18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

En İyi Ücretsiz Randevu Planlama Sistemi Yazılımları

Randevu Planlama Sistemi müşterileri, hastaları ve toplantıları planlama sürecini kolaylaştırır. Bu tür bir yazılım, mükerrer rezervasyonu ortadan kaldırarak ve yinelenen randevuların planlamasını otomatikleştirerek verimliliği artırır. Randevu Planlama Programı aynı zamanda çalışanların hem kendi zaman çizelgelerine hem de meslektaşlarınınkilere gerçek zamanlı olarak erişmelerine, doğrudan zaman çizelgesi ara yüzünden sistemde değişiklik yapmalarına imkân tanır ve müşterilere en uygun randevu seçeneklerini verir. Randevu Planlama Sistemi genelde planlanmış toplantılara ve randevulara zamanında katılmayı sağlamaya yardımcı olan hatırlatma araçları içerir. Randevu Planlama Yazılımı Çalışan Yönetim Sistemi, Medikal Planlama Yazılımı ve Online Rezervasyon Sistemi ile ilişkilidir.

21 sonuç
Bitrix24, 8 milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz randevu planlama platformudur. Bulut, mobil ve açık kaynak sürümleri. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, 8 milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz randevu planlama platformudur. Bulut, mobil ve açık kaynak sürümleri. Ücretsiz ve sınırsız randevu planlamasına mı ihtiyacınız var? Paylaşımlı takvimlere ve planlama sistemine sahip önemli bir ücretsiz CRM olan Bitrix24’e göz atın. Müşteri yönetimi, pazarlama ve promosyon araçları, SMS anımsatıcılar ve daha fazlası. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Servis şirketleri için hatırlatmalar içeren Randevu Planlama sistemi. Müşterilerin çevrimiçi rezervasyon yaptırmasını sağlayın. Ücretsiz sürüm içerir. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi
SimplyBook.me, profesyonel görünüm sağlayan ve tüm çevrimiçi gereksinimleri karşılayan piyasadaki en kapsamlı randevu planlama sistemlerinden birini sunmaktadır. İşletme tanıtımına, randevu kabulüne, ürün, üyelik, paket, hediye kartı ve hizmet eklentileri satışına olanak tanıyan tam gelişmiş bir rezervasyon web sitesine veya kendi web siteniz için bir rezervasyon aracına sahip olursunuz. Çok çeşitli pazarlama araçlarının yanı sıra bir yönetici uygulaması ve markalı bir Müşteri uygulaması da bulunmaktadır. Genel merkez yönetiminde kullanılabilir kapsamlı bir kurumsal çözüm. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Toplantı planlamak için güvenilir, kullanımı çok basit ve hızlı bir çözüm sunan ücretsiz planlama aracı. SimplyMeet.me hakkında daha fazla bilgi
SimplyBook.me, 2021 yılında Harmonizely’i satın aldı ve SimplyMeet.me markası altında yeniden piyasaya sürüldü. SimplyMeet.me çevrimiçi takviminizle (Google, Outlook, iCloud, FastMail, Nextcloud, Zoho veya CalDAV uyumlu herhangi bir takvim) senkronize olur. Müşteriler müsait olup olmadığınızı kontrol edebilir ve sizinle toplantı planlayabilir. Planlanan toplantı otomatik olarak çevrimiçi takviminize eklenecektir. Tek yapmanız gereken, özel planlama sayfası bağlantınızı müşterilerinizle paylaşmaktır. SimplyMeet.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Wix Bookings, dünya çapında milyonlarca işletme sahibi tarafından kullanılan önde gelen bir çevrimiçi rezervasyon platformudur.
Wix, hizmet odaklı işletmeler için hepsi bir arada çevrimiçi programlama yazılımı sunar. Wix Bookings, iş yeri sahiplerini şirket kurulumundan büyümeye yönelik ölçeklendirmeye kadar tüm yolculukları boyunca destekleyen komple bir araç ve özellik paketini içerir. Wix’i seçen işletmeler Bookings, işlerini yönetmek ve büyütmek için ihtiyaç duyulan tüm sektör lideri araçlara sahip çevrimiçi. Wix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Çevrimiçi ortamda daha iyi müşteri ilişkileri kurmak için gereken tüm araçları tek çatı altında edinin.
Brevo; pazarlama otomasyonu, e-posta kampanyaları, işlem tabanlı e-postalar, SMS mesajları, sohbet, CRM, Facebook reklamları ve yeniden hedefleme reklamlarıyla işletmelerin ilişkiler kurup geliştirmesini sağlar. Farkı nedir? Brevo, çok iyi bir müşteri memnuniyeti ekibi tarafından desteklenmektedir ve gülümsetme garantili fiyatlandırma planları sunmaktadır. Platform, güçlü bir hizmet paketini tek bir kullanıcı dostu çözümde birleştirir. Büyüyün. Satış yapın. Etkileşim kurun. Brevo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Güzellik ve sağlık sektörü için dünyanın en iyi online rezervasyon yazılımı. Sınırsız olanaklar, abonelik gerektirmez.
Fresha, güzellik ve sağlıklı yaşam için abonelik gerektirmeyen tek randevu rezervasyon yazılımıdır. Herkes sınırsız rezervasyon, konum, ekip üyesi ve bildirim alır. Doğrudan Google arama, Facebook ve Instagram sayfalarınız ve web siteniz aracılığıyla çevrimiçi rezervasyonları kabul ederek satışlarınızı artırın ve yeni müşteriler çekin. Müşteriler otomatik metinler, e-postalar ve mobil uygulama aracılığıyla kolayca güncel tutulur. Fresha, kartlı ödeme işlemleri de dahil olmak üzere isteğe bağlı ücretli özelliklerle sıfır aylık ücrete sahiptir. Fresha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı, otomatik hatırlatma kısa mesajları kullanarak randevuya gelmeme oranlarını azaltmanızı ve hizmetler için ödeme almanızı sağlar.
Goldie (eski adıyla Appointfix), tüm mobil cihazlarınızla senkronize olan modern randevu defteridir. Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı ve otomatik hatırlatma kısa mesajları sayesinde randevuya gelmeyenlerin oranlarını azaltmanızı sağlayarak hayatınızı biraz daha kolaylaştırır. Bu uygulama, tekrarlı müşteri tabanı olan tüm işletmeler için uygundur. Kağıt randevu defterinizi hemen değiştirin ve uygulamanın randevu hatırlatmaları göndermesine izin verin. Böylece müşterileriniz bir daha asla randevularını kaçırmaz. Goldie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama ve satış CRM yazılımıdır. EngageBay, takviminizi çevrimiçi yayımlayarak randevuları daha hızlı planlamanızı, daha fazla randevu almanızı ve verimliliği korumanızı sağlayan ücretsiz bir çevrimiçi randevu planlama yazılımı da sunmaktadır. Üstelik bunların hepsine kullanımı kolay tek bir platformdan erişilebilir. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Ovatu, en iyi fiyatlarla rezervasyon yapmaya yarayan birinci sınıf yazılımlardan biridir. İyi tasarlanmış randevu yönetimi araç kiti.
*60 gün ücretsiż deneme* Ovatu, satış noktası, hatırlatmalar, çevrimiçi rezervasyon seçenekleri, pazarlama araçları ve daha fazlası ile dünya standartlarında bir salon ve spa rezervasyon yazılımı sağlayıcısıdır Ovatu, tüm rezervasyon deneyimini markanıza göre özelleştirir ve daha fazla insanı uzun vadeli müşterilere dönüştürmeye yardımcı olur. Ovatu, her ay 7 milyon kişiye dünyanın her yerinde randevu ayarlamalarında yardımcı oluyor. Kuaförler ve güzellik sektörünün yanı sıra spor salonu, sağlık, tıp ve eğitim sektörlerinde yaygın olarak kullanılır. Ovatu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Randevu almanın yeni ve daha iyi yolu. İşletmenizi Bookafy ile otomatikleştirmeye başlayın. Ücretsiz deneme dahildir. Kredi kartı gerekmez.
Bookaf pazardaki en güçlü özellik kümelerinden birine sahiptir… Temel farklılığı tasarımından kaynaklanmaktadır. Güzel bir rezervasyon sayfası ve/veya web siteniz için sorunsuz bir light box entegrasyonu sunuyoruz (bunları sizin için ücretsiz olarak kurabiliriz.). Tasarım bilincine sahipseniz ve markanızı iyi yansıtan bir yazılım arıyorsanız… Bookafy’yi deneyin. Evet, Google, Ical, Outlook, Office 365 ve Outlook Exchange ile 2 yönlü senronizasyona, bir açık API’ye, ödemeler, sınıflar, sınırsız kullanıcı, sınırsız randevu türü ve daha pek çok özelliğe sahiptir. Bookafy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Daha iyi çevrimiçi müşteri toplantıları. Vectera, randevu planlama ve güvenli video toplantıları yapmanın kolay yoludur.
Vectera, müşterilerle çevrimiçi görüşmenin kolay yoludur. Randevuları planlayın ve 4 kişiye kadar güvenli görüntülü toplantılar gerçekleştirin. Tüm müşterileriniz için iletişim merkezleri oluşturun. Beyaz tahtalar, eş zamanlı tarama ve belge notu ile yaratıcılığınızı çalıştırın. Tek tıkla başlama, indirme yok, hayal kırıklığı yok. Vectera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Çalışanlarınızın hoşuna gidecek bir işyeri yönetimi çözümü. Masa rezervasyonu | Oda Rezervasyonu | Hafta planlaması | Analiz
Hibrit şirketler için mobil, web, Slack ve MS Teams uygulaması olarak sunulan deskbird, önemli bir insan merkezli işyeri yönetimi uygulamasıdır. Sunduğu hızlı ve sezgisel kullanıcı deneyimi, hızlı ve güvenilir bir işe alıştırma süreci ile binaların değil, kullanıcıların etrafında geliştirilen ilk işyeri yönetim sistemidir. Çalışanlarınızın seveceği bir çözüm. deskbird hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Şirketlerdeki alanlar ve kaynaklar için basit rezervasyon sistemi.
Whatspot, şirketlerde paylaşılan kaynaklar için basit bir rezervasyon sistemidir. Whatspot, küçük işletme ve tesisler tarafından toplantı odaları, şirket araçları, park yerleri veya diğer ortak şirket kaynaklarının rezervasyonlarını kolaylaştırmak için kullanılmaktadır. Doğru yeri bulmak ve hızlı rezervasyon için akıllı aramayı kullanın. QR kodlarını doğruca kullanarak anında plansız rezervasyon yapın. Topluma belirli alanları web siteniz üzerinden ayırtma olanağı sağlayın. Yönetim araçları ve erişim kontrolü ile rezervasyonları etkili bir şekilde organize edin. Whatspot daima bulut tabanlıdır. Whatspot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Timerise, en zorlu senaryolar için bile, hantal manuel rezervasyon süreçlerini düzgün ve kullanıcı dostu bir çözümle değiştirir.
Timerise, karmaşık rezervasyon süreçlerini otomatikleştiren ve zaman tasarrufu sağlayan son derece esnek bir programlama aracıdır. İşletmelerin satışları artırırken maliyetleri azaltmasına ve müşteri deneyimini geliştirmesine yardımcı olur. Rezervasyon süreçlerini geliştirmek ve karlılığı artırmak için vazgeçilmez bir araçtır. Timerise ile işletmeler, manuel rezervasyon süreçlerinin zahmetine veda edebilir ve en zorlu rezervasyon senaryoları için düzgün, etkin ve son derece etkili bir çözüme güvenebilir. Timerise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Ücretsiz ve güçlü bir rezervasyon sistemi içeren rezervasyon portalı.
HereWeBook güçlü ve akıllı bir rezervasyon sistemidir. Sadece bir rezervasyon sistemi olmakla kalmaz, aynı zamanda müşterilerin yakınlardaki rezervasyon yaptırılabilir işletmeleri keşfetmelerinin yeni bir yoludur. Böylece müşterilerin rezervasyonlarını kolayca yapıp yönetmelerine olanak tanır. Halihazırda işletmeleri/serbest çalışanları bize katılmaya ve platformumuzda işletmelerini ücretsiz olarak kurmaya davet ediyoruz. HereWeBook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Kullanıcıların randevu oluşturmasına, müşteri geçmişini izlemesine, randevu anımsatıcıları göndermesine ve bunlara benzer daha birçok şeye yardımcı olan bir randevu planlama yazılımıdır.
DIKIDI; çevrimiçi rezervasyon, randevu planlama, iş otomasyonu, yönetim ve tanıtım yazılımıdır. 87 ülkeden müşteriler tarafından kullanılmaktadır. DIKIDI birçok ücretsiz işlev sunar: çevrimiçi rezervasyon, randevu planlama, müşteri analizi, anlık bildirimler vb. Birçok ek işlevi vardır: satış ve finans analizleri, müşteri elde tutma, bordro, mal ve malzeme muhasebesi, sadakat programları (para iadesi) ve hediye kartları. DIKIDI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Online randevular, gelişmiş planlama ve müşteri yönetimi ile rezervasyon yazılımı. Ücretsiz rezervasyon sayfası ve iş otomasyonu.
EasyWeek, çeşitli iş sektörleri için ücretsiz ve profesyonel planlara sahip bir rezervasyon yazılımıdır. Sistem randevu yönetimini yönetir, bir müşteri veritabanı tutar, ekip planlamasını ve satış yönetimini kolaylaştırır ve pazarlama çabalarını otomatikleştirir. EasyWeek rezervasyon uygulaması iOS ve Android'de mevcuttur ve Facebook, Google Business, Google Maps ve diğer hizmetlerle bağlantı kurar. Yazılım, çalışan bordrosunu yönetmenize, bildirimleri otomatikleştirmenize ve herhangi bir plan için ücretsiz bir web rezervasyon sayfası ile çevrimiçi randevu rezervasyonlarını önemli ölçüde artırmanıza olanak tanır. EasyWeek, iş sonuçlarını iyileştirmek ve kârı artırmak için yenilikçi hizmet çözümlerinin ön saflarında yer almaktadır. EasyWeek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
İşletmenize çeşitli işlevler aracılığıyla rezervasyon konusunda yardımcı olmak için tasarlanmış çevrimiçi randevu rezervasyon yazılımı.
İşletmenize çeşitli işlevler aracılığıyla rezervasyon konusunda yardımcı olmak için tasarlanmış çevrimiçi randevu rezervasyon yazılımı. Visitorify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Orta ve büyük ölçekli işletmeler için özel olarak tasarlanmış randevu planlama çözümü.
Orta ve büyük ölçekli işletmeler için özel olarak tasarlanmış randevu planlama çözümü. SimplyBook.me Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Müşteri içgörüleri, potansiyel müşteri oluşturma ve randevu planlama.
Müşteri içgörüleri, potansiyel müşteri oluşturma ve randevu planlama. 1.000.000+ kişisel tavsiyeye bağlı müşteri yolculuğu. Count3r'ın eklentisini kullanarak müşterilerinizin mağaza içi randevularını doğrudan web sitenizden almalarını sağlayın. Count3r Analytics eklentisi, ürün ve hizmetlere yönelik özel tercihlerini keşfetmek için müşterilerinizin yolculuklarını anonim olarak takip eder. Count3r Conversion uygulaması tüm randevuları, durumlarını ve müşterilerin çevrimiçi yolculuklarına dayalı tercihlerini gösterir. Count3r hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi
Çok takvimli ve çok kullanıcılı çevrimiçi randevu yönetimi yazılımı
Softvision Agenda, çevrimiçi randevuları yönetmek için bir bulut yazılımıdır. Sistem, şirketlerin basit, tamamen özelleştirilebilir bir web sitesi aracılığıyla çevrimiçi rezervasyonları kabul etmesine olanak tanır. Şirketin farklı personeli için birden fazla takvimi yönetmek mümkündür. E-posta ve SMS yoluyla randevu hatırlatma sistemine sahiptir, Google Takvim ile senkronizasyon ve web siteniz ile entegrasyon sağlar. Softvision Agenda hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Otomatik Planlama
  • Randevu Yönetimi