15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Hasta Yönetim Sistemi

Hasta Yönetim Sistemi yatak müsaitlik yönetimi, ister hastane ister daha küçük bir sağlık kliniği olsun tesis genelinde hasta takibi ve çeşitli sağlık kuruluşları için hasta sıra yönetimi için çözümler içerir. İlgili yazılım çözümleri için bakınız: Hasta Vaka Yönetimi Yazılımı ve Sağlık Hizmetleri Yönetim Yazılımı.

Türkiye Yerel ürünleri göster
MERIDIQ, küçük klinikler ve estetisyenler için kullanımı kolay ve güvenli bir hasta kayıt sistemidir. MERIDIQ hakkında daha fazla bilgi
MERIDIQ, tüm estetik ve güzellik uzmanları için kullanımı kolay ve güvenli bir hasta kayıt sistemidir. MERIDIQ, hasta tedavilerinin iyi belgelenmiş kayıtlarını tutmak isteyen küçük kliniklerin ve estetisyenlerin ihtiyaçlarına uyacak şekilde tasarlanmıştır. Hasta kayıt sisteminin kullanımı, işlevlerde herhangi bir sınırlama olmaksızın ücretsizdir. Daha fazla depolama alanı ve kullanıcı için istenildiğinde ücretli bir sürüme yükseltilebilir. MERIDIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Hasta Akışı Yönetimi
  • Hasta İzleme
  • Bekleme Süresi İzleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Grafik
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • Randevu Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
Sağlık kliniğinizi modernleştirmek için ihtiyacınız olan her şeyi sağlayan uygulama yönetimi yazılımı.
Power Diary, dünya çapında sağlık uzmanlarının güvendiği çevrimiçi uygulama yönetimi yazılımıdır. Power Diary'nin özellikleri şunları içerir: + Takvim yönetimi + Randevu anımsatıcıları (SMS ve e-posta) + Tedavi notu şablonları + Müşteri faturalandırma + Çevrimiçi rezervasyonlar + İki yönlü SMS sohbet + Tele-sağlık + Uygulama operasyonları kılavuzu + Ve çok daha fazlası Power Diary hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Hasta Akışı Yönetimi
  • Hasta İzleme
  • Bekleme Süresi İzleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Grafik
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • Randevu Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
Takviminizle senkronize olan ve müşterilerinizin sizinle toplantı, randevu ve rezervasyon planlamasını sağlayan akıllı planlama aracı.
Web sitenize, sosyal medyanıza yerleştirebileceğiniz veya e-posta imzanıza sahip bir bağlantı paylaşabileceğiniz rezervasyon sayfası oluşturun. Rezervasyon sayfanızı size özgü hale getirmek için kendi logonuzu ve renklerinizi ekleyin. Sayfanızın tercümesini yapın ve anlatımı istediğiniz gibi özelleştirin. Özel sorular ekleyin ve randevular için müşterilerinizden güvenli bir şekilde veri toplayın. Müşterilerinizin sadece uygun olduğunuzda rezervasyon yapmasına izin vermek için Google, Outlook veya Apple takvimlerinizle iki yönlü senkronizasyon sağlayın. GVKY ve HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu. Dakikalar içinde kurulum. Upvio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Hasta Akışı Yönetimi
  • Hasta İzleme
  • Bekleme Süresi İzleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Grafik
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • Randevu Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
Dünyanın ilk hasta başarısı platformlarından biri.
Doktora görünmeye ihtiyaç duymak zor bir durumdur. Bakım almak ise zor olmamalıdır. Luma'nın sunduğu Patient Success Platform (hasta başarısı platformu), daha sağlıklı olmalarına yardımcı olmak için hastaların sağlık hizmeti yolculuklarının (erişim, operasyonel, klinik ve finansal) her birini bir araya getirir ve otomatikleştirir. Personele ve klinisyenlere daha az manuel iletişimle hastanın daha tam bir görünümünü sunmak için 80'den fazla EHR ile entegre olur. Luma Health hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Hasta Akışı Yönetimi
  • Hasta İzleme
  • Bekleme Süresi İzleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Grafik
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • Randevu Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
Hastaların izlenmesine yönelik bu çevrimiçi veri tabanı, küçük topluluklarda COVID-19 hastalarının kaydedilmesini ve konumlarının Google Haritalar’da izlenmesini sağlar.
Hastaların izlenmesi için tasarlanan bu çevrimiçi veri tabanı, şehirlerde ve küçük mahallerde COVID-19 hastalarının kaydedilmesini, durumlarının izlenmesini ve mevcut konumlarının Google Haritalar’da gösterilmesini sağlar. Sistem tamamen özelleştirilebilir: Veriler istenildiği gibi yönetilebilir ve ihtiyaç duyulduğunda, iş akışındaki önemli her bir ayrıntıyı yansıtacak şekilde uygulamada değişiklik yapılabilir. TeamDesk sınırsız kayıt, sınırsız depolama, sınırsız destek, sabit fiyatlar ve ücretsiz deneme sunar. TeamDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Hasta Akışı Yönetimi
  • Hasta İzleme
  • Bekleme Süresi İzleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Grafik
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • Randevu Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
Salesforce Health Cloud ile hasta ve üye ilişkilerini yeni zirvelere taşıyın.
Health Cloud, sağlık sektörünü destekleyen güvenilir ve bağlantılı bir platformdur. Health Cloud, klinik ve klinik olmayan verileri tek bir gerçeklik kaynağında bir araya getirerek kuruluşların sağlık deneyimini geliştirmek, proaktif etkileşimi teşvik etmek ve en iyi sonuçları almak için her müşteriye ilişkin 360 derecelik bir görünüm elde etmesine yardımcı olur. Health Cloud, çalışanları amaca yönelik uygulamalar, otomatik sektörel iş akışları ve yapay zeka destekli müşteri bilgileri ile donatarak verimliliği, iş birliğini ve büyümeyi artırır. Health Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Hasta Akışı Yönetimi
  • Hasta İzleme
  • Bekleme Süresi İzleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Grafik
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • Randevu Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
TMP: Dinamik sonuçlar sunan kullanımı kolay bir IDD uygulamaları yönetim yazılımı.
Sağlayıcılar için sağlayıcılar tarafından oluşturulan tek IDD (zihinsel ve gelişimsel bozukluklar) yazılımı olan TMP, sağlayıcılar açısından dinamik sonuçlar veren, kullanımı kolay bir IDD yönetimi yazılımıdır. IDD vakası yönetiminde basitliğin verimlilikle buluştuğu yer olan TMP'yi keşfedin. Kullanım kolaylığıyla tanınan TMP, belgelemeyi basitleştirmesi, riskleri azaltması ve sorunsuz görev yönetimi için iletişimi artırmasıyla bakım personelinin ve yöneticilerin övgüsünü topluyor. Bakımın sürekliliğini ve kaliteli hizmet sunumunu kolaylaştıran, gerçek dünya işlevselliği için titizlikle test edilmiş, kolay anlaşılır iş akışlarını deneyimleyin. Esnek kurumsal raporlama ve otomatik faturalandırma sayesinde gelir akışlarını optimize edin ve bakım sunumunu zahmetsizce geliştirin. TMP ile IDD yönetiminin geleceğini deneyimleyin. IDD hizmeti topluluğunda bu kadar çok sağlayıcının neden TMP'nin sürekli rehberliğine ve yeniliğine güvendiğini öğrenmek için iletişime geçin. TaskMaster Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Hasta Akışı Yönetimi
  • Hasta İzleme
  • Bekleme Süresi İzleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Grafik
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • Randevu Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
Türkiye Yerel ürün
Öne çıkan modülleri arasında: CRM modülü, finans modülü, randevu ve planlama modülü, raporlama modülü, sağlık modülü.
Klinik365, sağlık çalışanlarına CRM, finans, randevu, planlama ve raporlama modülleri sağlar. Şirketlerin ihtiyaçlarını anlayan ve müşterilerine özel bir deneyim sunan, ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Standardı sertifikasına sahip bir şirkettir. Uzmanlığı sadece vaatlerinde değil, çalışmalarında ve sonuçlarında da kendini göstermektedir. Yeni kurulan veya kurumsal tüm müşterilerine, işlerine yönelik yenilikçi çözümlerle ömür boyu hizmet vermektedir. Klinik365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Hasta Akışı Yönetimi
  • Hasta İzleme
  • Bekleme Süresi İzleme
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Grafik
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • Randevu Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi