107 sonuç
iDeals VDR yatırım bankacılarının, avukatların ve üst düzey yöneticilerin gizli bilgileri güvenli anlaşma odası üzerinden değiş tokuş etmelerini ve paylaşmalarını sağlar. iDeals Virtual Data Room hakkında daha fazla bilgi
iDeals, sofistike ve güvenilir bir sanal veri odası sağlayıcısıdır. Dünya genelinde yatırım bankacıları, avukatlar ve önemli kuruluşların üst düzey yöneticileri tarafından denenmiş ve test edilmiş, deneyimlere dayalı ve üstün sonuçlar sağlamaktadır. Sonuç odaklı ve esnek bir şirket olarak müşterilerini dinlemeye ve her türlü işlemde stratejik hedeflere ulaşılması için onlara en güvenli, rahat ve hızlı çözümü sunmaya gayret etmektedir. iDeals Virtual Data Room hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Durum tespiti, uyum ve davalar ile ilgili hacimli hassas belgelerin güvenli bir şekilde paylaşılmasında uzmanlar tarafından güvenilmektedir. Firmex Virtual Data Room hakkında daha fazla bilgi
Firmex veri odalarında daha fazla anlaşma, durum tespiti ve uyum sağlar. Yılda 15.000’den fazla yeni odanın açılmasıyla binlerce işletme, son derece hassas proje ve süreçleri Firmex ile yönetiyor. Sektör lideri müşteri hizmetlerinin yanı sıra güçlü ve güvenli veri odaları sayesinde kritik belgelerin kontrolünü elinizde tutmanızı sağlar. Esnek fiyatlandırması, sınırsız veri odası aboneliği veya kullanım başına işlem fiyatlandırması özellikleriyle Firmex, pazarda ayrı bir yer tutmaktadır. SOC 2 (sistem ve organizasyon kontrolleri 2), GVKY, HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu. SSO (çoklu oturum açma), API ve Sansürleme. Firmex Virtual Data Room hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place.
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place. Flexible storage options with data loss prevention features are available. Using Google AI, this solution can identify important files, even before a user starts a search. Google Drive can recognize content, collaborators, and other file elements that may be relevant to each user. Additionally, teams can organize files in dedicated shared drives for easy and secure access. Google Drive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Workspace provides flexible storage options so you will always have enough space for your files. Store any and every file. Access files any time, anywhere from your desktop and mobile devices. Use shared drives to store your team’s work in secure, easy-to-manage shared spaces. Any files added to shared drives are owned collectively by the team, so everyone stays up to date. Google Workspace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft 365 interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. OneDrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Reduce risks by streamlining and securing the deal management process in one, centralized virtual data room.
Reduce risks by streamlining and securing the deal management process in one centralized virtual data room. Securely manage M&A due diligence, bidding, and contract negotiations, and speed up deal cycles by allowing internal teams and clients to respond and take action any time, from any device. Box hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
eFileCabinet’s advanced workflow automation helps growing organizations limited by repetitive tasks maximize their revenue potential.
eFileCabinet is the ultimate document management solution that empowers HR, Finance, and more to focus on business outcomes. Our cloud-based solution can automate complex document processes that prevent midsize organizations from maximizing their revenue potential. eFileCabinet provides a secure, centralized location for each department to access their confidential data and reduce interdepartmental silos. Streamline your day with eFileCabinet and give 100% of focus to the work that matters. eFileCabinet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Agile M&A Project Management: go beyond a virtual data room with DealRoom's multi-party project management software.
A project management platform and virtual data room for M&A. The world's first and only Agile M&A platform designed to reduce work, track progress and utilize analytics on one centralized project management system. DealRoom is 40% faster and up to 50% less expensive than a traditional data room. Utilize innovative features such as diligence requests, smart search, document viewer, and pipeline management. DealRoom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
An easy-to-use virtual data room with 10-min set up, flat-rate pricing, and 24/7 support SecureDocs is trusted by businesses worldwide.
SecureDocs provides a simple, affordable, and secure virtual data room to store, share, and manage sensitive corporate documentation and streamline the deal-making process. With a 10-minute setup, flat-fee pricing starting at $250/month, unlimited users and documents, and 24/7 support, SecureDocs gets you deal-ready in minutes. SecureDocs is trusted for mergers and acquisitions, due diligence, corporate fundraising, strategic partnerships, litigation, bankruptcy, and more. SecureDocs Data Room hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Multiple data rooms and multiple recipients for your deals. Simple, yet secure & compliant. No training needed. Get started in minutes.
Digify offers secure virtual data rooms that are easy to use & take only minutes to set up. Thousands of companies save time using Digify to share confidential documents with partners, clients & investors. Our solution brings together document security, automated watermarking & file tracking capabilities at an affordable price. Winner of international awards including the leading security competition RSA Innovation Sandbox, Digify has been featured in over 60+ news publications. Digify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
CapLinked's leading Virtual Data Room (VDR) provides enterprises the best way to securely share and track all of their information.
CapLinked provides the industry's leading Virtual Data Room and Document Management solution. Get started in minutes with a free trial of our self-serve product. Or call us for expert help with enterprise accounts. For developers, we have a full API with private keys available. Securely share, track, and audit all of your files and other communications inside and outside of your organization. Access or share your information from anywhere on any device, browser, or platform with confidence. CapLinked hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Eliminate the monotony of back-and-forth emails. Gather all the documents, signatures, and data you require up to 80% faster.
Eliminate the monotony of back-and-forth emails and inefficient systems when gathering client information. Get hours back each week as FIleInvite handles the most time-consuming work for you. Gather all the documents, signatures, and data you require up to 80% faster. Set a due date and send an Invite. Your clients receive an email with a link to their own secure client portal, they're then guided through an intuitive portal experience where they can action your requests. FileInvite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Sherpany is the leading meeting management software that enables successful executive and board meetings.
Sherpany is the meeting management software that enables successful leadership meetings. This software allows users to manage meetings easily, distribute and access documents securely, collaborate before the meeting starts, and focus on decisions. Developed in close collaboration with executives, directors, and corporate secretaries, Sherpany ensures an intuitive user experience and fosters agile leadership. Sherpany hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Vitrium provides an easy-to-use secure Virtual Data Room to protect and securely share confidential files with authorized users.
Vitrium provides an easy-to-use and secure Virtual Data Room to securely share trade secrets, deals, intellectual property and confidential data only with authorized clients, partners and other key stakeholders. Simply drag & drop files to upload and apply layers of security, grant permission to authorized users, securely distribute and track how your content are being used. Give/ revoke access to files anytime online & offline without any plugins/apps. Vitrium Security hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Imprima VDR is a user-focused, ISO compliant and 24/7/365 supported Virtual Data Room platform for performing complex business deals.
Imprima Virtual Data Rooms is a highly secure, reliable and easy to use virtual data room. It provides an online document safe, to help clients preserve the confidentiality of mission-critical documents and communications during any deal transaction. The entire process and our people are certified to ISO/IEC 27001:2013 the latest and most comprehensive in-depth security certification for providers of virtual data rooms. Imprima Virtual Data Rooms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your documents.
Create secure virtual deal rooms with DocSend Spaces. Spaces allows you to share multiple files with a single-link, making it easier than ever for your viewers to reference all the documents needed for a deal. Add a passcode and viewer whitelisting to have complete control over who has access to your virtual deal room and shared files. Control access to individual documents within a Space to control the conversation and focus of your viewer. DocSend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Clinked offers customisable client portals for businesses. Securely share files, communicate with clients and keep track of your tasks.
Clinked streamlines client and team interactions in white-label, secure and mobile portal. Used by businesses across industries, Clinked provides feature-rich portals delivering high-touch branded experience to your clients whilst improving communication, security and processes for your client-facing teams. Key portal features include file sharing, integrated group chat, task management, discussions forums, team calendars, branded mobile app and more. Sign up for a free 10-day trial today. Clinked hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
The highest data security for your business with the GDPR-compliant data rooms from idgard®.
idgard® data rooms provide maximum security and record all the activities carried out inside of them—such as the retrieval of the documents—, which makes the data rooms completely audit-proof. Project managers can take over the administration of the data room they have set up for themselves, while the IT department can take care of the management of global permissions and users’ roles within the data room using the web interface, Active Directory or an LDAP environment. idgard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Virtual data rooms designed to achieve better outcomes. Get confidence at every stage of your deal. Start with a 14-day free trial.
This is no ordinary Virtual Data Room. Ansarada harnesses the power of AI and machine learning to highlight risks and opportunities, raise and protect potential, and optimize processes from deal preparation to close. We have over 100 features, including reports that track bidder activity and interest levels, extensive document security controls, and 24/7 support from our team. Learn why companies like Goldman Sachs and other top banks turn to Ansarada first. Get started with a 14-day free trial. Ansarada hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Intuitive virtual data room and document management platform that helps teams securely share, store, and manage documents and files.
FirmRoom is a secure virtual data room. Features such as drag and drop, bulk upload, & smart search enable seamless collaboration. Additional key features include data tracking, data analytics, audit trails, customized notifications, individual and bulk invitations, and a user activity tracker. We help teams of all sizes share and store documents and files, while also protecting sensitive data. FirmRoom is compliant with public company standards. FirmRoom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Affordably automate your document lifecycles, intelligently organize documents, and empower remote collaboration with Content Central.
Intelligently organize your documents, automate redundant processes, and collaborate better with Content Central document management software. On-premise or in-cloud, its workflow engine automates how files and records are managed including eSignatures and form submissions. Meet compliance with controls to track user access, changes and sharing. Scan and leverage Ademero AI to intelligently identify, sort and process accounts payable invoices and other high-volume paper entering Content Central. Content Central hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
The ShareVault virtual data room makes it easy for you to securely share confidential documents with third parties.
The ShareVault virtual data room makes it easy for you to securely share confidential documents with third parties. Backed by the experience of billions of dollars in deal transactions, ShareVault is the preferred virtual data room for M&A, Asset Sales, Fundraising, Licensing/Partnering, and Board Collaboration. Thousands of large, medium and small companies, VCs, investment bankers, law firms and accountants rely on ShareVault's simple and secure platform for streamlined due diligence. ShareVault hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Hızlı, güvenli ve üstün özelliklere sahip olan FORDATA Sanal Veri Odası veri paylaşımına olanak tanır ve daha iyi bir anlaşma için iyi bir destek sağlar.
Hedefi, anlaşma yapanlara hızlı ve iyi desteklenen sanal veri odaları sağlamaktır. Hizmet verdiği her pazarda B2B için hassas dosya paylaşımında 1 numara olmayı hedeflemektedir. FORDATA’nın ana odağı, bireysel ve proaktif müşteri hizmetleri, üstün kullanılabilirlik ve güvenlik dahil olmak üzere kaliteli bir hizmet sağlamaktır. Büyük danışmanlık şirketleri, hukuk firmaları, bankalar ve PE/VC (özel sermaye/risk sermayesi yatırımcıları) fonları dahil olmak üzere sektör liderleriyle iş birliğinde bulunmaktadır. Web sitesini ziyaret ederek daha fazla bilgi edinebilirsiniz. FORDATA VDR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Manage, share, and collaborate on business files. Offers granular control of data, role-based permission and mobile access.
Start a free trial of the leading virtual data room. Activate a secure virtual data room in Onehub to enhance how you interact with clients and colleagues. With data rooms, you can privately share sensitive financial data with multiple parties --while keeping keeping them unaware of each other. Onehub virtual data rooms are secure, easy-to-use and cost-effective with no long-term contract lockups. Onehub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Private cloud solution for collaboration and file exchange/sharing that guarantees data protection and security loving your brand.
Born from the culture of data respect, Kamzan is the private cloud solution for corporate digital transformation, collaboration and file sharing. Data security and data protection are essential to us: data reside only in UE, we do not perform profiling, we do not sell data to third parties and we respect physical and intellectual property. Uploaded and created files are encrypted with different keys for each customer, as well as each individual database table on which the service is based. Kamzan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
A worldwide leader in collaboration, file sharing and everything in between for your enterprise.
A worldwide leader in collaboration, file sharing and everything in between for your enterprise. Syncplicity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Kiteworks Virtual Data Rooms protects your highly confidential content from intentional or inadvertent exposure with powerful controls.
Kiteworks Virtual Data Rooms protects your highly confidential content from intentional or inadvertent exposure, locks it down with powerful encryption and need-to-know access controls, and allows you to set governance policies to enforce compliance requirements. You won’t get in the way of deal-making: advance the business with Kiteworks' consumer-simple user experience across the Web, email, mobile and enterprise applications. Kiteworks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Drooms is the fastest virtual data room in the world. It allows the highly secure access to confidential documents.
Drooms, the leading provider of Virtual Data Rooms in Europe, allows companies controlled access to confidential corporate data across company boundaries and specialises in providing tailored solutions for the entire value chain and lifecycle management of assets. Confidential business processes such as commercial real estate sales, mergers and acquisitions, non-performing loans (NPL) transactions and board communications are handled securely, transparently and efficiently by Drooms. Drooms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Legal Files matter management is ideal for corporations, universities, governmental agencies and insurance companies.
For government agencies, corporations, universities and insurance companies, Legal Files centrally organizes your contacts, documents, emails, deadlines and other data. Rely on our seamless integratio n with Microsoft Outlook to save all your file related emails, calendars and tasks in one place. Choose how to deploy the software--on premises or in the Cloud--whichever is best for you. Learn how Legal Files can help you manage what matters to you. Legal Files hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Citrix ShareFile Virtual Data Rooms are your complete due diligence solution for sharing, tracking, and controlling sensitive data.
Citrix ShareFile Virtual Data Rooms make it easy, secure and efficient to transfer confidential data. Whether you are managing a venture capital or private equity deal, handling merger & acquisition due diligence, or conducting any other kind of highly sensitive transaction, ShareFile VDR lets you share, review, and track documents easily and securely. With industry leading security, a flat-rate cost and no-hassle pricing, ShareFile VDR is your virtual data room solution. ShareFile VDR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Kasm Server, veri kaybını/paylaşımını önleyen kısıtlamalar kullanarak hassas verilerle etkileşim için güvenli bir sanallaştırılmış çalışma alanıdır.
Kasm, CDI’yı ve tarayıcı tabanlı işleme teknolojisini kullanarak işletmelerin hassas verileri güvenli olarak paylaşma şeklini değiştirmektedir. Son derece hassas hükümet/savunma programlarında güvenli iş birliği için geliştirilen bu teknoloji, kullanıcıların hassas verilerle web tarayıcısı aracılığıyla sorunsuz bir şekilde etkileşime geçmelerini sağlarken, aynı zamanda verileri alınmaktan veya çoğaltılmaktan da korur. Kasm yalnızca bir hizmet değil, aynı zamanda güçlü bir geliştirici API’sine sahip büyük ölçüde yapılandırılabilir bir platformdur. Kasm Workspaces hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Secure Remote File Access to Windows File Shares without VPN from any Web Browser, our Mapped Drive or Mobile apps.
Secure Remote File Access to Windows File Shares without VPN from any browser, mapped drive or mobile device. No migrating of files needed! Share your files externally with OneDrive or edit them in office online while keeping your files stored on your own infrastructure. Add security features like Two Factor Authentication and Data Loss Prevention (2FA) to secure your data. Store files on-premise or in the cloud with Azure and AWS Support. Share folders externally using Azure AD. MyWorkDrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Safe and secure storage with up to 10 GB space for your files, affordable upgrades and options to connect multiple cloud accounts.
Koofr is a safe, secure and simple way to store, backup and share your documents, photos, videos and more. It offers up to 10GB of free safe storage for your files with affordable upgrades and options to connect multiple cloud accounts. Koofr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Switch on powerful workflows for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
HighQ’s modern, adaptable, and continuously-learning legal workflow platform delivers an open and scalable foundation, embedded machine intelligence and analytics, and smart integration points with firm-critical applications. Dramatically improve how you plan, organize, track, and complete work more efficiently with personalized client portals and real-time access and insights on legal project work, ready-to-use task lists and templates, and automated workflow-enabled legal process maps. HighQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Close your deal faster with EthosData. Our services combine super fast & easy data rooms with a dedicated team of DataRoom Specialists.
Close your deal faster with EthosData. Running an M&A deal is a complex process - highly confidential information, multiple parties involved, speed is critical and increasing compliance requirements - we will help to simplify the process so you can close your deal faster. Used by 100K+ users, EthosData has helped close $900+ billion worth deal value. You will have: a fast & secure data room, control over users access, real-time insights on bidders interest and a team 24/7 available to help you EthosData hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Docsvault is an on-premise document management system designed to control your business documents. Securely access docs Anywhere!
Docsvault is a powerful on-premise multi user document management software. It allows users to capture, manage, secure and centralize all documents including emails in a desktop and web-based platform. It provides tools for intelligent data capture, workflow automation, secure file sharing, Web Forms, and getting digital signatures all in one platform. Businesses never have to fear losing documents or keeping compliant. Docsvault hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Virtual data room platform that allows users to accelerate M&A due diligence and streamline the dealmaking process.
Virtual data room platform that allows users to accelerate M&A due diligence with automated setup, AI-powered redaction, easy file management — including bulk uploads, document-based workflows, integrated redaction — and Zoom integration. Intralinks VDRPro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Güvenli dosya paylaşımı, sağlam erişim hakları yönetimi ve dinamik dizinleme ile birleşme ve satın alma ile denetim süreçlerinde durum tespiti için uygun maliyetli VDR.
ContractZen’in yerleşik VDR çözümü ile kuruluşunuz durum tespiti için her an hazır olur. Güçlü erişim hakları yönetimi, meta veri odaklı arama, dinamik veri odası indeksi, denetim günlükleri ve raporlama özelliklerini kullanarak saniyeler içinde güvenli bir sanal veri odası oluşturun. Her zaman yorucu olan durum tespiti süreçleri için artık anında hazır olmanın rahatlığını yaşayın. ContractZen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Web application data room with document viewer integration, watermarking, audit trail, and corporate branding features.
netfiles offers virtual data rooms for sensitive business processes, secure data exchange and collaboration in project teams. netfiles makes it easy and secure to exchange data within your company, with customers and suppliers, or to set up safe data rooms for M&A projects, due diligence processes, asset transactions, board communication, real estate management or contract management or for cross-location and cross-company data exchange and collaboration. netfiles Deal Room hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Our VDR is ideal to manage ordinary work and complex deals in Advisory-Legal- Industry- Finance- Governance-Real Estate.B2B and B2G.
Multipartner Virtual Data Room is a web-based customizable platform with extremely high control standards on documents and data, to manage and share confidential information. Our focus is on data protection and control. Granular user customization by role and and on individual folders of the VDR, allows you to manage and track all users' activity. Our VDRs are modular, multifunction and entirely developed by our R&D team. We design tailored VDRs to clients' requests. Multipartner Virtual Data Room hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Secure cloud storage and sharing (virtual data room) solution to help you gather, organize and share important documents.
For more than 15 years, Vault Rooms, Inc. has been an industry-leading provider of cloud-based virtual data room services, guaranteeing a secure chain-of-custody for transactional documents. Virtual data rooms offer worldwide clients the ability to collect, store, share, and track business-critical documents. Vault Rooms has securely facilitated thousands of global M&A transactions. Vault Rooms are easy to use, secure, and affordable. We offer a free 14-day trial. Vault Rooms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Secure, cost efficient and easy-to-use virtual data room solution for M&A and real estate transactions. Based in Stockholm, Sweden.
Secure, cost efficient and easy-to-use virtual data room solution for M&A and real estate transactions. Based in Stockholm, Sweden. Aversure hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Securely store and share confidential files in a cloud data sharing VDR. Starts at $80/Month. Based in Los Angeles, California.
PactCentral is a dependable virtual data room that users trust to securely store and exchange confidential documents for M&A, IPO's, Fund Raising, Bankruptcy, Audits, Reporting and more. Improve your productivity on the get-go in minutes with PactCentral's intuitive user experience and affordable pricing. Sign up today with our simple plan for $80/month which includes value-added features such as redact and unredact, e-sign, advanced search, in-app messaging, PDF converter and trackers. PactCentral hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
DataCore SANsymphony is an enterprise-class SDS platform that provides a high-performance, highly available, and agile storage.
DataCore SANsymphony is an enterprise-class platform that provides a high-performance, highly available, and agile storage infrastructure with the lowest Total Cost of Ownership (TCO). SANsymphony hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Data Rooms & Compliance Tools for Google Drive & Dropbox
Orangedox helps compliance teams create Virtual Data Rooms directly off their Google Drive & Dropbox accounts. Always synced with your cloud storage account, Orangedox provides password protection to your data rooms & audit logs so you know exactly what each data room participant previews or downloads. Perfect for Finance & Compliance Professionals who use Google Drive or Dropbox and need to create a secure auditable data rooms. Orangedox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Virtual Vaults is a simple, safe and secure data room offering unlimited data and includes Q&A, Vault Chat, Excel Viewer and branding.
Virtual Vaults makes hard deals easy with our simple, safe and secure Vault. We are here for you 24/7 with no waiting time guaranteed. All our Vaults include unlimited data with predictable pricing, so never be surprised by your invoice. Take advantage of innovative features including a split-screen viewer with page references, a dedicated Vault Q&A chat to privately discuss questions before disclosing any answers, and an excel viewer to share information requested while you remain in control. Virtual Vaults hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Midaxo combines pipeline management/CRM, process management, and a buy-side virtual data room in a single platform for M&A teams.
Midaxo helps corporate development teams manage the entire M&A process from deal sourcing to evaluation and post-merger integration. The Midaxo+ solution enables frequent acquirers to standardize their approach, visualize deal progress, and create value faster. Key Features: End-to-End Platform Visual Pipeline Playbooks CRM Buy-Side VDR Deal Scoring Due Diligence Checklists Information Requests Deal Workspaces Dashboards Slides Task Mgmt Progress Tracking Email Notifications Outlook Integration Midaxo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Secure sharing and collaboration on sensitive and confidential files
The Documentation Library is a SaaS solution designed for all types of projects and users to share their confidential documents, either internally or externally, in a secure and centralized manner. With our documentation library, users can efficiently search, share, and collaborate on their documents. DiliTrust Governance Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Free until your deal starts - amazing UK support on phone, WhatsApp and in-app. Simple no BS pricing, and no charge until deal start!
Free until your deal starts. Projectfusion comes with all the features you need, amazing UK support, and it's totally free until you start your deal. Get started today, and choose one of our simple packages when your deal is ready. Features include: dynamic security watermarks, index building, closing bibles, auto numbering & a nice simple interface with unlimited training from our UK team. Projectfusion offers ISO 27001 maximum security hosting in the UK, EU &US. Projectfusion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği
Cloud-based solution that helps asset managers manage website content & investor portals to optimize client reporting & fund marketing.
Cloud-based solution that helps asset managers manage website content & investor portals to optimize client reporting & fund marketing. WebVision hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Veri Depolama Yönetimi
  • Güvenli Dosya Görüntüleyici
  • İş Birliği Araçları
  • Denetim Kaydı
  • Veri Güvenliği