17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Kanal Yönetimi Yazılımı

Kanal Yönetimi Yazılımı şirketlerin müşterileri belirli bölümlere ayırarak ve pazarlama erişimini ve satın alma modellerini takip ederek dağıtım ve satış çabalarını kolaylaştırmalarına imkân tanır. Kanal Yönetimi Yazılımının belirli türleri iş ortağı programlarına odaklanır. Kanal Yönetimi Yazılımı Pazarlama Otomasyonu Sistemleri, E-Ticaret Yazılımı ve Potansiyel Satış Yönetimi Yazılımı ile ilişkilidir.

Türkiye Yerel ürünleri göster
14 sonuç
Kısa süreli ve tatil amaçlı kiralama için hepsi bir arada yazılım. Tek abonelik, tüm araçlar. 14 günlük ücretsiz deneme. Kredi kartı gerekli değildir. Smoobu hakkında daha fazla bilgi
Smoobu, kısa süreli ve tatil amaçlı kiralama için hepsi bir arada bir yazılımdır. Smoobu, Airbnb, Booking.com, VRBO, Trip.com, Agoda vb. gibi tüm rezervasyon portallarınızı otomatik olarak senkronize eder. Böylece artık çift rezervasyon ve manuel fiyatlar konusunda endişelenmeye gerek kalmaz. Tek abonelik, tüm araçlar. Hakkınızdaki değerlendirmelerin artmasını sağlayacak kanal yöneticisi, PMS (emlak yönetim sistemi), web sitesi oluşturucu, rezervasyon motoru, birleşik gelen kutusu, çevrimiçi giriş ve özel misafir kılavuzu. Smoobu Pro’yu 14 gün boyunca deneyin. Kredi kartı gerekli değildir. Smoobu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dinamik Fiyatlandırma
  • İş Ortağı Portalı
  • Veri Eşitleme
  • Sipariş Yönetimi
  • Teşvik Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
OTA’lardan (çevrimiçi seyahat acentesi) ücret talep etmeyen ve rezervasyonlarınızı ve gelirinizi artıran, kanal yöneticisine sahip güçlü tatil kiralama yazılımı.
Avantio, tatil amaçlı kiralama sektörü için özel olarak tasarlanmış tesis yönetim sistemi, kanal yöneticisi ve kiralık tatil yeri web sitesinden oluşan bulut tabanlı bir ekosistemdir. Avantio'nun sunduğu kanal yöneticisi, müşterilere dağıtım stratejilerini optimize etme ve 50'den fazla kanalda çeşitlendirme fırsatı vererek farklı pazarlarda daha fazla misafire ulaşmalarını ve geliri artırmalarını sağlar. Avantio, işletmenizi desteklemesine ihtiyaç duyacağınız iş ortağıdır. Avantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dinamik Fiyatlandırma
  • İş Ortağı Portalı
  • Veri Eşitleme
  • Sipariş Yönetimi
  • Teşvik Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
Mükerrer rezervasyon için endişeye gerek yok. Güvenilir kanal yöneticisi, otomasyon, akıllı fiyatlandırma ve daha fazlası ile her hafta saatlerce zamandan tasarruf edin.
Uplisting, kısa süreli kiralamalar için özel olarak tasarlanmış hepsi bir arada çözümdür. Kullanımı kolay ve güvenilirdir ve 14 günlük ücretsiz denemenizi başlattıktan sonra 30 dakika içinde işinize değer katmaya başlayabilir. Airbnb’deki listelemelerinizi otomatik olarak içe aktarın, Booking’e ve diğerlerine dakikalar içinde bağlanın. Rezervasyonları, fiyatları ve müsaitlik durumunu %0 komisyonla ve kurulum maliyeti ve gizli ücretler olmadan anında senkronize edin. Otomatik mesajlar, akıllı fiyatlar ve çok daha fazlası ile her hafta saatlerce zamandan tasarruf edin. Uplisting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dinamik Fiyatlandırma
  • İş Ortağı Portalı
  • Veri Eşitleme
  • Sipariş Yönetimi
  • Teşvik Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
Veri akışı optimizasyonu, API bağlantıları, sipariş bağlantıları, kampanya yönetimi ve analiz entegrasyonu için Channable’ın hepsi bir arada aracı
Channable, çevrimiçi pazarlama ajansları ve reklam verenler için veri akış yönetimi aracıdır. Veri akışı optimizasyonu, ürün listeleri ve pazarlar için sipariş bağlantıları, dinamik metinli reklamlar ve Analytics bağlantısı oluşturma gibi pek çok özellik her şeyi bir arada sunan bu aracın kapsamında yer almaktadır. Ürünlerinizi bir akış, API veya e-ticaret eklentilerinden biriyle içe aktarabilirsiniz. Farklı sistemlere ait birden fazla veri kaynağını da birleştirebilirsiniz. İstediğiniz yerde reklam vermek için uluslararası uzmanlıktan yararlanın. Channable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dinamik Fiyatlandırma
  • İş Ortağı Portalı
  • Veri Eşitleme
  • Sipariş Yönetimi
  • Teşvik Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
Affise, satış ortaklığı kanal yönetimi araçlarıyla işletmelerin daha hızlı ölçeklendirilmesine yardımcı olan 360°'lik bir ortak pazarlama ekosistemidir.
Affise, işletmenizi ölçeklendirmeye yardımcı olmak için tasarlanmış eksiksiz bir ortak pazarlama ekosistemidir. Tüm ortak pazarlamanızı tek bir panodan yürütmek için gerekli tüm araçlara sahiptir. Ekosistemi 3 üründen oluşur: - Tüm satış ortaklığı kanalınızı tek bir platformdan yönetmenizi sağlayan Performance, - Kendi iş ortaklığı kanalınızı oluşturmanıza veya mevcut bir kanalı geliştirmenize olanak tanıyan Reach ve - Uygulamanızın performansını izlemenize, optimize etmenize ve artırmanıza olanak tanıyan Mobile Measurement Partner. Affise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dinamik Fiyatlandırma
  • İş Ortağı Portalı
  • Veri Eşitleme
  • Sipariş Yönetimi
  • Teşvik Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
Plytix PIM ile tüm satış kanallarınıza doğru ve güncel ürün içeriklerini otomatik olarak gönderebilirsiniz.
Plytix PIM bir ürün bilgi yönetimi (PIM) yazılımıdır. Plytix ile kendinizin ve tüm ekibinizin ürün verilerini tüm satış kanallarınızda kolayca düzenleme, biçimlendirme ve paylaşmanıza olanak tanıyan merkezi bir belge kaynağına ve ürün bilgi yönetimi süreçlerinizi kolaylaştırmanıza yardımcı olan bir işbirliği aracına sahip olur, böylece elektronik çizelgelerin yol açtığı sıkıntılardan kurtulursunuz. Özel şablonlardan ve otomasyondan yararlanarak doğru ve güncel ürün içeriğini e-ticaret platformları, pazar yerleri, karşılaştırma alışveriş motorları ve perakende iş ortaklarınız arasında senkronize edebilir, böylece zaman ve emek tasarrufu elde etmenin yanı sıra sorunların ortaya çıkmasını önleyebilirsiniz. Plytix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dinamik Fiyatlandırma
  • İş Ortağı Portalı
  • Veri Eşitleme
  • Sipariş Yönetimi
  • Teşvik Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
Konaklama yerlerinin tanıtımı, rezervasyonların artırılması, konuğa mükemmel bir deneyimin sunulması ve analizlerin yapılması için gereken özelliklere sahiptir.
Stays, rezervasyonlarınızı otomatiğe bağlanmış şekilde artıran hepsi bir arada bir tatil yeri kiralama yazılımıdır. Bir kanal yöneticisini, ana satış kanallarıyla tam entegrasyon, rezervasyon motoruna sahip bir web sitesi, çevrimiçi ödeme, konuk/tesis sahibi dış ağı, panolar, istatistikler, otomatik iletişim, görev yönetimi, sahip/şirket raporlarını içeren bir finans modülü, ek satış araçları ve daha pek çok değerli özellikle birleştiriyor. Her biri 1000'den fazla üyeyi içeren 3 adet listesiyle tesis sahiplerine ve yöneticilerine farklı özellik paketleri sunuyor. stays hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dinamik Fiyatlandırma
  • İş Ortağı Portalı
  • Veri Eşitleme
  • Sipariş Yönetimi
  • Teşvik Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
Otel işletmecileri için günlük operasyonları basitleştirmeye ve kolaylaştırmaya yönelik olarak tasarlanan Preno, önde gelen otel tesisi yönetim yazılımları arasında yer almaktadır.
Preno, konaklama sağlayıcıları için günlük operasyonları otomatikleştiren bulut tabanlı bir otel yazılımı, kanal yöneticisi ve rezervasyon motorudur. Preno, idari işlere harcanan zamandan haftada ortalama 10 saat tasarruf sunarken %50 daha fazla rezervasyon sağlar. Akıllı araçlardan oluşan bir paket olan Preno, aynı zamanda Xero, Staah ve Siteminder gibi önde gelen uygulamalarla da entegre edilmiştir. Butik otellerden motellere, kamp alanlarından lüks pansiyonlara ve çok daha fazlasına kadar çeşitli tesis türlerine uygun akıllı yazılımdır. Preno hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dinamik Fiyatlandırma
  • İş Ortağı Portalı
  • Veri Eşitleme
  • Sipariş Yönetimi
  • Teşvik Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
Gerçek zamanlı dinamik fiyatlandırma ve gelir yönetimi sistemiyle kolayca entegre olur. Hepsi bir arada sistem tek bir oturumda kullanılabilir
Aiosell System, tüm büyük OTA’lara (çevrimiçi seyahat acenteleri) sorunsuz bir şekilde entegre olan ve gerçek zamanlı fiyatlandırma yüklemesine sahip yerleşik bir kanal yöneticisi ve çevrimiçi dağıtım sistemine sahiptir. Kanal Yöneticisi ayrıca Dinamik Fiyatlandırma ve Gelir Yönetimi sistemi ile entegre olarak bu sistemin oteller için işleri artırmada gerçekten benzersiz ve etkili olmasını sağlar. Aiosell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dinamik Fiyatlandırma
  • İş Ortağı Portalı
  • Veri Eşitleme
  • Sipariş Yönetimi
  • Teşvik Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
Sonuç odaklı ekosistem ekipleri için iş ortağı yönetimi ve pazarlama otomasyonu.
Impartner, kanal iş ortağı yönetimi teknolojilerinin en hızlı büyüyen, en çok ödüllü sağlayıcılarından biridir. İş Ortağı İlişkileri Yönetimi (PMİY) ve İş Ortağı Pazarlama Otomasyonu (PMA) çözümleri, şirketlerin her iş ortağı yaşam döngüsü temas noktasında dolaylı satış kanalları aracılığıyla geliri ve kârlılığı hızlandırmasına yardımcı olur. Impartner sayesinde küresel ekipler; bayileri, dağıtımcıları, teknoloji ortaklarını ve diğerlerini merkezi ve kullanıcı dostu bir çözümde yönetir. Impartner PRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dinamik Fiyatlandırma
  • İş Ortağı Portalı
  • Veri Eşitleme
  • Sipariş Yönetimi
  • Teşvik Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
Kullanımı kolay takvim, 300'den fazla seyahat sitesiyle entegrasyon, rezervasyon motoru, e-fatura ile bulut tabanlı PMS (Tesis Yönetim Sistemi) ve Kanal Yöneticisi.
MiniHotel, Küçük ve Orta Ölçekli Oteller, Butik Oteller ve Tatil Kiralama, Hosteller, Butik Oteller, Misafir Evleri ve Kamp için İdeal, Hepsi Bir Arada bulut tabanlı bir Otel Yönetimi Yazılımı ve Kanal Yöneticisidir. Özellikleri: Kullanımı kolay bir takvim, 300'den fazla seyahat sitesiyle entegrasyon, ana sayfanız için rezervasyon motoru, verim, raporlar, muhasebe, pasaport tarayıcı. 50 ülkedeki e-faturalama ve maliye işlevleri için hazır. 500'den fazla ödeme işlemcisi ve ağ geçidi entegre edildi. Telefon, e-posta, sohbet, WhatsApp desteği dahildir. Mini Hotel PMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dinamik Fiyatlandırma
  • İş Ortağı Portalı
  • Veri Eşitleme
  • Sipariş Yönetimi
  • Teşvik Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
Marka savunuculuğu oluşturmak için Salesforce.com üzerinde geliştirilen bulut tabanlı bir kanal ve müşteri sadakati pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulaması.
Apex Loyalty, Salesforce.com platformunda kurulmuş bulut tabanlı bir sadakat pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulamasıdır. Apex Loyalty ile hem orta ölçekli hem de kurumsal seviyedeki işletmeler kanal ortakları ve B2B müşterileri ile iletişim kurarak satışlarını ve marka desteğini artırabilirler. Apex Loyalty’yi farklı kılan, kişiselleştirilmiş iş ortağı platformu, oyunlaştırma programları, müşteri ve kampanya segmentasyonu, SMS ve e-posta pazarlama otomasyonu araçları ve yerleşik ödül kataloğudur. Apex Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dinamik Fiyatlandırma
  • İş Ortağı Portalı
  • Veri Eşitleme
  • Sipariş Yönetimi
  • Teşvik Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
PartnerAlign, iş ortağının iş akışına entegre olarak çözümünüzü önermesini ve satmasını kolaylaştırır.
PartnerAlign, iş ortağının iş akışına entegre olarak çözümünüzü önermesini ve satmasını kolaylaştırır. Geliri en üst düzeye çıkarmak için oluşturulmuş bir platformda tek bir oturumun açılması, çok satıcılı satışları iş ortakları için çok kolaylaştırır. Zomentum'un sunduğu PartnerAlign, genişleme stratejinizin merkezine iş ortaklarının büyümesini konumlandırmanıza yardımcı olur. PartnerAlign, hedefli KOBİ çözümü önerileriyle ürünlerinizi binlerce teknoloji ortağından oluşan köklü bir ağa sunar ve önerir. Zomentum PartnerAlign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dinamik Fiyatlandırma
  • İş Ortağı Portalı
  • Veri Eşitleme
  • Sipariş Yönetimi
  • Teşvik Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
Türkiye Yerel ürün
Hamurlabs, orta ve büyük ölçekli işletmeler için çok kanallı araçlar sağlayan kapsamlı bir e-ticaret işletim sistemidir.
Hamurlabs, orta ve büyük ölçekli işletmeler için çok kanallı araçlar sağlayan kapsamlı bir e-ticaret işletim sistemidir. Hamurlabs, işletmelerin tedarikten üretime, depolamadan sevkiyata kadar tüm operasyonlarını uçtan uca verimli bir şekilde yönetmeleri için tasarlanmıştır. Güçlü altyapısı sayesinde şirketlerin pazar değişikliklerine ve güncel trendlere hızla adapte olmalarını sağlar. Hamurlabs çözümleriden bazıları şunlardır: Depo Yönetim Sistemi (WMS), Sipariş Yönetim Sistemi (OMS), Ürün Bilgi Yönetimi (PIM), Envanter Yönetimi, Teslimat ve Nakliye Yönetimi, Satın Alma ve Tedarikçi Yönetimi, Üretim Yönetimi ve Satış Noktası (POS), Hamur Mobility ve Araç Kiralama Sistemi. Hamurlabs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dinamik Fiyatlandırma
  • İş Ortağı Portalı
  • Veri Eşitleme
  • Sipariş Yönetimi
  • Teşvik Yönetimi
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım