17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Canlı Sohbet Sistemi

Canlı Sohbet Sistemi kuruluşların müşterileriyle gerçek zamanlı olarak bağlantı kurmasını sağlar. Canlı Sohbet Yazılımı müşteri desteği, müşteri adayı oluşturma ve müşteri ile etkileşim kurma için kullanılabilir. Canlı Sohbet Programları var olan web sitelerine entegre edilebilen widget'ların yanı sıra işletmelerin müşteri etkileşimlerini, yanıt ve dönüşüm oranlarını izlemesine olanak tanıyan daha sağlam bağımsız çözümler içerir.

42 sonuç

LiveAgent, işletmelerin müşteri hizmetlerinde başarıya ulaşmasına yardımcı olur. Bir müşteri topluluğu oluşturun, müşteri memnuniyetini artırın ve başarıya ulaşın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, piyasaya öncülük eden bir sohbet aracına sahiptir. Müşteri iletişimini kişiselleştirmenize yardımcı olan tam donanımlı canlı sohbet yazılımını içermektedir. LiveAgent; evrensel bir gelen kutusu, gerçek zamanlı canlı sohbet, dahili çağrı merkezi ve sağlam bir müşteri hizmetleri portalının gücünden yararlanır. Birinci sınıf müşteri hizmetleri sunma konusunda BMW, Yamaha ve Huawei gibi şirketlere katılın. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Freshdesk Messaging, müşteri bağlılığı ekiplerinin müşterilerle kanallar arasında konuşması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır. Freshchat hakkında daha fazla bilgi
Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), satış ve müşteri bağlılığı ekiplerinin potansiyel müşteriler ve gerçek müşterilerle web sitesi, mobil uygulama veya sosyal ağ sayfalarında iletişim kurması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır. Geleneksel canlı sohbetin ötesine geçen Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), işletmelerin ve ekiplerinin sürekli ve bağlama dayalı mesajlaşma deneyimine odaklanmasına yardımcı olur. Freshchat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Zendesk, sektörde önde gelen, uygulaması hızlı ve kullanımı kolay canlı sohbet yazılımını sunar.
Zendesk, sektörde önde gelen, uygulaması hızlı ve kullanımı kolay canlı sohbet yazılımını sunar. Web üzerinden, mobil ortamda ve WhatsApp gibi uygulamalarda gerçek zamanlı etkileşimli destek sunmayı sağlar. Müşteri bekleme sürelerini azaltmak ve verimliliği artırmak için Zendesk'in müşteri destek çözümüyle sorunsuz bir şekilde eşleştirin. Zendesk'e geçtikten sonra yanıt süreleri 30 saniyeye kadar hızlanabilir ve temsilci performansı %25 oranında artabilir. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Pipedrive Sohbet Botu ve Canlı Sohbet sayesinde web sitenizin ziyaretçileriyle 7/24 ilgilenin. Alışveriş etmeden çıkan müşterilerinizi nitelikli müşteri adaylarına dönüştürün.
Web sitenizden alışveriş etmeden çıkan müşterilerinizi Pipedrive’ın Sohbet Robotu ve Canlı Sohbeti ile nitelikli müşteri adaylarına dönüştürün. Chatbot, web sitenizin ziyaretçileriyle 7/24 ilgilenir. Botunuzun görüntüsünü, sorduğu soruları ve yanıtlarını kolayca özelleştirin. Uygun satış temsilcilerinin telefon veya masaüstünden Canlı Sohbet ile insani bir dokunuş eklemelerini sağlayın. Ekibiniz yoğunsa Sohbet Botu devreye girer, böylece hiçbir müşteri adayı kaçmaz. Her iki araç da herhangi bir Pipedrive CRM planına eklenebilen LeadBooster eklentisine dahildir. 14 günlük ücretsiz deneme sürümünüzü başlatın. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Müşteri hizmetleri ekipleri için Zoho Desk gömülebilir canlı sohbet öğeleri. Web sitesi ve uygulamalar sayesinde artık müşterilere hemen destek sunabilirsiniz.
Zoho Desk, Zoho’nun bulut tabanlı yardım masası çözümüdür. Temel özellikleri arasında müşteri desteği biletlerinin yönetimi, destek portalı, sözleşme yönetimi ve rapor oluşturma yer almaktadır. Zoho Desk’in eklenebilir canlı sohbet öğeleri, anında yanıtlar vererek memnuniyeti artırır. Müşteriler, bağlamsal yapay zeka sayesinde doğrudan yardım merkezinden temsilcilerle iletişime geçebilir. Böylece temsilciler daha hızlı yanıt vererek müşterilerin daha hızlı yanıt bulmalarına yardımcı olabilir. 3 kullanıcıya kadar ücretsiz plan sayesinde düşük maliyetle kullanılmaya başlanabilir. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
LiveChat, mevcut ve potansiyel müşterilerin web siteniz aracılığıyla şirketinizle sözlü iletişime geçmesini sağlarken onlara gerçek zamanlı kişisel deneyim sunar.
Web sitenize entegre edilebilen canlı sohbet uygulaması LiveChat, daha fazla müşteri adayının kazanılmasına ve daha fazla satışın yapılmasına yardımcı olur. Web sitenizde LiveChat olduğunda site ziyaretçileri size sorularını gönderebilir ve kısa süre içinde yanıt alabilir. LiveChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz canlı sohbet ve iletişim merkezi yazılımı. Ayrıca ücretsiz CRM ve e-posta pazarlaması içerir.
Web siteleri için ücretsiz canlı sohbet yazılımı arayanlar Bitrix24’u sevecektir. Öncelikle, ücretsizin anlamı gerçekten ücretsizdir; sınırlama olmadan ihtiyaç duyulduğu kadar sohbet oturumu olabilir. İkincisi, ücretsiz sürümü tek bir sohbet temsilcisiyle sınırlanmaz; ücretsiz olarak on iki sohbet temsilcisine hak kazanırsınız. Üçüncüsü Bitrix24, tam özellikli çok kanallı bir iletişim merkezidir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
EngageBay tarafından sağlanan basit ama güçlü bir ücretsiz canlı sohbet yazılımı kullanarak her müşteriye kişiselleştirilmiş, birebir destek sunun.
Müşterilerinize, sorularını cevaplayacak destek temsilcileriyle etkileşim kurmanın en hızlı ve en etkili yolunu sunun. Canlı sohbet üzerinden müşterilerle konuşarak anlamlı ve uzun süreli ilişkiler kurun. Müşterilerinizi canlı sohbete davet etmek için proaktif mesaj gönderin. Müşterilere proaktif destek sunarak onları önemsediğinizi gösterin. Sohbet mesajını; ziyaretçinin göz attığı sayfa, konum, yönlendiren web sitesi, yeni veya geri dönen ziyaretçi ve daha birçok faktöre göre otomatikleştirin ve özelleştirin. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Dünyanın önde gelen müşteri hizmetleri platformu, her hizmet görevlisini yenilikçi araçlar ve birleştirilmiş verilerle destekler.
Dünyanın önde gelen müşteri hizmetleri platformlarından olan Service Cloud, yenilikçi araçlarla iletişim merkezinden sahaya kadar her hizmet görevlisini destekler. Sohbet ile web sitenize ve uygulamalarınıza gerçek zamanlı destek ekleyin. Sitenizi nasıl kullandıklarına bağlı olarak müşterilerinizle uygulama içinde veya çevrimiçi kişiselleştirilmiş canlı sohbetler başlatın. Çok dilli destekle dünya genelinde sohbet olanağı sunun. Rutin soruları yanıtlamaya yardımcı olan yapay zeka destekli sohbet robotlarıyla müşteri desteğinizi artırın. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike web sitesi sohbetini mobil mesajlaşma ile birleştirir. Daha iyi bir müşteri iletişimi yöntemine geçin. Müşterileriniz, destek temsilcileriniz, satış temsilcileriniz ve yöneticileriniz için. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Tidio, müşteri desteğini iyileştirmek ve daha fazla satış için canlı sohbet ile sohbet robotlarını bir araya getiren müşteri hizmetleri platformudur.
Tidio canlı sohbet ve sohbet robotlarını tek bir araçta bir araya getirir, böylece müşterilerinizi memnun edebilir ve satışlarınızı artırabilirsiniz. Ziyaretçilerinizin gerçek zamanlı olarak ilgisini çekmenizi, kişiselleştirilmiş mesajlar göndermenizi ve meşgul olduğunuzda sohbet robotları aracılığıyla yardım sunmanızı sağlar. Ayrıca Messenger, Instagram ve e-postaya bağlanır, böylece tüm iletişim kanallarını tek bir yerden yönetebilirsiniz. Tidio masaüstü ve mobil uygulamalarda kullanılabilir, böylece hareket halindeyken her cihazdan mesajları yanıtlayabilirsiniz. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Ziyaretçilerinizle gerçek anlamda bağlantı kurmak, çevrimiçi satışları artırmak ve dönüşüm oranlarını iyileştirmek için Smartsupp canlı sohbetin gücünü kullanın.
Ziyaretçilerinizle gerçek anlamda bağlantı kurmak ve çevrimiçi satışlarınızı artırmak için Smartsupp canlı sohbetin gücünü kullanın. Hem insan hem de chatbot desteği sunan işletmeler, müşteriyi ve işletmeyi aynı anda güçlendiren kazan-kazan müşteri hizmetlerinden yararlanır. Zamandan tasarruf etmek ve müşteri sorularını hızlı bir şekilde çözmek için chatbot aracılığıyla SSS yanıtlarını otomatikleştirin, hedef kitlenizi ve müşteri ihtiyaçlarını anlamak için ziyaretçi verilerine ve metriklere erişin ve tek bir panoda çok kanallı iletişimin avantajlarından yararlanın. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Müşterilerin sorunlarda gezinmelerine onlarla tam olarak aynı şeyi görüntüleyerek yardımcı olmak için canlı web sitesini birlikte göz atma özelliğiyle birleştirerek sohbetten en iyi şekilde yararlanın.
Lucky Orange’ın canlı sohbet ve canlı web sitesine birlikte göz atmayı içeren güçlü kombinasyonu, müşteri desteği temsilcilerinin sorunu müşterinizle tam olarak aynı şekilde görerek müşterilere web sitesi sorunları konusunda yardımcı olmalarını sağlar. Müşterileri belirli sayfalarda, ziyaret sayılarında veya sayfada belirli bir süre geçirdikten sonra sohbet etmeye davet etmenizi sağlayan akıllı tetikleyicilerle müşterilere en yüksek olasılıkla yardıma ihtiyaç duyduklarında yardımcı olun. Sohbeti, çalışma saatleri içinde müsait olduğunuz saatlerle sınırlayın. Böylece sohbet yalnızca çevrimiçi olduğunuzda görüntülenir. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Piyasadaki en özelleştirilebilir sohbet çözümlerinden biri olan HelpCrunch’ın canlı sohbet özelliği, satışlarınızı artırmanıza ve müşteri desteğinizi iyileştirmenize yardımcı olur.
HelpCrunch’ın canlı sohbet özelliği müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak iletişim kurmanıza, dönüşümleri ve satışları artırmanıza, desteği iyileştirmenize ve daha hızlı büyümenize yardımcı olan piyasadaki en özelleştirilebilir sohbet çözümüdür. HelpCrunch’ı 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. Diğer özellikleri şunlardır: - Otomatik mesajlar - E-posta pazarlaması - Yardım masası - Bilgi tabanı - Açılır pencereler - Mobil uygulamalar - Sohbet robotu (çok yakında) HelpCrunch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Shopify, Magento ve BigCommerce için tasarlanmış canlı sohbet ve yardım masasını deneyin. Daha fazla satışı daha hızlı tamamlayın. Hemen ücretsiz başlayabilirsiniz.
Özellikle Shopify içiṅ tasarlanmış canlı sohbet uygulaması (Magento ve BigCommerce ile de tam entegre olur). Gorgias sadece sohbet değildir. Sitenizde veya sosyal medyada müşterilerle gerçek zamanlı bağlantı kurmanızı sağlar. Sık sorulan sorular için otomatik yanıtlar ayarlayın. Siparişleri düzenleyin/para iadesi yapın, sadakat puanlarını uygulayın, abonelikleri ve daha fazlasını tek yerden yönetin. Şablonlar, kurallar ve makrolar ekleyin. Destek süresini kısaltın ve ziyaretçilerinizi müşterilere dönüştürün. Shopify mağazanızı dakikalar içinde bağlayın ve ücretsiz deneme ile hemen deneyin. Gorgias hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Canlı sohbet, web sitesi ziyaretçi takibi ve analiz özelliklerine sahip hepsi bir arada bir müşteri etkileşim aracı.
Zoho SalesIQ, pazarlama, satış ve müşteri desteği çabalarınızı birleştirmek, müşterilerinize harika bir deneyim sunmak ve iş büyümesini hızlandırmak için hepsi bir arada bir müşteri etkileşimi, canlı sohbet ve analiz platformudur. Potansiyel müşterilerinizi daha iyi tanıyın ve onlarla tam olarak doğru zamanda doğru konuşmayı başlatın. Zoho SalesIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Sohbet botları, bilgi tabanı, otomatik davetler, grup sohbetleri ve çok daha fazlasını içeren çok kanallı canlı sohbet çözümü.
Chaport, sohbet botları, otomatik davetler, bilgi tabanı, Facebook, Viber, Telegram ile entegrasyonlar, çevrimdışı mesajlaşma, grup sohbeti özellikleri ve çok daha fazlasını içeren modern bir canlı sohbet çözümüdür. Müşterilerle iletişimi arkadaşlarınızla sohbet etmek kadar kolay ve keyifli hale getirmek için modern bir haberci olarak tasarlanmıştır. Ayrıca, müşterilerle herhangi bir cihazdan ve konumdan sohbet edebilmeniz için web, masaüstü ve mobil uygulamalar sağlar. Chaport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
ChatBot, kanallar genelinde sohbet robotları oluşturmak, kurmak ve izlemek için hepsi bir arada bir platformdur.
Çeşitli şablonlara ve bir görsel oluşturucuya sahip çok amaçlı sohbet robotları yaratarak önemli görevleri anında otomatikleştirir. Tek tıkla entegrasyonlar, açık API, web kancaları ve Zapier’i kullanarak ChatBot’u çeşitli araçlar ve platformlarla bağlar. Müşterilerle daha iyi ilişkiler kurmak için sorunsuz görüşme deneyimleri tasarlar. Müşterileri sohbet etmeye ve etkileşim kurmaya teşvik eden dinamik yanıtlar gönderir. Markayı, ürünleri ve hizmetleri sunmak için metinleri, resimleri, düğmeleri ve hızlı yanıtları bir araya getirir ve eşleştirir. ChatBot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Proaktif müşteri destek aracı; dinamik sohbet ve uygulama içi pencere sayesinde şikayet kayıtlarını azaltmak ve müşteri deneyimini iyileştirmek için tasarlanmıştır.
Kullanıcı davranışına dayalı kişiselleştirilmiş proaktif müşteri desteği ile ekibinizi sürücü koltuğuna yerleştirin. *Güçlü bilgi tabanı. *Uygulama içi uygulama penceresi. *Dinamik sohbet. *Sohbet ve geçmişi kaydet. *Uygulama içinden aramalar. *Belirli müşteri ihtiyaçları için doğru temsilcinin atanması. *Ürün kullanımına başlangıç hazırlığı. Ücretsi̇z denemeyi hemen başlatın. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Ideta Livechats ile sitenizde gezinen müşterilerinizle gerçek zamanlı konuşmalar başlatın. Livechats’i kullanarak satışları artırın.
Ideta Livechats (Canlı Sohbetler), web sitenizi ziyaret eden müşterilerinizle gerçek zamanlı görüşme yapmanızı sağlar. Canlı sohbeti kullanarak sorularına hızlıca yanıt verdiğiniz müşterilerinizin memnuniyet ve bağlılığını artırabilirsiniz. Ayrıca, alışveriş yapanların %83’ü çevrimiçi yolculukları sırasında bir tür desteğe ihtiyaç duyduklarını belirtmektedir. Kararsız müşterilerinize hızlı ve kişiselleştirilmiş yardım sağlayarak satışlarınızı ve yeni müşteri kazanma oranlarınızı artırabilirsiniz. Ideta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Birden fazla şirket için canlı sohbet yazılımı, güvenli, güvenilir müşteri etkileşimi ve gerçek zamanlı müşteri desteği.
Vision Helpdesk’in canlı sohbet yazılımı, satış ekiplerinin web sitesi ziyaretçilerini ödeme yapan müşterilere dönüştürmelerine yardımcı olarak müşteri katılımını artıran güvenli, gerçek zamanlı çok şirketli canlı sohbet mesajlaşma platformudur. Canlı Sohbet Yazılımının Temel Özellikleri: * Kullanıcı dostu  * Dahili müşteri destek araçları  * Birden fazla şirket için canlı sohbet yönetimi  * Cihazdan bağımsız (tarayıcı tabanlı) * Artan müşteri destek ekibi üretkenliği  * Satışları artırmak için web sitesi ziyaretçileri ile etkileşim * Güçlü Otomasyon Vision Helpdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Acobot, müşterilerinizle otomatik olarak bağlantı kurmak için makine öğrenimini kullanan yapay zekalı bir sohbet robotudur.
Günlük çevrimiçi perakende mağazası için yapay akıllı sohbet robotları oluşturma. Acobot, e-ticaret ve çevrimiçi perakendeciler için önde gelen yapay zekalı sohbet robotu sağlayıcılarından biridir. Gelişmiş makine öğrenimi teknolojisiyle desteklenen Acobot, web sitenizden öğrenir ve kullanıcılarla bağımsız olarak iletişim kurar. Kodlama gerekmez, Acobot Shopify, WooCommerce ve diğerleri gibi önde gelen e-ticaret üreticileri tarafından desteklenir. Acobot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Chaty, çalışanların WhatsApp, Facebook Messenger ve daha fazlası gibi çeşitli mesajlaşma uygulamalarında müşterilerle bağlantı kurmasına yardımcı olmak için tasarlanmıştır.
Chaty, çalışanların WhatsApp, Facebook Messenger ve daha fazlası gibi çeşitli mesajlaşma uygulamalarında müşterilerle bağlantı kurmasına yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Web sitenize eklenen tek bir sohbet widget'ı ile anında destek sağlamak için WhatsApp, Instagram, Line, Viber & Telegram gibi 20'den fazla sosyal kanalı kullanan müşteriler için kişiselleştirilmiş bir deneyim oluşturabilir; sorulara, sorgulara ve yorumlara yanıt vermek; Güven ve bağlılık oluşturun ve hem mobilde hem de web'de işletmeniz için önemli olan insanlara değer sunun. Chaty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Mobil Erişim
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar