18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Varlık İzleme Yazılımı

Varlık İzleme Yazılımı yöneticilere şirket içi kaynakları ve BT varlıklarının envanterini izlemek için ihtiyaç duydukları araçları sunar. Varlık İzleme Yazılımı çözümleri şirketinize demirbaşların kullanımını, garantilerini ve performansını merkezi bir sistemden yönetme imkanı verir. Bu uygulamalar genelde barkodlama özellikleri içerir, onarım sürelerini iyileştirebilir ve demirbaş kesinti sürelerini azaltabilir. İlişkili araçlar Kurumsal Varlık Yönetim Sistemi, Demirbaş Yönetimi Yazılımı ve < a href="/it-asset-management-software">BT Varlık Yönetimi Yazılımı dahilinde de bulunabilir.

26 sonuç
tracefii, kullanıcıların tüm varlıkları yönetmesini ve izlemesini sağlayan bir varlık yönetimi platformudur. tracefii hakkında daha fazla bilgi
tracefii, kullanıcıların tüm varlıkları yönetmesini ve izlemesini sağlayan bir varlık yönetimi platformudur. tracefii hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
Metquay, dünya çapında önde gelen - ISO 17025 uyumlu kalibrasyon yönetimi sistemlerinden biridir. Canlı deneme sürümü için bize e-posta gönderin. Metquay hakkında daha fazla bilgi
Dünyanın önde gelen kalibrasyon, test ve varlık yönetimi sistemlerinden biri ile kalibrasyon yönetiminde bir adım öne geçin. Metquay, kullanıcıların kalibrasyon prosedürlerini ve çalışma sayfalarını kendilerinin oluşturmasına ve yönetmesine izin veren yerleşik bir prosedür ve çalışma sayfası motoru ile birlikte sunulmaktadır. Metquay, iş oluşturmayı, atamayı ve teslim etmeyi daha zahmetsiz hale getirir. Otomatik sertifika oluşturma, sürüm numaralandırma ve izleme ile kalite riskleri ve hataları en aza iner. Metquay daima denetime hazır olmanızı sağlar. Metquay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
Gartner, gelişen HDIM (hibrit dijital altyapı yönetimi) alanı için gerekli temel teknolojiyi Nlyte ile sağlıyor. Nlyte DCIM hakkında daha fazla bilgi
Nlyte bir varlığın yaşam döngüsünün izlenmesini otomatik hale getirir. Alınan varlıkları, alış noktasına giriş sırasında tarayarak hızlı bir şekilde dağıtılmalarını sağlar. Otomatik ağ keşfi, ağa bağlı varlıkların, yazılımların ve IoT (nesnelerin interneti) cihazlarının eklenmelerini, durum değişikliklerini ve taşınmalarını izler. Ağ izlenir ve varlıkta, varlık veri tabanında ve entegre CMDB (yapılandırma yönetimi veritabanı), ITSM (bilişim teknolojisi hizmet yönetimi) ve finans sistemlerinde değişiklikler yapılarak tek bir doğru kaynağının bulunması sağlanır. Kullanıcı tabanlı raporlama, BT operasyonları ve güvenlik ekipleri için istisna raporlaması sağlayabilir. Nlyte DCIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
Envanter takibi, PO’lar, bakım, QR Kodu/Barkod taraması ve RFID entegrasyonuna sahip Varlık İzleme Yazılımı. Ücretsiz deneyin.
EZOfficeInventory, varlık yönetimi ihtiyaçları için kullanımı kolay arayüze sahip uygun maliyetli, bulut tabanlı çözümdür. Varlık rezervasyonları, bakım, çıkış işlemleri ve denetimler bakımından uzaktan ekiplerle iş birliğini desteklemesi, mobil uygulama üzerinden barkod ve QR kodu tarama özelliği ile hemen kullanılabilir. Varlık izleme veya koordinasyon ihtiyaçları bulunan uzaktan çalışan ekipler için mükemmeldir. COVID19 özel indirimleriyle ilgili bilgi için şirkete ulaşın. EZO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
Sektöre yönelik basit (mobil cihaz dostu) varlık izleme sistemi. Binlerce işletmenin güvendiği uygulama. Hemen ücretsiz hesap oluşturun.
Sortly, işletme varlıklarınızı ve konum, durum gibi ayrıntılarını görsel olarak izlemenizi sağlayan, basit (ve huzur verici) bir varlık izleme sistemidir. Sortly’nin kullanımı o kadar kolaydır ki, dakikalar içinde kendi kendinize kurabilirsiniz. Hemen ücretsiz hesap oluşturun. Temel özellikleri: - Bilgisayar, tablet, telefondan erişim. - Ekip veya müşterilere erişim hakkı. - Barkod veya QR kodu oluşturma ya da ilişkilendirme - Giriş/çıkış tarayıcısı - Özelleştirilebilir alanlar. Sortly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
Envanter takibi için basit bir yola ihtiyaç duyan kiralama şirketleri, üniversiteler ve kuruluşlar için varlık izleme yazılımı.
Booqable, envanter takibi için basit bir yola ihtiyaç duyan kiralama şirketleri, üniversiteler ve kuruluşlara özel olarak tasarlanmış hepsi bir arada envanter yönetimi ve varlık izleme yazılımıdır. Temel özellikleri arasında varlık izleme, envanter veri tabanı, eksik malzeme yönetimi, çoklu konum, ekipman giriş/çıkışı, barkodlar ve QR kodlar, CRM, planlama ve daha fazlası yer almaktadır. Booqable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
MaintainX, verimliliği ve gerçek zamanlı bilgileri artıran mobil öncelikli iş emri ve prosedür dijitalleştirme yazılımıdır.
MaintainX, işletmelerin reaktif ve önleyici bakımı takip etmelerine ve güvenlik denetimleri, kalite denetimleri ve işletme kontrol listeleri gibi günlük operasyonları kontrol etmelerine yardımcı olur. Şunları dijitalleştirerek basılı kopya ihtiyacını ortadan kaldırır: -Güvenlik prosedürleri -Çevre kontrol listeleri -Alet ve ölçme cihazı raporlama -Bakım prosedürleri -Denetim/muayene iş akışları -Eğitim kontrol listeleri Operasyonel liderlere sahadan gerçek zamanlı iş içgörüleri sunarak, daha verimli olmalarına yardımcı olur. MaintainX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
Maintenance Connection, işletmelerin varlık arızalarını önlemelerine ve durma sürelerini azaltmalarına yardımcı olan çok tesisli, çok sektörlü bir CMMS/EAM'dir.
Accruent'in Maintenance Connection çözümü, bakım ekiplerinin duruma göre tepki veren bakım yaklaşımından önleyici varlık bakımına geçmesine, varlık arızasını önlemesine, durma süresini azaltmasına ve çok tesisli operasyonları kolaylaştırmasına yardımcı olan, önemli bir CMMS / EAM'dir. Maintenance Connection, her kuruluş için ölçeklendirilebilecek şekilde üretilmiştir ve büyük sektörlerde derin işlevsellik sağlayan kapsamlı esneklik ve yapılandırılabilirlik sunar. Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
eMaint CMMS, bakım ekiplerinin verimliliği artırmasına ve bakım işlemleri maliyetlerini düşürmesine yardımcı olur. Bugün çevrimiçi olarak ücretsiz bir demo planlayın.
eMaint, Fluke Reliability tarafından sağlanan küresel bir bulut tabanlı CMMS yazılım çözümüdür. Dünya çapında 50.000'den fazla kullanıcıyla 30 yılı aşkın süredir güvenilir ve 26 dili destekliyor. eMaint, müşterilerin benzersiz ihtiyaçlarına göre uyarlanabilir. Bugün ücretsiz bir çevrimiçi demo planlayın ve daha fazlasını öğrenin. İş akışlarını optimize edin, Koruyucu Bakımları otomatikleştirin ve yaklaşan iş emirleri için yedek parça bulunabilirliğini sağlayın. Mevzuata uygunluk raporlarını hızla oluşturun ve iş emri durumunu ve birikmiş iş listesini tek bir ekranda görüntüleyin. Mobil uygulama mevcut. eMaint CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
Bakım Yönetimi Yazılımı, CMMS (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi). Analiz, rapor ve KPI (temel performans göstergesi), önleyici bakım. Dünyanın en iyi CMMS’lerinden (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi) biriyiz.
ManWinWin Software, 40 yıllık deneyim ve teknik bilgi ile çok dilli bir konsepte sahiptir: Portekizce, İngilizce, İspanyolca, Fransızca, İtalyanca, Rusça, Rumence, Çekçe, Norveççe, Lehçe, Tayca, Vietnamca, Almanca, Çince ve daha pek çok dilde kullanılabilir. Kullanıcı dostu teknolojisi, bakım işlemlerinin daha kolay ve daha hızlı yapılmasını sağlar. Bu yazılımın, dünyada 115’ten fazla ülkede binlerce kullanıcısı bulunmaktadır. Teknolojiyi insanlara uyarlıyoruz, öncelik daima insanlardadır. ManWinWin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
Rentman her yerdeki varlıklarınızın kontrolünü elinde tutmanıza yardımcı olur. Zaman alıcı elektronik çizelgeyle izlemeyi görsel bir sistemle değiştirin.
Uzun Açıklama (Özelleştirildi) Ekipmanınızın her zaman nerede olduğunu bilin. Çeşitli konumlar, kişiler veya ekipler arasında varlık hareketini daha akıllıca izleyin. Şirketlerin varlık verilerini, hareketlerini, kullanımını yönetmesine ve varlık koşullarını izlemesine olanak tanıyan esnek ve kullanımı kolay varlık yönetimi sistemi. Rentman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
DataSnipper, demirbaş takibi için Excel'de bulunan ve denetim ile finans ekiplerinin üretkenliğini hızlandıran bir akıllı otomasyon platformudur.
DataSnipper, demirbaş takibi için Excel'de bulunan ve denetim ile finans ekiplerinin üretkenliğini hızlandıran bir akıllı otomasyon platformudur. DataSnipper, tekrarlanan görevleri ortadan kaldırmaya, her denetim ve finans prosedürünün kaynağını çıkarmaya, çapraz referans vermeye ve belgelemeye yardımcı olur. Excel eklentisi iş süreçlerini kolaylaştırır ve teslim tarihlerine daha hızlı ulaşmaya yardımcı olur. Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO ve diğer pazar liderlerinin güvenini kazanmıştır. 85'ten fazla ülkede 500.000'den fazla finans uzmanı tarafından etkin olarak kullanılmaktadır. DataSnipper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
Varlıklarınızın kontrolünü elinize alın ve elektronik çizelgelere veda edin. 50 varlığa kadar ücretsiz. Deneme sürümümüzü hemen deneyin.
BlueTally ile elektronik çizelgeleri ve hantal sistemleri unutun. BlueTally, organize olmanıza ve piyanolardan telefonlara kadar her şeyi yönetmenize yardımcı olan güçlü bir varlık yönetimi yazılımıdır. “Şu neredeydi?” Varlıklarınızın nerede olduğu ve bir konumda kaç varlık olduğu hakkında genel bakış edinin. “Şu kimdeydi?” Aradığınız varlığın şimdi veya önceden hangi çalışanınızda olduğunu bulun. “Kaç tane kaldı?” Kaç ürünün satışa hazır, onarımda veya kullanımda olduğunu kolayca görün. BlueTally hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
PEMAC Assets: - Varlık yönetimi - Canlı raporlar - Kalibrasyonlar - 21CFR uyumlu - Yüklenici ve izin yönetimi - Kağıtsız izleme
PEMAC | CMMS 200’den fazla özelliğe sahip olan PEMAC Assets, IOT (nesnelerin interneti) teknolojisini kullanarak tam tahmini bakım planlamasına olanak tanıyan tamamen özelleştirilebilir bir CMMS (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi) çözümüdür. Müşteriler birden fazla PEMAC Assets modülünü seçebilir, birleştirebilir ve tek bir platformda entegre edebilir. PEMAC Assets ayrıca personelinizin ve yüklenicilerinizin sağlık ve güvenliğini koruyabilir ve %100 kağıtsız bir ortamda değişim onayını yönetebilir. Yüklenici ve izin yönetimi ile tüm ekipman ve stokun, bakım görev ve rutinlerinin izlenmesi. PEMAC ASSETS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
Havacılık sektörü için özel olarak geliştirilmiş kapsamlı hava aracı yönetimi (CAMO) ve MRO yazılımı.
Aerotrac, piyasadaki önde gelen hava aracı yönetimi [CAMO (sürekli uçuşa elverişlilik yönetimi)] ve MRO (bakım, onarım ve işletim) yazılımıdır. Yazılım, her türlü işletme operasyonu için kapsamlı bir çözüm sunar ve birden fazla programa sahip olma ihtiyacını ortadan kaldırır. Aerotrac disiplin, sistemli düzenleme ve kontrole dayalı temel ilkelerle tasarlanmıştır. Bu yazılım, işletmelere iş süreçlerinin kontrol altında tutulması, verimliliğin tesis edilmesi ve düzenleme kurumlarıyla uyumluluğun sağlanması için gerekli disiplini geliştirme araçlarını sağlayarak işletme başarısını artırmaya yardımcı olur. Aerotrac hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
Kullanıcı konumu ile kullanıcılarınızı gerçek zamanlı ve coğrafi olarak hedefleyip kişiselleştirin. Sadece birkaç dakika içinde Woosmap’i kullanmaya başlayın.
Woosmap hiçbir kişisel veriyi toplamadan, kendi özel veri kaynağınızın kullanılmasına dayanarak konum arama API’leri ve çözümlerini özel bir şekilde bir araya getirmektedir. Geliştiriciler, milyonlarca kullanıcı için en iyi konum tabanlı kullanıcı deneyimini oluşturur, dönüşüm oranlarını artırır veya lojistiği optimize eder. GVKY ile tam uyumludur. Woosmap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
AssetSonar, uzak iş gücü ortamında BT sistemlerinizin bilgilerini düzenlemenizi, izlemenizi ve raporlamanızı sağlar.
Uzak ekipler için güçlü BT varlık yönetimi çözümüyle yazılım uyumluluğu sağlayın, donanım arıza sürelerini azaltın ve her zaman denetime hazır olun. BT varlık yaşam döngüsü yönetimi, yazılım lisans takibi, ayrıntılı bilgiler ve zamanında uyarılar ile BT altyapınız için tam izlenebilirlik elde edin. Ayrıca Jira ve Zendesk gibi hizmet masaları ve Jamf, SCCM (Sistem Merkezi Yapılandırma Yöneticisi) ve Microsoft Intune gibi cihaz yönetim araçlarıyla da uyumludur, böylece BT varlıklarınızla ilgili tek bilgi kaynağınız olur. AssetSonar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
Herhangi bir varlık merkezli kurumsal denetim kullanımı durumunun yapılandırılması ve yönetimine yönelik bir dijital araç setidir.
Inspectivity platformu, kritik öneme sahip altyapılar için kapsamlı bir dijital denetleme yönetimi çözümü sağlar. Tek bir ortak platformla birden fazla denetim disiplinini yönetin, bağımsız çalışın veya kurumsal sistemlerinizi bağlayarak sorunsuz bir ortam oluşturun. Herhangi bir varlık merkezli kurumsal denetim kullanımı durumunun yapılandırılması ve yönetimine yönelik bir dijital araç setidir. Küresel ekipleri birbirine bağlamak ve denetim sonuçlarını güçlendirmek için modern web ve mobil uygulamalarını bir araya getirir. Inspectivity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
TAG, varlık izleme ve bakımı için tam donanımlı ve büyük ölçüde geliştirilebilir Kurumsal Varlık ve Bakım Yönetimi yazılımıdır.
Asset Guardian (TAG), varlık izleme için tam donanımlı ve büyük ölçüde geliştirilebilir Kurumsal Varlık ve Bakım Yönetimi yazılımıdır. Özellikleri arasında varlık barkodlama, konum izleme, varlık geçmişi, 2D/3D etkileşimli kat planı, telematik ve ERP (kurumsal kaynak planlaması) ve tedarik ile sorunsuz entegrasyon bulunmaktadır. Kullanım kolaylığı göz önünde bulundurularak tasarlanan TAG, CMMS’nin (Bilgisayarlı Bakım Yönetim Sistemi) benimsenmesini kolaylaştırmak ve üretkenliği artırmak için en son teknolojileri entegre eden rakipsiz kullanıcı deneyimi ve mobil deneyimler sunar. The Asset Guardian (TAG) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
Locate2u, işletmelerin varlıkları hırsızlıktan korumasına ve doğru zamanda doğru yerde kullanılmalarını sağlamasına yardımcı olur.
Locate2u varlıkları yönetmek için harika bir araçtır. İşlerin verimli bir şekilde tamamlanması için günlük rotaları her bir varlığın nerede olması gerektiğini bilecek şekilde planlamaya yardımcı olur. Değerli varlıklarınızı takip ederek işyerinde bulundurulduklarından emin olun. Üstelik, biri çalmaya çalışırsa nereye gittiğini görebilir ve büyük bir masrafla karşılaşmadan veya sigorta talebinde bulunmaya gerek kalmadan geri alabilirsiniz. Locate2u, her sektörden birçok varlıkla çalışır. Dünyanın dört bir yanındaki şirketlerin işlerini üretken ve güvenli bir şekilde sürdürmesine yardımcı olur. Locate2u hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
İzleme ve güvenli sürüş mobil uygulamaları için telematik altyapısı: * Telematik SDK’si (yazılım geliştirme kiti), - Veri platformu, - API’ler, - Açık kaynaklı uygulama.
Tamamen entegre bir mobil telematik paketi sağlayarak üçüncü taraf mobil uygulamalardaki telematikleri güçlendirir. Bu paket şunları içermektedir: * Telematik SDK’si (yazılım geliştirme kiti), * Veri yönetimi platformu, * API hizmetleri, * Açık kaynaklı izleme ve güvenli sürüş mobil uygulaması. Geliştiricilerin ve ürün sahiplerinin izleme ve güvenli sürüş ürünlerini pazarlama süresini birkaç yıldan bir güne kadar düşürür, sürekli Ar-Ge ve bakım maliyetlerini ise %70 oranında azaltmaya yardımcı olur. Bu çözüm sayesinde, şirketler araba tutkunları için ürünlerini ve ölçeklerini geliştirmeye odaklanabilir. Damoov hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
SeeMyMachines, önemli iş süreçlerini otomatikleştiren ölçeklenebilir ve büyük ölçüde özelleştirilebilir bir endüstriyel nesnelerin İnterneti platformudur.
SeeMyMachines; varlık yönetim ve takibi, durum izleme, RTLS (gerçek zamanlı konum takip sistemleri) ve işe devam/erişim kontrolü gibi süreçleri otomatikleştiren ölçeklenebilir ve güvenli bir endüstriyel IoT (Nesnelerin İnterneti) platformudur. İmalat, sağlık hizmetleri, taşımacılık, rüzgar/güneş enerjisi, serbest meslek hizmetleri ve elektrik üretimi/iletimi gibi sektörlerde sorunsuz uygulama için gereken uzmanlık ve iyi uygulamalar bu platformda bir araya getirilmiştir. SeeMyMachines hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
SYNA.OS LOGISTICS, intralojistiğin üretim bölümündeki tüm ilgili kaynakları birbirine bağlar ve tüm işlemleri bütünsel olarak optimize eder.
Günümüzde kurum içi lojistik süreçlerinin çoğu parçalıdır. Taşıma birimleri, farklı donanım tedarikçilerden alınan çok sayıda, eksik yönleri bulunan ve birbiriyle uyumsuz BT sistemleriyle çalıştırılır. İnsan operatörler, manuel ve otomatik araçlar entegre değildir ve bu nedenle birlikte optimize edilemez. SYNA.OS LOGISTICS, intralojistiğin üretim bölümündeki tüm ilgili kaynakları birbirine bağlar. Patentli algoritmaları, tüm verileri bütünsel olarak dikkate alır ve dinamik ortama sürekli uyum sağlar. SYNAOS Intralogistics Management Platform (IMP) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management
ETM.next, filoya genel bir bakış sağlayarak, faturalandırma ve uyum sağlama ile tüm kritik varlıklarınızı yöneten bir çözümdür
ETM.next, kritik varlıkların talep, planlama, sözleşme, devir teslim, faturalandırma ve genel raporlamasını yönetebilen bütünsel bir çözüme ihtiyaç duyan işletmelere hizmet vermek üzere tasarlanmıştır. Modern zamanlar modern çözümler gerektirir ve ETM.next, SAP tam entegrasyon kapasitesi ile ERP entegrasyonu, IoT ve Telematik veri toplamadan yararlanır. ETM.next hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik İzleme
  • Denetim Kaydı
  • Mobil Erişim
  • Amortisman Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Yönetimi
  • Giriş/Çıkış
  • Arama/Filtreleme
  • Asset Lifecycle Management