Türkiye Yerel ürünleri göster
394 sonuç
Kâr amacı gütmeyen yöneticiler ve kuruluşlar için başvuru ve değerlendirme yazılımı. Hızlı, güvenilir ve harika bir deneyim. Award Force hakkında daha fazla bilgi
Award Force, önde gelen kâr amacı gütmeyen programlar tarafından kâr amacı gütmeyen başvuruların gönderilmesini ve değerlendirilmesini çevrimiçi olarak yönetmeyi sağlayan ödüllü bir yazılımdır. Performans ve işlev için tasarlanan bu ürün, hızlı ve güvenilir olmasının yanı sıra başvuru sahipleri, değerlendirenler ve yöneticiler için harika bir deneyimdir. Başvuru sürecini ve başvuruların değerlendirilmesini en iyi belirleme ve seçim araçlarından biriyle kolayca yönetmek için Award Force’u kullanabilirsiniz. Award Force hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Onboard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık yönetim kurulu süreçlerini basitleştirerek daha etkili yönetim kurulu toplantıları düzenlemeyi sağlar. Ücretsiz denemeye hemen başlayın. OnBoard hakkında daha fazla bilgi
Yönetim kurulu toplantıları bilgiye dayalı, etkili ve karmaşıklıktan uzak olmalıdır. OnBoard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık süreçleri dönüştürerek yönetim kurullarının en önemli olana odaklanabilmesini sağlar: Yani kuruluşa yönelik vizyonlarını gerçekleştirmeye. Müdürler, yöneticiler ve idareciler için bir kayıt sistemi, sezgisel veri ve analizle her cihazda, her zaman, her yerde karar vermeyi kolaylaştıran bir yönetim kurulu portalını deneyimleyin. Koşulsuz şartsız olarak ücretsiz denemeyle yatırım yapmadan önce test edin. OnBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Bitrix24, dünya çapında 8 milyon kuruluşun kullandığı önemli bir ücretsiz kâr amacı gütmeyen kuruluş yönetimi yazılımıdır. Bulut, mobil, açık kaynak. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, 8 milyon kuruluşun kullandığı önemli bir ücretsiz kâr amacı gütmeyen kuruluş yönetimi yazılımıdır. Bulut, mobil, açık kaynak. Bitrix24, kâr amacı gütmeyen kuruluşlara yönelik ücretsiz tam bir yönetim yazılımıdır. Bu ne anlama geliyor? Ücretsiz ifadesi kolayca anlaşılıyor: Bitrix24 sınırsız sayıda kullanıcı için ücretsizdir ve ayda yalnızca 199 $ karşılığında sınırsız depolama alanı elde edilebilir. Kayıtlı kâr amacı gütmeyen kuruluşlar, 6 ve 12 aylık planlarda %15 ek indirime hak kazanır. Tam ise Bitrix24’un tüm bağışçı yönetimini, gönüllü yönetimini, görevleri ve projeleri vb. yapabileceği anlamına gelir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Omatic verileri değere dönüştürerek toplum yararına çalışan kuruluşları, dünyadaki büyük değişime etkide bulunmaları için güçlendiriyor. ImportOmatic hakkında daha fazla bilgi
Kâr amacı gütmeyen kuruluşların veri entegrasyonu için Omatic’in amiral gemisi çözümü olan ImportOmatic, verileri herhangi bir dış kaynaktan Raiser’s Edge RE NXT’ye aktarırken tüm kayıt tür ve formatlarını destekler ve verileri yol boyunca temizler. ImportOmatic, kayıtları uygun şekilde eşleştiren, kopyaları ortadan kaldıran ve verileri içe aktarırken standartlaştıran akıllı entegrasyon ile verimliliği yeniden tanımlar. ImportOmatic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Hivebrite’ın hepsi bir arada topluluk yönetim platformu sayesinde gönüllülerin katılımını sağlayın ve bağışta bulunanların sayısını artırın. Hivebrite hakkında daha fazla bilgi
Hivebrite, tüm gerekenleri bir arada sunan bir topluluk yönetim platformudur. Her ölçekten ve sektörden kâr amacı gütmeyen kuruluşlara, tamamen kendi markalarını taşıyan özel toplulukları başlatmalar ı, yönetmeleri ve büyütmelerinde destek sunar. Hivebrite tamamen özelleştirilebilir ve katılımı güçlendirmek için gerekli tüm araçları sağlar. Tek bir kullanımı kolay platformdan markalı bağış sayfaları oluşturun, ödemeleri işleme alın, iletişimleri merkezileştirin, gönüllülerinizle bağlantı kurun ve daha fazlasını yapın. Dünya çapında 500’den fazla müşteri canlı topluluklar oluşturmak ve onlarla iletişim kurmak için Hivebrite’tan yararlanıyor. Hivebrite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Bağış toplayanlar tarafından, bağış toplayanlar için oluşturulan GivingDNA, bağış toplayanları otomatikleştirilmiş bağışçı bilgisi ile güçlendirir. GivingDNA hakkında daha fazla bilgi
GivingDNA, kâr amacı gütmeyen kuruluşların süper hedefli segmentler oluşturmasına yardımcı olan bir bağışçı bilgisi ve veri görselleştirme aracıdır. Bağış toplayanlar ve kâr amacı gütmeyen pazarlamacı lar, bağışçılarınızın profilini hızlı bir şekilde belirlemenize ve segmentlere ayırmanıza ve özel bağışçı deneyimleri için sonraki adımları atmanıza yardımcı olacak öngörüler elde eder. GivingDNA verilerinizi üçüncü taraf öngörüleriyle zenginleştirir, böylece bileşenlerinizin 360 derece görünümünü elde edersiniz. Kullanımı kolaydır ve herhangi bir kodlama veya gelişmiş elektronik çizelge becerisi gerektirmez. GivingDNA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
The leading accounting software for small businesses. Instant access to customer, vendor and employee information.
QuickBooks Enterprise (Save Up to 40%) is an end-to-end accounting software that can grow with your business. It provides all the tools your business needs, yet is easy to use. You can organize your books, manage inventory, track sales, and even run payroll, but at the fraction of the cost. With QuickBooks Enterprise, you save thousands of dollars a year vs. comparable solutions. Powerful and flexible, it also comes in editions designed to fit your specific needs. Take a free test drive today. QuickBooks Desktop Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
TeamViewer empowers you to connect to any device to support anyone, any process, or anything — from anywhere, anytime.
As a leading global technology company, TeamViewer offers a secure remote connectivity platform to access, control, manage, monitor, and support any device — across platforms — from anywhere. With more than 600,000 customers, TeamViewer is free for private, non-commercial use and has been installed on more than 2.5 billion devices. TeamViewer continuously innovates in the fields of Remote Connectivity, Augmented Reality, Internet of Things, and Digital Customer Engagement. TeamViewer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime.
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime. Used by over 4.5 million customers, QuickBooks provides smart tools for your business, yet is easy to use. You can organize your books, manage expenses, send invoices, track inventory, and even run payroll. With QuickBooks Online, you can get organized, save time, and even get paid fast by adding payment features. Best of all, you can try it for free for 30 days. Quickbooks Online hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Sign up tool for group and volunteer managers. Schedule volunteers, organize events and collect money all on one sign up.
SignUpGenius's volunteer management solution coordinates events and volunteers in minutes with online sign ups. The site replaces the need for reply-all emails and spreadsheets and saves organizers time by automating the recruiting and coordinating process. The site is packed with features such as automatic email reminders, additional admin access and slot locking. SignUpGenius simplifies event planning and scales from a basic sign up tool to a powerful Enterprise platform. Try it today! SignUpGenius hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Bloomerang’s donor management software helps fundraisers save more time, raise more funds, and do more good.
Bloomerang helps nonprofits deliver a better giving experience so they can save time, raise more funds, and create lasting change. With our donor management software, you'll have access to: • Email Marketing Tools • Letters & Mailings Templates • An Integrations Hub • Online Giving Pages & Forms • Peer-to-Peer Fundraising Tools • Reporting & Analytics • Automatic Data Updates Bloomerang hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Easy, cloud-based, HIPAA compliant software for nonprofits of all sizes. No hidden fees. Streamline your case management. Free demo.
CharityTracker is a cloud-based, HIPAA compliant software that’s easy to use for nonprofits of all sizes. With no setup fees, hidden fees, or contracts, you can cancel anytime! Our time saving solution provides a secure way to streamline how you manage cases, record case notes & assistance, create reports, collaborate, set goals, measure outcomes, make referrals & prove your impact with change-over-time reports for your funders. We're at work in 2,200+ communities and 49 states! Book a free demo CharityTracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for nonprofit businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. When I Work hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Ideal for businesses of all sizes, it is a form building tool that helps users create survey forms while also reviewing submissions.
Trusted by over 10 million users, Jotform's form builder is the easy way to create and publish online forms from any device. The company offers 10,000+ ready-made form templates, 100+ integrations to 3rd party apps, and advanced design features making it the leading online form builder for organizations all over the world. It's popularly used to create payment forms, lead generation forms, registration forms, contact forms, application forms, and more. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşunuzun tamamını yönetmek için entegre edilmiş tek bir bulut sistemi.
Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşunuzun tamamını yönetmek için tek bir Entegre, bulut sistemi. Çeşitli gelir akışlarını yönetin, fon kısıtlamalarını ve hibe gereksinimlerini doğru bir şekilde yönetin. Yönetim kurulu üyeleri, denetçiler ve muhasebe ekipleri için kolay ve yapılandırılabilir uyumluluk raporlaması. NetSuite, operasyonları iyileştirmek ve misyonlarını büyütmek için her büyüklükteki kâr amacı gütmeyen kuruluşlar için oluşturulmuş bir bulut yazılımı paketi sunar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
DonorPerfect empowers your team to work together, raise more money, and cultivate relationships that will make your mission a reality.
DonorPerfect is the most comprehensive solution in fundraising, with everything nonprofits need to grow. It helps your team manage donations, contacts, receipting, reporting, email, and fundraising initiatives from a single system. With automatic monthly giving, integrated online donation forms, standard and custom reports, Constant Contact email, auction management, and a network of integrated partner solutions, DonorPerfect is ideal for organizations of all sizes. DonorPerfect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
A complete event marketing and management platform that handles the entire event lifecycle (in-person & virtual) from start to finish.
Cvent delivers an all-in-one event platform for any event, and every event. Our platform simplifies the management of each stage of the event lifecycle while giving you the data and insights you need to maximize your value. Whether in-person, virtual, or hybrid, you’ll have a single platform with everything you need to find suppliers, engage attendees, maximize sponsor value, and capture important event data. Cvent Event Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Thousands of small nonprofits rely on Network for Good’s simple and smart fundraising software to cultivate relationships with donors a
Reach your fundraising goals, connect with supporters, and advance your mission with Network for Good's all-in-one fundraising software. Built for small and growing nonprofits, only Network for Good is designed to help you become a better fundraiser. Get donor management, powerful communication tools, online fundraising features, and more—all in one integrated software. Plus, our best-in-class onboarding, customer service, and data migration are always included. Network for Good hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Membership and database management software with all you need to run your organization.
Focus on growing your membership instead of repetitive admin tasks with WildApricot. Our easy-to-use software helps you automate membership dues, event registrations, and more. You'll also have access to a community of peers and experts to share knowledge and best practices. Wild Apricot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
The complete front office and back office for your club or association: website, member database, events, forums, and much more.
ClubExpress is the economical Internet-based solution for smaller professional and trade associations (25-5000 members). ClubExpress combines your association web site with the membership database, online member signups/renewals/expirations, event calendar & registration, credit-card processing, membership directory, committees, forums, documents, interests, benefits, etc. We use state-of-the-art security, there's no advertising and associations own their data at all times. ClubExpress hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Neon CRM is the leading all-in-one fundraising & donation software on the market. Raise more and increase your organization's impact.
Change the way you work with Neon CRM, a donor database designed to build and support lasting relationships with those that support your mission. Neon CRM is backed by an experienced team of nonprofit professionals and consultants, with over 85% of our staff coming from a nonprofit background, so you'll always know you're backed by the right people. With Neon CRM, you can manage donors, campaigns, events, volunteers - your whole operation out of one single, unified software. Neon CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Simplify membership management with MemberClicks! Trusted by over 3,000 member-based organizations who love our client service!
Simplify membership management with MemberClicks! Our all-in-one solution helps your association, chamber, or association management company engage your members and increase revenue. Make use of powerful features to save time, grow your membership, generate more revenue, improve communication, build your community, and understand your members. Over 3,000 member-based organizations in North America trust MemberClicks to fulfill their missions. MemberClicks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
GiveGab is the #1 digital fundraising solution for Giving Days and year-round giving. Experience the JOY of fundraising with GiveGab!
GiveGab is becoming Bonterra. Learn more at www.bonterratech.com. GiveGab is the #1 digital solution for Giving Days and year-round fundraising tailored to nonprofit networks, community foundations, education institutions, hospital foundations, and public media outlets. GiveGab provides a modern and secure platform built on technology inspired by the feedback of our customers, resulting in products and features tailored to the most popular requests of our partners. GiveGab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Fundraising solution that helps you communicate with your constituents and make better decisions.
Raisers Edge NXT is a smart, cloud fundraising solution built to help nonprofits achieve sustainable growth. It's a total solution that includes all the tools needed to be successful on one platform and one simple subscription price. This includes data enrichment services, event management, and social and email marketing tools, online donations, flexible reporting and actionable analytics. Raisers Edge NXT pulls together your processes and people to move your entire mission forward. Blackbaud Raiser's Edge NXT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Volunteer management solution enabling anyone (schools, nonprofits, biz, etc.) to plan events, send invites, receive payments & more.
Free, online SignUps & scheduling solutions from SignUp.com (formerly VolunteerSpot) make it a snap to coordinate groups big & small, for anything! Create volunteer calendars & organize activities in minutes with our simple Planning Wizard & custom themes. Collect contributions, send alerts & updates, track service hours, post waivers & more. Great for nonprofits, schools, leagues, faith groups, businesses, universities, anyone! SignUp.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
The #1 Nonprofit Cloud Accounting System Helping Nonprofit Leadership Make Mission Critical Decisions. The AICPA’s preferred provider.
Sage Intacct is the AICPA’s preferred provider of cloud financial applications. Helping nonprofits of all types, Sage Intacct streamlines grant, fund, project, and donor accounting, while delivering real-time visibility into the metrics that matter. Our solution features an open API that lets you connect your financial system to other critical systems like donor management, payroll, budgeting, CRM (like Salesforce), and more to track metrics that are central to your mission success. Sage Intacct hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Donor Tools is donor management software for non-profits and churches. Donor Tools is simple, affordable, and online.
Donor Tools is donor management software for non-profits and churches. Donor Tools is fast, simple, affordable, and online. Donor Tools is a nonprofit donor database to help charities, churches, and growing organizations make smart decisions and raise more money. With unlimited users, unlimited donations, smart tags, multiple names, donation splits, online donations, QuickBooks and MailChimp integrations, and lots more, we make you look good. Donor Tools hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Make every phone conversation count and give time back to your reps with 100+ CRM, helpdesk, and software integrations.
Make every phone conversation count and give time back to your reps. Aircall's nonprofit phone solution integrates with 70+ CRM, helpdesk, and other critical business tools to surface the information your reps need to be successful, when they need it. Join 6,000+ companies that trust Aircall to strengthen their customer and prospect relationships with first-class phone features like: SMS, advanced call routing, IVR, analytics, power dialer, call tagging, and other collaborative features. Aircall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Cloud-based nonprofit CRM that tracks all of your nonprofit's data. Includes online forms, mass email, and QB integration.
Discover why thousands of nonprofits have trusted DonorSnap for over a decade. DonorSnap is an all-in-one donor management software for nonprofits. Save countless administrative hours with time-saving tools and integrations. Take your fundraising to the next level with robust reporting and communication tools. Pricing starts at $39 per month. Try DonorSnap with your own data risk-free for 30 days. DonorSnap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
With Kindful, you can amplify your fundraising, simplify your donor management, and maximize your impact.
Kindful's fundraising and donor management software will help you understand your donors like never before. Kindful helps you build deeper relationships with your donors and keeps you from wasting time on administrative tasks. Kindful provides donor management, fundraising tools, donor communication, tracking & reporting, and more! You're changing the world, and you should be able to rely on partners who are not only experts in their field but who also care about your mission. Kindful hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Little Green Light is a flexible, cloud-based donor management and fundraising platform for growing nonprofits.
Little Green Light is a flexible donor management and fundraising platform that can be customized to fit the needs of your nonprofit thanks to a wide array of software that can be integrated with the platform. We understand the hard work that goes into donor management, fundraising, and growing a nonprofit, so we offer a full suite of tools at a very affordable price. Little Green Light hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
memberplanet simplifies membership and makes it easy to grow your organization.
memberplanet's full suite of membership management tools simplifies membership and day-to-day operations to keep your organization running smoothly. memberplanet's membership features empower you to drive engagement, making it simple to nurture and grow your member, donor, and volunteer base. Collect dues, automate membership renewals, manage events, provide a seamless experience with API integrations, and send instant communication via text and email. MemberPlanet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Fundraising Software: Auction & Event management | Online Donations | Virtual Fundraising | Text2Give | Mobile Bidding | Ticketing
OneCause is driving the future of fundraising with easy-to-use online and event fundraising solutions that help nonprofits improve the giving experience and raise more money.  Our solutions include online giving, mobile bidding and auctions, streaming events, event management, peer-to-peer fundraising, and more. Since 2008, OneCause has helped more than 6,000 nonprofits raise $3.5 billion for their causes. OneCause hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Apply empowers organizations to seamlessly collect, manage and review grant applications and drive better, faster funding decisions.
Move towards your mission, faster. Create a frictionless grantmaking process with SurveyMonkey Apply (formerly known as FluidReview). Seamlessly collect and review applications online, save time with robust automations, gain insights with powerful reports, and more. Special non-profit pricing is available. SurveyMonkey Apply hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Flipcause offers the best online fundraising platform for small nonprofits.
Flipcause is the best online fundraising platform for small nonprofits. With a built-in donor database, mobile app, and payment processing, Flipcause is the only tool you need to manage and accept donations, registrations, volunteers, sponsors, and peer-to-peer and crowdfunding campaigns - all from a single cloud-based dashboard. Along with industry-low pricing, every subscription plan comes with Unlimited Human Support and free Concierge Services. Flipcause hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
SmarterSelect provides a comprehensive, yet easy-to-use, online application management solution for scholarships, grants, awards, etc.
With an over 95% customer retention rate and over 98% customer satisfaction rate, SmarterSelect provides a comprehensive, yet easy-to-use, online application management solution for scholarships, grants, awards, fellowships, data collection, etc. Create, collect, analyze, and evaluate applications using our mobile-responsive user interface, text message notifications, inline calculations, dynamic application rules, online recommendations, file uploads, and much, much more. SmarterSelect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Salsa unifies constituent relationship management & online supporter engagement on one powerful, easy-to-use platform for nonprofits.
Salsa CRM is used by thousands of nonprofits every day to build rich supporter profiles, track all donations & donor interactions, create direct mail fundraising appeals, and easily view data with fundraising dashboards and flexible query tools. Our single platform provides an easy-to-use email builder, powerful mail merge, support for direct mail campaigns and more. G2 Crowd ranks Salsa CRM as a Top Performer in the Non Profit CRM category. Salsa CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Keela is a fundraising CRM that unifies fundraising and donor communications.
Keela is a fundraising CRM that unifies fundraising and donor communications. Keela’s uniquely powerful solution bridges the gap between fundraising and comms, allowing nonprofits to improve donor relations through targeted, multi-channel approaches. Keela's platform allows you to pull critical donor information directly from your CRM into your donor communications, so you know who to ask for a donation, the best time to ask them, and the perfect amount to ask for. Keela hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
All-in-one, web-based donor management and fundraising solution purpose-built to help nonprofits raise more money in less time.
Blackbaud eTapestry is an affordable, cloud-based, donor management solution for small and growing nonprofits. It has been designed to help nonprofits streamline manual administrative processes, deliver meaningful donor experiences on any device, and provide integrated online and offline communication tools that boost your fundraising goals. More than 6,000 nonprofits use Blackbaud eTapestry to operate more efficiently, reach and engage new donors, and expand relationships with existing donors. Blackbaud eTapestry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Connecteam is a workforce management app that allows managers to put their business processes on autopilot and focus on business growth while also freeing up employees to be more productive, flexible, and happy. Save time and increase productivity with mobile-first custom checklists, forms, and reports; Schedule shifts and track work hours with GPS time clock; Simplify employee communication, enhance professional skills, manage daily tasks and so much more, all in one app. Connecteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Inspire and engage donors with our smart, simple online fundraising, event and donor management tools with GiveSmart.
GiveSmart is the easy-to-use, innovative, and modern online fundraising and donor management platform that elevates any fundraiser. From mobile-friendly silent auctions to dynamic peer-to-peer events and guest management to donor engagement, we’re the solution to turn your mission into something that moves donors. We’ve helped thousands of nonprofits raise $5.3+ billion. Our full suite of solutions and expert support helps you exceed your fundraising, event, and donor management goals. GiveSmart hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Deltek Costpoint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Increase donations and simplify donor management with Continue To Give. Our donation platform makes giving quick and easy.
Nonprofits love Continue To Give because we offer a true all-in-one solution! We have the complete Online Giving, Donor Management, and Fund Accounting in one. You’ll raise more money with our Text, Mobile, App, Website, Social, and Peer to Peer Fundraising options. Plus, you are able to sell event tickets, build meaningful relationships, and more with our Donor Management System. Then, to top it off, you can drop your accounting software, because we built that too! Switch today and Save! Continue to Give hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
AssoConnect est un logiciel tout-en-un qui permet de simplifier le quotidien des responsables d'association sans compétence technique.
AssoConnect is an all-in-one solution to serve all of your nonprofits needs. With all your tools in one place, your nonprofit management is simple. Easily manage your community with a CRM, create donation campaigns, process online payment, send newsletters, design events and create a website, no special tech skills required. Start your 30-day free trial and join our family of 15k+ nonprofits around the globe! AssoConnect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Drive Growth with Smarter Association Software. Built-in Marketing Automation and Member Recruiting. Trusted by 4,000 associations.
Drive Growth with Smarter Association Software. GrowthZone is an all-in-one AMS with built-in marketing automation. We're designed for mid-to-large Business, Trade and Professional Associations as well as Chambers of Commerce with 2-50 employees. We are the market leaders because we help you grow and retain membership, generate revenue, engage and communicate with members and prospects, & streamline day-to-day operations. See why 4,000 associations trust us to run their operations. GrowthZone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Planning and analytics software for nonprofits - our software provides the financial and operational information your business needs.
Financial planning and analytics software for nonprofits. Improve alignment for resources, services, and funding, and increase visibility into your nonprofit's expenses. With our software, you can accelerate your organization's budgeting, planning, and reporting cycles. Plan, forecast, re-forecast, and report by program, project, fund, grant, season, location, or by any dimension your business needs. Every nonprofit has its own specific challenges and demands - let us help you meet your goals. Workday Adaptive Planning hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
An event management platform for live and virtual golf fundraisers. No cost access for qualifying nonprofits; ask about Golf for Good.
Everything you need to host a safe and successful traditional or virtual golf event, including custom event websites for online registration, live scoring and online leaderboards, digital sponsorships , and more. Through GolfStatus.org, we make our technology available to qualifying nonprofit organizations at no cost. GolfStatus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Aplos makes pursuing your mission easy with its powerful, all-in-one nonprofit software suite, built specifically for nonprofits.
Intuitive nonprofit software that saves dozens of hours of work and lets you focus on your mission with its all-in-one software suite. Starting out as a specialist in fund accounting, Aplos has since become an industry leader in other areas of nonprofit management, including online fundraising and communications. Aplos hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
Donately helps grow your impact online. Easily customizable fundraising pages & donation forms. Plans start at $0/mo with no contracts.
Donately is trusted by over 1,000 orgs to grow their impact through online fundraising. Our top features include simple donor management, custom donations forms that can be embedded into your site, beautiful donation pages, support for recurring donations, automatic donation receipts, & robust integrations via Zapier. Give donors the option to pay via credit card, ACH/bank transfer or PayPal, and allow them to cover donation fees. Plans start at $0/mo + 4% and are designed to grow with you. Donately hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi
ShelbyNext | Financials provides cloud-based accounting software specifically designed for the unique needs of the Church.
Being responsible financial stewards is a vital part of a ministry's call to serve His Church well. ShelbyNext | Financials is a state-of-the-art, Cloud-based software specifically designed to meet the needs of churches, ministries, non-profits and denominational headquarters. Available features include general ledger, payroll, accounts receivable, accounts payable and more. Fulfills your financial requirements for governing boards, financial committees, internal staff, and outside agencies. ShelbyNext Financials hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Muhasebe
  • Gönüllü Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Para Toplama Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Etkinlik Yönetimi