15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

İç Satışlar Yazılımı

İç Satışlar Yazılımı doğrudan satış süreçlerinde yer alan görevleri kolaylaştıran çözümleri kapsar ve tahmine dayalıdan aşamalı ve sesli mesaj çeviricilerine kadar çeşitli güçlü çevirici uygulamaları içerir. İç Satışlar Yazılımı arama hacmini artırır, yasal uyumu kolaylaştırır ve satış temsilcilerinin otomatik olarak raporlar oluşturmasını sağlayarak satış ekibinin üretkenliğini artırır. İlgili çözümler için bakınız: Satış Gücü Otomasyonu ve Tahmini Dialer Yazılımı.

14 sonuç

Pipedrive, satış ekiplerinin organize olmasını sağlayan bir satış yönetimi aracıdır. Satışların tamamlanmasını sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olur. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, satış personeli tarafından satış personeli için oluşturulmuş bir dahili satış aracıdır. Dünya çapında 95 binden fazla satış ekibi tarafından kullanılan bu uygulama, büyük resmin görülmesine yardımcı olur ve herkesin satış kapatmayı sağlayan faaliyetlere odaklanması için adım adım rehberlik sunar. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz. Kullanımı kolaydır ve odağın korunmasına yardımcı olur, böylece ekibiniz uygulamayı severek kullanırken siz de sistemdeki verilere güvenebilirsiniz. Kullanmaya başlaması basittir; ancak tüm satış süreçlerine uyum sağlayacak kadar da güçlüdür. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çevirici
  • Arama Listesi Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • CRM
  • Çok Kanallı İletişim
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Etkileşim İzleme
  • Satış Kanalı Yönetimi
Sekiz milyondan fazla kullanıcısıyla Bitrix24, dünyanın önde gelen ücretsiz iç satış platformudur.
Sekiz milyondan fazla kullanıcısıyla Bitrix24, dünyanın önde gelen ücretsiz iç satış platformudur. İç satış uzmanları için çağrı merkezi, müşteri adayı yönetimi, müşteri adayı dağıtımı, e-posta pazarlaması, fiyat teklifleri, faturalar, satış hunisi, satış raporları, iş süreci otomasyonu, paylaşılan takvimler, görev, belge ve satış ekibi yönetimi dahil otuzdan fazla araçla birlikte sunulmaktadır. Bitrix24; İngilizce, Almanca, İspanyolca, Portekizce, Çince, Rusça ve diğer dillerde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çevirici
  • Arama Listesi Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • CRM
  • Çok Kanallı İletişim
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Etkileşim İzleme
  • Satış Kanalı Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çevirici
  • Arama Listesi Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • CRM
  • Çok Kanallı İletişim
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Etkileşim İzleme
  • Satış Kanalı Yönetimi
Daha az arayın. Daha çok satın.
Lusha, işletme uzmanlarının müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile hızlı ve gerçek bağlantılar kurmalarına yardımcı olur. B2B ilişkisi güvene dayanır. Lusha, iş profillerini zenginleştirmenize ve doğrulamanıza olanak tanıyan basit araçlar kullanarak güven inşa etmenize yardımcı olur. Günümüzde 250.000’den fazla satış temsilcisi, işe alım yöneticisi ve pazarlamacı, her gün Lusha kullanarak müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile ilişki kurma şekillerini dönüştürüyor. Lusha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çevirici
  • Arama Listesi Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • CRM
  • Çok Kanallı İletişim
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Etkileşim İzleme
  • Satış Kanalı Yönetimi
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çevirici
  • Arama Listesi Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • CRM
  • Çok Kanallı İletişim
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Etkileşim İzleme
  • Satış Kanalı Yönetimi
Salesflare, daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır.
Salesflare, daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır. Salesflare, adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz kişilerle olan tüm etkileşimlerinizi takip eder. E-postadan, sosyal medyadan, şirket veritabanlarından, telefondan, takvimden gelen verileri alır ve bilmeniz gereken her şeyi size bildiren otomatik müşteri zaman çizelgeleri içinde size iletir. Sadece e-postaları yazmanız, aramaları yapmanız ve kahvenizi içmeniz yeterlidir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çevirici
  • Arama Listesi Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • CRM
  • Çok Kanallı İletişim
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Etkileşim İzleme
  • Satış Kanalı Yönetimi
Squaretalk’ın sunduğu Matrix rastgele telefon arayıcısı, giden aramaları otomatikleştirir ve temsilci konuşma süresini %400 oranına kadar artırır.
Basitleştirilmiş otomasyon ve entegrasyonlar içeren çok yönlü iç satış çözümü. Çok basit olduğu için diğer işlerinize zamanınız kalır. Uygun fiyatlı, ölçeklenebilir ve kullanımı kolay tahmine dayalı numara çevirici, satış ekiplerine her yerden ve müşterilerin tercih ettiği kanallar üzerinden verimli bir şekilde çalışmak için güçlü araçlar sunar. Yüzden fazla ülke ve 3.400’den fazla alan kodunda yerel, mobil ve ücretsiz numaralara erişim sağlayarak dünya genelinde yerel olarak varlık gösterin. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çevirici
  • Arama Listesi Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • CRM
  • Çok Kanallı İletişim
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Etkileşim İzleme
  • Satış Kanalı Yönetimi
Ekran paylaşımı sorunları nedeniyle satış kaybetmeye son verin. Satışlar için özel olarak hazırlanmış sıfır sorunlu ekran paylaşımını deneyin.
Ekran paylaşımı, uzaktan kontrol ve anında deneme sürümleri yoluyla müşteri adayı yakalama ve acente atama mekanizmasının tamamı özellikle satış ekipleri için tasarlanmıştır ve hepsi de potansiyel bir müşteri tarafından indirme veya kurulum gerektirmeden kullanılabilir. Çözümü tüm ekibinizin kullanabilmesi için uygun kullanım tabanlı planlar halinde sunulmaktadır. CrankWheel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çevirici
  • Arama Listesi Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • CRM
  • Çok Kanallı İletişim
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Etkileşim İzleme
  • Satış Kanalı Yönetimi
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çevirici
  • Arama Listesi Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • CRM
  • Çok Kanallı İletişim
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Etkileşim İzleme
  • Satış Kanalı Yönetimi
Potansiyel müşterileri daha akıllı bir şekilde araştırın ve daha hızlı iletişim hattı oluşturun. Potansiyel müşteri verilerini bulma, satış tetikleyicilerini takip etme ve ilk iletişimi kişiselleştirme işlemlerinin hepsini tek yerden yönetin.
LeadIQ platformu, potansiyel müşteri araştırmalarını daha akıllıca gerçekleştirerek daha hızlı iletişim geliştirmenize yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Tek bir noktadan potansiyel müşteri verilerini bulun, satış tetikleyicilerini takip edin ve hedef kitlenize yönelik iletişimi kişiselleştirin. Potansiyel müşterileriniz her gün kişiye özel olmayan, genel mesajların bombardımanına uğruyor. LeadIQ, büyük bir ölçekte kişiselleştirilmiş mesajlarla doğru kişilere ulaşarak daha akıllıca bir potansiyel müşteri araştırması gerçekleştirebileceğiniz inancıyla hareket eder. Patentli yapay zeka teknolojisinden yararlanarak potansiyel müşteri araştırmasının can sıkıcı kısımlarını ortadan kaldırır. Daha fazla yanıt alın, daha fazla toplantı rezervasyonu yapın ve iletişimi geliştirin. LeadIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çevirici
  • Arama Listesi Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • CRM
  • Çok Kanallı İletişim
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Etkileşim İzleme
  • Satış Kanalı Yönetimi
Introhive işletmelerin gelirlerini, ilişkilerini ve personeli elde tutmayı artırmasını sağlayan yapay zeka destekli bir SaaS (hizmet olarak yazılım) platformudur.
Kimin kimi tanıdığını keşfetmek için CRM’yi kullanmanın deneme ve yanılmalarının yol açtığı hayal kırıklığından doğan Introhive, her büyüklükteki kuruluşun gelir, ilişkiler ve personelin şirkette tutulması açısından ilerleme kaydetmesine yardımcı olan, yapay zeka destekli bir gelir hızlandırma platformudur. Introhive’in otomatik veri toplama ve yapay zeka destekli ilişki zekası satış, pazarlama ve iş geliştirme ekiplerini, rutin veri girişini azaltarak en önemli olana, yani bağlantı kurmaya ve daha hızlı bir şekilde anlaşma tamamlamaya odaklanmaları için destekler. Introhive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çevirici
  • Arama Listesi Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • CRM
  • Çok Kanallı İletişim
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Etkileşim İzleme
  • Satış Kanalı Yönetimi
Tahmine dayalı, aşamalı, önizlemeli, güçlendirici ve manuel arama desteği bulunan şirket içi satış araması ve tahmine dayalı arama yazılımı.
Tahmine dayalı arama, otomatik arama, güçlendirici arama, aşamalı arama, ön izleme, WebRTC aracısı portal desteği ile manuel arama, IVR Studio tasarımı, Faks reklamları, SMS mesajlaşma, E-posta pazarlaması, numara tuşlayarak yönlendirme kampanyası, anket kampanyası, randevu hatırlatıcı, içerik pazarlaması, içerik anketi ve gerçek zamanlı izleme, faturalandırma, yönlendirme, AMD, DNC ve IVR tasarımcısı ve daha fazlası gibi özellikleri içeren gelişmiş tümleşik iletişim, şirket içi satış araması ve çağrı merkezi yazılım çözümü ICTBroadcast hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çevirici
  • Arama Listesi Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • CRM
  • Çok Kanallı İletişim
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Etkileşim İzleme
  • Satış Kanalı Yönetimi
Gelen ve giden IVR, rastgele arama, ses kaydı yayınlama ve uzaktan çalışan temsilcilere aktarma özellikleri sunan, telepazarlama uzmanları için çağrı merkezi.
Newfies-Dialer, kurum içinde veya uzaktan çalışan satış temsilcileri için ses kaydı yayınlama, rastgele arama, beceri yönlendirmeli gelen ve giden IVR ve SMS sağlayan bir İç Satış çağrı merkezi paketidir. Newfies-Dialer çağrı merkezi paketi, iç satış isteyen şirketlerde kullanılır, ancak faturalandırma, çoklu kiralama ve kendi markanızı kullanma özelliği de içerdiğinden müşterilerine uzaktan çalışan çağrı merkezi hizmetleri satmak isteyen şirketlere de uygundur. Newfies-Dialer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çevirici
  • Arama Listesi Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • CRM
  • Çok Kanallı İletişim
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Etkileşim İzleme
  • Satış Kanalı Yönetimi
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir.
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Çevirici
  • Arama Listesi Yönetimi
  • Arama Kaydı
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • CRM
  • Çok Kanallı İletişim
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Etkileşim İzleme
  • Satış Kanalı Yönetimi