Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Onboarding (İşe Uyum) Programları kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
519 sonuç
Alexis All-In-One people platform is a cost-efficient and complete solution for small & medium businesses taking HR to the next level. AlexisHR hakkında daha fazla bilgi
Alexis All-In-One people platform empowers HR teams, managers and employees by blending into your favorite communication tool 🚀 Say goodbye to spreadsheets and the puzzling of data between various systems. Alexis is a secure platform that lets you automate and simplify people operations across the organization. Collect data via chatbot experience and visualize insights from one single source. Explore HR features like Time management, Reviews, Onboarding and much more. AlexisHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Yeni çalışanları farklı işlere alıştırmak için gereken tüm araçlar tek bir sistemde bulunur: görevler, ilerleme durumları, planlama ve analiz. PeopleForce hakkında daha fazla bilgi
Farklı işler için işe alıştırma sürecini özelleştirin ve yeni çalışanların kolaylıkla uyum göstermelerini sağlayın. Bir işe alıştırma programını önceden oluşturun, izin ve erişimleri ayarlayın. Böylece sistem, ekibi tanımak için tamamlanması gereken tüm görevlerde yeni çalışana rehberlik eder. Görevlerin durumu canlı modda takip edilebilir. İşe alıştırma için otomatik analiz kullanılabilir; programın ne kadar etkili olduğunu tek tıklamayla öğrenin. PeopleForce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Dünyanın Önde Gelen Freelancer Yönetim Sistemi Worksuite hakkında daha fazla bilgi
Worksuite akıllı, kullanıcı dostu bir serbest çalışan yönetim platformudur. Küçük ve büyük şirketlerin, dünyanın dört bir yanındaki tüm serbest çalışanlarına sadece birkaç tıklamayla sınır ötesi ödemeler yapmasını ve yönetmesini kolaylaştırıyoruz. Uyumluluk, raporlama ve proje yönetimini çok daha kısa sürede halledin. Worksuite, küçük start-up'lardan dünyanın en büyük kuruluşlarına kadar, iş büyümesinin her aşaması için güçlü özellikler ve esneklik sağlayan eksiksiz bir çözümdür. Worksuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Sağlam bir yazarlık aracıyla %100 entegre, kullanımı kolay bulut tabanlı LMS. eÖğreniminizi bir günde başlatabilirsiniz. iSpring Learn hakkında daha fazla bilgi
iSpring Learn, güçlü bir yazarlık aracına sahip hızlı bir LMS’dir. iSpring sayesinde şirketinizde kolayca işe alıştırma veya sürekli öğrenme başlatabilir ve nerede olurlarsa olsunlar çalışanları eğitebilirsiniz. Yerel iOS ve Android uygulamaları, öğrencilerin çevrimdışı olduklarında bile kurslara anında erişmelerini sağlar. Hesap sahipleri makul bir fiyatla büyük değer elde ederler. Kişisel canlı teknoloji desteği parmaklarınızın ucunda. iSpring Learn’ün kritik projenizde nasıl çalıştığını öğrenmek için 15 dakikalık ücretsiz bir çevrimiçi toplantı planlayın. iSpring Learn hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Web tabanlı uygulamalar için hepsi bir arada ürün benimseme platformu. Dönüşüm ve elde tutma oranını artırmak için güzel tanıtım deneyimleri oluşturun. Product Fruits hakkında daha fazla bilgi
Product Fruits, web tabanlı uygulamalar için kodsuz bir ürün benimseme platformudur. Adım adım yönlendirerek ve üründen nasıl değer elde edileceğini göstererek geniş ölçekte kullanıcı kazanmayı sağlar. Güçlü özellik seti; interaktif ürün turları ve adım adım kılavuzlar, püf noktaları ve araç ipuçları, tanıtım kontrol listesi, uygulama içi duyurular, geri bildirim pencere öğesi, can simidi düğmesi ve tam entegre bir bilgi tabanı içerir. Müşteriler daha yüksek dönüşümler elde eder, müşteri kaybını ve açılan destek bileti sayılarını alır. Product Fruits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk. Yüz elliden fazla ülkede istediğiniz kişiyi istihdam edin. Deel hakkında daha fazla bilgi
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzak ekipler için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. Yerel kanunlar veya karmaşık vergi sistemleri konusunda endişelenmeden, dünya genelinde yasal olarak anında tam zamanlı çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edin ve işe başlatın. Basit, otomatik iş akışları, çalışan ve yüklenici verilerini güvenli bir şekilde toplamaya ve tek bir merkezi platformdan yerelleştirilmiş sözleşmeler oluşturmaya olanak tanır. Deel, KOBİ’lerden halka açık şirketlere kadar 4.500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Kissflow, her yeni işe alınan kişi için çalışanı işe alıştırma deneyimini yeniden tasarlayarak çalışma şeklini dönüştürmektedir. Kissflow hakkında daha fazla bilgi
Kissflow, her yeni işe alınan kişi için çalışanı işe alıştırma deneyimini yeniden tasarlayarak çalışma şeklini dönüştürmektedir. Kissflow, çalışanları işe alıştırma sürecini yönetmek için en iyi platformlardan biridir. Kullanımı ve herkesin katılması son derece kolaydır. Kissflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Agrello eSignature, imzalama sürecini iyileştirmek isteyen yeni kurulan şirketler, girişimciler ve hukuk danışmanları için özel olarak geliştirilmiştir. Agrello hakkında daha fazla bilgi
Agrello’nun eSignature çözümü, size elektronik imza sürecine dair net bir genel bakış sunar. Her yerden, her cihazla erişilebilir. Agrello eSignature uygulaması, imzalama sürecini iyileştirmek ve daha az zaman alıcı ve kolay hale getirmek isteyen girişimciler ve hukuk danışmanları için özel olarak geliştirilmiştir. Agrello’nun güçlü dijital imzası, endüstri standardı XAdES imza formatına ve ASiC belge kapsayıcılarına dayanmaktadır. İmzalı bir kopyayı PDF formatında görsel imzanızla indirseniz bile. Agrello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Wonderway, temsilci başına geliri artırdığı kanıtlanmış veri odaklı bir satış eğitimi platformudur. Wonderway hakkında daha fazla bilgi
Wonderway, temsilci başına geliri artırdığı kanıtlanmış veri odaklı bir satış eğitimi platformudur. Wonderway, makine öğrenimini kullanarak eğitimi, temsilcilerin daha kısa sürede üretken hale gelmek ve daha fazla anlaşmayı daha hızlı sonuçlandırmak için geliştirmeye ihtiyaç duyduğu becerilerle eşleştirir. Wonderway ile eğitilen personel, görüşme stratejileri konusunda hedeflendirilmiş eğitim sayesinde daha fazla gelir üretir. Yazılım ayrıca gerekli süreyi ve eğitim çalışmasını kısaltarak eğitim derslerinin verimini artırmayı sağlar. Wonderway hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Sezgisel öğrenme modülleriyle kurumsal bilgileri dağıtarak yapılandırılmış yolculuklarla çalışanlara en güncel gelişmeleri iletin. Qualee hakkında daha fazla bilgi
Qualee, kurumsal uyumu ve aidiyeti güçlendirmek için tasarlanmış ödüllü bir çalışan deneyimi platformudur. Şirketlerin yeni işe alınanlara ve mevcut çalışanlara kullanımı kolay modüller aracılığıyla en güncel gelişmeleri ileterek ve kurumsal bilgileri dağıtarak heyecan verici işe alıştırma, öğrenme ve işten ayrılma yolculukları sunmasını kolaylaştırır. Yapay zeka etkin bu çözüm, interaktif iş akışları oluşturmaya olanak tanır, uyum gerekliliklerini otomatikleştirir ve etkileşimi ölçülebilir şekilde artırır. Qualee hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
uQualio, bulut tabanlı ve görüntülü bir e-öğrenim çözümüdür. uQualio ile basit, etkili ve özelleştirilmiş çevrimiçi eğitim kursları oluşturabilirsiniz uQualio hakkında daha fazla bilgi
Dahili ve harici kullanım için basit, etkili ve özelleştirilmiş çevrimiçi eğitim kursları oluşturun. uQualio ile çalışanlarınızı, satış ortaklarınızı ve potansiyel müşterilerinizi eğitmek için modern, özelleştirilebilir ve dijitalleştirilmiş e-öğrenim kursları içeren bir kitaplık oluşturabilirsiniz. uQualio, başkalarını eğitmek için ihtiyaç duyulan içeriği oluşturmayı ve ölçeklendirmeyi sağlayarak çok çeşitli işletme ve sektör ihtiyaçlarını karşılar. uQualio sayesinde her yerden, her zaman hızlı ve kolay bir şekilde e-öğrenim kursları oluşturabilirsiniz. uQualio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Hızlı kullanıcı katılımı sağlamanın en hızlı yolu. Daha fazla müşteriyi dönüştürün ve müşteri tutma oranını artırın. Userflow hakkında daha fazla bilgi
Hızlı kullanıcı katılımı sağlamanın en hızlı yolu. Kullanıcı katılımını artırmak istiyorsunuz ancak geliştiricileriniz meşgul. Dönüşüm oranınız bundan olumsuz etkileniyor. Userflow, tüm ekibinizin kod kullanmadan özelleştirilmiş uygulama içi anketler, turlar ve kontrol listeleri oluşturmasını sağlar. Daha fazla müşteriyi dönüştürün ve müşteri tutma oranını artırın. Userflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Gusto is the all-in-one HR platform for growing businesses—one place to hire, pay, insure, and manage your hardworking team.
Whether you’re just getting started or scaling your fast-growing business, Gusto is the partner you need to grow and nurture your team. With Gusto, you get modern HR features like payroll, benefits, hiring, management resources, and more — all in one place. Gusto is proud to serve more than 200,000 businesses across the US with a single trusted system, competitive compensation tools, and expert guidance to help you empower your team. Because when your people thrive, your business thrives too. Gusto hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
monday.com'un esnek platformunda her yeni çalışan için özel bir işe alıştırma platformu oluşturun.
monday.com'un esnek platformunda her çalışan için özel bir işe alıştırma platformu oluşturun. Böylece yeni işe alınanlar işteki ilk birkaç haftalarında ne yapmaları gerektiğini tam olarak bilecektir. Tüm ekip üyeleri, hangi görevlerden sorumlu olduklarını anlamalarını sağlayacak şekilde atanabilirler. Ardından, otomasyonlar oluşturarak BT'ye hesap oluşturmalarını ve ekipman sağlamalarını bildirmek; İK yöneticilerine yeni işe alınanları kontrol etmelerini hatırlatmak ve ekip liderlerine de işe alıştırma materyallerini hazırlamaları için bildirimler gönderin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Paycor’s onboarding streamlines manual administrative processes so leaders can focus on what matters most —their people.
With easy onboarding tools and applicant tracking as part of our award-winning HR platform, Paycor makes recruiting, hiring, and new-hire transitioning quick and painless. Paycor Onboarding enables employers to reduce manual paperwork, identify hiring tax credits, complete compliance documentation and personalize the new hire mobile self service experience. Create a meaningful, memorable experience that will make your new hire feel part of the team, even before their first day. Paycor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
One place to onboard and run your global workforce—from payroll and expenses to devices and apps.
Rippling gives businesses one place to run HR, IT, and Finance. It brings together the workforce systems that are normally scattered across a company, like payroll, expenses, benefits, and computers so businesses can manage and automate every part of the employee lifecycle in a single system. Take onboarding, for example. With Rippling, you can hire a new employee anywhere in the world and set up their payroll, corporate card, computer, benefits, and even third-party apps, all within 90 seconds. Rippling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
BambooHR'ın sunduğu İşe Alıştırma yazılımı sayesinde formalitelere daha az, daha iyi ilk günler yaratmaya daha fazla zaman harcarsınız.
BambooHR'da İşe Alıştırma sayesinde formalitelere harcayacağınız süre azalır, ve ilk günleri daha iyi hale getirmeye harcanacak süre artar. BambooHR, yeni işe alınanların evraklarını elektronik olarak imzalamaktan işe alıştırma görevleri atamaya ve kişisel bağlantıları kolaylaştırmaya kadar, yeni işe alınanları en başından itibaren başarıya hazırlar. BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Bir çevrimiçi işe alıştırma platformu olan Wrike’ın şablonlar, özel talep formları ve 400’den fazla uygulama ile entegrasyon gibi özellikleri var.
Wrike, 140 ülkede 20.000’den fazla şirketin kullandığı çevrimiçi işe alıştırma çözümüdür. Wrike’ın hepsi bir arada platformu sayesinde işe alım sürecini basitleştirin ve İK süreçlerinizi geliştirin. Bir personel işe alıştırma şablonunu kullanarak başlayın ve yeni çalışanınızın BT ve diğer departmanlardaki işlemlerini halletmek için özel talep formlarını kullanın. İşe alıştırmada birinci hafta için günlük aktiviteleri içeren bir görev listesi oluşturun. İletişim kurmak ve bire bir toplantılar planlamak için favori mesajlaşma uygulamalarınızı entegre edin. Wrike ile süreci kolaylaştırın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Affordable and easy-to-use onboarding software for any size business. Import Hires, upload state and federal forms, create tasks, etc.
Improve productivity and reduce costs! Our easy-to-use Onboard software includes a new hire portal that serves as a centralized source for new employee information like new hire paperwork and compliance forms. Keep things on track, monitor tasks, and address bottlenecks quicker in the onboarding process for maximum efficiency. Import Hires, upload state and federal forms, create tasks, e-sign documents, set reminders, and more.Try us for 15-days - FREE (no credit card required, no contracts) ApplicantStack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
With Paychex Flex®, you can remove the stack of new-hire paperwork and give them a positive online user experience.
Simplify your onboarding process. Successful onboarding is about efficiency and making a good first impression. With Paychex, you get easy-to-complete online forms, the ability for new hires to complete checklist on a mobile device or laptop, manage and customize the experience with a video, create a personalized message, automated form collection and more. Paychex Flex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Cloud-based human resources solution that helps businesses streamline workforce planning, talent management, and payroll processes.
Workday HCM is a single, cloud-based solution for workforce planning, talent management, and payroll processes. The solution is used by Fortune 500 and G2k companies to operate with agility and efficiency, and for organizations to be ready for whatever comes next. Unlike rigid HR systems or point solutions, Workday HCM delivers a skills-based HCM foundation and continuously innovates to enable customer success as the impact of technology, alternative work arrangements, and employee expectations evolve. Workday HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Leading cloud-based ATS with Job Board Integrations, AI-Driven Candidate Selection, Paperless Onboarding, Talent Analytics, & more
CEIPAL ATS & CRM is the leading AI-powered solution for recruiting and staffing firms. It is designed to find & place more hires using less time & fewer resources. Automatic job requisition & posting makes it quick and AI-assisted candidate selection makes it easy. Once you've found your next hire, conduct interviews through integrated programs, seamlessly begin the digital onboarding process, & generate comprehensive reports on placement & performance. CEIPAL: Better value, quality candidate CEIPAL ATS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
The smarter way for a small business to manage an hourly team. Time clocks, scheduling, payroll, messaging, and HR all in one.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Homebase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. UKG Ready hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Our digital onboarding platform empowers you to automate and keep track of tasks and paperwork to set your new hires up for success.
Built for enterprise organizations, iCIMS Onboarding can create a consistent, positive, and paperless experience throughout the recruiting and onboarding process. Supported by technologies like I-9, E-Verify, and Work Opportunity Tax Credit, iCIMS seamlessly integrates into human capital management and payroll systems, dramatically streamlining the onboarding process, supporting compliance, and providing a central reporting view across all recruitment and onboarding practices. iCIMS Talent Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
New hire data is collected electronically and integrated across the Zenefits platform, making onboarding a breeze.
Zenefits doesn't just eliminate the paperwork associated with onboarding, we eliminate the root cause of it. From enrolling a new hire in health insurance to adding an employee to payroll: Zenefits does it all for you. Simply enter a few pieces of a new hire's information and we'll work that employee to take care of the rest. Zenefits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Quickly and seamlessly transition high-caliber applicants to productive contributors, with no data re-entry.
Paycom provides user-friendly HR and payroll technology to enhance the entire employee life cycle, all in a single software. From onboarding and benefits enrollment to talent management and more, Paycom streamlines processes, drives efficiencies, increases data integrity and gives employees power over their own HR information through a self-service app. Streamline your self-onboarding process and eliminate the re-keying of data our software before they start on day one. Paycom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Paylocity's comprehensive product suite delivers a unified platform for professionals to make strategic HR and payroll decisions!
Paylocity's comprehensive product suite delivers a unified platform for professionals to make strategic decisions in the areas of benefits, core HR, payroll, talent, and workforce management, while cultivating a modern workplace and improving employee engagement. The platform can be accessed 24*7 from any given location using the mobile application. Paylocity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Cloud-based HCM platform bringing together payroll, time + attendance, and HR for organisations with between 500 and 50,000 employees.
Dayforce is a global HCM platform that transforms the employee experience. It unifies data from across the entire employee lifecycle to enable better decision-making at every level. Dayforce is a comprehensive cloud platform that combines HR, payroll, workforce management and talent management in a single application. Our scalable platform is built with a single, flexible rules engine combined with real-time updates and calculations that help address complex regulatory requirements. Dayforce HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
As the fastest-growing hiring platform in the industry, Greenhouse delivers a complete solution to help companies hire for what's next.
As the fastest-growing hiring platform in the industry, Greenhouse delivers a complete solution to help companies hire for what's next. When companies choose to work with Greenhouse, they get more than software. They are investing in the belief that hiring is the most important factor in a company's success. They gain the support of a team impassioned by our mission, and are empowered by a company committed to the relentless pursuit of better hiring. Greenhouse hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
An award-winning, cloud-based tool for streamlining timesheets, clock in/out, and all types of time off. Intuitive but powerful.
Awarded "Best Ease of Use" by Capterra and rated 5/5 stars by our happy customers! Easily track paid & unpaid time off, FMLA, work from home, and all other types of time off. Features include: fully-customizable policies, earn by hours worked, automated accruals, carryover, years-of-service tiers, timesheets, clock in/out, international locations, reporting, org chart, approvals via email, and more. Integrates with Outlook, Google, Slack, and payroll. Very flexible and extremely easy to use. Built for Teams hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Process Street is a modern process management platform for teams.
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Process Street hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Jobvite Onboard: A Seamless, Integrated Onboarding Solution.
Jobvite Onboard is a seamless integrated onboarding solution that can help you easily manage tasks and forms and showcase your company¿s unique brand and culture so that your new hire can transition smoothly into a productive and happy team member. Our onboarding solution provides a centralized location for recruiters, HR professionals, hiring managers, IT and facilities personnel, and new hires to coordinate, communicate, and complete onboarding activities with ease. Jobvite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. WebHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
TalentLMS, eğitimde başarı için oluşturulmuş LMS’dir. Yönetimi kolay ve kullanımı keyifli olan bu uygulama ile ekipler, eğitimi ilk tıklamadan itibaren benimser.
TalentLMS, eğitimde başarı için oluşturulmuş LMS’dir. Bir eğitime katılan herkesin ihtiyaçları düşünülerek tasarlanan bu uygulama, ekiplerin ve şirketlerin gelişimine yardımcı olur. Tamamen özelleştir ilebilir ve yönetimi kolay bir deneyim sayesinde ekipler eğitimi kolayca benimser. TalentLMS, her adımda uzman rehberliği ve desteği sağlarken, her ekibe ve her kullanıma uygun eğitimin verilmesini kolaylaştırır. TalentLMS, eğitimi herkes için ulaşılabilir kılma hedefiyle dünya genelinde 70.000’den fazla ekibe hizmet vermektedir. TalentLMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
At UKG, our purpose is people. Our love for all things HR and workforce management is matched only by our people-centered culture.
UKG Pro delivers unique, culture-driven solutions for midsize to large enterprise companies to support their people through the major and everyday moments they experience while a part of your organization. From paying your people to supporting them, connecting to developing them, and everything in between, UKG Pro is the powerful HCM suite you need to grow and champion meaningful experiences for your people across the globe. UKG Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Engage employees from the start with Namely’s Onboarding workflows, and automatically streamline data into a single system of record.
You work hard to attract talent. Engage your employees from the start with Namely’s Employee Onboarding. Set up new hires for success before they even walk in the door with unlimited custom roles and configurable workflows. Virtually gather employee information and eSignatures, share company resources, and automatically streamline data into a single system of record. Namely hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
OnPay's award-winning payroll and HR saves business owners over 15 hours a month and frees them up to focus on what's most important.
Growing businesses love OnPay for its flexible payroll and HR. It gets top customer ratings from Capterra, PCMag Editors' Choice, and was named the "Best Payroll Service for Small Businesses" by the experts at Forbes. Pay employees in minutes, automate taxes, and add payroll to QuickBooks or Xero. It's just $40 plus $6 per person each month for payroll, HR tools, and the option to add benefits in all 50 states -- the best value among premium payroll providers. OnPay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Find more applicants, screen them in less time, and manage the entire hiring process at a fraction of the cost with ApplicantPRO.
Our clients see a 50% to 500% increase in qualified applicants compared to their previous ATS! Your ATS has a huge impact on your qualified applicant flow! It takes more than just pushing to job boards to compete for talent in today's hyper-competitive hiring world. You need better job ads, apply integrations, low friction applications, social media, employee referrals, and a team that is constantly improving your ability to respond to changes in the marketplace. You need ApplicantPro! ApplicantPRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Automate your onboarding and training with Trainual - the modern training manual for fast-growing businesses.
Automate your onboarding and training with Trainual. Get new hires up to speed faster than ever, only assign what's relevant to their role, build accountability into ongoing training, and ensure that no matter the manager or date of hire, training happens consistently every time. More than 30,000 users in 100+ countries use Trainual to document their processes, define step-by-step workflows, build searchable SOPs, enable teams to be more productive, and cut costs by speeding up onboarding. Trainual hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
PurelyHR is powerful modular HR software for businesses who want to simplify their everyday HR. Start your free 21-day trial today.
PurelyHR is powerful modular HR software for small to medium-sized businesses. Our industry-leading platform simplifies your everyday HR tasks like time-off tracking, performance management, time tracking, onboarding, and more so you have more time to focus on the big picture. Get started today with a free 21-day trial or a live demo. PurelyHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Sage HR, İK’yı basitleştiren ödüllü bir İK yönetimi çözümüdür.
Yeni çalışanlara önceden tanımlanmış görev listeleri atayarak işe alıştırma ve işten ayrılma sürecini otomatikleştirin. Hepsi bir arada tam otomasyon ve raporlama paketi. Görevleri zahmetsizce otomatikleştirmek, Excel sayfası bağımlılığını ortadan kaldırmak, yazılımın benimsenmesini artırmak ve e-posta sıklığını azaltmak için Sage HR’nin kullanıcı dostu gezintisini ve özelleştirilebilir panosunu kullanın. Android ve iOS uygulamaları mevcuttur. Sage HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
With compliance reporting, smart forms, and digital signatures, ClearCompany Onboarding adapts to your workflow and saves you time.
ClearCompany makes completely paperless onboarding simple with automated, online delivery, tracking, collection and storage of all onboarding forms and documents. You'll save time, money and eliminate errors by using ClearCompany's smart forms that put an end to redundant data entry by pre-filling previously entered information and validate data for formatting and accuracy. ClearCompany hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Otomatik ve standartlaştırılmış işe alıştırma akışları ile mükemmel çalışan işe alıştırma deneyimini sağlayın.
Pipefy, gerçek anlamda insana öncelik veren bir kuruluş oluşturmanıza yardımcı olur. Platform, standart ve kolaylaştırılmış bir çalışan işe alıştırma süreci sağlamak için çalışan işe alıştırma deneyiminizi otomatikleştirmenize ve entegre etmenize olanak tanır. Tüm operasyonunuzu zahmetsizce kontrol etmek ve çalışanlarınızın tüm yolculuğu boyunca kaliteli dijital deneyimler oluşturmak için maaş bordrosu sisteminizi, HRIS (insan kaynakları bilgi sistemi), ERP (kurumsal kaynak planlama) ve ECM'nizi (kurumsal içerik yönetimi) Pipefy'a bağlayın. Pipefy'ı ücretsiz deneyin. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
360Learning is the LMS for collaborative learning. We help companies upskill from within by turning internal SMEs into growth drivers.
360Learning is the LMS for collaborative learning, and it’s changing the way companies train employees, customers, and partners. Turn your experts into L&D collaborators with a built-in collaborative authoring tool, automate compliance and instructor-led sessions, and leverage AI to identify and grow the skills your learners need. See why 1,700+ teams use 360Learning to transform L&D into a strategic function and achieve their goals for onboarding, sales enablement, customer training, and more. 360Learning hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Jolt is an app used to manage daily operations & quickly onboard employees, giving real-time feedback to business owners and managers.
Jolt is a tablet-based software that helps you onboard employees, create trainings, & track task completion effortlessly. Used by brands like Chick-fil-A, Legoland, & companies in all other industries , Jolt is a comprehensive suite for managing all your hourly employees, & getting them up to speed quickly by leveraging our just-in-time training features. Over 300,000 hourly employees use our training library, logbook, task management, & more to help them stay organized and be more efficient. Jolt hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi
Discover the perfect balance of technology and service.
Proliant offers HR and payroll cloud-based software for various businesses across the USA. The company has been around for over 26 years and serves over 5,000 clients. Proliant offerings run the gamut for HR and payroll solutions. These solutions include applicant tracking, onboarding, HR & benefits administration, learning management system, performance management, payroll & tax services, time & labor management, employee self-service, and ReadyPay Today (daily pay solution). These solutions Proliant hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Elektronik Formlar
  • Görev Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Çalışan El Kitabı
  • Uyumluluk Yönetimi