18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Windows için Randevu Planlama Sistemi
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
(23) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Ürünün mevcut olduğu ülkeler. Not: O ülkede müşteri destek hizmetine erişilemeyebilir.
Türkiye
Birleşik Arap Emirlikleri
Avustralya
Kanada
İspanya
Birleşik Krallık
İrlanda
Yeni Zelanda
Amerika Birleşik Devletleri
Güney Afrika
Diller
Fiyat Seçenekleri
23 sonuç
Sıralama kriteri
Bitrix24, 8 milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz randevu planlama platformudur. Bulut, mobil ve açık kaynak sürümleri.
Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, 8 milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz randevu planlama platformudur. Bulut, mobil ve açık kaynak sürümleri. Ücretsiz ve sınırsız randevu planlamasına mı ihtiyacınız var? Paylaşımlı takvimlere ve planlama sistemine sahip önemli bir ücretsiz CRM olan Bitrix24’e göz atın. Müşteri yönetimi, pazarlama ve promosyon araçları, SMS anımsatıcılar ve daha fazlası.
Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Sorunsuz şekilde tek bir çözüm içinde randevu planlama, çevrimiçi rezervasyon, çalışan yönetimi, satış noktası ve pazarlama çözümü.
ChiDesk hakkında daha fazla bilgi
SpaGuru, özel iş gereksinimlerine uygun yazılım çözümleri sunar.
ChiDesk; tek bir çözüm içinde randevu planlama, çevrimiçi rezervasyon, çalışan yönetimi, satış noktası ve pazarlama işlevleri sağlayan bulut tabanlı bir yazılım çözümüdür. ChiDesk; spa’lar, salonlar, fitness merkezleri ve tıp doktorları için ideal bir çözümdür.
Buluta geçmeye hazır olmayan işletmeler için SpaGuru isminde Windows tabanlı bir ürün de sunulmaktadır.
ChiDesk hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Çevrimiçi ortamda daha iyi müşteri ilişkileri kurmak için gereken tüm araçları tek çatı altında edinin.
Brevo; pazarlama otomasyonu, e-posta kampanyaları, işlem tabanlı e-postalar, SMS mesajları, sohbet, CRM, Facebook reklamları ve yeniden hedefleme reklamlarıyla işletmelerin ilişkiler kurup geliştirmesini sağlar. Farkı nedir? Brevo, çok iyi bir müşteri memnuniyeti ekibi tarafından desteklenmektedir ve gülümsetme garantili fiyatlandırma planları sunmaktadır. Platform, güçlü bir hizmet paketini tek bir kullanıcı dostu çözümde birleştirir. Büyüyün. Satış yapın. Etkileşim kurun.
Brevo hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Güzellik ve sağlık sektörü için dünyanın en iyi online rezervasyon yazılımı. Sınırsız olanaklar, abonelik gerektirmez.
Fresha, güzellik ve sağlıklı yaşam için abonelik gerektirmeyen tek randevu rezervasyon yazılımıdır. Herkes sınırsız rezervasyon, konum, ekip üyesi ve bildirim alır.
Doğrudan Google arama, Facebook ve Instagram sayfalarınız ve web siteniz aracılığıyla çevrimiçi rezervasyonları kabul ederek satışlarınızı artırın ve yeni müşteriler çekin. Müşteriler otomatik metinler, e-postalar ve mobil uygulama aracılığıyla kolayca güncel tutulur.
Fresha, kartlı ödeme işlemleri de dahil olmak üzere isteğe bağlı ücretli özelliklerle sıfır aylık ücrete sahiptir.
Fresha hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı, otomatik hatırlatma kısa mesajları kullanarak randevuya gelmeme oranlarını azaltmanızı ve hizmetler için ödeme almanızı sağlar.
Goldie (eski adıyla Appointfix), tüm mobil cihazlarınızla senkronize olan modern randevu defteridir. Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı ve otomatik hatırlatma kısa mesajları sayesinde randevuya gelmeyenlerin oranlarını azaltmanızı sağlayarak hayatınızı biraz daha kolaylaştırır. Bu uygulama, tekrarlı müşteri tabanı olan tüm işletmeler için uygundur. Kağıt randevu defterinizi hemen değiştirin ve uygulamanın randevu hatırlatmaları göndermesine izin verin. Böylece müşterileriniz bir daha asla randevularını kaçırmaz.
Goldie hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama ve satış CRM yazılımıdır. EngageBay, takviminizi çevrimiçi yayımlayarak randevuları daha hızlı planlamanızı, daha fazla randevu almanızı ve verimliliği korumanızı sağlayan ücretsiz bir çevrimiçi randevu planlama yazılımı da sunmaktadır. Üstelik bunların hepsine kullanımı kolay tek bir platformdan erişilebilir.
EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Sağlık kliniğinizi modernleştirmek için ihtiyacınız olan her şeyi sağlayan uygulama yönetimi yazılımı.
Power Diary, dünya çapında sağlık uzmanlarının güvendiği çevrimiçi uygulama yönetimi yazılımıdır. Power Diary'nin özellikleri şunları içerir:
+ Takvim yönetimi
+ Randevu anımsatıcıları (SMS ve e-posta)
+ Tedavi notu şablonları
+ Müşteri faturalandırma
+ Çevrimiçi rezervasyonlar
+ İki yönlü SMS sohbet
+ Tele-sağlık
+ Uygulama operasyonları kılavuzu
+ Ve çok daha fazlası
Zanda (formerly Power Diary) hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Golf sahanızda olağanüstü bir golf deneyimi sağlamak, ölçeklendirmek ve basitleştirmek için tek noktadan yönetim platformu.
Golf sahanızda olağanüstü müşteri deneyimi sağlamak, ölçeklendirmek ve basitleştirmek için tek noktadan yönetim platformu. Gelişmiş oyun kiralama sayfası, satış noktası sistemi, çevrimiçi rezervasyon modülü, otomatik pazarlama ve çok daha fazlası gibi yenilikçi özelliklerle dijital ve fiziksel operasyonlarınızı dönüştürün ve bütünleştirin. Güçlü teknolojinin yardımıyla sektörün geleceğiyle uyumlu başarılı bir işletme inşa edin.
Lightspeed Golf hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
GymMaster, herhangi bir cihazdan tam işlevsellik sunan, 7/24 erişim ve üyeleriniz için web portalı içeren güçlü kulüp yönetimi çözümüdür.
GymMaster, sağlık kulüpleri için tasarlanmıştır - kullanımı zevklidir ve hızlı öğrenilir. Otomatik faturalama, otomatik kişiselleştirilmiş iletişim ve üst düzey kontrol sağlayan gelişmiş 24 saat erişim kontrol sistemi ile kulübünüzü istediğiniz yerden ve cihazdan yönetin. Üyelerinizin çevrimiçi kayıt olmasını sağlayarak satışları artırın ve kağıt israfına son verin. Üyeler web sitenizdeki kendi markalı üye portalınız üzerinden çevrimiçi ödeme yapabilirler. GymMaster’ın size neler kazandırabileceğini görmek için hemen ücretsiz deneme sürümü talep edin.
GymMaster hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Randevu almanın yeni ve daha iyi yolu. İşletmenizi Bookafy ile otomatikleştirmeye başlayın. Ücretsiz deneme dahildir. Kredi kartı gerekmez.
Bookaf pazardaki en güçlü özellik kümelerinden birine sahiptir… Temel farklılığı tasarımından kaynaklanmaktadır. Güzel bir rezervasyon sayfası ve/veya web siteniz için sorunsuz bir light box entegrasyonu sunuyoruz (bunları sizin için ücretsiz olarak kurabiliriz.). Tasarım bilincine sahipseniz ve markanızı iyi yansıtan bir yazılım arıyorsanız… Bookafy’yi deneyin. Evet, Google, Ical, Outlook, Office 365 ve Outlook Exchange ile 2 yönlü senronizasyona, bir açık API’ye, ödemeler, sınıflar, sınırsız kullanıcı, sınırsız randevu türü ve daha pek çok özelliğe sahiptir.
Bookafy hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Her ay 4.500'den fazla evcil hayvan bakıcısı için çalışma programı oluşturan ve pazarda üst düzey müşteri hizmeti sunan dost canlısı ekibimiz size yardımcı olabilir.
Dünyanın dört bir yanındaki evcil hayvan bakıcılığı işletmeleri tarafından güvenilen ve beğenilen Pet Sitter Plus, her ay 4.500'den fazla evcil hayvan bakıcısı için çalışma programı hazırlıyor. Pazarda üst düzey müşteri hizmetleri sunan, dost canlısı ekibimiz ücretsiz olarak size yardımcı olabilir. Pet Sitter Plus; modern tasarım, güçlü GPS raporlama, zaman kaydı, müşteri ve evcil hayvan bilgilerinin tamamen özelleştirilmesi, planlama, faturalandırma, kredi kartıyla ödeme/ACH (otomatik takas odası) ödemesi işleme, toplu e-posta, personel modülü ve kapsamlı bir müşteri portalı gibi harika özelliklerle doludur.
Pet Sitter Plus hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Booknetic, çevrimiçi randevuların otomasyonu için tasarlanmış WordPress için bir randevu rezervasyon eklentisidir.
Booknetic, çok amaçlı bir planlama sistemi ve müşterilerle randevu planlamasına yardımcı olan WordPress Randevu Rezervasyon Eklentisidir. CodeCanyon pazarında en çok satan "Takvim" eklentisidir. Tırnak/kuaför/spa/güzellik salonları gibi çeşitli sektörlerden çok sayıda işletme için idealdir; spor salonu/fitness stüdyoları; tıp/diş klinikleri; psikolog/terapist ofisleri; dans/sanat/dövme stüdyoları; hukuk danışmanlığı firmaları; oto tamir hizmetleri vb.
Booknetic hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Çalışanlarınızın hoşuna gidecek bir işyeri yönetimi çözümü. Masa rezervasyonu | Oda Rezervasyonu | Hafta planlaması | Analiz
Hibrit şirketler için mobil, web, Slack ve MS Teams uygulaması olarak sunulan deskbird, önemli bir insan merkezli işyeri yönetimi uygulamasıdır.
Sunduğu hızlı ve sezgisel kullanıcı deneyimi, hızlı ve güvenilir bir işe alıştırma süreci ile binaların değil, kullanıcıların etrafında geliştirilen ilk işyeri yönetim sistemidir. Çalışanlarınızın seveceği bir çözüm.
deskbird hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Takviminizle senkronize olan ve müşterilerinizin sizinle toplantı, randevu ve rezervasyon planlamasını sağlayan akıllı planlama aracı.
Web sitenize, sosyal medyanıza yerleştirebileceğiniz veya e-posta imzanıza sahip bir bağlantı paylaşabileceğiniz rezervasyon sayfası oluşturun. Rezervasyon sayfanızı size özgü hale getirmek için kendi logonuzu ve renklerinizi ekleyin. Sayfanızın tercümesini yapın ve anlatımı istediğiniz gibi özelleştirin. Özel sorular ekleyin ve randevular için müşterilerinizden güvenli bir şekilde veri toplayın. Müşterilerinizin sadece uygun olduğunuzda rezervasyon yapmasına izin vermek için Google, Outlook veya Apple takvimlerinizle iki yönlü senkronizasyon sağlayın. GVKY ve HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu. Dakikalar içinde kurulum.
Upvio hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Meditab tarafından sunulan Intelligent Medical Software (IMS), ödüllü, hepsi bir arada bir EHR (elektronik sağlık kaydı), uygulama yönetimi ve faturalandırma platformudur.
IMS; hasta etkileşiminden, tele-sağlık, uygulama analizi, otomatik giriş işlemi, bakım koordinasyonu, raporlama ve daha fazlasına kadar hasta bakımı sağlama sürecinin her adımında ihtiyacı karşılar. Çoklu uzmanlık özellikleri, modülleri ve şablonları, her yönüyle 40'tan fazla uzmanlığın ihtiyaçlarına tam olarak uyarlanacak şekilde oluşturulmuştur.
Intelligent Medical Software hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Sağlam ve kullanıcı dostu, her türlü kaynağı izlemek için görsel planlama yazılımı.
Visual Planning, her türlü kaynağı yönetmek için kullanılan güçlü bir planlama ve programlama yazılımıdır. Benzersiz esnekliği ile projeleri, işleri, görevleri, müşterileri, iş emirlerini, çalışanları, ekipmanı ve daha fazlasını tek bir araçta izlemenize olanak tanır, böylece gerçekten önemli olan şeylere odaklanabilirsiniz. Verilerin merkezileştirilmesi ekiplerin daha verimli hale gelmesine yardımcı olur. Kullanıcılar her yerden iş birliği içinde çalışabilir ve mobil cihazlardan erişebilirler. Ekip üyelerine e-posta ve SMS uyarıları gönderin; takvimleri kişisel takvimlerle ilişkilendirin.
Visual Planning hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
SimpleSpa, işinizi geliştirmek için tasarlanmış en iyi çevrimiçi randevu yönetimi yazılımıdır.
SimpleSpa, randevularınızı yönetmenizi sağlayan, kullanımı kolay web tabanlı bir uygulamadır. Müşterilerinizin, müsait olmasanız bile randevularını sizinle rezerve edebilmelerini sağlar. Yanıt vermeye hazır ve net görünümlü randevu rezervasyon sayfaları, işletme web sitesi için rezervasyon düğmesi, E-posta randevu onayları ve hatırlatıcıları, çalışan planlaması ve çok daha fazlası ile eskisinden çok daha fazla randevu alın. SimpleSpa hesabınızı hemen alın.
SimpleSpa hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Müşteri deneyimini artırmak, yeni müşteriler çekmek ve gelirinizi artırmak için akıllı salon yazılımı.
MioSalon, çevrimiçi randevu planlama yazılımıdır. Salon sahiplerinin randevu, çevrimiçi rezervasyon, faturalandırma, müşterileri izleme, personel yönetimi, envanter yönetimi, SMS ve e-posta pazarlaması (MailChimp ile entegre), dinamik müşteri geribildirim sistemi gibi ön büro operasyonlarını ve günlük faaliyetleri otomatikleştirmelerini sağlar.
MioSalon hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Ücretsiz ve güçlü bir rezervasyon sistemi içeren rezervasyon portalı.
HereWeBook güçlü ve akıllı bir rezervasyon sistemidir. Sadece bir rezervasyon sistemi olmakla kalmaz, aynı zamanda müşterilerin yakınlardaki rezervasyon yaptırılabilir işletmeleri keşfetmelerinin yeni bir yoludur. Böylece müşterilerin rezervasyonlarını kolayca yapıp yönetmelerine olanak tanır. Halihazırda işletmeleri/serbest çalışanları bize katılmaya ve platformumuzda işletmelerini ücretsiz olarak kurmaya davet ediyoruz.
HereWeBook hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Kullanıcıların randevu oluşturmasına, müşteri geçmişini izlemesine, randevu anımsatıcıları göndermesine ve bunlara benzer daha birçok şeye yardımcı olan bir randevu planlama yazılımıdır.
DIKIDI; çevrimiçi rezervasyon, randevu planlama, iş otomasyonu, yönetim ve tanıtım yazılımıdır. 87 ülkeden müşteriler tarafından kullanılmaktadır. DIKIDI birçok ücretsiz işlev sunar: çevrimiçi rezervasyon, randevu planlama, müşteri analizi, anlık bildirimler vb. Birçok ek işlevi vardır: satış ve finans analizleri, müşteri elde tutma, bordro, mal ve malzeme muhasebesi, sadakat programları (para iadesi) ve hediye kartları.
DIKIDI hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Online randevular, gelişmiş planlama ve müşteri yönetimi ile rezervasyon yazılımı. Ücretsiz rezervasyon sayfası ve iş otomasyonu.
EasyWeek, çeşitli iş sektörleri için ücretsiz ve profesyonel planlara sahip bir rezervasyon yazılımıdır. Sistem randevu yönetimini yönetir, bir müşteri veritabanı tutar, ekip planlamasını ve satış yönetimini kolaylaştırır ve pazarlama çabalarını otomatikleştirir.
EasyWeek rezervasyon uygulaması iOS ve Android'de mevcuttur ve Facebook, Google Business, Google Maps ve diğer hizmetlerle bağlantı kurar.
Yazılım, çalışan bordrosunu yönetmenize, bildirimleri otomatikleştirmenize ve herhangi bir plan için ücretsiz bir web rezervasyon sayfası ile çevrimiçi randevu rezervasyonlarını önemli ölçüde artırmanıza olanak tanır.
EasyWeek, iş sonuçlarını iyileştirmek ve kârı artırmak için yenilikçi hizmet çözümlerinin ön saflarında yer almaktadır.
EasyWeek hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Site trafiğinizi potansiyel müşterilere dönüştüren basit, hepsi bir arada iş yönetimi yazılımı Bookup ile işletmenize güç katın.
Daha fazla potansiyel müşteri elde etmenin, programınızı düzenlemenin ve rezervasyonlarınızı yönetmenin basit yolu.
Bookup hakkında daha fazla bilgi
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi
Growthware, küçük işletmeler ve onlara hizmet veren iş ortakları için büyüme yolculuğunu oyunlaştırır.
Growthware, işlerinin daha sorunsuz ilerlemesine yardımcı olacağını ümit eden küçük işletme sahiplerine sadece araç sağlayan diğer yazılım şirketlerine benzemez. Bunun yerine Growthware, küçük işletmelerin gereksiz aksaklıklar ve teknoloji sıkıntısı olmadan etkili bir şekilde büyümesine yardımcı olmak için verileri kullanır.
Growthware hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşteri Veri Tabanı
- Grup Planlama
- Yinelenen Randevular
- Takvim Yönetimi
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Ödemeler
- Raporlama ve İstatistikler
- Otomatik Planlama
- Randevu Yönetimi