Türkiye Yerel ürünleri göster
128 sonuç
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştirmek için tasarlanmış çevrimiçi bir bilet sistemidir. Üst düzey bir müşteri desteği sağlar. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştiren çevrimiçi bir bilet sistemidir. Ekiplerde iş birliğini teşvik eden özelliklerle doludur. Etiketleme kullanabilir, özel notlar eklenebilir, biletler belirli ekip üyelerine atanabilir ve önceden hazırlanmış yanıtlar oluşturulabilir. Sistem, en yüksek düzeyde güvenlik sağlamak için verileri 256 bit SSL protokolüyle şifreler. HelpDesk, temsilcilerinizin zamandan tasarruf etmelerini ve en yüksek düzeyde müşteri hizmetleri sunmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, tam donanımlı ve çok kanallı bir şikayet yönetimi yazılımıdır. Müşterilerinizi farklı kanallardan her zaman aynı karma biletle takip edebileceğiniz karma bilet akışımızı kullanın. Tüm müşteri iletişim kanallarınızı tek, birleşik bir gelen kutusunda toplayan evrensel gelen kutusundan yararlanın. LiveAgent ile birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak çok kolaydır. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM ve şikayet yönetimi çözümüdür. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) ve şikayet yönetimi çözümüdür. Bulut/mobil/açık kaynak sürümleri bulunmaktadır. Çok kanallı müşteri hizmetleri, e-posta, telefon sistemi, web sitesinde canlı sohbet, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack ve diğer mobil mesajlaşma araçları desteklenmektedir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Smartsupp, şikayet yönetimi için tasarlanmış ekipler için canlı sohbet, Facebook ve e-posta entegrasyonu, iletişim formu ve daha fazlasını sunar. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi
Müşterilerin olası sorunlarla karşılaştıklarında ekibinizle iletişim kurmaları gerekir. Görüşme geçmişi, Facebook ve e-posta entegrasyonu, iletişim formu ve çok daha fazlasıyla temsilci ekipleri için canlı sohbet sunan Smartsupp, şikayet yönetimi için tasarlanmış birçok araç sağlar. Ekipler için canlı sohbet, temsilcilerinizin tüm müşteri iletişiminden haberdar olmasını sağlarken, Facebook ve e-posta entegrasyonunu ve sitenizdeki iletişim formları, yolculuğun her aşamasında her kanalda bağlantıda kalmalarını sağlar. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Tidio, canlı sohbet ve sohbet robotlarıyla üst düzey müşteri desteği sunma ve satış geliştirme olanağı sağlayan bir şikayet yönetimi platformudur. Tidio hakkında daha fazla bilgi
Tidio, müşteri destek hizmetlerinizi bir üst seviyeye taşıyan ve daha fazla satış yapmanıza yardımcı olan güçlü bir şikayet yönetimi platformudur. Kolayca erişilebilen canlı sohbet aracı, işletmenizi 7/24 erişilebilir hale getirirken yapay zeka destekli sohbet robotları müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak ilgilenir, böylece daha fazla satış yapabilirsiniz. Ayrıca Messenger, Instagram, canlı sohbet ve e-postayı Tidio Multichannel’a bağlayabilir ve tüm mesajları tek bir yerden ve mobilden yanıtlayabilirsiniz. Tüm web siteleri ve platformlarla kolayca entegre olur. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Gorgias; Shopify, Magento ve BigCommerce mağazaları için müşteri hizmetleri, müşteri desteği ve canlı sohbet hizmetlerinin hepsini bir arada sunan bir yardım masasıdır. Gorgias hakkında daha fazla bilgi
Özellikle Shopify içiṅ tasarlanmış müşteri hizmeti uygulaması (Magento ve BigCommerce ile de tam entegre olur). E-posta, canlı sohbet, telefon, Facebook, Instagram ve diğerleri gibi tüm kanalları tek bir yerde birleştirerek müşteri desteğinizi merkezileştirin ve destek yanıt sürelerini %43 oranında iyileştirin. Hepsi bir arada: Siparişleri düzenleyin/para iadesi yapın, sadakat puanlarını uygulayın, abonelikleri ve daha fazlasını yönetin. Şablonlar, otomasyon, kurallar ve makrolar ekleyin. Demo alın veya ücretsiz deneme ayarlayın. Gorgias’ın neden Shopify’da yüksek puanlar aldığını kendiniz görün. Gorgias hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Potansiyel müşterilerle sohbet etmenin kullanıcı dostu bir yolu olan, son derece esnek hizmet masası ve varlık yönetimi platformu. İşyerinde kurulabilir. Mint Service Desk hakkında daha fazla bilgi
Mint Service Desk, hizmet masasının ve varlık yönetiminin işlevlerini bir arada barındıran güçlü bir araçtır. İşyerinde kurulabilen sürümü bulunmaktadır. Temel Özellikler: - esnek varlık yönetimi yapısı - varlık yönetimiyle entegre biletleme sistemi - e-posta entegrasyonu - özel bilet türleri - dinamik alanlar - belge şablonları ve daha fazlası. Mint Service Desk, SERVIEW tarafından onaylanmıştır. Mint Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Zendesk Support is the leading complaint management software built for better customer relationships.
Zendesk is the leading cloud-based complaint management software built with support agents in mind. Easily solve tickets and track customer complaints on any channel: text SMS, web, mobile app, phone, email, social media. AI powered workflows provide your support agents with all customer interactions, including those tracked from 700+ app integrations. See why companies such as Uber, Venmo, Shopify, and LendingClub use Zendesk to lower their support costs and increase customer satisfaction. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Her kanaldan gelen müşteri şikayetlerini izlemek ve yönetmek için kullanımı kolay, web tabanlı yardım masası ve müşteri desteği yazılımı.
Freshdesk ile e-posta, telefon, sohbet, Twitter ve Facebook, hatta mobil uygulama aracılığıyla gelen müşteri şikayetleri kontrol edilebilir. Şikayetler biletlere dönüştürülebilir, ekipler arasında düzenlenip atanabilir, sık karşılaşılan şikayetlere toplu olarak yanıt verilebilir ve aldıkları hizmeti etkileyen sorunlar hakkında bilgi edinilebilir. Freshdesk kullanımı kolaydır, uygun fiyatlıdır ve sınırsız temsilci lisansı içeren ücretsiz bir plan sunar. Böylece hemen kullanmaya başlayarak müşteri memnuniyeti sağlanabilir. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Doğru araçlara sahip olunduğunda müşteri şikayetlerini yönetmek kolaydır. Sektörde tercih edilen şikayet yönetimi sistemi Zoho Desk’i deneyin.
Zoho Desk, çok kanallı özelliklerin, gelişmiş raporlama işlevlerinin ve işlevler arası iş birliğinin yardımıyla müşteri şikayetlerini almayı, yanıtlamayı ve çözmeyi sağlar. Birçok sorunu basit çözümlerle gidermeye yardımcı olarak önemli görevlere daha fazla vakit kalmasına olanak sağlar. Ücretsiz plan, müşteri şikayetlerini yönetme işlemlerine bir adım önde başlamaya yardımcı olmak için üç kullanıcıya ücretsizdir. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Easy to implement web-based Complaint Management & Help Desk software designed for B2B software and technology companies.
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. TeamSupport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Apptivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Deliver mission critical service faster with Incident Management
Service Cloud 360, the world’s #1 customer service platform, empowers companies to drive seamless engagement across the entire customer journey. Address incidents quickly by ensuring your teams can identify, track, and fix issues with proven workflows. Give agents and service operations teams full visibility into incidents, cases, and customer data in a single workspace. Create an even better customer experience with Incident Management best practices built into the #1 service platform. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences. NICE CXone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
BT şikayetleri birikiyor mu? Servis masası şikayetlerini iki kat daha hızlı çözmeye başlayın. ITIL’e (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) hazır Freshservice’i deneyin.
Freshservice, yeni bir dokunuşa sahip, BT şikayet yönetimi yardım masasıdır. Bu araç, yeni kaynakların otomatik keşfi, güçlü yapılandırma yönetimi ve gelişmiş etki analizi gibi güçlü etiketleme ve varlık yönetimi özelliklerine yepyeni bir kullanıcı deneyimini de ekliyor. Olay, Sorun, Değişim, Sürüm ve Bilgi Yönetimi, Freshservice’i kuruluşunuzun BT yönetimi ihtiyaçları için mükemmel bir çözüm haline getiren diğer özellikler arasındadır. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger's mission is to help businesses thrive at work. We have built AI-powered software that gives your customer-facing teams the ability to implement a robust customer experience strategy with the power of One View. Vtiger Cloud CRM is intuitive and powered with AI, designed to help you work better. With a brand new mobile app and integrations to over 500 business applications, Vtiger works where you are. Vtiger CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Qualtrics (CX) is the the ultimate complaint management platform to understand the root cause and follow-up on feedback at scale.
Qualtrics CustomerXM (CX) is the worlds most agile platform for customer experience improvement, making it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey and incorporate customer feedback into every decision. Using multiple metrics, sentiment analysis and key driver analysis, our tools get you deeper into your customer¿s mindset and point the way to improvements that will generate lasting, happy customer relationships. Qualtrics CustomerXM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Front is more than a communication hub — it’s how 7500+ companies turn complaints into rave reviews through fast, personalized interact
With Front, complaints are just an opportunity to delight a customer. Front is a business communication hub that connects every channel to help 7500+ companies better track complaints, respond quickly, and improve the customer experience. We combine the simplicity of the email inbox with the automation and insights of a CRM. Front makes it easy for teams to collaborate and deliver personalized responses, so your customers always feel like the most important ones. Front hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. SAP Customer Experience hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
The solution shouldn't be more painful than the problem. Support your customer service with ours - it's the best in the business.
Does your complaint management software provider...fail to manage your complaints? Turn to a team that's seen everything. For almost 25 years, we've maintained industry-leading customer service for thousands of our own customers, by using our own software. Implementation is easy with our 24/7, 100% U.S.-based customer support at your fingertips. Speak with an expert ready to help customize your software solution to manage complaints and improve customer and team-member relationships. Issuetrak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. GoTo Resolve hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Optimize review management process with 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability.
CAPTERRA VISITORS: Get 30% Off Your First Month! Get More Reviews is the #1 most trusted reputation management and review generation software used to optimize your review management process with a 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability. With Get More Reviews, you'll be able to turn your happiest customers into 5 star reviews online and generate real, authentic reviews on multiple online review sites including Google, Facebook, and much more! GetMoreReviews hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
SMS texting and live chat for business has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minutes to text your prospects, customers, or staff. Segment, import, and broadcast to your contacts to scale your teams communications. Avochato integrates with platforms such as Salesforce, Slack, MS Teams, and Zapier. Enable prospects to text you from a Google Ad with the AdWords API integration. Avochato hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Quality Management Software; includes electronic document control, training control, corrective action, audit, supplier mgmt, and more.
MasterControl Postmarket Excellence suite of solutions, companies have the best tools to track and resolve customer complaints effectively and ensure regulatory compliance. By storing data in a centralized, cloud-based location, companies can analyse the complaints they receive to detect issues that indicate larger problems. Once a product finally hits the market, monitoring it for any quality issues is vital. This is more effective when done with MasterControl complaint management software. MasterControl Quality Excellence hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. InvGate Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
A solution focusing on customer feedback, user engagement, and more. Integrate now to get crash and bug reporting as well!
Instabug provides in-app feedback and bug reporting to mobile apps looking for complaint management. After integrating the SDK, it allows you to have a seamless two-way communication with users. You can collect feedback, whether it is complaints, or feature requests, and send surveys to find out their opinion about improvements. The top apps in the world rely on Instabug. We provide exceptional support 24/7 and is constantly rated highly as a bug reporting & tracking tool. Instabug hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
A help desk ticketing software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
HappyFox is a web based customer service software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a centralized ticket support system. Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses. Community forums help customers connect. HappyFox Help Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Efficy CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated. Preferred Patron Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like Crate&Barrel, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Gladly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Complaint management software made easy. Manage complaints with a flexible web-based solution.
Complaint management software made easy. Centrally manage customer feedback records and customer complaints with a web-based solution that integrates with a complete Quality Management platform. Quickly connect & collaborate with employees from multiple locations using email alerts and automated workflows. Manage complaints, faster, easier and more accurately. The QT9 QMS includes interconnected modules, so you can connect complaints to corrective actions (CAPA) for better quality management. QT9 QMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Quality management solution that helps users manage documentation, compliance, design customer complaint workflows, risks, & training.
Qualtrax is a complete quality and compliance software system used to manage and control documentation, automate business processes, manage customizable workflows (like our customer complaint workflow), streamline training management, manage internal and external audits and ensure implementation of critical industry regulations in real-time. Ideal for heavily-regulated industries, where compliance with standards including ISO 17025, 17020, 13485, and 9001, TNI, GFSI, FDA, and FQS are required. Qualtrax hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Contracts, risks, insurance, claims, incidents, assets, workflow management software with integrations & dashboard reporting.
Contract, risk, claims, incident, litigation, compliance, & insurance management software, Web-based with features for document management, approval workflow, log history, document templates, email notifications, contact notes, date and time stamps, customizable reporting, and document version control. Fully hosted or self-hosted options available with private labeling and integration to your web site. Multiple currencies and multiple languages. A1 Tracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Şikayetlerin alınmasından çözümüne ve sürekli iyileştirmeye kadar tamamen bulut tabanlı uçtan uca şikayet yönetimi yazılımı. Deneme sürümüne hemen ulaşın.
Şikayetlerin alınmasından risklerin değerlendirilmesine, düzenleyici etki ve gönderimlere, kalite araştırmasına, çözüme ve sürekli iyileştirmeye kadar tam yaşam döngüsü yönetimiyle müşteri memnuniyeti sağlamak için uçtan uca şikayet yönetimi. ComplianceQuest’in şikayet yönetimi yazılımıyla kuruluşunuz, müşteri şikayetlerinin sektör yönergeleri ve düzenlemelerine uygun olarak nasıl toplandığı, kaydedildiği, raporlandığı ve izlendiği konusunda kapsamlı kontrole sahip olur. ComplianceQuest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Speed up website testing: report straight into your Jira, Trello, Asana etc. with all technical information your devs need to fix them.
Collect website feedback from your team, clients, and users with the feedback widget. It automatically captures a screenshot that your reporter can annotate to get their point across. All issues are sent into your favorite project management tool, with all the technical data needed by developers to understand and reproduce issues. Thanks to our 2-way sync integrations, you can chat and notify status changes your clients without ever leav Marker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
ITIL-aligned service management software with KPI dashboard that helps track workload for each employee and assign tasks efficiently.
TOPdesk cloud-based software helps companies offer better services to their customers. With easy-to-use Help Desk software and over 20 years experience our software helps you manage incidents, create workflows, and keep track of configurations. Make your end users more self-reliant thanks to the Self-Service Portal. More than 4500 organisations worldwide already use TOPdesk to increase efficiency and improve customer satisfaction. Are you looking for service excellence? Let us be your guides. TOPdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
SeeClickFix provides local governments everything needed to collect, manage, resolve, and report on public service requests.
SeeClickFix is a modern, distributed 311 solution that accepts, routes, and manages public service requests. Configurable workflows let staff know about 311 issues before they become costlier problems. While built-in feedback loops keep residents and staff up-to-date about the status of work being done. SeeClickFix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
A flexible, scalable, user friendly customer service software to deliver omnichannel and automated customer support at best price.
NABD is a flexible, scalable and user friendly customer service platform that aims to provide and deliver optimum omnichannel customer support services. NABD helps in transforming customer support teams into customer success engine resulting in customer satisfaction. NABD can be deployed as SaaS solution or on-premise for all business verticals and for different business sizes. NABD System is revamping the customer service space with its future thinking technology. NABD System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Customer Support & Feedback Software. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable and flexible. Free 14-day trial.
Feature-rich Customer Support & Feedback Software including Multi-channel Ticketing, Live Chat With Messengers Aggregator, ChatBot, Feedback Community Portal, Knowledge Base. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable, and flexible. Free 14-day trial. UseResponse hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
Ticketing software Easy to use, Affordable, and Scalable. Built to manage the complexities that teams need to drive customer success and retention. We do this by unifying survey tools, NPS, CSAT, knowledge base, data synchronizations to Salesforce, dashboards, analytics, scheduling tools, team scorecards, and customer success health scoring. Supportbench hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
SALUS is the digital safety management system for the modern age. Move your entire safety program to mobile devices and web app.
With the power of SALUS, you can manage safety compliance across your entire organization. Built for the construction industry, SALUS is 100% focused on safety and mimics existing workflows to simplify use and accelerate adoption. With SALUS, users can sign & submit documents; track certificates; and manage subcontractors, worksites, & assets, all from a mobile or web app. Say goodbye to a fragmented safety system and hello to a simplified, centralized approach. SALUS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
The employee relations & investigation solution that companies trust to help them track, investigate and analyze issues the right way.
Today's workplaces are shaken by risk. You can't prevent every employee relations issue, but you can manage how your organization responds. Achieve consistency in how you track, investigate and analyze with HR Acuity - the only technology platform built for employee relations management. We equip you with built-in intelligence, templates and reporting to conduct best practice, fair investigations, provide trends through forward-looking analytics, and provide trusted experiences for your people. HR Acuity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Airbrake provides frictionless error monitoring, debugging, and performance insight for your entire app stack.
Airbrake provides frictionless error monitoring and performance insight for the entire app stack. Drill down on recurring exceptions or filter by parameters, users or environment variables. Intelligen t grouping and duplicate detection are presented to ensure users don't get overwhelmed by trivial errors or a mass of emails. Airbrake hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Help desk solution with service request management, knowledge base, task management, surveys.
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigned to anyone and he starts receiving requests raised by others for that category.. 2. Asset management (Manual) So covers life cycle of all assets not only IT and networked assets.. 3. Knowledge base. 4. Photo gallery 5. notice board 6. Log book 7. Active directory 8. Customer Care C-Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Qualityze EQMS Suite is specifically designed to address quality and compliance challenges for enterprises efficiently and effectively.
Qualityze Enterprise Quality Management Suite is a next-generation solution designed to address the quality management needs while meeting applicable regulatory compliance. Built on the most powerful and secure platform, i.e., Salesforce.com, Qualityze provides a greater flexibility, security, and reliability in managing end-to-end quality processes. It has advanced in-bult capabilities like intuitive dashboards, configurable workflows, notifications, task schedules, reporting, and much more. Qualityze Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
ViClarity is an award winning global provider of GRC management solutions that allows you to automate manual processes online with ease
ViClarity is an award winning provider of Audit, Risk & Compliance management solutions with a strong presence in the Financial Services and Healthcare sectors, also working in industries such as Manufacturing, Retail, Education, Charities etc. ViClarity is a global organization with offices in Boston, Des Moines Iowa, Ireland and the UK. Our easy to use platform allows you mirror your own manual processes online, tracking and managing audit, risk and compliance tasks efficiently in one system. ViClarity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
Handle complaints the way you want them with the dynamic fully configurable VobeSoft platform. Streamline your whole service workflow.
Configure a cloud database into business solutions without coding. Build prototypes or big enterprise applications. Start your no-code journey with a predefined template or build your own custom solution from scratch. Our most popular templates: - CRM - Workflow - Service - Unity - GDPR - Planning - Automotive - Archiving - Asset Management - Medical & Portal And if we don't have your template we will create it for you free of charge! VobeSoft hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme
CentraHub CRM is fully customizable integrated sales, marketing, and service suite to automate conversion for growing businesses.
CentraHub CRM is fully customizable, which is integrated with sales, marketing, and service. It has excellent experience in offering highly customizable CRM solutions. Automates lead generation, nurturing, and support for all growing businesses. Centra Hub is a cloud-based CRM software that provides a centralized platform to execute business operations aligning in various verticals of an organization. It offers a highly customizable CRM platform for small, medium, and large enterprises. CentraHub CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Güvencesi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Sorun İzleme
  • Yönlendirme