittir. Auditrunner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Evotix'i kullanan 400'den fazla işletmeyle, çalışanların işyeri sağlığı ve güvenliği ile ilgilenme şeklini dönüştürüyoruz.
Kuruluşunuz için sağlık, güvenlik ve zindelik yönetimi için etkili bir yol mu arıyorsunuz? Evotix ile olay raporlamasından denetim rejimlerine kadar tüm güvenlik süreçlerini tek bir yerden yönetebilirsiniz. Ayrıca, kaza ve yaralanma riskini azaltmak için önleyici tedbirleri uygulamaya koyabileceksiniz. Evotix, çeşitli sektörlerdeki orta ölçekli şirketler için tasarlanmıştır ve özel ihtiyaçlarınızı karşılayacak şekilde yapılandırılabilir. Uyumluluğa nasıl ulaşabileceğinizi ve ÇSG süreçlerinizi nasıl iyileştirebileceğinizi görün. Evotix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Bindy Perakende Yürütme Yazılımı, perakende ve konaklama markalarının marka standartlarını ve programlarını yürütmesine yardımcı olur.
Bindy Perakende Yürütme Yazılımı, perakende ve konaklama markalarının standartları ve programları her tesiste zamanında, eksiksiz olarak yürütmesine yardımcı olur. Özelleştirilmiş kontrol listeleri, fotoğraflar, imzalar ve kapalı döngü düzeltici iş akışıyla performansı artırın. Daha hızlı site yürütme: Promosyonları kullanıma sunmak, marka standartlarını veya işletim prosedürlerini kontrol etmek için özel formlar oluşturun. Üretkenliği artırın: Kağıt formları, Excel'i ve gecikmeleri ortadan kaldırarak denetim iş akışınızı kolaylaştırın. Bindy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Emex’in platformu, şirketlerin denetim süreçlerini standartlaştırmalarına, denetimleri planlamalarına ve kullanıcılar ile ekiplere atama yapmasına olanak sağlar.
Emex’in platformu, şirketlerin denetim süreçlerini standartlaştırmalarına, denetimleri planlamalarına ve kullanıcılar ile ekiplere atama yapmasına olanak sağlar. Denetimlerinizi basit gözlemlerden, daha dinamik denetim bulgularına entegre edin. Belge ve materyalleri ekleyin, uygun olmayan öğeleri kolayca tanımlayın, düzeltici eylemlerde bulunun ve dijital imzalarla onaylayın. Performansı izlemek için özet raporlar oluşturun ve analizlerinizi gözden geçirin. Emex EHS & ESG Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
iOS, Andriod ve web tarayıcısında kullanılabilen profesyonel denetim, sorun izleme ve analiz uygulaması
Auditus, 9000’den fazla müşterinin denetim, teftiş, uyumluluk kontrolleri veya kalite güvence testleri için kullandığı bir denetim uygulaması ve bulut tabanlı yazılımdır. Auditus uygulaması sahadaki çalışanlarınızı destekler. Birden fazla platformda (iOS, Andriod, internet tarayıcısı) çevrimiçi ve çevrimdışı olarak kullanılabilen çok dilli denetim uygulaması. Son teknoloji ürünü puanlama sistemi, sorun izleme, risk uyarıları ve güçlü gerçek zamanlı raporlama özellikleri sayesinde işletme performansınızın tam bir resmini sunar. Auditus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Türkiye Yerel ürün
İşletmelerin özel iş akışları kullanarak çevrimiçi dolandırıcılığı izlemesine, tespit etmesine ve önlemesine yardımcı olan yapay zeka özellikli dolandırıcılıktan korunma çözümü.
İşletmelerin özel iş akışları kullanarak çevrimiçi dolandırıcılığı izlemesine, tespit etmesine ve önlemesine yardımcı olan yapay zeka özellikli dolandırıcılıktan korunma çözümü. Ekibinizi milyonlarca riskli dolandırıcılık vakasını analiz ederken veriye dayalı kararlar almaya teşvik edin. Farklı veri kaynaklarını analiz edip bunların hepsini birlikte gerçek zamanlı işleyerek müşterilerinizi koruyabilir, geri ödemeleri azaltabilir ve müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz. Kurallar ve ML (makine öğrenimi) hakkında şeffaf beyaz kutu yaklaşımıyla yapay zeka tabanlı gerçek zamanlı dolandırıcılık önlemeden yararlanın. Formica Fraud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
TeamMate Analytics, denetçilerin kolay ama güçlü veri analizleri gerçekleştirmesini sağlayan 150’den fazla denetim aracı içerir ve Excel içinde çalışır.
150’den fazla denetim aracı içeren TeamMate Analytics, denetçilerin kolay ama güçlü veri analizleri gerçekleştirmesine ve kapsamlı eğitime ihtiyaç duymadan yüksek değer sunmasına olanak tanır. TeamMate Analytics, tüm denetçilere yönelik güçlü bir bağımsız çözümdür ve özellikle TeamMate kullananlar için faydalıdır. Daha fazla bilgi için web sitesine göz atın TeamMate Analytics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
CAREweb kapsamlı ve tamamen entegre bir GRC (yönetişim, risk ve uyumluluk) sistemidir.
CAREweb, ilk olarak 1997’de geliştirilen kapsamlı ve tamamen entegre bir Yönetişim, Risk ve Uyumluluk (GRC) sistemidir. Risk iştahları dahilinde kalarak uzun vadeli büyüme sağlamayı amaçlayan pazar lideri işletmeler için tasarlanmıştır. Dört ana modülden oluşur: 1. ERM (kurumsal risk yönetimi) için CAREweb 2. ORM (operasyonel risk yönetimi) için CAREweb 3. IA (iç denetim) için CAREweb 4. Uyumluluk için CAREweb CAREweb hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Exchange Reporter Plus; Exchange Online ve Exchange Server sürümleri için web tabanlı bir değişiklik denetleme, raporlama ve izleme aracıdır.
Exchange Reporter Plus; Exchange Online ve Exchange Server 2003, 2007, 2010, 2013 ve 2016 için web tabanlı bir raporlama, izleme ve değişiklik denetimi çözümüdür. E-posta kutuları, ortak klasörler, Outlook Web Access ve ActiveSync ile ilgili raporlar da dahil 300’den fazla özgün rapor içerir. Mesaj ayrıntılarını içerikteki anahtar kelimelere göre görüntüleyen, oda posta kutusu kullanımını izleyen ve e-posta yanıt sürelerini analiz eden özelleştirilebilir raporlara sahiptir. Ayrıca kritik değişiklikler hakkında gerçek zamanlı bildirimler sunar. ManageEngine Exchange Reporter Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Depolama
  • Risk Değerlendirmesi
  • Denetim Kaydı
  • Sorun Yönetimi
  • Form Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Denetleme Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Pano
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi