Türkiye Yerel ürünleri göster
841 sonuç
Pipedrive, satış ekiplerinin organize olmasını sağlayan bir satış yönetimi aracıdır. Satışların tamamlanmasını sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olur. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, özellikle aktiviteye dayalı satış için müşteri deneyiminin önemini dikkate almaktadır. Harika özellikleri ve entegrasyonlarıyla, kullanımı kolay bu satış CRM’si sayesinde, satış elemanları artık onlar için en önemli şeylere odaklanabiliyor. Satış personeli tarafından oluşturulan CRM’si deneyin, müşterilerinizi anlamakta veya satışları tamamlamakta yaşadığınız sıkıntıları azaltın. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz müşteri deneyimi ve müşteri ilişkileri yönetim platformudur. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz müşteri başarısı ve müşteri ilişkileri yönetim platformudur. Bulutta veya açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinizde kullanılabilir. Sınırsız müşteri adayı, anlaşma, iletişim kişisi, şirket, fiyat teklifi, fatura ve randevu planlama. Ücretsiz plana ayrıca e-posta pazarlaması ve ses iletimi dahildir. Üst sürümlerinde satış ve pazarlama otomasyonu, toplu SMS, kampanya yönetimi ve birden fazla satış hattı desteği bulunmaktadır. 18 farklı dilde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, temiz bir arayüz ve özelleştirilebilir modüllerle kullanıcı dostudur. Modülleri kolayca ilişkilendirin, canlı sohbet seçenekleri, ürün içi başlıklar ve diğer birçok özellikle mevcut ve potansiyel müşterilerin etkileşim kurmasını sağlayın. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, tam donanımlı bir yardım masası yazılımıdır. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Siz de onlara katılın ve rekabet avantajı elde edin. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent; canlı sohbet, telefon desteği, sosyal medya entegrasyonları, destek portalı ve API dahil 170’i aşkın yardım masası özelliğine sahip zengin bir çok kanallı yardım masası yazılımıdır. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
İlgi çekici, platformdan bağımsız ve göze hoş görünen anketler oluşturun. Hem büyük hem de küçük şirketlere ve bireylere geribildirim toplamalarında destek oluyoruz. SurveyLegend hakkında daha fazla bilgi
SurveyLegend, ilgi çekici, platformdan bağımsız ve göze hoş görünen yeni nesil çevrimiçi anket yazılımıdır. Hem büyük hem de küçük şirketlere ve bireylere mobil dostu, harika anketler oluşturmaları için destek veriyoruz. Artık bilgisayarınızda veya tabletinizde harika görünen anketler oluşturabilir, istediğiniz gibi anketinizin görünümünü özelleştirebilir, toplanan verileri göz alıcı ve bilgi verici grafiklerle görselleştirebilirsiniz. Anketler, sürükle ve bırak özelliğiyle kolayca oluşturulabilir ve aracımızı kullanmak için pazar araştırması uzmanı olmanız gerekmez. SurveyLegend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
İşletmeler için araştırma tabanlı veri toplamaya, paylaşmaya ve bu veriler üzerinden işbirliği yapmaya yardımcı olan mobil ve bulut tabanlı pazar araştırması çözümü. SurveyMonkey Enterprise hakkında daha fazla bilgi
SurveyMonkey Enterprise, gelişmiş güvenlik ve uyumluluk özellikleriyle büyüme ve yeniliği geniş ölçekte artırmak için işletmelerin kritik geri bildirim almasını ve harekete geçmesini sağlar. Karar almayı güçlendirmek ve iş akışlarını otomatikleştirmek için anket geri bildirimlerinizi teknoloji yığınınıza entegre edin. SurveyMonkey’nin ürünleri, kurumsal çözümleri ve entegrasyonları 335 binden fazla kuruluşun daha iyi müşteri deneyimleri sunmasına, çalışanları daha yüksek oranda elde tutmasına, büyüme ve yenilik sağlamasına olanak tanımaktadır. SurveyMonkey Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Zonka Feedback CX platformu çok kanallı anket ve geri bildirim yazılımıdır. Çalışan ve müşteri deneyimlerini ölçün, geliştirin ve dönüştürün. Zonka Feedback hakkında daha fazla bilgi
Zonka Feedback CX platformu, müşteri deneyimini yönetme şeklinizi dönüştüren çok kanallı bir anket ve geri bildirim yazılımıdır. Net tavsiye skoru, müşteriye gösterilen özen skoru ve müşteri memnuniyeti skoru dahil olmak üzere doğru CX (müşteri deneyimi) metriklerini ölçün. iPad, tabletler, akıllı telefonlar, çevrimiçi e-posta ve SMS gibi birden fazla kanaldan geri bildirim alın ve anketler gerçekleştirin. Zonka Feedback; Ölçüm, Analiz ve Büyüme için iyi bir platform sağlayarak müşteri deneyimi ve geri bildirimi sayesinde müşteri memnuniyetine ulaşmanıza yardımcı olur. Zonka Feedback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Zoho CRM Plus, satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri ekiplerini tek bir arayüzde birbirine bağlayan birleşik bir müşteri deneyimi platformudur. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM Plus satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri ekipleriniz arasındaki boşluğu kapatmanıza ve olağanüstü bir müşteri deneyimi sunmanıza yardımcı olan sektörün ilk birleşik müşteri deneyimi platformudur. Satış otomasyonu, ziyaretçi takibi, akıllı sohbet robotları, müşteri hizmetleri, proje yönetimi, e-posta pazarlama, sosyal medya, müşteri anketleri, yerleşik yapay zeka ve birleşik analitikleri tek bir platformda birleştirir. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Wonderflow’un tahmini yapay zekası, rekabetçi pazarlarda başarıyı yakalamanıza yardımcı olmak için her türlü müşteri geri bildirimini anlamlandırır. Wonderflow hakkında daha fazla bilgi
Her gün milyonlarca ürün incelemesi yazılıyor. Wonderflow, bu son derece geniş müşteri geri bildirim akışını analiz ederek kazandıran kararlara dönüştürmek için kullanılan en basit yapay zeka tabanlı çözümlerden biridir. Wonderflow Unified VoC Analytics, B2C şirketlerinin çevrimiçi incelemeler, destek merkezi kayıtları ve NPS (net tavsiye puanı) gibi tüketici geri bildirimlerinden değer elde etmesine yardımcı olur. **Wonderflow tüketici elektroniği, sigorta, lojistik, lastik ve kozmetik şirketleri için uygundur.** Wonderflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Pobuca Experience Cloud, müşterilerin tüm temas noktalarında söylediklerini analiz etmek için yapay zekadan yararlanır ve müşteri deneyimi metrikleri ve VoC (müşterinin sesi) içgörüleri üretir. Pobuca Experience Cloud hakkında daha fazla bilgi
Pobuca Experience Cloud, müşteri deneyimini ölçmenize, KPI’lara (temel performans göstergeleri) dayalı doğru stratejiyi tasarlamanıza ve ardından kişiselleştirme yoluyla sadakat, müşteri hizmetleri ve müşteri bağlılığını geliştirmenize yardımcı olabilir. Pobuca Experience Cloud müşterilerin her temas noktasında (aramalar, e-postalar, sohbetler, sosyal vb.) ne dediklerini analiz etmek için yapay zekadan yararlanır ve müşteri deneyimi metrikleri ile müşterinin sesi içgörülerini üretir. Analiz edilmeyen ve kullanılmadan bekleyen verileri analiz ederek müşteri deneyimi ve sadakatini otomatik olarak ölçer. Pobuca Experience Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Otomatik pazarlama kampanyaları aracılığıyla kişiselleştirilmiş müşteri yolculukları oluşturmak için milyarlarca etkinliği gerçek zamanlı olarak toplar ve işler. Evam hakkında daha fazla bilgi
Evam, sürekli zeka özellikleriyle müşteri yolculuğu düzenlemesinde uzmanlaşmış önde gelen bir teknoloji şirketidir. Günde 600’den fazla son kullanıcıya ulaşan Evam, maksimum işletme değerinin elde edilmesi için gerçek zamanlı olarak doğru işlemin yapılması için milyarlarca temas noktasını işliyor. Evam’ın benzersiz çözümleri, işletmelerin gerçek zamanlı müşteri yolculukları oluşturmalarına ve tüm kanallarda yapay zeka tabanlı tahmin teknolojisine sahip pazarlama otomasyonu çözümleri aracılığıyla bir sonraki en iyi teklifi göstermelerine yardımcı olur. Evam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Piyasada önde gelen anket platformlarından biri.
Fortune 500’ün %98’i tarafından güvenilen ve dünya çapında 335.000’den fazla kuruluşta kullanılan SurveyMonkey platformu, geri bildirimi eyleme dönüştürerek milyonlarca kişiye gelişmeyi ve yenilikçili ği destekleme yöntemi sunar. Müşteriler, çalışanlar veya hedef kitlenize hitap eden, uzmanlarca yazılmış anket şablonlarına erişin. Dakikalar içinde basit veya gelişmiş anketler oluşturun. SurveyMonkey’in neden dünya genelinde önde gelen anket platformu olduğunu keşfedin. SurveyMonkey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Hootsuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Zendesk Support is the leading help desk software built for better customer experiences.
Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations. The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Freshdesk, dünya çapında 50.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil, 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Zoho Desk, şirketinizin müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan web tabanlı bir müşteri hizmetleri uygulamasıdır. Zoho Desk ile temsilciler daha üretken, yöneticiler daha etkili ve müşteriler daha güçlü olur. Özelleştirilebilir, kullanışlıdır ve bir servete mal olmaz. Zoho’nun 40’tan fazla güçlü iş yazılımı paketinin bir parçası olan Zoho Desk, müşteri hizmetlerini şirketin merkezine yerleştirme gücü sağlar. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often.
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often with text, email, and mobile app marketing tools. We provide you with a free Customer Touchscreen to sign up customers easily. With AutoPilot and Unlimited Promotions, stay top of mind by automatically reaching out to your customers with the right offer at the right time. We also provide detailed reporting on your customers' visit and spend behaviors. FiveStars hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Jotform Enterprise helps businesses manage the feedback collection & organization process.
Jotform Enterprise provides an all-in-one customer feedback collection, organization, and NPS software for businesses looking to provide an unparalleled customer experience. From calculating NPS to designing autoresponder emails, Jotform Enterprise will help you skyrocket customer experience. Book a free demo today! Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Intercom is a Customer Communications Platform that offers an unparalleled user experience, engaging customers across their lifecycle.
Intercom is the Engagement OS, an open channel between customer and business that is in the product, in the moment, and on their terms. We break down silos, unifying data and systems to create an ongoing dialogue, so companies can make the most of every opportunity. Intercom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Give each customer the experience they deserve. Engage your customers & build trust with the Trustpilot customer review management tool
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage and build trust with their customers. It gives brands the ability to provide an all around better experience, increasing LTV, conversion rates & ROI. Easily collect, manage & display reviews to stand out in Search where it matters most. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more! Trustpilot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
An experience management platform for organizations of all sizes that seamlessly automates data collection and analysis.
Experience management platform by Sogolytics seamlessly automates data collection and analysis for organizations of all sizes. From designing and distributing a questionnaire to analysis and closing the loop, the platform does everything with ease and at a level of sophistication that is rare in the industry. Sogolytics is differentiated by its best-in-class, 24/7 customer support, deep analytics, industry-leading data security, and its ability to scale with organizations' growing needs. Sogolytics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Müşterilerinize web sitesi sohbeti ve mobil mesajlaşma kanallarıyla üst düzey müşteri hizmetleri deneyimi sunun. Userlike ile web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edebilirsiniz. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Typeform makes forms fun for your customers, so you get better data.
Who thought completing a form or survey could be... enjoyable? Typeform's beautiful interface (fully customizable to your brand) makes it feel like a friendly conversation by asking one question at a time. A better customer experience means better data for you. Typeforms are easy to make and with over 120 integrations, you can send data automatically wherever you need it. Typeform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Birdeye is an all-in-one Experience Marketing platform for multi-location businesses.
Birdeye is an all-in-one customer experience platform. Over 80,000 businesses use Birdeye every day to attract new leads with Listings, Reviews and Referrals, convert them into customers with Webchat and Payments, and delight those customers with Surveys, Ticketing, and Insights - all in one place. Birdeye hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Drive satisfaction, expand relationships and ensure long-term loyalty with social customer care | Try Sprout Free
Sprout Social offers powerful social customer care solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout supports Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn and Google+ & integrates with Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly & UserVoice. | Try Sprout Free For 30 Days. Sprout Social hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Kullanımı kolay, ödüllü ve güçlü özelliklere sahip anket platformu. Tüm cihazlarda çalışır.
Survio, müşteri deneyimini ölçmenize ve iyileştirmenize yardımcı olacak güçlü özelliklere sahip çevrimiçi anket platformudur. Çalışma alanlarında iş arkadaşlarınızla iş birliği yapın, görevleri ve izinleri belirleyin. SSO ile çalışanlarınız ve personeliniz için güvenliği sağlayın. API erişimiyle iş akışlarınızı otomatikleştirin ve Zapier aracılığıyla verilerinizi yüzlerce popüler uygulamaya entegre edin. Yerleşik BI panolarını kullanın ve gelen kutunuza düzenli olarak gönderilmelerini sağlayın. ISO 27001 sertifikalı Survio sıkı GDPR standartlarına uymaktadır. Survio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Improve your customer experience with Hotjar. An intuitive, visual way to discover, consolidate, and communicate user needs.
Great customer experience requires daily focus. Use Hotjar Heatmaps & Session Recordings to see how people interact with your website and identify pain points or blockers in the customer journey. Use Surveys & Feedback to hear directly from your users and bring the voice of the customer to your decision-making. Hotjar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Podium makes it easy for your business to deliver an optimal customer experience by bringing all your channels into a single inbox.
Customers today have so many ways to reach your business and each expects the best customer experience possible. Podium brings them all into one inbox¿text messages, social media, website leads, and even email, all organized and simplified in an intuitive way to allow you to deliver the best experience. No more jumping back and forth between seven different accounts and lead sources; manage every customer communication simply and quickly, with the personal interactions that your customers want. Podium hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Cloud CX Solution with Practical AI- Inbound, Outbound, ACD, IVR, CTI, Chat, Email, Social, Call Recording, and CRM Integration.
Five9 brings the power of Practical AI to the contact center to create smart, personalized omnichannel CX over the phone, web, chat, email, mobile and social. Predict the reason for the inquiry with customer intend data. Use intelligent routing to get your customers to the right agent. Provide intuitive self-service options to your customers. Automatically sync interactions to your CRM. Monitor, coach and report on performance in real-time. See why 2000+ customers trust Five9. Five9 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Zenvia Conversion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Weave hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Swell helps you modernize your customer journey and harness customer feedback to grow your business.
Swell helps local businesses modernize their customer experience and harness the testimonials of happy customers to fuel growth. It offers text message management for everything from personalized reminders to automated campaigns. It helps simplify your customer feedback loop with automatic review and survey invite text messages and customer sentiment tracking. Swell empowers you to use reviews to stand out online and grow your business. Swell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform with data-driven, integrated solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, and more.
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform that helps thousands of brands accelerate direct-to-consumer growth. Our single-platform approach integrates data-driven solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, subscriptions, and more. Brands with Yotpo are empowered to create smarter, higher-converting experiences that spark and sustain customer relationships. We integrate with the tools you use every day, like Google, Instagram, top eCommerce platforms, and the rest of your tech stack. Yotpo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Alchemer is the only CX and VoC solution that helps mid-sized companies become truly customer-centric. No per response fees.
Alchemer is the only Customer Experience (CX) and Voice-of-the-Customer (VoC) platform designed to help mid-sized companies transform into truly customer-centric organizations by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in every department. Hyper-personalized and actioned around the customer, ensuring that you effectively ask, act and analyze all customer feedback. No per-response fees or hidden costs, ever. Alchemer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Nicereply, destek ekipleri için müşteri memnuniyeti anket aracıdır. CSAT, NPS ve CES’yi ölçmek için tek tıklamayla anketler oluşturup gönderin.
Nicereply, destek ekipleri için tasarlanmış bir müşteri memnuniyeti anket aracıdır. Microsoft, Lenovo ve Hubspot gibi şirketlerdeki ekipler Nicereply’ı kullanarak şunları yapabilmektedir: - Her temsilci, ekip veya şirket için CSAT’yi (müşteri memnuniyeti puanı), NPS’yi (net tavsiye puanı) ve CES’yi (müşteri çaba puanı) ölçme - Bir bileti çözümledikten sonra otomatik olarak çözüm sonrası e-posta anketleri gönderme - Her e-postanın altında müşterilerden geri bildirim isteme - Anket yanıtı oranlarını %200 artırma - Yardım masasındaki verileri görme ve buna göre tetikleyiciler ayarlama - Markalama, sorular ve ölçeklere göre anketleri özelleştirme Nicereply hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
The #1 white-label review management and marketing platform for marketers, agencies and SEOs.
White-label review management for marketers, agencies, SEO specialists and enterprises. Grade.us has 10,000+ users automating the review generating process on sites like Google, Facebook and 100+ industry-specific review sites. Monitor reviews across 100+ review sites so you always know whats being said about your company. Turn your best reviews into SEO-friendly web and social content providing social proof for your business. Grade.us hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Qualtrics CustomerXM makes it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey.
Qualtrics CustomerXM (CX) is the worlds most agile platform for customer experience improvement, making it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey and incorporate customer feedback into every decision. With flexible role-based dashboards, dynamic case management, and full CRM integration, you have the power to deliver unmatched customer experience. Request a personalized demo or sign up for a free account to get started! Qualtrics CustomerXM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Influitive is a customer engagement and loyalty platform, helping B2B companies acquire, grow, and retain customers - at scale.
Influitive is the market-leading advocacy, community, and engagement platform of choice for the world’s most customer-obsessed brands. Leverage the advanced segmentation and gamification engine to drive continuous engagement and guide customer journeys. Influitive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Front is more than a communication hub — it’s how 7500+ companies build lasting business relationships.
Yes—you can scale and keep the human touch. Front is a customer communication hub that combines the simplicity of the email inbox with the automation and insights of a CRM. Front makes it easy for teams to send personalized replies faster, organize messages across channels, and always delight a customer. As your needs change, Front's flexible workflows change with you. Teams of 5 and 5,000 alike use Front to scale their communication without compromising on quality or efficiency. Front hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves.
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves. And we’re still leading! Let us show you what you should expect from an integrated, patient acquisition and engagement solution! As the individual practices we started out serving have grown, we’ve added specialized features for multi-unit operations. We now support many of the nation’s largest health systems and retail-based networks. Solutionreach hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Easy to use and update, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers & staff
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. KnowledgeOwl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. SAP Customer Experience hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Improve the customer experience with Pendo. Curate the perfect first impression with an intuitive, frustration-free experience.
Deliver digital experiences that customers love with Pendo. Scale customer onboarding by designing guided experiences that are proven to accelerate time to value. Leverage best-in-class product analytics to understand successful user behaviors and automatically drive users to the features that benefit them the most. Improve customer engagement by curating the perfect first impression as well as a frustration-free experience at the start of the customer journey. Pendo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Unified solution for social media and customer experience management with highly intuitive and collaborative UI.
Brandwatch (formerly Falcon.io) provides an all-in-one solution for social media and customer experience management. It's a one-stop solution for any marketer's social listening, engagement, publishing, measurement and benchmarking needs. Brandwatch helps marketers deliver more personalized brand experiences across all digital touchpoints, based on enriched customer profiles. The solution features a highly intuitive and collaborative UI and is complemented by the best support in the business. Falcon.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Vivantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Drift’s Conversation Cloud lets businesses engage with buyers in a personalized way at every stage of their journey.
Drift helps businesses connect with people at the right time, in the right place, with the right conversation. Using our AI-powered Conversation Cloud, businesses can personalize experiences that lead to more quality pipeline, revenue, and lifelong customers. Drift hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Müşteri deneyimi süreçlerinin (NPS, CSAT, CES) oluşturulmasına yönelik yardım sunmaktadır. Dünya standartlarında desteği deneyin. Yazılımınızla entegre edin.
Büyük markalara kıyasla en büyük avantajlarından biri uygun fiyatları ve uzman müşteri başarı ekibidir. Müşteri deneyimi süreçlerinizi oluşturmanıza, entegre etmenize ve otomatikleştirmenize yardımcı olur. Startquestion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Kayako - Straightforward Live Chat to quickly connect for customer service across devices and platforms.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Kayako hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
Create and manage an effective customer experience and loyalty program
Improve customer experience, loyalty and retention for your business. With TapMango you can create your own rewards program, get new customers with our referral system, generate positive reviews, increase revenue with mobile ordering and seamlessly integrate into your POS system. Our team onboards every customer, creates branded marketing templates and sets up the system, so you can focus on your business while generating new and engaging old customers. TapMango hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Duygu Analizi
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Tahmini Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi