Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Müşteri Deneyimi Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
56 sonuç
Müşterinize markalı bir OneStop Müşteri Portalı sunun. İş için kritik öneme sahip olan sürekli bağlantıları geliştirin ve yönetin. Moxo hakkında daha fazla bilgi
Moxtra, müşterinizin markanızla en iyi deneyimi yaşamasını sağlamak için hepsi bir arada iş birlikçi hizmetler paketine sahip özel bir iletişim merkezi olan OneStop portallarını işletmektedir. Harici ve dahili kullanıcıları yönetin ve bağımsız bir web ve mobil uygulama olarak veya mevcut web sitenizin, web veya mobil uygulamanızın akıcı bir uzantısı olarak sürekli bir bağlı deneyim sunun. Moxo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Sohbetleştirilmiş anketleri kullanarak anket çalışmasını karşılıklı sohbete dönüştürün. Müşteri ve çalışanlarınızla iletişiminizi geliştirin. SurveySparrow hakkında daha fazla bilgi
SurveySparrow, anketleri sohbete dönüştürmenizi sağlar. Konuşma arabirimi sayesinde SurveySparrow, kullanıcılara sohbet benzeri bir deneyim sunan, son derece ilgi çekici, mobil öncelikli anketler oluşturma ve paylaşma imkanı sağlar. SurveySparrow’un yinelenen anketleri, müşteri veya çalışan nabzını ölçmek için düzenli aralıklarla anket göndermenizi sağlar. Kolay paylaşım seçenekleri sayesinde SurveySparrow, anketlerinizi Web, Mobil, Sosyal ve E-posta üzerinden paylaşarak hedef kitlenizden kolayca geribildirim toplamanızı sağlar. SurveySparrow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, temiz bir arayüz ve özelleştirilebilir modüllerle kullanıcı dostudur. Modülleri kolayca ilişkilendirin, canlı sohbet seçenekleri, ürün içi başlıklar ve diğer birçok özellikle mevcut ve potansiyel müşterilerin etkileşim kurmasını sağlayın. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, 200'den fazla uyumlu entegrasyon içeren bulut tabanlı bir yardım masası yazılımıdır. Müşterinizin deneyimini geliştirin ve tüm iletişimleri tek bir ortak şirket gelen kutusundan yönetin. Sosyal medya entegrasyonunun, sınırsız bilet geçmişinin, çağrı kayıtlarının, karma bilet akışlarının ve daha fazlasının keyfini çıkarın. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük ücretsiz deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
İlgi çekici, platformdan bağımsız ve göze hoş görünen anketler oluşturun. Hem büyük hem de küçük şirketlere ve bireylere geribildirim toplamalarında destek oluyoruz. SurveyLegend hakkında daha fazla bilgi
SurveyLegend, ilgi çekici, platformdan bağımsız ve göze hoş görünen yeni nesil çevrimiçi anket yazılımıdır. Hem büyük hem de küçük şirketlere ve bireylere mobil dostu, harika anketler oluşturmaları için destek veriyoruz. Artık bilgisayarınızda veya tabletinizde harika görünen anketler oluşturabilir, istediğiniz gibi anketinizin görünümünü özelleştirebilir, toplanan verileri göz alıcı ve bilgi verici grafiklerle görselleştirebilirsiniz. Anketler, sürükle ve bırak özelliğiyle kolayca oluşturulabilir ve aracımızı kullanmak için pazar araştırması uzmanı olmanız gerekmez. SurveyLegend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Müşteri deneyimi süreçlerinin (NPS, CSAT, CES) oluşturulmasına yönelik yardım sunmaktadır. Dünya standartlarında desteği deneyin. Yazılımınızla entegre edin. Startquestion hakkında daha fazla bilgi
Büyük markalara kıyasla en büyük avantajlarından biri uygun fiyatları ve uzman müşteri başarı ekibidir. Müşteri deneyimi süreçlerinizi oluşturmanıza, entegre etmenize ve otomatikleştirmenize yardımcı olur. Startquestion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Zoho CRM Plus, satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri ekiplerini tek bir arayüzde birbirine bağlayan birleşik bir müşteri deneyimi platformudur. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM Plus satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri ekipleriniz arasındaki boşluğu kapatmanıza ve olağanüstü bir müşteri deneyimi sunmanıza yardımcı olan sektörün ilk birleşik müşteri deneyimi platformudur. Satış otomasyonu, ziyaretçi takibi, akıllı sohbet robotları, müşteri hizmetleri, proje yönetimi, e-posta pazarlama, sosyal medya, müşteri anketleri, yerleşik yapay zeka ve birleşik analitikleri tek bir platformda birleştirir. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Canny, tüm geri bildirim döngüsünde gezinmek için ihtiyacınız olan her şeyi kapsayacak şekilde tasarlanmış bir kullanıcı geri bildirim aracıdır. Canny hakkında daha fazla bilgi
Ürün kararlarınıza yönelik bilgi sağlamak için kullanıcı geri bildirimlerini tek bir yerde toplayın, düzenleyin ve analiz edin. Geri bildirime öncelik verin, bir yol haritası oluşturun ve yerleşik bir değişim günlüğü ile iletişim döngüsünü kapatın. Canny hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Performans, kalite yönetimi ve müşteri memnuniyetini artıran konuşma analizi çözümü. VoiceAnalytics hakkında daha fazla bilgi
VoiceAnalytics, hem ticari faaliyetlerde hem de müşteri hizmetleri faaliyetlerinde, çağrı merkezlerinde performansı, kalite yönetimini ve müşteri memnuniyetini artıran bir konuşma analizi çözümüdür. Yapay zeka tabanlı olan bu çözüm, güçlü bir dil motoru ve makine öğrenimi algoritmalarıyla oluşturulmuştur. Konuşmayı metne dönüştürmeyi yüksek doğrulukla işleyebilir ve anahtar kelimeleri tanıyarak aramaların tamamında belirli içeriklerin tespit edilebilmesini sağlar. VoiceAnalytics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Pobuca Experience Cloud, müşterilerin tüm temas noktalarında söylediklerini analiz etmek için yapay zekadan yararlanır ve müşteri deneyimi metrikleri ve VoC (müşterinin sesi) içgörüleri üretir. Pobuca Experience Cloud hakkında daha fazla bilgi
Pobuca Experience Cloud, müşteri deneyimini ölçmenize, KPI’lara (temel performans göstergeleri) dayalı doğru stratejiyi tasarlamanıza ve ardından kişiselleştirme yoluyla sadakat, müşteri hizmetleri ve müşteri bağlılığını geliştirmenize yardımcı olabilir. Pobuca Experience Cloud müşterilerin her temas noktasında (aramalar, e-postalar, sohbetler, sosyal vb.) ne dediklerini analiz etmek için yapay zekadan yararlanır ve müşteri deneyimi metrikleri ile müşterinin sesi içgörülerini üretir. Analiz edilmeyen ve kullanılmadan bekleyen verileri analiz ederek müşteri deneyimi ve sadakatini otomatik olarak ölçer. Pobuca Experience Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Piyasada önde gelen anket platformlarından biri.
Fortune 500’ün %98’i tarafından güvenilen ve dünya çapında 335.000’den fazla kuruluşta kullanılan SurveyMonkey platformu, geri bildirimi eyleme dönüştürerek milyonlarca kişiye gelişmeyi ve yenilikçili ği destekleme yöntemi sunar. Müşteriler, çalışanlar veya hedef kitlenize hitap eden, uzmanlarca yazılmış anket şablonlarına erişin. Dakikalar içinde basit veya gelişmiş anketler oluşturun. SurveyMonkey’in neden dünya genelinde önde gelen anket platformu olduğunu keşfedin. SurveyMonkey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Zendesk müşteri deneyimi yazılımı, müşterilerle en sevdikleri kanallardan bağlantı kurmanıza ve geniş ölçekte daha akıllı hizmet sunmanıza yardımcı olur.
Zendesk, modern müşteri desteği yazılımıyla olağanüstü deneyimler ve kalıcı bağlantılar oluşturmaya yardımcı olur. Kullanışlı, çok kanallı özellikleri sayesinde, müşterilerinizle en sevdikleri uygulama ve cihazlar üzerinden bağlantınızın sürdürülmesi hızlı ve kolaydır. Zendesk, tüm görüşmeleri merkezileştirerek hem temsilcilerin hem de müşterilerin işini kolaylaştıran ölçeklenebilir bir destek çözümüdür. Uygulama sonrasında, müşterilerin %60'ı CSAT puanlarında artış olduğunu bildiriyor. Müşteri deneyimi devrimine katılın. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Freshdesk, dünya çapında 50.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil, 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Pipedrive, satış ekiplerinin organize olmasını sağlayan bir satış yönetimi aracıdır. Satışların tamamlanmasını sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olur.
Pipedrive, özellikle aktiviteye dayalı satış için müşteri deneyiminin önemini dikkate almaktadır. Harika özellikleri ve entegrasyonlarıyla, kullanımı kolay bu satış CRM’si sayesinde, satış elemanları artık onlar için en önemli şeylere odaklanabiliyor. Satış personeli tarafından oluşturulan CRM’si deneyin, müşterilerinizi anlamakta veya satışları tamamlamakta yaşadığınız sıkıntıları azaltın. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Zoho Desk, şirketinizin müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan web tabanlı bir müşteri hizmetleri uygulamasıdır. Zoho Desk ile temsilciler daha üretken, yöneticiler daha etkili ve müşteriler daha güçlü olur. Özelleştirilebilir, kullanışlıdır ve bir servete mal olmaz. Zoho’nun 40’tan fazla güçlü iş yazılımı paketinin bir parçası olan Zoho Desk, müşteri hizmetlerini şirketin merkezine yerleştirme gücü sağlar. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Jotform Kurumsal, işletmelerin geri bildirim toplama ve düzenleme sürecini yönetmesine yardımcı olur.
Jotform Kurumsal, özel bir müşteri deneyimi sunmak isteyen işletmeler için hepsi bir arada müşteri geri bildirimi toplama, düzenleme ve NPS (net tavsiye skoru) yazılımı sunar. Jotform Kurumsal, NPS'yi hesaplamaktan otomatik yanıt e-postaları tasarlamaya kadar, müşteri deneyimini hızla iyileştirmenize yardımcı olacaktır. Ücretsiz deneme sürümü için hemen yerinizi ayırtın. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Müşterilerinize web sitesi sohbeti ve mobil mesajlaşma kanallarıyla üst düzey müşteri hizmetleri deneyimi sunun. Userlike ile web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edebilirsiniz. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz müşteri deneyimi ve müşteri ilişkileri yönetim platformudur.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz müşteri başarısı ve müşteri ilişkileri yönetim platformudur. Bulutta veya açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinizde kullanılabilir. Sınırsız müşteri adayı, anlaşma, iletişim kişisi, şirket, fiyat teklifi, fatura ve randevu planlama. Ücretsiz plana ayrıca e-posta pazarlaması ve ses iletimi dahildir. Üst sürümlerinde satış ve pazarlama otomasyonu, toplu SMS, kampanya yönetimi ve birden fazla satış hattı desteği bulunmaktadır. 18 farklı dilde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Kullanımı kolay, ödüllü ve güçlü özelliklere sahip anket platformu. Tüm cihazlarda çalışır.
Survio, müşteri deneyimini ölçmenize ve iyileştirmenize yardımcı olacak güçlü özelliklere sahip çevrimiçi anket platformudur. Çalışma alanlarında iş arkadaşlarınızla iş birliği yapın, görevleri ve izinleri belirleyin. SSO ile çalışanlarınız ve personeliniz için güvenliği sağlayın. API erişimiyle iş akışlarınızı otomatikleştirin ve Zapier aracılığıyla verilerinizi yüzlerce popüler uygulamaya entegre edin. Yerleşik BI panolarını kullanın ve gelen kutunuza düzenli olarak gönderilmelerini sağlayın. ISO 27001 sertifikalı Survio sıkı GDPR standartlarına uymaktadır. Survio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Canlı sohbet ve sohbet robotlarıyla üst düzey müşteri desteği sunma ve satış geliştirme olanağı sağlayan Tidio, bir müşteri deneyimi platformudur.
Tidio, müşteri destek seviyenizi yükselten ve daha fazla satış elde etmenize yardımcı olan güçlü ve hepsi bir arada bir müşteri deneyimi platformudur. Kolayca erişilebilen canlı sohbet aracı, işletmenizi 7/24 erişilebilir hale getirirken yapay zeka destekli sohbet robotları müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak ilgilenir, böylece daha fazla satış yapabilirsiniz. Ayrıca Messenger, Instagram, canlı sohbet ve e-postayı Tidio Multichannel’a bağlayabilir ve tüm mesajları tek bir yerden ve mobilden yanıtlayabilirsiniz. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Nicereply, destek ekipleri için müşteri memnuniyeti anket aracıdır. CSAT, NPS ve CES’yi ölçmek için tek tıklamayla anketler oluşturup gönderin.
Nicereply, destek ekipleri için tasarlanmış bir müşteri memnuniyeti anket aracıdır. Microsoft, Lenovo ve Hubspot gibi şirketlerdeki ekipler Nicereply’ı kullanarak şunları yapabilmektedir: - Her temsilci, ekip veya şirket için CSAT’yi (müşteri memnuniyeti puanı), NPS’yi (net tavsiye puanı) ve CES’yi (müşteri çaba puanı) ölçme - Bir bileti çözümledikten sonra otomatik olarak çözüm sonrası e-posta anketleri gönderme - Her e-postanın altında müşterilerden geri bildirim isteme - Anket yanıtı oranlarını %200 artırma - Yardım masasındaki verileri görme ve buna göre tetikleyiciler ayarlama - Markalama, sorular ve ölçeklere göre anketleri özelleştirme Nicereply hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
Müşteriler, işletmelerle etkileşim için en çok sohbet yöntemini tercih ediyor. İşte bu nedenle amoCRM, müşterilerle onların istediği şekilde bağlantı kurmak için oluşturuldu. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Randevu almanın yeni ve daha iyi yolu. İşletmenizi Bookafy ile otomatikleştirmeye başlayın. Ücretsiz deneme dahildir. Kredi kartı gerekmez.
Bookaf pazardaki en güçlü özellik kümelerinden birine sahiptir… Temel farklılığı tasarımından kaynaklanmaktadır. Güzel bir rezervasyon sayfası ve/veya web siteniz için sorunsuz bir light box entegrasyonu sunuyoruz (bunları sizin için ücretsiz olarak kurabiliriz.). Tasarım bilincine sahipseniz ve markanızı iyi yansıtan bir yazılım arıyorsanız… Bookafy’yi deneyin. Evet, Google, Ical, Outlook, Office 365 ve Outlook Exchange ile 2 yönlü senronizasyona, bir açık API’ye, ödemeler, sınıflar, sınırsız kullanıcı, sınırsız randevu türü ve daha pek çok özelliğe sahiptir. Bookafy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Smartlook, web siteleri ve mobil uygulamalar için sürekli açık kayıtlara, ısı haritalarına, otomatik olay ve hunilere sahip bir nitel analiz çözümüdür
Smartlook, her boyuttan ve endüstriden 300.000’den fazla işletmenin kullanıcı eylemlerinin ardındaki nedenleri öğrenmelerine yardımcı olan web ve mobile yönelik bir nitel analiz çözümüdür. Kullanıcıla r neden uzaklaşıyor veya bu özelliği kullanmıyorlar? Tahminleri ortadan kaldırın: Daima açık ziyaretçi kayıtları ve ısı haritaları gerçek kullanıcı davranışını gösterirken, otomatik olay izleme ve dönüşüm hunileri davranıştaki eğilimleri ortaya çıkarır. Smartlook sadece sayılar ve grafikler sunmakla kalmayıp, kullanıcıların neden bu şekilde davrandıklarını da anlatır. Smartlook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
İşletmeler için araştırma tabanlı veri toplamaya, paylaşmaya ve bu veriler üzerinden işbirliği yapmaya yardımcı olan mobil ve bulut tabanlı pazar araştırması çözümü.
SurveyMonkey Enterprise, gelişmiş güvenlik ve uyumluluk özellikleriyle büyüme ve yeniliği geniş ölçekte artırmak için işletmelerin kritik geri bildirim almasını ve harekete geçmesini sağlar. Karar almayı güçlendirmek ve iş akışlarını otomatikleştirmek için anket geri bildirimlerinizi teknoloji yığınınıza entegre edin. SurveyMonkey'nin ürünleri, kurumsal çözümleri ve entegrasyonları 335 binden fazla kuruluşun daha iyi müşteri deneyimleri sunmasına, çalışanları daha yüksek oranda elde tutmasına, büyüme ve yenilik sağlamasına olanak tanımaktadır. SurveyMonkey Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Dünyanın önde gelen Birleşik-CXM platformlarından olan Sprinklr sayesinde kurumunuzun dijital müşteri deneyimlerini tek bir yerden yönetin.
Sprinklr, dünyadaki ilk 100 markadan %90’ının güvendiği kurumsal kalitedeki müşteri deneyimi çözümlerinden biridir. Sektörün gelişmiş yapay zeka motoruyla desteklenen Sprinklr, markalara pazarlama, reklam, araştırma, bakım ve müşterilere tek bir birleşik platformdan hizmet verme konusunda yardımcı olarak daha pozitif ve tutarlı marka etkileşimleri sağlar. Dünyadaki ilk Birleşik-CXM platformu çözümlerinden olan Sprinklr sayesinde noktasal çözüm kaosunu geride bırakın. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Zonka Feedback CX platformu çok kanallı anket ve geri bildirim yazılımıdır. Çalışan ve müşteri deneyimlerini ölçün, geliştirin ve dönüştürün.
Zonka Feedback CX platformu, müşteri deneyimini yönetme şeklinizi dönüştüren çok kanallı bir anket ve geri bildirim yazılımıdır. Net tavsiye skoru, müşteriye gösterilen özen skoru ve müşteri memnuniyeti skoru dahil olmak üzere doğru CX (müşteri deneyimi) metriklerini ölçün. iPad, tabletler, akıllı telefonlar, çevrimiçi e-posta ve SMS gibi birden fazla kanaldan geri bildirim alın ve anketler gerçekleştirin. Zonka Feedback; Ölçüm, Analiz ve Büyüme için iyi bir platform sağlayarak müşteri deneyimi ve geri bildirimi sayesinde müşteri memnuniyetine ulaşmanıza yardımcı olur. Zonka Feedback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Whatfix, bağlamsal uygulama içi içerik yoluyla verimlilik ve katılımı artırmaya yönelik olarak teknolojinin benimsenmesini ve kullanıcı yetkilendirmesini destekler.
Whatfix, kurumsal işletmeler ve Fortune 500 şirketlerinin yazılımların benimsenmesini sağlamalarına, lansman süresini azaltmalarına, personel verimliliğini artırmalarına ve pozitif yazılım ROI’si elde etmelerine yardımcı olan, küresel anlamda en güvenilir Dijital Benimseme Platformlarından biridir. ABD’deki üst düzey kurumsal şirketlerden biri, özelleştirilmiş son kullanıcı eğitimi içeriğini şirket içinde geliştirmek yerine Whatfix’i kullanarak %40 daha hızlı hazırlamış ve 950.000 $ tasarruf elde etmiştir. Gartner Peer Insights puanı 4,8’dir. Dijital dönüşüm için şirket ile iletişime geçin. Whatfix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Müşteri deneyiminizi geliştirin ve müşterilerinizi yaşam döngüleri boyunca tek ve uygun fiyatlı bir platformda destekleyin.
Gerçekten kişiselleştirilmiş bir müşteri deneyimi oluşturmak için sınırsız davranışsal segmentasyon. Aracımız, tüm kullanım ömrü boyunca müşterilerinizi beslemek için tasarlanmıştır. Froged ile katılımı, müşteriyi elde tutmayı artırabilecek ve müşteri kaybetmeyi azaltabileceksiniz. Özelleştirilmiş e-posta kampanyaları, NPS entegrasyonu, ürün akışları, dinamik sohbet, tam entegre bilgi tabanı ve özelleştirilebilir uygulama penceresi ile müşterinizin deneyimini geliştirin. 2 binden fazla yazılım entegrasyonu. Yedi günlük ücretsi̇z deneme sürümünü hemen başlatın. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Çok kanallı dağıtım, görsel özelleştirme ve müşteri yolculuğu boyunca anket oluşturma özellikleri içeren hepsi bir arada geri bildirim paketi.
Feedbackly, tüm müşteri yolculuğu boyunca geri bildirimi otomatik olarak satışa dönüştüren hepsi bir arada CXM yazılımıdır. Özelleştirilebilir anketler oluşturun ve bunları aynı anda her satış/iletişi m kanalında yayımlayın; ardından yanıtları sektörün öncüleri arasında yer alan gelen panoda ve müşteri yolculuğuna göre özelleştirilen analitik aracında analiz edin. Feedbackly, duygusal deneyim ölçümüne olanak sağlayan bir CXM (müşteri deneyimi yönetimi) sağlayıcısıdır. Dahası, hangi duyguların satışları etkilediğini gösterir. Feedbackly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Yolculuğunuzu dahili iş çerçevenizle ilişkilendirerek müşteri deneyiminizi ve değişimin etkilerini anlayın.
Müşteri deneyiminizi anlamak, yolculuklarını bir şemada göstermekten çok daha fazlasını gerektirmektedir. Müşteri deneyimlerini gerçekten anlamak için, bu yolculuğu iş mimarinizin geri kalanıyla birleştirmeniz gerekmektedir. iGrafx İş Dönüştürme Platformu, siloları yıkma ve bu müşteri deneyimi ile sizin dahili stratejileriniz, kabiliyetleriniz, süreçleriniz, çalışanlarınız ve sistemleriniz arasındaki ilişkileri net bir şekilde görme yeteneği sağlayarak değişimin etkisini açıkça anlamanıza olanak tanımaktadır. iGrafx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Pazarlamacılar ve işletme sahipleri için uygun fiyatlı, kullanımı kolay ve özellik açısından zengin e-posta pazarlaması yazılımı. 14 günlük ücretsiz deneme ile başlar.
SendX, pazarlamacılar ve işletme sahipleri için uygun fiyatlı, kullanımı kolay ve özellik açısından zengin bir e-posta pazarlaması yazılımıdır. SendX, pazarlamacılara sektördeki en basit kullanıcı arayüzlerinden birini sunar. SendX, her planla sınırsız e-posta gönderimi, güçlü otomasyon özellikleri, 7x24 canlı destek, üst düzey e-posta teslimatı sağlar. Dünya çapında 3.000’den fazla şirket e-posta pazarlaması konusunda SendX’e güvenmektedir. **14 günlük ücretsiz denemenizi başlatın (kredi kartı gerekmez). **Fiyatlandırma ayda 9,99 $’dan başlar. SendX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
İşletmelerin müşteri incelemelerini otomatik olarak izlemesine ve daha fazla gelir elde etmek için bunlardan yararlanmasına yardımcı olmak amacıyla tasarlanmış inceleme yönetimi çözümü.
Reviewflowz, B2B hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve dijital öncelikli şirketler için hepsi bir arada bir inceleme yönetim platformudur. Slack, e-posta veya web kancaları üzerinden çevrimiçi yapılan her yeni inceleme için bildirim alarak incelemelerinizi takip edin. Tüm incelemelerinize kullanımı kolay panomuzdan erişin. Grafiklere ve tarihlere, platformlara ve yıldız derecelendirmelerine göre filtreleme yapmanızı sağlayan güçlü bir arama motoruyla eyleme geçirilebilir bilgiler elde edin. Reviewflowz pencere öğesi (beta) ile incelemeleri web sitenizde görüntüleyerek gelire dönüştürün. ReviewFlowz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Bazaarvoice’un müşteri katılım platformu, UGC’yi global ölçekte toplamanız, görüntülemeniz ve dağıtmanız için size tam kontrol sağlar.
Bazaarvoice’un müşteri katılım platformu, gelirlerinizi artırmak, markanızı ölçeklendirmek, eyleme geçirilebilir içgörüler elde etmek ve müşteri sadakati oluşturmak için metin ve görsel formattaki UGC’leri (kullanıcı tarafından oluşturulan içerikler) toplama, görüntüleme ve dağıtma konusunda tam kontrol sağlar. Bazaarvoice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Çevrimiçi müşteri yolculuğu haritaları, personalar ve paydaş haritaları oluşturun. Yolculukları meslektaşlarınızla işbirliği yaparak paylaşın ve müşterilere sunun.
Smaply, müşteri deneyimlerini geliştirmek ve kuruluşlarında tasarım düşüncesini ölçeklendirmek isteyen her büyüklükteki şirket için bir yolculuk haritalama aracıdır. Esnek editörler | işbirliği | canlı paylaşım | geri bildirim modu | profesyonel dışa aktarımlar | çoklu personalar | veri entegrasyonları | API | eğitimler | Destek | Satın alma | Koçluk saatleri | Kullanıcı başına fiyat | İngilizce ve İspanyolca | Bağlantı şeridi | Yolculuk haritası şablonları | Persona şablonları | Şablonlar ve sektöre özel örnekler Smaply hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Personyze, önemli bir hepsi bir arada müşteri deneyimi optimizasyonu araç kitidir.
Personyze, müşteri deneyiminiz üzerinde diğer tüm çözümlerden daha fazla kontrol sağlar. Dijital huninizin herhangi bir yönü, herhangi bir kullanıcıya göre değişecek şekilde dinamik hale getirilebilir . Web sitenizin, e-postalarınızın veya uygulamanızın davranışlarını daha ideal bir müşteri deneyimi sunmak için nasıl farklılaştırması gerektiğini sözlü olarak tarif edebilirseniz, Personyze bunu sizin için neredeyse tam bir kesinlikle başarabilir. Personyze hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Müşterilerinizin harika bir çevrimiçi deneyim yaşaması en iyi reklam olabilir. Newired uygulama içi akıllı katmanı deneyin.
Müşteriler e-ticaret platformunuzu kullanırken bir sorun veya web sitenizde olumsuz bir genel deneyim yaşarsa veya hatta kullanımı pek kolay olmayan yazılım çözümleri üretirseniz müşteri kaybedeceğini z kanıtlanmıştır. Müşterileriniz başka yere gider. Newired ile mevcut dijital kaynaklarınızın ve hatta kendi yazılımınızın kullanılabilirliğini hızlı bir şekilde geliştirebilir ve müşterinizin beklentilerini başarıyla karşılayabilirsiniz. İhtiyaç duydukları her konuda onlara rehberlik edersiniz. Newired hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Quadient, işletme kullanıcılarının tüm temas noktalarında kişiselleştirilmiş, uyumlu içeriklerle CX'i (müşteri deneyimi) bir üst seviyeye çıkarmasını ve beklentileri aşmasını destekler.
Quadient, dünyanın en anlamlı müşteri deneyimlerinin arkasındaki itici güçlerden biridir. Quadient Inspire, müşteri yolculuğunun tamamını kapsayan eksiksiz ve çok kanallı bir müşteri deneyimi sunma amacıyla şirketlerin, tüm dijital ve basılı kanallar için basit sürükle ve bırak özellikli düzen tasarımına sahip tek bir merkezi platformdan yönetilen çevik, etkili ve birleşik müşteri iletişimleri oluşturmasına yardımcı olur. Quadient Inspire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Infobip tam yelpaze bulut iletişim platformu ile her türlü kanal üzerinden anlamlı müşteri ilişkileri kurun.
Infobip, markaların müşterileriyle geniş ölçekte anlamlı ilişkiler kurmasına yardımcı olan, dünya genelinde önde gelen bir çok kanallı iletişim platformudur. İletişim platformumuz, gelişmiş müşteri katılımı, güvenlik, kimlik doğrulama, destek ve müşteriyi elde tutmaya yönelik çok çeşitli çözümleri, mesajlaşma kanallarını ve araçları güçlendirmektedir. Infobip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
InnerTrends, önceden oluşturulmuş analiz raporlarından gelen bilgilerle ürün odaklı ekiplerin uygulamalarını daha hızlı optimize etmelerine yardımcı olur.
Bir ürün analizi aracı olan InnerTrends, ürün odaklı şirketlerin uygulamalarını daha hızlı optimize etmesine yardımcı olur. Bu doğrultuda her bir iş ortamını ve hedefini dikkate alan özel ayarlar doğrultusunda oluşturulmuş hazır raporlar yoluyla ürün kullanım bilgilerini toplar. Ürün ekipleri, satın alma ve etkinleştirmeden elde tutma ve yönlendirmeye kadar, müşteri yolculuğu boyunca girişimlerinin etkisini hemen anlar. Veri uzmanları her ürün analiz kurulumunu doğrular. InnerTrends hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Temsilciler, müşterilerinin akıllı telefon kameralarından gördüklerini görebilir ve onları çözümlere görsel olarak yönlendirebilir.
Fixzy Assist; problem çözümü, ölçümler, bakım kontrolleri ve acil durumlar için mobil veya masaüstü bilgisayarlarını kullanarak tüketiciye canlı ve denetlenebilir video ile hızlıca bağlanan teknisyenl eri veya çağrı merkezlerini destekler. Böylece harcamaları azaltır ve müşteri deneyimini iyileştirir. Eksiksiz bir şekilde baştan sona bir deneyim sunarak platformun bir teknisyen tarafından yerinde kullanılmasına olanak tanıyarak ilk seferde sorun giderme oranlarını yükseltir ve tam denetim verimliliğine sahip üç boyutlu dijital ikiz teknolojisi sağlar. Fixzy Assist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Cyara, hata riskini azaltırken dijital kanallarda ve ses kanallarında kusursuz müşteri yolculukları sunmayı hızlandırır.
Cyara’nın ödüllü Otomatik CX Güvencesi platformu, dünyadaki pek çok tanınmış markanın daha az çaba, maliyet ve riskle kusursuz müşteri deneyimleri sunmasına yardımcı olmaktadır. Cyara, tasarımdan işlev ve gerileme testine, yük test etmeye ve üretim izlemeye kadar, CX yazılımı geliştirme yaşam döngüsünün tamamını destekler. Böylece dijital kanallarda ve ses kanallarında geniş ölçekte ideal müşteri yolculuklarını tasarlamaya, oluşturmaya ve korumaya olanak sağlayarak müşterilerin görebildiği kusurların ortaya çıkma riskini azaltır. Cyara hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Her kanaldan her konuşmayı sorunsuzca geliştirmenizi sağlayan hızlı, basit ve güvenli birlikte inceleme ve iş birliği teknolojisi.
Surfly, her kanaldan her sohbeti sorunsuz bir şekilde geliştirmenize ve yan yana oturuyormuşsunuz gibi müşterilerle etkileşim kurmanıza olanak tanıyarak müşteri deneyiminde yenilik yaratmanızı sağlayan iş birliği teknolojisi sunar. Surfly, her müşteri deneyimi akışına uyacak şekilde kolayca özelleştirilir. Birlikte inceleme oturumlarını doğrudan sitenizden veya platformunuzdan başlatabilir ve markanızla eşleşmesi için görünüm ve hissini değiştirebilirsiniz. Surfly her cihazda anında çalışır; yazılım indirmeye ve kod eklemeye gerek yoktur. Surfly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
LiveCaller; sohbet, çağrı, sosyal mesajlaşma uygulamaları gibi farklı iletişim kanallarını tek bir platformda birleştiren hepsi bir arada çözümdür.
Sohbet: Müşteriler mesaj, dosya alışverişinde bulunabilir ve müşteri hizmetlerine puan verebilir. Web çağrısı: Müşteriler, doğruca web sayfası üzerinden çağrı yapabilir, böylece bu çağrılar tamamen ücretsiz hale gelir. Çok kanallı gelen kutusu: Farklı mesajlaşma platformlarından gelen iletişimleri tek bir panoda birleştirir. Geri arama: Müşteri hizmetlerinin sizi geri araması için telefon numaranızı ve tercih edilen arama saatini girmeniz yeterlidir. Birlikte göz atma: Temsilcilerin ve müşterilerin bir web sitesinde iş birliği içinde “gezinmelerini” sağlar. LiveCaller hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) için mikro anket platformu ile müşteri deneyimini optimize edin.
Modern hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için oluşturulmuş mikro anket platformu Refiner ile hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) müşteri deneyiminizi optimize edin. Büyük ölçüde yapılandırılabilir uygulama içi anket pencere öğeleriyle kullanıcılarınıza, ürününüzü kullandıkları sırada istediğiniz soruyu yöneltin. NPS, CSAT veya CES anketleri gibi müşteri başarısı metriklerini birden fazla kanalda izleyin. Ardından, dönüşümleri artırmak ve müşterilerinizi daha yüksek oranda elinizde tutmak için bu bilgilerden faydalanın. Refiner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Şirketlerin kişiselleştirilmiş, optimize edilmiş ve senkronize dijital müşteri deneyimleri oluşturmasına ve test etmesine yardımcı olur.
Çeviklik için tasarlanan Dynamic Yield, ekiplerin deneyimleri hızlı bir şekilde konseptten uygulamaya geçirmesine, tek bir platformla çalışarak operasyonel bağımsızlık kazanmasına, aynı birleşik merkez aracılığıyla tüm müşteri yolculuğunu etkilemesine, uzman ekibimiz ve ölçeklendirilebilir yapay zeka desteği sayesinde daha az insanla daha fazlasını yapmasına ve değeri daha hızlı görmesine olanak tanır. Dynamic Yield hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Uygulamanızda dijital deneyimleri analiz etmek için eksiksiz bir çözüm.
UserExperior, ürün, tasarım ve mühendislik ekiplerinin, uygulama kullanıcı deneyimleri hakkında güçlü bilgiler edinmelerini sağlayan kalitatif bir analiz çözümüdür. Oturumun yeniden oynatılması, ısı haritaları, huniler ve kullanıcı yolculukları yoluyla uygulamanızı tanıyın. Çözümlerimiz, veriye dayalı görsel öngörüler ile ekiplerin uygulamanızdaki bozuk deneyimleri tespit etmek ve düzeltmek için olayların ötesine bakmalarını sağlar. UserExperior hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi