15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Spa Programı

Spa Programı, çeşitli spalara yönelik tüm iş yönetimlerini otomatikleştirir. Yazılımın işlevleri arasında genellikle envanter yönetimi, randevu planlama, hediye kartı işlemleri, satış noktası ve bireysel müşteri hizmetleri odaklı diğer özellikler yer alır. Spa Yazılımı Medikal Spa Yazılımı ve Salon Yönetim Programı ile ilişkilidir

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Spa Programı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

15 sonuç

Fresha, spa işletmeleri için dünyanın önde gelen yazılımlarından biridir ve hiçbir abonelik gerektirmez. Fresha hakkında daha fazla bilgi
Fresha, spa işletmeleri için dünyanın önde gelen yazılımlarından biridir ve hiçbir abonelik gerektirmez. Fresha, ayda 20 milyondan fazla randevu alan, dünya çapında 150.000’den fazla terapiste sahip 50.000’den fazla Spa ve masaj merkezi tarafından kullanılmaktadır. Fresha, işletmeniz için basit, esnek ve güçlü bir rezervasyon yazılımıdır ve hiçbir abonelik gerektirmez. Fresha, işinizi yürütmek için ihtiyacınız olan tüm gelişmiş özelliklere sahiptir. Ücretsiz olarak hemen deneyebilirsiniz. Fresha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bağlılık Programı
  • Müşteri Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Onay/Hatırlatıcılar
Kullanımı son derece kolay olan bu çevrimiçi planlama yazılımıyla müşteri rezervasyonlarını, iptalleri, anımsatıcıları ve ödemeleri otomatikleştirin. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi
İnsanların kendilerini iyi hissetmelerine yardımcı olduğunuz sırada Acuity, programınızı sorunsuz bir şekilde doldurmak ve yönetmek için sahne gerisinde kıvrak hareketler sergiler. Müşterilerin rezervasyon yaptırdığı andan itibaren Acuity, depozito almaya, müşteri alımını gerçekleştirmeye, otomatik olarak markanızı taşıyan ve özelleştirilmiş rezervasyon onayları göndermeye, kısa mesaj yoluyla anımsatmalarda bulunmaya, ödemeleri işlemeye ve hatta spa paketleri satmaya hazırdır. İşler gelişip büyüdüğünde bile Acuity sayesinde günlük rutin daha sorunsuz geçer. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bağlılık Programı
  • Müşteri Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Onay/Hatırlatıcılar
Spa işletmeniz için anımsatıcılar içeren çevrimiçi rezervasyon sistemi. Müşterilerin çevrimiçi rezervasyon yapmasını sağlayın. Ücretsiz sürüm içerir. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi
Spa işletmeleri için SimplyBook.me, profesyonel görünüm sağlayan ve tüm çevrimiçi gereksinimleri karşılayan piyasadaki en kapsamlı çevrimiçi rezervasyon sistemlerinden birini sunmaktadır. İşletme tanıtımına, randevu kabulüne, ürün, hediye kartı ve hizmet eklentileri satışına olanak tanıyan tam gelişmiş bir web sitesine veya web siteniz zaten varsa bir rezervasyon aracına sahip olursunuz. Spa işletmenizde web sitesi, rezervasyon kabulü, pazarlama girişimleri, iş istatistikleri, çevrimiçi ve tesiste ödemeler gibi işlemleri tek bir çözümle yönetin. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bağlılık Programı
  • Müşteri Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Onay/Hatırlatıcılar
Book4Time, konaklama pazarı için dünyanın önde gelen spa, sağlık ve tatil aktivitesi yönetimi çözümlerindendir. Book4Time hakkında daha fazla bilgi
Book4Time, dünyanın en iyi otel ve tatil köyleri için önde gelen bulut tabanlı spa, sağlık ve tatil aktivitesi yönetim yazılımıdır. Forbes'ten 5 yıldız alan tatil köyleri tarafından diğer tüm satıcılardan daha fazla kullanılmaktadır. Book4Time, dünya çapında 100'den fazla ülkede faaliyet gösteren uluslararası oteller, tatil köyleri, kumarhaneler, golf ve özel üye kulüpleri için uçtan uca misafir deneyimini yönetir. Dünyanın en büyük ve en prestijli markalarından bazılarının tercih ettiği çözümdür. Book4Time hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bağlılık Programı
  • Müşteri Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Onay/Hatırlatıcılar
Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı, otomatik hatırlatma kısa mesajları kullanarak randevuya gelmeme oranlarını azaltmanızı ve hizmetler için ödeme almanızı sağlar.
Goldie (eski adıyla Appointfix), tüm mobil cihazlarınızla senkronize olan modern randevu defteridir. Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı ve otomatik hatırlatma kısa mesajları sayesinde randevuya gelmeyenlerin oranlarını azaltmanızı sağlayarak hayatınızı biraz daha kolaylaştırır. Bu uygulama, tekrarlı müşteri tabanı olan tüm işletmeler için uygundur. Kağıt randevu defterinizi hemen değiştirin ve uygulamanın randevu hatırlatmaları göndermesine izin verin. Böylece müşterileriniz bir daha asla randevularını kaçırmaz. Goldie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bağlılık Programı
  • Müşteri Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Onay/Hatırlatıcılar
Ovatu, en iyi fiyatlarla rezervasyon yapmaya yarayan birinci sınıf yazılımlardan biridir. İyi tasarlanmış randevu yönetimi araç kiti.
*60 gün ücretsiż deneme* Ovatu, satış noktası, hatırlatmalar, çevrimiçi rezervasyon seçenekleri, pazarlama araçları ve daha fazlası ile dünya standartlarında bir salon ve spa rezervasyon yazılımı sağlayıcısıdır Ovatu, tüm rezervasyon deneyimini markanıza göre özelleştirir ve daha fazla insanı uzun vadeli müşterilere dönüştürmeye yardımcı olur. Ovatu, her ay 7 milyon kişiye dünyanın her yerinde randevu ayarlamalarında yardımcı oluyor. Kuaförler ve güzellik sektörünün yanı sıra spor salonu, sağlık, tıp ve eğitim sektörlerinde yaygın olarak kullanılır. Ovatu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bağlılık Programı
  • Müşteri Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Onay/Hatırlatıcılar
Hayal kırıklığına uğratan eski spor salonu yazılımlarını kullanmaktan bıktınız mı? Zaman kazandıran ve işinizin büyümesine yardımcı olan ödüllü bir yazılımı deneyin.
Hayal kırıklığına uğratan ve beklentinizi karşılamayan eski spor salonu yazılımlarını kullanmaktan bıktınız mı? Üyelerinize odaklanmanıza ve büyümenize yardımcı olan ödüllü bir yazılım kullanmayı deneyin. Aynı zamanda harika yazılım geliştiricileri olan dövüş sporcuları ve fitnes tutkunları tarafından oluşturulmuştur. Martial Arts on Rails, tüm arka ofis ihtiyaçlarınız için modern, kullanıcı dostu bir spor salonu ve dövüş sporları yazılımıdır. Satış aramaları veya herhangi bir zorunluluk olmadan 30 günlük ücretsiz deneme sürümünü bugün deneyin. Gymdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bağlılık Programı
  • Müşteri Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Onay/Hatırlatıcılar
Tookan sevkiyatları, sipariş takibini ve kargo yönetimini tek bir platform üzerinden otomatikleştirmeye yardımcı olan yapay zeka destekli bir yazılımdır.
Tookan, işletmelerin teslimat operasyonlarını modernize etmelerini ve gerçek zamanlı teslimatları yönetmede tam kontrol sahibi olmalarını sağlayan güçlü bir kullanıma hazır teslimat yönetim platformudur. Tookan, herhangi bir sipariş yönetim platformu veya POS ile sorunsuz bir şekilde entegre edilebilir ve böylece teslimat sürecini uçtan uca basitleştirir. Tookan, gerçek zamanlı izleme, rota optimizasyonu, GeoFencing, temsilci cüzdanları vb. özellikleri sağlayan bir temsilci uygulaması, gönderi panosu ve çok sayıda uzantı ile birlikte sunulmaktadır. Tookan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bağlılık Programı
  • Müşteri Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Onay/Hatırlatıcılar
SimpleSpa, işinizi geliştirmek için tasarlanmış en iyi çevrimiçi randevu yönetimi yazılımıdır.
SimpleSpa ile Spa yazılımınızı edinin. Randevularınızı yönetmenizi sağlayan, kullanımı kolay web tabanlı bir uygulama. Müşterilerinizin, müsait olmasanız bile randevularını sizinle rezerve edebilmelerini sağlar. Yanıt vermeye hazır ve net görünümlü randevu rezervasyon sayfaları, işletme web sitesi için rezervasyon düğmesi, E-posta randevu onayları ve hatırlatıcıları, çalışan planlaması ve çok daha fazlası ile eskisinden çok daha fazla randevu alın. SimpleSpa hesabınızı hemen alın. SimpleSpa hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bağlılık Programı
  • Müşteri Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Onay/Hatırlatıcılar
Üyelik, rezervasyon ve ödemeleri yönetmek için eksiksiz bir yönetim yazılımı. Spa işinin üstesinden gelecek spa yönetim yazılımı.
Spa yönetim yazılımı randevu planlama, sorgu yönetimi, üyelik paketi, ödeme ve fatura gibi tüm yönetim sorunlarınızı çözer. Müşterilere randevu tarihi ve saati, üyelik paketi bilgileri, faturalar, özel teklif ve indirimler hakkında e-posta ve SMS yoluyla anımsatıcılar gönderebilirsiniz. Eksiksiz bir bulut tabanlı ERP ve CRM yazılımıdır. Membroz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bağlılık Programı
  • Müşteri Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Onay/Hatırlatıcılar
CatchApp Bookings, istediğiniz zaman çevrimiçi rezervasyon almanıza olanak tanıyan kullanımı kolay bir planlama aracıdır. Tak ve kullan. İş için tasarlanmıştır.
CatchApp Bookings, profesyoneller ve işletmeler için üretilmiş kullanımı kolay bir planlama aracıdır. Haftada ortalama 5 saat zaman tasarrufu sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Müşterilerinizin çevrimiçi rezervasyon sayfanızdan randevu almasını sağlayın. Yaygın olarak kullanılan tüm takvimlerle güçlü 2 yönlü senkronizasyon: Google, Microsoft ve Apple. Müşterileriniz için farklı hizmetler, konumlar ve uygunluk durumu sunan sınırsız sayıda benzersiz rezervasyon sayfası oluşturun. Planlama dehası - 14 günlük ücretsiz denemenizi başlatın. CatchApp Bookings hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bağlılık Programı
  • Müşteri Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Onay/Hatırlatıcılar
Sorunsuz şekilde tek bir çözüm içinde randevu planlama, çevrimiçi rezervasyon, çalışan yönetimi, satış noktası ve pazarlama çözümü.
SpaGuru, özel iş gereksinimlerine uygun yazılım çözümleri sunar. ChiDesk; tek bir çözüm içinde randevu planlama, çevrimiçi rezervasyon, çalışan yönetimi, satış noktası ve pazarlama işlevleri sağlayan bulut tabanlı bir yazılım çözümüdür. ChiDesk; spa’lar, salonlar, fitness merkezleri ve tıp doktorları için ideal bir çözümdür. Buluta geçmeye hazır olmayan işletmeler için SpaGuru isminde Windows tabanlı bir ürün de sunulmaktadır. ChiDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bağlılık Programı
  • Müşteri Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Onay/Hatırlatıcılar
İşletmelerin randevuları yönetmesine, ödemeleri işlemesine, bildirim almasına ve takvim oluşturmasına yardımcı olan üst düzey rezervasyon sistemi.
Calendesk, üst düzey bir çevrimiçi rezervasyon sistemidir. Calendesk ile rezervasyonlar alınabilir, ödemeler işlenebilir, giriş sayfaları oluşturulabilir ve müşterilere profesyonel düzeyde otomatik hizmet sunulabilir. İstikrarlı gelir sağlamak için peşin ödemeleri ve abonelikleri kullanın. Faturalandırmayı otomatikleştirmek, manuel çalışmayı daha da azaltır. E-posta ve metin mesajları gönderin, ilgi çekici bültenler oluşturun, içerik paylaşın ve anında mesajlarla harekete geçmeyi teşvik edin. Calendesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bağlılık Programı
  • Müşteri Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Onay/Hatırlatıcılar
MioSalon, bulut tabanlı spa yönetim yazılımıdır. 10 $’dan başlayan fiyatlarla.
MioSalon çevrimiçi spa yönetimi yazılımıdır. Spa sahiplerinin randevu, çevrimiçi rezervasyon, faturalandırma, müşterileri izleme, personel yönetimi, envanter Yönetimi, SMS ve e-posta pazarlaması (MailChimp ile Entegre), dinamik müşteri geribildirim sistemi gibi ön büro operasyonları ve günlük faaliyetleri otomatikleştirmelerini sağlar. 10 $’dan başlayan fiyatlarla. MioSalon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bağlılık Programı
  • Müşteri Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Onay/Hatırlatıcılar
Online randevular, gelişmiş planlama ve müşteri yönetimi ile rezervasyon yazılımı. Ücretsiz rezervasyon sayfası ve iş otomasyonu.
EasyWeek, çeşitli iş sektörleri için ücretsiz ve profesyonel planlara sahip bir rezervasyon yazılımıdır. Sistem randevu yönetimini yönetir, bir müşteri veritabanı tutar, ekip planlamasını ve satış yönetimini kolaylaştırır ve pazarlama çabalarını otomatikleştirir. EasyWeek rezervasyon uygulaması iOS ve Android'de mevcuttur ve Facebook, Google Business, Google Maps ve diğer hizmetlerle bağlantı kurar. Yazılım, çalışan bordrosunu yönetmenize, bildirimleri otomatikleştirmenize ve herhangi bir plan için ücretsiz bir web rezervasyon sayfası ile çevrimiçi randevu rezervasyonlarını önemli ölçüde artırmanıza olanak tanır. EasyWeek, iş sonuçlarını iyileştirmek ve kârı artırmak için yenilikçi hizmet çözümlerinin ön saflarında yer almaktadır. EasyWeek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bağlılık Programı
  • Müşteri Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Çalışan Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Onay/Hatırlatıcılar