929 sonuç
Apostle, marka görünürlüğünüzü artırmak amacıyla çalışanlarınızı sosyal medyada etkinleştirmek için ihtiyacınız olan her şeyi sağlar. Apostle hakkında daha fazla bilgi
Apostle, çevrimiçi varlığınızı artırmak için çalışanlarınızı sosyal medyada özgün içerik oluşturmaları ve paylaşmaları için harekete geçirecek güçlü araçlar sağlar. Şirketinizin tüm sosyal medya kanallarını ve marka elçilerini kullanımı kolay tek bir platformda yönetin. Binden fazla KOBİ ve kurumsal şirket, marka erişimlerini artırmak, potansiyel müşteriler oluşturmak ve yeni adayları işe almak için Apostle'ı kullanıyor. Demo için rezervasyon yapın, platformu ücretsiz deneyin ve çevrimiçi görünürlüğünüzü artırın. Apostle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Ekibinizi pano, haberler, fikir oluşturucu ve yorumlar aracılığıyla iletişim kurmaya teşvik edin. Gerektiğinde eNPS anketleri oluşturun. PeopleForce hakkında daha fazla bilgi
PeopleForce, çalışanların pano üzerinden ekip içinde iletişim kurmalarını, en son ekip haberlerini öğrenmelerini ve yönetime iletilecek fikirler oluşturmalarını sağlar. Buna ek olarak, çalışan memnuniyeti konusunda nabız yoklamak için eNPS (çalışan net tavsiye skoru) anketleri de oluşturulabilir. PeopleForce sayesinde birbirleriyle iletişim kuran, önemli bayramlar ve çalışma yıl dönümlerinde (bu da sistemde görüntülenir) iş arkadaşlarını tebrik eden katılımcı ve uyumlu bir ekip oluşturulur. PeopleForce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
LearnWorlds, güçlü personel eğitimi için ideal olan güçlü ancak hafif, tamamen özelleştirilebilir, kendi markanızı ekleyebileceğiniz, bulut tabanlı bir LMS’dir. LearnWorlds hakkında daha fazla bilgi
LearnWorlds, çok yönlü çalışan eğitimi için ideal olan güçlü ancak hafif, kullanıcı dostu, kendi markanızı ekleyebileceğiniz, bulut tabanlı bir LMS’dir. İşletmenizdeki bir departman için özel eğitim programları oluşturun ve notlu değerlendirmelerle personel performansını ölçün. Personelin performansını artırmak için testler, ayarlanan sayıda tekrarlanabilir. İK departmanını zaman alan eğitim yükünden kurtarın. Çalışanların becerilerini geliştirecek her zaman güncelliğini koruyan çevrimiçi eğitimler oluşturun. LearnWorlds hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Bitrix24, önde gelen çalışan etkileşimi ve çalışanı takdir etme platformudur. Sekiz milyon şirket ücretsiz Bitrix24 İK platformuna güvenmektedir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünyanın en popüler ücretsiz çalışan etkileşimi ve takdir etme yazılımı platformlarından biridir. Bunun mantıklı bir nedeni de vardır (ipucu: Bitrix24 ücretsiz olması tek neden değil). Birincisi, rozetler, beğeniler veya şirket nabzı gibi önemli oyunlaştırma öğeleriyle birlikte sunulmasıdır. İkincisi, iş birliği ve kuruma bağlılık ruhunu besleyen bir sosyalleşmeyi içermesidir. Son olarak, Bitrix24 bulutta, şirket içinde (açık kaynak kodu) ve mobil cihazlarda kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Kullanımı kolay bir OKR yazılımı olan Profit.co’nun Pulse anketi, ödüller ve bire bir toplantılar gibi çalışan katılımı özellikleri bulunmaktadır. Profit.co hakkında daha fazla bilgi
Profit, kuruluşunuzda OKR’leri yaymak için en iyi OKR platformlarından biridir. Profit OKR yazılımının benimsenmesi ve kullanımı son derece kolaydır. Şirket düzeyindeki OKR’leri tek tek her bir katılımcıya ulaştırmaya olanak tanıyan uyumlu OKR’leri kullanarak kuruluş içinde tam uyumluluk sağlanabilir. Çalışma ve çıktı yerine sonuç odaklı bire bir toplantılar son derece etkili olur. Profit’in popüler iş uygulamalarıyla entegre olması, kuruluş genelinde hızlı benimsenmesini sağlar. Profit.co hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Benzersiz çalışan deneyimleri sağlayan şirketlere ödüllü sonuçlar ve ROI (yatırım getirisi) sunan önde gelen çalışan mentorluğu yazılımlarından biri. MentorcliQ hakkında daha fazla bilgi
Dünyanın önde gelen işverenleri, işgücünü güçlendirmek için MentorcliQ’i tercih ediyor. Gartner’ın derecelendirmesinde çok iyi özellikler ve işlevsellik, çok önerilme, çok iyi müşteri desteği ve üst düzey değer bakımından önde gelen kurumsal mentorluk çözümlerinden biri. MentorcliQ’un kurumsal platformu ve mobil uygulaması, küresel müşterilerine sürekli olarak 20 katı ROI sunmak için bilimsel eşleştirme ve ödüllü bir yaklaşımdan yararlanmaktadır. Fortune 500 ve DiversityInc En İyi 50 şirket listesinde yer alan American Airlines, Clorox, Cigna, Chase ve Bacardi gibi şirketler tarafından en iyilerin arasında derecelendirilen bir çözümdür. MentorcliQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
İşletmeler için araştırma tabanlı veri toplamaya, paylaşmaya ve bu veriler üzerinden işbirliği yapmaya yardımcı olan mobil ve bulut tabanlı pazar araştırması çözümü. SurveyMonkey Enterprise hakkında daha fazla bilgi
SurveyMonkey Enterprise, gelişmiş güvenlik ve uyumluluk özellikleriyle büyüme ve yeniliği geniş ölçekte artırmak için işletmelerin kritik geri bildirim almasını ve harekete geçmesini sağlar. Karar almayı güçlendirmek ve iş akışlarını otomatikleştirmek için anket geri bildirimlerinizi teknoloji yığınınıza entegre edin. SurveyMonkey’nin ürünleri, kurumsal çözümleri ve entegrasyonları 335 binden fazla kuruluşun daha iyi müşteri deneyimleri sunmasına, çalışanları daha yüksek oranda elde tutmasına, büyüme ve yenilik sağlamasına olanak tanımaktadır. SurveyMonkey Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Zonka Feedback CX platformu çok kanallı anket ve geri bildirim yazılımıdır. Çalışan müşteri deneyimlerini ölçün, geliştirin ve dönüştürün. Zonka Feedback hakkında daha fazla bilgi
Zonka Feedback CX platformu, çalışan ve müşteri deneyimini yönetme şeklinizi dönüştüren çok kanallı bir anket ve geri bildirim yazılımıdır. Net tavsiye skoru, müşteri çaba skoru ve müşteri memnuniyeti skoru dahil olmak üzere doğru CX (müşteri deneyimi) metriklerini ölçün. Tabletler, çevrimiçi, e-posta ve SMS gibi birden fazla kanaldan geri bildirim alın ve anketler gerçekleştirin. Ekibinizin uyumlu olmasını sağlayın, yanıtları görüntüleyin ve geri bildirim döngüsünü kapatmak için iş birliği yapın. Müşteri memnuniyeti ve büyümeyi hedeflemek için içgörülü geri bildirim raporlarını görüntüleyin. Zonka Feedback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Hivebrite’ın hepsi bir arada topluluk yönetim platformu sayesinde çalışanların katılımını güçlendirin ve iş birliğini kolaylaştırın. Hivebrite hakkında daha fazla bilgi
Hivebrite, tüm gerekenleri bir arada sunan bir topluluk yönetim platformudur. Kuruluşunuzdaki tüm çalışanları özel markalandırılmış bir toplulukla bir araya getirin ve katılımlarını sağlayın. Tamamen özelleştirilebilir SaaS platformu, çalışan katılımını güçlendirmek için sınıfının en iyisi özellikleri sunar. İş birliğini teşvik edin, güncelliği koruyun, verimliliği artırın ve daha fazlasını yapın. NYSE, SingEx, McCarthy and Stone ve Insight Partners dahil olmak üzere, dünya çapında 500’den fazla müşteri canlı topluluklar oluşturmak ve bu toplulukların katılımını sağlamak için Hivebrite’ın platformunu kullanıyor. Hivebrite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Eyleme geçirilebilir etkileşim bilgileri ve gerçek zamanlı eğilimler sunan yerel mobil öncelikli çalışan deneyimi çözümü. Qualee hakkında daha fazla bilgi
Qualee, kurumsal uyumu ve aidiyeti güçlendirmek için tasarlanmış ödüllü bir çalışan deneyimi platformudur. Şirketlerin 16 dilde mikro anketlerle çalışan yaşam döngüsü boyunca yetenek etkileşimini sürdürmesini kolaylaştırır. Yapay zeka etkin bu çözüm, eyleme geçirilebilir bilgiler ve gerçek zamanlı eğilimler görüntüleyerek etkileşimi ölçülebilir şekilde artırır. Çalışanların dinlendiklerini ve deneyimlerini iyileştirmek için neler yapıldığını bilmelerini sağlamak için girişimleri uygulamada yayımlayın. Qualee hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Hedefler ve Temel Sonuçları (OKR’ler) kullanarak başarılı olup olmadığınızı, varsa başarının düzeyini ve ekibe kimin yardımcı olduğunu anlamanıza yarayan yazılım. Gtmhub hakkında daha fazla bilgi
Yüksek performans gösteren şirketler, çalışan deneyimini zenginleştirmenin yollarını bularak amaca yönelik, verimli ve anlamlı bir işgücü elde etmektedirler. Gtmhub’ın uyum, şeffaflık, iş birliği ve takdir özellikleri ekibinizde bunu elde etmenizi sağlar. Bire bir görüşmeleri kolayca planlayın, geri bildirim isteyin ve alın. En önemlisi, yöneticiler bireyin ilerlemesini, alınan ve verilen tüm geri bildirim ve takdirler sayesinde kolayca görüntüleyebilir. Gtmhub orta ve büyük ölçekli şirketler için idealdir. Gtmhub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Employee engagement app giving synchronized action and high performance. Atobi hakkında daha fazla bilgi
The Atobi app is modular and tailor-made to you. Assemble the platform to fit you and your companys needs, and customize the look and feel to your brand. Each module is superior within its own field, but the true beauty of Atobi is activated when you combine them. The modules are built to work together and create full alignment. Atobi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Hirebook, çalışanlarınızın katılımını sağlamanıza ve günlük eylemleri kuruluşunuzun stratejik hedefleriyle ilişkilendirmenize yardımcı olur. Hirebook hakkında daha fazla bilgi
Hirebook, şirketlerin kapsamlı bir toplantı aracına bağlı girişler, OKR’ler (hedefler ve ana sonuçlar), KPI’lar (anahtar performans göstergeleri) ve eylem öğeleri yoluyla ekiplerini güçlendirmelerine yardımcı olan insan odaklı bir platformdur. Yöneticilerin çalışanları kontrol etmesini sağlar, ilerlemeyi paylaşmak için ve çalışan gelişimini görüşmek için özel alan sağlar ve OKR’leri şirket genelinde stratejiyi uyumlu hale getirmek için ekibinizin yaptığı her şeye entegre eder. Hirebook’un stratejik teklifleri, katılımı iyileştirmek isteyen her kuruluş için kazanmayı sağlayan bir kombinasyondur. Hirebook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Piyasada önde gelen anket platformlarından biri.
Fortune 500’ün %98’i tarafından güvenilen ve dünya çapında 335.000’den fazla kuruluşta kullanılan SurveyMonkey platformu, geri bildirimi eyleme dönüştürerek milyonlarca kişiye gelişmeyi ve yenilikçili ği destekleme yöntemi sunar. Müşteriler, çalışanlar veya hedef kitlenize hitap eden, uzmanlarca yazılmış anket şablonlarına erişin. Dakikalar içinde basit veya gelişmiş anketler oluşturun. SurveyMonkey’in neden dünya genelinde önde gelen anket platformu olduğunu keşfedin. SurveyMonkey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
The only employee recognition and engagement platform that integrates with Amazon to provide rewarding, simple, flexible recognition.
Everything you love about Amazon is now available for rewards, recognition, and incentives. Awardco has partnered with Amazon Business to bring millions of reward choices, lower vendor fees and dollar-for-dollar recognition spend to your organization. More choice, more capability, and less spend - all in one simple platform. Minimum company size of 100 employees. Awardco hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
BambooHR makes measuring, monitoring, and improving employee engagement an easy-to-use and seamless experience.
Employees who are engaged at work are more productive and more likely stay. Employee Satisfaction and Employee Wellbeing allow companies to understand which topics are most important to your people. Unlock new insights about employee sentiment, areas for professional growth, their emotional and personal needs, and employee burnout red flags. BambooHR gives you the tools you need to build an exceptional employee experience for all of your employees. BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Bonusly is the recognition, engagement, and rewards platform employees love. It practically runs itself, so you'll love it, too.
At Bonusly, we’re on a mission to help people connect with their work and each other in meaningful ways. With the use of our powerful employee recognition and rewards platform, we believe every organization can build high-performing, deeply engaged teams. Bonusly features fun and easy peer-to-peer recognition that incorporates your company values, a platform and integrations that make participation effortless, and an international reward catalog with gift card, cash out, and donation options. Bonusly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Ideal for businesses of all sizes, it is a form building tool that helps users create survey forms and organize submission data.
With over 10,000+ ready-made form templates, advanced design features, and easy-to-use drag&drop functionality, Jotform Enterprise provides an all-in-one solution to businesses that require an employee engagement software. Book a free demo today! Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Motivosity is an employee engagement platform that helps people be more motivated at work.
We are changing the game of employee engagement! Ask us about our new ThanksMatters Card. With that, we are a modern employee engagement software with the mission to make people happier at work. Our platform focuses on three of the top drivers of employee satisfaction: feeling appreciated for your work, being part of a community, and having a meaningful relationship with your manager. Let us help you connect, recognize and listen to your employees. Motivosity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
7shifts is designed to simplify team management, one shift at a time. Start your free 14-day trial today!
A powerful platform that gives you the ability to focus on your customers by freeing up manager’s precious time. Easy, customizable restaurant scheduling software empowers restaurants of all sizes to simplify their team management. Save 5 hours/week on scheduling, minimize call & text chaos by 70%, manage staff on the go with free mobile apps, and integrate everything into your existing POS and Payroll systems. Join over 700,000+ restaurant pros who are using 7shifts to simplify their life. 7shifts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
15Five equips HR teams with a complete platform solution to improve manager effectiveness and drive high performance and engagement.
15Five is the holistic performance management company. 15Five equips HR teams with a complete platform solution to improve manager effectiveness, drive high performance and engagement, and increase retention. 15Five’s easy-to-use software and manager training enables HR leaders to continuously measure engagement and performance, and empower managers to drive change. HR leaders at over 3,400 companies, including Credit Karma and Pendo rely on 15Five to make their talent a growth driver. 15Five hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
iCIMS' Video Studio spotlights your employees through user-generated video testimonials to create engaging talent experiences.
Built for enterprise organizations, as a part of the iCIMS Talent Cloud, Video Studio spotlights your employees through user-generated video testimonials to create engaging talent experiences and showcase your authentic brand. Hosted in a mobile-friendly experience, employees can create asynchronous videos guided with talking points, scripts, and self-service editing tools. The result – relevant video content made to use within your onboarding process, career site, email campaigns, and more. iCIMS Talent Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. UKG Ready hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Kudos® partners mid-sized and enterprise clients worldwide across all industries.
Kudos® is an employee engagement, culture, and analytics platform, that harnesses the power of peer-to-peer recognition, values reinforcement, and open communication to help organizations boost employee engagement, reduce turnover, improve culture, and drive productivity and performance. Kudos hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
An experience management platform for organizations of all sizes that seamlessly automates data collection and analysis.
Experience management platform by Sogolytics seamlessly automates data collection and analysis for organizations of all sizes. From designing and distributing a questionnaire to analysis and closing the loop, the platform does everything with ease and at a level of sophistication that is rare in the industry. Sogolytics is differentiated by its best-in-class, 24/7 customer support, deep analytics, industry-leading data security, and its ability to scale with organizations' growing needs. Sogolytics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Cloud-based HCM platform bringing together payroll, time + attendance, and HR for organisations with between 500 and 50,000 employees.
Dayforce is a global HCM platform that transforms the employee experience. It unifies data from across the entire employee lifecycle to enable better decision-making at every level. Dayforce is a comprehensive cloud platform that combines HR, payroll, workforce management and talent management in a single application. Our scalable platform is built with a single, flexible rules engine combined with real-time updates and calculations that help address complex regulatory requirements. Dayforce HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Paylocity's comprehensive product suite delivers a unified platform for professionals to make strategic HR and payroll decisions!
Paylocity's comprehensive product suite delivers a unified platform for professionals to make strategic decisions in the areas of benefits, core HR, payroll, talent, and workforce management, while cultivating a modern workplace and improving employee engagement. The platform can be accessed 24*7 from any given location using the mobile application. Paylocity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Create group cards perfect for employee birthdays, work anniversaries, shout outs, and company events. Popular with remote teams!
Use Kudoboard's group cards for staff engagement on special occasions, shout outs, and company events. Perfect to celebrate staff birthdays, work anniversaries, onboarding, farewells, retirement, and more. Using the product is easy - simply create a board, add content including messages, pictures, videos, and GIFs, and then invite others to sign. Connect with your systems (SSO, Slack, Teams, etc) to ensure a seamless experience for your entire team. Kudoboard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Yammer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Pingboard is the employee experience platform for growing businesses. Elevate your employee experience with Pingboard!
Pingboard is the employee experience platform for growing businesses that put their people first. Build a culture of connection with Pingboard’s org charts, automated onboarding, and communication tools. Foster community and engage everyone in a positive feedback loop of creating, measuring, and refining experiences through recognition, 1:1s, and surveys. Everything happens in one place that employees truly enjoy using, all the while amassing actionable insights to move your business forward! Pingboard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Get real engagement from employees with a Typeform survey that looks and feels great, and will get you the quality data you need.
Make sure employee engagement is authentic with surveys that feel more like a friendly conversation. Typeforms are interactive and beautiful, with full customization options to match your brand. When the experience is enjoyable, your employees will open up more, and get you vital insights into your organization's health. 120+ integrations let you send the feedback automatically wherever you want it to go, and it's all protected with enterprise-grade security. Typeform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. WebHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
At UKG, our purpose is people. Our love for all things HR and workforce management is matched only by our people-centered culture.
UKG Pro delivers unique, culture-driven solutions for midsize to large enterprise companies to support their people through the major and everyday moments they experience while a part of your organization. From paying your people to supporting them, connecting to developing them, and everything in between, UKG Pro is the powerful HCM suite you need to grow and champion meaningful experiences for your people across the globe. UKG Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Interactive learning platform for creating quizzes, polls & presentations that can be accessed by participants anywhere, on any device.
Quizizz is a learning platform that uses gamification to make content immersive and engaging. Participants can engage in live and asynchronous learning using any device in person or remotely. Teachers and trainers get instant data and feedback while learners engage with gamification features in fun, competitive quizzes and interactive presentations. Quizizz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
With intuitive technology and a world-class team of experts, Namely empowers HR with a solution designed for mid-sized businesses.
Running HR isn't for the faint of heart. Namely gives you the resources to make your life easier and your employees happier. With modern, intuitive technology and a world-class team of HR experts, Namely empowers and supports people teams with an all-in-one HR solution designed for mid-sized businesses (25-1000 employees). Whether you’re transitioning from a PEO or switching to new HCM software, Namely has the technology and people to support your company every step of the way. Namely hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Empower employees to share, perform, learn and grow.
As an end-to-end HCM platform, isolved People Cloud seamlessly connects and manages the employee journey across talent management, HR & payroll, workforce management and talent management functions. No matter the industry, we help high-growth organizations employ, enable and empower their workforce by transforming employee experience for a better today and a better tomorrow. isolved hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
The Sprout Ecosystem addresses end-to-end HR challenges and creates paradigm-changing solutions for businesses in the Philippines.
The Sprout Ecosystem, a comprehensive and effective cloud-based People Platform, is a powerful and completely secure solution that combines HR management and open API to provide invaluable analytics that aids in better enterprise-wide decision-making. With over 1,000 clients across a number of industries, and with a leadership position in the BPO market, Sprout is uniquely qualified due to our laser focus and keen understanding of the intricate nuances of Philippine HR. Sprout hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
With Alchemer's Employee Engagement platform, you can show your employees that you care about them, not just some score.
Easily measure your employees engagement with Alchemer. Our employee engagement surveys don't just measure employee satisfaction or happiness, they measure employee's dedication to the mission and success of the company, expectations, praise and recognition, growth, and the ability for employees to do their job. With Alchemer's Employee Engagement tools, you can show your employees that you care about them, not just some score. Alchemer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
ClearCompany enables you to engage and recognize employees to promote culture, peer appreciation, and teamwork, from anywhere.
Understanding and engaging your workforce is a priority to maintain a strong company culture. With ClearCompany's easy-to-use, mobile-friendly employee recognition tools, featuring an integration with Slack, employees will feel celebrated and appreciated. Then, you can quickly get a pulse on your workforce through customizable employee surveys backed by the expertise of KeenAlignment and manage goals through real-time, transparent feedback to promote teamwork, even from a distance. ClearCompany hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Learn how leading midsize companies motivate and engage employees with employee engagement software. See a free demo today!
Learn how leading mid size companies use Trakstar to quantify the soft side of HR. Uncover better prospects, train top performers, reduce employee turnover. Connect hiring, performance and learning to develop an engaged and productive workforce. Manage the employee lifecycle from hire to retire with Trakstar Hire, Learn and Perform. Book a demo now. Trakstar Perform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Nectar is a people platform that bundles social recognition, rewards & swag management to promote core values & improve culture.
Nectar helps you create a culture people won't want to leave through consistent, meaningful peer-to-peer recognition & rewards. Build a sense of community, evangelize core values and connect people to each other and the mission of your company. 94% of our customers have seen an increase in employee engagement. Break down the barriers of remote work, boost morale and help people feel valued for their contribution everyday. No implementation fees or long contracts (month to month). Nectar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Tango Card bundles simple technology, great rewards, and expert service to help companies get the most out of their reward programs.
Tango Card provides leading incentive-delivery technology to organizations in the B2B space. Globally, enterprise companies use this technology to deliver an extensive catalog of domestic and global e-gift cards as part of consumer loyalty programs, sales incentive programs, health and wellness engagement, and employee recognition. Tango Card believes instantly delivering the most desirable rewards maximizes impact and drives real business results. Tango Card hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
A cloud-based employee engagement platform that help corporations to automate and transform their employee engagement programs.
All the systems, Vantage Rewards, Vantage Perks, Vantage Pulse, and Vantage Fit combined, make Vantage Circle's employee engagement platform the all-in-one solution for keeping your employees motivated and fulfilled. It gives your employees the flexibility to choose their own rewards, avail exclusive discounts on shopping, speak out their minds, and enjoy a better lifestyle all under a single platform. Further, it assists the employers to keep track of their budget. Vantage Circle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Qualtrics CustomerXM makes it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey.
Qualtrics CustomerXM (CX) is the worlds most agile platform for customer experience improvement, making it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey and incorporate customer feedback into every decision. With flexible role-based dashboards, dynamic case management, and full CRM integration, you have the power to deliver unmatched customer experience. Request a personalized demo or sign up for a free account to get started! Qualtrics CustomerXM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Fond is a global SaaS platform that seamlessly consolidates employee rewards and recognition processes into one easy-to-use solution.
Fond is a global SaaS platform that seamlessly consolidates employee rewards and recognition processes into one easy-to-use solution. With Fond, employees and managers can recognize each other, redeem rewards, access exclusive corporate discounts, and measure success so HR departments spend less time managing programs and more time driving results. Fond is headquartered in San Francisco, California. Fond hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Connecteam is an all-in-one employee app to raise engagement, reduce turnover, get honest feedback and improve everyday productivity.
Connecteam's all-in-one employee app is an industry-leading solution to raise engagement, reduce turnover, get honest feedback, and improve everyday productivity. Customize our employee engagement app to perfectly suit your company culture, organizational language and business needs. With powerful tools in an easy-to-use platform, you'll find everything you need to engage your employees like never before. Connecteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Improve employee engagement with Pendo. Analytics, in-app guides, and feedback tools for software you built, and software you bought.
Improve employee engagement with Pendo's Digital Adoption Solution. Help employees do their best work, wherever work gets done. Make the most of the software you have invested in. Pendo can help you drive the adoption of the key systems you built in-house or with Microsoft Dynamics, Salesforce, Xactly, SmartRecruiters, Jaggaer, and many more! Do you know how your employees use the software they need for their job? With Pendo Adopt you can precisely identify roadblocks and opportunities. Pendo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Spinify leaderboards supercharges employee engagement by focusing your team on accomplishing key metrics, and celebrating achievements.
Watch as Spinify optimizes your results, such as a 4x increase in pipeline creation. Spinify supercharges employee engagement by focusing a team on accomplishing key metrics and celebrating achievements! Celebrate every time targets are reached with personalized call-outs and videos, boosting motivation! Spinify engages your team, enabling them to reach and exceed their goals, and increasing productivity and output. Spinify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Get answers fast with Nextiva Surveys, a custom online employee engagement software, to better understand your staff.
Get answers fast with Nextiva Surveys, our custom employee engagement software. Collect the answers you need to understand your staff and make better decisions. Featuring nine question types, survey templates, email notifications, skip logic, and more, Nextiva Surveys provides all the tools needed to measure respondents. Plus, businesses can customize landing pages, thank you pages, colors, and everything in between! Seamlessly integrate with other Nextiva products for a full view of employees. Nextiva hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi
Factorial streamlines HR processes for every stage of the employee life cycle so HR can focus on what really matters.
Factorial is a powerful human resources software that employees love almost as much as HR does. With a simple, intuitive interface, Factorial streamlines HR processes at every stage of the employee life cycle. Making recruitment, onboarding, time tracking, time-off management, and performance reviews easy. HR managers have enough to do! Make admin more efficient so you can concentrate on the things that really matter. Factorial hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Hedef Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Karşılaştırma Testi