6 sonuç
Event Temple, dünyanın en gelişmiş otel ve mekan yönetim yazılımı platformlarından biridir. Yüzlerce web uygulamasına sorunsuz bir şekilde bağlanabilir. Event Temple hakkında daha fazla bilgi
Event Temple, otelcilik, etkinlik alanı kiralama ve yemek hizmetleri sektörlerine yönelik uygun fiyatlı ve kullanımı kolay, entegre çözümler sunan modern bir bulut tabanlı yazılım şirketidir. Event Temple, şık ve kullanımı kolay bir platformda tesislere potansiyel müşteri araştırması ve müşteri adayı yönetimi, e-teklif ve sözleşmeler, etkinlik yönetimi ve daha fazlasını içeren bir satış araçları paketi sunarak gelirleri artırmaya yardımcı olur. Event Temple hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Satış Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Yiyecek ve İçecek Yönetimi
  • Katılımcı Yönetimi
Accelevents, erişiminizi genişletmenize ve sürdürülebilir büyüme sağlamanıza yardımcı olan hepsi bir arada etkinlik platformudur.
Accelevents, etkinlik organizatörlerine ve pazarlama profesyonellerine gerçek insanlar aracılığıyla bağlantılar kurmalarında ve sürdürülebilir büyümeyi desteklemelerinde yardımcı olan hepsi bir arada sanal ve karma etkinlik platformudur. Önde gelen etkinlik teknolojisi platformları arasında yer alan Accelevents, kullanıcı dostu ve güçlü, özelleştirilebilir ve etkileşimli özellikleri sayesinde markaların hedef kitleleriyle bağlantı kurma şeklini yeniden tanımlıyor. Accelevents hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Satış Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Yiyecek ve İçecek Yönetimi
  • Katılımcı Yönetimi
Nutickets, önemli bir etkinlik yeri yazılımıdır. Çevrimiçi ile mekan arasında bağlantı sağlayan Nutickets, etkinlik mekanınızın tamamı için görünürlük sağlar.
Nutickets, önemli bir etkinlik yeri yazılımıdır. İnteraktif koltuk haritaları, gişe ve biletleme sayesinde mekanınızın yönetimini kolaylaştırabilirsiniz. Erişim kontrolü ve nakitsiz ödeme ile çevrimiçi ve yerinde teknolojiyi birbirine bağlayan Nutickets, etkinlik mekanınızın tamamı için size görünürlük sağlar. Nutickets hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Satış Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Yiyecek ve İçecek Yönetimi
  • Katılımcı Yönetimi
CRM, rezervasyon, kayıt, mobil, web sitesi, raporlama ve finans araçları içeren uçtan uca etkinlik ve mekan yönetimi yazılım çözümü.
Etkinlik sektörü teknolojisinde önde gelen Ungerboeck, yeniliği teşvik eder ve kuruluşların değişen pazara uyum sağlamasına yardımcı olur. Bugün Ungerboeck topluluğu, dünyanın en yoğun kongre ve sergi merkezlerini kapsamakta ve diğer mekan yönetimi yazılımlarının gerçekleştiremeyeceği şekilde doğruluk ve verimlilik sağlayan eksiksiz bir yazılım çözümü sunmaktadır. Ungerboeck Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Satış Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Yiyecek ve İçecek Yönetimi
  • Katılımcı Yönetimi
VenueOps çevrimiçi mekan yönetimi yazılımı; kongre merkezleri, stadyumlar, sahne sanatları merkezleri, tiyatrolar ve benzer mekanlar için tasarlanmıştır.
VenueOps, akıllıca tasarlanmış bulut tabanlı bir mekan yönetimi ve rezervasyon yazılımı olarak kongre merkezleri, stadyumlar, arenalar, tiyatrolar, performans sanatları merkezleri ve diğer büyük ölçekli etkinlik tesislere yöneliktir. CRM/satış, canlı eğlence rezervasyonu, etkinlik yönetimi, kaynak izleme ve daha fazlasını tek bir kolaylaştırılmış, web tabanlı platformda birleştirir. Kullanıcı dostu ve ödüllü müşteri desteği ile sunulan VenueOps, hızla uygulanır ve hiçbir ek ücret gerektirmeksizin sınırsız kullanıcıyı içerir. VenueOps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Satış Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Yiyecek ve İçecek Yönetimi
  • Katılımcı Yönetimi
Priava, kurumsal toplantı odalarından büyük stadyumlara kadar her büyüklükte mekan için bulut tabanlı bir mekan ve etkinlik yönetimi çözümüdür.
Priava, kurumsal toplantı odalarından büyük stadyumlara kadar her büyüklükte mekan için kurumsal düzeyde bulut tabanlı mekan rezervasyonu ve etkinlik yönetimi çözümüdür. Kullanımı kolay bir web arayüzüne sahip olan Priava için eğitim gereksinimi çok azdır. Ayırt edici özellikleri arasında kullanıcıya özel bir çizelgede çok mekanlı uygunluk durumu, CRM, satış ve pazarlama, fiyat teklifi oluşturma, yiyecek-içecek siparişleri, ekipman, kaynak izleme, kullanıcı dostu özelleştirilebilir raporlar ve müşteriye yönelik belgeler yer almaktadır. Priava hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Satış Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Yiyecek ve İçecek Yönetimi
  • Katılımcı Yönetimi