Türkiye Yerel ürünleri göster
326 sonuç
Kullanımı kolay bir topluluk platformu ile etkinliklerin ötesine geçen bağlantılar kurun. Webex Events (Formerly Socio) hakkında daha fazla bilgi
Hedef kitlenizin yıl boyunca katılımını sağlayın ve özgün, izin tabanlı kanallar hakkında daha detaylı analizler edinin. Anlık bildirimler, ağ kurma fırsatları, sosyal medya duvarları, grup mesajlaşma sı ve oyunlar ile topluluğunuzun ilgisini canlı tutun. Farklı üyelik seviyeleriniz veya alt gruplarınız için özelleştirilmiş içerik ve mesajlar ile deneyimi kişiselleştirin. Değer yaratmak ve farkındalığı artırmak için sponsorlara yıl boyunca görünürlük sağlayın ve onları fikir liderleri olarak konumlandırın. Webex Events (Formerly Socio) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Forumunuzu oluşturmanıza yardımcı olacak kullanışlı platform. Kendi markanız altında hedef kitlenizi bağımsız veya entegre bir toplulukla zahmetsizce etkileşime geçirin. Website Toolbox hakkında daha fazla bilgi
Kendi forumunuzu oluşturmanıza yardımcı olacak en kullanışlı platform. Kendi markanız altında hedef kitlenizi bağımsız veya entegre bir toplulukla zahmetsizce etkileşime geçirin. Website Toolbox forumları basit, kolay ve kullanıcı dostu hale getirir. Tamamen özelleştirilebilir, çoklu oturum açmayı destekler, web sitenize gömülüdür, sağlam güvenlik ve gizlilik kontrolleri içerir, dahili anlık mesajlaşma ve sohbet odası özelliği mevcuttur, ücret veya reklam yoluyla para kazanmanızı sağlar. Kendi verilerinizin sahipliği ve kontrolü sizin elinizde olur. Özellikler turuna katılarak veya 14 günlük ücretsiz deneme sürümünü başlatarak daha fazla bilgi edinin. Website Toolbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Bulut tabanlı bir çevrimiçi topluluk platformu olan Tribe; kurumsal düzeydeki toplulukları destekleyen pencere öğeleri, API, entegrasyon ve modüler uygulamalar içermektedir. Tribe hakkında daha fazla bilgi
Tribe, işletmelere müşterileriyle kendi markaları altında bağlantıya geçmeleri için destek veren bir topluluk platformudur. Özelleştirilebilirliği, ürünlere güçlü şekilde entegre edilebilmesi, üçüncü taraf araçlarla doğrudan entegrasyonları ve sosyal ağlardan türetilen en iyi dijital etkileşim uygulamalarının toplu halde sunulması nedeniyle oldukça popülerdir. Müşteri başarısını ve elde tutma oranını artırmak üzere topluluğun işlevselliğini geliştirmek için tasarlanmış güvenilir bir sosyal platform ve modüler bir uygulama ekosistemi ile markalı bir topluluk oluşturun. Tribe hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Hivebrite’ın hepsi bir arada topluluk yönetim platformu sayesinde topluluk içinde bağlılığı güçlendirin ve tamamen kendi markanızı taşıyan özel topluluklar oluşturun. Hivebrite hakkında daha fazla bilgi
Hivebrite, tüm gerekenleri bir arada sunan bir topluluk yönetim platformudur. Her ölçekten ve sektörden kuruluşlara, tamamen kendi markalarını taşıyan özel toplulukları başlatmaları, yönetmeleri ve büyütmelerinde destek sunar. Hivebrite tamamen özelleştirilebilir ve topluluk katılımını güçlendirmek için gerekli tüm araçları sağlar. Üye verilerini güncel tutun, üyelikleri ve etkinlikleri yönetin, ödemeleri tahsil edin, iletişimi merkezileştirin ve kullanımı kolay tek bir platform ile daha fazlasını yapın. Dünya çapında 500’den fazla müşteri topluluklar oluşturmak ve onlarla iletişim kurmak için Hivebrite’tan yararlanıyor. Hivebrite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Slack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options. Viber hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Social media solution that helps businesses manage content, create and edit posts, and monitor engagement across Instagram accounts.
Social media solution that helps businesses manage content, create and edit posts, and monitor engagement across Instagram accounts. Instagram hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Zendesk provides the complete customer service solution that’s easy to use and scales with your business.
Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations. The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Squarespace is the all-in-one platform to build a beautiful website, online store, or portfolio.
Squarespace is the all-in-one platform to build a beautiful online presence. Look like an expert right from the start with award-winning templates for your website, online store, or portfolio. Customize the design to fit your personal style and professional needs. Get found in search by more people with powerful SEO tools. Learn where your website traffic is coming from, what your visitors are looking for, and how they're interacting with your content or products with in-depth Analytics tools. Squarespace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like chat, video calling, posts and groups.
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like Chat, video calling, posts and Groups. It integrates with the business tools you already use and provides a simple, secure and more productive way for people to share knowledge, work together and build connected communities. Workplace from Meta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Affordable, All-In-One Solution to streamline community management, memberships, email marketing, website design & more. Try A Demo!
---- TRY OUR 7-DAY FREE TRIAL: https://www.brilliantdirectories.com/trial ---- Brilliant Directories offers an Affordable, All-In-One Member Management Solution to streamline all aspects of your membership website or association. A complete, turn-key solution with quick setup and free, unlimited support from real people. Includes website design, online payment processing, multi-level memberships, past due monitoring, premium member's only content, and more. Brilliant Directories hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Yammer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform with data-driven, integrated solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, and more.
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform that helps thousands of brands accelerate direct-to-consumer growth. Our single-platform approach integrates data-driven solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, subscriptions, and more. Brands with Yotpo are empowered to create smarter, higher-converting experiences that spark and sustain customer relationships. We integrate with the tools you use every day, like Google, Instagram, top eCommerce platforms, and the rest of your tech stack. Yotpo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Flock is a collaboration tool that helps you get work done, only faster! Trusted by over 32,000 businesses globally.
Build your community with Flock! From instant messaging and web conferencing to creating channels and integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello and more - Do more together. Flock is a powerful tool that comes loaded with built-in features like Shared To-Dos, Reminders, Notes, Polls and more! Start for FREE Flock hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Create a stand-alone branded website for your members. and engage with your customer community.
QuestionPro is a leading SaaS survey solutions company providing a wide range of applications to measure and manage customer experience, employee engagement, and the pulse of the audience. Conduct video discussions and multiple polls with online communities. Send surveys in under 5 mins with 40+ question types, ready-made survey templates, and customizable design themes. We are ISO 27001 certified and comply with leading data security standards and data privacy laws including GDPR. QuestionPro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Influitive offers a unique solution designed for CS, CX, and Product teams to engage with customers and gather rapid feedback.
Influitive offers a unique community solution designed for CS, CX, and Product teams to engage with customers and gather rapid feedback on any topic. Influitive combines a modern approach to forums and gamification and even integrates with existing communities powered by Salesforce and Khoros to create seamless customer experiences. The community solution also supports employee intranets. Influitive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
ON24 provides digital experiences and webcasting for corporate communications and demand generation via a cloud-based SaaS application.
ON24 is on a mission to redefine how organizations engage with their audiences, powering interactive, data-rich webinars and content experiences that help people connect on a more human level and make smarter business decisions. Through ON24, marketers can create Live, On Demand and Personalized Engagement, turn it into actionable intelligence and integrate it across their operations. Informed by over a billion engagement minutes, marketers drive more revenue from ON24 than any other channel. ON24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Connect and manage your employee community with Connecteam’s best-in-class 100% customizable and collaborative environment.
Connecteam is a community management software for team leads to manage user groups according to their unique needs. Stay in contact with your co-workers through the built-in live chat in 1:1 chats, group chats, or a channel for the entire team. Connecteam’s advanced directory keeps all employee contact information on hand and up-to-date. Connecteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Knowledge engagement software enabling teams to access, collaborate across, and draw upon their organizations collective intelligence.
Bloomfire is the leader in knowledge engagement, delivering an experience that connects teams and individuals with the information they need to excel at their jobs. Our cloud-based knowledge engagement platform gives people one centralized, searchable place to engage with shared knowledge and grow their organizations collective intelligence. For more information or to schedule a demo, visit www.bloomfire.com. Bloomfire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Quip is a new way to collaborate with your team that combines documents, spreadsheets, to-do's, and chat in one seamless experience.
Quip is a new way to collaborate with your team and customers that combines documents, spreadsheets, checklists, and chat in one seamless experience. Create an easy-to-use intranet by organizing your content into shareable folders for easy navigation and discovery. Used by thousands of the most innovative companies in the world: Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free. Quip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
A full fledged alumni management solution (SAAS) for educational institutions & corporates to build their exclusive alumni networks.
Helps educational institutions in managing alumni database and improving alumni engagement with 450+ clients across 20 regions including India, Australia, Europe, Malaysia, Indonesia, Middle East, Africa, Japan, Philippines, USA, West Indies. Helps Corporates to stay connected with former staff, enhancing employer branding, re-hiring and referrals, One-stop Exits Helpdesk for all the alumni queries trusted by Corporates like Qualcomm, TataSteel, RBEI, organizations like United Nations GESCI. Vaave hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Online communication tool that allows video, audio, and text conversations, using public or private servers.
Discord is a communication platform that makes it possible to maintain public or private communities where users can chat by video, audio, and text. Discord communities are organized using channels and roles, which allows the moderating of conversations, granting of differentiated access to some users, and defining a series of settings, such as the volume of audio messages shared by each participant and the integration of bots to automate content. Discord hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Creating a community has never been easier than with NiceJob. Create brand advocates and highlight them across your social!
Creating a community has never been easier than with NiceJob. We provide you with all the tools necessary to interact with your customers at each step of the customer journey, turning them into fans along the way. Our automation campaigns allow you to collect reviews, turn them into customer stories, and share them across your social media. Unlike competitors, we have no contracts, a 14-day free trial, and are only $75/month. NiceJob hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Thinkific Communities is a collaborative, online learning experience that your students will stay for, and pay for—all in one place.
Thinkific Communities are online learning environments where your audience can learn together and build meaningful relationships, while you build your business. With features like group discussions, live events, sub-spaces and access to paid memberships, Communities transform a one-way experience into a valuable and collaborative exchange. Stay true to your customers, your values and your brand with complete ownership and control—all on a single, integrated platform. Thinkific hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Sales and marketing solution that combines CRM, marketing automation, customer journey mapping, analytics, project management, & more.
GreenRope Complete CRM and marketing automation delivers a comprehensive solution to help your entire team drive real results. Use membership portals, event management, calendars, and more to help manage your community. Increase collaboration, drive sales, build better relationships, and create optimized omnichannel customer experiences. GreenRope ties all of your community management and marketing into one single, customizable platform. GreenRope hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
MangoApps integrates intranet, communication, and training into a unified platform, bridging the gap between desk and deskless workers.
MangoApps is an integrated suite of workplace apps for mid-market companies. We bring intranet, communication, collaboration and training into a unified platform, bridging the gap between desk and deskless workers. This creates a central location with fast and seamless access to all the tools your employees need. With an intelligent employee platform at its core, MangoApps is designed for & serves organizations with 50-50,000 employees in a broad range of industries. MangoApps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Geniş ölçekte öğrenci kabul etme ve danışmanlık sunmaya, mezun ve gönüllülerle etkileşim kurmaya ve bağışçıları kazanmaya yönelik önemli bir sanal topluluk ve yönlendirme platformu.
Graduway, kâr amacı gütmeyen kuruluşlar, okullar ve üniversiteler için sanal topluluk yaşam döngüsünün tamamını destekleyen araç ve teknolojileri sağlayan önemli bir topluluk, geliştirme ve kolaylaştı rma şirketidir. Graduway, öğrencilerin kabulü ve onlara danışmanlık sunulmasından gönüllülerle etkileşim kurmaya ve bağışçı edinmeye kadar her türde çevrimiçi topluluk yönetimine olanak sağlar. Şirket, 2.000’den fazla eğitim kurumuyla ortaklığına ek olarak, tüm dünyadaki diğer kâr amacı gütmeyen kuruluşlara ve sağlık kuruluşlarına çözümler sunmaktadır. Graduway hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
UUKI is a community platform creator to share content, discussions, events, and bring people together.
UUKI is a white labelled creator community platform that brings together discussions, memberships, and content. Power your community with management & moderation tools, spaces(subforums), analytics, and monetisation. Creators have a chance to build different types of communities like membership, education and courses, product, and coaching communities. When it comes to discussions, it is possible to organize them in public or private spaces, depending on your requirement. uuki hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Secure web-based intranet solution that allows your team to share content and create efficiencies across your organization.
Ntranet allows you to improve and maintain employee engagement, manage training, policies and procedures, and streamline internal processes while giving all employees secure access to relevant information. Ntranet provides the tools you need for a knowledge ecosystem that actively engages your entire organization. Ntranet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you build, grow and engage your community.
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you build, grow and engage your community. It has a range of powerful community tools designed to improve internal communications, knowledge management and social networking. eXo platform also enables you to create your own community platform so you can make informed and impactful business decisions. With eXo platform, you can build a stronger community of customers or partners and engage with them using our interactive open eXo Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Voted #1 Digital Community, Blink combines a company feed, chat, polls, & document storage in your branded portal!
Blink is the market-leading community app for frontline workers. A simple platform gives one-click access to everything your team need – from updates to must-knows, forms to timetables, conversations to stories. Wrapped into one secure portal, Blink turns frontline organizations into strong communities with engaged, committed staff. That's why over 1000 organizations, including the NHS, Stagecoach, and Dominoes, have entrusted us with energizing their workforce and powering their operations. Blink hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
If community management is part of your day-to-day, ToucanTech can do the hard work for you.
ToucanTech platforms are purpose built for community managers, providing solutions to everyday data management and engagement challenges. Choose a public website or private portal, combined with a powerful database, email engine & events management system. Manage all community relations in one place, helping to save time, increase efficiency & boost engagement. ToucanTech hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Higher Logic Thrive is a powerful yet simple member experience solution, improving interactions across the member lifecycle.
Purpose-built for associations, Higher Logic Thrive is a powerful yet simple member experience solution touching every stage of the member lifecycle. Built on nearly 20 years of serving associations, we understand your unique needs, and that’s reflected in everything we do. The Higher Logic Thrive portfolio contains three products: Higher Logic Thrive Platform, Higher Logic Thrive Community, and Higher Logic Thrive Marketing. Higher Logic Thrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Educational institutions use Almabase to improve engagement, data, & raise more funds while simplifying A-Z for you and your alumni.
Crafted for Alumni-Relations and fundraising teams to boost engagement with streamlined programs. Know your community better with data, elevate their experience from connection to donation, and foster a sense of community with an all-in-one engagement & fundraising platform. Streamline events, online giving, community engagement, and communication while syncing every information with your CRM with reliable automation & industry-leading integration for Blackbaud, Salesforce, and Ellucian shops. Almabase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Görüşmek mümkün olmadığında bile, topluluğunuza yılda 365 gün sizinle ve misyonunuzla bağ kurabilecekleri bir dijital alan sunun.
Birebir sohbetler, özel ve açık gruplar, sosyal duvarlar, sanal kartvizitler, topluluk merkezi, web seminerleri ve daha fazlası yoluyla topluluğunuzdaki herkesin sizinle ve birbiriyle kalıcı ilişkiler geliştirmesini sağlamayı işiniz haline getirin. Topluluğunuza fikirlerini paylaşabilecekleri, çeşitli konuları tartışabilecekleri ve yüz yüze toplantı görüşme seçenek dışı olduğunda bile sosyalleşebilecekleri bir dijital alan sunun. Şimdi topluluğunuzun gelişmesini sağlayın. Glue Up (eski adıyla EventBank) topluluklar için hepsi bir arada yazılımdır. Glue Up hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Fonteva Membership is association software built on Salesforce for member-based organizations to achieve their mission.
Fonteva Membership is an association management software (perfect for medium/large organizations with 10+ staff users) that combines Salesforce, the worlds #1 CRM, with the features member-based organizations require to develop and nurture constituent relationships and achieve their mission, including: membership & CRM, member portals, communities, microsites, meetings, events, eBusiness, revenue accounting, reports, dashboards, and a development platform. Fonteva for Associations hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated. Preferred Patron Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Zimbra is email and collaboration with contacts, calendar, tasks, chat, and file sharing/storage, videoconferencing and more.
Zimbra is the trusted email and collaboration platform and productivity suite that includes contacts, calendar, tasks, chat and file sharing, plus videoconferencing, document editing, and file storage. Built on an open source core, it features a modern interface, pre-integrations with popular third-party apps like Zoom, Slack and Dropbox, and can be deployed in the cloud or in on-prem and hybrid environments. Zimbra Collaboration Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Webinar platform for G-suite apps used by over 2 million enterprise users. Webinars, Webcasts, Live Video, Web Conferencing software.
Business Hangouts is a robust webinar solution for Marketers, Trainers, Entrepreneurs, and SMB's. No downloads & no PINs for viewers. Record directly to YouTube/Social Media. it comes with an integrated email service that will remind viewers of the upcoming webinar & follow up after with your brand. It includes support for multiple presenters, private or public events, multiple sharing options, & unified chat with full moderator controls. can download from the G-suite marketplace. Business Hangouts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Use templates and nurturing automation to build a community and select the right people to test your products.
The Centercode Platform makes it easy to build your own dedicated community of enthusiastic, pre-profiled customers, prospects, and employees. With a secure, user-friendly interface and built-in nurturing automation, your community members can join your pre-release product testing initiatives at any time. With your thriving tester community in place, spotting testers who match the specific demographic and technographic qualities of each product's unique target market is only a few clicks away. Centercode hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Put the customer experience at the center of your loyalty program.
Nurture relationships and create lasting loyalty on the world’s #1 CRM. With Loyalty Management, your business can engage with customers in meaningful ways — bringing value to their experience and to your business. Build a loyalty program with benefits, vouchers, and rewards that will excite your customers. Generate a single source of truth for members that enables personalization at scale and weaves loyalty throughout the customer experience. Salesforce Experience Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Bring together your community, online courses, sales pages, and more in one place under your brand, across the web, iOS and Android.
Mighty Network serves creators and entrepreneurs by bringing together their community, online courses, sales pages, and more, all under their brand, across the web, and native iOS and Android apps. Connect members to each other with an activity feed, sub-groups, member categories, chat messages, and more. Create articles with a rich CMS, embed images, videos and sound files, and post engaging questions and polls, all of which support comments and cheers. Mighty Networks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Zoho Connect is a team collaboration software that brings people and the resources they need to one place, making it easier to get work
Zoho Connect is a team collaboration app, that unifies people, resources, and the apps they need. Users can share ideas, hold real-time discussions, contact anyone in the network, create their own apps, build their knowledge base, manage their work plans, and also access apps designed to make team work easy and quick.With Zoho Connect, faster communication and better collaboration is guaranteed. Zoho Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Staffbase is the leading, multi-channel employee communications platform for internal communication teams.
Staffbase is the leading, multi-channel employee communications platform for internal communication teams. Our award-winning platform offers you one place to plan, create, send, and measure your internal communication content. Reach all your employees across high-impact channels including mobile app, desktop intranet, email, Microsoft 365, and digital signage. Join more than 1,000 enterprise businesses worldwide who are solving their communication challenges with Staffbase! Staffbase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Vanilla is the most trusted all-in-one customer community solution for those who are serious about delivering exceptional experiences.
Vanilla is the most trusted all-in-one customer community solution chosen by midsize and enterprise organizations for those who are serious about delivering exceptional customer experiences. Offer your customers the best community experience, across all your products, in any language, anywhere in the world. Make your vision a reality with a sleek user experience, deep integration to your existing tools, and flexible customization to fit your branding - all supported by our SuccessTeam. Higher Logic Vanilla hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
More than ever, we need a place to bring everyone together and help each person succeed. That’s Jostle.
Discover a seriously simple tool that brings people together. Why? Because today's organizations are more complex than ever: people are dispersed, there's more info, and we have more ways to communicate than ever before. Striving to create a community at your workplace is a noble goal, but it shouldn't add to this complexity. You need a way to help people participate in your culture and feel the value of the contribution they make. Jostle is designed to empower people and organizations. Jostle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Localist centralizes your organization's events into one calendar, making it easier for your community to know what's happening.
Localist centralizes your organization's events into one fully-branded calendar, making it easier for your community to know what's happening. Localist gives you a holistic view of your community, allows you to identify the most engaged members, makes all events more discoverable and increases event attendance. And, Localist connects seamlessly with the platforms you’re already using, including existing calendars, your website CMS, video conferencing and more. Localist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
A cloud-based membership management suite for alumni, school and other organizations.
Cloud-based membership management suite for alumni, school and other organizations. Store membership data online, giving both the organization, and its members, 24/7/365 access to keep data up-to-date. Our clients include all sizes of K-12 schools, associations, small colleges and universities, non-profit membership groups (camp, youth group, etc.), and corporate-based alumni networks. Alumni Channel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Web-based and on-premise solution that helps build social networking websites using content management, private messaging, and more.
SocialEngine PHP is a social network platform that lets you create a custom branded social network right out of the box. SocialEngine PHP gives you a simple, unbranded network that you can customize in any way. Youll have the freedom to maintain fine-grained control over all aspects of your site and content. It has a vibrant 3rd party developer community. SocialEngine PHP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar
Raklet, hedef kitlenizle dijital ortamda anlamlı bir şekilde etkileşim kurmanıza olanak tanıyan hepsi bir arada bir topluluk yazılımıdır.
Raklet, topluluğunuzla dijital ortamda anlamlı bir şekilde etkileşim kurmanıza olanak tanıyan hepsi bir arada bir topluluk yazılımıdır. Üyelikler, bültenler ve diğer dijital araçlarla hedef kitlenizi oluşturabilir, büyütebilir ve paraya dönüştürebilirsiniz. Güçlü CRM’si topluluğunuzu kolayca yönetmenizi sağlar. Ayrıca, hedef kitlenizle etkileşim kurmak için tartışma panoları oluşturabilir, özel mesajlar ve bültenler gönderebilirsiniz. Etkinlikler düzenleyin, sorular sorun ve tartışın, konular oluşturun; Raklet ile topluluğunuzu geliştirin. Raklet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Grup Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Moderasyon
  • Tartışmalar/Forumlar