Türkiye Yerel ürünleri göster
369 sonuç
DigitalPersona, genel ve kurumsal ağ kaynaklarına erişmek için bir dizi kolay dağıtılabilir kimlik doğrulama yönteminden yararlanır. DigitalPersona hakkında daha fazla bilgi
Alanında önde gelen çok faktörlü kimlik doğrulama yazılımı. DigitalPersona, genel ve kurumsal ağ kaynaklarına erişmek için bir dizi kolay dağıtılabilir kimlik doğrulama yönteminden yararlanır. Kullanıcılar Microsoft 365, VPN'ler, kurumsal ağlar, Windows masaüstleri, Citrix uygulamaları ve daha fazlası gibi bulut uygulamalarına hızlı ve kolay bir şekilde erişebilir. Tüketiciler kimliklerini sorunsuz bir şekilde doğrulayabilir ve işlemlerin kimliğini doğrulayabilir. DigitalPersona hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
ADManager Plus, Active Directory, Office 365, Exchange ve G Suite için web tabanlı, birleşik kimlik ve erişim yönetimi çözümüdür. ManageEngine ADManager Plus hakkında daha fazla bilgi
ADManager Plus, Active Directory, Office 365, Exchange ve G Suite için web tabanlı, birleşik kimlik ve erişim yönetimi çözümüdür. Kullanıcı hesabı sağlama, kullanıcı hesabı denetiminin yanı sıra grup üyeliği, BT uyumluluğu, erişim hakları ve dosya sunucusu izinleri yönetimi yetenekleri sunar. Kullanıcı hesabı kontrol haklarını teknisyenlere devretmek ve yapılandırılabilir rol isteklerini yönetmek için özelleştirilebilir iş akışı içerir. BT uyumluluğu için raporlar da dahil olmak üzere, 150'den fazla önceden tanımlanmış rapora sahiptir. ManageEngine ADManager Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Omada Identity delivers strong out-of-the-box functionality securing easy adoption, long term value, and optimized ROI. Omada Identity hakkında daha fazla bilgi
Omada Identity delivers an end-to-end identity and access management solution with essential identity governance functionality for secure, compliant, and efficient administration of all users' access rights across on-premises or cloud-based systems. The solution provides configurable best practice processes that covers all identity and access related scenarios from providing an access risk overview, management of identities lifecycle, to automated enforcement of policies. Omada Identity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
İşletmeler için ayrıcalıklı parola yöneticisi ManageEngine Password Manager Pro hakkında daha fazla bilgi
ManageEngine Password Manager Pro, kurumlar için özel olarak hazırlanmış web tabanlı, ayrıcalıklı bir parola yönetimi çözümüdür. Paylaşılan parolalar, belgeler ve dijital kimlikler gibi hassas bilgileri güvenli bir şekilde saklar ve yönetir. Password Manager Pro, ayrıcalıklı erişimin tüm yaşam döngüsünü kontrol etmek, yönetmek, izlemek ve denetlemek için eksiksiz bir çözümdür. Tek bir pakette üç çözüm sunar: ayrıcalıklı hesap yönetimi, uzaktan erişim yönetimi ve ayrıcalıklı oturum yönetimi. ManageEngine Password Manager Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Jamf Private Access, yöneticilerin kendi ağlarına erişimi güvenli hale getirmelerine olanak tanıyan sıfır güven ağ erişim çözümüdür. Jamf Private Access hakkında daha fazla bilgi
Jamf Private Access ile kuruluşlar, ağ güvenliğinin korunmasıyla son kullanıcılara işlerini yapmaları için ihtiyaç duydukları kaynaklara hızlı ve kolay erişim sağlama arasında denge kurabilir. VPN’in aksine, bu Sıfır Güven Ağ Erişimi çözümüyle, kullanıcılar güvenli sitelere ne zaman veya nasıl erişeceklerini asla düşünmek zorunda kalmazlar. Kullanıcının kimliği doğrulanır, yetkilendirilir ve cihaz verilere doğrudan erişmesi için güvenilir hale getirilir; bunların tümü perde arkasından yapılır. Jamf Private Access hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
LastPass provides integrated access and authentication for complete control and visibility, an all-in-one solution to address IAM.
Protect your business from cyber-threats, without compromising ease of use. LastPass empowers employees to generate, secure, and share credentials seamlessly, while providing valuable insight and control to Admins and ensuring protection through LastPass’ zero-knowledge security infrastructure. Gain additional access and authentication, such as single sign-on (SSO) for simplified access to cloud applications and multi-factor authentication (MFA) that secures the LastPass vault and SSO apps. LastPass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
1Password’s industry-leading security brings private, secure, and user-friendly secrets management to more than 115,000 businesses.
1Password combines industry-leading security with award-winning design to bring private, secure, and user-friendly secrets management to more than 115,000 businesses. Store anything from logins and secure notes to SSH keys and sensitive documents. Get your secrets out of spreadsheets and emails and into 1Password for secure sharing and a single source of truth. You can even monitor and mitigate security risks like potential breaches, password health, and team usage from your insights dashboard. 1Password hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Rippling is the #1 new Identity Management (IDM) solution. Experience modern, secure, easy-to-implement SSO, provisioning, and more.
Rippling is The #1 Rated Identity Management (IDM) solution. Your team can securely sign in to all of their apps -- like Slack, GSuite, and Office365 -- in just one click, from any device. We make account provisioning easy, too. When you hire or offboard an employee, Rippling instantly creates (or disables) their user account based on their role, department and location. Rippling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Cloud Platform is a set of modular cloud-based services that allow you to create anything from simple websites to complex applications.
Google Cloud Platform is a set of modular cloud-based services that allow you to create anything from simple websites to complex applications. New customers get $300 in free credits to fully explore and conduct an assessment of Google Cloud. You won’t be charged until you upgrade. Google Cloud Platform offers a modular-based platform providing build and scale services to businesses of any size within any industry. In addition to cloud storage and scalable data warehouses with built-in machine learning, Google Cloud Platform provides relational and non-relational databases for transactions, complex queries, streaming, offline sync, and more. A range of tools for document storage, data warehousing, security key enforcement, app creation, API management, AI and machine learning are also available. Google Cloud Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Cloud-based solution that helps businesses manage workforce via multi-factor authentication, meta-directory, single sign-on and more.
Okta is the leading provider of identity for the enterprise. The Okta Identity Cloud connects and protects employees of many of the worlds largest enterprises. It also securely connects enterprises to their partners, suppliers and customers. With deep integrations to over 5,000 apps, the Okta Identity Cloud enables simple and secure access from any device. Okta Named a Leader in the Gartner Magic Quadrant for Access Management for the Fifth Consecutive Year! Okta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
A complete Mobile Device Management solution for IT pros to simplify the deployment, inventory, and security of Apple devices.
Jamf Pro is a complete device management solution for IT pros to simplify the deployment, inventory and security of Macs, iPads, iPhones and Apple TVs. Designed to automate device management while driving end-user productivity, Jamf Pro is the EMM tool that delights IT pros and the users they support by delivering on the promise of unified endpoint management for Apple devices. The IT experience you want is within reach. Request a free trial and become an IT superhero today. Jamf Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Keeper is the leading Password Security Platform for preventing password-related data breaches and cyberthreats.
Keeper is the leading Password Security Platform for preventing password-related data breaches and cyberthreats. With Keeper, your business can auto-generate high-strength passwords, protect sensitive files in an encrypted digital vault, securely share records with teams and seamlessly integrate with SSO, LDAP and 2FA. Learn how to protect your company with Keeper now. Keeper Business hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Duo Security’nin çok faktörlü kimlik doğrulama özelliği, kullanıcılarınıza kimlik bilgileri hırsızlığına karşı güvenlik sağlayarak uygulamalara kolay ve tek dokunuşla erişim sunar.
Yazılımın misyonu, sizin misyonunuzu korumaktır. Duo Security, güvenliği sıkıntısız hale getirir, böylece önemli konulara odaklanabilirsiniz. Ölçeklenebilir, bulut tabanlı güvenilir erişim çözümü, her kullanıcı ve cihaz için her yerden tüm uygulamalara erişimi koruma altına alır. Duo’nun MFA (çok faktörlü kimlik doğrulama) çözümünün kullanımı, uygulanması ve harekete geçirilmesi kolaydır ve tam uç nokta görünürlüğü ve kontrolü sağlar. Kullanıcı ve cihaz güveninin bu şekilde birleştirilmesi, sıfır güven güvenlik modelinin temelini oluşturmaktadır. Duo Security hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Dashlane is the easiest way for companies to protect against breaches, while providing employees a secure way to manage passwords.
Dashlane for businesses is a password management solution that is as easy to use as it is secure. Dashlane provides the ability to safely store login credentials, documents, and other private information with an industry-leading security architecture to mitigate the risk of data breaches and misuse. From single sign-on (SSO) authentication to automated provisioning, Dashlane gives IT the core features needed to secure the business without disruption to the work day. Dashlane for Business hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud’s cloud directory enables internal IT departments, MSPs, VARs/distributors, and DevOps teams to securely and easily enable access to any IT resource, from anywhere. Centralize identity management, device management, and access management by giving each user one secure identity for all of their resources — plus, leverage easy-to-enable MFA and SSO to prevent unwarranted access. JumpCloud Directory Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Cloud-based solution that provides remote systems management for desktops, servers, and mobile laptops.
With the release of GoTo Central and GoTo Pro, GoTo's next-generation solutions for remote access and systems management, GoTo IT Reach is no longer available to new customers. We will continue to support existing IT Reach customers and assist them with their transition over time to the new products. Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
OnSemble Systems Permissions app is simple, secure, and compliant Permission Management. The platform allows you do to so much more.
OnSemble empowers over 55,000+ people and organizations. Our Systems Permissions app is a simple, secure, and compliant Permission Management tool that ensures the right people have access to the right data and programs to do their jobs. You will also be able to do so much more within the robust intranet platform from collaboration and engagement to document management. You will have all the apps and functionality you need today and many that you can grow into. OnSemble is more than an intranet. Ntranet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Bitwarden is the only open source cross-platform password manager that can be used at home, on the go, or at work.
Bitwarden, the most trusted open source password manager, helps organizations enhance security of storing, sharing and receiving their private data online. By integrating with your user directory, multiple hosting options and Single Sign-On feature, it gives your company both flexibility and mobility you need in times like these. Combined with its affordable pricing, Bitwarden just gives you more bang for your buck. Bitwarden hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Cloud-based, integrated, automated password protection designed for MSPs to store, manage, and retrieve client knowledge safely.
With N-able Passportal, you can help keep access and knowledge in the hands of those who need it, and away from those who don't. Control password access to customer devices, networks, and applications . Best practice password management with credentials and knowledge stored in an encrypted password vault, controlled by role-based permissions and MFA authentication. Passportal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Teamgo helps your workplace stay safe with a fully customizable QR code sign-in system for use with iPad kiosks or smart phones apps.
Teamgo visitor management is the perfect cloud solution for your workplace's needs. We provide you tools to manage visitor and employee arrivals with options to screen for safety and security. Keep compliant and request forms and documents prior to arrivals, issue QR codes for contactless sign-in and keep your workplaces safe from critical events before they arrive. The all in one web dashboard provides live visitor reporting and tools to manage your records and private data. Teamgo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Identity management (IAM) and single sign-on (SSO) solution for companies of all sizes. Get started immediately with our free trial.
OneLogin is the number one value-leader in Identity and Access Management. Our Trusted Experience PlatformTM provides everything you need to secure your workforce, customers, and partners at a price that works with your budget. Seamlessly manage all your digital identities and take complete control over application access to defend against cyberattacks, increase operational efficiency, and boost productivity. OneLogin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Enterprise-grade identity assurance solution designed to efficiently manage access requirements using various authentication methods.
Enterprise-grade identity assurance solution that helps organizations efficiently manage access requirements using various authentication methods. RSA SecurID hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
We deliver the capabilities needed to create tailored customer experiences by unifying data & applying insights in real-time.
FullContact is the leading SaaS provider of privacy-safe Identity Resolution. Using its patented Identity Graph, FullContact enables brands and marketing platforms to connect, consolidate, and enrich fragmented or incomplete offline, online, professional, and personal identifiers. These identities & hundreds of marketing attributes can be queried by the graph to identify an individual from the billions of people within the Identity Graph. FullContact hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Auth0, sorunsuz bir deneyim oluşturmak için kimlik doğrulama ayrıntıları, konumlar, cihazlar vb. gibi kullanıcı profillerini yönetmeyi kolaylaştırır.
Auth0, geliştiriciler ve uygulama ekipleri için ilk kimlik yönetimi platformudur. Kimlik doğrulama ve yetkilendirme platformu oluşturarak uygulamalara, cihazlara ve kullanıcılara güvenli erişim sağlar. Auth0, her türlü hedef kitle için her türlü uygulamayı ölçeklendirmeye ve korumaya yönelik basitlik, esneklik ve uzmanlık sağlar. Auth0’ı herhangi bir dilde ve herhangi bir çerçevede yazılmış herhangi bir uygulamaya entegre edin. Auth0 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
The #1 Data Orchestration Platform to analyze, dedupe, normalize, segment, enrich, match and route CRM & Marketing Automation data.
RingLead is the #1 cloud-based data orchestration platform that offers a unified suite of solutions to dedupe, standardize, normalize, segment, score, match leads-to-accounts, enrich and route CRM and marketing automation data. Since 2003 RingLead has cleansed Billions of records to help solve the data challenges of Fortune 500, and other commercial and enterprise organizations across the globe RingLead hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Phone 2FA, OTP, SMS, voice API to help businesses to verify, retain, engage with their end-users - Real Users, Real Contact.
RingCaptcha is a phone identity API to onboard 'Real Users, Real Contact' which is critical to businesses in sharing economy, marketplaces, fintech, cryptocurrency, e-commerce, online reservation, etc. We offer highly reliable One-Time PIN (OTP) SMS/voice/missed-call phone verification, SMS notifications, 2FA, fraud mitigation. Phone verification can be implemented with a single API call or our cut-and-paste widget. Integrate once with RingCaptcha, get access to all other providers. RingCaptcha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
İşletmelerin merkezi bir platformdan tesisler genelinde erişimi yönetmesine ve izlemesine yardımcı olan bulut tabanlı fiziksel güvenlik çözümü.
Anahtarsız giriş, mobil kimlik bilgileri, uzaktan güvenlik yönetimi, akıllı kilitler, ziyaretçi yönetimi ve kimlik yönetimi çözümlerini pazara sunan önde gelen bulut tabanlı erişim kontrolü ve akıllı alan teknolojisi. Brivo platformu güvenlik otomasyonu, uzaktan yönetim sağlar, çalışan ve kiracı deneyimini geliştirir ve her türlü fiziksel alanda tüm insanların ve varlıkların güvenliğini artırır. Brivo Access hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Online password manager for teams.
Zoho Vault is an online password manager for teams. It helps securely store, share, and manage your passwords from anywhere. With Zoho Vault, you stay organized while your passwords remain secure. Say goodbye to storing your important passwords on spreadsheets or post-it notes. Zoho Vault hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
ADAudit Plus is Active Directory, Azure AD, Windows Server, file server (including NAS devices), and workstation auditing software.
ManageEngine ADAudit Plus is an IT security and compliance solution. With over 200 reports and real-time alerts, it provides complete visibility into all the activities across your Active Directory (AD), Azure AD, file servers (Windows, NetApp, EMC, Synology, Hitachi, and Huawei), Windows servers, and workstations. ADAudit Plus helps you track user logon and logoff activity; analyze account lockouts; audit ADFS, ADLDS, and printers; monitor privileged user activities; and do much more. ManageEngine ADAudit Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Avoid sending emails outside working hours by Google Workspace users. Control employees by time and location. Simple with few clicks.
What does compliance analyst say about employees sending emails outside working hours? Conecta Control allows you to limit access to work tools such as Gmail, Drive and Document by browser, cell phone, Outlook and others. Create user groups and control their access to Google Workspace (G Suite) by time and location (IP or DNS). Apply multi email signatures and send bulk vacation messages. Join thousands of users and improve your company's security and control. Conecta Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Avatier delivers an enterprise IGA platform in just minutes with native login support in any cloud or on-premise.
MODERNIZE YOUR DIGITAL WORKFORCE WITH INTEGRATED IDENTITY Deliver seamless workforce access while maintaining security. Avatier Identity Anywhere is the only passwordless IGA solution that includes user lifecycle/password management, universal workflow, service catalog, access governance, & SSO for all applications & cloud services. Avatier for web, iOS, Android, Chrome extension, Microsoft Outlook, Teams, Slack, & chatbot provides the industry's first collaborative user experience. Avatier Identity Anywhere hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Hyena is used to easily manage Active Directory and Windows-based computer networks from a single centralized console.
Used by tens of thousands of system administrators worldwide for over twenty-five (25) years, Hyena is designed to both simplify and centralize nearly all of the day-to-day Active Directory management tasks, while providing new capabilities for system administration. This functionality is provided in a single, centralized, easy to use product. Whether your organization is using Windows 2003, Windows 2022 or anything and everything in between, you can manage everything with one tool. Hyena hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
PortalGuard is designed to secure access for both the workforce and customers, whether they are remote or on-premises.
BIO-key PortalGuard IDaaS is a cloud-based IAM platform that offers options for multi-factor authentication (MFA), biometrics, single sign-on, and self-service password reset to support a customer’s security initiatives and deliver an optimized user experience. PortalGuard’s MFA offers Identity-Bound Biometrics that boasts the highest levels of integrity, security, accuracy, availability and ease of use over traditional authentication methods. PortalGuard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Cloud password management software that allows companies to sync records, get automated backups, and share SplashID records securely.
Cloud password management software that allows companies to sync records, get automated backups, and share SplashID records securely. TeamsID hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Jamf Connect gives end users the power to leverage a single corporate identity to gain access to resources they need to be productive.
In an increasingly mobile workforce, with employees working from different locations on different devices, organizations need to be able to manage and secure those devices and their company informatio n without the challenges of binding to on-premises Active Directory. With Jamf Connect, a user can unbox their Mac, power it on, and access all of their corporate applications after signing on with a single set of cloud-identity credentials. Jamf Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Wrapbook is an all-in-one software platform for employers and project-based workers. Easy onboarding, timecards, payroll, and more.
Wrapbook is an all-in-one software platform for employers and their project-based workers. Tackle onboarding, timecards, payroll, and insurance with Wrapbook, a powerful and easy to use platform for managing productions. Finally, entertainment payroll and production management made easy. Wrapbook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
CIAM tool that helps businesses in managing user accounts, API or microservice security, identity provisions, catalogs, and more.
WSO2 Identity Server helps organizations to build agile, extensible CIAM solutions to bring in better and seamless user experiences for their customers. WSO2 Identity Server hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Ping Identity (NYSE: PING) offers intelligent identity capabilities like SSO and MFA for workforce, customer and partner use cases.
Ping Identity is pioneering Intelligent Identity. We help enterprises achieve Zero Trust identity-defined security and more personalized, streamlined user experiences. The Ping Intelligent Identity (TM) platform provides customers, employees, partners and, increasingly, IoT, with access to cloud, mobile, SaaS and on-premises applications and APIs, while also managing identity and profile data at scale. Ping Identity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
FusionAuth is the only authentication, authorization, and user management built for devs. It works with any app, using any framework.
FusionAuth provides authentication, authorization, and user management for any app. Built for developers, FusionAuth easily integrates with any language and framework and can be deployed anywhere in minutes. Every feature is exposed as an API giving you complete flexibility to handle any use case. FusionAuth hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Identity management solution that enables businesses to manage compliance, access verification, and more.
Symantec Validation and ID Protection Service (VIP) is a user-friendly, leading cloud-based strong authentication service that enables enterprises to secure access to networks and applications without impacting productivity. Symantec VIP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Sticky Password automatically logs in to sites, fills any form without you losing a password ever again.
Sticky Password automatically logs in to sites, fills any form without you losing a password ever again. Sticky Password hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Automated proximity-based 2FA authentication into computers and websites. Passwordless login and auto-lock PCs, Macs, and websites.
Touchless, automated proximity-based authentication into computers, websites, and software. Passwordless login and auto-lock PCs with a token. Authenticate with your presence and log in instantly with password autofill. No more locked out accounts. When the token moves out of range, GateKeeper automatically locks the computer. Be preventative against expensive and disruptive data breaches. Your password caddie for a password-free experience. Never go back to memorizing and typing passwords. GateKeeper Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Smart software for making professional quality ID photos
Professional software for preparing and printing ID photos. Passport Photo Maker provides efficient solutions for a wide range of users who need to create ID photos, from home users to large companies and professional photo studios around the world. Passport Photo Maker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
ID.me simplifies how individuals securely prove & share their identity online.
ID.me simplifies how individuals prove and share their identity online. The ID.me secure digital identity network has over 90 million users with over 125,000 new people joining on average daily (May 1, 2021 - April 30, 2022), as well as partnerships with 30 states, 10 federal agencies, and over 500 name-brand retailers. The company provides identity proofing, authentication and group affiliation verification for organizations across sectors. ID.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Secure access to networks, servers and applications using multi-factor authentication with software and hardware authentication methods
Rublon enables your workforce to securely access your organization's networks, servers and applications. Protect your data via easy-to-use multi-factor authentication and comply with data protection regulations like GDPR. Deploy Rublon organization-wide, enabling MFA for all your cloud apps, VPNs, servers, workstations, internal as well as on-premise apps. Rublon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
LogMeOnce Password Management & IAM software helps to effectively protect and manage passwords for teams, businesses, and enterprises.
While cyber criminals launch thousands of attacks, protecting security credentials is paramount. Your business continuity starts with protecting passwords. Not for the few, but the entire team. LogMeOnce helps you to transform your business, improve security, and reduce support cost. The powerful features of LogMeOnce improve security and take away frustration. Our security platform protects your teams and IT administrators. Our best practices help to protect your companys brand and identity. LogMeOnce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Online password manager that enables companies to manage multiple logins per site, share and provision passwords, and click to login.
Online password manager that enables companies to manage multiple logins per site, share and provision passwords, and click to login. Passpack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
We provide a way to grant access to your wireless and LAN networks, as well as your Linux servers, and only for the duration needed
Free Trial Our cloud-hosted LDAP and RADIUS systems help you ensure that employee accounts have access only to the resources they need. Also, we provide SSH Key Management and enforcement. Foxpass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
Password, user, and group management. Provisioning, deprovisioning, updates in bulk or delegate via web forms. Reports/auditing too.
Web Active Directory provides a complete suite of web-based Active Directory management software solutions for your organization. Explore our products to learn how you can provision users intelligentl y, search, update, manage and report on Active Directory data, deploy an intuitive Windows self-service password reset solution, send password reminders to your local and off-premise users before their Windows passwords expire, and more. PeoplePlatform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği
UserLock offers two-factor authentication, single sign-on, contextual restrictions & real-time insight on all Active Directory logins.
Two-Factor Authentication, Single Sign-On & Access Management for Windows Active Directory. By adding two-factor authentication, contextual restrictions and real-time insight around logons, UserLock helps administrators to secure, monitor and respond to all users' access, UserLock reduces the risk of external attacks and internal security breaches while helping to address regulatory compliance. UserLock hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Yönetimi
  • Çoklu Oturum Açma
  • Ayrıcalıklı Hesap Yönetimi
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Erişim Sertifikasyonu
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Self Servis Erişim İsteği