15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Sıhhi Tesisat Yazılımı

Sıhhi Tesisat Yazılımı tesisat hizmetleri sağlayan kuruluşların planlama, gönderim, iş maliyeti ve faturalandırma gibi günlük operasyonlarını otomatikleştirerek verimliliğini artırır. Bu çözümler, saha çalışanları ile sevk ofisi arasındaki iletişimi sağlar ve tüm saha personelinin hizmet geçmişine ve kuruluşun bilgi tabanına erişmesini sağlayarak müşteri deneyimini geliştirir. Tesisat Yazılımı Saha Hizmet Yönetimi Sistemi ile ilişkilidir.

Müşterinin gereksinimine göre özelleştirilmiş bir saha hizmeti çözümü ve saha teknisyenleri için bir mobil uygulama. EyeOnTask hakkında daha fazla bilgi
İşletmeniz saha hizmetleri sağlıyorsa, bunun başarısının büyük bir kısmı yalnızca mobil iş gücünüzün başarısına bağlıdır. EyeOnTask müşterilerinizi, işlerinizi, envanterinizi ve faturalarınızı kolayca yönetmenizi sağlayan en uygun maliyetli araçtır. Fiyat teklifleri oluşturun ve bunları işlere dönüştürün. Birden fazla hizmet oluşturma ve tek bir iş altında birden fazla saha çalışanını atama yeteneği, gerçek zamanlı konum izleme, özel formlar, özel faturalama, müşteri stok yönetimi ve işlem geçmişi özellikleri bulunmaktadır. EyeOnTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Gönderim Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Teknisyen Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Hizmet Geçmişi
  • Mobil Uygulama
  • Yönlendirme
  • Ödeme İşleme
  • Elektronik İmza
  • Real-Time Data
ArcSite, mobil çizim ve çizim tabanlı metraj ve tahmin çözümlerinde en iyilerden biridir.
ArcSite, mobil çizim ve çizim tabanlı metraj ve tahmin çözümlerinde en iyilerden biridir. ArcSite ile iPad, Android, tablet veya Windows cihazda dakikalar içinde kolayca güzel, profesyonel görünümlü çizimler oluşturabilirsiniz. Ardından, sahada veya çalışmak istediğiniz herhangi bir yerde çalışırken otomatik olarak metraj oluşturabilir, maliyeti ve marjı hesaplayabilir ve hatta kazanan bir teklif hazırlayabilirsiniz. ArcSite daha fazla iş almanıza, zamandan tasarruf etmenize ve ekibinizle iş birliğini geliştirmenize yardımcı olabilir. ArcSite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Gönderim Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Teknisyen Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Hizmet Geçmişi
  • Mobil Uygulama
  • Yönlendirme
  • Ödeme İşleme
  • Elektronik İmza
  • Real-Time Data
Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü yönetin. Ücretsiz denemenizi 1 dakikadan kısa sürede oluşturun. Canlı destek.
Tesisatçılar için Synchroteam FSM yazılımı sayesinde mobil iş gücünü verimli bir şekilde yönetin, iş süreçlerini basitleştirin ve maliyetleri optimize edin. Synchroteam; izleme, planlama, gönderim, takvim, iş yönetimi, raporlama, CRM, faturalandırma ve harita özelliklerine sahiptir. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Gönderim Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Teknisyen Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Hizmet Geçmişi
  • Mobil Uygulama
  • Yönlendirme
  • Ödeme İşleme
  • Elektronik İmza
  • Real-Time Data
Orderry, hizmet sektöründeki işletmeler için mükemmeldir. İş işleme, teknisyenler ve yöneticiler için mobil uygulamalar, kolay analiz ve raporlama.
Orderry’nin tesisatçı yazılımı tüm operasyonların, iş programlarının, müşterilerin, randevuların ve belgelerin tek yerden etkili şekilde yönetilmesine yardımcı olur. Mobil ekiplerin ve saha hizmeti yöneticilerinin iş emirlerini işlemeleri ve KPI’ları kontrol etmeleri için kullanışlı uygulamalar sunar. Bordro hesaplama, satış vergisi uygulama, bildirimler ve raporlama otomatik hale gelir. Orderry küçük ve orta ölçekli işletmeler için uygundur ve uygun fiyatlı abonelik planları sunar. İlk 14 gün ücretsiz deneyebilir ve tüm özelliklere erişebilirsiniz. Orderry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Gönderim Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Teknisyen Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Hizmet Geçmişi
  • Mobil Uygulama
  • Yönlendirme
  • Ödeme İşleme
  • Elektronik İmza
  • Real-Time Data
Repair-CRM ile tesisatçılık işletmenizde köklü bir değişiklik yapın. Planlama, sevkiyat ve faturalandırmayı otomatikleştirin. Evrak işlerinden hemen kurtulun.
Hedefimiz, modern bir saha hizmeti çözümü yoluyla küçük saha hizmeti işletmelerinin büyümesine katkıda bulunmaktır. Teknisyenleri planlayın ve sevk edin ve Müşteri Bildirimlerini otomatikleştirin. 19 $’dan başlayan uygun fiyatlı paketleriyle 3 ila 15 teknisyeni olan şirketler için idealdir. Bulut tabanlı yönetim ve mobil uygulamalar. Varlık izleme, fotoğraf ve imza alma. Ücretsiz deneme sürümünüzü başlatın (kredi kartı gerekmez). Repair-CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Gönderim Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Teknisyen Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Hizmet Geçmişi
  • Mobil Uygulama
  • Yönlendirme
  • Ödeme İşleme
  • Elektronik İmza
  • Real-Time Data
Görevlerin, hizmetlerin ve görsel kusurların yönetimi için entegre çözüm.
Einpix, işletmelerin FSM (saha hizmeti yönetimi) ve inşaat hatası yönetim sürecine giren tüm kaynakları yönetmesine yardımcı olmanın yanı sıra hem dahili hem de harici görev yönetimini gerçek zamanlı olarak kolaylaştırır. Einpix, hizmet sürecini dijitalleştirerek personel verimliliğini artırmaya ve işletme maliyetlerini %40'a kadar azaltmaya yardımcı olur. Einpix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Gönderim Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Teknisyen Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Hizmet Geçmişi
  • Mobil Uygulama
  • Yönlendirme
  • Ödeme İşleme
  • Elektronik İmza
  • Real-Time Data
Temizlik işi yönetim yazılımı. İşlerinizi otomatikleştirin, daha fazla satış yapın, iş incelemeleri alın, sadakat kuponları, gerçek zamanlı müşteri güncellemeleri gönderin ve daha fazlasını yapın.
Temizlik hizmetleri sunan mikro ve orta ölçekli işletmeler için yazılım: Temizlikçi hizmeti, ev temizliği, halı temizliği, ev temizliği şirketleri, mülk yönetimi hizmet sağlayıcıları, konut temizliği şirketleri ve diğerleri. HouseService365, temizlik şirketlerinin işlerini otomatikleştirmesine, daha fazla satış yapmasına, iş incelemeleri almasına, sadakat kuponları göndermesine, müşterileriyle uzun süreli ilişkiler kurmasına, iş uygulamasını kolaylaştırmasına ve bu arada profesyonel görünüp profesyonelce çalışmasına olanak tanır. HouseService 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Gönderim Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Teknisyen Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Hizmet Geçmişi
  • Mobil Uygulama
  • Yönlendirme
  • Ödeme İşleme
  • Elektronik İmza
  • Real-Time Data