18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Dijital İmza Yazılımı

Dijital İmza Yazılımı kriptografik bir işlem aracılığıyla güvenli imza kaydetme çözümleri ve kullanıcılarının bir belgeye elektronik olarak bir imza görüntüsü eklemesine imkân tanıyan uygulamalar içerir. Bu çözümler, belge imzalama sürecini hızlandırmaya ve imzalayanın gerçek kimliğinden emin olmaya yardım eder. Dijital İmza Yazılımı Evrak Yönetim Sistemi ile ilişkilidir.

25 sonuç
Yasal bağlayıcılığı olan elektronik imzalar iş yerinde, evde veya hareket halindeyken elinizin altında.
Eversign, hem küçük hem de büyük işletmelerin dijital sıçramayı gerçekleştirmesine yardımcı olurken onlara her adımda rehberlik eder. Sözleşmeler ve iş anlaşmaları gibi hassas verilerin bulutta yönetilmesi ve işlenmesi söz konusu olduğunda pek çok şirket tereddüt eder. Eversign son derece güvenli ve iyi izlenen bir e-İmza platformu oluşturmayı taahhüt eder. Bu ürün, tüm işletmeler için uygun fiyatlıdır ve kullanımı kolay işlevsellik sunar. Xodo Sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Jotform İmza özelliğini kullanarak belgeleri dakikalar içinde oluşturun, paylaşın ve e-imzalayın. Yasal olarak bağlayıcı belgelerle iş akışınızı otomatikleştirin.
Jotform İmza, iş akışınızı kolaylaştırmak için tasarlanmış otomatik bir e-imza deneyimidir. Alan algılama, kullanımı kolay bir oluşturucu ve harika otomasyon araçlarıyla entegrasyon sayesinde Jotform İmza, e-imza toplamanın en verimli yollarından biridir. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Yasal olarak bağlayıcı çevrimiçi imzaları kullanarak belgelerinizi tek bir yerde oluşturun, izleyin ve elektronik olarak imzalayın.
PandaDoc, her abonelikte sınırsız elektronik imzanın yanı sıra sürükle ve bırak ile belge oluşturucu, kullanıma hazır CRM entegrasyonları ve gelişmiş belge analizi gibi başka birçok güçlü belge özelliği içerir. PandaDoc elektronik imzalar yasal olarak bağlayıcıdır ve belgeleri imzalarken herhangi bir özel donanım veya yazılım gerektirmez. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Gerçekten beğeneceğiniz ilk PDF yazılımı. Smallpdf, 21 PDF aracı, 24 dil ve 40 milyon aylık kullanıcıya sahiptir.
Saatlerin, bankaların ve yalın tasarımın anavatanı İsviçre’de üretilen Smallpdf, akıllı belge yönetimi araçları sunan ödüllü bir şirkettir. 2013 yılında kurulan Smallpdf, ağır, tuhaf PDF yazılımına basit, güvenli ve güvenilir bir yanıt sunuyor. Gereksiz özellikleri ortadan kaldırarak ve kullanıcı deneyimine derinden odaklanarak, Smallpdf, 24 farklı dilde 500 milyondan fazla kullanıcıya, 100.000 farklı şirkete hizmet veren, gezegendeki en sevilen PDF yazılımlarından biri haline gelmiştir. Smallpdf hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Nintex, iş süreçlerinizi yönetmeyi, otomatikleştirmeyi ve optimize etmeyi hızlı ve kolay hale getirir.
İşletmeler, iş süreçlerini hızlı ve kolay bir şekilde yönetmek, otomatikleştirmek ve optimize etmek için her gün Nintex Süreç Platformundan yararlanır. Nintex Süreç Platformu, kullanımı kolay bir sürükle ve bırak tasarımcısı ile süreç eşleştirme, iş akışı otomasyonu, robotik süreç otomasyonu, belge oluşturma, formlar, mobil uygulamalar, süreç analizleri ve daha fazlasını içerir. Nintex, kamu ve özel sektör kuruluşlarının iş süreçlerini yönetmesini, otomatikleştirmesini ve optimize etmesini hızlandırır. Nintex Process Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Ücretsiz denemeye başlayarak bilgisayar, tablet veya cep telefonu ile her yerden güvenli, çevrimiçi imzalar toplayın. Planlar ayda 18 $ tutarından başlamaktadır.
İmza toplamak için formları hâlâ postalıyor, fakslıyor veya tarıyorsanız, çevrimiçi imza toplamanın çok yönlü ve güvenli bir yolu olan Formstack Sign’a geçin. Ücretsiz denemeye başlayarak evrak işlerini ortadan kaldırın, haftada 13 saate kadar zaman kazanın ve dijital olgunluk düzeyinizi geliştirin: Advancing Workflow Automation (Dijital Olgunluk Durumu: İş Akışı Otomasyonunu İlerletme) raporunda açıklandığı gibi optimum dijital olgunluğa ulaşın. Belgeleri e-posta veya SMS mesajıyla gönderin ve kullanıcıların bir bilgisayardan, tabletten veya cep telefonundan elektronik imza atmalarını sağlayın. Planlar ayda 18 $ tutarından başlamaktadır. Formstack Sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Jotform İmza özelliğini kullanarak belgeleri dakikalar içinde oluşturun, paylaşın ve e-imzalayın. Yasal olarak bağlayıcı belgelerle iş akışınızı otomatikleştirin.
Jotform İmza, iş akışınızı kolaylaştırmak için tasarlanmış otomatik bir e-imza deneyimidir. Alan algılama, kullanımı kolay bir oluşturucu ve harika otomasyon araçlarıyla entegrasyon sayesinde Jotform İmza, e-imza toplamanın en verimli yollarından biridir. Jotform Sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Latam'da uçtan uca sözleşme yönetiminde lider olan CLM'yiz, yüksek entegrasyon yeteneği ile işbirliğini teşvik eder ve süreçleri generatif AI ile optimize eder.
13 ülkede varlığı ve 600'den fazla müşterisi ile Latin Amerika'da sözleşme yönetiminde lideriz. Adil, verimli ve şeffaf iş ilişkilerini teşvik etmek için kuruluşları dijital olarak bağlıyoruz. Yapay zeka tarafından desteklenen uçtan uca CLM'imiz, sözleşme inceleme ve analizinde verimliliği artırmak için sanal bir asistan kullanır. Bu sistem, sözleşmenin her aşamasını dijitalleştirir ve optimize eder: otomatik iş akışları aracılığıyla sorumlu alanları inceleme, müzakere, işbirliği, onay ve sözleşme imzalama süreciyle birleştirir ve her şeyi tek bir yerde merkezileştirir. Salesforce, WhatsApp ve Power BI gibi müşterilerimizin zaten kullandığı sistemlerle yüksek düzeyde entegre olabiliriz. Her ülkede doğrulanmış elektronik imza sağlayıcıları ile yerel düzenlemelere uyum sağlayarak düzenleyici uyumu garanti ederiz. Webdox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Profesyonel teklif yazılımı. Kolayca güzel teklifler oluşturun. Müşterilerinizi etkileyin ve daha fazla proje kazanın.
Profesyonel teklif yazılımı. Kolayca güzel teklifler oluşturun. Müşterilerinizi etkileyin ve daha fazla proje kazanın. Prospero ile güzel teklifler oluşturabilir, performanslarını takip edebilir ve herhangi bir cihazdan dijital olarak müşterilerinize imzalatabilirsiniz. Çeşitli önceden hazırlanmış içerik ve şablonlar arasından seçim yapın, kendi bölümlerinizi ve şablonlarınızı kaydedin, çok zaman kazanın ve ödemeler, CRM'ler ve faturalama araçlarıyla entegre edin. Ayrıca ekip üyelerinizi davet edebilir, izinleri ve rolleri ayarlayabilirsiniz. Prospero hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Kapsamlı özelliklere ve Zoho uygulamaları entegrasyonlarına sahip dijital imza yazılımını kullanarak belgeleri elektronik olarak imzalayın, gönderin ve yönetin.
Zoho Sign, iş evraklarınızı imzalamak veya yasal olarak başkalarına imzalatmak ve belgeleri tamamen çevrim içi olarak izlemek ve yönetmek için güvenli, bulut tabanlı bir dijital imza uygulamasıdır. Kolayca e-imza iş akışları oluşturmanıza, imzalayanların kimliğini doğrulamanıza ve hatırlatıcılar göndermenize olanak tanır. Ayrıca özel markalama seçenekleri ve şablonlar, toplu gönderme, şahsen imzalama ve form tabanlı imzalama gibi gelişmiş özellikler sunar. Mobil uygulamalarıyla hareket hâlindeyken belge imzalayabilir ve REST API'lerini kullanarak diğer uygulamalarla entegre edebilirsiniz. Zoho Sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Tüm dosya formatları için en yüksek güvenliğe ve dijital imza standardına sahip sözleşme yönetimi platformu.
Sözleşme yönetimi ve dijital imza platformu. INHUBBER, sözleşmeleri düzenleme ve yönetme konusunda çok güvenli ve yüksek verimlilikli bir yol sağlar. Yapay zeka, ilgili bilgileri çıkararak raporlar oluşturmaya, bilgiyi saniyeler içinde bulmanıza ve karşılaştırmanıza yardımcı olur. INHUBBER, sözleşmeleri basitleştirir ve bu sözleşmeleri anlaşılır, etkileşimli, yönetimi kolay ve otomatik hale getirir. Sözleşmeleri gözden geçirme, oluşturma, onaylama ve yönetme için harcanan zamanı, maliyetleri ve riskleri azaltır. INHUBBER hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
eFax Corporate®, faks donanımı ihtiyacını karşılar ve personelinizin herhangi bir cihazla internet üzerinden güvenli bir şekilde faks göndermesine ve almasına imkan verir.
HIPAA ile uyumlu, güvenli bir bulut faks hizmeti olan eFax Corporate, faks ekipmanıyla ile ilgili sermaye harcamalarını ortadan kaldırır ve işletme giderlerini düşürür. İnternet üzerinden veya bilgisayar, dizüstü bilgisayar, akıllı telefon veya tablet gibi herhangi bir cihazdan e-posta yoluyla faks gönderin ve alın. Kuruluşların maliyetleri düşürmelerine, verimliliklerini artırmalarına, güvenlik ve mevzuata uyumluluklarını iyileştirmelerine yardımcı olur. Mevcut uygulamalarınıza entegre etmek için TLS, AES 256 bit şifreleme ve güvenli bir faks API’si kullanıyoruz. BAA da kullanılabilir. eFax hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Kağıtsız, ücretsiz ve kolay e-imza çözümünüz. Her yerde, her zaman ve herhangi bir cihazda 30 saniyeden kısa sürede imzalayın.
SignFree, geleneksel belge imzalama yöntemlerine ücretsiz, kağıtsız ve sürdürülebilir bir alternatif sunan devrim yaratan bir e-imza platformudur. SignFree ile her yerde, her zaman ve herhangi bir cihazda 30 saniyeden kısa sürede sınırsız sayıda belge imzalayabilirsiniz. Belgeleri yazdırma, tarayıp posta ile gönderme gerekliliğini ortadan kaldırarak, karbon ayak izinizi önemli ölçüde azaltabilir ve gezegeni kurtarmaya yardımcı olabilirsiniz. SignFree hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Agrello eSignature, imzalama sürecini iyileştirmek isteyen yeni kurulan şirketler, girişimciler ve hukuk danışmanları için özel olarak geliştirilmiştir.
Agrello’nun eSignature çözümü, size elektronik imza sürecine dair net bir genel bakış sunar. Her yerden, her cihazla erişilebilir. Agrello eSignature uygulaması, imzalama sürecini iyileştirmek ve daha az zaman alıcı ve kolay hale getirmek isteyen girişimciler ve hukuk danışmanları için özel olarak geliştirilmiştir. Agrello’nun güçlü dijital imzası, endüstri standardı XAdES imza formatına ve ASiC belge kapsayıcılarına dayanmaktadır. İmzalı bir kopyayı PDF formatında görsel imzanızla indirseniz bile. Agrello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
eIDAS ve ZertES (güven hizmeti sağlayıcılarının e-imzalarda sertifikasyon hizmetlerini kullanma şartlarını düzenleyen İsviçre federal yasası) uyarınca nitelikli elektronik imzayı destekleyen güvenli ve yasal olarak bağlayıcı kurumsal e-imza platformu.
MOXIS, en güvenli kurumsal e-imza platformlarından biridir. Mobil uzaktan imza, yüksek düzeyde yasal geçerliliği garanti eder. Tamamen eIDAS (AB elektronik kimlik belirleme ve güven hizmetleri düzenlemesi) uyumlu ve elle atılan imzaya eşdeğerdir. MOXIS, kurumsal bir çözüm olarak tasarlanmıştır. Her kuruluşun gereksinim ve ihtiyaçlarını karşılayan çok sayıda özellik ve işlev sunar: Örneğin, Active Directory’deki roller eşlenebilir ve şirkete özel imzalama iş akışları yapılandırılıp otomatik olarak yürütülebilir. MOXIS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Restorasyon yüklenicileri için üstün bir uygulama Zarar görmüş bir gayrimenkulün tüm hikayesini şantiye alanında hızla ve kolayca belgelendirip raporlayın.
Encircle, restorasyon yüklenicileri için şantiye dokümantasyonunu hızlandırır ve kolaylaştırır. Bu mobil uygulama, zarar görmüş bir gayrimenkulün kaynağında, her koşulda minimum tıklama ve kolay gezinme ile kullanılmak üzere tasarlanmıştır. Fotoğraf, video, not, zemin planı, nem okuması, kuruma kayıtları, içerik envanterleri, e-imzalar ve çok daha fazlasını elde edip hepsini yalnızca birkaç dakikada profesyonel görünümlü bir rapor halinde birleştirin. Encircle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Hizmetlerinizi kolaylaştırmak için belgeleri, sözleşmeleri ve gerekli evrakları kolayca ve güvenli bir şekilde paylaşmanızı ve imzalamanızı sağlayan bir OneStop Portal edinin.
Belgeleri, sözleşmeleri ve dijital olarak imzalanıp iade edilebilen gerekli evrakları kolayca ve güvenli bir şekilde paylaşın, hizmeti kolaylaştırın ve gecikme süresini kendi markanızı taşıyan OneStop Portal aracılığıyla ortadan kaldırın. Moxtra, müşterilerinize her yerden kesintisiz hizmet deneyimi sunmanıza yardımcı olmak amacıyla komple, entegre bir iş birliği özellikleri paketini barındıran güvenli bir platform işletmektedir. Moxo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Canary'nin sunduğu ödüllü misafir yönetim sistemi, dünya çapında 20 bin otelcinin gelirlerini, personel verimliliğini ve misafir memnuniyetini artırmasına yardımcı oluyor.
Dünya çapında 20 binden fazla otelcinin güvendiği Canary'nin ödüllü misafir yönetim sistemi, lüks olanlardan sınırlı hizmet sunanlara kadar her türlü tesisteki otelcilerin personel verimliliğini artırmasına, daha fazla ek satış geliri elde etmesine, misafir memnuniyetini artırmasına ve çok daha fazlasına yardımcı olur. Canary'nin sunduğu platform otelcilere temassız giriş/çıkış, dijital ek satışlar, misafir mesajlaşması, dijital yetkilendirme ve sözleşmeler ile dijital bahşiş gibi çeşitli olmazsa olmaz çözümler sunar. Uygulama indirilmesi gerekmez. Canary hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Güvenli e-imza atın, formları doldurun, videolu sohbet üzerinden tavsiyede bulunun: hepsi Surfly üzerinden. Her cihazda anında çalışır; hiçbir şey indirmek ve kod eklemek gerekmez
Surfly’nin ortak belge düzenleme ve imzası ile güvenli e-imza atın, politikaları inceleyin, video sohbet üzerinden tavsiyede bulunun, formları doldurun. Denetim kayıtları: tam olarak kimin not eklediğini ve ne zaman imzalandığını görmek için her belgede yapılan tüm değişiklikleri takip edin. Surfly, her müşteri deneyimi akışına uyacak şekilde kolayca özelleştirilir. Doğrudan sitenizden veya platformunuzdan oturum başlatabilir ve markanızla eşleşmesi için görünüm ve hissini değiştirebilirsiniz. Surfly her cihazda anında çalışır; yazılım indirmeye ve kod eklemeye gerek yoktur. Surfly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
İşletmelerin WYSIWYG editörünü kullanarak belge tasarlamasına, imza türlerini tanımlamasına ve daha fazlasına yardımcı olan elektronik imza çözümü
eSignAnyWhere kullanan işletmeler, WYSIWYG düzenleyicisi ile belgeler tasarlayarak ve farklı imza türlerini kullanarak müşteri katılım ve sözleşme süreçlerini hızlandırır, edinme maliyetlerini düşürür, dönüşüm oranlarını iyileştirir ve müşteri memnuniyetini artırır. Doğrulama ve imza isteklerini gönderenler, basit iş akışı düzenlemesinden yararlanır. Müşteriler, iş ortakları ve çalışanlar yasal olarak bağlayıcı belgeleri her zaman ve her yerde herhangi bir cihaz üzerinden imzalayabilirler. Namirial eSignAnyWhere hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
E-İmzaları çevrimiçi kolayca alın.
Elektronik imzaları her cihazdan, her yerden, her zaman güvenli bir şekilde toplayın. Belgelerinizi e-posta, kısa mesaj (SMS), QR kodu ile gönderin veya doğrudan web sitenize yerleştirin. İş akışınızı optimize edin ve imza alma yönteminizi kolaylaştırın. Sevdiğiniz sistemlerle sorunsuz bir şekilde entegre edin veya API ile özel entegrasyon oluşturun. Yasal açıdan bağlayıcı elektronik imzaları denetim izleriyle birlikte alın. FormDr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
İşletmelerin e-imza talepleri göndermesine ve elektronik imzalar için yeniden kullanılabilir şablonları paylaşmasına yardımcı olan dijital imza çözümü.
İşletmelerin e-imza talepleri göndermesine ve elektronik imzalar için yeniden kullanılabilir şablonları paylaşmasına yardımcı olan dijital imza çözümü. Fill hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Readiris™ PDF Business, tek bir yerde OCR, tarama, belge oluşturma ve PDF yönetimini içeren kapsamlı bir özellik kümesi sunar.
I.R.I.S. Inc. (955 NW 17th Avenue, Unit B Delray Beach, Florida 33445, Amerika Birleşik Devletleri, Kuruluş 1987) sunar. IRIS (Canon Grubu’nun bir şirketi); taşınabilir tarayıcı, PDF, OCR (optik karakter tanıma), kartvizit yönetimi ve belge sınıflandırma yazılımında dünyanın önde gelen şirketlerindendir. IRIS'in uzmanları, 1987 yılından bu yana dünyanın dört bir yanındaki müşterileri başarılı bir şekilde destekleyerek tarama, kaydetme ve dijital dönüşüm çözümleriyle başlıca iş zorluklarını aşmalarına yardımcı olmaktadır. IRIS’in OCR teknolojisi HP, Adobe ve Canon tarafından kullanılmaktadır. Readiris PDF hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
sproof sign, belgelerin onaylanması, kararlar alınması ve yasal, GDPR uyumlu olarak imzalanması için bir All-in-One çözümüdür.
sproof sign, sözleşmelerin dijital olarak imzalanması için bulut tabanlı bir web uygulamasıdır ve bu şekilde el yazısıyla imzayı yerine getirir. Kendi imzanızı atmanız veya çevrimiçi olarak imzalamak için kişileri davet etmek mümkündür. "Bulut", yazılım uygulamasının bir dış sunucu altyapısında (AB'de bulunan bir merkezde) çalıştırıldığı anlamına gelir ve sproof sign kullanıcıları, yazılımı kullanmak için herhangi bir yerden (bilgisayar, akıllı telefon) İnternet tarayıcısı aracılığıyla giriş yapabilirler. Ayrıca, sproof sign isteğe bağlı olarak bir kuruluşun BT altyapısına bir API arayüzü aracılığıyla entegre edilebilir. sproof sign ile küçük ve büyük şirketlerin tüm imza süreçleri yönetilebilir. Bu, zaman, para ve kağıt gibi kaynakları tasarruf etmeyi sağlar. sproof sign tek başına (bireysel lisans) veya takım halinde (grup lisansı=plan) kullanılabilir. sproof sign takım halinde kullanılıyorsa, şirkette planı yönetebilecek bir yönetici her zaman bulunur. sproof sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi
Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) modelinde mevcut olan e-i̇mza ve sözleşme/belge yaşam döngüsü yönetimi ürünü
Signulu, zengin özelliklere ve uygun fiyat planlarına sahip bir e-imza ve sözleşme/belge yaşam döngüsü yönetimi ürünüdür. Signulu aşağıdaki özelliklere sahiptir: 1) Mevzuat gerekliliklerine uygun çoklu i̇mzalama seçenekleri 2) Çoklu belge alım özellikleri 3) Şablonlar ve form doldurma 4) Sıralı/paralel/hibrit i̇ş akışı seçenekleri 5) Birden fazla belge depolama seçeneği 6) Belgelerinizi dolandırıcılık faaliyetlerinden korumak için güvenlik özellikleri. Signulu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Onay Süreci Denetimi
  • Şablon Yönetimi
  • Mobil İmza Yakalama
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Çok Taraflı İmzalama
  • Anımsatıcılar
  • Belge Yönetimi