15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Toplantı Uygulamaları

Toplantı Uygulamaları, ekiplerin işbirliğine dayalı toplantıları koordine etmesine, planlamasına, yürütmesine ve katılmasına olanak tanır.

29 sonuç

Çevrimiçi toplantılar için güvenilir ve basit bir yol mu arıyorsunuz? ClickMeeting size yardımcı olabilir. Toplantı modunda, 40 kişiye kadar toplayabilirsiniz. ClickMeeting hakkında daha fazla bilgi
Çevrimiçi toplantılar için güvenilir ve basit bir yol mu arıyorsunuz? ClickMeeting size yardımcı olabilir. Toplantı modunda, birbirinizi görmek ve duymak için en fazla 40 iş arkadaşınızı bir araya getirebilir ve işbirliğini desteklemek için interaktif özellikleri kullanabilirsiniz. Bunlar arasında sanal bir beyaz tahta, ekran paylaşımı, anketler ve testler veya Soru-Cevap modunu bulacaksınız. Ayrıca, tek bir hesapta web seminerleri oluşturarak hedeflerinize ulaşmak için daha fazla insanı bir araya getirebilirsiniz. ClickMeeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Toplantı hazırlığı, belge paylaşımı, iletişim ve takip için tek bir ortak yer. Herkesin zamandan tasarruf etmesine ve toplantılardan daha fazlasını elde etmesine yardımcı olur. iBabs hakkında daha fazla bilgi
Toplantı hazırlığı, belge paylaşımı, iletişim ve takip için tek bir ortak alan. Herkesin zamandan tasarruf etmesine ve toplantılardan daha fazlasını elde etmesine yardımcı olur. Gittikçe daha fazla kuruluş, yönetim kurulu toplantılarını yönetmek için iBabs’a geçiş yapıyor. Daha ucuz, daha hızlı ve daha güvenilir olan iBabs, kullanıcılara hesaplarını kendileri için işe yarayacak şekilde yönetmelerinde tam kontrol sağlar (uygun gördükleri şekilde kullanıcıların aydan aya eklenmesi veya kaldırılması gibi). iBabs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Hayatınızdaki tüm özel insanlarla her yönden iletişim için TeamViewer'ın sunduğu esneklikten tam olarak yararlanın.
Çevrimiçi toplantı veya sunum yapmak, kişilerin programlarında daha fazla esnekliğe olanak tanıyarak zamandan ve paradan tasarruf sağlar. Bir milyarın üzerinde cihaza ulaşan TeamViewer, dünyanın en popüler uzaktan kontrol ve çevrimiçi toplantı yazılımı sağlayıcılarından biridir. Dünya genelinde çevrimiçi destek ve iş birliğine olanak tanımak için ITBrain (kötü amaçlı yazılımdan koruma), Monitis (web sitesi izleme sistemi) ve Blizz (çevrimiçi iş birliği) dahil geniş bir ürün portföyü ile bulut tabanlı teknolojilere odaklanır. TeamViewer Remote hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Çevrimiçi ortamda daha iyi müşteri ilişkileri kurmak için gereken tüm araçları tek çatı altında edinin.
Brevo; pazarlama otomasyonu, e-posta kampanyaları, işlem tabanlı e-postalar, SMS mesajları, sohbet, CRM, Facebook reklamları ve yeniden hedefleme reklamlarıyla işletmelerin ilişkiler kurup geliştirmesini sağlar. Farkı nedir? Brevo, çok iyi bir müşteri memnuniyeti ekibi tarafından desteklenmektedir ve gülümsetme garantili fiyatlandırma planları sunmaktadır. Platform, güçlü bir hizmet paketini tek bir kullanıcı dostu çözümde birleştirir. Büyüyün. Satış yapın. Etkileşim kurun. Brevo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
İlgi çekici uzaktan toplantılar için en iyi çevrimiçi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, toplantı sahiplerinin çevrimiçi toplantıları verimli ve doğal hale getirmelerine yardımcı olan çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformudur. Yapışkan not kağıtları ve oylama gibi özellikler konukların katılımını sağlarken zamanlayıcı ve dikkat yönetimi özellikleri de toplantı sahiplerine kontrol sağlar. Etkili ve ilgi çekici toplantılar için kaydolun ve hepsi bir arada çözümü deneyin Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk.
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzak ekipler için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. Dakikalar içinde ve yasalara uygun şekilde, dünya genelinde tam zamanlı çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edin. Deel ile şirketler, teknoloji destekli self servis bir süreç kullanarak 150’den fazla ülkede bordro işlerini halledebilir ve yerelleştirilmiş yasal sözleşmeler oluşturabilir. Deel, KOBİ’lerden halka açık şirketlere kadar 3500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Onboard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık yönetim kurulu süreçlerini basitleştirerek daha etkili yönetim kurulu toplantıları düzenlemeyi sağlar. Ücretsiz denemeye hemen başlayın.
Yönetim kurulu toplantıları bilgiye dayalı, etkili ve karmaşıklıktan uzak olmalıdır. OnBoard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık süreçleri dönüştürerek yönetim kurullarının en önemli olana odaklanabilmesini sağlar: Yani kuruluşa yönelik vizyonlarını gerçekleştirmeye. Müdürler, yöneticiler ve idareciler için bir kayıt sistemi, sezgisel veri ve analizle her cihazda, her zaman, her yerde karar vermeyi kolaylaştıran bir yönetim kurulu portalını deneyimleyin. Koşulsuz şartsız olarak ücretsiz denemeyle yatırım yapmadan önce test edin. OnBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Zoho Assist, dünyanın herhangi bir yerindeki uzak bilgisayarlara bağlanmak için basit ve doğrudan bir kullanıcı arayüzü sağlar.
Uzaktan destek, ekran paylaşımı ve gözetimsiz erişim için tek noktadan çözüm olan Zoho Assist’i kullanarak, bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza her yerden ve her zaman erişin. Sektördeki en güvenli, güvenilir ve uygun fiyatlı yazılımlardan biriyle hemen başlayın. Önceden kurulum gerektirmez. Platformlar arası destek bulunmaktadır. Tüm cihazlarda çalışır. Tüm önemli web vekil sunucularını ve güvenlik duvarlarını destekler. Zoho Assist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Bitrix24; ajanda, planlama, katılım, web konferansı ve 4 milyon müşterisiyle önemli bir ücretsiz toplantı ve bilgilendirme çözümüdür.
Bitrix24; ajanda, planlama, katılım, web konferansı ve dünya çapında 4 milyon müşterisiyle önemli bir ücretsiz toplantı ve bilgilendirme çözümüdür. Uzaktan çalışma döneminde bir araya gelerek iş konularını görüşmek çok daha zordur. Bitrix24’te bir toplantı oluşturulabilir, toplantı ajandası vb. eklenebilir ve iş sorunları tartışılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
İnteraktif çevrimiçi toplantı, görüntülü konferans ve ilgi çekici web seminerleri düzenlemeyi sağlayan web konferansı çözümü.
Zoho Meeting, çevrimiçi toplantı ve web semineri ihtiyaçları için oluşturulmuş güçlü bir web konferansı çözümüdür. Tamamen tarayıcı tabanlıdır. Katılımcıların bir toplantıya veya web seminerine katılmak için herhangi bir uygulama indirmeleri gerekmez. Windows, Linux ve Mac için masaüstü eklentisini, iOS uygulamasını, Android uygulamasını, Google Chrome uzantısını, Firefox uzantısını, ekleme pencere öğesini ve takvim entegrasyonlarını kullanarak toplantılarınıza kolayca erişin. Web semineri için kayıt, anketler, soru-cevap, konuşma izni, kaydetme, kapsamlı analiz vb. ekleyin. Zoho Meeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Livestorm, tek bir yerden bağlanmanızı, etkileşim kurmanızı ve eyleme dönüştürülebilir analizler kaydetmenizi sağlayan uçtan uca bir görüntülü toplantı platformudur.
Livestorm, güçlü ama zahmetsiz görüntülü toplantılar sağlar. Uçtan uca görüntülü toplantı platformu, kuruluşların tek bir yerden kolayca yönetilebilecek profesyonel görüntülü toplantılar oluşturmasını sağlar. İndirme veya kurulum gerektirmeyen tarayıcı tabanlı bir platformdur. Livestorm’u isteğe bağlı, canlı veya önceden kaydedilmiş toplantılar ya da etkinlikler için kullanabilirsiniz. Livestorm hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Maintenance Connection, işletmelerin varlık arızalarını önlemelerine ve durma sürelerini azaltmalarına yardımcı olan çok tesisli, çok sektörlü bir CMMS/EAM'dir.
Accruent'in Maintenance Connection çözümü, bakım ekiplerinin duruma göre tepki veren bakım yaklaşımından önleyici varlık bakımına geçmesine, varlık arızasını önlemesine, durma süresini azaltmasına ve çok tesisli operasyonları kolaylaştırmasına yardımcı olan, önemli bir CMMS / EAM'dir. Maintenance Connection, her kuruluş için ölçeklendirilebilecek şekilde üretilmiştir ve büyük sektörlerde derin işlevsellik sağlayan kapsamlı esneklik ve yapılandırılabilirlik sunar. Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Her türlü interaktif çevrimiçi toplantıyı gerçekleştirmeyi sağlayan iletişim platformu.
LiveWebinar; şirket içi ekip toplantıları, işe alım ve alıştırma oturumları, eğitim oturumları veya ürün tanıtımları gibi her türlü çevrimiçi toplantıyı düzenlemeyi sağlar. Şu özellikleri sayesinde toplantılarınızı ilgi çekici ve interaktif hale getirebilirsiniz: sınıf modu, tartışma odaları, interaktif çevrimiçi beyaz tahta, oylama yöneticisi, web sitesi sunucusu, çevrilen sohbet ve çok daha fazlası. LiveWebinar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Daha iyi çevrimiçi müşteri toplantıları. Vectera, randevu planlama ve güvenli video toplantıları yapmanın kolay yoludur.
Vectera, müşterilerle çevrimiçi görüşmenin kolay yoludur. Randevuları planlayın ve 4 kişiye kadar güvenli görüntülü toplantılar gerçekleştirin. Tüm müşterileriniz için iletişim merkezleri oluşturun. Beyaz tahtalar, eş zamanlı tarama ve belge notu ile yaratıcılığınızı çalıştırın. Tek tıkla başlama, indirme yok, hayal kırıklığı yok. Vectera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Convene, toplantılara ve belgelere her zaman ve her yerde her cihazdan kolay ve güvenli erişim sağlayan bir yönetim kurulu toplantısı yazılımıdır.
Convene, yönetim kurulu belgelerinin düzenlenmesinden dağıtımına, eylemlerin yürütülmesine, belgelendirilmesine ve oluşturulmasına kadar toplantıların verimliliğini artıran ödüllü bir yönetim kurulu toplantısı yazılımıdır. Son derece anlaşılır ve kullanımı kolay özellikleri, 100’den fazla ülkede borsada işlem gören şirketler, KOBİ’ler, bankalar, hükümetler ve kâr amacı gütmeyen kuruluşlar için tercih edilmesini sağlamıştır. Convene, BT geliştirme alanında 25 yılı aşkın deneyime sahip bir CMMI (yetkinlik olgunluk modeli entegrasyonu) seviye 5 şirketi olan Azeus tarafından geliştirilmiştir. Convene hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Pexip, konum veya teknolojiden bağımsız olarak kuruluşunuzu güvenli ve ölçeklenebilir yüz yüze iş birliği ile güçlendirir.
Pexip, yüz yüze görüntülü iletişim ve iş birliği ile her ölçekten kuruluşu güçlendiren bir web konferansı platformudur. Her türlü cihaz, teknoloji ve konumda görüntülü iş birliği sağlarken verilerinizin mülkiyetini korur. Yazılım veya eklenti yüklemeye gerek kalmadan kaliteli videolar kullanabilirsiniz. Şirket iletişimlerinizi artırmak için yapay zeka destekli tek bir görüntülü toplantı platformuyla kişi ve ekipleri bir araya getirin. Pexip Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Takviminizle senkronize olan ve müşterilerinizin sizinle toplantı, randevu ve rezervasyon planlamasını sağlayan akıllı planlama aracı.
Web sitenize, sosyal medyanıza yerleştirebileceğiniz veya e-posta imzanıza sahip bir bağlantı paylaşabileceğiniz rezervasyon sayfası oluşturun. Rezervasyon sayfanızı size özgü hale getirmek için kendi logonuzu ve renklerinizi ekleyin. Sayfanızın tercümesini yapın ve anlatımı istediğiniz gibi özelleştirin. Özel sorular ekleyin ve randevular için müşterilerinizden güvenli bir şekilde veri toplayın. Müşterilerinizin sadece uygun olduğunuzda rezervasyon yapmasına izin vermek için Google, Outlook veya Apple takvimlerinizle iki yönlü senkronizasyon sağlayın. GVKY ve HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu. Dakikalar içinde kurulum. Upvio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Tribeloo, karma iş yerinde ortaklaşa çalışma için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür.
Tribeloo, karma iş yerinde iş birliği için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür. Değişim yönetimi zordur. Bu nedenle Tribeloo, çalışanların tekrar bir araya getirilmesini ve karma iş yerinin optimize edilmesini kolaylaştırır. Kolay kurulumu ve kullanımıyla çevik ekiplerin ofiste bir araya gelmesini kolaylaştırır, alan kullanımını artırır ve maliyetleri azaltır. Tribeloo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Çalışanlarınızın hoşuna gidecek bir işyeri yönetimi çözümü. Masa rezervasyonu | Oda Rezervasyonu | Hafta planlaması | Analiz
Hibrit şirketler için mobil, web, Slack ve MS Teams uygulaması olarak sunulan deskbird, önemli bir insan merkezli işyeri yönetimi uygulamasıdır. Sunduğu hızlı ve sezgisel kullanıcı deneyimi, hızlı ve güvenilir bir işe alıştırma süreci ile binaların değil, kullanıcıların etrafında geliştirilen ilk işyeri yönetim sistemidir. Çalışanlarınızın seveceği bir çözüm. deskbird hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
EMS, yüksek öğrenim tesisleri ve her sektördeki işletmeler için toplantı planlamasını basitleştirir.
Accruent’in EMS yazılımı, yüksek öğrenim tesislerinin ve her sektörden işletmelerin fiziksel alanlarını optimize etmesine yardımcı olur. Bu toplantı rezervasyonu ve etkinlik planlama yazılımı, alan yönetimini basitleştirir ve güvenli, zenginleştirici ve modern bir iş yeri veya kampüs deneyimi oluşturmanıza yardımcı olur. EMS ile şunları yapabilirsiniz: - Programlama çakışmalarını ortadan kaldırabilirsiniz - Video konferans entegrasyonları ile karma çalışmayı kolaylaştırabilirsiniz - İşbirliğini artırabilirsiniz - Mobiliteyi artırabilirsiniz - Alanınızı yönetmenize yardımcı olacak analizler elde edebilirsiniz EMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Samba Live, Avrupa'nın tercih ettiği, işletmelerin iletişim ortamlarını organize etmelerine yardımcı olan hepsi bir arada video konferans yazılım paketidir.
Samba Live, sanal toplantılar düzenlemeye yönelik kullanıma hazır ve ölçeklenebilir bir konferans çözümü sunar. Kendi markanızı kullanma özelliği ve özelleştirilebilir arayüzü sayesinde kuruluşunuzun toplantıları kendi markanızla ve sevdiğiniz biçimde gerçekleştirilebilir. Samba Live katılımcıları, her cihazdan çapraz platformlu toplantıların keyfini çıkarabilir. Samba Live'ın ölçeklendirilebilir bulut altyapısı ve GVKY ile tam uyumlu olması sayesinde, kuruluşunuzun artan iletişim ihtiyaçlarının Samba Live ile güvenli bir şekilde karşılanabileceğinden emin olabilirsiniz. Digital Samba hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Web seminerleri ve video konferanslar düzenlemeye yönelik güçlü bir çözüm. Sektöründe öncü olarak %99,98’lik çalışır durumda kalma süresi ile 10.000 katılımcıya kadar destekler.
Sıradaki web semineri, toplantı veya video konferansınız için tarayıcıda kullanılan güçlü bir çözüm. Sektöründe öncü olarak %99,98’lik çalışır durumda kalma süresi ile 10.000 katılımcıya kadar hizmet verebilmeyi sağlar. Soru-cevap, canlı sohbet, ekran paylaşımı, buluta kayıt, testler, beyaz tahta ve çok daha fazlasını içeren yaklaşık 200 benzersiz özelliğe istediğiniz cihaz ve tarayıcıdan erişebilirsiniz. MyOwnConference, 20 katılımcıya kadar ömür boyu kullanım içeren ücretsiz bir hesap sunar. Kredi kartı gerekli değildir. MyOwnConference hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Toplantının oluşturulmasından toplantı tutanaklarının hazırlanmasına, onaylanmasına ve elektronik ortamda imzalanmasına kadar toplantı sürecini hiç kağıt kullanmadan ve güvenle yönetin.
ContractZen Board Portal, uçtan uca toplantı yönetimi için tamamen kağıtsız çözümdür Toplantının oluşturulmasından toplantı notlarının tutanakların oluşturulmasına, onaylanmasına ve elektronik ortamda imzalanmasına kadar tüm toplantı sürecini yönetin. Kolay davetiyelerin, güvenli malzeme dağıtımının, görev yönetiminin, OCR ile güçlü aramanın ve daha fazlasının keyfini çıkarın. ContractZen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar
Sorunsuz toplantılar için uygulamalar geliştirmeye yönelik düşük kodlu platform.
Wizergos'un düşük kod içeren platformunu kullanarak etkili toplantılar yürütmek ve tüm izleme ve takip süreçlerini otomatikleştirmek için hızlı bir şekilde uygulamalar oluşturun. Gündem planlaması. Atanan ve son tarih bilgileri ile eylem öğeleri. Oylarla karar verme. Konuşmadan metne. Ek açıklamalarla doküman sunumları. Kararları, eylem öğelerini, toplantı notlarını inceleyin. Otomatik toplantı notları e-postası. Ses ve video. Ekip iletişimi için entegre sohbet. iOS ve Android uygulaması. Wizergos hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Notları
  • Ajanda Yönetimi
  • Kaydetme
  • HD Ses/Görüntü
  • Ekran Paylaşımı
  • Ana Bilgisayar Denetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Katılımcı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Sanal Arka Planlar