17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

İş Emri Programı

İş Emri Programı genelde daha kapsamlı Saha Hizmet Yönetimi Sistemi, Hizmet Gönderimi Yazılımı ve CMMS Yazılımlarına bir özellik veya eklenti olarak gelir. Ancak, tek başına bir uygulama olarak da mevcuttur. İş Emri Yazılımı hizmet taleplerini planlar, izler ve raporlar; teknisyenlerin işlere gönderilmesine yardım eder, gecikmiş talepleri belirler ve tamamlanma süresini ve hizmet kalitesini izler. Bazı uygulamalar, belirli iş emirleri için faturalandırmaya da izin verir. Bu tür bir yazılım, çeşitli dosyalanmış hizmet işletmelerinin yanı sıra bina ve filo bakım ekipleri için iş atamasını otomatikleştirmek için kullanılır.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

İş Emri Programı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

17 sonuç
Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü yönetin. Ücretsiz denemenizi 1 dakikadan kısa sürede oluşturun. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi
İş emirleri için Synchroteam FSM yazılımı sayesinde mobil iş gücünü verimli bir şekilde yönetin, iş süreçlerini basitleştirin ve maliyetleri optimize edin. Synchroteam; izleme, planlama, gönderim, takvim, iş yönetimi, raporlama, CRM, faturalandırma ve harita özelliklerine sahiptir. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Bulut tabanlı yönetim ve mobil uygulamalar içeren modern yazılım. Ekonomik (kullanıcı başına ayda 25 $) ve 3-15 teknisyen için idealdir. Kolay planlama ve gönderme. Repair-CRM hakkında daha fazla bilgi
Bulut tabanlı yönetim ve mobil uygulamalar içeren modern iş emri yazılımı. Ekonomik (kullanıcı başına ayda 25 $) olması nedeniyle 3-15 teknisyeni olan şirketler için idealdir. Teknisyenleri kolayca planlama, gönderme ve GPS ile ilerlemelerini izleme özelliğiyle şirketinizi büyütün. Varlık izleme, fotoğraf ve imza alma. Ücretsiz deneme sürümünüzü başlatın (kredi kartı gerekmez). Repair-CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
EZO CMMS, tüm bakım operasyonlarında görünürlük ve kontrol sağlayarak varlıklarınızı ve ekibinizi maksimum üretkenlik ile yönetmenizi mümkün kılar. EZO CMMS hakkında daha fazla bilgi
EZO CMMS, iş emri yönetiminin ötesine geçmenizi ve tüm bakım operasyonlarında merkezi görünürlük ve kontrol elde etmenizi sağlayan, amaca yönelik olarak tasarlanmış bir bakım yönetimi çözümüdür. Bu çözüm, bakım yöneticilerine iş emirlerini ve önleyici bakım programlarını proaktif olarak izleme, ekipmanlardan maksimum çalışma süresini elde etme, planlanmamış onarımları azaltma ve genel maliyetleri kontrol altında tutmaya yönelik bir sistemi etkili bir şekilde uygulamalarında yardımcı olmak amacıyla tasarlanmış ve güçlü özelliklerle donatılmıştır. EZO CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Tamir ve servisleri verimli bir şekilde gerçekleştirin. İş emri işlemeyi organize edin, görevler yerine getirilirken durumu takip edin. Orderry hakkında daha fazla bilgi
Orderry, servis işletmeleri ve tamir atölyeleri için özel olarak tasarlanmış önde gelen iş emri yönetimi çözümüdür. Daha kısa sürede daha fazla işin yapılmasına yardımcı olur. Sipariş ayrıntılarını çevrimiçi olarak değiştirin ve güncelleyin; barkod, gruplandırma ve seri numaralandırma kullanarak malzemeleri listeleyin. Şu ana kadar yararlanamadığınız analizler için daha doğru verilere erişin. Görevler yerine getirilirken şirket içindeki ve dışındaki kullanıcıları bilgilendirin, zamanında tamamlama oranını yükseltin ve müşteri memnuniyetini artırın. Orderry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Orderry, hizmet sektöründeki işletmeler için mükemmeldir. İş İşleme, Teknisyenler ve Yöneticiler için Mobil Uygulamalar, Kolay Analiz ve Raporlama. RemOnline hakkında daha fazla bilgi
İş akışlarını optimize edin, onarımları ve hizmetleri etkili bir şekilde yönetin. Hizmet gruplama, tahmin etme, programlama, ilerlemeyi izleme, maliyetleri izleme ve zamanında tamamlamayı sağlama dahil olmak üzere iş emirlerinin tüm yönlerini organize edin. Web formuyla, kabul edilen tahminleri bir göz açıp kapayıncaya kadar alın. Farklı konumlarda envanteri takip edin. Saha işlerini hareket halindeyken kolayca işleyin. İletişimi iyileştirmek, üretkenliği artırmak, daha iyi müşteri hizmetleri sunmak için iş emriyle ilgili tüm bilgileri tek bir yerde merkezileştirin. RemOnline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
İş emri düzenlemeye yönelik bir iş yönetimi yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında özel talep formları, zaman izleme, Kanban panoları ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği iş yönetimi yazılımıdır. Otomatik atamalı özelleştirilmiş talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, performans raporları, kaynak yönetimi ve paylaşımlı iş akışları gibi özellikleri tek bir yerden kullanarak iş emirlerinizdeki aksaklıkları giderin. Wrike’ın 400’den fazla entegrasyonluyla iş emirlerinizi hızlandırın. Wrike ile ekiplerinizin iş akışlarını özelleştirerek her adımda ilerlemeyi paylaşın ve işlerin zamanında tamamlanma oranını artırın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Kullanıcıların anket formları oluşturmasına ve gönderimleri gözden geçirmesine yardımcı olan, her ölçekten işletme için uygun bir form oluşturma aracıdır.
18 milyondan fazla kullanıcının güvendiği Jotform'un sunduğu form oluşturucu, her cihazdan çevrimiçi form oluşturmanın ve yayınlamanın kolay yoludur. Şirket, 10.000'den fazla hazır form şablonu, 3. taraf uygulamalara 100'den fazla entegrasyon ve gelişmiş tasarım özellikleri sunarak dünyanın dört bir yanındaki kuruluşlar için önde gelen çevrimiçi form oluşturucusu haline gelmiştir. Ödeme formları, müşteri adayı oluşturma formları, kayıt formları, iletişim formları, başvuru formları ve çok daha fazlasını oluşturmak için yaygın olarak kullanılmaktadır. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Varlıkları, envanteri, bakımı ve iş emirlerini yönetmek için iş emri yazılımı. Ücretsiz deneme ile hızlı alışma.
Önde gelen İş Emri Yazılımı, bakım maliyetlerini takip etmenizi, tek seferlik ya da yinelenen hizmetleri planlamanızı, hizmet satıcılarını yönetmenizi ve daha fazla kontrol için bakım uyarılarını özelleştirmenizi sağlar. Hareket halindeyken QR Kodu ve Barkod etiketlerini taramak ve servis biletlerini yönetmek için mobil uygulamayı kullanın. İş emri yönetimi, varlık izleme ve kapsamlı hizmet raporlarıyla hem düzeltici hem önleyici bakım için ideal bakım yönetimi yazılımıdır. RFID ve Zendesk entegrasyonu. Ücretsiz deneyin. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
MaintainX, verimliliği ve gerçek zamanlı bilgileri artıran mobil öncelikli iş emri ve prosedür dijitalleştirme yazılımıdır.
MaintainX, işletmelerin reaktif ve önleyici bakımı takip etmelerine ve güvenlik denetimleri, kalite denetimleri ve işletme kontrol listeleri gibi günlük operasyonları kontrol etmelerine yardımcı olur. Şunları dijitalleştirerek basılı kopya ihtiyacını ortadan kaldırır: -Güvenlik prosedürleri -Çevre kontrol listeleri -Alet ve ölçme cihazı raporlama -Bakım prosedürleri -Denetim/muayene iş akışları -Eğitim kontrol listeleri Operasyonel liderlere sahadan gerçek zamanlı iş içgörüleri sunarak, daha verimli olmalarına yardımcı olur. MaintainX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Maintenance Connection CMMS, kapsamlı bir iş emri yönetimi, önleyici bakım planlaması ve parça envanteri çözümüdür.
Accruent'in Maintenance Connection CMMS/EAM çözümü, bakım ekiplerinin duruma göre tepki veren varlık bakımından önleyici varlık bakımına geçişine yardımcı olan kapsamlı bir iş emri yönetimi, önleyici bakım planlaması ve parça envanteri çözümüdür. Kişilerin iş emirlerini kolayca gözden geçirmelerine ve teknisyenlere atamalarına olanak tanıyan merkezi iş emri takibi ile iş emri yönetimindeki sıkıntıları ortadan kaldırır. Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
eMaint iş emri yazılımı, iş akışlarını optimize ederek bakım ekiplerinin verimliliği artırmasına ve bakım maliyetlerini azaltmasına yardımcı olur.
eMaint CMMS yazılımı, bakım profesyonellerinin iş taleplerini ve iş emirlerini düzene koymalarını ve PM süreçlerini optimize etmelerini sağlar. Hem takvim hem de ölçüme dayalı bakım görevlerini sisteme girin ve bunları bir PM programıyla ilişkilendirin. eMaint’i, zamana (gün, hafta, ay) veya kullanıma (saat, mil, birim, kilometre) göre PM görevlerini otomatik olarak oluşturacak şekilde yapılandırın. Kullanımı kolay CMMS, mevcut ve gelecekteki bakım yönetimi ihtiyaçlarınızı karşılamak için ölçeklendirilebilir. eMaint CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Bakım Yönetimi Yazılımı, CMMS (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi). Analiz, rapor ve KPI (temel performans göstergesi), önleyici bakım. Dünyanın en iyi CMMS’lerinden (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi) biriyiz.
ManWinWin Software, 40 yıllık deneyim ve teknik bilgi ile çok dilli bir konsepte sahiptir: Portekizce, İngilizce, İspanyolca, Fransızca, İtalyanca, Rusça, Rumence, Çekçe, Norveççe, Lehçe, Tayca, Vietnamca, Almanca, Çince ve daha pek çok dilde kullanılabilir. Kullanıcı dostu teknolojisi, bakım işlemlerinin daha kolay ve daha hızlı yapılmasını sağlar. Bu yazılımın, dünyada 115’ten fazla ülkede binlerce kullanıcısı bulunmaktadır. Teknolojiyi insanlara uyarlıyoruz, öncelik daima insanlardadır. ManWinWin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
PEMAC’ın kullanımı kolay CMMS yazılımı iş emirlerinin hızlı ve kolay bir şekilde programlanmasına, atanmasına, izlenmesine ve kapatılmasına olanak tanır.
PEMAC Assets, iş emirlerinin hızlı ve kolay bir şekilde programlanmasına, atanmasına, izlenmesine ve kapatılmasına olanak tanır. Kullanımı kolay platform, talepten kapanışa kadar iş emirlerini izlemenize ve varlıkların optimum seviye ve standartlara uygun çalışmasını sağlamak için önemli varlık metriklerini (arıza süresi, MTTR, hata analizi) elde etmenize olanak tanır. PEMAC Assets, bakım iş emirlerini zamanında işleme koymanıza ve tamamlamanıza olanak vererek varlık arıza süresini azaltır. Ayrıca bakım kaynaklarının kullanılabilirliğini sağlamaya da yardımcı olur. PEMAC ASSETS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Kullanımı kolay, kurulumu hızlı ve uygun fiyatlı bakım yazılımı.
Click Maint CMMS, bakım ve tesis profesyonellerinin maliyetleri azaltmasına ve süreçleri kolaylaştırmasına yardımcı olan bilgisayarlı bakım yönetimi yazılımıdır. Click Maint, çeşitli sektörlerde bakım işlemlerini kolaylaştırmak için gerekli tüm özellikleri içerir. Özelliklerin kullanımı kolaydır ve bakım taleplerini, iş emirlerini, önleyici bakımları, varlıkları, yedek parçaları, satıcıları ve tedarikçileri izlemeleri için yöneticileri güçlendirir. Click Maint ayrıca e-posta, telefon ve kağıt ihtiyacını ortadan kaldıran kullanımı kolay bir Mobil Uygulamaya sahiptir. Bakım sisteminin hızlı çalışmasını sağlamak amacıyla, Click Maint'in uygulanması ve kullanımı kolaydır. Click Maint CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
Gomocha ile verimli iş emri yönetimi. Her işin doğrulukla ve zamanında ele alınmasını sağlayın.
Gomocha'nın sunduğu İş Emri yönetimi sayesinde işletmeler, işlerin yüksek verimlilik ve doğrulukla ele alınmasını sağlayabilir. Platform, iş emirlerinin sorunsuz bir şekilde oluşturulmasını, izlenmesini ve güncellenmesini kolaylaştırarak tüm ayrıntıların net bir şekilde iletilmesini ve görevlerin son teslim tarihlerini aşmadan tamamlanmasını sağlar. Kapsamlı saha hizmeti operasyonlarını yönetme zorluğunun üstesinden gelir, iş akışı verimliliğini artırır ve müşteri memnuniyeti sağlar. Operasyonel mükemmelliği ve güvenilirliği hedefleyen şirketler için çok uygundur. Gomocha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
TAG, varlık arızalarını önlemek amacıyla iş emri yönetimi için tam donanımlı ve büyük ölçüde geliştirilebilir Varlık Bakım Yönetimi yazılımıdır.
Asset Guardian (TAG), varlık arızalarını önlemek ve iş planlaması, ataması ve izlemeyi kolaylaştırmak amacıyla iş emri yönetimi için tam donanımlı Varlık Bakım Yönetimi yazılımıdır. Özellikler arasında gönderi yönetimi, iş emri faturalandırma, varlık izleme, önleyici bakım, IoT tabanlı bakım ve iş emri şablonları, geçmişleri, istatistikleri, prosedürleri, onayları ve geri bildirim yer alır. TAG, verimliliği artırmak için en son teknolojileri entegre eden üst düzey mobil deneyim sunar. The Asset Guardian (TAG) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi
İşletme/işlev süreçlerine uyacak şekilde özelleştirilebilen özel yapım yazılım paketi. Filo Bakımı Yazılımı
BulkdataPro, bir ürün paketi halinde kapsamlı bir ERP (kurumsal kaynak planlaması) filo yönetimi ve filo bakımı yazılım platformudur. Bulutta ve iş yerinde kurulabilen bu paket; ekipman bakımı, envanter ve çoklu depo, yakıt, geçiş ücreti, onarım ve bakım, kaza, iş kartı, iş emri, iş akışı, CRM, İK ve maaş bordrosu yönetimi, satış noktası, imalat ve üretim yönetimi, muhasebe, raporlama ve veri analizi, kiralama ve tedarik ve de veri entegrasyonu işlevlerini içermektedir. BulkdataPro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gönderim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Teknisyen Yönetimi
  • Tahmini Bakım
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • Bakım Planlama
  • Envanter Yönetimi