18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Onboarding (İşe Uyum) Programları

Onboarding (İşe Uyum) Programları kâğıt form ihtiyacını ortadan kaldırır ve işe yeni alınan kişilerin şirket içinde çalışmaya başlar hale gelmesiyle alakalı iş akışlarını otomatikleştirir. Onboarding Yazılımı, Çalışan İşe Uyum Yazılımı olarak da bilinir.

39 sonuç
Ürün odaklı büyüme için tasarlanmış yapay zeka destekli kullanıcı kabul platformu. Geliri artırın, müşteri kaybını azaltın ve daha mutlu müşteriler yaratın. Product Fruits hakkında daha fazla bilgi
Yapay zeka destekli kullanıcı kabul platformuyla ürününüzün tüm potansiyelini ortaya çıkarın. Her etkileşimi önemli kılmak için tasarlanmış sorunsuz bir işe alıştırma deneyimiyle geliri artırın, müşteri kaybını en aza indirin ve müşteri memnuniyetini artırın. Yeni kullanıcıların kabul sürecini kolaylaştırıyor ve mevcut kullanıcıları yeni özelliklerle zahmetsiz bir şekilde tanıştırıyor, böylece herkes ilk günden itibaren ürününüzden en iyi şekilde faydalanabilir. Teknik birimler dışındaki kullanıcılar düşünülerek tasarlanan bu platform, sizin yerinize akışlar oluşturmak için yapay zekayı kullanarak kodlama, tasarım veya işe alıştırma uzmanlığı ihtiyacını ortadan kaldırıyor. Güçlü özellikleri arasında interaktif ürün turları, kılavuzlar ve gezintiler, ipuçları, işaretçiler ve araç ipuçları, kabul kontrol listeleri, uygulama içi duyurular ve haber akışları, NPS ve anketler, kullanıcı geri bildirim araçları, bir yardım merkezi ve tam entegre bir bilgi tabanı bulunuyor. Product Fruits ile müşteriler daha yüksek oranda dönüşüm elde ediyor, daha az müşteri kaybı yaşanıyor ve açılan destek bileti sayıları azalıyor. Product Fruits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
monday.com'un esnek platformunda her yeni çalışan için özel bir işe alıştırma platformu oluşturun.
monday.com'un esnek platformunda her çalışan için özel bir işe alıştırma platformu oluşturun. Böylece yeni işe alınanlar işteki ilk birkaç haftalarında ne yapmaları gerektiğini tam olarak bilecektir. Tüm ekip üyeleri, hangi görevlerden sorumlu olduklarını anlamalarını sağlayacak şekilde atanabilirler. Ardından, otomasyonlar oluşturarak BT'ye hesap oluşturmalarını ve ekipman sağlamalarını bildirmek; İK yöneticilerine yeni işe alınanları kontrol etmelerini hatırlatmak ve ekip liderlerine de işe alıştırma materyallerini hazırlamaları için bildirimler gönderin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
BambooHR'ın sunduğu İşe Alıştırma yazılımı sayesinde formalitelere daha az, daha iyi ilk günler yaratmaya daha fazla zaman harcarsınız.
BambooHR'da İşe Alıştırma sayesinde formalitelere harcayacağınız süre azalır, ve ilk günleri daha iyi hale getirmeye harcanacak süre artar. BambooHR, yeni işe alınanların evraklarını elektronik olarak imzalamaktan işe alıştırma görevleri atamaya ve kişisel bağlantıları kolaylaştırmaya kadar, yeni işe alınanları en başından itibaren başarıya hazırlar. BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Bir çevrimiçi işe alıştırma platformu olan Wrike’ın şablonlar, özel talep formları ve 400’den fazla uygulama ile entegrasyon gibi özellikleri var.
Wrike, 140 ülkede 20.000’den fazla şirketin kullandığı çevrimiçi işe alıştırma çözümüdür. Wrike’ın hepsi bir arada platformu sayesinde işe alım sürecini basitleştirin ve İK süreçlerinizi geliştirin. Bir personel işe alıştırma şablonunu kullanarak başlayın ve yeni çalışanınızın BT ve diğer departmanlardaki işlemlerini halletmek için özel talep formlarını kullanın. İşe alıştırmada birinci hafta için günlük aktiviteleri içeren bir görev listesi oluşturun. İletişim kurmak ve bire bir toplantılar planlamak için favori mesajlaşma uygulamalarınızı entegre edin. Wrike ile süreci kolaylaştırın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk. Yüz elliden fazla ülkede istediğiniz kişiyi istihdam edin.
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzak ekipler için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. Yerel kanunlar veya karmaşık vergi sistemleri konusunda endişelenmeden, dünya genelinde yasal olarak anında tam zamanlı çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edin ve işe başlatın. Basit, otomatik iş akışları, çalışan ve yüklenici verilerini güvenli bir şekilde toplamaya ve tek bir merkezi platformdan yerelleştirilmiş sözleşmeler oluşturmaya olanak tanır. Deel, KOBİ’lerden halka açık şirketlere kadar 4.500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
TalentLMS, eğitimde başarı için oluşturulmuş LMS’dir. Yönetimi kolay ve kullanımı keyifli olan bu uygulama ile ekipler, eğitimi ilk tıklamadan itibaren benimser.
TalentLMS, eğitimde başarı için oluşturulmuş LMS’dir. Bir eğitime katılan herkesin ihtiyaçları düşünülerek tasarlanan bu uygulama, ekiplerin ve şirketlerin gelişimine yardımcı olur. Tamamen özelleştirilebilir ve yönetimi kolay bir deneyim sayesinde ekipler eğitimi kolayca benimser. TalentLMS, her adımda uzman rehberliği ve desteği sağlarken, her ekibe ve her kullanıma uygun eğitimin verilmesini kolaylaştırır. TalentLMS, eğitimi herkes için ulaşılabilir kılma hedefiyle dünya genelinde 70.000’den fazla ekibe hizmet vermektedir. TalentLMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Sage HR, İK’yı basitleştiren ödüllü bir İK yönetimi çözümüdür.
Yeni çalışanlara önceden tanımlanmış görev listeleri atayarak işe alıştırma ve işten ayrılma sürecini otomatikleştirin. Hepsi bir arada tam otomasyon ve raporlama paketi. Görevleri zahmetsizce otomatikleştirmek, Excel sayfası bağımlılığını ortadan kaldırmak, yazılımın benimsenmesini artırmak ve e-posta sıklığını azaltmak için Sage HR’nin kullanıcı dostu gezintisini ve özelleştirilebilir panosunu kullanın. Android ve iOS uygulamaları mevcuttur. Sage HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Otomatik ve standartlaştırılmış işe alıştırma akışları ile mükemmel çalışan işe alıştırma deneyimini sağlayın.
Pipefy, gerçek anlamda insana öncelik veren bir kuruluş oluşturmanıza yardımcı olur. Platform, standart ve kolaylaştırılmış bir çalışan işe alıştırma süreci sağlamak için çalışan işe alıştırma deneyiminizi otomatikleştirmenize ve entegre etmenize olanak tanır. Tüm operasyonunuzu zahmetsizce kontrol etmek ve çalışanlarınızın tüm yolculuğu boyunca kaliteli dijital deneyimler oluşturmak için maaş bordrosu sisteminizi, HRIS (insan kaynakları bilgi sistemi), ERP (kurumsal kaynak planlama) ve ECM'nizi (kurumsal içerik yönetimi) Pipefy'a bağlayın. Pipefy'ı ücretsiz deneyin. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Absorb LMS platformu, kuruluşların ilgi çekici bir öğrenci deneyimi ve verimli yönetim araçlarıyla işe alıştırma süreçlerini kolaylaştırmasına yardımcı olur.
Kuruluşlar, Absorb LMS'nin sunduğu ilgi çekici öğrenci deneyimi ve etkili yönetici işlevselliği sayesinde kurum içi veya kurum dışı işe alıştırmayı kolaylaştırabilir. Absorb Create'i kullanarak şirkete özel interaktif işe alıştırma kursları oluşturun. Genel işe alıştırma, uyumluluk veya sektöre özel kurslar için Amplify kurs kitaplığını veya iş ortaklarımızın kitaplıklarından birini kullanın. Temel analizlerle öğrencilerinizin işe alışma sürecini baştan sona izleyin veya Analyze ve Analyze Direct aracılığıyla daha kapsamlı bilgi edinin. Absorb LMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Pendo'dan kişiselleştirilmiş kullanıcı katılımı ve uygulama içi eğitim. İlk günden itibaren her kullanıcıyı ürün uzmanı haline getirin.
Pendo'dan kişiselleştirilmiş kullanıcı katılımı ve uygulama içi eğitim. İlk günden itibaren her kullanıcıyı ürün uzmanı haline getirin. Kullanıcıları kendilerine en çok fayda sağlayan özelliklere yönlendirerek uygulamalarınızın değerini hızlı bir şekilde gösterin. İşe alıştırma sürecinin iş sonuçlarıyla uyumlu olması için hedefler belirleyin ve performans bilgilerini iletin. Bireysel ihtiyaçlara göre müşteri tabanınızı ve hedef iletişiminizi bölümlendirin. Kişiselleştirilmiş rehberlik, her kullanıcının kendi özel hedeflerine ulaşabileceği anlamına gelir. Pendo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Lessonly by Seismic, 3 milyondan fazla kişi ve 1000 şirket tarafından öğrenmek, pratik yapmak ve daha iyi iş çıkarmak için kullanılan bir eğitim yazılımıdır.
Lessonly ekiplerin öğrenmesine, pratik yapmasına ve daha iyi bir iş çıkarmasına yardımcı olan ve gücünü işe alıştırma ve yetkilendirmeyi basitleştirmesinden alan bir öğrenme yönetimi yazılımıdır. Trunk Club, Ibotta, ABD Cellular ve Zendesk dahil olmak üzere önde gelen 1000 şirkette 3 milyondan fazla kişi tarafından bilgi paylaşmak ve en iyi uygulamaları güçlendirmek için kullanılıyor. Daha da önemlisi, üretkenliği artırıyor ve işe alıştırma süresini yarıya indiriyor. Diğer özellikleri arasında şunlar yer alır: kullanımı kolay ders oluşturma, ölçümleri izlemek için içgörüler ve ölçekte geri bildirim vermek için koçluk işlevi. Lessonly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Sağlam bir yazarlık aracıyla %100 entegre, kullanımı kolay bulut tabanlı LMS. eÖğreniminizi bir günde başlatabilirsiniz.
iSpring Learn, güçlü bir yazarlık aracına sahip hızlı bir LMS’dir. iSpring sayesinde şirketinizde kolayca işe alıştırma veya sürekli öğrenme başlatabilir ve nerede olurlarsa olsunlar çalışanları eğitebilirsiniz. Yerel iOS ve Android uygulamaları, öğrencilerin çevrimdışı olduklarında bile kurslara anında erişmelerini sağlar. Hesap sahipleri makul bir fiyatla büyük değer elde ederler. Kişisel canlı teknoloji desteği parmaklarınızın ucunda. iSpring Learn’ün kritik projenizde nasıl çalıştığını öğrenmek için 15 dakikalık ücretsiz bir çevrimiçi toplantı planlayın. iSpring Learn hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
İK departmanlarının ve ajansların daha iyi adayları daha hızlı işe almasını ve paradan tasarruf etmesini sağlayan başvuru izleme yazılımı.
Manatal, yeni nesil işe alım yazılımıdır, son teknolojilerle oluşturulmuş ve işe alım süreçlerini kaynak bulmadan işe alıştırma ve daha fazlasına kadar modernize etmek için tasarlanmıştır. Daha hızlı işe alın ve işe alım kanallarınızı kullanımı kolay tek bir platforma yönlendirin. Sosyal medya zenginleştirme ve yapay zeka özelliklerinden yararlanın, ekibinizi uzaktan yönetin, işbirliğini geliştirin, tam raporlama paketi, uyum araçları ve çok daha fazlasına erişin. Manatal’ın üstün bulut tabanlı işe alım aracıyla işe alım şeklinizi değiştirin. Manatal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Dünyanın Önde Gelen Freelancer Yönetim Sistemi
Worksuite akıllı, kullanıcı dostu bir serbest çalışan yönetim platformudur. Küçük ve büyük şirketlerin, dünyanın dört bir yanındaki tüm serbest çalışanlarına sadece birkaç tıklamayla sınır ötesi ödemeler yapmasını ve yönetmesini kolaylaştırıyoruz. Uyumluluk, raporlama ve proje yönetimini çok daha kısa sürede halledin. Worksuite, küçük start-up'lardan dünyanın en büyük kuruluşlarına kadar, iş büyümesinin her aşaması için güçlü özellikler ve esneklik sağlayan eksiksiz bir çözümdür. Worksuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Kissflow, her yeni işe alınan kişi için çalışanı işe alıştırma deneyimini yeniden tasarlayarak çalışma şeklini dönüştürmektedir.
Kissflow, her yeni işe alınan kişi için çalışanı işe alıştırma deneyimini yeniden tasarlayarak çalışma şeklini dönüştürmektedir. Kissflow, çalışanları işe alıştırma sürecini yönetmek için en iyi platformlardan biridir. Kullanımı ve herkesin katılması son derece kolaydır. Kissflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
EVA-REC, işe alım sürecini otomatikleştiren, dakikalar içinde uygulanabilen ve ihtiyaçlarınıza göre ölçeklenebilen kapsamlı bir işe alım platformudur
EVA-REC, kurumların işe alım sürecini otomatikleştirmelerine, manuel görevleri ortadan kaldırmalarına ve en iyi yetenekleri bulma, çekme ve işe alma yöntemlerini dönüştürmelerine yardımcı olan uçtan uca bir işe alım platformudur. EVA-REC kullanan işletmeler, markalı kariyer sayfalarını hızlı bir şekilde oluşturabilir, birinci sınıf teknoloji sağlayıcılarıyla entegre olabilir, 2000’den fazla farklı iş panosunda iş ilanları verebilir, özgeçmişleri filtreleyebilir, adayları derecelendirebilir ve ekip arkadaşlarıyla sorunsuz bir şekilde iş birliği yapabilir: hepsi tek bir çözümde. Elevatus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Whatfix, bağlamsal uygulama içi içerik yoluyla verimlilik ve katılımı artırmaya yönelik olarak teknolojinin benimsenmesini ve kullanıcı yetkilendirmesini destekler.
Whatfix, kurumsal işletmeler ve Fortune 500 şirketlerinin yazılımların benimsenmesini sağlamalarına, lansman süresini azaltmalarına, personel verimliliğini artırmalarına ve pozitif yazılım ROI’si elde etmelerine yardımcı olan, küresel anlamda en güvenilir Dijital Benimseme Platformlarından biridir. ABD’deki üst düzey kurumsal şirketlerden biri, özelleştirilmiş son kullanıcı eğitimi içeriğini şirket içinde geliştirmek yerine Whatfix’i kullanarak %40 daha hızlı hazırlamış ve 950.000 $ tasarruf elde etmiştir. Gartner Peer Insights puanı 4,8’dir. Dijital dönüşüm için şirket ile iletişime geçin. Whatfix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
İnsan kaynakları yönetimi uygulamaları grubu: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi.
Oracle Fusion Cloud İnsan Kaynakları Yönetimi, kuruluşunuzdaki tüm insan kaynakları süreçlerini ve herkesi birbirine bağlayan eksiksiz bir bulut çözümüdür. Böylece, cihazlar arasında tutarlı bir deneyim sağlar, İK verilerinin karar verme sürecini iyileştirmesi için tek bir gerçeklik kaynağı temin eder ve hem günümüzdeki hem de gelecekteki ihtiyaçlarınızı karşılamaya yönelik olarak pazara öncülük eden yeniliklerle sizi güçlendirir. İnsan kaynakları yönetim uygulamaları seti şunları içerir: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi. Oracle Fusion Cloud HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Yeni ekip üyelerini kolayca işe alıştırın. Formlar, eğitimler, e-imzalar, PDF’ler yapılandırılabilir iş akışları halinde sunulmaktadır. BizMerlinHR ile İK mutluluğunu hissedin.
İşe yeni aldığınız çalışanları en iyi işe alıştırma deneyimiyle etkileyin. Departman, konum ve profile göre özelleştirilmiş işe alıştırma iş akışları oluşturun. Formlar, eğitimler, e-imzalar, doldurulabilir PDF'ler ve çok daha fazlasını içerir. Evrak işlerinin kolayca halledildiğinden emin olun. Yeni çalışanlar açısından gerçekten önemli olan deneyimler oluşturmaya odaklanmak için zamandan tasarruf edip alan yaratın. ClayHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Yeni çalışanları farklı işlere alıştırmak için gereken tüm araçlar tek bir sistemde bulunur: görevler, ilerleme durumları, planlama ve analiz.
Farklı işler için işe alıştırma sürecini özelleştirin ve yeni çalışanların kolaylıkla uyum göstermelerini sağlayın. Bir işe alıştırma programını önceden oluşturun, izin ve erişimleri ayarlayın. Böylece sistem, ekibi tanımak için tamamlanması gereken tüm görevlerde yeni çalışana rehberlik eder. Görevlerin durumu canlı modda takip edilebilir. İşe alıştırma için otomatik analiz kullanılabilir; programın ne kadar etkili olduğunu tek tıklamayla öğrenin. PeopleForce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Sezgisel öğrenme modülleriyle kurumsal bilgileri dağıtarak yapılandırılmış yolculuklarla çalışanlara en güncel gelişmeleri iletin.
Qualee, kurumsal uyumu ve aidiyeti güçlendirmek için tasarlanmış ödüllü bir çalışan deneyimi platformudur. Şirketlerin yeni işe alınanlara ve mevcut çalışanlara kullanımı kolay modüller aracılığıyla en güncel gelişmeleri ileterek ve kurumsal bilgileri dağıtarak heyecan verici işe alıştırma, öğrenme ve işten ayrılma yolculukları sunmasını kolaylaştırır. Yapay zeka etkin bu çözüm, interaktif iş akışları oluşturmaya olanak tanır, uyum gerekliliklerini otomatikleştirir ve etkileşimi ölçülebilir şekilde artırır. Qualee hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Büyük ölçüde özelleştirilebilir personel yönetimi platformu
Effy, tüm çalışan bilgilerini organize eden ve güvenliğini sağlayan büyük ölçüde özelleştirilebilir bir çalışan yönetimi platformudur. Effy, devamsızlık yönetimini, çalışan işe alıştırma sürecini ve her türlü onay iş akışını otomatikleştirmeye, 360 derece geri bildirim toplamaya, anketler ve bire bir toplantılar düzenlemeye yardımcı olur. Özel raporlarla anlamlı bilgiler sunar, çalışanların gelişimine ve stratejik hedeflere yönelik daha iyi kararların alınmasına yardımcı olur. Effy AI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Çalışan El Kitabı
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi