Türkiye Yerel ürünleri göster
418 sonuç
En gelişmiş ve özelleştirilebilir web semineri platformlarından biri. LiveWebinar hakkında daha fazla bilgi
LiveWebinar.com, hem küçük ekiplerin hem de işletmelerin web seminerlerini ve çevrimiçi toplantıları yönetmesine yardımcı olan bulut tabanlı bir web semineri yazılımıdır. Satış, İK ve pazarlama ekiplerinin hedef kitleleri için çevrimiçi etkinlikleri kolayca gerçekleştirmesini sağlar. Canlı akış, sunum, ekran paylaşımı olanağı ve tamamen özelleştirilebilir markalama seçeneğinden yoklama ve anketler, oylama ve eylem çağrısı gibi kullanıcı etkileşimi özelliklerine kadar uzanan çeşitli özellikler içerir. LiveWebinar, kuruluşların hedef kitle etkileşimini analiz etmesini de sağlar. LiveWebinar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Onboard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık yönetim kurulu süreçlerini basitleştirerek daha etkili yönetim kurulu toplantıları düzenlemeyi sağlar. Ücretsiz denemeye hemen başlayın. OnBoard hakkında daha fazla bilgi
Yönetim kurulu toplantıları bilgiye dayalı, etkili ve karmaşıklıktan uzak olmalıdır. OnBoard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık süreçleri dönüştürerek yönetim kurullarının en önemli olana odaklanabilmesini sağlar: Yani kuruluşa yönelik vizyonlarını gerçekleştirmeye. Müdürler, yöneticiler ve idareciler için bir kayıt sistemi, sezgisel veri ve analizle her cihazda, her zaman, her yerde karar vermeyi kolaylaştıran bir yönetim kurulu portalını deneyimleyin. Koşulsuz şartsız olarak ücretsiz denemeyle yatırım yapmadan önce test edin. OnBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Bitrix24; ajanda, planlama, katılım, web konferansı ve 4 milyon müşterisiyle önemli bir ücretsiz toplantı ve bilgilendirme çözümüdür. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24; ajanda, planlama, katılım, web konferansı ve dünya çapında 4 milyon müşterisiyle önemli bir ücretsiz toplantı ve bilgilendirme çözümüdür. Uzaktan çalışma döneminde bir araya gelerek iş konularını görüşmek çok daha zordur. Bitrix24’te bir toplantı oluşturulabilir, toplantı ajandası vb. eklenebilir ve iş sorunları tartışılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Sanal, karma ve yüz yüze toplantılar için tamamen özelleştirilebilir uçtan uca etkinlik teknolojisi. Webex Events (Formerly Socio) hakkında daha fazla bilgi
Socio’nun uçtan uca etkinlik platformu, 70’ten fazla ülkede Google, Microsoft, Stanford Üniversitesi ve daha binlerce kuruluşu sanal, karma ve yüz yüze toplantılarla destekliyor. Socio’nun entegre sanal yazılımı ve canlı etkinlik uygulaması; kayıt, bilet oluşturma, program, yayın, görüntülü oda, oyun, sohbet, anket, sponsorluk, ağ oluşturma, müşteri adayı kazanma, canlı gösterim, analiz, e-posta ve çok daha fazlası ile sürükle-bırak özelleştirme teknolojisine sahiptir. Webex Events (Formerly Socio) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Web seminerleri ve video konferanslar düzenlemeye yönelik güçlü bir çözüm. Sektöründe öncü olarak %99,98’lik çalışır durumda kalma süresi ile 10.000 katılımcıya kadar destekler. MyOwnConference hakkında daha fazla bilgi
Sıradaki web semineri, toplantı veya video konferansınız için tarayıcıda kullanılan güçlü bir çözüm. Sektöründe öncü olarak %99,98’lik çalışır durumda kalma süresi ile 10.000 katılımcıya kadar hizmet verebilmeyi sağlar. Soru-cevap, canlı sohbet, ekran paylaşımı, buluta kayıt, testler, beyaz tahta ve çok daha fazlasını içeren yaklaşık 200 benzersiz özelliğe istediğiniz cihaz ve tarayıcıdan erişebilirsiniz. MyOwnConference, 20 katılımcıya kadar ömür boyu kullanım içeren ücretsiz bir hesap sunar. Kredi kartı gerekli değildir. MyOwnConference hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Dünyanın en kolay, en doğrudan, kurulumsuz, web tabanlı video konferans araçlarından biridir. Mobil, tarayıcı ve yapay zekanın kullanıldığı tutanakları destekler. RemoteMeeting hakkında daha fazla bilgi
RemoteMeeting kolay ve verimli bir video konferans çözümüdür. Video konferansları başlatmak ve bunlara katılmak için tarayıcınızı kullanın. Özel bir uygulamaya gerek yoktur, tarayıcınız yeterlidir. Masaüstünüzü sunun, belgeleri paylaşın ve etkileşimli olarak işaretleyin. Daha sonra gözden geçirmek için kaydederken otomatik toplantı tutanağı oluşturun. RemoteMeeting konuşmacıyı otomatik olarak algılayabilir ve daha sürükleyici bir deneyim için ana ekrana sabitleyebilir. RemoteMeeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Convene in Teams (CiT), akıcı bir toplantı deneyimi için Microsoft Apps ile sorunsuz bir şekilde entegre olan MS Teams için üstün yönetim kurulu arkadaşınızdır. Convene in Teams hakkında daha fazla bilgi
Convene in Teams, toplantı süreçleri için Microsoft mimarisini kullanan kuruluşlar için tasarlanmıştır. Microsoft iş akışlarınızı MS Teams içinde basitleştirin - birden fazla MS Uygulaması kullanmanız a gerek yok. Teams üzerinde bir Yönetim Kurulu Portalı ile Microsoft yatırımınızı en üst düzeye çıkarın. Convene in Teams hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Slack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Meet: secure video meetings for your business. Keep your team connected with enterprise-grade video conferencing built on Google’s robust and secure global infrastructure. Meet is included with Google Workspace and Google Workspace for Education. Take advantage of the same secure-by-design infrastructure, built-in protection and global network that Google uses to secure your information and safeguard your privacy. Google Workspace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Zoom Meetings are easy, reliable, and secure, providing HD video, audio, and content sharing across a multitude of systems.
Zoom Meetings are easy, reliable, and secure, providing HD video, audio, and content sharing across everything from your mobile and desktop devices to telephones and conference room systems. Special features include cloud and local recording with transcripts and multi-user annotation capabilities via screen share. Easy access with one click, chat across platforms and share files all with encrypted, compliant settings for extra security. Zoom Meetings hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Asana is the easiest way to organize and manage work across teams at scale. See why Asana is a top performer on Capterra.
With Asana, you can orchestrate work across teams at scale–from daily tasks to strategic cross-functional initiatives. Asana is the only work management platform that turns goals into action and breaks down silos between teams. More than 119,000 paying customers and millions of free organizations across 190 countries rely on Asana to manage everything from company objectives to digital transformation to product launches and marketing campaigns. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Communication platform that allows users to schedule video/audio calls with their teams around the world
Google Meet is a free communication solution that allows users to stay in touch with clients and teams globally. The application works in sync with the other Google applications and allows you to present, collaborate and live stream meetings to 100,000 viewers at one time. It also comes as a Chrome extension and can be used across all devices. Google Meet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Take full advantage of the flexibility that TeamViewer offers to communicate with all the special people in your life with full-feature
Conducting meetings or presentations online saves time and money by allowing for more flexibility in people's schedules. TeamViewer is one of the world's most popular providers of remote control and online meeting software, reaching over 1bil devices. Focusing on cloud-based technologies to enable online support, collaborating in real time across the globe, with an expanded product portfolio, including ITBrain (anti-malware), Monitis (website monitoring system), and Blizz (online collaboration). TeamViewer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Fast, easy and reliable online meeting software trusted by millions of people everyday for real-time virtual communication.
An industry leader in online video conferencing for companies around the world, GoTo Meeting now comes as part of GoTo Connect, the all-in-one communications software built for SMBs. Get a fast, easy and reliable professional solution that enables customers to meet face to face, connect with colleagues through in-meeting chat or conference calling, and screenshare their presentations, all with the click of a button. The Meeting solution from GoTo Connect pairs productivity with flexibility. GoTo Meeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
Microsoft Teams is a group chat solution for teams who want a shared workspace and messaging service. Microsoft Teams replaces Skype for Business as the chat-based communication service of choice for Microsoft 365 team collaboration. It's available on iOS, Android and Windows 10 operating systems. Microsoft Teams is an enterprise-grade messaging application that is a collaboration hub for teams. Create new teams to manage projects, and use Microsoft Teams to send messages, make calls and video conference with coworkers. Get real-time updates to keep everyone on task throughout the day. Microsoft Teams hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Webex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Collaborate, hold training sessions, provide project updates, & speak with customers with ConnectWise Control's remote meetings.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) supports 1:1 screen sharing through our remote support and remote access tools. With remote meeting, we have expanded the use model to provide a feature-ri ch remote meeting tool that allows for an unlimited number of attendees. Online meetings allow users to collaborate, hold training sessions, provide project updates, chat, or anything in between. ConnectWise Control hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Ridiculously simple screen sharing tool for meetings on the fly. Get everybody on the same page, when they're not in the same room!
join.me is the fastest and easiest way to connect and collaborate. Anyone can share ideas instantly with screen sharing, audio, video, whiteboard and chat. join.me is a personalized meeting experience where users can personalize participant bubbles, URLs, backgrounds and more! Join.Me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks, like scheduling meetings, quick and easy.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com is used by over 30 million people each month. Doodle AG is headquartered in Zurich. Doodle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like chat, video calling, posts and groups.
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like Chat, video calling, posts and Groups. It integrates with the business tools you already use and provides a simple, secure and more productive way for people to share knowledge, work together and build connected communities. Workplace from Meta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
İlgi çekici uzaktan toplantılar için en iyi çevrimiçi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, toplantı sahiplerinin çevrimiçi toplantıları verimli ve doğal hale getirmelerine yardımcı olan çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformudur. Yapışkan not kağıtları ve oylama gibi özellikler konukların katılımını sağlarken zamanlayıcı ve dikkat yönetimi özellikleri de toplantı sahiplerine kontrol sağlar. Etkili ve ilgi çekici toplantılar için kaydolun ve hepsi bir arada çözümü deneyin Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
A complete event marketing and management platform that handles the entire event lifecycle (in-person & virtual) from start to finish.
Cvent delivers an all-in-one event platform for any event, and every event. Our platform simplifies the management of each stage of the event lifecycle while giving you the data and insights you need to maximize your value. Whether in-person, virtual, or hybrid, you’ll have a single platform with everything you need to find suppliers, engage attendees, maximize sponsor value, and capture important event data. Cvent Event Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Securely share presentations and multimedia right from your desktop, and get feedback from hundreds of participants.
Communicate your ideas powerfully using Adobe Connect web conferencing software. Securely share presentations and multimedia right from your desktop, and get feedback from hundreds of participants - all using a web browser and the Adobe Flash Player runtime, already installed on 98% of Internet-connected personal computers. Adobe Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
İnteraktif çevrimiçi toplantı, görüntülü konferans ve ilgi çekici web seminerleri düzenlemeyi sağlayan web konferansı çözümü.
Zoho Meeting, çevrimiçi toplantı ve web semineri ihtiyaçları için oluşturulmuş güçlü bir web konferansı çözümüdür. Tamamen tarayıcı tabanlıdır. Katılımcıların bir toplantıya veya web seminerine katılmak için herhangi bir uygulama indirmeleri gerekmez. Windows, Linux ve Mac için masaüstü eklentisini, iOS uygulamasını, Android uygulamasını, Google Chrome uzantısını, Firefox uzantısını, ekleme pencere öğesini ve takvim entegrasyonlarını kullanarak toplantılarınıza kolayca erişin. Web semineri için kayıt, anketler, soru-cevap, konuşma izni, kaydetme, kapsamlı analiz vb. ekleyin. Zoho Meeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
NO PINS. NO DOWNLOADS. NO PROBLEM.
Dialpad Meetings changed online meetings forever by killing PINs and making it simple for people to join. With powerful call controls, seamless screen sharing, and HD calls and video, its easier than ever to stay connected no matter where work finds you. Dialpad Meetings hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
BlueJeans is the meetings platform for the modern workplace. Simple. Smart. Trusted.
BlueJeans is the meetings platform for the modern workplace. We bring video, audio and web conferencing together with the collaboration tools people use every day. The first cloud service to connect desktops, mobile devices and room systems in one video meeting, BlueJeans makes meetings fast to join and simple to use, so people can work productively where and how they want. It is the meeting solution teams trust to do their best work. BlueJeans hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
BoardPro provides a smart, elegant way for SMEs and Non Profit organizations to run productive board meetings with less effort.
**AWARDED CAPTERRA BEST VALUE 2020 - BOARD MANAGEMENT SOFTWARE** A board portal for more productive board meetings and smarter decisions. Our affordable and easy-to-use board software helps SMEs and Non Profits streamline their entire board process, increasing efficiency and lifting performance. Administrators work up to 75% more effectively and board members remain focused, contribute more and achieve better outcomes. Starting at $150/month. Up to 40% discount on plans for Non-Profits. Boardpro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that increases event sales and streamlines the planning process.
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that generates sales and streamlines the planning process for restaurants, hotels, and unique venues. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Tripleseat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Livestorm, tek bir yerden bağlanmanızı, etkileşim kurmanızı ve eyleme dönüştürülebilir analizler kaydetmenizi sağlayan uçtan uca bir görüntülü toplantı platformudur.
Livestorm, güçlü ama zahmetsiz görüntülü toplantılar sağlar. Uçtan uca görüntülü toplantı platformu, kuruluşların tek bir yerden kolayca yönetilebilecek profesyonel görüntülü toplantılar oluşturması nı sağlar. İndirme veya kurulum gerektirmeyen tarayıcı tabanlı bir platformdur. Livestorm’u isteğe bağlı, canlı veya önceden kaydedilmiş toplantılar ya da etkinlikler için kullanabilirsiniz. Livestorm hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
FreeConferenceCall.com offers HD audio conferencing and online meetings for up to 1,000 participants all for free.
FreeConferenceCall.com offers HD audio conferencing and online meetings with screen sharing and video conferencing for up to 1,000 participants. Hosting more than 40 million conferences annually, FreeConferenceCall.com has grown to become the largest and most recognized conferencing provider on the planet. Every account includes unlimited conference calls, screen sharing, video conferencing, recording, security features, calendar integrations, mobile applications and much more all for free. FreeConferenceCall.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Remo conference is a live online events platform that focuses on building authentic relationships through meaningful conversations.
Remo Conference helps creators, coaches, and event organizers create immersive online events right from your computer browser where users can learn and connect with each other just like real life. Remo is the first web-video platform that allows people to have face-to-face networking online just like in-person events that build meaningful relationships and conversations. Remo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Web conferencing powered by collaboration tools with a fully branded personalized link.
Learn, teach and collaborate all in one unified platform designed to fit the way you work. Connect instantly with students and customers from virtually any device - mobile, web or tablet. Features include HD Video and Audio conferencing, HD Video and Audio, Group Screen Sharing, Mobile/Tablet ready, Personalized URL, Vanity domains, One-click Recording and Sharing, 10 Low-latency Datacenter Locations and more. BrainCert hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
All the tools you need to run your organization in one place.
TidyHQ is an online management tool built to make running your group, your organization or even your association a whole lot easier. TidyHQ increases productivity and saves time by combining great tools in an easy to use platform. We built TidyHQ to save administrators their most valuable asset, time. TidyHQ is set up to let you take control of your organization and manage it in the easiest and most efficient way possible. Check out some of the tools at your disposal below. TidyHQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Make your hybrid meetings and classes unmissable with Vevox, the number one rated polling and Q&A platform. Hear every voice.
Vevox is a real-time polling and anonymous Q&A platform for audience engagement. Rated number 1 by our users, Vevox makes virtual and hybrid meetings & classes unmissable by providing participants, wherever they are located, the opportunity to have an equal say. Make your hybrid meetings and classes unmissable, interactive, democratic – and more fun! Vevox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
LoopUp delivers a premium remote meeting experience to end your struggle with painful conference calls.
LoopUp is a premium conferencing solution that makes it easy to host high-quality remote meetings, whether from the office or your desk at home. It's simple to use, doesn't require any training or downloads for guests to join a meeting. LoopUp provides enterprise grade security so you can know exactly who is on your call and safeguard confidential data. Over 7000 business around the world are using LoopUp to ensure their company stays connected both internally and externally. LoopUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
A board management platform built by people who know boards. Get expert support and service from a team that’s been there.
At Boardable, we know boards. That’s why we built the best board management platform on the market. The last thing you need is more tabs to manage during a mission-critical meeting. We’ve been there, we get it. Trusted by thousands of organizations around the globe, our platform is optimized for virtual collaboration in a single screen. Get a full board management experience at a fair and flexible price - no surprise add-on costs. Explore Boardable today with a live demo. Boardable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Chili Piper is the most advanced routing and booking software, fueling high-growth B2B revenue teams.
Chili Piper is the leading inbound conversion platform fueling today’s high-growth B2B teams. Its advanced routing and booking software enables fast speed to lead and efficient handoff, making it possible for sales and marketing teams to book meetings instantly and generate more revenue while spending less. Companies like Intuit, Twilio, Forrester, Spotify, and Gong use Chili Piper to double their inbound conversion rates and maximize revenue. Chili Piper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Daha iyi çevrimiçi müşteri toplantıları. Vectera, randevu planlama ve güvenli video toplantıları yapmanın kolay yoludur.
Vectera, müşterilerle çevrimiçi görüşmenin kolay yoludur. Randevuları planlayın ve 4 kişiye kadar güvenli görüntülü toplantılar gerçekleştirin. Tüm müşterileriniz için iletişim merkezleri oluşturun. Beyaz tahtalar, eş zamanlı tarama ve belge notu ile yaratıcılığınızı çalıştırın. Tek tıkla başlama, indirme yok, hayal kırıklığı yok. Vectera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
BoardPAC is equipped with the most advanced AES 256 security encryption and offers an intuitive user experience.
BoardPAC is an internationally renowned and award-winning board meeting automation system available on iPads, iPhones, mac devices, Windows surfaces, Android Tabs and Phones. The solution is designed with secure end-to-end AES-256 encryption and an enterprise-grade set of features. Key capabilities include the ability to connect leading third-party video conferencing providers, MDM, active directory, on-premise, and cloud-hosted solutions. BoardPAC hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Event management suite with registration, ratings, mobile app, payments, speaker mgmt, space layout, and more. Live & virtual events.
AWARD-WINNING PLATFORM. Flat, predictable pricing. All features all of the time. Unlimited events including VIRTUAL events. Unlimited users. No credit card fees. Modern and easy to use for event hosts and attendees. Website creation, customized registration, free web-based mobile app, session ratings, speaker ratings, payment processing, speaker/agenda management, space layout, CEU's, etc. Flexible configuration options serve virtually any event business model. Rated tops by Capterra! Eventsquid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
ConexED is a unified student services platform that's fully HIPAA, FERPA, and WCAG 2.0-compliant.
ConexED is a unified student services platform that fosters connection and student success. We can help you scale your student services for virtual, in-person, and blended environments across the entire campus. Using ConexED to empower your student services with unified appointment scheduling, communication tools, case management, and more provides an improved experience for students and staff, and a big-picture view for leadership. ConexED hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
ClickMeeting is a browser-based webinar solution, brings the power of webinars to organizations of any size
ClickMeeting is a browser-based webinar solution, brings the power of webinars to organizations of any size, from one-person firms to multinational enterprises. The web-based solution is easy to use and covers the entire webinar process from preparation to presentation, and from interaction to follow-up. The software requires no installation and works on all devices and operating systems. ClickMeeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Online solution for web conferencing and meeting management with easy check in to show who's attending the meeting.
Online solution for web conferencing and meeting management with easy check in to show who's attending the meeting. Amazon Chime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Build every in-person, virtual, and hybrid event with Bizzabo's next-generation event management platform — The Event Experience OS.
Bizzabo's next-generation event management platform powers immersive in-person, virtual, and hybrid experiences for the world’s leading brands. The Bizzabo Event Experience OS is a data-rich open platform that empowers Event Experience Leaders to manage events, engage audiences, activate communities, and deliver powerful business outcomes. Bizzabo was founded in 2011 and is headquartered in New York and Tel-Aviv. Bizzabo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Lifesize delivers audio, web, and video conferencing with the ability to easily record and share meetings all from one application.
Join meetings with the touch of a button or simply by walking into the room. It's a meeting experience like no other. Lifesize is so user-friendly it has reduced video conferencing support for companies as big as Netflix to start-ups looking for a low-cost way to get started. Lifesize hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Aventri's all-in-one event platform enables global brands to run highly engaging virtual & hybrid events. One platform, one experience!
Aventri's all-in-one event platform enables global brands to run highly engaging virtual, in-person & hybrid events. Our platform includes everything you need to promote, plan and analyze your events and keep your virtual and/or in-person audience engaged at all times. Aventri hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
The platform for creative collaboration—where distributed teams meet, work, and make decisions. Get started free!
Bluescape is the platform for creative collaboration. Streamline workflows with all your ideas, assets, iterations, and entire projects into one secure virtual workspace. With built-in voice and video calling, simply gather your team in Bluescape and make quicker decisions. Reduce meetings and finish projects faster in a secure platform trusted by Fortune 100 companies, government agencies, and the world’s largest movie studios. Bluescape hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Sherpany is the leading meeting management software that enables successful executive and board meetings.
Sherpany is the meeting management software that enables successful leadership meetings. This software allows users to manage meetings easily, distribute and access documents securely, collaborate before the meeting starts, and focus on decisions. Developed in close collaboration with executives, directors, and corporate secretaries, Sherpany ensures an intuitive user experience and fosters agile leadership. Sherpany hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Fuze is a global cloud communications company, providing a unified communications and contact center experience for the enterprise.
Fuze is a global cloud communications provider for the enterprise. Our intuitive unified communications and contact center platform enables seamless transition between calling, meeting, chatting, and sharing powered by the industry-leading intelligent cloud architecture. Fuze empowers the digital and distributed workforce to communicate anywhere, anytime, and across any device. Founded in 2006, Fuze is headquartered in Boston, MA with offices around the world. Fuze hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet
Secure messaging, conferencing, file-sharing, and more through end-to-end encryption for cloud, private cloud, and on-premises.
Wire offers messaging, audio/video conferencing, file-sharing, and external collaboration – all protected by the strongest end-to-end encryption. Wire is 100% open source with its code available on GitHub, independently audited and ISO, CCPA, GDPR, SOX-compliant. Wire can be deployed on Wire's Cloud, your cloud server, or your own on-premises server and all features can be used across web, mobile, and PC. Wire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Toplantılar
  • Mobil Erişim
  • Görüntülü Konferans
  • Canlı Sohbet