507 sonuç
Bir uzaktan çalışma yönetimi yazılımı olan Wrike’ın Gantt çizelgeleri, performans raporları, kaynak yönetimi ve 400’den fazla uygulamayla entegrasyon gibi özellikleri bulunmaktadır. Wrike hakkında daha fazla bilgi
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin ve iki milyon kullanıcının güvendiği iş yönetimi yazılımıdır. Kaynak tahsisi, özel hazırlanmış talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, performans raporları ve iş yükü incelemeleri gibi özellikleri tek bir yerden kullanarak personel planlamanızı geliştirin. Günlük süreçlerinizi hızlandırmak için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Sage HR ile mesaileri gerektiği gibi oluşturup düzenlemeniz, ardından tek tıklamayla çalışanlarınızı bilgilendirmeniz yeterlidir. Sage HR hakkında daha fazla bilgi
Mesai değişimi planlamasının söz konusu olduğu bir paradigma değişimi yaşayın. Bunun yorucu olması gerekmez. Mesaileri oluşturup düzenlemeniz, ardından tek tıklamayla çalışanlarınızı bilgilendirmeni z yeterlidir. Herkesin web ve mobil uygulamaları üzerinden zaman çizelgesine erişimi vardır. Android ve iOS uygulamaları mevcuttur. Sage HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Çalışan yönetimiyle ilgili iş sorunlarını çözer. Shifton hakkında daha fazla bilgi
Shifton, şirket içinde istikrarlı iş akışı sağlayan çok işlevli bir çevrimiçi çözümdür. Shifton, şu özellikleri sayesinde mesai oluşturmak için harcanan zamanı önemli ölçüde azaltır: * Birçok ayarla otomatik çevrimiçi program oluşturma * Çalışanlar arasında mesai değişimi * Çalışanların izin yönetimi * Çalışanların çalışma süresi istatistikleri * Güncellemelerle ilgili bildirimlerin yönetimi Shifton hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.” QuickBooks Time hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Kullanımı son derece kolay olan bu çevrimiçi planlama yazılımıyla müşteri rezervasyonlarını, iptalleri, anımsatmaları ve ödemeleri otomatikleştirin.
Takvimi doldurmak ve işleri hafifletmek için sahne gerisinde 7/24 çalışan yeni (ve daha iyi) kişisel planlama asistanıyla tanışın. Müşterilerin rezervasyon yaptırdığı andan itibaren Acuity, otomatik olarak markanızı taşıyan ve özelleştirilmiş rezervasyon onayları gönderir, kısa mesaj yoluyla anımsatmalarda bulunur, müşterilerin randevularını kendi kendilerine değiştirmelerine imkan verir ve ödemeleri işler. Böylece işler yoğunlaşsa bile günlük rutin sorunsuz geçer. Yapmanız gereken tek şey, doğru zamanda orada olmaktır. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Ekip uygunluğunu izlemek, görevleri eşit olarak dağıtmak ve aşırı yükü, tükenmişliği ve kaçırılan son teslim tarihlerini önlemek için çalışan planlama yazılımı.
Clockify çalışan saatlerini izlemeyi, personel iş programları oluşturmayı, herkesin uygunluk durumunu görmeyi, görevleri dağıtırken ayarlamalar yapmayı, maliyetleri ve genel bütçeleri kontrol etmeyi kolaylaştırır. Bireysel zaman girişleri, her günün nasıl geçtiğine ilişkin değerli verilere ve çalışanlarınızın üretkenlik alışkanlıklarıyla ilgili bilgilere eklenir. Her çalışma haftasına ilişkin raporları dışa aktarabilir ve hangi verileri eklemek istediğinizi özelleştirebilirsiniz. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Build custom solutions on monday.com Work OS so you can schedule everything your employees are working on at a glance.
On monday.com Work OS, managers can easily assign tasks and track the progress of any ongoing projects at a glance so they have a real-time source of truth for all of their team's work. Implement the platform's timeline view to schedule your team's work so you never miss a deadline. Finally, generate graphs directly on the platform to visualize how team members allocate time and leverage insights to prioritize more effectively. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity. With flexible time tracking options and customizable settings you can easily manage your employees hours in every situation; start a timer from any device, clock-in on arrival at work, add time in blocks using the weekly timesheet or create and share the schedule with your team. Time Tracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Calendly is the world's #1 scheduling tool. It eliminates the hassle of back-and-forth emails and syncs with your entire team.
Calendly makes scheduling meetings easy and efficient, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive scheduling leader for more than 10 million people around the world, Calendly also offers extended capabilities for teams with powerful collaboration functionality, robust administration controls, and enterprise-grade security and compliance. Integrations with Zoom, Salesforce, Google, Microsoft, Slack, & more. Calendly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Create, manage and communicate employee schedules while empowering employees to view, manage and receive schedule updates.
Quickly and easily track employee attendance as part of our award-winning HR platform, Paycor makes it easy to monitor, control and make better decisions about labor costs. Paycor Scheduling enables HR leaders to create, manage and communicate employee schedules while empowering employees to view, manage and receive schedule updates. Easily set up attendance rules and get coverage when you need it with mobile scheduling, optional shift swapping and more. Paycor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
ClockShark is the leading mobile scheduling & GPS time tracking software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking and scheduling software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 7,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keeps accountants happy. Dont take our word for it, start a free trial today! ClockShark hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
The leading employee scheduling app for agencies, studios and firms. Trusted by brands including Ogilvy, Metalab and Buzzfeed.
Since 2012, Float has been helping the world's top teams including BuzzFeed, Havas and Ogilvy manage their employee and resource schedules. Assign and manage tasks with ease, whilst having a clear, single view of your team's workload. Get live updates of your projects and track resource availability including sick leave, paid time off and public holidays. With drag-and-drop functionality, flexible search and filter features, Float makes scheduling your team simple. Start your 30 day free trial. Float hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. When I Work hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
Tired of spending your days focusing on chasing your employees around and manually writing down schedules? Make life easier for your clients, your staff, and yourself with Bookers employee scheduling software that brings together your online booking, staff scheduling, CRM, point of sale, marketing and retention tools, all on one platform. With Bookers cloud-based software solutions, youll be able to access your business anywhere, anytime. See Booker in action with a free demo! Booker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
7shifts is a robust employee scheduling, communication, and time tracking tool built specifically for restaurants. Free for 14 days!
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag & drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. With a free app for staff to submit availability requests and swap shifts, building schedules has never been so easy. 7shifts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Easy schedule builder. The team always has their up-to-date schedule. Know who is available to work. Set policies around time-off.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Homebase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. mHelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. UKG Ready hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Create and share employee schedules anywhere, any time in any browser. Drag & drop scheduling as easy as working with a spreadsheet.
Create and share employee schedules anywhere, any time in any web browser. With drag & drop scheduling, unlimited employees, unlimited access, shift reminders, text messaging and reporting, it's free for the first month, there's no credit card required and nothing to install. No contracts and no hidden costs for adding extra employees. Just pay-as-you-go scheduling with unlimited employees. Findmyshift hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Easy to use scheduling and time tracking for business of all sizes. Get started with a free trial.
Buddy Punch is an easy to use, cloud-based scheduling software and time tracking solution. Our intuitive drag-and-drop interface can be used to create and publish schedules which employees can view and use to punch into their scheduled time using our free iOS and Android apps. You can also track PTO, integrate with payroll providers, and get overtime alerts. Get started with a free trial. Buddy Punch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform.
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform. Companies turn to Branch to empower workers with tools like instant payments, free earned wage access, and cashless tips/mileage reimbursements. As part of our platform, workers receive the Branch Wallet: a digital wallet backed by a fee-free checking account, optional debit card, financial wellness tools, and rewards. Branch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. Complete staff schedules in minutes and publish them with a click. You can also easily manage Staff Leave, track Time & Attendance, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today! Deputy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Pingboard is the employee experience platform for growing businesses. Elevate your employee experience with Pingboard!
Pingboard is the employee experience platform for growing businesses that put their people first. Build a culture of connection with Pingboard’s org charts, automated onboarding, and communication tools. Foster community and engage everyone in a positive feedback loop of creating, measuring, and refining experiences through recognition, 1:1s, and surveys. Everything happens in one place that employees truly enjoy using, all the while amassing actionable insights to move your business forward! Pingboard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
SocialSchedules is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build your schedule in minutes & send it to your team in a click.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier. SocialSchedules hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm.
Bitrix24, küçük, orta ve büyük işletmeler için çevrimiçi bir çalışma platformudur. CRM, görevler, Kanban panosu, Gantt şeması, mesajlaşma, görüntülü aramalar, dosya depolama, iş akışı otomasyonu ve daha fazlasını içeren 35'ten fazla çapraz entegre araca sahiptir! Bitrix24'e geçiş yapmak, bir dizi farklı SaaS çözümüne abone olma ihtiyacını ortadan kaldırır. İhtiyacınız olan her şeye tek bir pakette sahip olursunuz. Hem de sabit bir fiyatla! 10 milyondan fazla kullanıcısıyla Bitrix24, dünyanın en popüler iş yönetimi yazılım çözümlerinden biridir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Cloud-based employee time clock and scheduling system for small businesses to track time cards and shift schedules for accurate payroll
Time tracking and employee scheduling software with over 15,000 companies who trust and rely on our robust features: *Payroll integration *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *$2.70/employee per month OnTheClock.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. WebHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Calamari; Slack, JIRA, G Suite ve Office365 ile entegredir. İK kayıtlarınızı, tatillerinizi, PTO’nuzu, katılımınızı takip edin ve zaman çizelgelerinizi yönetin.
Calamari personel yönetimini kolaylaştıran bir İK yönetimi yazılımıdır. Her türlü devamsızlığın planlanmasına ve izlenmesine olanak sağlar. Katılımı kare kodlar ve iBeacon’lar kullanarak takip edebilirsiniz. Yaklaşan devamsızlıklar ve izin talepleri hakkında bildirim alabilirsiniz. Calamari, birden fazla ülke ve konumda ofisleri bulunan şirketleri destekler ve role dayalı güvenlik desteği sunar. Uygulama JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ve Asana gibi proje yönetimi araçlarıyla entegre edilmiştir. Calamari hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Transform your scheduling process with the industry's most widely adopted forecasting, scheduling and communications tool.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables owners and operators to schedule employees across locations, track time and attendance, monitor business performance and manage day-to-day operations. With HotSchedules native mobile app, employees can check schedules, pick-up and drop shifts, and request time off, all from their mobile phones. HotSchedules hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
The fast, flexible way to schedule employees & projects. Track availability, manage workloads & time off, and keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule employees and keep teams and projects on track. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Assign work, book time off, and edit schedules in seconds. Track employee availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects with powerful reports. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Resource Guru hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Simplify your service business. Complete scheduling & job management. Manage leads, estimates, jobs, invoices, payments from anywhere!
Kickserv provides users a custom user interface that allows them to monitor various aspects of their organization's workflows update and distribute invoices, monitor field technician status and more. The solution offers mobile applications for iOS and Android devices that help technicians and workers to send automated or custom job updates, notes and comments to the team in the office. Kickserv hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
PurelyHR is powerful modular HR software for businesses who want to simplify their everyday HR. Start your free 21-day trial today.
PurelyHR is powerful modular HR software for small to medium-sized businesses. Our industry-leading platform simplifies your everyday HR tasks like time-off tracking, performance management, time tracking, onboarding, and more so you have more time to focus on the big picture. Get started today with a free 21-day trial or a live demo. PurelyHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Humanity is the leading cloud-based employee scheduling platform that accelerates schedule creation by up to 80 percent.
Humanity Scheduling, powered by TCP Software, is an easy-to-use and accessible subscription-based employee scheduling solution hosted in the cloud. Organizations can use this tool to effectively create law-compliant and demand-based schedules, automate the scheduling process, manage conflicts, generate reports and more. With Humanity Scheduling, organizations can manage their labor resources in a more efficient manner and save hours from employee scheduling automation. Humanity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Jolt alleviates the pain of scheduling with a drag-n-drop interface, insightful reporting, and an employee app for managing shifts.
Jolt alleviates the pain of scheduling with a drag-n-drop interface, clean calendar views, and a free employee app for shift swapping and requests off. Jolt helps you set labor targets, measure productivity, and approve employee requests from anywhere. The full suite includes a smart time clock, pre-punch messaging, and task management checklists. Trusted by over 300,000 employees worldwide, Jolt helps manage daily operations for brands like Chick-fil-A, LEGOLAND, and Regal Cinemas. Jolt hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support business needs.
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support ever-changing business needs. ScheduleFlex helps front-line operations maintain high shift coverage, reduce labor costs, and control the daily chaos of workforce scheduling. Organizations in dynamic scheduling industries, such as manufacturing, healthcare, staffing, and public safety, depend on ScheduleFlex to keep their mission critical operations running smoothly, 24/7. ScheduleFlex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
The employee scheduling software that keeps things simple. Easily schedule and dispatch remote and non-desk employees.
Take back your time with an employee scheduler that can foresee scheduling conflicts. Know exactly when employees are free to be scheduled, or open shifts only to chosen staffers. Save what works for you as a template and then duplicate it or customize another set of shifts. With timely notifications employees always know in advance exactly where the week and month will take them. Put a stop to confusion with error-free scheduling supported by attached instructions and an accurate time clock! Connecteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more.
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more. Zoho People lets you manage all your HR and benefits programs from a central location making it easier than ever to attract, retain and reward top talent. Zoho People hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Kurumsal işletmelerin, birinci sınıf iş gücü yönetimi yoluyla üretkenliği ve kârlılığı artırmak için daha akıllı planlama yapmasına yardımcı olur.
Kurumsal işletmelerin üretkenliği ve kârlılığı artırmak için daha akıllı planlama yapmasına yardımcı olmaktadır. Talebi etkili bir şekilde tahmin etmek ve personeli en uygun şekilde planlamak için veri odaklı teknoloji kullanır. Aksi takdirde fark edilmeyecek kalıpları belirlemek için kişiselleştirilmiş algoritmalar ve makine öğrenimi kullanır, küresel olarak kurumsal işletmelere sınıfının en iyisi iş tahminleri ve işgücü yönetimi sağlar. Rotageek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Schedule employee shifts digitally, send notifications for changes in real time, and generate custom reports to gain insight into hours
Create, edit, and send employee shift schedules digitally. Employees receive notifications for shift changes in real time to avoid scheduling mix-ups. Advanced reporting features allow you to generate custom reports on scheduling and attendance, for insight into your workforce. Factorial hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
TCP's employee scheduling brings together dynamic scheduling capabilities and an intuitive user experience that empowers managers.
Building and maintaining schedules is a large part of workforce management, which is why our solution has multiple dynamic scheduling features designed to make it as easy as possible. Build a single schedule and apply it to all employees or have individualized schedules throughout. Either way our solution is made to enable any configuration you might need. We offer an array of reports, occurrence features and more to make your operation as easy and efficient as possible. TimeClock Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Simple online rota planning so you can focus on more important things. Still struggling with Excel rotas? Try RotaCloud free today.
RotaCloud is the easy way to plan rotas and communicate with staff. Our online rota builder makes planning rotas a breeze, and sending them to your employees is even easier. At the click of a button, you team will be sent email, SMS and push notifications letting them know they've got new shifts or changes to their rota. You can manage holiday, track attendance and view reports all under one roof. Try it for free to see how you could schedule more effectively and more more affordably. RotaCloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Cloud-based workforce management solution that enables businesses to schedule staff shifts, track work hours, process payroll and more.
It's time to take the stress out of managing hourly staff. Nowsta is a comprehensive workforce management platform that puts scheduling, time tracking, and payroll under one roof. Build your schedule in minutes, send open shifts to staff instantly via mobile app, and watch them respond faster than ever before. Track time and attendance with pinpoint accuracy, get notified of lateness or absences, then import the data to your payroll provider in just a few clicks. Sign up for a demo today! Nowsta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
User friendly online workforce management tool for creating employee schedules, time-tracking and HRM.
User friendly online workforce management tool for creating employee schedules, time-tracking and HRM. Register hours by schedule, mobile app or hardware on location. Keep track of employee costs, schedule occupation, absence and overtime all in one easy-to-use application. Access your data anytime and anywhere. Shiftbase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Employers can use drop and drag functionality to create dynamic rosters and shift bidding takes the stress out of vacancies,
Employee scheduling has never been easier than with Employment Hero. Employers can use drop and drag functionality to create dynamic rosters that incorporate employee availability, certifications, locations and budgets. Shift bidding takes the stress out of vacancies, whilst customised rule sets ensure you won¿t go over budget. Employment Hero hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Hotel Effectiveness eliminates overstaffing, excessive overtime, overuse of contract labor through perfect labor scheduling, saving 5+%
Hotel labor costs are increasing at a rate that is 5X higher than revenues, and profit margins are shrinking as a result. Hotel Effectiveness REDUCES labor costs by 5% to 15% by aligning staffing plans and schedules perfectly to business needs. With perfect labor costs, hotel owners and managers can eliminate the excess costs created by overstaffing, overtime, and overuse of contract labor. Our award-winning labor management system integrates with time & attendance, payroll, BI and PMS. Hotel Effectiveness hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
A cloud-based system that helps employers manage the employee lifecycle from recruitment to retirement.
You've never seen benefits, HR, and payroll done quite like this. Technology that's easy to use. A dedicated service team that knows your company inside and out. Thousands of businesses (and their employees) already love Netchex and we know you will, too. Netchex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
Employee scheduling solution that helps businesses automate timesheets, manage staff attendance, track labor budgets, and more.
Employee rostering and time-and-attendance software. Wageloch streamlines your processes from rostering through to payroll. Wageloch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
WinTeam is a holistic financial, operations and workforce management solution for cleaning and security contractors in North America.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR, compliance & benefits mgmt, payroll, job costing, work/people scheduling, quality assurance & inventory mgmt. It has employee & customer self-service plus time & attendance tracking. Streamline processes, connect back office to field ops & pinpoint profitability by site. Best fit for 100 employees or more. WinTeam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme
A Hybrid Workplace platform that enables companies to effectively manage employee scheduling, convert offices into hybrid workplaces.
WorkInSync is a cloud-based Hybrid Workplace SaaS platform that provides Employee Scheduling features. It includes features such as Employee Work Location Preference (Office / Home), Work Time Scheduling, Visibility of Team Members’ Work Schedules, Attendance Check-In / Check-Out, and a Team Manager Console to manage employee work schedules, availability and attendance. In addition, it has features such as Desk & Meeting Room Booking, Office Commute & Parking Booking, and Contact Tracing. WorkInSync hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Çalışan Planlama
  • Program Dağıtımı
  • Vardiya Değiştirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Tatil/İzin İzleme