(23) ürün için sonuçları filtrele
Fiyat Seçenekleri
Ürün türü
23 sonuç
Danışmanlık uzmanları için üst düzey toplantı planlayıcı.
Diğer planlayıcılarda sevdiğiniz her şey ve daha fazlası.
2meetup hakkında daha fazla bilgi
2meetup koçlar, eğitmenler, işe alım uzmanları, psikologlar ve avukatlar için bir randevu planlama çözümüdür.
Siz ve müşterileriniz için toplantı yönetimini kolaylaştırmayı hedefler.
- Rezervasyon sayfanıza yönlendiren bir bağlantıyı başkalarıyla paylaşıp takviminizin toplantılarla nasıl doldurulduğunu görün.
- Sadece e-postada değil, anlık mesajlaşma uygulamalarında da gerektiği kadar anımsatıcı ayarlayın.
- Davetlinizin toplantıyı unutmadığından emin olmak için basamaklandırma sistemine güvenin.
2meetup hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Kullanımı son derece kolay olan bu çevrimiçi planlama yazılımıyla müşteri rezervasyonlarını, iptalleri, anımsatmaları ve ödemeleri otomatikleştirin.
Takvimi doldurmak ve işleri hafifletmek için sahne gerisinde 7/24 çalışan yeni (ve daha iyi) kişisel planlama asistanıyla tanışın. Müşterilerin rezervasyon yaptırdığı andan itibaren Acuity, otomatik olarak markanızı taşıyan ve özelleştirilmiş rezervasyon onayları gönderir, kısa mesaj yoluyla anımsatmalarda bulunur, müşterilerin randevularını kendi kendilerine değiştirmelerine imkan verir ve ödemeleri işler. Böylece işler yoğunlaşsa bile günlük rutin sorunsuz geçer. Yapmanız gereken tek şey, doğru zamanda orada olmaktır.
Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Ekip uygunluğunu izlemek, görevleri eşit olarak dağıtmak ve aşırı yükü, tükenmişliği ve kaçırılan son teslim tarihlerini önlemek için çalışan planlama yazılımı.
Clockify çalışan saatlerini izlemeyi, personel iş programları oluşturmayı, herkesin uygunluk durumunu görmeyi, görevleri dağıtırken ayarlamalar yapmayı, maliyetleri ve genel bütçeleri kontrol etmeyi kolaylaştırır. Bireysel zaman girişleri, her günün nasıl geçtiğine ilişkin değerli verilere ve çalışanlarınızın üretkenlik alışkanlıklarıyla ilgili bilgilere eklenir. Her çalışma haftasına ilişkin raporları dışa aktarabilir ve hangi verileri eklemek istediğinizi özelleştirebilirsiniz.
Clockify hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Çalışanlarınızın üzerinde çalıştığı her şeyi bir bakışta planlayabilmek için monday.com Çalışma İşletim Sisteminde özel çözümler oluşturun.
monday.com Çalışma İşletim Sisteminde yöneticiler, görevleri kolayca atayabilir ve devam eden projelerin ilerlemesini bir bakışta izleyebilir. Böylece ekiplerinin tüm çalışmasına ilişkin gerçek zamanlı bir doğru bilgi kaynağı elde eder. Ekibinizin çalışmasını hiçbir son tarihi kaçırmayacak şekilde planlamak için platformun zaman çizelgesi görünümünü kullanın. Son olarak, ekip üyelerinin zamanı nasıl tahsis ettiklerini görselleştirmek için doğrudan platformda grafikler oluşturun ve daha etkili bir şekilde öncelik belirlemek için bilgilerden yararlanın.
monday.com hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Bir uzaktan çalışma yönetimi yazılımı olan Wrike’ın Gantt çizelgeleri, performans raporları, kaynak yönetimi ve 400’den fazla uygulamayla entegrasyon gibi özellikleri bulunmaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin ve iki milyon kullanıcının güvendiği iş yönetimi yazılımıdır. Kaynak tahsisi, özel hazırlanmış talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, performans raporları ve iş yükü incelemeleri gibi özellikleri tek bir yerden kullanarak personel planlamanızı geliştirin. Günlük süreçlerinizi hızlandırmak için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın.
Wrike hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm.
Bitrix24, küçük, orta ve büyük işletmeler için çevrimiçi bir çalışma platformudur. CRM, görevler, Kanban panosu, Gantt şeması, mesajlaşma, görüntülü aramalar, dosya depolama, iş akışı otomasyonu ve daha fazlasını içeren 35'ten fazla çapraz entegre araca sahiptir! Bitrix24'e geçiş yapmak, bir dizi farklı SaaS çözümüne abone olma ihtiyacını ortadan kaldırır. İhtiyacınız olan her şeye tek bir pakette sahip olursunuz. Hem de sabit bir fiyatla!
10 milyondan fazla kullanıcısıyla Bitrix24, dünyanın en popüler iş yönetimi yazılım çözümlerinden biridir.
Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Calamari; Slack, JIRA, G Suite ve Office365 ile entegredir. İK kayıtlarınızı, tatillerinizi, PTO’nuzu, katılımınızı takip edin ve zaman çizelgelerinizi yönetin.
Calamari personel yönetimini kolaylaştıran bir İK yönetimi yazılımıdır. Her türlü devamsızlığın planlanmasına ve izlenmesine olanak sağlar. Katılımı kare kodlar ve iBeacon’lar kullanarak takip edebilirsiniz. Yaklaşan devamsızlıklar ve izin talepleri hakkında bildirim alabilirsiniz. Calamari, birden fazla ülke ve konumda ofisleri bulunan şirketleri destekler ve role dayalı güvenlik desteği sunar. Uygulama JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ve Asana gibi proje yönetimi araçlarıyla entegre edilmiştir.
Calamari hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Sage HR ile mesaileri gerektiği gibi oluşturup düzenlemeniz, ardından tek tıklamayla çalışanlarınızı bilgilendirmeniz yeterlidir.
Mesai değişimi planlamasının söz konusu olduğu bir paradigma değişimi yaşayın. Bunun yorucu olması gerekmez.
Mesaileri oluşturup düzenlemeniz, ardından tek tıklamayla çalışanlarınızı bilgilendirmeniz yeterlidir. Herkesin web ve mobil uygulamaları üzerinden zaman çizelgesine erişimi vardır.
Android ve iOS uygulamaları mevcuttur.
Sage HR hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Kurumsal işletmelerin, birinci sınıf iş gücü yönetimi yoluyla üretkenliği ve kârlılığı artırmak için daha akıllı planlama yapmasına yardımcı olur.
Kurumsal işletmelerin üretkenliği ve kârlılığı artırmak için daha akıllı planlama yapmasına yardımcı olmaktadır. Talebi etkili bir şekilde tahmin etmek ve personeli en uygun şekilde planlamak için veri odaklı teknoloji kullanır. Aksi takdirde fark edilmeyecek kalıpları belirlemek için kişiselleştirilmiş algoritmalar ve makine öğrenimi kullanır, küresel olarak kurumsal işletmelere sınıfının en iyisi iş tahminleri ve işgücü yönetimi sağlar.
Rotageek hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
GymMaster, herhangi bir cihazdan tam işlevsellik sunan, 7/24 erişim ve üyeleriniz için web portalı içeren güçlü kulüp yönetimi çözümüdür.
GymMaster, sağlık kulüpleri için tasarlanmıştır - kullanımı zevklidir ve hızlı öğrenilir. Otomatik faturalama, otomatik kişiselleştirilmiş iletişim ve üst düzey kontrol sağlayan gelişmiş 24 saat erişim kontrol sistemi ile kulübünüzü istediğiniz yerden ve cihazdan yönetin. Üyelerinizin çevrimiçi kayıt olmasını sağlayarak satışları artırın ve kağıt israfına son verin. Üyeler web sitenizdeki kendi markalı üye portalınız üzerinden çevrimiçi ödeme yapabilirler. GymMaster’ın size neler kazandırabileceğini görmek için hemen ücretsiz deneme sürümü talep edin.
GymMaster hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Ücretsiz deneme sürümü alın. Çalışan izleme, uzaktan yönetim ve veri kaybı önleme. Mobil uygulama sayesinde çalışanları hareket halindeyken izleyin.
Teramind, çalışanların ve uzak kullanıcıların davranışlarını izlemek için bilgisayar izleme ve veri kaybı önleme yazılımı sağlar. Yazılım şüpheli faaliyetleri tespit edebilir, olası tehditleri tespit edebilir, üretkenliği optimize edebilir ve mevzuata uygunluğu sağlayabilir. Dahili RDP (uzaktan masaüstü kontrolü), gerçek zamanlı uyarılar ve günlükler. İşletmenizin güvenli ve verimli bir şekilde çalışmasını sağlamak için uyarı, engelleme, kilitleme ve daha fazlası gibi otomatik eylemler gerçekleştirin. Android mobil uygulaması ile çalışanları hareket halindeyken izleyin.
Teramind hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Çalışanların izin kullanımlarını, çalışma programlarını ve kişisel dosyalarını etkili bir şekilde yönetmeye yarayan çevrimiçi sistem.
HRnest, insan kaynakları departmanlarının günlük çalışmalarını destekleyen, kullanımı kolay bir yazılımdır. İK'de en basit olan bile en zorudur. HRnest, çalışan programlarını düzenler, çalışma sürelerini kontrol etmenizi sağlar, raporlar oluşturur ve kuruluşunuzu düzenli bir şekilde yönetmenize yardımcı olur. Veri tabanı, yüksek veri güvenliği standartlarına (GDPR dahil) uyum sağlar ve herhangi bir konum veya cihazdan 7/24 erişilebilir.
HRnest hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Tek bir kaynak planlama aracında ekip planlama + proje planlama + zaman izleme + uygunluk durumu yönetimi + kullanım + tahminlendirme
>> Kaynak ve proje planlama yazılımı
>> Çalışan planlama + zaman izleme + izin yönetimi + proje planlama ve bütçeleme + zaman çizelgeleri + iş yükü + performans + kaynak tahmini özellikleri.
>> Teamdeck aynı zamanda Spotify, Uber, Netflix ve Viu ile çalışan bir yazılım şirketi tarafından geliştirilmiştir.
>> BT, finans, perakende, oyun, eğitim, medya ve kreatif sektörlerde kullanılmaktadır.
>> Canlı deneme sürümü sunumu + ücretsiz kurulum yardımı. Deneme sürümü için kaydolun.
teamdeck hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Visual Planning, personel yönetimini kolaylaştırmak için tasarlanmış kapsamlı bir çalışan planlama platformudur. Ücretsiz deneme sürümü için kaydolun.
Visual Planning, inşaat yönetimi sektöründekiler için optimize edilmiş, şirket üretkenliğini artırmaya yönelik en önemli organizasyon araçlarını sunan güçlü bir yazılım yönetimi çözümüdür.
Kullanıcılar, tam yelpaze özelliklerle gerçek zamanlı olarak uzun veya kısa vadeli projeleri izleyebilir, planlanan ve gerçekleşen maliyetleri tahmin edebilir, araçları ve makineleri inşaat sahasına tek bir platformda daha fazla tahsis edebilirler.
Visual Planning hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Çalışan programlama, uygulamalar ve URL izleme, GPS konum takibi ve daha pek çok işleme yardımcı olan üretkenlik ve zaman takibi aracıdır.
Apploye- Çalışanlarınızı izlemenize yardımcı olan hepsi bir arada verimlilik ve zaman İzleme aracı.
Çalışanlarınızın üretkenliğini etkinlik düzeyi, günlük ve haftalık zaman çizelgeleri, raporlar ve rastgele ekran görüntüleri aracılığıyla ölçebilirsiniz.
Faturalandırılabilir ve faturalandırılamaz saatlerin hesaplanması çok kolaydır.
Hem mobil hem de masaüstü ile uyumludur. GPS konum takibi ile uzaktan çalışanlarınızı da takip edebilirsiniz.
Apploye ile işletmenizin büyüdüğünden ve bir adım öne geçtiğinden emin olabilirsiniz.
Apploye hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Kulüp, tatil köyü, spor salonu, devre mülk ve salon gibi işletmelere fayda sağlayan üst düzey, web tabanlı ve tam işlevsel çalışan planlama yazılımı.
Çalışanların mevcut zaman aralıklarına göre randevu, toplantı, grup toplantısı ayarlamasına olanak tanıyarak planlama işlemini hızlandıran hepsi bir arada bulut tabanlı Membroz Çalışan Planlama Yazılımı. Ayrıca, çalışanlar toplantı gerekçesini belirtebilir, sürekli performansı izleyebilir, görevleri otomatikleştirebilir, tüm raporları otomatik olarak oluşturabilir, ekipleri koordine edebilir, zamanı izleyebilir, projeleri takip edebilir ve daha fazlasını yapabilir.
Diğer özellikler: Faturalandırma, bildirimler, markalı mobil uygulama, ödemeleri yönetme, donanım ve API entegrasyonu ve daha fazlası.
Membroz hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Ekip üyelerinizi kolayca işe alın, işe alıştırın, yönetin ve elinizde tutun. BizMerlinHR ile İK mutluluğunu hissedin.
Yapay zeka odaklı analizleri ve güvenilir veri entegrasyonlarını kullanarak, gerçekten önemli olan şeylere, yani çalışanlarınıza ve onların gelişimlerine odaklanmak için zamandan tasarruf edip alan yaratın. Özel bir demo rezerve edin ve birden fazla iş panosunda pozisyonları kolayca yönetmeyi ve yayımlamayı, kültürü geliştirmek ve güçlendirmek için sürekli performans yönetimini kullanmayı, kapsamlı işe alıştırma süreciyle yeni işe alınanlara harika bir deneyim sunmayı, özel PTO (mazeretli izinler) politikaları ve izin türleri oluşturmayı, kişiselleştirilmiş eğitimi ve kariyer planlayıcıyı kullanmayı ve çok daha fazlasını öğrenin.
ClayHR hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Akıllı ve son derece esnek bir İK sistemi. Dağıtım kolaylığı, esneklik ve ölçeklenebilirlik KOBİ’lerin sevdiği şeylerdir.
Sloneek akıllı ve son derece esnek bir İK sistemidir. Şirketinizdeki İK süreçlerinin basit ve etkili olması için ihtiyacınız olan birçok şeyi burada bulabilirsiniz. Çalışan klasörü, akıllı devam takip sistemi, devamsızlık yönetimi, eIDAS hazır belge imza ve yönetimi, planlama ve zaman çizelgeleri, varlık yönetimi, işe alıştırma, ATS, beceri ve performansı yönetimi. Sloneek modüler bir çözümdür. Sadece ihtiyacınız olanı kullanırsınız. Dağıtım kolaylığı, esneklik ve ölçeklenebilirlik KOBİ’lerin sevdiği şeylerdir.
Sloneek hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Proje başlangıcından faturaya kadar kaynak planlama, zaman izleme ve proje yönetimi.
elapseit, şunları kapsayan özellikleriyle her büyüklükteki şirket için uygun bir tercihtir: kaynak planlama, proje yönetimi, Kanban panosu ve Gantt görünümünde görev, zaman izleme (onay iş akışı), projeler (aşamalar/faaliyetler), izin yönetimi (onay iş akışı), faturalama ve giderler, belge paylaşımı, pano ve raporlama, erişim seviyeleri, proje bütçeleme, değişen saatlik/günlük oranlar, gerçek zamanlı istatistikler.
Ücretsiz denemeye kaydolarak kullanmaya başlayın.
elapseit hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
İşletmelerin randevuları yönetmesine, ödemeleri işlemesine, bildirim almasına ve takvim oluşturmasına yardımcı olan üst düzey rezervasyon sistemi.
Calendesk, üst düzey bir çevrimiçi rezervasyon sistemidir. Calendesk ile rezervasyonlar alınabilir, ödemeler işlenebilir, giriş sayfaları oluşturulabilir ve müşterilere profesyonel düzeyde otomatik hizmet sunulabilir.
İstikrarlı gelir sağlamak için peşin ödemeleri ve abonelikleri kullanın. Faturalandırmayı otomatikleştirmek, manuel çalışmayı daha da azaltır. E-posta ve metin mesajları gönderin, ilgi çekici bültenler oluşturun, içerik paylaşın ve anında mesajlarla harekete geçmeyi teşvik edin.
Calendesk hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Personel yönetimi ve vardiya planlaması için gerçek zamanlı web uygulaması.
Personel yönetimi ve vardiya planlaması için bir web uygulaması olan TeamUltim, perakende, yiyecek-içecek, spor, konaklama ve uzmanlık hizmetleri sektörlerinde küçük ve orta ölçekli işletmelerin ihtiyaçlarını mükemmel bir şekilde karşılar. TeamUltim ile vardiyaları planlayın, ücretli izinleri ve devamsızlıkları yönetin, ekibinizin vardiyaları değiştirmesine izin verin ve tüm bunlar hakkında kapsamlı raporlama edinin.
TeamUltim hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Indeavor, iş gücünü tamamen optimize etmek için gereken kapsamlı çözümlere sahip önemli bir 24 saat vardiyalı çalışma optimizasyonu platformlarından biridir.
Kuruluşlar 24 saatlik vardiyalı çalışmayı nasıl optimize edebilir? ERP (kurumsal kaynak planlama) veya HCM (insan sermayesi yönetimi) paketleri, gereken derin vardiyalı çalışma yönetimi işlevselliğinden yoksundur. Dar açılı araçlar, tüm vardiyalı çalışma optimizasyonu spektrumunu işlemek için gereken genişlikten yoksundur.
Ya genişlik ya da derinlik: Doğru bir seçim değil. Kuruluşların gerçekten ihtiyacı olan şey, 24 saatlik vardiyada çalışan iş gücünü optimize etmek için hem geniş hem de derin bir çözümdür. Indeavor tam olarak bunu sunuyor.
Indeavor Solutions hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme
Çalışan yönetimiyle ilgili iş sorunlarını çözer.
Shifton, şirket içinde istikrarlı iş akışı sağlayan çok işlevli bir çevrimiçi çözümdür. Shifton, şu özellikleri sayesinde mesai oluşturmak için harcanan zamanı önemli ölçüde azaltır:
* Birçok ayarla otomatik çevrimiçi program oluşturma
* Çalışanlar arasında mesai değişimi
* Çalışanların izin yönetimi
* Çalışanların çalışma süresi istatistikleri
* Güncellemelerle ilgili bildirimlerin yönetimi
Shifton hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Raporlama/Analiz
- Çalışan Planlama
- Program Dağıtımı
- Vardiya Değiştirme
- Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
- Tatil/İzin İzleme