228 sonuç
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştirmek için tasarlanmış çevrimiçi bir bilet sistemidir. Üst düzey bir müşteri desteği sağlar. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştiren çevrimiçi bir bilet sistemidir. Ekiplerde iş birliğini teşvik eden özelliklerle doludur. Etiketleme kullanabilir, özel notlar eklenebilir, biletler belirli ekip üyelerine atanabilir ve önceden hazırlanmış yanıtlar oluşturulabilir. Sistem, en yüksek düzeyde güvenlik sağlamak için verileri 256 bit SSL protokolüyle şifreler. HelpDesk, temsilcilerinizin zamandan tasarruf etmelerini ve en yüksek düzeyde müşteri hizmetleri sunmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Hataları, iyileştirmeleri ve diğer talepleri izleyin, işleri önceliklendirin ve değişiklikler önerildiğinde ve birleştirildiğinde paydaşlarla iletişime geçin. GitHub hakkında daha fazla bilgi
GitHub Issues, proje yönetimini kolaylaştırır. Bir sorunla başlayın: Yeni bir fikir önermek veya bir hatayı izlemek için bir sorun oluşturun. Ardından görevleri düzenleyin ve ekibinize atayın. Sorunlara bağlantı verin ve talepleri iletin: Sorunlar arasında çapraz bağlantılar kurarak ve GitHub kuruluşunuzun herhangi bir yerinden taleplere ulaşarak iş akışınızı karmaşıklaştırmadan projenizdeki güncellemeleri izleyin. GitHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Canlı sohbet/bilet oluşturma sistemi sayesinde tüm sorunları takip edebilir ve LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanabilirsiniz. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
Tam donanımlı yardım masası ve bilet oluşturma yazılımı LiveAgent ile tüm sorunları takip edin. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Siz de onlara katılın ve rekabet avantajı elde edin. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük deneme sürümüyle başlayın. Özellikleri açısından zengin bir çok kanallı yardım masası yazılımı olan LiveAgent’ın canlı sohbet, bilet oluşturma, telefon desteği, sosyal medya entegrasyonları, destek portalı ve API dahil 170’i aşkın yardım masası özelliği bulunmaktadır. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Sorun izleme, hata izleme veya müşteri izleme mi? Bitrix24 ile her şey daha kolay. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
İyi bir ücretsiz proje izleme yazılımı mı arıyorsunuz? 18 dilde sunulan ve 187 ülkede altı milyondan fazla kuruluş tarafından kullanılan dünyanın en yaygın ücretsiz proje yönetimi platformlarından biri olan Bitrix24 ile tanışın. Bitrix24, hata izleme, sorun izleme veya müşteri izleme de dahil olmak üzere projeleriniz için hemen hemen her şeyi takip edebilir, ama siz en iyisi ücretsiz bir Bitrix24 hesabı açıp kendiniz göz atın. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Basit ve ortaklaşa çalışmaya uygun bir hata izleme platformu olan Bugasura.io, geliştiricilere, QA (kalite güvence) ve ürün ekiplerine hataları daha hızlı raporlamalarında ve kapatmalarında yardımcı olur. Bugasura hakkında daha fazla bilgi
Bugasura basit, hızlı ve ortaklaşa çalışmaya uygun bir hata izleme platformudur. Geliştiriciler, QA, tasarımcılar ve ürün yöneticilerinden oluşan bir ekip göz önünde bulundurarak oluşturulmuştur. Özelleştirilmiş iş akışları ve ekipler arasında ortaklaşa çalışabilme yeteneği sayesinde benzersiz bir hata izleme ürünüdür. Bugasura hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Slack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Jira is a fully-featured issue tracker for teams planning and building great products.
Jira is the issue tracker for teams planning and building great products. Thousands of teams choose Jira to capture and organize issues, assign work, and follow team activity. At your desk or on the go with the new mobile interface, Jira helps your team get the job done. Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Kendi göz alıcı web sitenizi tam istediğiniz gibi ücretsiz olarak oluşturma özgürlüğüne sahip olun.
Wix web sitesi oluşturucusu ile ücretsiz olarak çarpıcı, profesyonel bir web sitesi oluşturun. Sitenizi inşa etmek için birkaç farklı yol sunuyoruz: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor ve Wix Code. İlk kez bir siteyi oluşturmanız veya profesyonel olmanız fark etmeksizin ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz. Wix ADI, sizin için profesyonel metinler, görseller ve daha fazlasını içeren benzersiz bir site oluşturur. Wix Editor, gelişmiş işlevsellik, kolay sürükle-bırak özelliğiyle tasarım özgürlüğü sağlar. Wix Code ile son derece gelişmiş web siteleri ve web uygulamaları oluşturabilirsiniz Wix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Zendesk Support is the leading help desk software built for better customer relationships.
Zendesk is the leading cloud-based help desk software built for tracking and solving customer problems. Solve tickets easily and track customer issues on any channel:¿ text SMS, web, mobile app, phone, email, social media. See why over 200,000 teams of all sizes such as Uber, Slack, and LendingClub use Zendesk to lower their support costs and increase customer satisfaction. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Dünya çapında 40.000’den fazla işletme tarafından kullanılan modern, web tabanlı sorun izleme yazılımı.
Freshdesk, sorunları izleyip yönetmek için gerekli her şeyi içeren modern bir sorun izleme sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, sohbet, sosyal medya gibi geleneksel kanallarla çalışır ve hareket halindeyken ortaya çıkan sorunları yakalamak için mobil uygulamaya da eklenebilir. Freshdesk birçok otomasyon, dahili oyun mekaniği ve daha fazlasıyla temsilci verimliliğini artırır. Raporlama paketi oldukça kapsamlıdır ve yöneticilerin yardım masasındaki en büyük performans sorunlarına hızlıca genel bir bakış atmalarına yardımcı olur. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Bir BT proje yönetimi yazılımı olan Wrike’ın şablonlar, Gantt çizelgeleri, gelişmiş güvenlik, onaylar ve raporlar gibi özelliklerinin yanı sıra 400’den fazla yazılım ile entegrasyonu bulunmaktadır.
Wrike, 20.000’den fazla şirketin ve iki milyondan fazla kullanıcının güvendiği BT proje yönetimi yazılımıdır. BT yönetiminizi kolaylaştırmak için özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeler i, zaman izleme, otomatik iş akışları ve onaylar, bütçe yönetimi ve gelişmiş raporlama gibi özelliklerin hepsine aynı yerden ulaşın. Sorunsuz geliştirme ve izleme için Wrike’ı GitHub gibi 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarınızı özelleştirerek her adımda kaydedilen ilerlemeyi takip edin. Wrike ile BT yönetiminizi dönüştürün. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Zoho Desk süreç otomasyonu ve hatasız izleme sağlayan; müşteri hizmetlerini kolaylaştıran etkili bir sorun izleme yazılımıdır.
Zoho Desk, etkili bir web tabanlı sorun izleme yazılımıdır. Sorun izleme sürecinin güvenilir olmasını sağlar, hatasız işlev görür ve müşteri hizmetlerini ilgili herkes için kolaylaştırır. Gelişmiş süreç otomasyonu, geri bildirim döngüleri, servis talebi yönetimi, özelleştirilebilir pano ve raporlarla Zoho Desk, sorunları izlemeyi ve daha hızlı çözmeyi kolaylaştırır. Sorun izleme döngüsü, müşterinin sorularını şirketinize anlatmasıyla başlar ve aldığı destek hakkında geri bildirimde bulunmasıyla sona erer. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess. TeamSupport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
SolarWinds Service Desk is a highly rated solution for IT teams who want to speed issue resolution, improve SLAs and save valuable time
SolarWinds Service Desk (previously Samanage) is a highly rated IT service desk solution that simplifies issue tracking and resolution with time-saving workflows and automation. Fully-integrated asset management provides a complete picture of asset hardware, software and incident history to streamline issue resolution. Built with ITIL best practices in mind, IT teams can improve SLAs, and spend more time on big picture projects. SolarWinds Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Spiceworks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
BT altyapınızı komplikasyon olmaksızın yönetmenize yardımcı olan çevrimiçi sorun izleme hizmet masası. Ayrıca ITIL uyumludur...
Freshservice, yeni bir dokunuşa sahip çevrimiçi ITIL (bilgi teknolojileri altyapı kütüphanesi) hizmet masasıdır. Bu araç, yeni kaynakların otomatik keşfi, güçlü yapılandırma yönetimi ve gelişmiş etki analizi gibi güçlü etiketleme ve varlık yönetimi özelliklerine yepyeni bir kullanıcı deneyimini de ekliyor. İş akışı otomasyonu gibi önemli özellikler de dahil olmak üzere güçlü olay yönetimi işlevleri, sorun izlemeyi kolaylaştırır. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan hizmet otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin.
SysAid, BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasını sağlamak için hizmet otomasyonu kullanır. Neredeyse kendi kendini yöneten yardım masası sayesinde dünya genelinde milyonlarca kullanıcı daha hızlı hizmet, daha hafif iş yükü ve çok daha sorunsuz bir hizmet deneyiminin keyfini çıkarıyor. ITSM’nin (bilgi teknolojisi hizmet yönetimi) her yönünü son derece rahat ve otomatik hale getirir, BT’yi karmaşadan kurtararak işletmenizin gücünü korumaya devam etmesi için gerçekten ihtiyaç duyulan işlere zaman ayırabilmesini sağlar. SysAid, BT’nin son derece ihtiyaç duyduğu düzeltmeyi sağlar. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Shortcut is a fast project management platform built for today's software team. Free for teams up to 10 users.
Shortcut is a fast, uncluttered project management platform for Agile software teams to plan, build, and launch better products. It combines just the right amount of simplicity and structure to keep software teams happy and productive. Shortcut is designed for developers and features a robust set of popular integrations (GitHub, GitLab, Slack, and more) and a well-crafted API to automate workflows. Free for teams up to 10 users. Shortcut hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime. Zoho Projects hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
The continuous code improvement platform. Proactively discover, predict, and remediate errors with real-time AI-assisted workflows.
Rollbar is the leading continuous code improvement platform that proactively discovers, predicts, and remediates errors with real-time AI-assisted workflows. With Rollbar, developers continually improve their code and constantly innovate rather than spending time monitoring, investigating, and debugging. Rollbar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control projects that shape our world.
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control complex projects that reshape our world. Flexibly adapt our software as projects and conditions change. Eliminate boundaries between organizations, data sources, and systems Securely equip each team member with the data they need to succeed. Get started today. Quickbase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Your favorite issue tracking software comes with full support. Contact an Issuetrak expert and configure a software solution today.
Your issue tracking concerns are our passion. Speak to an expert and get a customized solution improving speed and efficiency. Switch from email and spreadsheets and save hours per day. Issuetrak has provided issue tracking to thousands of companies for over 20 years. It's in our name! We provide personalized attention and build relationships that matter with our customers. Not all issue tracking solutions fit every company; we customize the right configuration and consult with you to launch. Issuetrak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Help desk support software and asset management tool includes, knowledgebase, SLA management, ticket tracking, inventory management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a completely web-based Help Desk and Asset Management Software. It offers an integrated package with Incident management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing , Contract Management, Self-Service Portal, and Knowledge Base at an affordable price point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a full-fledged IT Help Desk and a productive Help Desk staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both normal edition and also ITIL edition. ManageEngine ServiceDesk Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Vivantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Kayako hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
A simple, fast and scalable bug tracking application that helps you manage bugs easily and deliver great products on time.
Zoho BugTracker is the collaborative bug tracking software from Zoho, a brand trusted by 60 million users worldwide. BugTracker helps you track the life cycle of bugs from beginning to closure, making sure that you build and ship great products on time every time. Set up automatic notifications, business rules and custom workflows to follow and close bugs faster. Define realistic expectations for your clients and surpass them with Service Level Agreements. Zoho BugTracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. GoTo Resolve hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. ServiceNow Customer Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
SpiraTest offers a complete defect and issue tracking solution that manages your entire testing process.
SpiraTest is an integrated Quality Assurance solution that manages requirements, releases, tests, defects, and issues in one environment, with end-to-end traceability. With SpiraTest, log, and capture bugs and issues quickly and easily. Once captured, search, assign, track, and manage the logged issues and defects using powerful SpiraTest dashboards. Categorize your logged defects into different types, each with a customizable workflow and analyze the quality of a system during its lifecycle. SpiraTest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
BOSSDesk, an ITSM (IT Service Management) Service Desk Help Desk and IT Asset Management solution, is available for both Cloud, On-Premise and mobile. An award-winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog helps IT departments quickly deploy self-service portals, workflow automations, HR-onboarding, asset management, incident , change and problem management. BOSSDesk is ITIL aligned and helps IT departments streamline ticket management and Optimize and automate processes easily BOSSDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol. MantisBT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. InvGate Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
We're the most intuitive way of collecting Real-Time Contextual Insights throughout the entire mobile app lifecycle.
Instabug provides in-app feedback and bug reporting to mobile apps looking for issue tracking. After integrating the SDK, it allows you to have a seamless two-way communication with users or testers, while providing detailed environment report for developers. The integration process takes less than a minute and the results are outstanding! The top apps in the world rely on Instabug. We provide exceptional support 24/7 and is constantly rated highly as a bug reporting & tracking tool. Instabug hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
An issue tracking software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
HappyFox is a web based issue tracking software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a centralized ticket support system. Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses. Community forums help customers connect. HappyFox Help Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Visual review and bug tracking solution for teams building digital content and apps - websites, web-apps, e-learning courses, videos.
zipBoard is a visual review and bug tracking tool, that lets your team collect feedback on their digital content and apps during development. zipBoard is for teams developing websites, webapps, e-learning courses, videos, PDF documents at scale. The visual review tools let non-technical stakeholders and clients share reviews using annotations, screen recordings making it easy for team to understand the issues and then include it into the development workflow using our in-built bug tracking tool zipBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Project & code management, together at last. Plan work, track progress, and release code right in Backlog for all-in-one collaboration.
Backlog is the all-in-one online issue management tool for project management, version control, and bug tracking. Bringing together the organizational benefits of project management with the power and convenience of code management, Backlog enhances team collaboration across organizations large and small. Plan work, track progress, and release code updates right in Backlog. Core features include subtasking, custom statuses, kanban-style board, Gantt charts, burndown charts, Git & SVN, and wikis. Backlog hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Remote support & ticketing solution built into our Naverisk All-in-One remote monitoring and management platform for MSPs & IT Depts.
Designed specifically for managed service providers (MSPs) and IT professionals, Naverisk comes fully equipped with built-in helpdesk and ticketing for issue tracking. Additionally, you can create tickets manually or automatically and set default agreement and billing parameters. Multiple technicians can track time and information against a single ticket. Unlike other PSA vendors in the market, the web-based ticketing components of Naverisk are built from the ground up within the product. Naverisk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Experience full situational awareness with the only real-time SEO Auditing and Monitoring platform. Because search engines never sleep.
Ensure customers find your most valuable digital content with 24/7 website monitoring from ContentKing, now part of the #1 enterprise organic marketing platform from Conductor. Website changes happen, and they happen fast. That’s where ContentKing for Conductor comes in. As the only real-time SEO monitoring and auditing platform, ContentKing keeps track of everything happening on your site as it happens. No more waiting for a crawl, no more working with lagging data, no more unnoticed issues. ContentKing hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Userback helps you collect visual feedback, bugs, and other issues from your website with annotated screenshots, video and more.
Userback is a bug tracking and visual feedback solution that makes it easy for software teams to collect feedback and track issues from inside their apps. Capture highly-contextual feedback with annotated screenshots, video recordings, console logs, session info, and everything you need to resolve issues faster. With kanban boards, inbox views, custom workflows, and integrations, Userback has everything you need to track and resolve issues in the way that works best for you. Userback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Fully-managed issue tracking solution that helps teams quickly and accurately track, resolve and report on issues.
OTRS is a fully-managed issue tracking solution that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many issue resolution features. ITSM, Customer Service and Corporate Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that issues are responded to quickly and the best possible service is delivered in a cost-effective way. Try the issue tracking software today. OTRS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Herkesin aynı fikirde olmasını sağlayan hızlı, görsel geri bildirim ile hızlı tasarım incelemesi.
Volley ile herhangi bir web sitesinde, hatta hazırlık sitelerinde bile hızlı ve kolay bir şekilde geri bildirim alabilirsiniz. Tarayıcı uzantısını kullanarak, belirli tasarım özelliklerine yönelik notlar ve geri bildirimler bırakabilir ve ekler ekleyebilirsiniz. Volley, geri bildirimin bir parçası olarak piksel açısından mükemmel ekran görüntüleri oluşturarak tüm yorumların daha iyi anlaşılmasını sağlar. E-posta yoluyla Telefon oyunlarına son. Notlar seçilen çalışma alanına iletilir ve otomatik olarak Trello veya Jira'ya da gönderilebilir. Volley hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Powerful and affordable issue tracking software solution that can be configured to your exact needs.
With an ever-rising number of issues to track and resolve, your support organization probably struggles to effectively manage resources, prioritize issues, and resolve tickets in a timely manner. Based on the PhaseWare Tracker product suite, our issue tracking solutions provide a customizable and configurable, responsive tool set to help your business streamline the issue tracking process, effectively manage the workload, increase productivity, and directly impact the bottom line. Tracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers.
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers. Everything in one place. No matter how you talk with your customers (email, social media, chat, or the phone), easily keep track of it all in our intuitive dashboard. Groove hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Sentry is the only developer-first app monitoring platform that gives real-time visibility into issues that matter to fix them faster.
With support for 99 platforms as well as single-tenant offerings, Sentry is essential for monitoring application code health. From Error tracking to Performance monitoring, developers can see clearer, solve quicker, and learn continuously about their applications - from the frontend to the backend. Sentry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
BugHerd - Visual Feedback Tool. Like Sticky Notes On A Website. The world's best bug tracker, just point and click. Free Trial.
BugHerd - the bug tracker for people who build websites AND their clients. Point and click to leave feedback. Like sticky notes on a website. BugHerd adds contextual information, including browser, OS, selector information, and a screenshot or video. Tasks are created and stored in a kanban style board, for easy tracking and resolution. BugHerd is loved by developers, designers, project managers and marketers alike. If you build websites, BugHerd is for you. Get started with 14 days free BugHerd hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Project Insight is award-winning project & work management software capable of running all of the projects across your organization.
Project Insight (PI) is a modern, full-featured project & portfolio management software capable of aggregating and reporting on all of the projects across your organization. PI centralizes your work, projects, & tasks in one easy-to-use online platform that can be customized to meet your business needs. Seamlessly aggregate data from your key CRM, accounting, DevOps, support, & HR software to give stakeholders real-time project insights. PI's FREE version let's you start simply & grow as you go. Project Insight hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Speed up website testing: report straight into your Jira, Trello, Asana etc. with all technical information your devs need to fix them.
Collect website feedback from your team, clients, and users with the feedback widget. It automatically captures a screenshot that your reporter can annotate to get their point across. All issues are sent into your favorite project management tool, with all the technical data needed by developers to understand and reproduce issues. Thanks to our 2-way sync integrations, you can chat and notify status changes your clients without ever leav Marker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Pano
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sorun Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Görev Yönetimi