17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

İtibar Yönetimi Yazılımı

İtibar Yönetimi Yazılımı kuruluşların çeşitli bloglarda, sosyal ağlarda ve medyada kuruluş ve ürünleri hakkında söylenenlerden haberdar olmalarına yardım eder. Online İtibar Yönetimi Yazılımının analitik özellikleri pazarlama departmanlarının tüketicilerin pazarlama kampanyalarına tepkilerini ölçmesine ve değerlendirmesine ve şirketlerin gelecekteki erişimlerini daha iyi planlamasına yardım eder. İtibar Yönetimi Yazılımı Marka Yönetimi Yazılımı ve Sosyal Ağ Oluşturma Hizmetleri ile ilişkilidir.

18 sonuç

LocalClarity, birden fazla konumda faaliyet gösteren işletmeler ve kurumlar için dünyanın en ölçeklenebilir inceleme ve yerel arama yönetimi platformlarından biridir. LocalClarity hakkında daha fazla bilgi
LocalClarity, birden fazla konumda faaliyet gösteren işletmeler ve kurumlar için dünyanın en ölçeklenebilir inceleme ve yerel arama yönetimi platformlarından biridir. Müşterilerinin doğrudan inceleme yanıtları yoluyla ilişkiler geliştirmelerine, yerel arama trafiğini artırmalarına, müşteri geri bildirim eğilimleri hakkında bilgi edinmelerine, yetersiz performans gösteren konumları belirlemelerine ve en iyi uygulamaları keşfetmelerine yardımcı olur. 10 ila 10.000 konumda faaliyet gösteren işletmeler ve her ölçekteki kurumlar için yapılandırılmıştır. İtibar fark yaratır. Kontrolü elinize alın. LocalClarity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
Sprinklr, müşteri deneyimlerini büyük ölçekte yönetmek için oluşturulmuş bir kurumsal yazılım platformudur.
Sprinklr’ın hedefi, dünyada yaygın bir şekilde sevilen markalara, müşterilerini mutlu etmelerinde yardımcı olmaktır. Bu doğrultuda Twitter, Facebook ve Instagram gibi 25’ten fazla farklı iletişim kanalında geniş ölçekli birebir kişisel bağlantı sağlayan dünyadaki ilk CXM (Müşteri Deneyimi Yönetimi) platformlarından biri sunulmaktadır. New York City’deki genel merkezinde ve 22 şubesinde 1.400 çalışanıyla hizmet eden Sprinklr, dünya genelinde 1.200’den fazla değerli markayla çalışmaktadır. Bu markalardan bazıları: McDonalds, Nike ve Microsoft. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
Dinleyin, analiz edin, raporlayın. Markanız hakkında söylenenleri yönetmek için eksiksiz bir web ve sosyal medya izleme çözümü. Nitelikli ve nicelikli veriler.
Mentionlytics, ödüllü bir web ve sosyal medya izleme platformudur. Hem küçük ve büyük işletmelerin hem de bireylerin (sanatçılar, politikacılar, ünlüler vb.) çok işine yarar. Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, Pinterest gibi sosyal medya ortamlarında, haber kanallarında ve bloglarda veya herhangi bir web sitesinde başkalarının markanız hakkında ne söylediklerine ilişkin eksiksiz bir rapor alın. Marka adınızı girerek saniyeler içinde ayarlayın. Mentionlytics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
Bazaarvoice’un itibar yönetimi yazılımı, derecelendirme ve incelemelerinizi geniş ölçekte bir programda toplamanız ve yönetmeniz için tam kontrol sağlar.
Bazaarvoice’un itibar yönetimi yazılımı, derecelendirmelerinizi ve incelemelerinizi geniş ölçekte yönetmenize, satın almaların hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleşmesini sağlayacak şekilde UGC’yi kolayca toplayıp görüntülemenize ve gelir elde etmek, markanızı ölçeklendirmek, eyleme geçirilebilir içgörüler elde etmek ve müşteri sadakati oluşturmak için e-ticaret deneyiminizi iyileştirmenize yardımcı olur. Bazaarvoice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
KPI6, müşterilerin kendiliğinden oluşturduğu öngörüleri sağlayan, karar alma süreçlerinin verimliliğini artırmaya yönelik bir tüketici istihbaratı paketidir.
KPI6; tüketicileri anlamak, ihtiyaçlarını belirlemek ve hedef kitle segmentlerini tanımlamak için markalar ve medya kuruluşları tarafından kullanılan bir hizmet olarak yazılım paketidir. Çevrimiçi incelemeler, sosyal ağ ve web panelleri, dijital açık veriler gibi kullanıcılar tarafından, şirketin herhangi bir istek veya yönlendirmesi olmaksızın oluşturulan birçok içeriği ve kaynağı analiz ederek şirkete kritik stratejik öngörüler sağlar. Şirket, bu öngörüleri yenilikçilik, fırsatları değerlendirme, stratejik planlama, bölümlendirme, reklam materyalleri geliştirme ve medya stratejisini destekleme amacıyla kullanabilir. KPI6 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
İşletmelerin müşteri incelemelerini otomatik olarak izlemesine ve daha fazla gelir elde etmek için bunlardan yararlanmasına yardımcı olmak amacıyla tasarlanmış inceleme yönetimi çözümü.
Reviewflowz, B2B hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve dijital öncelikli şirketler için hepsi bir arada bir inceleme yönetim platformudur. Slack, e-posta veya web kancaları üzerinden çevrimiçi yapılan her yeni inceleme için bildirim alarak incelemelerinizi takip edin. Tüm incelemelerinize kullanımı kolay panomuzdan erişin. Grafiklere ve tarihlere, platformlara ve yıldız derecelendirmelerine göre filtreleme yapmanızı sağlayan güçlü bir arama motoruyla eyleme geçirilebilir bilgiler elde edin. Reviewflowz pencere öğesi (beta) ile incelemeleri web sitenizde görüntüleyerek gelire dönüştürün. ReviewFlowz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
Synup, yerel SEO'dan gelen tahminleri alır ve yerel arama ve sosyal mecrada egemen olmak için her ölçekteki işletmeye araçlar sağlar.
Synup marka farkındalığını, müşteri kazanımını ve satış sonuçlarını geliştirerek işletmelerin yerel pazarlamanın gücünü ortaya çıkarmasına yardımcı olur. Markalar, tüm dijital kanallarda müşteriler tarafından bulunup seçilecek tek bir yerden yerel içeriklerini geliştirebilir, dağıtabilir, analiz edebilir ve optimize edebilir. Bugün binlerce şirket yerel iş içeriğini ve sonuçlarını iyileştirmek için Synup'ı kullanıyor. Synup'ın genel merkezi New York City'de olup ABD, Kanada, APAC, EMEA, Avustralya, Yeni Zelanda ve Birleşik Krallık'ta faaliyet göstermektedir. Synup hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
Sektörün en hızlı medya izleme ve iletişim veri tabanı hizmeti ile televizyon, radyo, çevrimiçi haberler, podcast’ler ve sosyal medyada arama yapın.
Critical Mention televizyon, radyo, çevrimiçi haber, podcast’ler, basılı kaynaklar ile Twitter, Instagram, YouTube ve Facebook gibi sosyal medya platformlarının izlenmesine yönelik bulut tabanlı, gerçek zamanlı bir izleme ve veritabanı hizmetidir. Halkla İlişkiler, pazarlama ve iletişim profesyonelleri, kazandıkları medya değerlerini daha iyi anlamak ve özelleştirilmiş, paylaşılabilir raporlar oluşturmak için bu küresel medya istihbarat platformunu kullanır. Critical Mention kullanıcıları ayrıca, özel bir hesap yöneticisi aracılığıyla yıl boyunca 7/24 desteğe de erişebilir. Critical Mention hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
Tüm ürün incelemelerini tek bir yerde toplayarak hakkınızdaki incelemelere bütünsel bir genel bakış sunar.
FeedCheck, tüketicilere ve tüketici elektroniği markalarına alıcılarla bağlantı kurma amacıyla müşteri incelemelerini izlemelerinde yardımcı olur. Markalar, FeedCheck'i kullanarak ürün portföyünün tamamında ürün incelemelerini yönetebilir. FeedCheck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
ReviewThread, işletmenizin daha iyi çevrim içi yorumlar almasına yardımcı olur.
İşletmeniz için olumlu bir çevrim içi itibar oluşturmak pek kolay bir iş değil. ReviewThread işinizi kolaylaştırması için tasarlandı. Yazılımımız, daha fazla müşteri çekebilmeniz için işletmenizin daha iyi çevrim içi incelemeler almasına yardımcı olur. Müşteri yorumlarınızı oluşturun, izleyin ve paylaşın. İlk yapacağınız şey, e-posta ve kısa mesaj kampanyalarıyla daha fazla yorum bırakılmasını teşvik etmek. Ardından, tek bir kontrol panelinden yorumları izleyin ve yorumlara yanıt verin. Son olarak, web sitenizde yorumları görüntüleyin ve bu yorumları sosyal medya kanallarınızda paylaşın. ReviewThread hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
Hepsini bir arada sunan bu inceleme yönetim platformu sayesinde düzinelerce kanaldan geri bildirim oluşturun, izleyin, yanıtlayın ve analiz edin.
Her türlü küresel platformda (pazar yerleri, yerel ticaret siteleri, inceleme platformları, uygulama mağazaları, sosyal medya ve daha fazlası) itibar yönetiminizi otomatikleştirin. İzin veren sitelerdeki incelemelere ve sorulara yanıt verin. Gerçek zamanlı uyarılar alın ve iş akışlarını kullanın, olayları yönlendirin ve işi verimli bir şekilde tamamlamak için önceliklendirin. Derecelendirmeleri artırmak ve konuşma oranlarını artırmak için dinlemeyi, müşterilerle iletişim kurmayı ve eyleme geçirilebilir içgörüler toplamayı kolaylaştırın. Reputation Studio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
Müşterilerinizin pazarlama motorları haline gelmelerini, inceleme hacmini ve derecelendirmelerini artırmalarını ve daha yüksek müşteri kazanımı elde etmelerini sağlar.
İşinizi geliştirmeye yardımcı olan çevrimiçi itibar yönetimi yazılımı. İncelemelerinizi dakikalar içinde geliştirmeye başlayın. Yeni incelemeler ve müşteri geri bildirimleri hakkındaki uyarıları tek bir panodan alın. Müşterilere kolayca yanıt verin ve marka itibarınızı geliştirmek için çalışın. İtibar yönetimi yazılımı, web sayfanızda müşterileri çekmeye devam etmeye yönelik olarak değerlendirmelerin ve derecelendirmelerin tutarlılığını korur. Ayrıca, hizmetinizin her zaman en iyi etiketlerle gösterilmesi için derecelendirmenin 4 ile 5 arasında olmasını sağlar. ReviewNinja hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
Wonderflow’un tahmini yapay zekası, rekabetçi pazarlarda başarıyı yakalamanıza yardımcı olmak için her türlü müşteri geri bildirimini anlamlandırır.
Her gün milyonlarca ürün incelemesi yazılıyor. Wonderflow, bu son derece geniş müşteri geri bildirim akışını analiz ederek kazandıran kararlara dönüştürmek için kullanılan en basit yapay zeka tabanlı çözümlerden biridir. Wonderflow Unified VoC Analytics, B2C şirketlerinin çevrimiçi incelemeler, destek merkezi kayıtları ve NPS (net tavsiye puanı) gibi tüketici geri bildirimlerinden değer elde etmesine yardımcı olur. **Wonderflow tüketici elektroniği, sigorta, lojistik, lastik ve kozmetik şirketleri için uygundur.** Wonderflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
JustLikeAPI sayesinde itibar yönetiminizi iyileştirebilirsiniz. İncelemeleri tek bir yerden analiz edin ve yanıtlayın.
Olumlu incelemeler itibarı artırır. JustLikeAPI sayesinde itibar yönetiminizi iyileştirebilirsiniz. JustLikeAPI, şirketlerin tek bir yerden onlarca inceleme sitesi veya sosyal ağdaki incelemelere ya da kullanıcı hesaplarıyla ilgili diğer verilere erişmesine, bunları izlemesine, analiz etmesine ve yanıtlamasına olanak tanıyan gelişmiş bir veri çıkarma API’si hizmetidir. justLikeAPI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
Gerçek zamanlı olay ve risk tespiti için önde gelen yapay zeka platformu.
Küresel kurumlar, kamu sektörü kuruluşları ve önde gelen haber odaları hızlı ve güvenle müdahale edebilmek için en alakalı, yüksek etkili olayları ve ortaya çıkan riskleri gerçek zamanlı olarak tespit etme konusunda Dataminr’ın yapay zeka platformuna güvenmektedir. Dataminr Pulse, işletmeler için en yeni ürün teklifidir. Dataminr Pulse, yapay zekadan yararlanarak çalışanlara, markaya, fiziksel ve sanal varlıklara yönelik riskler hakkında iş açısından kritik bilgilerin en erken göstergelerini sunar. Dataminr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
Müşterilerin Facebook, Instagram, Twitter ve YouTube’daki fotoğraf, video ve sosyal medya gönderileriyle markanızın hikayesini anlatmalarına imkan verin.
Bu ödüllü UGC (kullanıcı tarafından oluşturulan içerik) platformu, Facebook, Instagram, Twitter ve YouTube'dan elde edilen içeriği toplamanızı, düzenlemenizi ve satışları artırmak için bu sosyal kaynağı kullanmanızı sağlar. Tüm büyük sosyal ağlardan anında görüntü, video ve metin toplayın; marka web sitelerinden dijital OOH’ye (açık hava reklamcılığı), banner reklamlarından ücretli sosyal reklamlara ve çok daha fazlasına kadar her pazarlama temas noktasında bu UGC’den doğrudan yararlanmadan önce, içerik oluşturucuları yönetmek ve kullanım haklarını kazanmak için güçlü yapay zeka ile geliştirilmiş araçları kullanın. Hashtag'd hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
NPS'ye (Net Tavsiye Puanı) dayalı en kolay gerçek zamanlı müşteri memnuniyeti izleme aracı.
RapidNPS, Google İncelemeleri derecelendirmesini artırmanın yanı sıra, farklı izleme kaynaklarına (çalışanlar, satış kanalları veya ürün grupları) göre çeşitli konumlarda müşteri memnuniyetini izlemek için tek bir kontrol paneli sunar. Standart çok dilli NPS anketi, Paylaşıma hazır bağlantılar ve QR kodları, Akıllı itibar geliştirme ve Konum ve kaynak izleme gibi yararlı özelliklere sahiptir. RapidNPS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma
EngagePackage, işletmelerin büyümesini destekleyen ve iş ROI'sini en üst düzeye çıkaran Dubai merkezli, hepsi bir arada bir müşteri bağlılığı platformudur.
EngagePackage, müşteri bağlılığını ve sadakatini artırmak isteyen işletmeler için dinamik bir çözüm sunar. Önemli özellikleri şunlardır: Birleşik müşteri profili: Hedeflenen etkileşimler için müşteri verileri toplayın. Akıllı müşteri anketi: Müşteri geri bildirimleri sayesinde öngörü kazanın ve hizmetleri geliştirin. Teşvik sadakat programı: Ödüllendirici bir sadakat programıyla müşterilerinizi tekrar sizi tercih etmeleri için teşvik edin. Otomatik pazarlama kampanyaları: Otomatik ve kişiselleştirilmiş kampanyalarla müşterilerinizle ilişkilerinizi sürdürün. Öngörülü müşteri analizi: Stratejik karar verme için müşteri verilerini kullanın. Farklı sektörler için tasarlanan EngagePackage, müşterilerin elde tutulmasını destekleyerek, referansları artırarak ve güçlü bir marka itibarı oluşturarak ROI'yi en üst düzeye çıkarmaya odaklanır. Rekabetçi pazarlarda başarılı olmak isteyen işletmeler için uygun bir araçtır. EngagePackage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Duygu Analizi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • İnceleme İsteği
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Çok Kanallı Dağıtım
  • Değerlendirme Paylaşma