Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Randevu Planlama Sistemi kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
684 sonuç
Sorunsuz şekilde tek bir çözüm içinde randevu planlama, çevrimiçi rezervasyon, çalışan yönetimi, satış noktası ve pazarlama çözümü. ChiDesk hakkında daha fazla bilgi
SpaGuru, özel iş gereksinimlerine uygun yazılım çözümleri sunar. ChiDesk; tek bir çözüm içinde randevu planlama, çevrimiçi rezervasyon, çalışan yönetimi, satış noktası ve pazarlama işlevleri sağlayan bulut tabanlı bir yazılım çözümüdür. ChiDesk; spa’lar, salonlar, fitness merkezleri ve tıp doktorları için ideal bir çözümdür. Buluta geçmeye hazır olmayan işletmeler için SpaGuru isminde Windows tabanlı bir ürün de sunulmaktadır. ChiDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Fresha, dünyanın önde gelen randevu rezervasyon yazılımlarından biridir ve hiçbir abonelik gerektirmez. Fresha hakkında daha fazla bilgi
Fresha, dünyanın önde gelen randevu rezervasyon yazılımlarından biridir ve hiçbir abonelik gerektirmez. Fresha, ayda 20 milyondan fazla randevu alan, dünya çapında 150.000’den fazla profesyonelin çalıştığı 50.000’den fazla işletme tarafından kullanılmaktadır. Fresha, işletmeniz için basit, esnek ve güçlü bir rezervasyon yazılımıdır ve hiçbir abonelik gerektirmez. Fresha, işinizi yürütmek için ihtiyacınız olan tüm gelişmiş özelliklere sahiptir. Ücretsiz olarak hemen deneyebilirsiniz. Fresha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
CatchApp Bookings, istediğiniz zaman çevrimiçi rezervasyon almanıza olanak tanıyan kullanımı kolay bir planlama aracıdır. Tak ve kullan. İş için tasarlanmıştır. CatchApp Bookings hakkında daha fazla bilgi
CatchApp Bookings, profesyoneller ve işletmeler için üretilmiş kullanımı kolay bir planlama aracıdır. Haftada ortalama 5 saat zaman tasarrufu sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Müşterilerinizin çevrimiçi rezervasyon sayfanızdan randevu almasını sağlayın. Yaygın olarak kullanılan tüm takvimlerle güçlü 2 yönlü senkronizasyon: Google, Microsoft ve Apple. Müşterileriniz için farklı hizmetler, konumlar ve uygunluk durumu sunan sınırsız sayıda benzersiz rezervasyon sayfası oluşturun. Planlama dehası - 14 günlük ücretsiz denemenizi başlatın. CatchApp Bookings hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Yapılacaklar listenizin geri kalanı için zaman kazanabileceğiniz, kullanıcı dostu planlama aracıyla self servis randevu planlama. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi
Takviminizi doldurmak ve sizi angarya işlerden kurtarmak için sahne gerisinde 7/24 çalışan yeni kişisel planlama asistanıyla tanışın. Müşterilerin size rezervasyon yaptırdığı andan itibaren Acuity, size ve müşterilerinize otomatik olarak markalı ve özelleştirilmiş rezervasyon onayları göndermeye, kısa mesaj yoluyla anımsatmalarda bulunmaya, müşterilerin zamanlarını kendi kendilerine yeniden planlamalarını sağlamaya, ödemeleri işlemeye ve bağış kabul etmeye hazırdır. Acuity ile işleriniz yoğunlaşsa bile günlük rutininiz daha sorunsuz geçer. Yapmanız gereken tek şey, doğru zamanda orada olmaktır. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Tüm hizmet şirketleri için anımsatıcılar içeren çevrimiçi rezervasyon sistemi. Müşterilerin çevrimiçi rezervasyon yapmasını sağlayın. Ücretsiz sürüm içerir. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi
SimplyBook.me, profesyonel görünüm sağlayan ve tüm çevrimiçi gereksinimleri karşılayan piyasadaki en kapsamlı çevrimiçi rezervasyon sistemlerinden birini sunmaktadır. İşletme tanıtımına, randevu kabulüne, ürün, üyelik, paket, hediye kartı ve hizmet eklentileri satışına olanak tanıyan tam gelişmiş bir rezervasyon web sitesine veya kendi web siteniz için bir rezervasyon aracına sahip olursunuz. İşletmenizdeki web sitesi, rezervasyon kabulü, pazarlama girişimleri, iş istatistikleri, çevrimiçi ve tesiste ödemeler (POS) gibi işlemleri tek bir çözümle yönetin. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Goldie lets you effortlessly schedule appointments, reduce no-shows using automated text reminders, and take payments for services. Goldie hakkında daha fazla bilgi
Goldie (formerly Appointfix) is the modern appointment book that syncs across all of your mobile devices. Goldie lets you effortlessly schedule appointments and reduce no-shows by using automated text reminders, making your life just a little bit easier. The app is suited for any business with a repetitive client base. Replace your paper appointment book today and let the app send appointment reminders, so your clients never miss a booking again! Goldie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama ve satış CRM yazılımıdır. EngageBay, takviminizi çevrimiçi yayımlayarak randevuları daha hızlı planlamanızı, daha fazla randevu almanızı ve verimliliği korumanızı sağlayan ücretsiz bir çevrimiçi randevu planlama yazılımı da sunmaktadır. Üstelik bunların hepsine kullanımı kolay tek bir platformdan erişilebilir. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Ovatu, en iyi fiyatlarla rezervasyon yapmaya yarayan birinci sınıf yazılımlardan biridir. İyi tasarlanmış randevu yönetimi araç kiti. Ovatu hakkında daha fazla bilgi
*60 gün ücretsiż deneme* Ovatu, satış noktası, hatırlatmalar, çevrimiçi rezervasyon seçenekleri, pazarlama araçları ve daha fazlası ile dünya standartlarında bir salon ve spa rezervasyon yazılımı sağlayıcısıdır Ovatu, tüm rezervasyon deneyimini markanıza göre özelleştirir ve daha fazla insanı uzun vadeli müşterilere dönüştürmeye yardımcı olur. Ovatu, her ay 7 milyon kişiye dünyanın her yerinde randevu ayarlamalarında yardımcı oluyor. Kuaförler ve güzellik sektörünün yanı sıra spor salonu, sağlık, tıp ve eğitim sektörlerinde yaygın olarak kullanılır. Ovatu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Randevu almanın yeni ve daha iyi yolu. İşletmenizi Bookafy ile otomatikleştirmeye başlayın. Ücretsiz deneme dahildir. Kredi kartı gerekmez. Bookafy hakkında daha fazla bilgi
Bookaf pazardaki en güçlü özellik kümelerinden birine sahiptir… Temel farklılığı tasarımından kaynaklanmaktadır. Güzel bir rezervasyon sayfası ve/veya web siteniz için sorunsuz bir light box entegrasyonu sunuyoruz (bunları sizin için ücretsiz olarak kurabiliriz.). Tasarım bilincine sahipseniz ve markanızı iyi yansıtan bir yazılım arıyorsanız… Bookafy’yi deneyin. Evet, Google, Ical, Outlook, Office 365 ve Outlook Exchange ile 2 yönlü senronizasyona, bir açık API’ye, ödemeler, sınıflar, sınırsız kullanıcı, sınırsız randevu türü ve daha pek çok özelliğe sahiptir. Bookafy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Simple & modern scheduling software built for sales and marketers. Used by businesses of all sizes and various industries. appointlet hakkında daha fazla bilgi
Appointlet allows you to turn more prospects into customers by letting them connect with you straight from your landing pages, emails & sales funnels. Bookings are then seamlessly added to your Google or Office 365 calendar so you can focus on selling. Sync your calendar, integrate with other apps such as Salesforce, Zoho CRM, and MailChimp using Webhooks and Zapier. Appointlet works on any device and in any time zone, as it translates times for you. Reminders, confirmations, and availability displays are also available features. appointlet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Toplantı planlamak için güvenilir, kullanımı çok basit ve hızlı bir çözüm sunan ücretsiz planlama aracı. SimplyMeet.me hakkında daha fazla bilgi
SimplyBook.me, 2021 yılında Harmonizely’i satın aldı ve SimplyMeet.me markası altında yeniden piyasaya sürüldü. SimplyMeet.me çevrimiçi takviminizle (Google, Outlook, iCloud, FastMail, Nextcloud, Zoho veya CalDAV uyumlu herhangi bir takvim) senkronize olur. Müşteriler müsait olup olmadığınızı kontrol edebilir ve sizinle toplantı planlayabilir. Planlanan toplantı otomatik olarak çevrimiçi takviminize eklenecektir. Tek yapmanız gereken, özel planlama sayfası bağlantınızı müşterilerinizle paylaşmaktır. SimplyMeet.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Taskeo'nun CRM'si ile entegre edebileceğiniz özelleştirilebilir formlar ve markalı müsaitlik takvimleri ile kolay randevu planlama uygulaması. Taskeo hakkında daha fazla bilgi
Taskeo'dan CRM ile kolayca entegre edebileceğiniz veya tek başına bir çözüm olarak kullanabileceğiniz basit ama güçlü bir randevu planlama modülü. Markalı müsaitlik takvimleri ve kayıt formları oluşturmanıza ve özelleştirmenize olanak tanır. Bunları müşterilerinizle toplantılar planlamak ve onlar hakkında bilgi toplamak için kullanabilirsiniz - hepsi GDPR uyumludur ve daha fazla pazarlama faaliyeti için kullanıma hazırdır. Taskeo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Ücretsiz ve güçlü bir rezervasyon sistemi içeren rezervasyon portalı. HereWeBook hakkında daha fazla bilgi
HereWeBook güçlü ve akıllı bir rezervasyon sistemidir. Sadece bir rezervasyon sistemi olmakla kalmaz, aynı zamanda müşterilerin yakınlardaki rezervasyon yaptırılabilir işletmeleri keşfetmelerinin yeni bir yoludur. Böylece müşterilerin rezervasyonlarını kolayca yapıp yönetmelerine olanak tanır. Halihazırda işletmeleri/serbest çalışanları bize katılmaya ve platformumuzda işletmelerini ücretsiz olarak kurmaya davet ediyoruz. HereWeBook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
İşletmenize çeşitli işlevler aracılığıyla rezervasyon konusunda yardımcı olmak için tasarlanmış çevrimiçi randevu rezervasyon yazılımı. Visitorify hakkında daha fazla bilgi
İşletmenize çeşitli işlevler aracılığıyla rezervasyon konusunda yardımcı olmak için tasarlanmış çevrimiçi randevu rezervasyon yazılımı. Visitorify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Yılın 365 günü 7/24 randevu kabul etmeye olanak tanıyan çevrimiçi randevu planlama hizmeti. Flash Appointments hakkında daha fazla bilgi
İster binlerce öğrenciyi planlayan büyük bir eğitim kurumu, ister yarı zamanlı çalışan bir masaj terapisti olun, Flash Appointments ihtiyaçlarınızı karşılamak için randevu planlama yazılımında yerleşik olan benzersiz bir özellikler paketi sunar. Flash Appointments hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Provides an instant, mobile-friendly online presence along with scheduling functionality with virtually no setup! AppointmentCare hakkında daha fazla bilgi
Provides an instant, mobile-friendly online presence along with scheduling functionality with virtually no setup! AppointmentCare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Yöneticilerin çevrimiçi rezervasyonları, üyelikleri, turnuvaları, ligleri, sıralamaları ve daha fazlasını yönetmelerine yardımcı olan spor rezervasyonu yönetim platformu. Book + Play hakkında daha fazla bilgi
Yöneticilerin çevrimiçi rezervasyonları, üyelikleri, turnuvaları, ligleri, sıralamaları ve daha fazlasını yönetmelerine yardımcı olan spor rezervasyonu yönetim platformu. Book + Play hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Mailchimp is the #1 email marketing and automations brand that recommends ways to get more opens, clicks, and sales.
Mailchimp is the #1 Email Marketing and Automations brand for growing businesses. We empower businesses around the world to launch, build, and grow their businesses with world-class marketing technology, award-winning customer support, inspiring content & our data-driven recommendations Over 12 Million businesses including TEDTalks, Shutterstock, Boston Market, Nikon India trust Mailchimp to turn their emails into revenue, grow their audience, & create effective multichannel marketing campaigns Mailchimp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Wix Bookings, dünya çapında milyonlarca işletme sahibi tarafından kullanılan önde gelen bir çevrimiçi rezervasyon platformudur.
Wix, hizmet odaklı işletmeler için hepsi bir arada çevrimiçi programlama yazılımı sunar. Wix Bookings, iş yeri sahiplerini şirket kurulumundan büyümeye yönelik ölçeklendirmeye kadar tüm yolculukları boyunca destekleyen komple bir araç ve özellik paketini içerir. Wix’i seçen işletmeler Bookings, işlerini yönetmek ve büyütmek için ihtiyaç duyulan tüm sektör lideri araçlara sahip çevrimiçi. Wix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Manage your schedule, get booked 24/7, send automated reminders, manage memberships, securely process payments & more. Starts at $25/mo
Boost your productivity and free up time with Vagaro Salon, Spa & Fitness Appointment Scheduling Software. Schedule appointments from a desktop or use our App to manage clients on the go. Get booked on our marketplace, your booking page, Facebook, Yelp, Instagram or on your own website via our booking widget. Send automated reminders and emails. Securely process payments. Vagaro Pro is the most downloaded/reviewed Apple & Android App. Pricing starts @ $25/month. Sign up for a Free 1 Month Trial. Vagaro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Online Personal Training software enabling PTs to create and track their client's training and nutrition plans. Free 30 Day Trial.
My PT Hub is an all-in-one software for personal trainers, coaches, gym owners, and nutritionists to manage their clients by creating customizable training and nutrition programs while tracking their progress and achievements. Get started with our Free 30-Day Trial. NEW Marketing Features: - Accelerate your business with Google Ads, all from within your My PT Hub account - Showcase your business with MySite, your own virtual storefront My PT Hub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Housecall Pro is a top-rated business solution for home service professionals to streamline scheduling, dispatching, payments, & more.
Call now to start your free trial: 866-405-0752 Easily Schedule Jobs, Assign Team Members, and Set Arrival Windows in only a few clicks. Housecall Pro is an all-in-one Field Service management app that helps automate business processes and workflows. Trusted by over 30,000 home service companies. Housecall Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Calendly is the world's #1 scheduling tool. It eliminates the hassle of back-and-forth emails and syncs with your entire team.
Calendly makes scheduling meetings easy and efficient, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive scheduling leader for more than 10 million people around the world, Calendly also offers extended capabilities for teams with powerful collaboration functionality, robust administration controls, and enterprise-grade security and compliance. Integrations with Zoom, Salesforce, Google, Microsoft, Slack, & more. Calendly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
SimplePractice is the #1 HIPAA compliant practice management software. Join 150,000+ thriving health & wellness professionals.
The all-in-one practice management solution for private practitioners. Practitioners who switched to SimplePractice spent 35% less time on scheduling each week. Maximize your availability by giving clients the option to request appointments online. Send paperless intakes and insurance forms. Reduce no-shows with unlimited appointment reminders. Focus on clients while SimplePractice does the rest. Sign up for a free, 30-day trial today to try it out for yourself. SimplePractice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Simplify appointment scheduling and automate reminders with Mindbody scheduling software and streamline business management.
Mindbody business management software elevates your client experience, from “Hello” to “See you Tuesday!” Step up to seamless online booking, automated marketing, integrated payment processing, and robust reporting. Set your brand apart with a customized app and stop missing calls (and clients) with an AI-powered front desk. Turn new leads into loyal customers with integrated lead management. Save time and give clients the wow-worthy experience they deserve. Schedule your free demo today. Mindbody hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks, like scheduling meetings, quick and easy.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com is used by over 30 million people each month. Doodle AG is headquartered in Zurich. Doodle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Çevrimiçi ortamda daha iyi müşteri ilişkileri kurmak için gereken tüm araçları tek çatı altında edinin.
Sendinblue; pazarlama otomasyonu, e-posta kampanyaları, işlem tabanlı e-postalar, SMS mesajları, sohbet, CRM, Facebook reklamları ve yeniden hedefleme reklamlarıyla işletmelerin ilişkiler kurup geliştirmesini sağlar. Farkı nedir? Sendinblue, çok iyi bir müşteri memnuniyeti ekibi tarafından desteklenmektedir ve gülümsetme garantili fiyatlandırma planları sunmaktadır. Platform, güçlü bir hizmet paketini tek bir kullanıcı dostu çözümde birleştirir. Büyüyün. Satış yapın. Etkileşim kurun. Sendinblue hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 500+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Float hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Keap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Powerful online ticketing and booking solutions for tour, activity, attraction, and event businesses of all sizes.
Our mission at FareHarbor is to make experiences better for everyone. FareHarbor's clients come in all shapes and sizes, from boat rentals to museums, food tours to events, and more! Some love our robust and intuitive software, while others enjoy the world-class 24/7 support they receive. Every day we have the privilege of empowering over 18,000 clients (across 90+ countries) to operate and grow their businesses. We’re the largest in our industry and shaping the future of travel, together. FareHarbor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Everything you need to manage and grow your brand from a fully-integrated singular platform. You can¿t be great without integrate!
Enjoy the fruits of a busy schedule . When it comes to business, time is money. Scheduling allows you to maximize your time and revenue by giving you full control over your schedule, staff, services and more. Create your free account today to learn more and explore plans and pricing. Marketing 360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
35% of customers seek to book appointments after normal business hours - are they able to book with you? Make appointment scheduling easy for you and your customers with Booker's online booking & all-in-one spa and salon management software. Our platform features appointment & staff scheduling, point of sale, marketing & customer retention tools. Take a free demo & join over 128,000 professionals who save time and effort as they grow and run their business with Booker. Booker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Setmore offers a free, online scheduling platform for you to connect with your customers.
Setmore offers a free, online scheduling platform for you to connect with your customers. Manage all your appointments through one simple, sleek calendar system and give your business the freedom to grow. Bring on more customers and sharpen your brand image, while taking charge of your working hours. By listing your availability online, your customers can self-book their desired services. Focus on providing an excellent customer experience and let Setmore handle the paperwork. Setmore hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Verizon Connect's fleet management software for small to medium-sized businesses with fleet sizes of 5 or more vehicles.
Verizon Connect provides business customers with the insights and intelligence needed to optimize their operations and drive growth. Through a cloud-based, end-to-end solution, Verizon Connect accurately measures a user's fleet's performance, uncovers hidden costs and opportunities for improved efficiency, while empowering them to better manage service with real-time alerts and reports. Verizon Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
10to8 is the most feature-rich, accessible, and secure appointment scheduling tool that can fit any organization’s needs. Get started!
10to8's a feature-rich appointment scheduling tool trusted by 200,000+ businesses worldwide. Reduce no-shows by up to 90%, increase capacity and boost repeat business. 10to8 offers 100+ features including muti-channel reminders (SMS, email, voice, WhatsApp), plenty of customization options, robust reporting tools, and everything you could ever need from a scheduling system. Plus, you will benefit from our 5,000 integrations like Zoom, MS Teams, Salesforce, and calendar sync. Get started free! 10to8 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Peek Pro is an end to end solution for tour and activity operators to be able to run their businesses on and off their mobile devices
Peek Pro is an online reservation system that empowers activity operators to increase their revenue, save tons of time, and provide the absolute best service for their customers. Operators are especially wowed by our industry-leading mobile apps and the intuitive design of our back-office system. Features includes daily payouts, automated emails, resource & channel management, QR code scanning, gift certificates, free waivers, 20+ customizable reports, and so much more. Peek PRO Tour Operator Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Timely software runs your whole business from any device. Easily manage your calendar, clients, staff, stock, reporting & more!
Join the Timely community of 46,000 supportive & connected professionals and get access to innovative business management software, award-winning customer support, education from the biggest industry names all over the world, and support from your peers. Timely is designed to suit your business at any size, stage and budget. We love helping you succeed, so join us today! Start a free 14-day trial at gettimely.com. Timely hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Simple, powerful, appointment booking software for service providers and their clients. Includes online calendar and downloadable app.
Simple, powerful, appointment booking tool that you and your clients will love! Use the scheduler anywhere: the app or any browser. Customers can book with ease using the Visibook app or online calendar. Easy booking and customer tracking. Reduce no-shows. Individual and class scheduler. Payments tool. Client messaging and notes. Simple, free set up. Control your schedule. Work around your personal calendar. Less email and hassle. Manage staff. Multi-Platform tool. Visibook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
30% OFF. Jobber makes it easy to schedule appointments, optimize routes, and automate client appointment reminders and follow-ups. Use the app to send clients text messages, so you spend more time on actual work and less time fixing miscommunication. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online, or automatically every month. Jobber hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Bitrix24, 8 milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz randevu planlama platformudur. Bulut, mobil ve açık kaynak sürümleri.
Bitrix24, 8 milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz randevu planlama platformudur. Bulut, mobil ve açık kaynak sürümleri. Ücretsiz ve sınırsız randevu planlamasına mı ihtiyacınız var? Paylaşımlı takvimlere ve planlama sistemine sahip önemli bir ücretsiz CRM olan Bitrix24’e göz atın. Müşteri yönetimi, pazarlama ve promosyon araçları, SMS anımsatıcılar ve daha fazlası. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Xola builds modern, easy-to-use, booking & marketing software for tour and activity businesses that will save you time & help you grow.
Xola is the only unified booking, sales, and marketing platform for tour and activity businesses. Manage bookings anywhere with real-time availability. Sell through the world's largest marketplaces in a few clicks. Increase online revenue with our powerful abandoned booking remarketing features and track your marketing success in Google Analytics. CC rates as low as 1.99% + 30 cents. Xola hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Tools for the modern creative professional: scheduling, contracts, payments, and more. Get 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have tripled their bookings and saved multiple hours a day using HoneyBook tools. Start a free trial today! HoneyBook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
AI Patient Attendance Predictor, Digital Forms, Telehealth, Appointment Reminders, & Patient Self-Scheduling. #1 Customer Rated!
Best for 11+ Provider Groups. AI Patient Attendance Predictor, Appointment Reminders, & Scheduling: Mend's PredictiveIQ is the industry's first-ever patent-pending AI that predicts no-shows and cancellations before they happen with up to 99% accuracy. In combination with smart text, email, and phone call appointment reminders make your schedule REAL. Mend also offers robust scheduling and patient self-scheduling/re-scheduling. Mend integrates with most EHRs Mend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Small business appointment scheduling software that allows group scheduling, automated scheduling, recurring appointments & a lot more.
Meet Thryv, the appointment scheduling software built for small businesses. Thryv allows group scheduling, automated scheduling, recurring appointments, calendar sync, online booking, online payments, client database and a lot more. Let your customers access your availability 24/7, book the service or time slot that works best for them, and even cancel or reschedule. Enable appointment scheduling on your website and social pages, so customers can book when they want, how they want. Thryv hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
From online booking & appointment reminders to lead generation, client retention & schedule management, we have it all!
WellnessLiving’s all-in-one appointment scheduling software equips you with the tools, support, & resources needed to manage & grow your business. Offering flexible business settings and dynamic tools like online booking, appointment reminders, rewards, website widgets, advanced reporting, mobile apps, and client & staff management, all on one convenient platform, to streamline business operations. It’s the only software you need to attract, convert, & retain more clients. WellnessLiving hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Simplify your service business. Complete scheduling & job management. Manage leads, estimates, jobs, invoices, payments from anywhere!
Kickserv makes it easy to manage day-to-day operations. Convert estimates to jobs & schedule them based on geographic location or technician skill set. Send out invoices & allow customers to pay with contactless payment. Attach photos & documents to the customer record, so you have all of the information you need when interacting with the customer. Full 2-way integration with QuickBooks™ makes managing your accounting simple. Send out automatic reminders so no appointments get overlooked. Kickserv hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Weave hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Everything you need to run a better practice. Practice management software that offers charting, scheduling, billing, payments & more.
Everything you need to run a better practice. Noterro is an online clinic management tool for Massage Therapists, Physiotherapists, Chiropractors, and other health care providers. Our practice management software comes equipped with features such as medical charting software, SOAP notes software, predictive charting, patient assessment software and more to help you run a better practice Noterro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Were here to streamline the small stuff, so you can focus on running your business and not the other way around.
We're Booksy. We're not just an appointment app. Were your partner, your sidekick, your employee of the month. You've built a business doing things your own way honing your services, developing relationships, building community and you love every crazy minute of it, but you value your time, too. So we're here to streamline the small stuff, so you can focus on running your business and not the other way around. We help you be you, only better. Booksy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon
YCBM for bookings: happy customers and a more efficient team.
Do what you do best. Leave the scheduling to us. YouCanBook.me saves time & boosts productivity by taking the hassle out of setting meetings. - End back & forth emails to find a good time - No more no-shows - Friction-free online bookings - Easily integrate the tools you use - Customized booking pages & emails YouCanBook.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Otomatik Planlama
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Takvim Eşitleme
  • Grup Planlama
  • Yinelenen Randevular
  • Çevrimiçi Rezervasyon