15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

IT Hizmeti Yazılımı

IT Hizmeti Yazılımı BT hizmet sağlayıcılarının saha hizmetlerini ve teknisyen yönetimini otomatikleştirerek hizmetlerini satmalarına, uygulamalarına, teslim etmelerine ve faturalandırmalarına yardım eder. IT Hizmeti Yazılımı genelde ITIL uyumlu, esnek ve özelleştirilebilir haldedir ve kuruluşların hizmet sunmaya odaklanmalarını sağlarken aynı zamanda ek yüklerini de azaltacak şekilde tasarlanmıştır. İlgili yazılım çözümleri için bakınız: Hizmet Gönderimi Yazılımı ve Saha Hizmet Yönetimi Sistemi.

Türkiye Yerel ürünleri göster

12 sonuç

SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan hizmet otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi
SysAid, yeni nesil Yapay Zeka Destekli ITSM'yi (BT Hizmet Yönetimi) kullanımı kolay ve etkileşimli bir kullanıcı deneyimiyle birlikte sunarak hizmet yönetiminin çeşitli unsurlarına yapay zekayı dahil eden kapsamlı bir platformdur. Organizasyonları olağanüstü hizmetleri otomatik olarak sunmaları için destekler. Güvenilir, kolay erişilebilir ve inanılmaz derecede rahat bir hizmet deneyimi ile çalışanları memnun eder. Yöneticilerin daha stratejik görevlere odaklanabilmeleri için yöneticilere serbest zaman yaratır. Kuruluşları gerçek potansiyellerini ortaya çıkarmaları için özgürleştirir. SysAid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Kataloğu
  • Bilet Yönetimi
  • Real-Time Monitoring
  • Sorun Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Zendesk Support, merkezinde CMDB konseptiyle oluşturulmuş önemli bir bulut tabanlı ITSM çözümüdür.
Zendesk Support, merkezinde CMDB (yapılandırma yönetimi veritabanı) konseptiyle oluşturulmuş önemli bir bulut tabanlı ITSM (BT hizmet yönetimi) çözümüdür. Bilgi sistemleri, şirket içi bilgiler, self servis ve iş akışları gibi kritik varlıkları tek bir arayüzde sorunsuz bir şekilde birleştirin. Uber, Venmo, Shopify ve LendingClub gibi şirketlerin destek maliyetlerini düşürmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için neden Zendesk kullandığını öğrenin. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Kataloğu
  • Bilet Yönetimi
  • Real-Time Monitoring
  • Sorun Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Bir BT hizmet yönetimi yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında şablonlar, Gantt çizelgeleri, gelişmiş güvenlik, otomatik onaylar ve 400’den fazla uygulamayla entegrasyon yer almaktadır.
Wrike, 20.000’den fazla şirketin ve iki milyondan fazla kullanıcının güvendiği BT hizmet yönetimi yazılımıdır. BT yönetiminizi kolaylaştırmak için özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, otomatik iş akışları ve onaylar, bütçe yönetimi ve gelişmiş raporlama gibi özelliklerin hepsine aynı yerden ulaşın. Sorunsuz geliştirme ve izleme için Wrike’ı ServiceNow gibi 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarınızı özelleştirerek her adımda kaydedilen ilerlemeyi takip edin. Wrike ile BT yönetiminizi dönüştürün. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Kataloğu
  • Bilet Yönetimi
  • Real-Time Monitoring
  • Sorun Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Kataloğu
  • Bilet Yönetimi
  • Real-Time Monitoring
  • Sorun Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Kataloğu
  • Bilet Yönetimi
  • Real-Time Monitoring
  • Sorun Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
BT altyapınızı sorunsuz yönetmenize yardımcı olan çevrimiçi ITIL hizmet masası.
Freshservice, yeni bir dokunuşa sahip çevrimiçi ITIL (bilgi teknolojileri altyapı kütüphanesi) hizmet masasıdır. Bu araç, yeni kaynakların otomatik keşfi, güçlü yapılandırma yönetimi ve gelişmiş etki analizi gibi güçlü etiketleme ve varlık yönetimi özelliklerine yepyeni bir kullanıcı deneyimini de ekliyor. Hizmet isteklerini işleme almak ve olayları yönetmek basit ve kolay kullanımlıdır. Freshservice’i kuruluşunuzun BT ihtiyaçları için mükemmel bir çözüm haline getiren diğer özellikleri arasında sorun, değişim, sürüm ve bilgi yönetimi yer almaktadır. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Kataloğu
  • Bilet Yönetimi
  • Real-Time Monitoring
  • Sorun Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Pipefy, herkesin kendi başına verimli iş akışları oluşturmasını ve bunları otomatikleştirmesini sağlayan kodsuz bir süreç yönetimi yazılımıdır.
Pipefy; satın alma, İK, müşteri operasyonları, BT ve daha birçok alandaki ekipler için ekip üretkenliğini artıran, verileri merkezileştiren ve süreçleri optimize eden düşük kodlu bir süreç otomasyon platformudur. Pipefy, iş akışı otomasyonu ve düşük kodlu bir çerçeve sayesinde işletmelerin her departmandaki her ekip için yığın genişletilebilirliği ve süreç mükemmelliği sağlamasına yardımcı olur. Pipefy şu anda 150'den fazla ülkede her ölçekten şirket ve Visa, IBM, Volvo, Santander ve Kraft Heinz gibi önde gelen işletmeler tarafından kullanılıyor. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Kataloğu
  • Bilet Yönetimi
  • Real-Time Monitoring
  • Sorun Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Kötü amaçlı yazılımları, fidye yazılımlarını ve kimlik avını engelleyen, ek olarak gelişmiş web içeriği denetimi sağlayan kurumsal DNS web içeriği ve güvenlik filtresi.
Siber saldırıları, kötü amaçlı yazılımları, fidye yazılımlarını ve kötü niyetli kimlik avını engellemenin yanı sıra ayrıntılı web içeriği denetimi sağlayan DNS tabanlı web içeriği filtresi ve web güvenliği katmanı. WebTitan DNS filtrelemesi, her gün 2 milyardan fazla DNS isteğini filtreler, günde 300.000 kötü amaçlı yazılım yinelemesi belirler ve 7.500’den fazla müşterisi vardır. Hemen ücretsiz WebTitan deneme sürümünü kullanın (tam destek dahildir). Kullanıcı başına ayda 1 dolardan daha az bir ücretten başlayan harika aylık fiyatlandırma mevcuttur. Yerel olarak barındırılır, gecikme yoktur. WebTitan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Kataloğu
  • Bilet Yönetimi
  • Real-Time Monitoring
  • Sorun Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Tüm veri ekosisteminizdeki verileri arayın, analiz edin ve görselleştirin. Direnci artırmak için operasyonlarınızı izleyin, uyarın ve raporlayın.
Verilerinizin yönetimini ele geçirmeye hazır mısınız? Splunk, gerçek zamanlı araştırma, izleme, analiz etme ve harekete geçmeyi destekleyen özelleştirilebilir bir veri analizi platformudur. Splunk ile tek bir platformda BT sorunları tahmin edilip önlenebilir, güvenlik yığınının tamamı düzenlenebilir, planlanmamış kesintiler en aza indirilebilir ve daha fazla şeffaflık için iş süreçleri incelenip görselleştirilebilir. Splunk Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Kataloğu
  • Bilet Yönetimi
  • Real-Time Monitoring
  • Sorun Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Total Network Inventory sunumu, PC denetleme ve yazılım.
Total Network Inventory sunumu, PC denetleme ve yazılım, donanım envanter yönetim çözümü. Her bilgisayar TNI 5'nin merkezi depolama alanında sadece bir kaç kilobayt yer kaplar. Envanterleri gruplayabilir, yorumlar, açıklamalar ekleyebilir ve ek bilgiler iliştirebilirsiniz. Total Network Inventory, bilgisayar ağınızı tüm güzelliği ile gösterecektir. Total Network Inventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Kataloğu
  • Bilet Yönetimi
  • Real-Time Monitoring
  • Sorun Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Türkiye Yerel ürün
SAP izleme yazılımı… Gerçek zamanlı, mobil, kurulumu kolay
SAP sistemleri için gerçek zamanlı uyarılarla güçlü izleme aracı. System Guard, bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) aracıdır. "Hizmet olarak izleme" ve "kullandıkça ödeme" konsepti ile çalışır. Ücretsiz deneme mevcuttur. Özellikleri: SAP sistem kesintisi izleme, SAP performans izleme, SAP işleri izleme, SAP güvenlik izleme, SAP donanım izleme, SAP taşıma izleme, SAP kilit izleme. System Guard for SAP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Kataloğu
  • Bilet Yönetimi
  • Real-Time Monitoring
  • Sorun Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Cloudscene, ağ hizmetleri bulmayı ve karşılaştırmayı kolaylaştıran veri odaklı bir pazaryeri platformudur.
Cloudscene, işletmelerin ağ hizmetlerini satın alma şeklini dönüştüren veri odaklı bir pazar platformudur. Cloudscene, tedariki düzenleyip satış faaliyetlerini basitleştirerek ileri görüşlü kuruluşlar için daha güçlü bağlantılar, daha kolay izleme ve yönetim, güçlendirilmiş ve çevik ekipler, zaman ve maliyet verimliliği ve daha fazla üretkenlik sağlar. En iyi iş kararlarının güçlü verilere dayandığı düşüncesiyle bu platform, benzersiz pazar istihbaratıyla desteklenmektedir. Cloudscene hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Yönetimi
  • Sürüm Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Kataloğu
  • Bilet Yönetimi
  • Real-Time Monitoring
  • Sorun Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi