15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

BT Hizmet Yönetimi (ITSM) Yazılımı

BT Hizmet Yönetimi (ITSM) Yazılımı, iç ve dış BT desteklerinin yönetimine odaklanır. Uygulamalar BT kuruluşlarının hizmetlerine ilişkin planlama, tasarım, teslimat ve destek süreçlerine rehberlik eder. BT Hizmet Yönetimi (ITSM) Yazılımı çözümleri arasında Yardım Masası Yazılımı ve IT Hizmeti Yazılımı bulunur.

18 sonuç

SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan ITSM hizmet otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi
SysAid, BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasını sağlamak için hizmet otomasyonu kullanır. Neredeyse kendi kendini yöneten yardım masası ile dünya genelinde milyonlarca kullanıcı daha hızlı hizmet, daha hafif iş yükü ve çok daha sorunsuz bir hizmet deneyiminin keyfini çıkarıyor. ITSM’nin (bilgi teknolojisi hizmet yönetimi) her yönünü son derece rahat ve otomatik hale getirir, BT’yi karmaşadan kurtararak işletmenizin gücünü korumaya devam etmesi için gerçekten ihtiyaç duyulan işlere zaman ayırabilmesini sağlar. SysAid, BT’nin son derece ihtiyaç duyduğu düzeltmeyi sağlar. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
Zendesk, sektörde önde gelen müşteri hizmetleri çözümlerinden birini sunuyor.
Zendesk, sektördeki önemli müşteri desteği çözümlerinden birini sunuyor. Ortalama olarak, her ölçekte müşteri memnuniyetini %25 ve temsilci verimliliğini %30 oranında artırır. Tüm müşteri etkileşimleri; web widget'ları, önceden tanımlanmış bilet yanıtları ve tam müşteri geçmişi gibi özellikler içeren dinamik, tek bir arayüzde bulunur. Hızla çalışmaya başlayın ve sonuçları daha da çabuk görmeyi bekleyin. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
Hizmet yönetimi, tam varlık görünürlüğü gerektirir. Binlerce kuruluşun güvendiği varlık izleme yoluyla operasyonları kolaylaştırın.
Hizmet yönetiminizi geliştirmek için yardım masanızla sorunsuz entegre olan, bulut tabanlı varlık izleme özelliğinden yararlanın. Tüm BT varlıklarını ve yazılım lisanslarını merkezi bir veri tabanından izleyerek hizmet sunumunu geliştirin, sorun çözümünü hızlandırın, arıza süresini kısaltın, ekibinizin verimliliğini artırın. Tam varlık yaşam döngüsü yönetimi, sipariş emirleri, bakım, kullanım optimizasyonu ile BT ortamınıza tam görünürlük sağlayın. Zendesk, Jira, SCCM, JAMF ve API aracılığıyla diğer platformlarla ezber bozan entegrasyonlar. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
İşletmelerin zaman takibi, mevzuata uygunluk gibi özellikleri kullanarak iş akışı süreçlerini iyileştirmesini sağlayan bulut tabanlı DevOps çözümü.
Tek bir uygulama olarak sunulan GitLab; geliştirme, güvenlik ve operasyon ekiplerinin iş birliği yapma şeklini temelden değiştiren eksiksiz bir DevOps platformudur. GitLab, geliştirici üretkenliğini artırırken ekiplerin haftalar süren yazılım teslimatını dakikalara indirmesine, geliştirme maliyetlerini düşürmesine ve uygulama güvenlik açıkları riskini azaltmasına yardımcı olur. GitLab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
Zoho Assist, dünyanın herhangi bir yerindeki uzak bilgisayarlara bağlanmak için basit ve doğrudan bir kullanıcı arayüzü sağlar.
Uzaktan destek, ekran paylaşımı ve gözetimsiz erişim için tek noktadan çözüm olan Zoho Assist’i kullanarak, bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza her yerden ve her zaman erişin. Sektördeki en güvenli, güvenilir ve uygun fiyatlı yazılımlardan biriyle hemen başlayın. Önceden kurulum gerektirmez. Platformlar arası destek bulunmaktadır. Tüm cihazlarda çalışır. Tüm önemli web vekil sunucularını ve güvenlik duvarlarını destekler. Zoho Assist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
Organizasyon uç noktalarının tek konsoldan yönetilmesine yardımcı olan kurum içi bulut tabanlı tümleşik uç nokta yönetimi ve güvenlik aracı.
Sunucuların, dizüstü bilgisayarların, masaüstü bilgisayarların, akıllı telefonların ve tabletlerin merkezi bir konumdan yönetilmesine yardımcı olan Desktop Central, tümleşik bir uç nokta yönetim çözümüdür. Yerinde veya bulut tabanlı UEM kullanarak yamaların kurulmasını, yazılımların dağıtımını, işletim sisteminin görüntülenmesi ve uygulanmasını, mobil cihazların yönetilmesini, uzaktan sorun gidermeyi, modern yönetim gibi düzenli uç nokta yönetim rutinlerinin otomatikleştirilmesini sağlar. Ayrıca uç noktaları istediğiniz yerde istediğiniz zaman yönetmenizi sağlayan bir mobil uygulamaya sahiptir. ManageEngine Endpoint Central hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
Dünyanın önde gelen CRM platformu üzerine kurulu Communications Cloud; B2C, B2B ve toptan CSP'lerin (iletişim hizmeti sağlayıcıları) katalog odaklı, dijital bir BSS'ye (iş destek sistemi) geçmesini sağlar. Amaca yönelik olarak üretilmiş sektör işlevselliği ve Sales Cloud ile Service Cloud'un tüm özellikleri sayesinde, her ölçekten hizmet sağlayıcılar değişen müşteri beklentilerine hızlı bir şekilde uyum sağlayabilir, değer elde etme süresini kısaltabilir ve pazarlamadan perakende kanallarına, müşteri hizmetlerine ve operasyonlara kadar kuruluşun her kısmını birleştirebilir. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
Güçlü bilet açma ve otomasyona ek olarak olay, sorun, değişiklik, sürüm ve varlık yönetimine sahip çevrimiçi ITSM hizmet masası.
Freshservice, doğru ölçeklendirilmiş, akıllı bir ITSM çözümü olarak üstün çalışan memnuniyeti sağlayan kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir, kodsuz bir çözüm sunmaktadır. Son teknoloji yapay zeka ve ML (makine öğrenimi) yetenekleriyle Freshservice, kuruluşların BT temsilcilerinin iş yükünü hafifletmesine ve sıradan görevleri otomatikleştirerek verimliliklerini artırmasına yardımcı olur. Yapay zeka özelliklerine ek olarak Freshservice, hem eski sistemlere güvenen şirketler hem de modern kurumlar tarafından kullanılabilecek kadar esnek ve ölçeklenebilirdir. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
Talep edildiğinde veya gözetimsiz destek sağlamak için istemci makinelerine saniyeler içinde bağlanmak üzere tasarlanmış uzaktan destek uygulaması.
Dünyanın herhangi bir yerinde bulunan müşterilere anında gözetimsiz ve talep edildiğinde destek sunmak için tasarlanmış uzaktan masaüstü çözümü. FixMe.IT ayda yalnızca 25 $’dan başlayan fiyatlarla çok oturumlu kullanım, sınırsız istendiği zaman destek ve 150 adede kadar gözetimsiz makineye erişim sağlamaktadır. Diğer temel özellikler arasında markalama, çok monitörlü navigasyon, iki yönlü masaüstü paylaşımı, dosya aktarımı, çizim araçları, oturum kaydı, raporlama ve çok daha fazlası yer almaktadır. FixMe.IT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
Pipefy, herkesin kendi başına verimli iş akışları oluşturmasını ve bunları otomatikleştirmesini sağlayan kodsuz bir süreç yönetimi yazılımıdır.
Pipefy; satın alma, İK, müşteri operasyonları, BT ve daha birçok alandaki ekipler için ekip üretkenliğini artıran, verileri merkezileştiren ve süreçleri optimize eden düşük kodlu bir süreç otomasyon platformudur. Pipefy, iş akışı otomasyonu ve düşük kodlu bir çerçeve sayesinde işletmelerin her departmandaki her ekip için yığın genişletilebilirliği ve süreç mükemmelliği sağlamasına yardımcı olur. Pipefy şu anda 150'den fazla ülkede her ölçekten şirket ve Visa, IBM, Volvo, Santander ve Kraft Heinz gibi önde gelen işletmeler tarafından kullanılıyor. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
ADManager Plus, birleşik bir Active Directory, Exchange, Skype for Business, G Suite ve Office 365 yönetim ve raporlama çözümüdür.
ADManager Plus, kullanıcılara provizyon sağlama, eski hesapları temizleme ve NTFS’yi yönetme ile izinleri paylaşma gibi görevleri basitleştirmek için birleştirilmiş bir AD (Active Directory), Exchange, Skype for Business, G Suite ve Office 365 yönetimi çözümüdür. Ayrıca etkin olmayan kullanıcı hesapları, Office 365 lisansları ve kullanıcıların son oturum açma zamanları hakkındaki raporlar da dahil olmak üzere 150'den fazla yerleşik rapor sunar. Biletleme ve uyumluluk için özel bir iş akışı oluşturun, kullanıcı yetkilendirme ve yetkiyi kaldırma gibi AD görevlerini otomatikleştirin. ManageEngine ADManager Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
Vision Helpdesk’in hizmet masası, PINKVerify sertifikalı ITIL ITSM şikayet BT yardım masası yazılımıdır.
Vision Helpdesk hizmet masası, PINKVerify onaylı ITIL (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) ITSM (bilgi teknolojisi hizmet yönetimi) uyumlu BT yardım masası yazılımıdır. Vision Helpdesk’in hizmet masası aracı, varlık yönetimi, olay yönetimi, sorun, değişiklik, sürüm dağıtımı, hizmet talebi, hizmet kataloğu, finansal yönetim, ürün ve tedarikçi yönetimi ve daha birçok özellik sunmaktadır. 2007'den beri dünya genelinde 15.000’den fazla şirket Vision Helpdesk'e güvenmektedir. Vision Helpdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
Potansiyel müşterilerle sohbet etmenin kullanıcı dostu bir yolu olan, son derece esnek hizmet masası ve varlık yönetimi platformu. İşyerinde kurulabilir.
Mint Service Desk, hizmet masasının ve varlık yönetiminin işlevlerini bir arada barındıran güçlü bir araçtır. İşyerinde kurulabilen sürümü bulunmaktadır. Temel Özellikler: - esnek varlık yönetimi yapısı - varlık yönetimiyle entegre biletleme sistemi - e-posta entegrasyonu - özel bilet türleri - dinamik alanlar - belge şablonları ve daha fazlası. Mint Service Desk, SERVIEW tarafından onaylanmıştır. Mint Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
ITSM yazılımını kullanarak verimliliği artırın, sorun gidermeyi hızlandırın ve BT ekibiniz için sıkıntıları ortadan kaldırın. Ücretsiz deneyin.
Zendesk ve Jira gibi önde gelen hizmet masalarıyla entegre olan ITSM (bilişim teknolojisi hizmet yönetimi) yazılımını kullanarak verimliliği artırın, sorun gidermeyi hızlandırın ve BT ekibiniz için sıkıntıları ortadan kaldırın. BT hizmet ortamınız için tam izlenebilirlik elde edin, daha hızlı sorun çözümü ile donanım arıza süresini azaltın ve zamanında bakım ile BT varlık güvenilirliğini artırın. Kullanımı kolay yazılım size merkezileştirilmiş BT varlık yönetimi sunar ve her zaman uyumluluk sağlar. Ücretsiz deneyin. AssetSonar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
İşletmelerin proje planlamasına, hizmet biletlerini yönetmesine, kaynak tahsis etmesine, fiyat teklifi oluşturmasına ve daha fazlasına yardımcı olan proje yönetimi çözümü.
İşletmelerin her zaman, her yerde proje ve görev planlamasına, hizmet biletlerini yönetmesine, kaynak tahsis etmesine, fiyat teklifi oluşturmasına ve proje kaynaklarından gerçek zamanlı veri girdileri almasına yardımcı olan bir proje yönetimi çözümü. Güvenli ve sağlam bir platform üzerine kurulan Drive Lynx, gerçek zamanlı panoları ve özelleştirilmiş ayarları kullanarak yeni işinizi büyütmenize ve kıt kaynakları optimize etmenize yardımcı olur. Müşteri başarısı ekibi; yüz yüze oturumlar, öğreticiler ve videolar için bir bilgi merkezi ve uzmanlar tarafından verilen web seminerleri sunar. Drive Lynx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi
İşletmelerin güvenli erişim, BT izleme, kısıtlamalar, denetim günlükleri, işe alıştırma ve daha fazlasını yönetmesine olanak tanıyan bulut tabanlı çözüm.
Uniqkey, Avrupa'nın tercih ettiği kurumsal parola yöneticisi çözümüdür. Sadece bir parola yöneticisi değil aynı zamanda işletme erişim güvenliği için kapsamlı bir settir. Avrupalı işletmeler, Uniqkey'i parola yönetimini basitleştirmek, BT kontrolünü iyileştirmek ve parola tabanlı siber riski azaltmak için kullanıyor. Hepsi bir arada, kullanımı süper kolay bir araç. Uniqkey ile işletmeler risklerin üstesinden kolayca gelebilir. Daha fazla BT kontrolü elde edin. Daha güvenli, daha hızlı iş akışları oluşturun. Tüm bunlar, işletmenizin erişimi ve parolaları yönetmesini basitleştirerek yapılır. Uniqkey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Sürüm Yönetimi