Türkiye Yerel ürünleri göster
739 sonuç
Başarılı satış ekiplerinin sırrı doğru CRM aracıdır. Pipedrive, satışları tamamlamayı sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olur. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Satış elemanları için gerçek satış elemanları tarafından oluşturulan Pipedrive’ın satış etkinleştirme CRM aracı ile dünyanın en iyi satış ekiplerinin sırrını keşfedin. 95.000 mutlu müşterisi gibi, maksimum sayıda satışı tamamlamanızı sağlayacak faaliyetlere odaklanın ve tanınmış satış uzmanları arasında yerinizi alın. İçerik ve iletişim yönetiminden bilgi paylaşımına kadar uzanan çok çeşitli özellikler, uygulamalar ve entegrasyonlarla Pipedrive, önemli şeylere nasıl odaklanacağınızı size gösterir. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Satış liderlerinize ve satış temsilcilerinize daha akıllı iş kararları almak için ihtiyaç duydukları eyleme dönüştürülebilir öngörüler sunun. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi
PandaDoc satış etkinleştirme yazılımı, verimli bir şekilde satış yaparak genel üretkenliği artıracak şekilde satış ekiplerini güçlendirmek için tasarlanmıştır. Yazılım sürekli olarak satış döngüsünün kritik aşamasına görünürlük kazandıran, iş akışlarını otomatikleştiren, ekip faaliyetlerini gerçek zamanlı olarak izleyen ve çok daha fazlasını yapan ilk 10 satış etkinleştirme platformu arasında derecelendirilmektedir. PandaDoc son derece sezgiseldir ve yerel olarak bir düzineden fazla CRM dahil 25'ten fazla üst düzey iş aracıyla entegre olur. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Pazarlama, satış ve müşteriler arasında satış içeriğini yönetmenin yeni bir yolu Showell ile sunulmaktadır. Distribütörler ve bayiler de buna dahildir. Showell hakkında daha fazla bilgi
Showell satış içeriğini yönetmenin yeni bir yoludur. Satış içeriğini yönetmek, sunmak, paylaşmak ve izlemek için tek bir araçtır. Showell ile şunlar yapılabilir: - Satış içeriğinin kontrolü sağlanır; tüm içerik tek bir yerde bulunur ve daima güncel olur. - Satış içeriğine her cihazdan, her konumdan ve çevrimdışıyken bile erişilebilir. - Satış içeriği hakkında ortaklaşa çalışma yapılabilir; pazarlama, satış, distribütörler ve müşteriler tek bir araç kullanır. Showell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Zoho CRM, satış ekiplerinin potansiyel müşterileri ve müşteri adaylarını yönetmesine yardımcı olur ve daha büyük satış hattı görünürlüğü ve otomasyonu yoluyla geliri artırır. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, yapay zeka destekli özelliklere sahip çevrimiçi, çok kanallı bir platformdur. Satış ekiplerini müşteri adayı bilgileri, potansiyel müşteri adayı verileri, satış hunileri, satış hattı yönetimi, iş akışı otomasyonu, performans panosu, yapay zeka destekli sesli asistan, görev yönetimi, pazarlama kampanyalarının yönetimi, satış tahmini, müşteri desteği ve hizmeti, envanter yönetimi, raporlama ve analizle güçlendirir ve tek bir iş sisteminde 500’den fazla popüler iş uygulamasıyla sorunsuz bir şekilde entegre olur. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Bitrix24, dünya çapında 8 milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz satış etkinleştirme yazılımıdır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, 35’ten fazla satış etkinleştirme aracını içeren önemli bir ücretsiz satış etkinleştirme yazılımıdır. Son derece güçlü bir CRM sistemi üzerine kurulu olmanın yanı sıra, CRM’den çok daha fazlasıdır. Öncelikle, satış gücü eğitim araçlarıyla birlikte gelir. İkincisi, müşterilerle hem telefon hem de e-posta yoluyla olan iletişimlerin tamamını otomatik olarak kaydeder. Böylece yeni bir satış elemanı, sadece geçmiş arama kayıtlarını dinleyerek herhangi bir müşteri hakkında hızla bilgi edinebilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama ve satış CRM yazılımıdır. EngageBay, satış gücünüzü eğitmek için güçlü satış araçları sunar ve müşterilerle telefon ve/veya e-posta yoluyla kurduğunuz tüm iletişimleri otomatik olarak kaydeder. Üstelik bunların hepsine kullanımı kolay tek bir platformdan ulaşılabilir. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Bynder, dijital içeriği tek bir merkezi portal üzerinden nasıl yöneteceklerini basitleştirmek isteyen pazarlama profesyonelleri için bulut tabanlı bir çözümdür. Bynder hakkında daha fazla bilgi
Bynder, dijital varlıklarınızı bulutta yönetmenin ve dağıtmanın en kolay yoludur. Ekipler doğru dosyaları çabucak bulabilir, gerçek zamanlı düzenleme ve onaylarla iş birliği yapabilir ve içeriği çeşitli kanallara ve dosya türlerine dağıtabilir. Markalar, Bynder’ın DAM çözümünü pazarlama teknolojisi gruplarının merkezinde bulundurarak, tek bir merkezi portal üzerinden marka pazarlaması üzerinde tam kontrole sahip olur. Bynder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
DealHub.io, satış ve operasyon ekipleri için üst düzey bir CPQ - fiyat teklifi ve fiyatlandırma yazılımıdır. DealHub hakkında daha fazla bilgi
DealHub’ın ödüllü CPQ platformu Salesforce, Microsoft Dynamics ve Freshworks CRM’lerinde tamamen yerel olan uçtan uca bir satış çözümüdür. Kurulumu ve kullanımı kolay olan DealHub, uygun içerik paylaşmayı, alıcı etkileşimini izlemeyi, hızlı bir şekilde hatasız fiyat teklifleri oluşturmayı, satış iş akışlarını ve onayları otomatikleştirmeyi sağlar. DealHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
IndiVideo enables Sales, Marketing, and Communication teams to create, distribute, and optimize videos at scale. IndiVideo hakkında daha fazla bilgi
IndiVideo enables Sales, Marketing, and Communication teams to create, distribute, and optimize videos at scale. Marketing teams leverage IndiVideo to enhance automation, increase brand reach, drive conversion, and track engagement. Sales Teams leverage IndiVideo to convert prospects, build relationships, achieve sales targets, and close deals. Communication teams leverage IndiVideo to engage customers, simplify complex products, motivate action, and accelerate the buyer journey. IndiVideo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Workfolio Client Microsites, firmaların satış sürecinde müşterilerle daha iyi iletişim kuran özel, ortak markalı web sitelerini kolayca oluşturmasını sağlar. Workfolio Client Microsites hakkında daha fazla bilgi
Alıcı davranışı dinamiktir. Şekillenen gerçeklik hem karma hem de çok kanallıdır. Başarılı B2B satış kuruluşları, dijital müşteri yolculuklarını iyileştirmek, satış döngüsü sürelerini kısaltmak ve anlaşma kazanma oranlarını artırmak için yeni araçlar kullanarak uyum sağlar. Workfolio Client Microsites, kuruluşunuza yeni angajmanları daha etkili bir şekilde gerçekleştirmek için ihtiyaç duyduğu her şeyi sağlar, firmanızı farklılaştırır ve yeni müşteri kazanma oranını artırırken, aynı zamanda takipler sırasında genel müşteri deneyimini iyileştirir. Workfolio Client Microsites hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. Walnut.io hakkında daha fazla bilgi
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. By using Walnut to create personalized and failure-free demos for their clients, sales professionals can increase their conversion rate while collecting valuable insights to improve their sales process. Grow your bottom line dramatically with powerful demos like Adobe, Medallia, Poeple.ai, NetApp, Varonis, and numerous other industry leaders. Schedule your free demo today. Walnut.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Slack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Salesforce Sales Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Prezi includes new features such as live analytics, private presenter notes, and customizable designer templates.
Prezi, the latest in presentation software, features a dynamic, flexible format that lets you move freely between topics and adapt on the fly, without having to flip through slides. By adjusting your delivery to focus on what interests your audience most, you get people invested and engaged through a whole new style of communication we call conversational presenting. The result? More meaningful dialogues and better outcomes for speakers + audiences alike. Prezi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Powerful, easy to use marketing automation software that helps generate qualified leads and translate marketing spending into revenue.
Adobe Marketo Engage is as a centralized marketing hub for orchestration and execution of cross channel campaigns to acquire, engage, nurture, expand and retain customers, throughout complex buying journeys. Marketo Engage facilitates alignment between marketing and sales team to drive revenue and growth for the organization, with efficiency at scale. Marketo Engage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Pipeline CRM is ranked #1 CRM for mid-market businesses, empowering sales teams of 10+ across a breadth of industries.
Join the teams who've used Pipeline CRM to close $40 billion in sales and counting! Built with the heartbeat of America in mind (thats you), we kept things simple. From our promise to help small to mid sized teams win deals faster. To an easy-to-use cloud-based platform that syncs your team in real time. And a Smart Agenda that builds itself while theyre hard at work. Thats how you spend more time closing deals. And less time trying to. Its that simple. Really. Pipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Create engaging Presentations & Infographics fueled by insights, analytics & collaboration using Visme for you and your team.
Presentation solution designed to help businesses of all sizes, non-profits organizations, and educational institutions use customizable icons, graphs, charts, images, and more to create interactive content. The platform enables professionals to collaborate with team members across multiple projects on a unified dashboard. Content creators can utilize inbuilt charts, data widgets, and maps to visualize information. It also provides password protection functionality to secure data. Visme hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Copper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Gong helps you boost productivity, improve performance, and ramp new hires faster by analyzing conversations and delivering insights.
Gong helps you boost sales productivity, improve rep performance, and ramp new hires faster. Gong gives you complete visibility into coaching opportunities across sales behaviors and deal skills. Track real-time field adoption of new messaging, methodology, and enablement materials, and reinforce what good looks like. And tie those initiatives to business outcomes, like win-rate. Gong.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Dialpad modernizes communication technology, putting voice, messaging, meetings, and video on any device.
Dialpad Sell is an effective sales dialer for sales organizations of any size. Dialpad Sell offers multiple real-time and post-call sales coaching features that drive efficiency. With features like Real-Time Recommendations, answers to common prospect questions pop up when specific keywords are mentioned during an active call. Direct integrations with other essential tools like Salesforce, G Suite and more means accurate activity logging, whether your reps are at their desks or out in the field. Dialpad hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
An easy to use CRM for sales enablement that helps you work smarter, managing and tracking your sales leads and customer journey.
Our sales enablement CRM supports sales teams by managing and tracking your sales leads and customers, letting you get on with growing your business. Designed for growing teams working B2B, our CRM is super-easy to set up and simple to use - with exceptional customer service. There’s a customizable Sales CRM, plus options for Marketing and Service tools and integrations - so everything is in one place, enabling great team collaboration and customer relationships that drive sales growth. Really Simple Systems CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
ExecVision's conversation intelligence platform mines insights from customer and prospect conversations to improve rep performance.
ExecVision is a conversation intelligence platform built on a simple, almost inarguable premise: Insights mined from customer interactions are exponentially more valuable when you can translate them into performance improvements in your sales, support, success, marketing, and product teams. We shine where other conversation intelligence software falls short: Improving performance by changing human behaviors. The fact is, insights don't do you any good when they're stuck in a dashboard. ExecVision hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Use monday sales CRM to centralize customer and lead management and navigate your entire sales pipeline more efficiently.
Use monday sales CRM to manage and analyze your client outreach and sales pipeline more efficiently. Centralize customer and lead communication, utilize advanced reporting features to make data-driven decisions and sharpen your sales strategy, and save valuable time by automating repetitive work. Easily integrate monday sales CRM with your existing tools, improving teamwork through an easy-to-use, collaborative platform. monday sales CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Sales Hub provides email tracking, prospect database searching, presentation sharing, auto dialer with call recording and logging.
Supercharge your sales process with Sales Hub, a powerful and easy to use sales CRM that includes sales engagement tools, configure-price-quote (CPQ) functionality, and robust sales analytics and reporting for growing teams. Sales Hub is built on the leading HubSpot CRM platform, where you can bring your customer data, tools, and teams together in one central system of record. Whether its strategies, services, or software, HubSpot has everything you need to grow better. HubSpot Sales Hub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Maximizer isn't just another CRM. We provide businesses with the tools to enrich customer relationships and boost their bottom line.
Maximizer is a sales-focused CRM solution loaded with features, perfect for organizations of any size. Trusted for over 30 years by over 1 million users and over 120,000 companies, you'll never miss another follow-up with top-rated tools for contact management, lead management, customer service, business analytics, mobile app, and several integrations. Maximizer is the only CRM offering both a Cloud and a self-hosted, On-Premise option. Find out for yourself just how easy Maximizer is to use! Maximizer CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Daha az arayın. Daha çok satın.
Lusha, işletme uzmanlarının müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile hızlı ve gerçek bağlantılar kurmalarına yardımcı olur. B2B ilişkisi güvene dayanır. Lusha, iş profillerini zenginleştirmenize ve doğrulamanıza olanak tanıyan basit araçlar kullanarak güven inşa etmenize yardımcı olur. Günümüzde 250.000’den fazla satış temsilcisi, işe alım yöneticisi ve pazarlamacı, her gün Lusha kullanarak müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile ilişki kurma şekillerini dönüştürüyor. Lusha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Power your content with an award-winning sales enablement solution and service beyond compare.
Flexible and easy to use, Widen DAM helps brands manage and distribute assets across teams, tools, and channels. A highly configurable metadata schema provides powerful, business-specific search and workflow capabilities. Plus, AI-powered auto tagging makes assets instantly findable. Sync content across systems using the API or pre-built integrations with over 50 tools, from creative suites to project management. Widen DAM is available standalone or as part of Acquia DXP. Widen Collective hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger's mission is to help businesses thrive at work. We have built AI-powered software that gives your customer-facing teams the ability to implement a robust customer experience strategy with the power of One View. Vtiger Cloud CRM is intuitive and powered with AI, designed to help you work better. With a brand new mobile app and integrations to over 500 business applications, Vtiger works where you are. Vtiger CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Ekiplerin marka dışına çıkmadan içerik oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan kilitlenebilir şablonlar içeren tasarım ve marka şablonu oluşturma platformu.
Lucidpress, şirketinizdeki tasarımcı olmayan kişilerin (marka dışına çıkmadan) tamamen tek başlarına yardımcı pazarlama materyalleri oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan bir tasarım ve marka şablonu oluşturma platformudur. Kilitlenebilir şablonlar markanızı korurken, iş arkadaşlarınızın küçük tasarım değişiklikleri ve özelleştirmeler yapmasına olanak vererek yaratıcı ekibinizdeki iş yükünü azaltır. Dünya çapında 7 milyondan fazla kullanıcının güvendiği marka şablon platformu Lucidpress ile sahte markalara sonsuza kadar elveda deyin. Marq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Outreach is the only solution to integrate sales engagement, conversation intelligence, and revenue intelligence into one platform.
Enable your sales team with content that works. With Outreach Engage, leads are appropriately routed to reps and entered into personalized sequences that utilize proven playbooks & messaging. Help your reps more easily engage with potential buyers by orchestrating all key sales activities like email, phone calls, and social media touches. Outreach hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
All-in-one LinkedIn software that allows users to create automated sales funnels on LinkedIn and improve sales prospecting.
Willing to send a connection request on LinkedIn, shoot a thank you message after the request is accepted, then send a sales message and continue with follow-ups? Then Octopus CRM is the right tool for you, which allows to: - send connection requests in bulk - mass message connections - auto endorse skills - auto view profiles - build a sales funnel on LinkedIn. - and view analytics page that shows LinkedIn daily performance, campaign conversion rates, and more. Octopus CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Sales Automation, eCommerce, Augmented Reality, eCommerce Marketplace, works online and offline! The premiere patented mobile solution!
The premiere (and Patented) #1 mobile Business to Business sales solution that allows you to bring your products with you no matter where you are, with or without internet access. View all of your products, customers, complete order histories, conduct inventories and sell/share your products from anywhere. Additionally, Sales Reps can access RepZio on ANY connected device with our revolutionary web app. With RepZio you can manage your business anywhere, anytime, on any device! RepZio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Apollo is the platform for your entire end-to-end sales strategy.
Apollo is an all-in-one sales intelligence platform with tools to help you prospect, engage, and drive more revenue. Sellers and marketers use Apollo to discover more customers in market, connect with contacts, and establish a modern go-to-market strategy. Founded in 2015, Apollo.io is a leading data intelligence and sales engagement platform trusted by over 10,000 customers, from rapidly growing startups to global enterprises. Apollo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Wingman is a conversation intelligence tool that helps sales teams with pipeline visibility, actionable insights, & real-time coaching.
Switch to a better way of running sales enablement. With Wingman, you get to be on every sales call, understand the voice of the customer and create playbooks and processes based on real opinions, not rumination. Create content and training that you can iterate on in minutes, and see for yourself the effectiveness and adoption of your sales playbook. Wingman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Give your sales team an edge with collaborative learning. Onboard new hires, train reps to pitch confidently, and scale best practices.
Give your sales team an edge with collaborative learning. Onboard new hires quickly, train reps to pitch confidently, and share best practices at scale. With 360Learning, anyone can create and update courses so reps stay one step ahead of the market. Ensure every rep is ready for showtime with video pitch practice. Deliver just-in-time, relevant training with smart recommendations in Salesforce and measure the impact by incorporating stats directly into Salesforce reports. 360Learning hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
MediaRadar is a customizable advertising intelligence platform that is targeted to the needs of media sellers, buyers, and planners.
MediaRadar's award-winning advertising intelligence solutions deliver timely cross-media insights that are targeted to those that are involved in the media selling, planning, or buying processes. Media selling teams rely on MediaRadar to prospect for new business, create compelling pitches and connect with the right buyers. Agencies and marketers use MediaRadar to create the best media mix, monitor their competitors, and uncover new advertising opportunities. MediaRadar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling & texting.
Better Sales, Made Simple. Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling and texting for Hubspot, SalesForce, Zoho, Pipedrive, and leading CRMs. Supercharge your CRM into an automated sales machine with intelligent autodialing, seamless CRM integration, and Enterprise phone service. Start making calls in 3 minutes with no hardware and a 100% free trial. Kixie PowerCall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Improve Salesforce engagement and keep focus on what drives the pipeline while an AI based Virtual Assistant takes care of everything.
Using AI, Veloxy gets sales teams to engage in Salesforce, log activities and update their pipeline on the go. Sales management get better forecasts and visibility into what (calls, emails, activities , etc) drive sales. Connect your Salesforce and Outlook/Office365 or GMail with Veloxy and track emails (single or bulk), activities, leads and contacts, all in one place. Focus on productive sales activities, while an AI based Virtual Assistant takes care of everything behind the scene. Veloxy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Knowledge engagement software enabling teams to access, collaborate across, and draw upon their organizations collective intelligence.
Bloomfire is the leader in knowledge engagement, delivering an experience that connects teams and individuals with the information they need to excel at their jobs. Our cloud-based knowledge engagement platform gives people one centralized, searchable place to engage with shared knowledge and grow their organizations collective intelligence. For more information or to schedule a demo, visit www.bloomfire.com. Bloomfire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Help sellers connect with their buyers more efficiently and effectively with the world’s most powerful sales enablement platform.
Power sales to sell better, faster, and smarter – Seismic’s sales enablement solution enhances the way you deliver content to your sellers, by providing your team with instant access to deal-clinching collateral at the right time, training when it’s most effective, and news when it matters most. Intelligent, opportunity-specific content recommendations mean sellers are always using the most effective, updated content at every stage of the sales process. Seismic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Badger Maps helps field sales reps sell more with mapping, routing, scheduling, reporting. Connects to your CRM to gather data better.
Badger Maps is an app for field sales reps and outside sales reps that enables them be more efficient. Badger lets the sales team to manage their territory better by combining Google Maps, CRM data, route optimization, schedule planning, and lead generation on the sales person's mobile device or laptop. Badger also sends data from the field to your CRM. Badger helps sales managers understand what is going on in the field and has reporting and insights to help manage the sales team better. Badger Maps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
The #1 platform to codify & automate dynamic sales plays, facilitate coaching, & deliver insights at every stage of the revenue cycle.
Salesloft is the provider of the leading sales engagement platform that helps sellers and sales teams drive more revenue. The Modern Revenue Workspace by Salesloft is the one place for sellers to execute all of their digital selling tasks, communicate with buyers, understand what to do next, and get the coaching and insights they need to win. Thousands of the world’s most successful sales teams, like those at IBM, Shopify, Square, and Cisco, drive more revenue with Salesloft. For more informati SalesLoft hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Centralize and organize your work, create and share across teams while staying connected every step of the way.
Centralize and organize your team's work, create and share your sales playbooks, customer feedback, or any other documents your sales teams need, while staying connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Are you a Salesforce customer? Export your live CRM data directly into Quip and attach Quip docs to your opportunities and contacts. Used by thousands of the most innovative companies in the world. Quip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
The only choice for comprehensive sales enablement.
SalesRabbit's game-changing methodology is based on research they've done with sales pros and the top teams in the industry. It targets the main traction points of every successful organization: rep motivation, team efficiency, and sales mastery. The app is built to help your company make changes that enable peak performance at every door. Their dedicated CSMs and support staff work with you to implement these strategies, ensuring you get the results every door-to-door company hopes for. SalesRabbit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
The #1 Sales Engagement Platform for Gmail. Eliminate busywork and enable real engagement; make your AEs and CSMs more productive!
Mixmax, the #1 Sales Engagement Platform for Gmail, helps revenue teams accelerate revenue at every stage of the customer journey. We amplify AEs, CSMs, and anyone in a customer-facing role, not just the SDRs. By automating repetitive tasks and organizing their daily workflows, we increase reps' productivity and empower them with the tools they need to do what they do best: sell. Mixmax customers see a positive ROI in less than 6 months and go live in less than 1 day. Mixmax hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in CloudApp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Yesware helps thousands of high-performing sales teams close better deals through better email outreach.
Yesware helps thousands of high-performing sales teams close better deals through better email outreach. If you need to drive more revenue through email outreach, but complex enterprise sales software is overkill — try Yesware. Yesware's Outlook and Gmail add-on lives right inside your inbox, tracks your activity, and easily integrates with the tools you already use. Companies like Yelp, Experian and Teach for America use Yesware to build better pipeline and increase conversions to closed-won. Yesware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Boost sales team productivity 4x with our top-rated Power Dialing and Sales platform. Blend phone/email/SMS and close deals faster.
Increase Outbound Sales in 15-Minutes Guaranteed! We're so confident you'll have more live conversations and grow sales with our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card. Here's why we're confident: 1) Dial leads 4x faster 2) No awkward pauses after contact answers 3) Drop voicemails/emails in 1-click 4) Automate post call workflows 5) No special equipment needed. Powerful yet easy to use! PhoneBurner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Our enterprise platform helps you manage business relationship workspaces for each of your prospects, customers and partners.
Our enterprise platform helps you easily manage business relationship workspaces for each of your prospects, customers and partners, where you can schedule, meet and share materials all in one place. Propose & close deals faster, serve & grow clients better, and transform your most valuable business relationships. Pricing (starting at $95/seat) varies depending on your company needs. ClientPoint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Sales and marketing solution that combines CRM, marketing automation, customer journey mapping, analytics, project management, & more.
GreenRope Complete CRM and marketing automation delivers a comprehensive solution to help your entire team drive real results. With sales, marketing, customer service, and operations all built-in to the same system, you become a lean, data-driven organization with a complete 360-degree view of the customer lifecycle. Increase collaboration, drive sales, build better relationships, and create optimized omnichannel customer experiences. GreenRope hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sunum Araçları
  • İçerik Teslimi
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • İçerik Yönetimi