15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Reklam Kurumu Yazılımı

Reklam Kurumu Yazılımı, reklamcılık ve yaratıcılık ajanslarının günlük operasyonlarının yönetimini kolaylaştırır. Yazılım, muhasebe araçlarını proje yönetimi ve müşteri takip uygulamaları ile birleştirir. Yazılım aynı zamanda interaktif panolar ve geribildirim toplama özellikleri sayesinde reklam ve medya kampanyalarının takibine yardımcı olur. Reklam Ajansı Yazılımı Proje Yönetim Uygulaması ve Profesyonel Hizmet Otomasyonu Yazılımı ile ilişkilidir.

26 sonuç

Markalara ve ajanslara yönelik medya planlaması, kampanya yönetimi, raporlama için oluşturulmuş bulut tabanlı reklam ajansı platformu. Mediatool hakkında daha fazla bilgi
Reklam ajansınızın medya planlama ihtiyaçları için hepsi bir arada platform. Mediatool planlarınızı ve verilerinizi merkezi bir noktada buluşturur ve bulut tabanlı pazarlama planlaması aracı sayesinde tüm medya planlama ve pazarlama faaliyetleriniz için güvenilir bir kaynak sunar. Farklı ekipler için akıllı iş birliği araçları, sorunsuz veri entegrasyonu, toplam bütçe kontrolü ve gerçek zamanlı performans ve yatırım optimizasyonu için kullanıcı dostu bir arayüze sahiptir. Zamandan tasarruf edin ve verimliliği artırın. Mediatool hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir iş yönetimi aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekiplerin süreçleri, projeleri ve günlük işleri yürütmek için dakikalar içinde iş akışı uygulamaları oluşturduğu bulut tabanlı bir Çalışma İşletim Sistemidir. Manuel çalışmayı otomatikleştiren ve ekipleri dijital bir çalışma alanında birbirine bağlayan uyarlanabilir bir platform sayesinde ekipler, iş akışlarını ve projeleri kod kullanmadan şekillendirir. Platformun özellikleri şunları içerir: özelleştirilebilir iş akışı şablonları, zaman izleme, otomasyonlar, veri panoları ve popüler araçlarla entegrasyonlar. Dünya genelinde 100.000'den fazla şirket monday.com'a güveniyor. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Onu vazgeçilmez kılan tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özelliklere sahip, önde gelen ücretsiz hepsi bir arada reklam ajansı yönetim aracı
ClickUp, yüksek verimliliğe sahip ekipler için önde gelen ücretsiz hepsi bir arada reklam ajansı yönetim aracıdır. Pazarlama görevlerini, kampanyaları, belgeleri ve müşterileri tek bir yerden yönetebileceğiniz platformlardan biridir. ClickUp, herhangi bir iş akışından veri odaklı öngörüler elde etmek için ekibinizle iş birliği yapmayı, müşteri ve yüklenicilerle çalışmayı ve verilerinize bağlantı sağlayıp panolar oluşturmayı kolaylaştırır. Yeni kurulan şirketlerden Google, Uber ve Airbnb gibi devlere kadar çeşitli kuruluşlardaki 800.000’den fazla ekip tarafından kullanılan, tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulama. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Kurumsal ekipler için bir reklam iş yönetimi yazılımı olan Wrike’ın Gantt çizelgeleri, zaman takibi ve 40’tan fazla uygulamadan alınan içgörüler gibi özellikleri bulunmaktadır.
Wrike, kurumsal ekipler için reklam iş yönetimi yazılımıdır. Pazarlama ekipleri için gelişmiş güvenlik ve tam özelleştirme sunar. Kampanyalarınızı planlarken, yürütürken ve raporlarken Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, paylaşımlı panolar, yerleşik düzeltme, kullanımı kolay raporlama, özelleştirilmiş talep formları ve otomatik onaylar gibi özelliklerden yararlanın. İnceleme sürelerinin kısaltılması için Adobe Creative Cloud ile entegre edilebilir. Yeni: Wrike’ın pazarlama platformu sayesinde yaratıcı işlerinizle ilgili gerçek zamanlı dijital performans fikirleri edinin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. 250’den fazla pazarlama şablonu seçkisiyle iş akışlarınızı basitleştirin ve günlük rutinlerinizi optimize edin. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Ajanslar ve markalar için, kreatif projeleri e-posta veya proje yönetiminden %56 daha hızlı teslim etmeye yardımcı olan kurumsal kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme platformu.
Ziflow, dünyanın en titiz ajans ve markaları için kurumsal kullanıma hazır, önde gelen çevrimiçi içerik düzeltme platformudur. Desteklenen 1.200’den fazla dosya türü, SOC2 (hizmet ve kuruluş denetimleri 2) uyumluluğu ve otomatik iş akışı, sürüm yönetimi ve önde gelen proje yönetimi çözümleriyle entegrasyon gibi özellikleri sayesinde, seçkin bir kurumsal çevrimiçi içerik düzeltme çözümü arayan kuruluşların öncelikli tercihidir. Showtime, Splash Worldwide, AWS, Hilton, Weber Grills, WeatherTech, Olly ve Everyday Health, mevcut müşterileri arasındadır. Ziflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Celtra’nın kreatif yazılımı, yaratıcı ekiplerin ve pazarlama ekiplerinin dijital reklam ve içerikleri geniş ölçekte tasarlamasına, onaylamasına ve sunmasına olanak tanır.
Celtra, kreatif üretimi otomatikleştirmek ve ölçeklendirmek için self servis, kurumsal bir yazılımdır. Celtra, yaratıcı ekiplerin ve pazarlama ekiplerinin giderek artan sayıda kanal, reklam biçimi, çeşitlendirme ve pazar genelinde dijital kreatif çalışmaları tasarlamasını, onaylamasını ve sunmasını sağlar. Celtra ile üretim maliyetlerini azaltın, bulutta verimliliği ve üretimi artırın. Celtra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Verimli ve anlaşılır görsel üretim platformu, iletişimciler ve ekipler için iyi hazırlanmış yaratıcı bir deneyim sunar.
Gelişmiş otomasyon ve özelleştirme özellikleri ile şablonlar ve orijinal görsel öğelerden oluşan sürekli büyüyen bir kütüphaneye sahip olan Creatopy (eski Bannersnack), size yaratıcı yolculuğunuzu harekete geçirmek ve görsel içeriğinizi düzenli ve daima markaya uygun durumda tutmak için ihtiyacınız olan araçları sunar. Tasarım, iletişim ve parlaklık. Creatopy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
ClickCease şunları yapar: Ziyaretçi davranışını izler > dolandırıcılık faaliyetini algılar > kötü amaçlı kullanıcıları otomatik olarak engeller > reklam bütçesinden tasarruf sağlar.
ClickCease ile Google Ads geçersiz tıklama ve Facebook Reklamı dolandırıcılığını durdurun. Tıklama dolandırıcılığına karşı en iyi koruma ve algılama yazılımlarından biri olan ClickCease, reklam verenlerin ve markaların sahte tıklamaları ve hedef kitleleri engelleyerek PPC (tıklama başına ödeme) kampanyalarını güçlendirmelerine ve reklam harcamalarını azaltmalarına yardımcı olur. Bu çözüm, 7/24 kampanya izleme, otomatik gerçek zamanlı IP engelleme, site kaydedici, özel algılama kuralları ve ayrıntılı raporlar içerir. CHEQ Essentials hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Kontentino, iş birliği ve onaylar için en kullanışlı sosyal medya araçlarından biri olup, ajanslar ile müşteriler arasında bağlantı kurar.
Kontentino, sosyal medya içeriğinin/reklamların oluşturulması ve planlanması sırasında hataların önlenmesini sağlar. İşbirliği sorunsuz yapılır ve görevler net bir şekilde tanımlanır. İletişimi ve ajans-müşteri ilişkisini iyileştirir. Kontentino sayesinde ajanslar büyür ve daha fazla müşteri alabilir. Bir diğer avantaj da müşterilerin çok kolay olduğu için Kontentino’daki onay sürecini sevmeleridir. Kontentino hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Filestage, ekiplerin çalışmalarını daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal ölçekte kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır
Filestage, ekiplerin çalışmalarını daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır. Özelleştirilebilir iş akışları, görev otomasyonu ve yerleşik sürüm oluşturma özelliği sunan Filestage, yoğun ekiplerin sonuç almak için ihtiyaç duyduğu tüm araçlara sahiptir ve kullanılabilmesi için eğitim gerektirmez. Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp ve GroupM gibi müşteriler ile küçük, orta ölçekli ve kurumsal şirketlerden oluşan pazarlama ekiplerinin yanı sıra kreatif ajanslar için de mükemmel bir seçimdir. Filestage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Önemli Bir Serbest Çalışan Yönetim Sistemi
Worksuite akıllı, kullanıcı dostu serbest çalışan yönetim platformudur. Küçük ve büyük şirketlerin, sadece birkaç tıklamayla dünya çapındaki tüm serbest çalışanlarına yönelik sınır ötesi ödemelerini sisteme tanıtmasını ve yönetmesini kolaylaştırır. Uyum, raporlama ve proje yönetimini çok kısa sürede halledin. Yeni kurulmuş küçük şirketlerden dünyanın en büyük kuruluşlarına kadar Worksuite, işi büyütmenin her aşaması için güçlü özellikler ve esneklik sağlayan eksiksiz bir çözümdür. Worksuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Video, resim, PDF ve web projelerinin kolay işaretlenmesi ve onaylanmasını sağlayan, tüm kampanyalarınız için işbirliğine izin veren çevrimiçi düzeltme yazılımı.
ReviewStudio, reklam ajanslarının kampanya içeriğiyle ilgili geri bildirim ve onay alma şeklini basitleştirmek için tasarlanmış bir içerik düzeltme yazılımıdır. Yaratıcı içerik hakkındaki tüm geri bildirimleri tek bir merkezi ve ortak çalışma alanında toplayın. Görüntüler, video, PDF ve HTML içeriği üzerinde doğrudan işaretleme ve yorum yapın. Farklı versiyonları ve revizyonları yan yana karşılaştırın. Dahili-harici gizlilik modu, iç konuşmaları müşterilerden gizler. İncelemelerinizin durumunu, görevleri ve onayları ayrı panolarda izleyin. ReviewStudio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
PPC hesaplarınızı otomatik öneriler, benzersiz veri görünümleri ve hızlı uygulama sayesinde kolayca yönetin. Basit ve güçlü.
PPC (tıklama başına ödeme) hesaplarınızı otomatik öneriler, benzersiz veri görünümleri ve hızlı uygulama ile geniş ölçekte kolayca yönetin. Adalysis, sizi verilerin üzerinde çalışmaktan kurtarıp doğrudan ele alınması gereken işlere yönlendirerek optimizasyonlarla ilgilenmenizi sağlamak için geliştirilmiştir. Reklamlar otomatik olarak test edilir. Hesaplarda eksik bir en iyi uygulama olup olmadığı otomatik olarak taranır. Kendi veri taramalarınızı oluşturabilirsiniz. Büyük ölçekli değişikliklerin uygulanması yalnızca birkaç tuş vuruşu gerektirir. Güçlü PPC yönetimi büyük ölçüde basitleştirilmiştir. Adalysis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma.
todo.vu, zaman izleme, görev yönetimi, adres yönetimi ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir. todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Trafiği artırmak, içeriği paraya çevirmek ve izleyici etkileşimini artırmak için tasarlanmış bulut tabanlı yerli reklam ve keşif çözümü.
Taboola, işletmelerin trafiği artırmasına, içeriği paraya çevirmesine ve izleyici etkileşimini artırmasına yardımcı olmak amacıyla tasarlanmış bulut tabanlı bir yerli reklam ve keşif platformudur. Dünya çapında üst düzey dijital varlıklar tarafından güvenilen Taboola, reklamverenlere geniş bir kitleye ulaşma imkanı sunarak performansa dayalı pazarlama, büyük ölçekli potansiyel müşteri üretimi, e-ticaret, ortaklık pazarlaması ve farkındalık kampanyaları için mükemmel bir tercihtir. Taboola hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
e·silentpartner reklam, medya, pazarlama, yayımcılık ve yayım ajansları için entegre bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür.
e·silentpartner reklam, medya, pazarlama, yayımcılık ve yayım ajansları için entegre bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. Muhasebe, proje yönetimi, zaman girişi, faturalandırma ve daha fazlasını sorunsuz bir şekilde entegre ederek çok şirketli, çok ofisli ve çok para birimli operasyonları destekler. İngilizce, İspanyolca ve Fransızca sunulan platform, mobil uygulama aracılığıyla etkili görev erişimine, zaman girişine ve ücretli yıllık izin taleplerine olanak tanır. Önemli özellikleri arasında Strata API entegrasyonu, trafik planlama, satıcı ve müşteri portalı ile raporlama yer almaktadır. eSilentPARTNER hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
CAFLOU pazarlama ajansları, BT şirketleri, PPC veya SEO uzmanları için ideal, kullanımı kolay bir iş yönetimi sistemidir. Hemen ücretsiz olarak kullanmaya başlayın.
CAFLOU şirket ve ekip performansınızı ve mali durumunuzu tamamen dijital olarak yönetmenizi sağlar. CAFLOU işletmenizi tek yerden tam anlamıyla kontrol etmenizi sağlayan, kullanımı kolay olmakla birlikte, tümleşik bir iş yönetimi sistemidir. CAFLOU nakit akışını ve iş faaliyetlerini yönetmenize, nereden tasarruf edebileceğinizi belirlemenize, ekibinizi izleyip organize etmenize ve projeleri yönetmenize olanak tanır. Bunların tümünü tek yerden, hatta ev ofisinizden yapabilirsiniz. Etkili olun. Hemen ücretsiz olarak kullanmaya başlayın. CAFLOU hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Synup, yerel SEO'dan gelen tahminleri alır ve yerel arama ve sosyal mecrada egemen olmak için her ölçekteki işletmeye araçlar sağlar.
Synup marka farkındalığını, müşteri kazanımını ve satış sonuçlarını geliştirerek işletmelerin yerel pazarlamanın gücünü ortaya çıkarmasına yardımcı olur. Markalar, tüm dijital kanallarda müşteriler tarafından bulunup seçilecek tek bir yerden yerel içeriklerini geliştirebilir, dağıtabilir, analiz edebilir ve optimize edebilir. Bugün binlerce şirket yerel iş içeriğini ve sonuçlarını iyileştirmek için Synup'ı kullanıyor. Synup'ın genel merkezi New York City'de olup ABD, Kanada, APAC, EMEA, Avustralya, Yeni Zelanda ve Birleşik Krallık'ta faaliyet göstermektedir. Synup hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Banuba SDK ile kullanıcıların ilgisini çekin. Geliştirilmesi birkaç yıl sürecek kaliteli AR efektlerini ve filtrelerini bir haftadan kısa sürede entegre edin.
iOS, Android, Windows ve Unity'de yüz filtreleri, 3D lens, AR (artırılmış gerçeklik) güzellik, avatarlar ve sanal ürün deneme uygulamalarını geliştirmek için 3D yüz izleme özellikli Artırılmış Gerçeklik SDK'si. Özel filtreler oluşturmak için çok büyük bir yüz filtresi kitaplığı ile efekt oluşturma ve görüntüleme araçları. Face AR SDK hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Markalar, ajanslar ve e-mağazalar için güçlü keşif, analiz ve raporlama araçları içeren uçtan uca etkileyici pazarlama platformu.
IMAI; markalar, ajanslar, çevrimiçi mağazalar ve daha fazlası için kapsamlı bir etkileyici pazarlama platformudur. Güçlü arama filtreleri yoluyla 300 milyondan fazla etki sahibi kişiyi keşfedin, analiz edin ve ölçün. IMAI ayrıca özel bir kampanya raporlama panosu sunar. IMAI ile etki sahibi kişi keşfinden kampanyaya kadar tüm iş akışı düzenlenebilir. Kullanıcı dostudur, popüler e-ticaret platformlarıyla entegre olabilir ve şeffaf, çok yönlü bir API sunar. IMAI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Blogcu nesil için kullanımı kolay, bulut tabanlı reklam sistemi. Reklamları planlayın, dönüşümlü hale getirin ve izleyin.
AdPlugg, web siteniz veya blogunuz üzerinden reklam yayımlamayı kolaylaştıran modern, bulut tabanlı bir reklam sunucusu sistemidir. Binlerce dergi, gazete ve diğer site, çevrimiçi reklamlarını yönetmek, yayımlamak ve izlemek için AdPlugg’ı kullanmaktadır. AdPlugg etiketlerini sitenizde reklamların görünmesini istediğiniz yere bırakmanız yeterlidir. Ardından web sitemizdeki panonuzdan reklamlarınızı yükleyin ve kontrol edin. İstediğiniz kaynaktan reklamları kolayca hedefleyin, dönüşümlü hale getirin ve planlayın. Görüntülemeleri, tıklamaları ve CTR (tıklama oranını) gösteren yüksek kaliteli grafik ve raporları inceleyin. AdPlugg hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Etkileyici pazarlama faaliyetlerini aramak, analiz etmek ve yönetmek için kullanımı kolay bir platform. 33 €’dan başlayan fiyatlarla 130 milyon etkileyici kişi profili.
Click Analytic, tüm etkileyici pazarlama faaliyetlerini aramak, analiz etmek ve yönetmek için kullanımı kolay bir platformdur. Sadece 33 €’dan başlayan fiyatlarla, 30’dan fazla filtre kullanarak 130 milyondan fazla farklı etkileyici kişi profiline erişin. Instagram, TikTok ve YouTube’da demografi, ilgi alanları, performans ve hedef kitle gerçekliği gibi istatistikleri analiz edin. Click Analytic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
Herhangi bir kreatif materyali alın. Bunu sınırsız şekilde uyarlayın. %100 marka uyumluluğunu koruyun.
ReMake, kampanyalara üst düzey destek sağlar. Her tür kreatif materyali tüm platform veya ekranlara doğrudan dağıtılabilen, %100 marka uyumlu bir sürüm derlemesine dönüştürmenizi sağlar. ReMake, ekibinizi içerik sürümü oluşturma gibi manuel görevlerden kurtararak gerçek iş değeri sağlayan değerli işlere odaklanmasını sağlar. ReMake hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kampanya Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Görev Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Son Tarih Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • Yorumlama/Notlar
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler