Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Canlı Sohbet Sistemi kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

38 sonuç
LiveChat, mevcut ve potansiyel müşterilerin web siteniz aracılığıyla şirketinizle sözlü iletişime geçmesini sağlarken onlara gerçek zamanlı kişisel deneyim sunar. LiveChat hakkında daha fazla bilgi
Web sitenize entegre edilebilen canlı sohbet uygulaması LiveChat, daha fazla müşteri adayının kazanılmasına ve daha fazla satışın yapılmasına yardımcı olur. Web sitenizde LiveChat olduğunda site ziyaretçileri size sorularını gönderebilir ve kısa süre içinde yanıt alabilir. LiveChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
LiveAgent, işletmelerin müşteri hizmetlerinde başarıya ulaşmasına yardımcı olur. Bir müşteri topluluğu oluşturun, müşteri memnuniyetini artırın ve başarıya ulaşın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, piyasaya öncülük eden bir sohbet aracına sahiptir. Müşteri iletişimini kişiselleştirmenize yardımcı olan tam donanımlı canlı sohbet yazılımını içermektedir. LiveAgent; evrensel bir gelen kutusu, gerçek zamanlı canlı sohbet, dahili çağrı merkezi ve sağlam bir müşteri hizmetleri portalının gücünden yararlanır. Birinci sınıf müşteri hizmetleri sunma konusunda BMW, Yamaha ve Huawei gibi şirketlere katılın. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Birden fazla şirket için canlı sohbet yazılımı, güvenli, güvenilir müşteri etkileşimi ve gerçek zamanlı müşteri desteği. Vision Helpdesk hakkında daha fazla bilgi
Vision Helpdesk’in canlı sohbet yazılımı, satış ekiplerinin web sitesi ziyaretçilerini ödeme yapan müşterilere dönüştürmelerine yardımcı olarak müşteri katılımını artıran güvenli, gerçek zamanlı çok şirketli canlı sohbet mesajlaşma platformudur. Canlı Sohbet Yazılımının Temel Özellikleri: * Kullanıcı dostu  * Dahili müşteri destek araçları  * Birden fazla şirket için canlı sohbet yönetimi  * Cihazdan bağımsız (tarayıcı tabanlı) * Artan müşteri destek ekibi üretkenliği  * Satışları artırmak için web sitesi ziyaretçileri ile etkileşim * Güçlü Otomasyon Vision Helpdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
EngageBay tarafından sağlanan basit ama güçlü bir ücretsiz canlı sohbet yazılımı kullanarak her müşteriye kişiselleştirilmiş, birebir destek sunun. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
Müşterilerinize, sorularını cevaplayacak destek temsilcileriyle etkileşim kurmanın en hızlı ve en etkili yolunu sunun. Canlı sohbet üzerinden müşterilerle konuşarak anlamlı ve uzun süreli ilişkiler kurun. Müşterilerinizi canlı sohbete davet etmek için proaktif mesaj gönderin. Müşterilere proaktif destek sunarak onları önemsediğinizi gösterin. Sohbet mesajını; ziyaretçinin göz attığı sayfa, konum, yönlendiren web sitesi, yeni veya geri dönen ziyaretçi ve daha birçok faktöre göre otomatikleştirin ve özelleştirin. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Ziyaretçilerinizle gerçek anlamda bağlantı kurmak, çevrimiçi satışları artırmak ve dönüşüm oranlarını iyileştirmek için Smartsupp canlı sohbetin gücünü kullanın. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi
Ziyaretçilerinizle gerçek anlamda bağlantı kurmak ve çevrimiçi satışlarınızı artırmak için Smartsupp canlı sohbetin gücünü kullanın. Hem insan hem de chatbot desteği sunan işletmeler, müşteriyi ve işletmeyi aynı anda güçlendiren kazan-kazan müşteri hizmetlerinden yararlanır. Zamandan tasarruf etmek ve müşteri sorularını hızlı bir şekilde çözmek için chatbot aracılığıyla SSS yanıtlarını otomatikleştirin, hedef kitlenizi ve müşteri ihtiyaçlarını anlamak için ziyaretçi verilerine ve metriklere erişin ve tek bir panoda çok kanallı iletişimin avantajlarından yararlanın. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Shopify, Magento ve BigCommerce için tasarlanmış canlı sohbet ve yardım masasını deneyin. Daha fazla satışı daha hızlı tamamlayın. Hemen ücretsiz başlayabilirsiniz. Gorgias hakkında daha fazla bilgi
Özellikle Shopify içiṅ tasarlanmış canlı sohbet uygulaması (Magento ve BigCommerce ile de tam entegre olur). Gorgias sadece sohbet değildir. Sitenizde veya sosyal medyada müşterilerle gerçek zamanlı bağlantı kurmanızı sağlar. Sık sorulan sorular için otomatik yanıtlar ayarlayın. Siparişleri düzenleyin/para iadesi yapın, sadakat puanlarını uygulayın, abonelikleri ve daha fazlasını tek yerden yönetin. Şablonlar, kurallar ve makrolar ekleyin. Destek süresini kısaltın ve ziyaretçilerinizi müşterilere dönüştürün. Shopify mağazanızı dakikalar içinde bağlayın ve ücretsiz deneme ile hemen deneyin. Gorgias hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Freshdesk Messaging, müşteri bağlılığı ekiplerinin müşterilerle kanallar arasında konuşması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır. Freshchat hakkında daha fazla bilgi
Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), satış ve müşteri bağlılığı ekiplerinin potansiyel müşteriler ve gerçek müşterilerle web sitesi, mobil uygulama veya sosyal ağ sayfalarında iletişim kurması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır. Geleneksel canlı sohbetin ötesine geçen Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), işletmelerin ve ekiplerinin sürekli ve bağlama dayalı mesajlaşma deneyimine odaklanmasına yardımcı olur. Freshchat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Sadece 5 dakika içinde web sitenizde canlı sohbet oluşturun. Web sitenizin ziyaretçileri ile bilgisayarınızdan, tabletinizden veya cep telefonunuzdan konuşun. Satışları artırın. HelpOnClick hakkında daha fazla bilgi
HelpOnClick ekibi, üye iş yerlerinin web sitesi ziyaretçileriyle kolayca konuşmalarına yardımcı olan yazılımı oluşturmak için elinden geleni yapar. Basit ve kullanımı kolay canlı sohbet ve yardım masası, müşterilerin ana noktalara yoğunlaşmasına olanak tanır; satışları artırır ve müşteri desteğini geliştirir. HelpOnClick Live Chat yazılımı aşağıdaki ana özellikleri içerir: Gerçek zamanlı trafik izleme Sanal sohbet aracısı Özelleştirilebilir simgeler ve metinler Facebook ile entegrasyon Büyük CRM, CMS, yardım masası sistemleriyle entegrasyon HelpOnClick hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Kanallar arasında ticaret odaklı sohbet deneyimleri. Salesforce’ta kişiselleştirilmiş sohbet deneyimleri tasarlayın ve bunları yönetin. Messaging Studio hakkında daha fazla bilgi
Desteklenen mesajlaşma kanallarında yerel Salesforce sohbet deneyimlerini kullanın. Einstein Bot, Digital Engagement (dijital etkileşim) ve Live Agent (canlı temsilci) ile sohbet deneyimleri tasarlayın. Bunları birden fazla kanalda yayımlamak için Messaging Studio’nun üzerine gel ve tıkla özellikli arayüzünü kullanın. Konuşmalı ticareti huninin en üstüne taşıyın. Google Business Messages’ı kullanarak Google Arama ve Haritalar’dan konuşma deneyimleri başlatarak sohbeti hunide satın alma yolculuğunun başladığı noktaya getirin. Messaging Studio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Zendesk, sektörde önde gelen, uygulaması hızlı ve kullanımı kolay canlı sohbet yazılımını sunar.
Zendesk, sektörde önde gelen, uygulaması hızlı ve kullanımı kolay canlı sohbet yazılımını sunar. Web üzerinden, mobil ortamda ve WhatsApp gibi uygulamalarda gerçek zamanlı etkileşimli destek sunmayı sağlar. Müşteri bekleme sürelerini azaltmak ve verimliliği artırmak için Zendesk'in müşteri destek çözümüyle sorunsuz bir şekilde eşleştirin. Zendesk'e geçtikten sonra yanıt süreleri 30 saniyeye kadar hızlanabilir ve temsilci performansı %25 oranında artabilir. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Pipedrive Sohbet Botu ve Canlı Sohbet sayesinde web sitenizin ziyaretçileriyle 7/24 ilgilenin. Alışveriş etmeden çıkan müşterilerinizi nitelikli müşteri adaylarına dönüştürün.
Web sitenizden alışveriş etmeden çıkan müşterilerinizi Pipedrive’ın Sohbet Robotu ve Canlı Sohbeti ile nitelikli müşteri adaylarına dönüştürün. Chatbot, web sitenizin ziyaretçileriyle 7/24 ilgilenir. Botunuzun görüntüsünü, sorduğu soruları ve yanıtlarını kolayca özelleştirin. Uygun satış temsilcilerinin telefon veya masaüstünden Canlı Sohbet ile insani bir dokunuş eklemelerini sağlayın. Ekibiniz yoğunsa Sohbet Botu devreye girer, böylece hiçbir müşteri adayı kaçmaz. Her iki araç da herhangi bir Pipedrive CRM planına eklenebilen LeadBooster eklentisine dahildir. 14 günlük ücretsiz deneme sürümünüzü başlatın. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Müşteri hizmetleri ekipleri için Zoho Desk gömülebilir canlı sohbet öğeleri. Web sitesi ve uygulamalar sayesinde artık müşterilere hemen destek sunabilirsiniz.
Zoho Desk, Zoho’nun bulut tabanlı yardım masası çözümüdür. Temel özellikleri arasında müşteri desteği biletlerinin yönetimi, destek portalı, sözleşme yönetimi ve rapor oluşturma yer almaktadır. Zoho Desk’in eklenebilir canlı sohbet öğeleri, anında yanıtlar vererek memnuniyeti artırır. Müşteriler, bağlamsal yapay zeka sayesinde doğrudan yardım merkezinden temsilcilerle iletişime geçebilir. Böylece temsilciler daha hızlı yanıt vererek müşterilerin daha hızlı yanıt bulmalarına yardımcı olabilir. 3 kullanıcıya kadar ücretsiz plan sayesinde düşük maliyetle kullanılmaya başlanabilir. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Dünyanın önde gelen müşteri hizmetleri platformu, her hizmet görevlisini yenilikçi araçlar ve birleştirilmiş verilerle destekler.
Dünyanın önde gelen müşteri hizmetleri platformlarından olan Service Cloud, yenilikçi araçlarla iletişim merkezinden sahaya kadar her hizmet görevlisini destekler. Sohbet ile web sitenize ve uygulamalarınıza gerçek zamanlı destek ekleyin. Sitenizi nasıl kullandıklarına bağlı olarak müşterilerinizle uygulama içinde veya çevrimiçi kişiselleştirilmiş canlı sohbetler başlatın. Çok dilli destekle dünya genelinde sohbet olanağı sunun. Rutin soruları yanıtlamaya yardımcı olan yapay zeka destekli sohbet robotlarıyla müşteri desteğinizi artırın. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike web sitesi sohbetini mobil mesajlaşma ile birleştirir. Daha iyi bir müşteri iletişimi yöntemine geçin. Müşterileriniz, destek temsilcileriniz, satış temsilcileriniz ve yöneticileriniz için. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz canlı sohbet ve iletişim merkezi yazılımı. Ayrıca ücretsiz CRM ve e-posta pazarlaması içerir.
Web siteleri için ücretsiz canlı sohbet yazılımı arayanlar Bitrix24’u sevecektir. Öncelikle, ücretsizin anlamı gerçekten ücretsizdir; sınırlama olmadan ihtiyaç duyulduğu kadar sohbet oturumu olabilir. İkincisi, ücretsiz sürümü tek bir sohbet temsilcisiyle sınırlanmaz; ücretsiz olarak on iki sohbet temsilcisine hak kazanırsınız. Üçüncüsü Bitrix24, tam özellikli çok kanallı bir iletişim merkezidir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Tidio, müşteri desteğini iyileştirmek ve daha fazla satış için canlı sohbet ile sohbet robotlarını bir araya getiren müşteri hizmetleri platformudur.
Tidio canlı sohbet ve sohbet robotlarını tek bir araçta bir araya getirir, böylece müşterilerinizi memnun edebilir ve satışlarınızı artırabilirsiniz. Ziyaretçilerinizin gerçek zamanlı olarak ilgisini çekmenizi, kişiselleştirilmiş mesajlar göndermenizi ve meşgul olduğunuzda sohbet robotları aracılığıyla yardım sunmanızı sağlar. Ayrıca Messenger, Instagram ve e-postaya bağlanır, böylece tüm iletişim kanallarını tek bir yerden yönetebilirsiniz. Tidio masaüstü ve mobil uygulamalarda kullanılabilir, böylece hareket halindeyken her cihazdan mesajları yanıtlayabilirsiniz. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Piyasadaki en özelleştirilebilir sohbet çözümlerinden biri olan HelpCrunch’ın canlı sohbet özelliği, satışlarınızı artırmanıza ve müşteri desteğinizi iyileştirmenize yardımcı olur.
HelpCrunch’ın canlı sohbet özelliği müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak iletişim kurmanıza, dönüşümleri ve satışları artırmanıza, desteği iyileştirmenize ve daha hızlı büyümenize yardımcı olan piyasadaki en özelleştirilebilir sohbet çözümüdür. HelpCrunch’ı 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. Diğer özellikleri şunlardır: - Otomatik mesajlar - E-posta pazarlaması - Yardım masası - Bilgi tabanı - Açılır pencereler - Mobil uygulamalar - Sohbet robotu (çok yakında) HelpCrunch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Müşterilerin sorunlarda gezinmelerine onlarla tam olarak aynı şeyi görüntüleyerek yardımcı olmak için canlı web sitesini birlikte göz atma özelliğiyle birleştirerek sohbetten en iyi şekilde yararlanın.
Lucky Orange’ın canlı sohbet ve canlı web sitesine birlikte göz atmayı içeren güçlü kombinasyonu, müşteri desteği temsilcilerinin sorunu müşterinizle tam olarak aynı şekilde görerek müşterilere web sitesi sorunları konusunda yardımcı olmalarını sağlar. Müşterileri belirli sayfalarda, ziyaret sayılarında veya sayfada belirli bir süre geçirdikten sonra sohbet etmeye davet etmenizi sağlayan akıllı tetikleyicilerle müşterilere en yüksek olasılıkla yardıma ihtiyaç duyduklarında yardımcı olun. Sohbeti, çalışma saatleri içinde müsait olduğunuz saatlerle sınırlayın. Böylece sohbet yalnızca çevrimiçi olduğunuzda görüntülenir. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Canlı sohbet, web sitesi ziyaretçi takibi ve analiz özelliklerine sahip hepsi bir arada bir müşteri etkileşim aracı.
Zoho SalesIQ, pazarlama, satış ve müşteri desteği çabalarınızı birleştirmek, müşterilerinize harika bir deneyim sunmak ve iş büyümesini hızlandırmak için hepsi bir arada bir müşteri etkileşimi, canlı sohbet ve analiz platformudur. Potansiyel müşterilerinizi daha iyi tanıyın ve onlarla tam olarak doğru zamanda doğru konuşmayı başlatın. Zoho SalesIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
ChatBot, kanallar genelinde sohbet robotları oluşturmak, kurmak ve izlemek için hepsi bir arada bir platformdur.
Çeşitli şablonlara ve bir görsel oluşturucuya sahip çok amaçlı sohbet robotları yaratarak önemli görevleri anında otomatikleştirir. Tek tıkla entegrasyonlar, açık API, web kancaları ve Zapier’i kullanarak ChatBot’u çeşitli araçlar ve platformlarla bağlar. Müşterilerle daha iyi ilişkiler kurmak için sorunsuz görüşme deneyimleri tasarlar. Müşterileri sohbet etmeye ve etkileşim kurmaya teşvik eden dinamik yanıtlar gönderir. Markayı, ürünleri ve hizmetleri sunmak için metinleri, resimleri, düğmeleri ve hızlı yanıtları bir araya getirir ve eşleştirir. Chatbot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Ideta Livechats ile sitenizde gezinen müşterilerinizle gerçek zamanlı konuşmalar başlatın. Livechats’i kullanarak satışları artırın.
Ideta Livechats (Canlı Sohbetler), web sitenizi ziyaret eden müşterilerinizle gerçek zamanlı görüşme yapmanızı sağlar. Canlı sohbeti kullanarak sorularına hızlıca yanıt verdiğiniz müşterilerinizin memnuniyet ve bağlılığını artırabilirsiniz. Ayrıca, alışveriş yapanların %83’ü çevrimiçi yolculukları sırasında bir tür desteğe ihtiyaç duyduklarını belirtmektedir. Kararsız müşterilerinize hızlı ve kişiselleştirilmiş yardım sağlayarak satışlarınızı ve yeni müşteri kazanma oranlarınızı artırabilirsiniz. Ideta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Sohbet botları, bilgi tabanı, otomatik davetler, grup sohbetleri ve çok daha fazlasını içeren çok kanallı canlı sohbet çözümü.
Chaport, sohbet botları, otomatik davetler, bilgi tabanı, Facebook, Viber, Telegram ile entegrasyonlar, çevrimdışı mesajlaşma, grup sohbeti özellikleri ve çok daha fazlasını içeren modern bir canlı sohbet çözümüdür. Müşterilerle iletişimi arkadaşlarınızla sohbet etmek kadar kolay ve keyifli hale getirmek için modern bir haberci olarak tasarlanmıştır. Ayrıca, müşterilerle herhangi bir cihazdan ve konumdan sohbet edebilmeniz için web, masaüstü ve mobil uygulamalar sağlar. Chaport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Proaktif müşteri destek aracı; dinamik sohbet ve uygulama içi pencere sayesinde şikayet kayıtlarını azaltmak ve müşteri deneyimini iyileştirmek için tasarlanmıştır.
Kullanıcı davranışına dayalı kişiselleştirilmiş proaktif müşteri desteği ile ekibinizi sürücü koltuğuna yerleştirin. *Güçlü bilgi tabanı. *Uygulama içi uygulama penceresi. *Dinamik sohbet. *Sohbet ve geçmişi kaydet. *Uygulama içinden aramalar. *Belirli müşteri ihtiyaçları için doğru temsilcinin atanması. *Ürün kullanımına başlangıç hazırlığı. Ücretsi̇z denemeyi hemen başlatın. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Acobot, müşterilerinizle otomatik olarak bağlantı kurmak için makine öğrenimini kullanan yapay zekalı bir sohbet robotudur.
Günlük çevrimiçi perakende mağazası için yapay akıllı sohbet robotları oluşturma. Acobot, e-ticaret ve çevrimiçi perakendeciler için önde gelen yapay zekalı sohbet robotu sağlayıcılarından biridir. Gelişmiş makine öğrenimi teknolojisiyle desteklenen Acobot, web sitenizden öğrenir ve kullanıcılarla bağımsız olarak iletişim kurar. Kodlama gerekmez, Acobot Shopify, WooCommerce ve diğerleri gibi önde gelen e-ticaret üreticileri tarafından desteklenir. Acobot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
REVE Chat, daha iyi satış ve destek için müşterilere anında yardım sağlayan çok kanallı bir canlı sohbet yazılımıdır.
REVE Chat, daha iyi müşteri hizmetleri için web sitenizin ziyaretçilerine anında yardım sağlayan ve satış dönüşümlerini artıran çok kanallı, bulut tabanlı bir canlı sohbet yazılımıdır. İşletmeler, tek bir platform kullanarak web sitesi canlı sohbeti, sesli/görüntülü sohbet, Facebook Messenger, Viber, mobil uygulamalar (Android, iOS) gibi çeşitli kanallarda müşterileriyle anında iletişim kurabilir. REVE Chat ayrıca ekran paylaşımı ve birlikte göz atma, departman yönetimi, otomatik tetikleyiciler gibi gelişmiş özellikleri de içerir. REVE Chat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
En güncel canlı haberleri sunun ve canlı yayın, canlı sohbet ve Soru-Cevap ile hedef kitlenizle etkileşim sağlayın.
Live Center, gazetecilerin canlı haberleri sunmalarına ve hedef kitleyle gerçek zamanlı olarak iletişim kurmalarına olanak tanıyan esnek bir canlı blog ve sohbet platformudur. Live Center, hedef kitlenin yanıt vermesine ve görüşlerini paylaşmasına imkan veren gerçek zamanlı bir web uygulaması üzerine inşa edilmiştir. Gazetecilerin okuyucularla etkileşime girmesine ve canlı bir sohbetle sohbetleri canlı tutmasına olanak sağlar. Sahip olduğu dahili spam filtresi, yorum moderasyonu ve ek özellikleri ile resim, video, GIF veya simge ekleyerek canlı akışı daha ilgi çekici ve konuyla alakalı hale getirmeye yardımcı olur. Live Center hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Birden fazla kanalda IVR, sohbet robotu ve sesli asistan deneyimlerini tasarlayın ve prototiplerini oluşturun: Alexa, Whatsapp, Twitter ve daha fazlası
Her ölçekten çeşitli şirketlerde çalışan ekipler, sohbet robotları, IVR ve sesli asistanlar için birden fazla kanalda hızlı prototip üretmek ve sohbet deneyimi tasarlamak amacıyla Botmock’u kullanmakt adır. Kendi sohbet robotunuz için sohbetleri tasarlamaya odaklanın, platforma özgü kısıtlamaların karmaşıklığını, anlık ön izlemeleri ve ekip iş birliğini yazılıma bırakın. Tasarımdan geliştirmeye kadar kusursuz devralımdan yararlanın. Botmock hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Cyara, hata riskini azaltırken dijital kanallarda ve ses kanallarında kusursuz müşteri yolculukları sunmayı hızlandırır.
Cyara’nın ödüllü Otomatik CX Güvencesi platformu, dünyadaki pek çok tanınmış markanın daha az çaba, maliyet ve riskle kusursuz müşteri deneyimleri sunmasına yardımcı olmaktadır. Cyara, tasarımdan işlev ve gerileme testine, yük test etmeye ve üretim izlemeye kadar, CX yazılımı geliştirme yaşam döngüsünün tamamını destekler. Böylece dijital kanallarda ve ses kanallarında geniş ölçekte ideal müşteri yolculuklarını tasarlamaya, oluşturmaya ve korumaya olanak sağlayarak müşterilerin görebildiği kusurların ortaya çıkma riskini azaltır. Cyara hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Chaty, çalışanların WhatsApp, Facebook Messenger ve daha fazlası gibi çeşitli mesajlaşma uygulamalarında müşterilerle bağlantı kurmasına yardımcı olmak için tasarlanmıştır.
Chaty, çalışanların WhatsApp, Facebook Messenger ve daha fazlası gibi çeşitli mesajlaşma uygulamalarında müşterilerle bağlantı kurmasına yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Web sitenize eklenen tek bir sohbet widget'ı ile anında destek sağlamak için WhatsApp, Instagram, Line, Viber & Telegram gibi 20'den fazla sosyal kanalı kullanan müşteriler için kişiselleştirilmiş bir deneyim oluşturabilir; sorulara, sorgulara ve yorumlara yanıt vermek; Güven ve bağlılık oluşturun ve hem mobilde hem de web'de işletmeniz için önemli olan insanlara değer sunun. Chaty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
LiveCaller; sohbet, çağrı, sosyal mesajlaşma uygulamaları gibi farklı iletişim kanallarını tek bir platformda birleştiren hepsi bir arada çözümdür.
Sohbet: Müşteriler mesaj, dosya alışverişinde bulunabilir ve müşteri hizmetlerine puan verebilir. Web çağrısı: Müşteriler, doğruca web sayfası üzerinden çağrı yapabilir, böylece bu çağrılar tamamen ücretsiz hale gelir. Çok kanallı gelen kutusu: Farklı mesajlaşma platformlarından gelen iletişimleri tek bir panoda birleştirir. Geri arama: Müşteri hizmetlerinin sizi geri araması için telefon numaranızı ve tercih edilen arama saatini girmeniz yeterlidir. Birlikte göz atma: Temsilcilerin ve müşterilerin bir web sitesinde iş birliği içinde “gezinmelerini” sağlar. LiveCaller hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
CommBox, kendi otonom bot stüdyosunu kullanarak sadece birkaç dakika içinde belirli bir kullanım durumuna göre bot oluşturmayı sağlar.
İşletmeler için CommBox yapay zeka destekli sohbet botunu keşfedin. Yapay zeka destekli sohbet botu, müşterilerin amacını anlamak ve onları etkileyecek daha doğal, hoş ve üst düzey iletişim sağlamak için bir makine öğrenimi algoritması kullanır. CommBox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Günlük Slack Araç Seti, Slack'te ortak evrensel görevleri yerine getirmek için zaman kazandıran bir üretkenlik mikro uygulamaları toplamıdır.
Günlük Slack Araç Kiti, Slack'te ortak evrensel görevleri yerine getirmek için zaman kazandıran üretkenlik uygulamaları toplamıdır. Slack'te kalabiliyorsanız neden bir tarayıcıya geçesiniz? Bulun: Kelime tanımlarını ve eş anlamlılarını araştırın ve Google görsellerini, telifsiz görseller ile GIF'leri bulun ve paylaşın. Hesaplayın: Para birimleri, metrikler, yüzdeler ve zaman dilimleri için hesaplayıcılar ve dönüştürücüler ile kelime ve karakter sayaçları bulun. Oluşturun: Güvenli parolalar, yer tutucu metin ve rastgele sayılar ile kelimeler oluşturmak için araçlar oluşturun. Everyday Toolkit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Mobile Service Cloud ile müşteri etkileşimlerini canlı sohbet, e-posta, WhatsApp ve diğer kanalları tek bir mesaj kutusunda yönetin.
Mobile Service Cloud farklı sektörlerde kullanılmak üzere tasarlanmış müşteri hizmetleri çözümüdür. Etkileşimleri hem müşteriler hem de çalışanlar için mümkün olduğunca kolaylaştırın. Müşterilerinizle WhatsApp, Live Chat, Instagram Messaging ya da Ses gibi tercih ettikleri kanallardan etkileşim kurmak için Temsilci Mesaj Kutusu'nu kullanabilirsiniz. Mobile Service Cloud, diyaloglarınızı otomatikleştiren ve gerektiğinde kolayca müşteri temsilcisine devreden bir chatbot da içermektedir. Mobile Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
SmartInbox, sosyal medya ve diğer kanallardan gelen tüm mesajları tek noktada merkezileştiren bir müşteri iletişimi uygulamasıdır.
E-ticaret işletmesi sahibiyseniz muhtemelen mağazanızın müşteri hizmetlerinde ve ekranlar arasında geçiş yaparak veri topladıktan sonra müşterilerinizi yanıtlama noktasını bulmak için çok fazla zaman harcadığınızı fark etmişsinizdir. SmartInbox ile tüm bu kaosu ardınızda bırakın. Tek bir uygulamada, sosyal medyadan gelen ve web’deki konuşmalara daha hızlı yanıt verin. Müşteri ilişkilerinizi iyileştirerek marka değerini ve müşteri sadakatini artırın. Ücretsiz denemenizi hemen alın. SmartInbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Zowie, çevrimiçi satış yapan şirketler için kurulmuş en yüksek derecelendirmeye sahip canlı sohbet platformudur.
Zowie, çevrimiçi satış yapan şirketler için kurulmuş en yüksek derecelendirmeye sahip canlı sohbet platformudur. L’Oréal, UMZU ve Avon gibi şirketler Zowie’yi şu amaçlarla kullanır: 1. Yönlendirme: Tekrarlı soruların %70’e kadarını 4 hafta içinde otomatikleştirmek ve çözüm sürelerini %67 azaltmak. 2. Sorun Çözme: Temsilcilerin karmaşık vakaları çözümlemelerini ve CSAT’yi (müşteri memnuniyet) %12 artırmalarını sağlamak. 3. Satış: Satın alma niyetini tespit etmek ve %40’a kadar daha fazla müşteri dönüştürmek. Zowie, bağımsız canlı sohbet sisteminiz gibi hareket edebilir veya Zendesk, Intercom ve pek çok diğer mevcut araçlarınızı geliştirebilir. Zowie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
Sirius, işletmelerin üst düzey müşteri etkileşimleri sunmasına yardımcı olan hepsi bir arada konuşma temelli bir yapay zeka platformudur.
Sirius, çalışanların iş akışını optimize etmek, müşterilerle yapılan konuşmalardaki işlem dönüşümlerini artırmak ve aynı zamanda keyifli bir görüşme akışı sağlamak için tasarlanmıştır. Sirius hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Proaktif Sohbet
  • Önceden Hazırlanmış Yanıtlar
  • Çevrimdışı Form
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • Coğrafi Hedefleme
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme