17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Arıza Takip Programı

Arıza Takip Programı kuruluşların Finanstan Yardım Masasına kadar çeşitli departmanlardaki sorunları izlemesine, yönetmesine ve çözmesine yardım eder. Bu uygulamalar, görevlerin alınmasından çözümüne kadar kaydını tutar, raporlar üretir, uyumluluğu sunar ve iş kaynaklarını optimize eder. Arıza Takip Yazılımı genelde web tabanlıdır ve diğer yazılım uygulamalarıyla uyumludur. İlgili çözümler için bakınız: Yazılım Hatası Takip Yazılımı, Şikâyet Yönetimi Yazılımı ve Yardım Masası Yazılımı.

22 sonuç

Kendi göz alıcı web sitenizi tam istediğiniz gibi ücretsiz olarak oluşturma özgürlüğüne sahip olun.
Wix web sitesi oluşturucusu ile ücretsiz olarak çarpıcı, profesyonel bir web sitesi oluşturun. Sitenizi inşa etmek için birkaç farklı yol sunuyoruz: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor ve Wix Code. İlk kez bir siteyi oluşturmanız veya profesyonel olmanız fark etmeksizin ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz. Wix ADI, sizin için profesyonel metinler, görseller ve daha fazlasını içeren benzersiz bir site oluşturur. Wix Editor, gelişmiş işlevsellik, kolay sürükle-bırak özelliğiyle tasarım özgürlüğü sağlar. Wix Code ile son derece gelişmiş web siteleri ve web uygulamaları oluşturabilirsiniz Wix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
Hataları, iyileştirmeleri ve diğer talepleri izleyin, işleri önceliklendirin ve değişiklikler önerildiğinde ve birleştirildiğinde paydaşlarla iletişime geçin.
GitHub Issues, proje yönetimini kolaylaştırır. Bir sorunla başlayın: Yeni bir fikir önermek veya bir hatayı izlemek için bir sorun oluşturun. Ardından görevleri düzenleyin ve ekibinize atayın. Sorunlara bağlantı verin ve talepleri iletin: Sorunlar arasında çapraz bağlantılar kurarak ve GitHub kuruluşunuzun herhangi bir yerinden taleplere ulaşarak iş akışınızı karmaşıklaştırmadan projenizdeki güncellemeleri izleyin. GitHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
Zendesk Support, daha iyi müşteri ilişkileri için oluşturulmuş önemli bir yardım masası yazılımıdır.
Zendesk, müşteri sorunlarını izlemek ve çözmek için tasarlanmış önemli bir bulut tabanlı yardım masası yazılımıdır. SMS mesajı, web, mobil uygulama, telefon, e-posta, sosyal medya gibi tüm kanallarda biletleri kolayca çözün ve müşteri sorunlarını takip edin. Uber, Slack, Shopify ve LendingClub gibi her ölçekten 200.000'den fazla ekibin destek maliyetlerini düşürmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için neden Zendesk kullandığını öğrenin. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
Dünya çapında 40.000’den fazla işletme tarafından kullanılan modern, web tabanlı sorun izleme yazılımı.
Freshdesk, sorunları izleyip yönetmek için gerekli her şeyi içeren modern bir sorun izleme sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, sohbet, sosyal medya gibi geleneksel kanallarla çalışır ve hareket halindeyken ortaya çıkan sorunları yakalamak için mobil uygulamaya da eklenebilir. Freshdesk birçok otomasyon, dahili oyun mekaniği ve daha fazlasıyla temsilci verimliliğini artırır. Raporlama paketi oldukça kapsamlıdır ve yöneticilerin yardım masasındaki en büyük performans sorunlarına hızlıca genel bir bakış atmalarına yardımcı olur. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
Bir BT proje yönetimi yazılımı olan Wrike’ın şablonlar, Gantt çizelgeleri, gelişmiş güvenlik, onaylar ve raporlar gibi özelliklerinin yanı sıra 400’den fazla yazılım ile entegrasyonu bulunmaktadır.
Wrike, 20.000’den fazla şirketin ve iki milyondan fazla kullanıcının güvendiği BT proje yönetimi yazılımıdır. BT yönetiminizi kolaylaştırmak için özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, otomatik iş akışları ve onaylar, bütçe yönetimi ve gelişmiş raporlama gibi özelliklerin hepsine aynı yerden ulaşın. Sorunsuz geliştirme ve izleme için Wrike’ı GitHub gibi 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarınızı özelleştirerek her adımda kaydedilen ilerlemeyi takip edin. Wrike ile BT yönetiminizi dönüştürün. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
Zoho Desk süreç otomasyonu ve hatasız izleme sağlayan; müşteri hizmetlerini kolaylaştıran etkili bir sorun izleme yazılımıdır.
Zoho Desk, etkili bir web tabanlı sorun izleme yazılımıdır. Sorun izleme sürecinin güvenilir olmasını sağlar, hatasız işlev görür ve müşteri hizmetlerini ilgili herkes için kolaylaştırır. Gelişmiş süreç otomasyonu, geri bildirim döngüleri, servis talebi yönetimi, özelleştirilebilir pano ve raporlarla Zoho Desk, sorunları izlemeyi ve daha hızlı çözmeyi kolaylaştırır. Sorun izleme döngüsü, müşterinin sorularını şirketinize anlatmasıyla başlar ve aldığı destek hakkında geri bildirimde bulunmasıyla sona erer. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
Canlı sohbet/bilet oluşturma sistemi sayesinde tüm sorunları takip edebilir ve LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanabilirsiniz.
Tam donanımlı yardım masası ve bilet oluşturma yazılımı LiveAgent ile tüm sorunları takip edin. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Siz de onlara katılın ve rekabet avantajı elde edin. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük deneme sürümüyle başlayın. Özellikleri açısından zengin bir çok kanallı yardım masası yazılımı olan LiveAgent’ın canlı sohbet, bilet oluşturma, telefon desteği, sosyal medya entegrasyonları, destek portalı ve API dahil 170’i aşkın yardım masası özelliği bulunmaktadır. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
Sorun izleme, hata izleme veya müşteri izleme mi? Bitrix24 ile her şey daha kolay.
İyi bir ücretsiz proje izleme yazılımı mı arıyorsunuz? 18 dilde sunulan ve 187 ülkede altı milyondan fazla kuruluş tarafından kullanılan dünyanın en yaygın ücretsiz proje yönetimi platformlarından biri olan Bitrix24 ile tanışın. Bitrix24, hata izleme, sorun izleme veya müşteri izleme de dahil olmak üzere projeleriniz için hemen hemen her şeyi takip edebilir, ama siz en iyisi ücretsiz bir Bitrix24 hesabı açıp kendiniz göz atın. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
BT altyapınızı komplikasyon olmaksızın yönetmenize yardımcı olan çevrimiçi sorun izleme hizmet masası. Ayrıca ITIL uyumludur...
Freshservice, yeni bir dokunuşa sahip çevrimiçi ITIL (bilgi teknolojileri altyapı kütüphanesi) hizmet masasıdır. Bu araç, yeni kaynakların otomatik keşfi, güçlü yapılandırma yönetimi ve gelişmiş etki analizi gibi güçlü etiketleme ve varlık yönetimi özelliklerine yepyeni bir kullanıcı deneyimini de ekliyor. İş akışı otomasyonu gibi önemli özellikler de dahil olmak üzere güçlü olay yönetimi işlevleri, sorun izlemeyi kolaylaştırır. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan hizmet otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin.
SysAid, BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasını sağlamak için hizmet otomasyonu kullanır. Neredeyse kendi kendini yöneten yardım masası sayesinde dünya genelinde milyonlarca kullanıcı daha hızlı hizmet, daha hafif iş yükü ve çok daha sorunsuz bir hizmet deneyiminin keyfini çıkarıyor. ITSM’nin (bilgi teknolojisi hizmet yönetimi) her yönünü son derece rahat ve otomatik hale getirir, BT’yi karmaşadan kurtararak işletmenizin gücünü korumaya devam etmesi için gerçekten ihtiyaç duyulan işlere zaman ayırabilmesini sağlar. SysAid, BT’nin son derece ihtiyaç duyduğu düzeltmeyi sağlar. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
Herkesin aynı fikirde olmasını sağlayan hızlı, görsel geri bildirim ile hızlı tasarım incelemesi.
Volley ile herhangi bir web sitesinde, hatta hazırlık sitelerinde bile hızlı ve kolay bir şekilde geri bildirim alabilirsiniz. Tarayıcı uzantısını kullanarak, belirli tasarım özelliklerine yönelik notlar ve geri bildirimler bırakabilir ve ekler ekleyebilirsiniz. Volley, geri bildirimin bir parçası olarak piksel açısından mükemmel ekran görüntüleri oluşturarak tüm yorumların daha iyi anlaşılmasını sağlar. E-posta yoluyla Telefon oyunlarına son. Notlar seçilen çalışma alanına iletilir ve otomatik olarak Trello veya Jira'ya da gönderilebilir. Volley hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştirmek için tasarlanmış çevrimiçi bir bilet sistemidir. Üst düzey bir müşteri desteği sağlar. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır.
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştiren çevrimiçi bir bilet sistemidir. Ekiplerde iş birliğini teşvik eden özelliklerle doludur. Etiketleme kullanabilir, özel notlar eklenebilir, biletler belirli ekip üyelerine atanabilir ve önceden hazırlanmış yanıtlar oluşturulabilir. Sistem, en yüksek düzeyde güvenlik sağlamak için verileri 256 bit SSL protokolüyle şifreler. HelpDesk, temsilcilerinizin zamandan tasarruf etmelerini ve en yüksek düzeyde müşteri hizmetleri sunmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
Basit ve ortaklaşa çalışmaya uygun bir hata izleme platformu olan Bugasura.io, geliştiricilere, QA (kalite güvence) ve ürün ekiplerine hataları daha hızlı raporlamalarında ve kapatmalarında yardımcı olur.
Bugasura basit, hızlı ve ortaklaşa çalışmaya uygun bir hata izleme platformudur. Geliştiriciler, QA, tasarımcılar ve ürün yöneticilerinden oluşan bir ekip göz önünde bulundurarak oluşturulmuştur. Özelleştirilmiş iş akışları ve ekipler arasında ortaklaşa çalışabilme yeteneği sayesinde benzersiz bir hata izleme ürünüdür. Bugasura hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
Kissflow’un sorun izleme aracı kritik sorun etiketlerini önceliklendirmeye, kapsamlı soruşturmalar gerçekleştirmeye ve bunları hızlı bir şekilde çözmeye yardımcı olur.
Kapsamlı bir sorun izleme yazılım çözümü olan Kissflow Workflow hızlıdır ve zarif tasarıma sahiptir. Sorun bildirimlerini önem seviyesine göre önceliklendirerek, daha akıllı ve bağlamsal kararlar vererek ve kodlama bilgisine veya harici uzmanlığa ihtiyaç duymadan şikayetleri hızla çözerek önemli bir rekabet avantajı elde edin. Kissflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
Vision Helpdesk, her büyüklükte işletme için yardım masası, birden fazla şirket için yardım masası, ITIL hizmet masası ve canlı sohbet yazılım araçları sunar.
Vision Helpdesk Müşteri Hizmetleri Yazılım Araçları Sunmaktadır 1) Yardım masası yazılımı (çok kanallı yardım Masası) 2) Uydu yardım masası (çok markalı yardım masası) 3) Hizmet masası (ITIL / ITSM PinkVerify sertifikalı) 4) Canlı sohbet yazılımı Vision Helpdesk hepsi bir arada müşteri desteği yardım masasıdır; e-posta, sohbetler, web formları, Twitter, Facebook, aramalar gibi çeşitli kanalların tek bir çatı altında yönetilmesini sağlamaktadır. Vision Helpdesk, dünya genelinde 15.000’den fazla şirket tarafından güvenilir bulunmaktadır. Vision Helpdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
FaceUp, sorun izleme için kapsamlı bir platformdur. Çalışanlarınızın endişelerini ve fikirlerini sizinle güvenli bir şekilde paylaşmalarını sağlayın.
FaceUp, sorun izleme için kapsamlı bir platformdur. Çalışanlarınızın endişelerini ve fikirlerini sizinle güvenli bir şekilde paylaşmalarını sağlayın. Yazılım, özelleştirilebilir bir raporlama formu ve gelişmiş rapor yönetimine sahip olup her ikisi de 113 dilde mevcuttur. FaceUp; GVKY, AB İhbar Yönergesi ve İhbarcı Koruma Yasası ile uyumludur. Dünya genelinde her ölçekten 2.700 kuruluşun güvenini kazanmıştır. FaceUp'ı 14 gün ücretsiz deneyin. FaceUp Whistleblowing System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
Evotix'i kullanan 400'den fazla işletmeyle, çalışanların işyeri sağlığı ve güvenliği ile ilgilenme şeklini dönüştürüyoruz.
Kuruluşunuz için sağlık, güvenlik ve zindelik yönetimi için etkili bir yol mu arıyorsunuz? Evotix ile olay raporlamasından denetim rejimlerine kadar tüm güvenlik süreçlerini tek bir yerden yönetebilirsiniz. Ayrıca, kaza ve yaralanma riskini azaltmak için önleyici tedbirleri uygulamaya koyabileceksiniz. Evotix, çeşitli sektörlerdeki orta ölçekli şirketler için tasarlanmıştır ve özel ihtiyaçlarınızı karşılayacak şekilde yapılandırılabilir. Uyumluluğa nasıl ulaşabileceğinizi ve ÇSG süreçlerinizi nasıl iyileştirebileceğinizi görün. Evotix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
Sorunları hızla teşhis etmek ve çözmek için ihtiyaç duyulan tüm teknik verilerle senkronize ekran kaydı.
BugReplay, mükemmel hata raporu oluşturarak size zaman kazandırır: konsol günlükleri, ağ trafiği, sunucu hataları, çevresel ayrıntılar ve sorunları hızlı şekilde teşhis etmek ve çözmek için ihtiyacınız olan tüm verilerle senkronize ekran kaydı. BugReplay, ihtiyaç duyulan verileri otomatik olarak çekmenin yanı sıra ekip içi iletişimi de kolaylaştırır. Rapora kameranızla (video), mikrofonla (ses) veya zamanı eşitlenmiş yorumlarla açıklama ekleyebilirsiniz. BugReplay, hayatınızı kolaylaştırmak için çeşitli PM (önleyici bakım) araçları sunar. Miruni hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
Sorunları verimli bir şekilde çözün. Güçlü sorun izleme özelliğini kullanarak görevleri önceliklendirin, iş birliğini geliştirin ve ilerlemeyi sorunsuz bir şekilde takip edin.
Coexsys Sorun İzleme ile zorlukların üstesinden gelin. Sorunları verimli bir şekilde tanımlayın, önceliklendirin ve çözün. Güçlü sorun izleme çözümüyle ekip işbirliğini geliştirin, ilerlemeyi takip edin ve sorunsuz bir proje yaşam döngüsü sağlayın. Bu yazılım, sorunları, kusurları ve görevleri izlemek, raporlamak ve çözmek için merkezi bir platform sunarak iş akışı verimliliğini ve genel performansı artırır. BENZERSİZ ÖZELLİKLER - Sorun Oluşturma ve Kaydetme Özelleştirilebilir İş Akışları Dosya Ekleri ve Sürüm Kontrolü Bildirimler ve raporlama Sorun İzleme Yazılımıyla Ekibinizin Üretkenliğinde Devrim Yaratın Sorun izleme yazılımı, proje yöneticilerinin tüm görevleri ve projeleri takip etmesine ve sorunları hızlı ve verimli bir şekilde tespit edip çözmesine yardımcı olabilir. Potansiyel sorunları tam bir soruna dönüşmeden önce ele alabilmeniz için gerçek zamanlı raporlama ve uyarılar da sunuyor. Issue Tracking Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Yinelenen Sorunlar
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Öncelik Belirleme
  • Sorun Denetimi
  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler