15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Satış Etkinleştirme Sistemi

Satış Etkinleştirme Sistemi satış ekiplerinin potansiyel müşterilere ürün bilgilerini göstermesine, müşteri adaylarıyla etkileşime geçmesine ve satış ekibi performansını genel olarak artırmasına yardımcı olan içerik ve iletişim araçlarını kapsar. Bu çözümler, satış ekibinin en güncel materyalleri almasını sağlamak için satışları pazarlamayla uyumlu hale getirir. Satış Etkinleştirme Yazılımı sunum araçları ve oyunlaştırma uygulamalarının yanı sıra ortak içerik düzenleme ve paylaşma çözümlerini içerir.

Türkiye Yerel ürünleri göster

51 sonuç

Başarılı satış ekiplerinin sırrı doğru CRM aracıdır. Pipedrive, satışları tamamlamayı sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olur. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Satış elemanları için gerçek satış elemanları tarafından oluşturulan Pipedrive’ın satış etkinleştirme CRM aracı ile dünyanın en iyi satış ekiplerinin sırrını keşfedin. 95.000 mutlu müşterisi gibi, maksimum sayıda satışı tamamlamanızı sağlayacak faaliyetlere odaklanın ve tanınmış satış uzmanları arasında yerinizi alın. İçerik ve iletişim yönetiminden bilgi paylaşımına kadar uzanan çok çeşitli özellikler, uygulamalar ve entegrasyonlarla Pipedrive, önemli şeylere nasıl odaklanacağınızı size gösterir. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Zoho CRM, satış ekiplerinin potansiyel müşterileri ve müşteri adaylarını yönetmesine yardımcı olur ve daha büyük satış hattı görünürlüğü ve otomasyonu yoluyla geliri artırır. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, yapay zeka destekli özelliklere sahip çevrimiçi, çok kanallı bir platformdur. Satış ekiplerini müşteri adayı bilgileri, potansiyel müşteri adayı verileri, satış hunileri, satış hattı yönetimi, iş akışı otomasyonu, performans panosu, yapay zeka destekli sesli asistan, görev yönetimi, pazarlama kampanyalarının yönetimi, satış tahmini, müşteri desteği ve hizmeti, envanter yönetimi, raporlama ve analizle güçlendirir ve tek bir iş sisteminde 500’den fazla popüler iş uygulamasıyla sorunsuz bir şekilde entegre olur. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
TextPeak ile SMS pazarlama sanatında uzmanlaşın: Mesajlaşma stratejinizi geliştirin. TextPeak hakkında daha fazla bilgi
TextPeak'in SMS platformu, SMS pazarlama çabalarını yönetme şeklinizde devrim yaratarak satışları artırmanıza destek sağlar. Gelişmiş platformuyla, yüksek hedefli kampanyaların hazırlanmasını ve yürütülmesini kolaylaştırır. Performans metriklerini ve istatistiklerini derinlemesine inceleyerek stratejilerinizi üst seviyede etki için iyileştirmenize yardımcı olur. Bu platform, temel işlevlerin ötesine geçerek kampanyalarınızın her yönünü optimize etmeye yönelik kapsamlı işlevsellik sunar. A/B testlerinden mesajlarınızı güzelleştirmeye ve müşteri saat dilimlerine göre özelleştirilmiş mesajların programlanmasına ve hatta gelişmiş katılım için otomatik olarak mesaj içeriğinin değiştirilmesine kadar, TextPeak etkili pazarlamanın gücünü parmaklarınızın ucuna getiriyor. TextPeak ile karmaşıklığa veda edebilir ve pazarlama konusunda fazla sıkıntı çekmeden başarıya ulaşabilirsiniz. TextPeak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Satış liderlerinize ve satış temsilcilerinize daha akıllı iş kararları almak için ihtiyaç duydukları eyleme dönüştürülebilir öngörüler sunun.
PandaDoc satış etkinleştirme yazılımı, verimli bir şekilde satış yaparak genel üretkenliği artıracak şekilde satış ekiplerini güçlendirmek için tasarlanmıştır. Yazılım sürekli olarak satış döngüsünün kritik aşamasına görünürlük kazandıran, iş akışlarını otomatikleştiren, ekip faaliyetlerini gerçek zamanlı olarak izleyen ve çok daha fazlasını yapan ilk 10 satış etkinleştirme platformu arasında derecelendirilmektedir. PandaDoc son derece sezgiseldir ve yerel olarak bir düzineden fazla CRM dahil 25'ten fazla üst düzey iş aracıyla entegre olur. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Bitrix24, dünya çapında 8 milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz satış etkinleştirme yazılımıdır.
Bitrix24, 35’ten fazla satış etkinleştirme aracını içeren önemli bir ücretsiz satış etkinleştirme yazılımıdır. Son derece güçlü bir CRM sistemi üzerine kurulu olmanın yanı sıra, CRM’den çok daha fazlasıdır. Öncelikle, satış gücü eğitim araçlarıyla birlikte gelir. İkincisi, müşterilerle hem telefon hem de e-posta yoluyla olan iletişimlerin tamamını otomatik olarak kaydeder. Böylece yeni bir satış elemanı, sadece geçmiş arama kayıtlarını dinleyerek herhangi bir müşteri hakkında hızla bilgi edinebilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama ve satış CRM yazılımıdır. EngageBay, satış gücünüzü eğitmek için güçlü satış araçları sunar ve müşterilerle telefon ve/veya e-posta yoluyla kurduğunuz tüm iletişimleri otomatik olarak kaydeder. Üstelik bunların hepsine kullanımı kolay tek bir platformdan ulaşılabilir. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Daha az arayın. Daha çok satın.
Lusha, işletme uzmanlarının müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile hızlı ve gerçek bağlantılar kurmalarına yardımcı olur. B2B ilişkisi güvene dayanır. Lusha, iş profillerini zenginleştirmenize ve doğrulamanıza olanak tanıyan basit araçlar kullanarak güven inşa etmenize yardımcı olur. Günümüzde 250.000’den fazla satış temsilcisi, işe alım yöneticisi ve pazarlamacı, her gün Lusha kullanarak müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile ilişki kurma şekillerini dönüştürüyor. Lusha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Katalogları, broşürleri, dergileri, portföyleri ve daha fazlasını kolayca oluşturmak ve yayınlamak istiyorsanız en iyi çevrimiçi yayıncılık araçlarından biridir.
Flipsnack, dünyanın her yerindeki insanlar tarafından dijital kataloglar, dergiler, broşürler, portföyler, raporlar, fotoğraf albümleri, gazeteler ve diğer birçok yayın türü oluşturmak ve yayınlamak için kullanılan çevrimiçi, tarayıcı tabanlı bir yayın aracıdır. Peki nasıl çalışır? Tek yapmanız gereken bir PDF dosyası yüklemek ve otomatik olarak sayfa çevirme efektleriyle güzel bir çevrimiçi dergiye dönüştürmek. Alternatif olarak, kendi çevrimiçi yayınınızı sıfırdan yapmak için çevrimiçi Tasarım Stüdyosu’nu kullanabilirsiniz. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Ekiplerin marka dışına çıkmadan içerik oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan kilitlenebilir şablonlar içeren tasarım ve marka şablonu oluşturma platformu.
Lucidpress, şirketinizdeki tasarımcı olmayan kişilerin (marka dışına çıkmadan) tamamen tek başlarına yardımcı pazarlama materyalleri oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan bir tasarım ve marka şablonu oluşturma platformudur. Kilitlenebilir şablonlar markanızı korurken, iş arkadaşlarınızın küçük tasarım değişiklikleri ve özelleştirmeler yapmasına olanak vererek yaratıcı ekibinizdeki iş yükünü azaltır. Dünya çapında 7 milyondan fazla kullanıcının güvendiği marka şablon platformu Lucidpress ile sahte markalara sonsuza kadar elveda deyin. Marq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Bynder, dijital içeriği tek bir merkezi portal üzerinden nasıl yöneteceklerini basitleştirmek isteyen pazarlama profesyonelleri için bulut tabanlı bir çözümdür.
Bynder, dijital varlıklarınızı bulutta yönetmenin ve dağıtmanın en kolay yoludur. Ekipler doğru dosyaları çabucak bulabilir, gerçek zamanlı düzenleme ve onaylarla iş birliği yapabilir ve içeriği çeşitli kanallara ve dosya türlerine dağıtabilir. Markalar, Bynder’ın DAM çözümünü pazarlama teknolojisi gruplarının merkezinde bulundurarak, tek bir merkezi portal üzerinden marka pazarlaması üzerinde tam kontrole sahip olur. Bynder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Dünyanın en güçlü satış etkinleştirme platformu ile satıcıların alıcılarıyla daha verimli ve etkili bir şekilde bağlantı kurmalarına yardımcı olun.
Daha iyi, daha hızlı ve daha akıllı satış için satışları güçlendirin. Seismic'in satış etkinleştirme çözümü, ekibinize doğru zamanda anlaşma tamamlamaya yönelik materyallere anında erişim, en etkili olduğu zamanlarda eğitim ve en önemli olduğu zamanlarda haberler sağlayarak satıcılarınıza içerik sunma şeklinizi geliştirir. Akıllı, fırsata özel içerik önerileri, satıcıların satış sürecinin her aşamasında her zaman en etkili, güncellenmiş içeriği kullandığı anlamına gelir. Seismic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Pazarlama, satış ve müşteriler arasında satış içeriğini yönetmenin yeni bir yolu Showell ile sunulmaktadır. Distribütörler ve bayiler de buna dahildir.
Showell satış içeriğini yönetmenin yeni bir yoludur. Satış içeriğini yönetmek, sunmak, paylaşmak ve izlemek için tek bir araçtır. Showell ile şunlar yapılabilir: - Satış içeriğinin kontrolü sağlanır; tüm içerik tek bir yerde bulunur ve daima güncel olur. - Satış içeriğine her cihazdan, her konumdan ve çevrimdışıyken bile erişilebilir. - Satış içeriği hakkında ortaklaşa çalışma yapılabilir; pazarlama, satış, distribütörler ve müşteriler tek bir araç kullanır. Showell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Lessonly by Seismic 3 milyondan fazla kişi ve 1000 şirket tarafından daha iyi öğrenmek, pratik yapmak ve iş yapmak için kullanılan bir eğitim yazılımıdır.
Lessonly by Seismic ekiplerin öğrenmesine, pratik yapmasına ve daha iyi bir iş çıkarmasına yardımcı olan ve gücünü işe alıştırma ve yetkilendirmeyi basitleştirmesinden alan bir öğrenme yönetimi yazılımıdır. ABD Cellular ve Zendesk dahil olmak üzere 1000 önde gelen şirkette 3 milyondan fazla kişi tarafından bilgileri paylaşmak ve en iyi uygulamaları güçlendirmek için kullanılıyor. Daha da önemlisi, üretkenliği artırıyor ve işe alıştırma süresini yarıya indiriyor. Diğer özellikleri arasında şunlar yer alır: kullanımı kolay ders oluşturma, ölçümleri izlemek için içgörüler ve ölçekte geri bildirim vermek için koçluk işlevi. Lessonly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapan küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için akıllı bir CRM ve satış destek platformudur.
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapan binlerce küçük ve orta ölçekli B2B işletmesi tarafından kullanılan akıllı bir CRM ve satış destek platformudur. Otomatik e-posta dizileri gönderir, böylece müşteri adaylarınıza geniş ölçekte kişisel bir şekilde ulaşabilirsiniz. Adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz müşteri adaylarıyla olan tüm etkileşimleri takip eder. Neyi ne zaman takip etmeniz gerektiğini size düzenli bir şekilde hatırlatır. Sadece e-postaları yazmanız, aramaları yapmanız ve kahvenizi içmeniz yeterlidir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Kaynak bulma, erişme, veri zenginleştirme ATS/CRM, (başvuru sahibi takip sistemi/müşteri ilişkileri yönetimi) veri tabanı yönetimi ve senkronizasyon yeteneklerine sahip hepsi bir arada otomasyon aracı.
Jobin.cloud, insanları bulmak ve onlarla iletişim kurmak için hepsi bir arada otomasyon aracıdır. Müşteri adaylarını ve hesapları toplu olarak içe aktarın, filtreleyin, izleyin ve otomatik olarak güncellenen saklama alanlarında yönetin. E-postaları otomatik olarak bulun ve kişiselleştirilmiş alanlar sayesinde e-posta veya LinkedIn yoluyla bu kişilere toplu olarak ulaşın. Onları kanallara atayın ve tüm görüşmelerinizi zaman çizelgeleri, etiketler ve notlarla takip edin. Sınırsız sayıda LinkedIn bağlantı talebi sayesinde ağınızı hızla büyütün ve üstün satış varlığınızı oluşturun. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Daha iyi çevrimiçi müşteri toplantıları. Vectera, randevuları planlamanın ve güvenli video toplantıları gerçekleştirmenin kolay yoludur.
Vectera, müşterilerle çevrimiçi görüşmenin kolay yoludur. Güçlü sunum ve iş birliği yetenekleriyle mükemmel bir satış toplantısı düzenleyerek satış görüşmelerinizi geliştirin. Her potansiyel müşteri için bir toplantı odası oluşturun ve özel toplantı odalarında iletişimi sürdürün. Gerçekten tek tıklamayla katılma deneyimi, indirme yok, hesap açma yok. Vectera herhangi bir mobil cihazda tarayıcı temelli olarak çalışır. Vectera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Görsellere ve videolara satın alma bağlantıları ekleyin, haber bülteni abonelikleri yapın, pdf belgelerine bağlantı verin, en son promosyonunuzla boy gösterin.
Görsellere ve videolara satın alma bağlantıları ekleyin, haber bülteni abonelikleri yapın, pdf belgelerine bağlantı verin, en son promosyonunuzla boy gösterin. Tüm görsellerinize ve videolarınıza kolayca etkileşimli bir katman ekleyin. Videolarınızı ve görüntülerinizi etkileşimli hale getirin. Eylem çağrısı ekleyin, ürünlerinizi etiketleyin, haber bülteni abonelikleri yapın ve dönüşümleri artırın. Spott sayesinde yayımlanmış görsel ve videolarınıza etkileşimli ögeler ekleyerek onları daha fazla eyleme geçirici ve ölçülebilir hale getirerek daha fazla fayda elde edersiniz. Spott hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Ekran paylaşımı sorunları nedeniyle satış kaybetmeye son verin. Satışlar için özel olarak hazırlanmış sıfır sorunlu ekran paylaşımını deneyin.
Ekran paylaşımı, uzaktan kontrol ve anında deneme sürümleri yoluyla müşteri adayı yakalama ve acente atama mekanizmasının tamamı özellikle satış ekipleri için tasarlanmıştır ve hepsi de potansiyel bir müşteri tarafından indirme veya kurulum gerektirmeden kullanılabilir. Çözümü tüm ekibinizin kullanabilmesi için uygun kullanım tabanlı planlar halinde sunulmaktadır. CrankWheel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
DealHub.io, satış ve operasyon ekipleri için üst düzey bir CPQ - fiyat teklifi ve fiyatlandırma yazılımıdır.
DealHub’ın ödüllü CPQ platformu Salesforce, Microsoft Dynamics ve Freshworks CRM’lerinde tamamen yerel olan uçtan uca bir satış çözümüdür. Kurulumu ve kullanımı kolay olan DealHub, uygun içerik paylaşmayı, alıcı etkileşimini izlemeyi, hızlı bir şekilde hatasız fiyat teklifleri oluşturmayı, satış iş akışlarını ve onayları otomatikleştirmeyi sağlar. DealHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
600 milyonu aşkın potansiyel müşteri arasından seçim yapın, hedefinizi tanımlayın ve Zaplify'ın yapay zekası sizin için özel bir çok kanallı dizi oluştursun.
Zaplify, satış otomasyonuna başlamak isteyen, 1-50 çalışanlı şirketlere yönelik bir satış etkinleştirme platformudur. 600 milyonu aşkın potansiyel müşteri arasından ideal müşterilerinizi bulun. Kişiselleştirilmiş LinkedIn ve e-posta mesajlarının kombinasyonuyla iletişime geçin. Yapay zekanın uygun bir kanal kombinasyonunu seçmesini ve sizin için metni saniyeler içinde hazırlamasını sağlayın. Ücretsiz başlayın, daha fazla hıza ihtiyacınız olursa yükseltin. Bu kadar basit. Modern teknolojinin olması gerektiği gibi. Zaplify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Compass, işletmelerin satış ekipleri için hedefleri, performansı, komisyonları ve teşvik programlarını yönetmesine yardımcı olan bir oyunlaştırma yazılımıdır.
Xoxoday Compass, işletmelerin daha fazla gelir elde etmesi ve en büyük satış giderlerini bir iş büyümesi faktörüne dönüştürmesi için bir teşvik ve komisyon yönetimi platformudur. Satış ve gelir operasyon ekiplerinin karmaşık teşvik ve komisyon yapılarını tasarlamasına, planlamasına, otomatikleştirmesine ve kolaylaştırmasına yardımcı olur. Oyunlaştırılmış ögeler, ödüller, takdir, iletişim ve analiz özellikleriyle Compass, gelir getiren ekiplerle etkileşim kurmaya ve onları desteklemeye olanak tanır. Compass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Gartner Digital Markets, 9 milyondan fazla pazar içi yazılım alıcısından elde edilen B2B niyet verileri sağlayarak satış hattını ve hesap önceliklendirmeyi besler.
Buyer Discovery, Gartner Digital Markets’in siteler ağı üzerinden ayda 9 milyondan fazla yazılım alıcısından elde edilen B2B niyet verileri sağlar. Sitenizdeki ziyaretçileri gösteren birinci taraf niyet çözümlerinin aksine Buyer Discovery, Gartner Digital Markets sitelerindeki kategorilerde aktif olarak ürün incelemelerini okuyan, rakipleri araştıran ve yüksek satın alma niyeti sergileyen şirketleri belirler. Satış ekibiniz için en iyi fırsatları belirleyin, ABM (hesap tabanlı pazarlama) kampanyalarını hedefleyin ve daha hızlı, daha fazla satış yapın. B2B Intent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Performans Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Satış İşe Alım Süreci ve Eğitimi
  • Etkinlik İzleme
  • Katılım İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Müşteri Adayı Yeterliliği