17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Müşteri Referans Yönetimi Yazılımı

Müşteri Referans Yönetimi Yazılımı, başarı hikayelerini yakalama, referans kullanımlarını takip etme ve yatırım getirisini hesaplama süreçlerini otomatikleştiren satış ve pazarlama çözümleri içerir. Uygulamalar, pazarlama uzmanlarının geçmiş eylemlere, gelecekteki dış erişim planlamalarına ve müşterilerin sağladığı tüm geri bildirimlere tek bir yerden erişebilmelerini sağlayarak işlerini kolaylaştırır. Müşteri Referans Yönetimi Yazılımı Müşteri İlişkileri Yönetimi Yazılımı ve Potansiyel Satış Yönetimi Yazılımı ile ilişkilidir.

İşletmelerin müşteri incelemelerini otomatik olarak izlemesine ve daha fazla gelir elde etmek için bunlardan yararlanmasına yardımcı olmak amacıyla tasarlanmış inceleme yönetimi çözümü.
Reviewflowz, B2B hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve dijital öncelikli şirketler için hepsi bir arada bir inceleme yönetim platformudur. Slack, e-posta veya web kancaları üzerinden çevrimiçi yapılan her yeni inceleme için bildirim alarak incelemelerinizi takip edin. Tüm incelemelerinize kullanımı kolay panomuzdan erişin. Grafiklere ve tarihlere, platformlara ve yıldız derecelendirmelerine göre filtreleme yapmanızı sağlayan güçlü bir arama motoruyla eyleme geçirilebilir bilgiler elde edin. Reviewflowz pencere öğesi (beta) ile incelemeleri web sitenizde görüntüleyerek gelire dönüştürün. ReviewFlowz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödül Yönetimi
  • Adaylık İzleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Program Notları
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Referans İsteme Otomasyonu
  • Referans Kullanımı İzleme
  • Kampanya Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Bu uygulama, Salesforce kullanan şirketler için müşteri referans bilgilerini yönetir ve müşteri referans programı etkinliğini otomatikleştirir.
ReferenceEdge(SM), müşteri referans bilgilerini yönetmek ve referans talebi iş akışını otomatikleştirmek için özel olarak tasarlanmış yerel, amaca yönelik bir Salesforce(R) uygulamasıdır. Kimin ne için referans olduğunu ve ne sıklıkta kullanılabileceğini takip edin. Tamamlanmış referans faaliyetleri için ödül puanları dağıtın ve kullanın. Kapsamlı raporlar ve pano grafikleri ile program etkisini ölçün. Satış ve pazarlama verimliliğini artırın, "fiyat teklifinden tahsilata" döngüsünü kısaltın ve daha fazla fırsat yaratın. ReferenceEdge hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödül Yönetimi
  • Adaylık İzleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Program Notları
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Referans İsteme Otomasyonu
  • Referans Kullanımı İzleme
  • Kampanya Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
En güçlü varlıklarınızdan, yani mutlu müşterilerden yararlanın. RO Innovation, işletmeniz için eksiksiz bir müşteri referansı yönetim paketine sahiptir.
Kuruluşunuzun satış ve pazarlama faaliyetlerinde canlı müşteri referanslarından (çağrılar, site ziyaretleri, konuşmacı vb.) elde edilen müşteri içeriğinin yanı sıra üretilen müşteri içeriğini (örnek olay incelemeleri, görüşler, video mülakatlar vb.) etkin bir şekilde yönetmesine, korumasına ve bunlardan yararlanmasına yardımcı olmak için tasarlanmış piyasadaki en güçlü, yapılandırılabilir müşteri referansı yönetim yazılımlarından biridir. Kullanımı kolay entegrasyonlar, güçlü veri ve analiz, 7/24 destek ile müşterilerin ROI'sini ve etkisini kanıtlayın. RO Innovation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödül Yönetimi
  • Adaylık İzleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Program Notları
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • CRM
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Referans İsteme Otomasyonu
  • Referans Kullanımı İzleme
  • Kampanya Yönetimi
  • Arama/Filtreleme