15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Müşteri Deneyimi Yazılımı

Müşteri Deneyimi Yazılımı (CXM veya CEM olarak da kısaltılır) müşteri geri bildirimlerini toplamaya, düzenlemeye ve izlemeye yardım eder. Bu yazılım, metin tabanlı geri bildirimi daha sonra pazarlama amacıyla kullanılabilecek sayısal bilgilere dönüştürme amaçlı araçlardan müşteri görüşlerini toplama amaçlı çeşitli uygulamalara kadar birçok özellik içerir. Müşteri Deneyimi Yazılımı Anket Oluşturma Programı, Müşteri Memnuniyeti Yazılımı ve Müşteri Sadakat Programı ile ilişkilidir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Müşteri Deneyimi Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster

65 sonuç

Pipedrive, satış ekiplerinin organize olmasını sağlayan bir satış yönetimi aracıdır. Satışların tamamlanmasını sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olur. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, özellikle aktiviteye dayalı satış için müşteri deneyiminin önemini dikkate almaktadır. Harika özellikleri ve entegrasyonlarıyla, kullanımı kolay bu satış CRM’si sayesinde, satış elemanları artık onlar için en önemli şeylere odaklanabiliyor. Satış personeli tarafından oluşturulan CRM’si deneyin, müşterilerinizi anlamakta veya satışları tamamlamakta yaşadığınız sıkıntıları azaltın. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Performans, kalite yönetimi ve müşteri memnuniyetini artıran konuşma analizi çözümü. VoiceAnalytics hakkında daha fazla bilgi
VoiceAnalytics, hem ticari faaliyetlerde hem de müşteri hizmetleri faaliyetlerinde, çağrı merkezlerinde performansı, kalite yönetimini ve müşteri memnuniyetini artıran bir konuşma analizi çözümüdür. Yapay zeka tabanlı olan bu çözüm, güçlü bir dil motoru ve makine öğrenimi algoritmalarıyla oluşturulmuştur. Konuşmayı metne dönüştürmeyi yüksek doğrulukla işleyebilir ve anahtar kelimeleri tanıyarak aramaların tamamında belirli içeriklerin tespit edilebilmesini sağlar. VoiceAnalytics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Zoho CRM Plus, satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri ekiplerini tek bir arayüzde birbirine bağlayan birleşik bir müşteri deneyimi platformudur. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM Plus satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri ekipleriniz arasındaki boşluğu kapatmanıza ve olağanüstü bir müşteri deneyimi sunmanıza yardımcı olan sektörün ilk birleşik müşteri deneyimi platformudur. Satış otomasyonu, ziyaretçi takibi, akıllı sohbet robotları, müşteri hizmetleri, proje yönetimi, e-posta pazarlama, sosyal medya, müşteri anketleri, yerleşik yapay zeka ve birleşik analitikleri tek bir platformda birleştirir. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, temiz bir arayüz ve özelleştirilebilir modüllerle kullanıcı dostudur. Modülleri kolayca ilişkilendirin, canlı sohbet seçenekleri, ürün içi başlıklar ve diğer birçok özellikle mevcut ve potansiyel müşterilerin etkileşim kurmasını sağlayın. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Lokulus, tüketici odaklı işletmelere iş süreci otomasyonu araçları sunan bir teknoloji platformudur. Lokulus hakkında daha fazla bilgi
Lokulus, tüketici odaklı işletmelere yapay zeka destekli süreç otomasyonu sağlayan bir teknoloji şirketidir. Platform, kuruluşların ihtiyaçları gelişip arttıkça otomatik iş akışlarını akıllı bir şekilde yönetmelerini ve uyarlamalarını destekler. Güvenilir bir bağımsız danışman olarak, benzersiz zorluklarını kavramak için müşterilerle yakın iş birliği yapılır. Uzmanlık ve teknoloji avantajıyla özel gereksinimlere göre tasarlanan çözümler, kuruluşlara mükemmel uyum sağlar. Lokulus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
LocalClarity, birden fazla konumda faaliyet gösteren işletmeler ve kurumlar için dünyanın en ölçeklenebilir inceleme ve yerel arama yönetimi platformlarından biridir. LocalClarity hakkında daha fazla bilgi
LocalClarity, birden fazla konumda faaliyet gösteren işletmeler ve kurumlar için dünyanın en ölçeklenebilir inceleme ve yerel arama yönetimi platformlarından biridir. Müşterilerinin doğrudan inceleme yanıtları yoluyla ilişkiler geliştirmelerine, yerel arama trafiğini artırmalarına, müşteri geri bildirim eğilimleri hakkında bilgi edinmelerine, yetersiz performans gösteren konumları belirlemelerine ve en iyi uygulamaları keşfetmelerine yardımcı olur. 10 ila 10.000 konumda faaliyet gösteren işletmeler ve her ölçekteki kurumlar için yapılandırılmıştır. İtibar fark yaratır. Kontrolü elinize alın. LocalClarity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Piyasada önde gelen anket platformlarından biri.
Fortune 500’ün %98’i tarafından güvenilen ve dünya çapında 335.000’den fazla kuruluşta kullanılan SurveyMonkey platformu, geri bildirimi eyleme dönüştürerek milyonlarca kişiye gelişmeyi ve yenilikçiliği destekleme yöntemi sunar. Müşteriler, çalışanlar veya hedef kitlenize hitap eden, uzmanlarca yazılmış anket şablonlarına erişin. Dakikalar içinde basit veya gelişmiş anketler oluşturun. SurveyMonkey’in neden dünya genelinde önde gelen anket platformu olduğunu keşfedin. SurveyMonkey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Zendesk müşteri deneyimi yazılımı, müşterilerle en sevdikleri kanallardan bağlantı kurmanıza ve geniş ölçekte daha akıllı hizmet sunmanıza yardımcı olur.
Zendesk, modern müşteri desteği yazılımıyla olağanüstü deneyimler ve kalıcı bağlantılar oluşturmaya yardımcı olur. Kullanışlı, çok kanallı özellikleri sayesinde, müşterilerinizle en sevdikleri uygulama ve cihazlar üzerinden bağlantınızın sürdürülmesi hızlı ve kolaydır. Zendesk, tüm görüşmeleri merkezileştirerek hem temsilcilerin hem de müşterilerin işini kolaylaştıran ölçeklenebilir bir destek çözümüdür. Uygulama sonrasında, müşterilerin %60'ı CSAT puanlarında artış olduğunu bildiriyor. Müşteri deneyimi devrimine katılın. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Freshdesk, dünya çapında 50.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil, 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Zoho Desk, şirketinizin müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan web tabanlı bir müşteri hizmetleri uygulamasıdır. Zoho Desk ile temsilciler daha üretken, yöneticiler daha etkili ve müşteriler daha güçlü olur. Özelleştirilebilir, kullanışlıdır ve bir servete mal olmaz. Zoho’nun 40’tan fazla güçlü iş yazılımı paketinin bir parçası olan Zoho Desk, müşteri hizmetlerini şirketin merkezine yerleştirme gücü sağlar. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Jotform Kurumsal, işletmelerin geri bildirim toplama ve düzenleme sürecini yönetmesine yardımcı olur.
Jotform Kurumsal, özel bir müşteri deneyimi sunmak isteyen işletmeler için hepsi bir arada müşteri geri bildirimi toplama, düzenleme ve NPS (net tavsiye skoru) yazılımı sunar. Jotform Kurumsal, NPS'yi hesaplamaktan otomatik yanıt e-postaları tasarlamaya kadar, müşteri deneyimini hızla iyileştirmenize yardımcı olacaktır. Ücretsiz deneme sürümü için hemen yerinizi ayırtın. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her büyüklükteki şirket için üst düzey yardım masası çözümüyle mükemmel müşteri hizmetleri sağlayın.
LiveAgent, 200'den fazla uyumlu entegrasyon içeren bulut tabanlı bir yardım masası yazılımıdır. Müşterinizin deneyimini geliştirin ve tüm iletişimleri tek bir ortak şirket gelen kutusundan yönetin. Sosyal medya entegrasyonunun, sınırsız bilet geçmişinin, çağrı kayıtlarının, karma bilet akışlarının ve daha fazlasının keyfini çıkarın. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük ücretsiz deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
İlgi çekici, platformdan bağımsız ve göze hoş görünen anketler oluşturun. Hem büyük hem de küçük şirketlere ve bireylere geribildirim toplamalarında destek oluyoruz.
SurveyLegend, ilgi çekici, platformdan bağımsız ve göze hoş görünen yeni nesil çevrimiçi anket yazılımıdır. Hem büyük hem de küçük şirketlere ve bireylere mobil dostu, harika anketler oluşturmaları için destek veriyoruz. Artık bilgisayarınızda veya tabletinizde harika görünen anketler oluşturabilir, istediğiniz gibi anketinizin görünümünü özelleştirebilir, toplanan verileri göz alıcı ve bilgi verici grafiklerle görselleştirebilirsiniz. Anketler, sürükle ve bırak özelliğiyle kolayca oluşturulabilir ve aracımızı kullanmak için pazar araştırması uzmanı olmanız gerekmez. SurveyLegend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz müşteri deneyimi ve müşteri ilişkileri yönetim platformudur.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz müşteri başarısı ve müşteri ilişkileri yönetim platformudur. Bulutta veya açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinizde kullanılabilir. Sınırsız müşteri adayı, anlaşma, iletişim kişisi, şirket, fiyat teklifi, fatura ve randevu planlama. Ücretsiz plana ayrıca e-posta pazarlaması ve ses iletimi dahildir. Üst sürümlerinde satış ve pazarlama otomasyonu, toplu SMS, kampanya yönetimi ve birden fazla satış hattı desteği bulunmaktadır. 18 farklı dilde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Müşterilerinize web sitesi sohbeti ve mobil mesajlaşma kanallarıyla üst düzey müşteri hizmetleri deneyimi sunun. Userlike ile web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edebilirsiniz. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Kullanımı kolay, ödüllü ve güçlü özelliklere sahip anket platformu. Tüm cihazlarda çalışır.
Survio, müşteri deneyimini ölçmenize ve iyileştirmenize yardımcı olacak güçlü özelliklere sahip çevrimiçi anket platformudur. Çalışma alanlarında iş arkadaşlarınızla iş birliği yapın, görevleri ve izinleri belirleyin. SSO ile çalışanlarınız ve personeliniz için güvenliği sağlayın. API erişimiyle iş akışlarınızı otomatikleştirin ve Zapier aracılığıyla verilerinizi yüzlerce popüler uygulamaya entegre edin. Yerleşik BI panolarını kullanın ve gelen kutunuza düzenli olarak gönderilmelerini sağlayın. ISO 27001 sertifikalı Survio sıkı GDPR standartlarına uymaktadır. Survio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Canlı sohbet ve sohbet robotlarıyla üst düzey müşteri desteği sunma ve satış geliştirme olanağı sağlayan Tidio, bir müşteri deneyimi platformudur.
Tidio, müşteri destek seviyenizi yükselten ve daha fazla satış elde etmenize yardımcı olan güçlü ve hepsi bir arada bir müşteri deneyimi platformudur. Kolayca erişilebilen canlı sohbet aracı, işletmenizi 7/24 erişilebilir hale getirirken yapay zeka destekli sohbet robotları müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak ilgilenir, böylece daha fazla satış yapabilirsiniz. Ayrıca Messenger, Instagram, canlı sohbet ve e-postayı Tidio Multichannel’a bağlayabilir ve tüm mesajları tek bir yerden ve mobilden yanıtlayabilirsiniz. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Nicereply, destek ekipleri için müşteri memnuniyeti anket aracıdır. CSAT, NPS ve CES’yi ölçmek için tek tıklamayla anketler oluşturup gönderin.
Nicereply, destek ekipleri için tasarlanmış bir müşteri memnuniyeti anket aracıdır. Microsoft, Lenovo ve Hubspot gibi şirketlerdeki ekipler Nicereply’ı kullanarak şunları yapabilmektedir: - Her temsilci, ekip veya şirket için CSAT’yi (müşteri memnuniyeti puanı), NPS’yi (net tavsiye puanı) ve CES’yi (müşteri çaba puanı) ölçme - Bir bileti çözümledikten sonra otomatik olarak çözüm sonrası e-posta anketleri gönderme - Her e-postanın altında müşterilerden geri bildirim isteme - Anket yanıtı oranlarını %200 artırma - Yardım masasındaki verileri görme ve buna göre tetikleyiciler ayarlama - Markalama, sorular ve ölçeklere göre anketleri özelleştirme Nicereply hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Müşteri deneyimi süreçlerinin (NPS, CSAT, CES) oluşturulmasına yönelik yardım sunmaktadır. Dünya standartlarında desteği deneyin. Yazılımınızla entegre edin.
Büyük markalara kıyasla en büyük avantajlarından biri uygun fiyatları ve uzman müşteri başarı ekibidir. Müşteri deneyimi süreçlerinizi oluşturmanıza, entegre etmenize ve otomatikleştirmenize yardımcı olur. Startquestion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
Müşteriler, işletmelerle etkileşim için en çok sohbet yöntemini tercih ediyor. İşte bu nedenle amoCRM, müşterilerle onların istediği şekilde bağlantı kurmak için oluşturuldu. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Zoho Creator, işinizi yürütmek için size özel, mobil kullanıma hazır uygulamalar oluşturmanıza yardımcı olan düşük kodlu bir uygulama geliştirme platformu/yazılımıdır.
Zoho Creator, teknik uzmanlık düzeyiniz fark etmeksizin tamamen kendi başınıza özel uygulamalar oluşturmanıza yardımcı olan temel yazılımları/araçları sağlayan düşük kodlu uygulama geliştirme platformudur. Her iş süreci benzersiz ve birbirinden farklı olduğunda, tek bir yazılımla hepsini çözmek olası değildir. İşte bu yüzden dünya genelinde 7 milyon kullanıcı, benzersiz iş süreçlerini yönetmek için 6 milyon özel uygulama oluşturdu. Örnek vaka çalışmalarını izleyin. Zoho Creator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Randevu almanın yeni ve daha iyi yolu. İşletmenizi Bookafy ile otomatikleştirmeye başlayın. Ücretsiz deneme dahildir. Kredi kartı gerekmez.
Bookaf pazardaki en güçlü özellik kümelerinden birine sahiptir… Temel farklılığı tasarımından kaynaklanmaktadır. Güzel bir rezervasyon sayfası ve/veya web siteniz için sorunsuz bir light box entegrasyonu sunuyoruz (bunları sizin için ücretsiz olarak kurabiliriz.). Tasarım bilincine sahipseniz ve markanızı iyi yansıtan bir yazılım arıyorsanız… Bookafy’yi deneyin. Evet, Google, Ical, Outlook, Office 365 ve Outlook Exchange ile 2 yönlü senronizasyona, bir açık API’ye, ödemeler, sınıflar, sınırsız kullanıcı, sınırsız randevu türü ve daha pek çok özelliğe sahiptir. Bookafy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
Smartlook, web siteleri ve mobil uygulamalar için sürekli açık kayıtlara, ısı haritalarına, otomatik olay ve hunilere sahip bir nitel analiz çözümüdür
Smartlook, her boyuttan ve endüstriden 300.000’den fazla işletmenin kullanıcı eylemlerinin ardındaki nedenleri öğrenmelerine yardımcı olan web ve mobile yönelik bir nitel analiz çözümüdür. Kullanıcılar neden uzaklaşıyor veya bu özelliği kullanmıyorlar? Tahminleri ortadan kaldırın: Daima açık ziyaretçi kayıtları ve ısı haritaları gerçek kullanıcı davranışını gösterirken, otomatik olay izleme ve dönüşüm hunileri davranıştaki eğilimleri ortaya çıkarır. Smartlook sadece sayılar ve grafikler sunmakla kalmayıp, kullanıcıların neden bu şekilde davrandıklarını da anlatır. Smartlook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Segmentasyonu
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Katılım İzleme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi