17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Şikayet Yönetimi Yazılımı

Şikâyet Yönetimi Yazılımı müşteri şikâyetlerini takip etmeye, düzenlemeye ve çözmeye yardım eder ve müşterilerle doğrudan ilgilenen çalışanların verimliliğini en üst düzeye çıkarır. Bu çözümler, şikâyetleri doğru bir şekilde toplama, sınıflandırma ve yönlendirme, ekip genelinde iletişimi sağlama ve uyumluluğu sağlama yeteneğine sahiptir. Şikâyet Yönetimi Yazılımı Müşteri Memnuniyeti Yazılımı, Müşteri Hizmetleri Yazılımı ve Yardım Masası Yazılımı ile ilişkilidir.

19 sonuç
Harici platformlarla entegrasyon imkanıyla şikayet yönetimi için hazır, son derece esnek bir hizmet masası. Mint Service Desk hakkında daha fazla bilgi
Mint Service Desk, şikayet yönetiminin tüm işlevlerini kapsayan güçlü bir araçtır. Çoğu durumda SAP gibi harici platformlarla belirli entegrasyonları gerçekleştirmenin gerekliliğini anlamaktadır. İş yerinde kurulabilen sürümü bulunmaktadır. Temel Özellikler: - esnek varlık yönetimi yapısı - varlık yönetimiyle entegre biletleme sistemi - e-posta entegrasyonu - özel bilet türleri - dinamik alanlar - belge şablonları ve daha fazlası. Mint Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
Zendesk Support, daha iyi müşteri ilişkileri için oluşturulmuş önemli bir şikayet yönetimi yazılımıdır.
Zendesk, destek temsilcilerini düşünerek oluşturulmuş önemli bir bulut tabanlı şikayet yönetimi yazılımıdır. SMS mesajı, web, mobil uygulama, telefon, e-posta, sosyal medya gibi tüm kanallarda biletleri kolayca çözün ve müşteri şikayetlerini takip edin. Yapay zeka destekli iş akışları, destek temsilcilerinize 700'den fazla uygulama entegrasyonundan takip edilenler de dahil olmak üzere tüm müşteri etkileşimlerini sağlar. Uber, Venmo, Shopify ve LendingClub gibi şirketlerin destek maliyetlerini düşürmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için neden Zendesk kullandığını öğrenin. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
Her kanaldan gelen müşteri şikayetlerini izlemek ve yönetmek için kullanımı kolay, web tabanlı yardım masası ve müşteri desteği yazılımı.
Freshdesk ile e-posta, telefon, sohbet, Twitter ve Facebook, hatta mobil uygulama aracılığıyla gelen müşteri şikayetleri kontrol edilebilir. Şikayetler biletlere dönüştürülebilir, ekipler arasında düzenlenip atanabilir, sık karşılaşılan şikayetlere toplu olarak yanıt verilebilir ve aldıkları hizmeti etkileyen sorunlar hakkında bilgi edinilebilir. Freshdesk kullanımı kolaydır, uygun fiyatlıdır ve sınırsız temsilci lisansı içeren ücretsiz bir plan sunar. Böylece hemen kullanmaya başlayarak müşteri memnuniyeti sağlanabilir. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
Doğru araçlara sahip olunduğunda müşteri şikayetlerini yönetmek kolaydır. Sektörde tercih edilen şikayet yönetimi sistemi Zoho Desk’i deneyin.
Zoho Desk, çok kanallı özelliklerin, gelişmiş raporlama işlevlerinin ve işlevler arası iş birliğinin yardımıyla müşteri şikayetlerini almayı, yanıtlamayı ve çözmeyi sağlar. Birçok sorunu basit çözümlerle gidermeye yardımcı olarak önemli görevlere daha fazla vakit kalmasına olanak sağlar. Ücretsiz plan, müşteri şikayetlerini yönetme işlemlerine bir adım önde başlamaya yardımcı olmak için üç kullanıcıya ücretsizdir. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her büyüklükteki şirket için üst düzey yardım masası çözümüyle mükemmel müşteri hizmetleri sağlayın.
LiveAgent, tam donanımlı ve çok kanallı bir şikayet yönetimi yazılımıdır. Müşterilerinizi farklı kanallardan her zaman aynı karma biletle takip edebileceğiniz karma bilet akışımızı kullanın. Tüm müşteri iletişim kanallarınızı tek, birleşik bir gelen kutusunda toplayan evrensel gelen kutusundan yararlanın. LiveAgent ile birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak çok kolaydır. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM ve şikayet yönetimi çözümüdür.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) ve şikayet yönetimi çözümüdür. Bulut/mobil/açık kaynak sürümleri bulunmaktadır. Çok kanallı müşteri hizmetleri, e-posta, telefon sistemi, web sitesinde canlı sohbet, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack ve diğer mobil mesajlaşma araçları desteklenmektedir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
Dünyanın önde gelen CRM platformu üzerine kurulu Communications Cloud; B2C, B2B ve toptan CSP'lerin (iletişim hizmeti sağlayıcıları) katalog odaklı, dijital bir BSS'ye (iş destek sistemi) geçmesini sağlar. Amaca yönelik olarak üretilmiş sektör işlevselliği ve Sales Cloud ile Service Cloud'un tüm özellikleri sayesinde, her ölçekten hizmet sağlayıcılar değişen müşteri beklentilerine hızlı bir şekilde uyum sağlayabilir, değer elde etme süresini kısaltabilir ve pazarlamadan perakende kanallarına, müşteri hizmetlerine ve operasyonlara kadar kuruluşun her kısmını birleştirebilir. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
BT şikayetleri birikiyor mu? Servis masası şikayetlerini iki kat daha hızlı çözmeye başlayın. ITIL’e (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) hazır Freshservice’i deneyin.
Freshservice, yeni bir dokunuşa sahip, BT şikayet yönetimi yardım masasıdır. Bu araç, yeni kaynakların otomatik keşfi, güçlü yapılandırma yönetimi ve gelişmiş etki analizi gibi güçlü etiketleme ve varlık yönetimi özelliklerine yepyeni bir kullanıcı deneyimini de ekliyor. Olay, Sorun, Değişim, Sürüm ve Bilgi Yönetimi, Freshservice’i kuruluşunuzun BT yönetimi ihtiyaçları için mükemmel bir çözüm haline getiren diğer özellikler arasındadır. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
Tidio, canlı sohbet ve sohbet robotlarıyla üst düzey müşteri desteği sunma ve satış geliştirme olanağı sağlayan bir şikayet yönetimi platformudur.
Tidio, müşteri destek hizmetlerinizi bir üst seviyeye taşıyan ve daha fazla satış yapmanıza yardımcı olan güçlü bir şikayet yönetimi platformudur. Kolayca erişilebilen canlı sohbet aracı, işletmenizi 7/24 erişilebilir hale getirirken yapay zeka destekli sohbet robotları müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak ilgilenir, böylece daha fazla satış yapabilirsiniz. Ayrıca Messenger, Instagram, canlı sohbet ve e-postayı Tidio Multichannel’a bağlayabilir ve tüm mesajları tek bir yerden ve mobilden yanıtlayabilirsiniz. Tüm web siteleri ve platformlarla kolayca entegre olur. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
Smartsupp, şikayet yönetimi için tasarlanmış ekipler için canlı sohbet, Facebook ve e-posta entegrasyonu, iletişim formu ve daha fazlasını sunar.
Müşterilerin olası sorunlarla karşılaştıklarında ekibinizle iletişim kurmaları gerekir. Görüşme geçmişi, Facebook ve e-posta entegrasyonu, iletişim formu ve çok daha fazlasıyla temsilci ekipleri için canlı sohbet sunan Smartsupp, şikayet yönetimi için tasarlanmış birçok araç sağlar. Ekipler için canlı sohbet, temsilcilerinizin tüm müşteri iletişiminden haberdar olmasını sağlarken, Facebook ve e-posta entegrasyonunu ve sitenizdeki iletişim formları, yolculuğun her aşamasında her kanalda bağlantıda kalmalarını sağlar. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
Gorgias; Shopify, Magento ve BigCommerce mağazaları için müşteri hizmetleri, müşteri desteği ve canlı sohbet hizmetlerinin hepsini bir arada sunan bir yardım masasıdır.
Özellikle Shopify içiṅ tasarlanmış müşteri hizmeti uygulaması (Magento ve BigCommerce ile de tam entegre olur). E-posta, canlı sohbet, telefon, Facebook, Instagram ve diğerleri gibi tüm kanalları tek bir yerde birleştirerek müşteri desteğinizi merkezileştirin ve destek yanıt sürelerini %43 oranında iyileştirin. Hepsi bir arada: Siparişleri düzenleyin/para iadesi yapın, sadakat puanlarını uygulayın, abonelikleri ve daha fazlasını yönetin. Şablonlar, otomasyon, kurallar ve makrolar ekleyin. Demo alın veya ücretsiz deneme ayarlayın. Gorgias’ın neden Shopify’da yüksek puanlar aldığını kendiniz görün. Gorgias hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
Şikayetlerin alınmasından çözümüne ve sürekli iyileştirmeye kadar tamamen bulut tabanlı uçtan uca şikayet yönetimi yazılımı. Deneme sürümüne hemen ulaşın.
Şikayetlerin alınmasından risklerin değerlendirilmesine, düzenleyici etki ve gönderimlere, kalite araştırmasına, çözüme ve sürekli iyileştirmeye kadar tam yaşam döngüsü yönetimiyle müşteri memnuniyeti sağlamak için uçtan uca şikayet yönetimi. ComplianceQuest’in şikayet yönetimi yazılımıyla kuruluşunuz, müşteri şikayetlerinin sektör yönergeleri ve düzenlemelerine uygun olarak nasıl toplandığı, kaydedildiği, raporlandığı ve izlendiği konusunda kapsamlı kontrole sahip olur. ComplianceQuest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
Şikayetleri bulut tabanlı bir kalite yönetimi yazılımıyla merkezileştirin ve çözümleyin. Uyarıları otomatikleştirin. Görevleri atayın. İlgili dosyaları ekleyin.
Şikayet yönetim yazılımı ile artık daha kolay. Komple kalite yönetimi platformuyla entegre olan bulut tabanlı bir çözümle müşteri geri bildirim kayıtlarını ve müşteri şikayetlerini merkezi olarak yönetin. E-posta uyarıları ve otomatik iş akışları kullanarak birden fazla konumdan çalışanlarla hızlı bir şekilde bağlantı kurun ve iş birliğinde bulunun. Şikayetleri daha hızlı, daha kolay ve daha doğru bir şekilde yönetin. QT9 QMS birbirine bağlı modüller içerir, böylece daha iyi kalite yönetimi için şikayetleri düzeltici eylemlere (CAPA) bağlayabilirsiniz. QT9 QMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştirmek için tasarlanmış çevrimiçi bir bilet sistemidir. Üst düzey bir müşteri desteği sağlar. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır.
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştiren çevrimiçi bir bilet sistemidir. Ekiplerde iş birliğini teşvik eden özelliklerle doludur. Etiketleme kullanabilir, özel notlar eklenebilir, biletler belirli ekip üyelerine atanabilir ve önceden hazırlanmış yanıtlar oluşturulabilir. Sistem, en yüksek düzeyde güvenlik sağlamak için verileri 256 bit SSL protokolüyle şifreler. HelpDesk, temsilcilerinizin zamandan tasarruf etmelerini ve en yüksek düzeyde müşteri hizmetleri sunmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
FaceUp, kapsamlı bir ihbar platformu, etik yardım hattı ve İK aracıdır. Dünya genelinde 2.700 kuruluşun güvenini kazanmıştır.
FaceUp, kapsamlı bir ihbar platformu, etik yardım hattı ve İK aracıdır. Yazılım, her ikisi de 113 dilde sunulan özelleştirilebilir bir bildirim formu ve gelişmiş rapor yönetimi gibi zengin bir dizi özelliğe sahiptir. GVKY ile uyumludur ve ISO 27001 sertifikalıdır. FaceUp, AB İhbar Yönergesi ve İhbarcı Koruma Yasası ile uyumludur. Dünya genelinde her ölçekten 2.700 kuruluşun güvenini kazanmıştır. FaceUp'ı 14 gün ücretsiz deneyin. Beş dakika içinde kurulabilir. FaceUp Whistleblowing System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
LiveCaller; sohbet, çağrı, sosyal mesajlaşma uygulamaları gibi farklı iletişim kanallarını tek bir platformda birleştiren hepsi bir arada çözümdür.
Sohbet: Müşteriler mesaj, dosya alışverişinde bulunabilir ve müşteri hizmetlerine puan verebilir. Web çağrısı: Müşteriler, doğruca web sayfası üzerinden çağrı yapabilir, böylece bu çağrılar tamamen ücretsiz hale gelir. Çok kanallı gelen kutusu: Farklı mesajlaşma platformlarından gelen iletişimleri tek bir panoda birleştirir. Geri arama: Müşteri hizmetlerinin sizi geri araması için telefon numaranızı ve tercih edilen arama saatini girmeniz yeterlidir. Birlikte göz atma: Temsilcilerin ve müşterilerin bir web sitesinde iş birliği içinde “gezinmelerini” sağlar. LiveCaller hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi
Kalite yönetimi, belge yönetimi, iş akışı yönetimi, risk yönetimi, kapasite yönetimi ve süreç yönetimi için yazılım.
ManualMaster, kuruluşların politikalarını, prosedürlerini, süreçlerini ve diğer belgelerini verimli bir şekilde oluşturmasına, yönetmesine ve dağıtmasına yardımcı olur. Kullanıcı dostu arayüzü, kullanıcıların belgeleri ve iş akışlarını kolayca oluşturmasına ve düzenlemesine olanak tanıyarak kuruluş genelinde tutarlılık ve uyumluluk sağlar. Sürüm kontrolü, otomatik bildirimler ve raporlama yetenekleri gibi gelişmiş özellikler sunarak belge revizyonlarını izlemeyi ve mevzuata uygunluğu sağlamayı kolaylaştırır. ManualMaster hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • E-posta Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Etkileşim İzleme
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Canlı Sohbet
  • Kalite Güvencesi