15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Satış Etkinleştirme Sistemi

Satış Etkinleştirme Sistemi satış ekiplerinin potansiyel müşterilere ürün bilgilerini göstermesine, müşteri adaylarıyla etkileşime geçmesine ve satış ekibi performansını genel olarak artırmasına yardımcı olan içerik ve iletişim araçlarını kapsar. Bu çözümler, satış ekibinin en güncel materyalleri almasını sağlamak için satışları pazarlamayla uyumlu hale getirir. Satış Etkinleştirme Yazılımı sunum araçları ve oyunlaştırma uygulamalarının yanı sıra ortak içerik düzenleme ve paylaşma çözümlerini içerir.

Türkiye Yerel ürünleri göster

46 sonuç

Türkiye Yerel ürün
İşlerin büyümesini desteklemek ve müşteri sadakatini ödüllendirmek için tasarlanmış çok kanallı müşteri yolculuğu haritalama platformu. smpl. hakkında daha fazla bilgi
İşlerin büyümesini desteklemek ve müşteri sadakatini ödüllendirmek için tasarlanmış çok kanallı müşteri yolculuğu haritalama platformu. Yerinde senaryolar, öneri pencere öğesi, beden tablosu, web üzerinden anında iletme (web push) ve e-posta pazarlaması araçlarıyla doğru müşteri için doğru zamanda harekete geçerek davranışları ve marka sadakatini ödüllendiren sorunsuz bir müşteri yolculuğu oluşturun. İhtiyaca göre özel senaryolar ve pencere öğeleri tasarlanır. Panel ve 20’den fazla şablonu kullanıma hazırdır. smpl. hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Satış liderlerinize ve satış temsilcilerinize daha akıllı iş kararları almak için ihtiyaç duydukları eyleme dönüştürülebilir öngörüler sunun. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi
PandaDoc satış etkinleştirme yazılımı, verimli bir şekilde satış yaparak genel üretkenliği artıracak şekilde satış ekiplerini güçlendirmek için tasarlanmıştır. Yazılım sürekli olarak satış döngüsünün kritik aşamasına görünürlük kazandıran, iş akışlarını otomatikleştiren, ekip faaliyetlerini gerçek zamanlı olarak izleyen ve çok daha fazlasını yapan ilk 10 satış etkinleştirme platformu arasında derecelendirilmektedir. PandaDoc son derece sezgiseldir ve yerel olarak bir düzineden fazla CRM dahil 25'ten fazla üst düzey iş aracıyla entegre olur. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Workfolio Client Microsites, firmaların satış sürecinde müşterilerle daha iyi iletişim kuran özel, ortak markalı web sitelerini kolayca oluşturmasını sağlar. Workfolio Client Microsites hakkında daha fazla bilgi
Alıcı davranışı dinamiktir. Şekillenen gerçeklik hem karma hem de çok kanallıdır. Başarılı B2B satış kuruluşları, dijital müşteri yolculuklarını iyileştirmek, satış döngüsü sürelerini kısaltmak ve anlaşma kazanma oranlarını artırmak için yeni araçlar kullanarak uyum sağlar. Workfolio Client Microsites, kuruluşunuza yeni angajmanları daha etkili bir şekilde gerçekleştirmek için ihtiyaç duyduğu her şeyi sağlar, firmanızı farklılaştırır ve yeni müşteri kazanma oranını artırırken, aynı zamanda takipler sırasında genel müşteri deneyimini iyileştirir. Workfolio Client Microsites hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Zoho CRM, satış ekiplerinin potansiyel müşterileri ve müşteri adaylarını yönetmesine yardımcı olur ve daha büyük satış hattı görünürlüğü ve otomasyonu yoluyla geliri artırır.
Zoho CRM, yapay zeka destekli özelliklere sahip çevrimiçi, çok kanallı bir platformdur. Satış ekiplerini müşteri adayı bilgileri, potansiyel müşteri adayı verileri, satış hunileri, satış hattı yönetimi, iş akışı otomasyonu, performans panosu, yapay zeka destekli sesli asistan, görev yönetimi, pazarlama kampanyalarının yönetimi, satış tahmini, müşteri desteği ve hizmeti, envanter yönetimi, raporlama ve analizle güçlendirir ve tek bir iş sisteminde 500’den fazla popüler iş uygulamasıyla sorunsuz bir şekilde entegre olur. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Başarılı satış ekiplerinin sırrı doğru CRM aracıdır. Pipedrive, satışları tamamlamayı sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olur.
Satış elemanları için gerçek satış elemanları tarafından oluşturulan Pipedrive’ın satış etkinleştirme CRM aracı ile dünyanın en iyi satış ekiplerinin sırrını keşfedin. 95.000 mutlu müşterisi gibi, maksimum sayıda satışı tamamlamanızı sağlayacak faaliyetlere odaklanın ve tanınmış satış uzmanları arasında yerinizi alın. İçerik ve iletişim yönetiminden bilgi paylaşımına kadar uzanan çok çeşitli özellikler, uygulamalar ve entegrasyonlarla Pipedrive, önemli şeylere nasıl odaklanacağınızı size gösterir. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Bitrix24, dünya çapında 8 milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz satış etkinleştirme yazılımıdır.
Bitrix24, 35’ten fazla satış etkinleştirme aracını içeren önemli bir ücretsiz satış etkinleştirme yazılımıdır. Son derece güçlü bir CRM sistemi üzerine kurulu olmanın yanı sıra, CRM’den çok daha fazlasıdır. Öncelikle, satış gücü eğitim araçlarıyla birlikte gelir. İkincisi, müşterilerle hem telefon hem de e-posta yoluyla olan iletişimlerin tamamını otomatik olarak kaydeder. Böylece yeni bir satış elemanı, sadece geçmiş arama kayıtlarını dinleyerek herhangi bir müşteri hakkında hızla bilgi edinebilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama ve satış CRM yazılımıdır. EngageBay, satış gücünüzü eğitmek için güçlü satış araçları sunar ve müşterilerle telefon ve/veya e-posta yoluyla kurduğunuz tüm iletişimleri otomatik olarak kaydeder. Üstelik bunların hepsine kullanımı kolay tek bir platformdan ulaşılabilir. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Daha az arayın. Daha çok satın.
Lusha, işletme uzmanlarının müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile hızlı ve gerçek bağlantılar kurmalarına yardımcı olur. B2B ilişkisi güvene dayanır. Lusha, iş profillerini zenginleştirmenize ve doğrulamanıza olanak tanıyan basit araçlar kullanarak güven inşa etmenize yardımcı olur. Günümüzde 250.000’den fazla satış temsilcisi, işe alım yöneticisi ve pazarlamacı, her gün Lusha kullanarak müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile ilişki kurma şekillerini dönüştürüyor. Lusha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Katalogları, broşürleri, dergileri, portföyleri ve daha fazlasını kolayca oluşturmak ve yayınlamak istiyorsanız en iyi çevrimiçi yayıncılık araçlarından biridir.
Flipsnack, dünyanın her yerindeki insanlar tarafından dijital kataloglar, dergiler, broşürler, portföyler, raporlar, fotoğraf albümleri, gazeteler ve diğer birçok yayın türü oluşturmak ve yayınlamak için kullanılan çevrimiçi, tarayıcı tabanlı bir yayın aracıdır. Peki nasıl çalışır? Tek yapmanız gereken bir PDF dosyası yüklemek ve otomatik olarak sayfa çevirme efektleriyle güzel bir çevrimiçi dergiye dönüştürmek. Alternatif olarak, kendi çevrimiçi yayınınızı sıfırdan yapmak için çevrimiçi Tasarım Stüdyosu’nu kullanabilirsiniz. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Ekiplerin marka dışına çıkmadan içerik oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan kilitlenebilir şablonlar içeren tasarım ve marka şablonu oluşturma platformu.
Lucidpress, şirketinizdeki tasarımcı olmayan kişilerin (marka dışına çıkmadan) tamamen tek başlarına yardımcı pazarlama materyalleri oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan bir tasarım ve marka şablonu oluşturma platformudur. Kilitlenebilir şablonlar markanızı korurken, iş arkadaşlarınızın küçük tasarım değişiklikleri ve özelleştirmeler yapmasına olanak vererek yaratıcı ekibinizdeki iş yükünü azaltır. Dünya çapında 7 milyondan fazla kullanıcının güvendiği marka şablon platformu Lucidpress ile sahte markalara sonsuza kadar elveda deyin. Marq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Bynder, dijital içeriği tek bir merkezi portal üzerinden nasıl yöneteceklerini basitleştirmek isteyen pazarlama profesyonelleri için bulut tabanlı bir çözümdür.
Bynder, dijital varlıklarınızı bulutta yönetmenin ve dağıtmanın en kolay yoludur. Ekipler doğru dosyaları çabucak bulabilir, gerçek zamanlı düzenleme ve onaylarla iş birliği yapabilir ve içeriği çeşitli kanallara ve dosya türlerine dağıtabilir. Markalar, Bynder’ın DAM çözümünü pazarlama teknolojisi gruplarının merkezinde bulundurarak, tek bir merkezi portal üzerinden marka pazarlaması üzerinde tam kontrole sahip olur. Bynder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Pazarlama, satış ve müşteriler arasında satış içeriğini yönetmenin yeni bir yolu Showell ile sunulmaktadır. Distribütörler ve bayiler de buna dahildir.
Showell satış içeriğini yönetmenin yeni bir yoludur. Satış içeriğini yönetmek, sunmak, paylaşmak ve izlemek için tek bir araçtır. Showell ile şunlar yapılabilir: - Satış içeriğinin kontrolü sağlanır; tüm içerik tek bir yerde bulunur ve daima güncel olur. - Satış içeriğine her cihazdan, her konumdan ve çevrimdışıyken bile erişilebilir. - Satış içeriği hakkında ortaklaşa çalışma yapılabilir; pazarlama, satış, distribütörler ve müşteriler tek bir araç kullanır. Showell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapan küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için akıllı bir CRM ve satış destek platformudur.
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapan binlerce küçük ve orta ölçekli B2B işletmesi tarafından kullanılan akıllı bir CRM ve satış destek platformudur. Otomatik e-posta dizileri gönderir, böylece müşteri adaylarınıza geniş ölçekte kişisel bir şekilde ulaşabilirsiniz. Adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz müşteri adaylarıyla olan tüm etkileşimleri takip eder. Neyi ne zaman takip etmeniz gerektiğini size düzenli bir şekilde hatırlatır. Sadece e-postaları yazmanız, aramaları yapmanız ve kahvenizi içmeniz yeterlidir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Daha iyi çevrimiçi müşteri toplantıları. Vectera, randevuları planlamanın ve güvenli video toplantıları gerçekleştirmenin kolay yoludur.
Vectera, müşterilerle çevrimiçi görüşmenin kolay yoludur. Güçlü sunum ve iş birliği yetenekleriyle mükemmel bir satış toplantısı düzenleyerek satış görüşmelerinizi geliştirin. Her potansiyel müşteri için bir toplantı odası oluşturun ve özel toplantı odalarında iletişimi sürdürün. Gerçekten tek tıklamayla katılma deneyimi, indirme yok, hesap açma yok. Vectera herhangi bir mobil cihazda tarayıcı temelli olarak çalışır. Vectera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Kaynak bulma, erişme, veri zenginleştirme ATS/CRM, (başvuru sahibi takip sistemi/müşteri ilişkileri yönetimi) veri tabanı yönetimi ve senkronizasyon yeteneklerine sahip hepsi bir arada otomasyon aracı.
Jobin.cloud, insanları bulmak ve onlarla iletişim kurmak için hepsi bir arada otomasyon aracıdır. Müşteri adaylarını ve hesapları toplu olarak içe aktarın, filtreleyin, izleyin ve otomatik olarak güncellenen saklama alanlarında yönetin. E-postaları otomatik olarak bulun ve kişiselleştirilmiş alanlar sayesinde e-posta veya LinkedIn yoluyla bu kişilere toplu olarak ulaşın. Onları kanallara atayın ve tüm görüşmelerinizi zaman çizelgeleri, etiketler ve notlarla takip edin. Sınırsız sayıda LinkedIn bağlantı talebi sayesinde ağınızı hızla büyütün ve üstün satış varlığınızı oluşturun. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Görsellere ve videolara satın alma bağlantıları ekleyin, haber bülteni abonelikleri yapın, pdf belgelerine bağlantı verin, en son promosyonunuzla boy gösterin.
Görsellere ve videolara satın alma bağlantıları ekleyin, haber bülteni abonelikleri yapın, pdf belgelerine bağlantı verin, en son promosyonunuzla boy gösterin. Tüm görsellerinize ve videolarınıza kolayca etkileşimli bir katman ekleyin. Videolarınızı ve görüntülerinizi etkileşimli hale getirin. Eylem çağrısı ekleyin, ürünlerinizi etiketleyin, haber bülteni abonelikleri yapın ve dönüşümleri artırın. Spott sayesinde yayımlanmış görsel ve videolarınıza etkileşimli ögeler ekleyerek onları daha fazla eyleme geçirici ve ölçülebilir hale getirerek daha fazla fayda elde edersiniz. Spott hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Ekran paylaşımı sorunları nedeniyle satış kaybetmeye son verin. Satışlar için özel olarak hazırlanmış sıfır sorunlu ekran paylaşımını deneyin.
Ekran paylaşımı, uzaktan kontrol ve anında deneme sürümleri yoluyla müşteri adayı yakalama ve acente atama mekanizmasının tamamı özellikle satış ekipleri için tasarlanmıştır ve hepsi de potansiyel bir müşteri tarafından indirme veya kurulum gerektirmeden kullanılabilir. Çözümü tüm ekibinizin kullanabilmesi için uygun kullanım tabanlı planlar halinde sunulmaktadır. CrankWheel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
DealHub.io, satış ve operasyon ekipleri için üst düzey bir CPQ - fiyat teklifi ve fiyatlandırma yazılımıdır.
DealHub’ın ödüllü CPQ platformu Salesforce, Microsoft Dynamics ve Freshworks CRM’lerinde tamamen yerel olan uçtan uca bir satış çözümüdür. Kurulumu ve kullanımı kolay olan DealHub, uygun içerik paylaşmayı, alıcı etkileşimini izlemeyi, hızlı bir şekilde hatasız fiyat teklifleri oluşturmayı, satış iş akışlarını ve onayları otomatikleştirmeyi sağlar. DealHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
600 milyonu aşkın potansiyel müşteri arasından seçim yapın, hedefinizi tanımlayın ve Zaplify'ın yapay zekası sizin için özel bir çok kanallı dizi oluştursun.
Zaplify, satış otomasyonuna başlamak isteyen, 1-50 çalışanlı şirketlere yönelik bir satış etkinleştirme platformudur. 600 milyonu aşkın potansiyel müşteri arasından ideal müşterilerinizi bulun. Kişiselleştirilmiş LinkedIn ve e-posta mesajlarının kombinasyonuyla iletişime geçin. Yapay zekanın uygun bir kanal kombinasyonunu seçmesini ve sizin için metni saniyeler içinde hazırlamasını sağlayın. Ücretsiz başlayın, daha fazla hıza ihtiyacınız olursa yükseltin. Bu kadar basit. Modern teknolojinin olması gerektiği gibi. Zaplify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Compass, işletmelerin satış ekipleri için hedefleri, performansı, komisyonları ve teşvik programlarını yönetmesine yardımcı olan bir oyunlaştırma yazılımıdır.
Xoxoday Compass, işletmelerin daha fazla gelir elde etmesi ve en büyük satış giderlerini bir iş büyümesi faktörüne dönüştürmesi için bir teşvik ve komisyon yönetimi platformudur. Satış ve gelir operasyon ekiplerinin karmaşık teşvik ve komisyon yapılarını tasarlamasına, planlamasına, otomatikleştirmesine ve kolaylaştırmasına yardımcı olur. Oyunlaştırılmış ögeler, ödüller, takdir, iletişim ve analiz özellikleriyle Compass, gelir getiren ekiplerle etkileşim kurmaya ve onları desteklemeye olanak tanır. Compass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Gartner Digital Markets, 9 milyondan fazla pazar içi yazılım alıcısından elde edilen B2B niyet verileri sağlayarak satış hattını ve hesap önceliklendirmeyi besler.
Buyer Discovery, Gartner Digital Markets’in siteler ağı üzerinden ayda 9 milyondan fazla yazılım alıcısından elde edilen B2B niyet verileri sağlar. Sitenizdeki ziyaretçileri gösteren birinci taraf niyet çözümlerinin aksine Buyer Discovery, Gartner Digital Markets sitelerindeki kategorilerde aktif olarak ürün incelemelerini okuyan, rakipleri araştıran ve yüksek satın alma niyeti sergileyen şirketleri belirler. Satış ekibiniz için en iyi fırsatları belirleyin, ABM (hesap tabanlı pazarlama) kampanyalarını hedefleyin ve daha hızlı, daha fazla satış yapın. Buyer Discovery hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Sonuç odaklı ekosistem ekipleri için iş ortağı yönetimi ve pazarlama otomasyonu.
Impartner, kanal iş ortağı yönetimi teknolojilerinin en hızlı büyüyen, en çok ödüllü sağlayıcılarından biridir. İş Ortağı İlişkileri Yönetimi (PRM) ve İş Ortağı Pazarlama Otomasyonu (PMA) çözümlerimiz; iş ortağı yönetimi, CRM ve müşteri adayı oluşturmayı birleştirerek satış ve pazarlama hunilerini düzenler. İş ortağı ekosistemlerini ölçeklendirmek için kritik öneme sahiptir; kalite ve performans sağlar. Impartner PRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Potansiyel müşterileri daha akıllı bir şekilde araştırın ve daha hızlı iletişim hattı oluşturun. Potansiyel müşteri verilerini bulma, satış tetikleyicilerini takip etme ve ilk iletişimi kişiselleştirme işlemlerinin hepsini tek yerden yönetin.
LeadIQ platformu, potansiyel müşteri araştırmalarını daha akıllıca gerçekleştirerek daha hızlı iletişim geliştirmenize yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Tek bir noktadan potansiyel müşteri verilerini bulun, satış tetikleyicilerini takip edin ve hedef kitlenize yönelik iletişimi kişiselleştirin. Potansiyel müşterileriniz her gün kişiye özel olmayan, genel mesajların bombardımanına uğruyor. LeadIQ, büyük bir ölçekte kişiselleştirilmiş mesajlarla doğru kişilere ulaşarak daha akıllıca bir potansiyel müşteri araştırması gerçekleştirebileceğiniz inancıyla hareket eder. Patentli yapay zeka teknolojisinden yararlanarak potansiyel müşteri araştırmasının can sıkıcı kısımlarını ortadan kaldırır. Daha fazla yanıt alın, daha fazla toplantı rezervasyonu yapın ve iletişimi geliştirin. LeadIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Performans Etkinleştirme Platformu
Rallyware performans etkinleştirme platformu, doğru kişiye doğru zamanda doğru öğrenme veya iş etkinliği sunar. Bu platform, yapay zekayı ve bilim tabanlı oyunlaştırmayı kullanarak şirkete özgü satış hedeflerini, iş gücü performans verileriyle ilişkilendirir. 20’den fazla dili destekleyen Rallyware, 57 ülkede milyonlarca kullanıcı tarafından benimsenmiştir. Samsung, Recruit, Avon, Yanbal, Nu Skin, Pampered Chef ve benzeri pek çok şirkette satış gücünü desteklemek için kullanılmaktadır. Rallyware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
En güçlü varlıklarınızdan, yani mutlu müşterilerden yararlanın. RO Innovation, işletmeniz için eksiksiz bir müşteri referansı yönetim paketine sahiptir.
Kuruluşunuzun satış ve pazarlama faaliyetlerinde canlı müşteri referanslarından (çağrılar, site ziyaretleri, konuşmacı vb.) elde edilen müşteri içeriğinin yanı sıra üretilen müşteri içeriğini (örnek olay incelemeleri, görüşler, video mülakatlar vb.) etkin bir şekilde yönetmesine, korumasına ve bunlardan yararlanmasına yardımcı olmak için tasarlanmış piyasadaki en güçlü, yapılandırılabilir müşteri referansı yönetim yazılımlarından biridir. Kullanımı kolay entegrasyonlar, güçlü veri ve analiz, 7/24 destek ile müşterilerin ROI'sini ve etkisini kanıtlayın. RO Innovation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Seidat, tüm cihazlarda çalışan ve tüm ekibiniz için sorunsuz satış akışı sağlayan bulut tabanlı bir satış sunumu aracıdır.
Seidat, her cihazda çalışan bulut tabanlı bir satış sunumu platformudur. İnteraktif ve kullanımı kolay satış materyalleri ve iş birliği özellikleri sayesinde tüm ekibiniz için sorunsuz satış akışı sağlar. Seidat'ta satış materyallerinizi oluşturabilir, düzenleyebilir, sunabilir (yüz yüze/çevrimiçi), paylaşabilir, yönetebilir, analiz edebilir ve elektronik olarak imzalayabilirsiniz. API'miz aracılığıyla Seidat'ı yazılım ekosisteminizin bir parçası olarak kolayca entegre edin. Seidat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
İşlemlerinizi kolaylaştırın; akıllı şablonlar oluşturun ve bir klavye kısayolu ile istediğiniz yere ekleyin.
Text Blaze, kullanıcıların akıllı metin parçacıklarını kaydetmesini ve klavye kısayollarını kullanarak her yere eklemesini sağlar. Text Blaze, aynı mesajı veya iş akışını (teşekkür e-postası, geri bildirim, bir sorunun yanıtı vb.) tekrarlaması gereken herkes için kullanışlıdır. İlgili kısayolu yazmanız yeterlidir, Text Blaze gerisini halleder. Şablon paylaşımı iletişimlerde tutarlılık sağlamaya yardımcı olur. Şablonlar dinamik içerik (örn. bugünün tarihi), yer tutucu, formül, koşullu metin ve daha fazlasını içerebilir. Hemen deneyin. Text Blaze hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Introhive işletmelerin gelirlerini, ilişkilerini ve personeli elde tutmayı artırmasını sağlayan yapay zeka destekli bir SaaS (hizmet olarak yazılım) platformudur.
Kimin kimi tanıdığını keşfetmek için CRM’yi kullanmanın deneme ve yanılmalarının yol açtığı hayal kırıklığından doğan Introhive, her büyüklükteki kuruluşun gelir, ilişkiler ve personelin şirkette tutulması açısından ilerleme kaydetmesine yardımcı olan, yapay zeka destekli bir gelir hızlandırma platformudur. Introhive’in otomatik veri toplama ve yapay zeka destekli ilişki zekası satış, pazarlama ve iş geliştirme ekiplerini, rutin veri girişini azaltarak en önemli olana, yani bağlantı kurmaya ve daha hızlı bir şekilde anlaşma tamamlamaya odaklanmaları için destekler. Introhive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Uzaktaki potansiyel müşterilerle, yan yana oturuyormuşsunuz gibi akılda kalıcı yüz yüze satış deneyimleri sunacak şekilde etkileşim kurun.
Satış ekibinizi, uzaktan müşterilerle ve potansiyel müşterilerle yan yana oturuyormuş gibi akılda kalıcı yüz yüze satış deneyimleri sunacak şekilde etkileşim kurmaları için destekleyin. Surfly, dijital satış yolculuğunu kişiselleştirerek satış döngüsünü kısaltmaya ve dönüşüm oranını artırmaya olanak tanıyan tarama desteği ve iş birliği teknolojisi sunmaktadır. Böylece, kendi web siteniz için tamamen yasal uyumluluğa sahip ve iş birliği sağlayan, Zoom benzeri bir araca sahip olursunuz. Herhangi bir indirme veya yükleme işlemi yoktur. Surfly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Uygulamalı, son derece özelleştirilmiş sanal deneme sürümleri ve POC’ler, potansiyel müşterilerinizin yazılımınızla gerçek zamanlı olarak etkileşime girmesi için özel olarak üretilmiştir.
CloudShare, yazılım şirketlerinin dakikalar içinde son derece ilgi çekici uygulamalı sanal POC’ler (kavram kanıtı), deneme sürümleri ve eğitim ortamları oluşturarak, müşteri kazanımını ve elde tutmayı artırmalarına yardımcı olan önemli bir sanal deneyim platformudur. Potansiyel müşterilerinizin sandbox ortamında ürününüze aşinalık kazanması için özel olarak tasarlanan CloudShare, uzaktan bağlantı dünyasında yazılımınızın gerçek değerini aktarmanın tek yoludur. Potansiyel müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak etkileşim kurun, ürününüzü ilk elden deneyimlemelerine olanak tanıyın. CloudShare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Twixl, yerel uygulamalar oluşturmanıza ve uygulamadaki tüm içerikleri anında yönetmenize olanak sağlayan yaratıcı bir platformdur.
Twixl, kendi yerel uygulamalarınızı oluşturmanıza ve uygulamadaki tüm içerikleri anında yönetmenize olanak sağlayan yaratıcı bir platformdur. Twixl ile tercih ettiğiniz oluşturma ayarlarını kullanarak içeriklerinizi oluşturur, uygulamanızın arayüzünü ve navigasyonunu tanımlarsınız. İhtiyacınız olan hizmetleri entegre ederek yerel bir uygulama oluşturur ve içeriğinizi dünya çapında, uygulama mağazalarında veya kurum içinde dağıtmak için bir platforma sahip olursunuz. Twixl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Öne çıkmanıza ve daha verimli çalışmanıza yardımcı olan satış tanıtımları ve eğitim içerikleri oluşturun. VideoCom ile video oluşturmak artık daha basit.
VideoCom, öne çıkmanıza ve tasarım veya düzenleme becerisi gerektirmeyen içerikler oluşturmanıza yardımcı olan yenilikçi araçlar sunar. Kullanımı kolay bu platform sayesinde videolarla potansiyel müşterilere ulaşmak hiç bu kadar kolay olmamıştı. Kolayca kişiselleştirilip özelleştirilebilen kısa video mesajları veya tam satış tanıtımları oluşturun. Ekibinizdeki herkesin kolayca erişebileceği medya kitaplıkları oluşturarak zaman ve kaynak tasarrufu sağlayın. VideoCom, ekibinizi ve potansiyel müşterilerinizi şaşırtmak için slayt destesini interaktif bir videoya dönüştürmeyi kolaylaştırır. VideoCom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Intelligence2day®, yapılandırılmamış verileri eyleme geçirilebilir bilgilere dönüştüren bir pazar ve rekabetçi istihbarat platformudur.
Intelligence2day®, yapılandırılmamış büyük veri içeriğini organize ve sindirilebilir bilgilere dönüştürerek karar vermeyi sağlayan bir pazar ve rekabet istihbaratı içgörü motorudur. İsveçli yazılım şirketi Comintelli tarafından geliştirilmiştir. Platformu kullanan müşteriler arasında ilaç, ambalaj, kağıt hamuru ve kağıt, perakende, kimyasallar ve daha pek çok alanda faaliyet gösteren farklı sektörlerden ve farklı boyutlardaki işletmelerdir. Platform, bir kuruluş içinde on veya on binlerce kullanıcı tarafından kullanılabilir. Intelligence2day hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Marka savunuculuğu oluşturmak için Salesforce.com üzerinde geliştirilen bulut tabanlı bir kanal ve müşteri sadakati pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulaması.
Apex Loyalty, Salesforce.com platformunda kurulmuş bulut tabanlı bir sadakat pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulamasıdır. Apex Loyalty ile hem orta ölçekli hem de kurumsal seviyedeki işletmeler kanal ortakları ve B2B müşterileri ile iletişim kurarak satışlarını ve marka desteğini artırabilirler. Apex Loyalty’yi farklı kılan, kişiselleştirilmiş iş ortağı platformu, oyunlaştırma programları, müşteri ve kampanya segmentasyonu, SMS ve e-posta pazarlama otomasyonu araçları ve yerleşik ödül kataloğudur. Apex Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
KOBİ’ler için özel olarak üretilmiş esnek, güvenilir ve uygun maliyetli bir bulut telefon sistemiyle iş iletişimini yeniden tanımlayın.
Zoho Voice, her cihazdan kolayca iş görüşmesi yapmaya ve gelen aramaları yanıtlamaya yardımcı olan bulut tabanlı bir VoIP (İnternet protokolü üzerinden ses) telefon yazılımıdır. Zoho Voice; CRM, Desk, Recruit, ve Bigin gibi diğer Zoho uygulamalarıyla entegre olur. Böylece ekipler, aramaları uygulamalar arasında geçiş yapmadan yöneterek zaman kazanabilir. IVR, tıkla ve konuş, arama sıraları, arama kaydı, çalışma saatleri, arama aktarma, canlı arama izleme ve çok daha fazlası gibi gelişmiş bulut telefon özelliklerini edinin. İş görüşmelerini yönetme şeklini modernleştirmenin zamanı geldi. Zoho Voice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
İşletmelerin karışıklığı azaltarak mevcut müşteri tabanından gelen geliriyi artırmasını sağlayan müşteri başarı yönetimi platformu.
Akita, 100’den fazla önde gelen hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) aracına bağlanarak müşteri verilerinizin tek bir bütünleşik görünümünü oluşturur. Akita'nın özelleştirilebilir sağlık puanlama sistemi ile bazı müşterilerinizin gözden kaçmadığından emin olun. Müşteri yolculuğunun her adımı için görevleri ve hedefleri tanımlayın. Planlanmış iş incelemeleri ve kullanıcı davranışı (iyi veya kötü) ile tetiklenen "taktik tahtaları" sayesinde müşterileri başarıyla buluşturun. Slack bildirimleri ve iki yönlü Salesforce senkronizasyonu, organizasyonun geneliyle ilgilenebilmeyi sağlar. Akita hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir.
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Meetsales ihtiyaçları karşılaştıran bir satış etkinleştirme platformudur. Daha fazla ve daha iyi satış yapmak isteyen satış temsilcilerine yönelik özelliklerle doludur.
Satış etkinleştirme, Meetsales’in arkasındaki ana faktördür. Başlıca hedefi, CRM özellikleri içeren video tabanlı bir komuta merkezi, bir veri analiz modülü ve daha yüksek iş verimliliği için otomasyon sağlayarak uzaktan satış ekiplerinin tüm faaliyetlerini desteklemektir. Platform, ilk temas noktasından satışın yapıldığı ana kadar satış sürecini yönetmeye adanmıştır. Çok sayıda ürün veya hizmet satan B2B şirketlerinin değer vereceği önemli bir hepsi bir arada çözümdür. Meetsales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Valona, pazar ve rekabet istihbaratı için önde gelen küresel bir platformdur. Rekabet avantajı elde edin.
Valona, pazar ve rekabet istihbaratı için önde gelen küresel bir platformdur. Ekiplerinizi bir adım önde tutmak için rakip profil modüllerini veya ürün ya da hizmet bilgilerinizi özelleştirin. Rekabet ve pazar istihbaratı hakkında 360 derece görüş alın, böylece piyasadaki en iyileri hem birbirleriyle hem de kendinizle karşılaştırabilirsiniz. Satış ekiplerinde bu veriler başarı için çok önemli olsa da tüm paydaşların sonraki adımları için yardıma ihtiyacı vardır. Valona Intelligence hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
SmartSales, evrak işlerini ortadan kaldırmanızı ve seyahat halindeki temsilcilerin daha fazla ve daha iyi satış yapmasını sağlayan hepsi bir arada saha satış uygulamasıdır.
SmartSales, evrak işlerini ortadan kaldırmanızı ve seyahat halindeki temsilcilerin daha fazla ve daha iyi satış yapmasını sağlayan hepsi bir arada saha satış uygulamasıdır. - Evrak işlerine son: Ürün listelerinden ziyaret raporlarına kadar tüm belge dijitalleştirilir ve arka uçtan yüklenir. Siparişler de doğruca uygulamadan verilir. - Bölge yönetimi: Potansiyel müşterilerin ve mevcut müşterilerin coğrafi olarak konumu belirlenir ve onlara öznitelikler atanabilir. - Tutarlı doğruluk: Stoklar, fiyatlar ve belgeler sürekli günceldir. SmartSales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
ABM (faaliyet tabanlı yönetim) reklamcılığı, segmentasyon, kampanya analizi, KPI'lar ve daha fazlasına yardımcı olan pazarlama platformu.
Zengin segmentasyon, kampanya ve fırsat analizi özellikleri ile üstün reklam bileşenine sahip bir ABM platformu. Müşterilerimiz, hedef hesaplarına kişiselleştirilmiş bir şekilde içerik sunmak, etkileşim yaratmak ve 1. taraf niyet verileri oluşturmak için Arcadier’i kullanmaktadır. Oluşturulan veriler, daha kişiselleştirilmiş bir yaklaşım için ilgili kişiye aktarılarak başarılı bir ticari işlem şansını artırmak için kullanılır. N.Rich hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
PartnerAlign, iş ortağının iş akışına entegre olarak çözümünüzü önermesini ve satmasını kolaylaştırır.
PartnerAlign, iş ortağının iş akışına entegre olarak çözümünüzü önermesini ve satmasını kolaylaştırır. Geliri en üst düzeye çıkarmak için oluşturulmuş bir platformda tek bir oturumun açılması, çok satıcılı satışları iş ortakları için çok kolaylaştırır. Zomentum'un sunduğu PartnerAlign, genişleme stratejinizin merkezine iş ortaklarının büyümesini konumlandırmanıza yardımcı olur. PartnerAlign, hedefli KOBİ çözümü önerileriyle ürünlerinizi binlerce teknoloji ortağından oluşan köklü bir ağa sunar ve önerir. Zomentum PartnerAlign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
INVIDO, işletmelerin potansiyel müşterilere, müşterilere veya iş ortaklarına kişiselleştirilmiş videolar göndermesine yardımcı olan bulut tabanlı bir platformdur.
INVIDO, işletmelerin potansiyel müşterilere, müşterilere veya iş ortaklarına kişiselleştirilmiş videolar göndermesine yardımcı olan bulut tabanlı bir platformdur. Potansiyel müşterilerinizle etkileşime geçmek ve daha önce hiç olmadığı kadar iyi sonuç almak için kişiselleştirilmiş videoları kolayca kaydedebilir veya yükleyebilirsiniz. Bu kullanımı kolay platform ile değerli zamanınızı boşa harcamadan ekibinizin video mesajlaşmasını basitleştirebilirsiniz. Multimedya iletişiminin gücünden anında yararlanabilmek için videoları hızlı bir şekilde düzenleyin ve paylaşın. Güçlü video mesajlaşmayı parmaklarınızın ucuna getirin. invido hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği