Türkiye Yerel ürünleri göster
577 sonuç
LiveChat, mevcut ve potansiyel müşterilerin web siteniz aracılığıyla şirketinizle sözlü iletişime geçmesini sağlarken onlara gerçek zamanlı kişisel deneyim sunar. LiveChat hakkında daha fazla bilgi
Web sitenize entegre edilebilen canlı sohbet uygulaması LiveChat, daha fazla müşteri adayının kazanılmasına ve daha fazla satışın yapılmasına yardımcı olur. Web sitenizde LiveChat olduğunda site ziyaretçileri size sorularını gönderebilir ve kısa süre içinde yanıt alabilir. LiveChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
LiveAgent, işletmelerin müşteri hizmetlerinde başarıya ulaşmasına yardımcı olur. Bir müşteri topluluğu oluşturun, müşteri memnuniyetini artırın ve başarıya ulaşın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, piyasaya öncülük eden bir sohbet aracına sahiptir. Müşteri iletişimini kişiselleştirmenize yardımcı olan tam donanımlı canlı sohbet yazılımını içermektedir. LiveAgent; evrensel bir gelen kutusu, gerçek zamanlı canlı sohbet, dahili çağrı merkezi ve sağlam bir müşteri hizmetleri portalının gücünden yararlanır. Birinci sınıf müşteri hizmetleri sunma konusunda BMW, Yamaha ve Huawei gibi şirketlere katılın. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Pipedrive Sohbet Botu ve Canlı Sohbet sayesinde web sitenizin ziyaretçileriyle 7/24 ilgilenin. Alışveriş etmeden çıkan müşterilerinizi nitelikli müşteri adaylarına dönüştürün. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Web sitenizden alışveriş etmeden çıkan müşterilerinizi Pipedrive’ın Sohbet Robotu ve Canlı Sohbeti ile nitelikli müşteri adaylarına dönüştürün. Chatbot, web sitenizin ziyaretçileriyle 7/24 ilgilenir. Botunuzun görüntüsünü, sorduğu soruları ve yanıtlarını kolayca özelleştirin. Uygun satış temsilcilerinin telefon veya masaüstünden Canlı Sohbet ile insani bir dokunuş eklemelerini sağlayın. Ekibiniz yoğunsa Sohbet Botu devreye girer, böylece hiçbir müşteri adayı kaçmaz. Her iki araç da herhangi bir Pipedrive CRM planına eklenebilen LeadBooster eklentisine dahildir. 14 günlük ücretsiz deneme sürümünüzü başlatın. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz canlı sohbet ve iletişim merkezi yazılımı. Ayrıca ücretsiz CRM ve e-posta pazarlaması içerir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Web siteleri için ücretsiz canlı sohbet yazılımı arayanlar Bitrix24’u sevecektir. Öncelikle, ücretsizin anlamı gerçekten ücretsizdir; sınırlama olmadan ihtiyaç duyulduğu kadar sohbet oturumu olabilir. İkincisi, ücretsiz sürümü tek bir sohbet temsilcisiyle sınırlanmaz; ücretsiz olarak on iki sohbet temsilcisine hak kazanırsınız. Üçüncüsü Bitrix24, tam özellikli çok kanallı bir iletişim merkezidir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
EngageBay tarafından sağlanan basit ama güçlü bir ücretsiz canlı sohbet yazılımı kullanarak her müşteriye kişiselleştirilmiş, birebir destek sunun. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
Müşterilerinize, sorularını cevaplayacak destek temsilcileriyle etkileşim kurmanın en hızlı ve en etkili yolunu sunun. Canlı sohbet üzerinden müşterilerle konuşarak anlamlı ve uzun süreli ilişkiler kurun. Müşterilerinizi canlı sohbete davet etmek için proaktif mesaj gönderin. Müşterilere proaktif destek sunarak onları önemsediğinizi gösterin. Sohbet mesajını; ziyaretçinin göz attığı sayfa, konum, yönlendiren web sitesi, yeni veya geri dönen ziyaretçi ve daha birçok faktöre göre otomatikleştirin ve özelleştirin. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Ziyaretçilerinizle gerçek anlamda bağlantı kurmak, çevrimiçi satışları artırmak ve dönüşüm oranlarını iyileştirmek için Smartsupp canlı sohbetin gücünü kullanın. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi
Ziyaretçilerinizle gerçek anlamda bağlantı kurmak ve çevrimiçi satışlarınızı artırmak için Smartsupp canlı sohbetin gücünü kullanın. Hem insan hem de chatbot desteği sunan işletmeler, müşteriyi ve işletmeyi aynı anda güçlendiren kazan-kazan müşteri hizmetlerinden yararlanır. Zamandan tasarruf etmek ve müşteri sorularını hızlı bir şekilde çözmek için chatbot aracılığıyla SSS yanıtlarını otomatikleştirin, hedef kitlenizi ve müşteri ihtiyaçlarını anlamak için ziyaretçi verilerine ve metriklere erişin ve tek bir panoda çok kanallı iletişimin avantajlarından yararlanın. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Tidio, müşteri desteğini iyileştirmek ve daha fazla satış için canlı sohbet ile sohbet robotlarını bir araya getiren müşteri hizmetleri platformudur. Tidio hakkında daha fazla bilgi
Tidio canlı sohbet ve sohbet robotlarını tek bir araçta bir araya getirir, böylece müşterilerinizi memnun edebilir ve satışlarınızı artırabilirsiniz. Ziyaretçilerinizin gerçek zamanlı olarak ilgisini çekmenizi, kişiselleştirilmiş mesajlar göndermenizi ve meşgul olduğunuzda sohbet robotları aracılığıyla yardım sunmanızı sağlar. Ayrıca Messenger, Instagram ve e-postaya bağlanır, böylece tüm iletişim kanallarını tek bir yerden yönetebilirsiniz. Tidio masaüstü ve mobil uygulamalarda kullanılabilir, böylece hareket halindeyken her cihazdan mesajları yanıtlayabilirsiniz. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Müşterilerin sorunlarda gezinmelerine onlarla tam olarak aynı şeyi görüntüleyerek yardımcı olmak için canlı web sitesini birlikte göz atma özelliğiyle birleştirerek sohbetten en iyi şekilde yararlanın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi
Lucky Orange’ın canlı sohbet ve canlı web sitesine birlikte göz atmayı içeren güçlü kombinasyonu, müşteri desteği temsilcilerinin sorunu müşterinizle tam olarak aynı şekilde görerek müşterilere web sitesi sorunları konusunda yardımcı olmalarını sağlar. Müşterileri belirli sayfalarda, ziyaret sayılarında veya sayfada belirli bir süre geçirdikten sonra sohbet etmeye davet etmenizi sağlayan akıllı tetikleyicilerle müşterilere en yüksek olasılıkla yardıma ihtiyaç duyduklarında yardımcı olun. Sohbeti, çalışma saatleri içinde müsait olduğunuz saatlerle sınırlayın. Böylece sohbet yalnızca çevrimiçi olduğunuzda görüntülenir. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Shopify, Magento ve BigCommerce için tasarlanmış canlı sohbet ve yardım masasını deneyin. Daha fazla satışı daha hızlı tamamlayın. Hemen ücretsiz başlayabilirsiniz. Gorgias hakkında daha fazla bilgi
Özellikle Shopify içiṅ tasarlanmış canlı sohbet uygulaması (Magento ve BigCommerce ile de tam entegre olur). Gorgias sadece sohbet değildir. Sitenizde veya sosyal medyada müşterilerle gerçek zamanlı bağlantı kurmanızı sağlar. Sık sorulan sorular için otomatik yanıtlar ayarlayın. Siparişleri düzenleyin/para iadesi yapın, sadakat puanlarını uygulayın, abonelikleri ve daha fazlasını tek yerden yönetin. Şablonlar, kurallar ve makrolar ekleyin. Destek süresini kısaltın ve ziyaretçilerinizi müşterilere dönüştürün. Shopify mağazanızı dakikalar içinde bağlayın ve ücretsiz deneme ile hemen deneyin. Gorgias hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Freshdesk Messaging, müşteri bağlılığı ekiplerinin müşterilerle kanallar arasında konuşması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır. Freshchat hakkında daha fazla bilgi
Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), satış ve müşteri bağlılığı ekiplerinin potansiyel müşteriler ve gerçek müşterilerle web sitesi, mobil uygulama veya sosyal ağ sayfalarında iletişim kurması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır. Geleneksel canlı sohbetin ötesine geçen Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), işletmelerin ve ekiplerinin sürekli ve bağlama dayalı mesajlaşma deneyimine odaklanmasına yardımcı olur. Freshchat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
En güncel canlı haberleri sunun ve canlı yayın, canlı sohbet ve Soru-Cevap ile hedef kitlenizle etkileşim sağlayın. Live Center hakkında daha fazla bilgi
Live Center, gazetecilerin canlı haberleri sunmalarına ve hedef kitleyle gerçek zamanlı olarak iletişim kurmalarına olanak tanıyan esnek bir canlı blog ve sohbet platformudur. Live Center, hedef kitlenin yanıt vermesine ve görüşlerini paylaşmasına imkan veren gerçek zamanlı bir web uygulaması üzerine inşa edilmiştir. Gazetecilerin okuyucularla etkileşime girmesine ve canlı bir sohbetle sohbetleri canlı tutmasına olanak sağlar. Sahip olduğu dahili spam filtresi, yorum moderasyonu ve ek özellikleri ile resim, video, GIF veya simge ekleyerek canlı akışı daha ilgi çekici ve konuyla alakalı hale getirmeye yardımcı olur. Live Center hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Sadece 5 dakika içinde web sitenizde canlı sohbet oluşturun. Web sitenizin ziyaretçileri ile bilgisayarınızdan, tabletinizden veya cep telefonunuzdan konuşun. Satışları artırın. HelpOnClick hakkında daha fazla bilgi
HelpOnClick ekibi, üye iş yerlerinin web sitesi ziyaretçileriyle kolayca konuşmalarına yardımcı olan yazılımı oluşturmak için elinden geleni yapar. Basit ve kullanımı kolay canlı sohbet ve yardım masası, müşterilerin ana noktalara yoğunlaşmasına olanak tanır; satışları artırır ve müşteri desteğini geliştirir. HelpOnClick Live Chat yazılımı aşağıdaki ana özellikleri içerir: Gerçek zamanlı trafik izleme Sanal sohbet aracısı Özelleştirilebilir simgeler ve metinler Facebook ile entegrasyon Büyük CRM, CMS, yardım masası sistemleriyle entegrasyon HelpOnClick hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Kanallar arasında ticaret odaklı sohbet deneyimleri. Salesforce’ta kişiselleştirilmiş sohbet deneyimleri tasarlayın ve bunları yönetin. Messaging Studio hakkında daha fazla bilgi
Desteklenen mesajlaşma kanallarında yerel Salesforce sohbet deneyimlerini kullanın. Einstein Bot, Digital Engagement (dijital etkileşim) ve Live Agent (canlı temsilci) ile sohbet deneyimleri tasarlayın. Bunları birden fazla kanalda yayımlamak için Messaging Studio’nun üzerine gel ve tıkla özellikli arayüzünü kullanın. Konuşmalı ticareti huninin en üstüne taşıyın. Google Business Messages’ı kullanarak Google Arama ve Haritalar’dan konuşma deneyimleri başlatarak sohbeti hunide satın alma yolculuğunun başladığı noktaya getirin. Messaging Studio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Cloud-based solution that assists with customer communications through business interactions, automation, messaging and more.
Messaging app that enables real time customer communications for small businesses. WhatsApp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Zendesk offers industry leading live chat software that¿s quick to implement and easy to use.
Zendesk offers industry leading live chat software that's quick to implement and easy to use. It lets you deliver real time, conversational support on web, mobile, and in apps-like WhatsApp. Pair it seamlessly with Zendesk's customer support solution to reduce customer wait times and increase efficiency. Response times can be as fast as 30 seconds and agent performance can improve by 25% after switching to Zendesk. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Müşteri hizmetleri ekipleri için Zoho Desk gömülebilir canlı sohbet öğeleri. Web sitesi ve uygulamalar sayesinde artık müşterilere hemen destek sunabilirsiniz.
Zoho Desk, Zoho’nun bulut tabanlı yardım masası çözümüdür. Temel özellikleri arasında müşteri desteği biletlerinin yönetimi, destek portalı, sözleşme yönetimi ve rapor oluşturma yer almaktadır. Zoho Desk’in eklenebilir canlı sohbet öğeleri, anında yanıtlar vererek memnuniyeti artırır. Müşteriler, bağlamsal yapay zeka sayesinde doğrudan yardım merkezinden temsilcilerle iletişime geçebilir. Böylece temsilciler daha hızlı yanıt vererek müşterilerin daha hızlı yanıt bulmalarına yardımcı olabilir. 3 kullanıcıya kadar ücretsiz plan sayesinde düşük maliyetle kullanılmaya başlanabilir. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Increase customer satisfaction and team efficiency with Intercom’s market-leading messenger, smart automation and self-service tools.
Increase customer satisfaction and team efficiency with Intercom’s market-leading messenger, smart automation and self-service tools for personalized live chat at scale. Chat with customers in your product, app and on your website and manage conversations in a next-generation Inbox that’s easy to set up and use. Plus, leverage a full suite of customer communication tools for sales, marketing and support to engage customers with proactive outbound messaging, interactive product tours and more. Intercom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike web sitesi sohbetini mobil mesajlaşma ile birleştirir. Daha iyi bir müşteri iletişimi yöntemine geçin. Müşterileriniz, destek temsilcileriniz, satış temsilcileriniz ve yöneticileriniz için. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
The worlds #1 customer service platform, empowers every service employee with the innovative tools, and unified data.
Service Cloud, the world's #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools. Embed real-time support on your website and in your apps with Chat. Start personalized live chats, in-app or online, with your customers based on how they're using your site. Deliver chat around the globe with multilingual support. And scale your customer support with AI-powered chatbots that help answer routine asks. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Webchat enables you to convert more website visitors into customers and deliver remarkable customer support through live chat
Birdeye Webchat enables you to capture and convert leads from your website. We allow you to talk to customers in real-time, use a chatbot to automate responses to frequently asked questions, or if you are busy, text them back when you have a moment. A single unified inbox allows you to manage all customer conversations in one place. Reporting helps you track the number of active conversations, measure and compare agent productivity, average resolution time, and much more. Birdeye hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Beautiful Live chat solution with CRM and Help Desk integration and powerful reporting capabilities. GDPR Ready and Accessible. API.
Olark Live Chat is the easiest way to add live chat to your website. Over 40,000 organizations including small businesses, large businesses, non-profits, government entities, and higher education choose Olark. Add an Olark chat box to your site and start helping more customers and closing more sales. Olark integrates with a number of CRM, eCommerce and Help Desk platforms to provide you with automation, chatbots, and key customer insights. GDPR Ready, WCAG 2.1 AA Accessible, and NIST 800-53 Olark hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
More than just live chat. Turn online conversations into text message conversations with Webchat. A 2020 Top Marketing Software Winner
Podium Webchat isn¿t just a live chat. It immediately brings the conversation to text, so your customers aren¿t tied down to a browser window. It¿s a simple difference, but it also means you start the conversation with their contact information, so your leads are higher quality and you can immediately start providing excellent customer service. Podium also brings all your leads into one easy-to-use inbox, no matter where they started. Trusted by over 60,000 businesses, see the Podium difference. Podium hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers.
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers. Chatra welcomes potential buyers with the faces of your team and invites to get in touch through friendly, targeted auto-messages. Its much easier for them to send you a quick instant message than to send a formal, stuffy email from a contacts page. Reply from the agent dashboard in your browser, desktop app or mobile app and we'll make sure it gets delivered. Chatra will soon be merging with Sendinblue. Additional Chatra reviews can be found on the Sendinblue page. Chatra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Zenvia Conversion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Cloud-based solution that helps businesses add live chat to websites, use canned responses, share files, and more.
Pure Chat helps small and mid-sized organizations engage their website visitors with our powerful, easy-to-use live chat software. Use Pure Chat throughout the entire customer journey to share information with visitors, nurture leads and deliver exceptional customer service to increase sales and improve satisfaction. We now have a 100% Free plan that includes unlimited users and unlimited chats for up to 3 websites! What are you waiting for? Sign up and start chatting today! Pure Chat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics. tawk.to hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
3CX Live Chat is a free live chat solution that offers extra calling capabilities and team communication features at no cost
3CX Live Chat is a free live chat solution with extra calling capabilities and team communication features added at no cost. Resolve issues faster through chat and voice. Visitors can chat, call or video call at the touch of a button without dialing numbers. Forward chats with history to agents or groups. Answer messages remotely with free mobile phone apps. Integrate Business Facebook messages and SMS to answer all communications from the same interface. No per user per month fees! 3CX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
The text messaging service crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere.
Text Request is the business texting platform built to ignite customer engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with customers anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more about how we help busy business leaders like you with Text Request hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Front makes it easy to deliver personalized service at scale. Live chat and SMS, in the same place as emails and customer context from
Turn every chat into an opportunity to deliver a stellar customer experience. Front is a customer communication hub that brings every channel in a single platform, so teams can respond quickly and get actionable insights to improve the customer experience. As your needs change, Front's flexible workflows scale with you. Front makes it easy for teams to collaborate and deliver personalized responses, so your customers always feel like the most important one. Front hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
The enterprise phone system with superpowers - cloud PBX with video conferencing, call pop, mobile app, call recording, and more.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers. Nextiva hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Help Scout hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Piyasadaki en özelleştirilebilir sohbet çözümlerinden biri olan HelpCrunch’ın canlı sohbet özelliği, satışlarınızı artırmanıza ve müşteri desteğinizi iyileştirmenize yardımcı olur.
HelpCrunch’ın canlı sohbet özelliği müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak iletişim kurmanıza, dönüşümleri ve satışları artırmanıza, desteği iyileştirmenize ve daha hızlı büyümenize yardımcı olan piyasadaki en özelleştirilebilir sohbet çözümüdür. HelpCrunch’ı 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. Diğer özellikleri şunlardır: - Otomatik mesajlar - E-posta pazarlaması - Yardım masası - Bilgi tabanı - Açılır pencereler - Mobil uygulamalar - Sohbet robotu (çok yakında) HelpCrunch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Drift is an all-in-one platform that combines Live Chat, Conversational Marketing, and Conversational Sales to help companies grow.
Drift is an all-in-one platform that combines Live Chat, Conversational Marketing, and Conversational Sales to help companies grow revenue and increase customer lifetime value, faster. More than 50,000 businesses use Drift to align sales and marketing on a single platform to deliver a unified customer experience where people are free to have a conversation with a business at any time, on their terms. We help companies engage in real-time, personalized conversations with the right customers. Drift hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Kayako Live Chat Software instantly connects with customers to Reduce Response Rates and Connect Times. See a Free Demo + Test Trial!
Kayako Live Chat Software improves your client services by reducing response rates with quicker connect times. Request a Demo and see how Kayako works for you. Save money and Instantly respond to customers with personalized interactions. Kayako scales our support and pricing to grow your business. Simple set-up and integration for a customized client-service software experience. Kayako connects the Live Chat dots and effortlessly unifies customer service across chat, social, email & phone Kayako hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. GoTo Resolve hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Combine customer chat and employee chat with the all-in-one Genesys Cloud CX solution that unifies communications across your business
Combine customer chat and employee chat with the all-in-one Genesys Cloud CX solution that unifies communications across your entire business. Engage via messaging apps, or plug a chat widget on your website, to let customers reach you directly. Escalate live chats with screen share or co-browsing technology to provide guided assistance. Chat internally, too, to exchange files and connect with subject matter experts across the business. Genesys Cloud CX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Rescue hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Rocket.Chat brings data protection into every conversation.
Talk to visitors and customers in one place, regardless of how they connect with you. Rocket.Chat provides one team inbox for all client communication, enabling companies to support customers on their favorite channels: Email, Messenger, Twitter, Whatsapp, SMS & LiveChat. Combine all messages across channels on Rocket.Chat. Rocket.Chat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
SMS texting and live chat for business has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minutes to text your prospects, customers, or staff. Segment, import, and broadcast to your contacts to scale your teams communications. Avochato integrates with platforms such as Salesforce, Slack, MS Teams, and Zapier. Enable prospects to text you from a Google Ad with the AdWords API integration. Avochato hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Build the ultimate contactless tech stack with Whistle and your property management suite. TryWhistle Free Today!
Travelers, more than ever before, are demanding contactless experiences. NOW is the time to bring Whistle to your hotel. Whistle's revolutionary contactless hospitality software is rated #1 by HotelTechReport and trusted by 10,000+ hoteliers worldwide. Whistle's easy-to-use dashboard drives more bookings, digitizes check-in, enhances guest experiences, improves service scores, boosts positive reviews, streamlines operations, and integrates with 50+ property management systems. TryWhistle Free! Whistle Messaging hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Service Hub is customer service software that helps teams scale their support and delight their customers efficiently.
HubSpot's free live chat software helps you answer customer and prospect questions in real-time, the way they want to communicate. With access to bots, canned responses, even the ability to record a video, you'll scale your live chat so you can answer more questions, quickly -- even when agents are busy or away. Whether you want to close more deals over live chat, convert more leads, or solve customer questions, HubSpot's live chat software will help you do it. Sign up for free today. HubSpot Service Hub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Quickly engage with website visitors and capture lead information with web chat. Broadly helps local businesses win more business.
Quickly engage with website visitors and capture lead information with Broadly. We help local businesses attract leads, connect with customers, and automatically request reviews - all from one easy-to-use app. Generate more leads and provide a 5-star customer experience with a responsive website, automated web chat, streamlined text and email communication, flexible mobile payment options, and more. Broadly makes it easy for customers to find you, work with you, and rave about you. Broadly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. UJET hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Genuine, personalized, and easy to use.
Comm100 Live Chat powers real-time, personalized customer engagements when visitors need it most. Via website and mobile app, agents engage more effectively with a choice of powerful tools including co-browsing, auto-translation, routing, and audio and video chat. Convert visitors to customers, increase sales and improve customer satisfaction with our award-winning Comm100 Live Chat solution. Comm100 Live Chat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
The chat platform that guarantees smooth customer experiences, Messaging & Live Chat allows businesses to build stronger relationships.
TeamSupport's Messaging & Live Chat empowers businesses to indulge in meaningful conversations with customers - ensuring consistent customer experiences and increased satisfaction. Through routing, chatbots, automations, personalization, integrations, and analytics; support, sales, and marketing teams alike can use our live chat software to provide seamless experiences that build trust. These tools allow you to meet customer needs while enabling agents to focus on relationship building. TeamSupport Messaging & Live Chat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Allows you to send bulk WhatsApp messages to millions of customers automatically.
Allows you to send bulk WhatsApp messages to millions of customers automatically. WhatsApp Marketing Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
macOS & iPad application that allows you to send messages on multiple services, and schedule messages to be sent.
One App for 22+ messaging services WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK,Chat, Tinder and many ,ore Note: One Chat is a wrapper app, combining all the messaging services. Experience will be 100% similar to web extension of those services, which extra features as follows. Features: Schedule message to send them at a planned time. Use Multiple parallel accounts of the same service. Privacy mode. One Chat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Business messenger with multi channel features as Calls, Online Chat, Email, Facebook messages and much more. All your company needs.
JivoChat is the business messenger solution your team needs to drive online engagement. The live chat function offers functionalities such as the ability to monitor visitors, communicate with them via online chat, phone calls, emails, Facebook Messenger, Viber, Telegram and many more using just one application. Never lose the opportunity to engage: even while you¿re offline, your website visitors can leave messages for you to pick up later. Use JivoChat to convert visitors into clients today! JivoChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number again. Start texting your customers while also generating reviews, increasing web leads, and saving time. The average Kenect user sees a 200% increase in website leads and 350% increase in online reviews. Whether you want to video chat customers or collect text payments, you can do it through Kenect. Kenect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme