Türkiye Yerel ürünleri göster
360 sonuç
Envanter takibi, PO’lar, bakım, QR Kodu/Barkod taraması ve RFID entegrasyonuna sahip Varlık İzleme Yazılımı. Ücretsiz deneyin. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi
EZOfficeInventory, varlık yönetimi ihtiyaçları için kullanımı kolay arayüze sahip uygun maliyetli, bulut tabanlı çözümdür. Varlık rezervasyonları, bakım, çıkış işlemleri ve denetimler bakımından uzaktan ekiplerle iş birliğini desteklemesi, mobil uygulama üzerinden barkod ve QR kodu tarama özelliği ile hemen kullanılabilir. Varlık izleme veya koordinasyon ihtiyaçları bulunan uzaktan çalışan ekipler için mükemmeldir. COVID19 özel indirimleriyle ilgili bilgi için şirkete ulaşın. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
MaintainX, verimliliği ve gerçek zamanlı bilgileri artıran mobil öncelikli iş emri ve prosedür dijitalleştirme yazılımıdır. MaintainX hakkında daha fazla bilgi
MaintainX, işletmelerin reaktif ve önleyici bakımı takip etmelerine ve güvenlik denetimleri, kalite denetimleri ve işletme kontrol listeleri gibi günlük operasyonları kontrol etmelerine yardımcı olur. Şunları dijitalleştirerek basılı kopya ihtiyacını ortadan kaldırır: -Güvenlik prosedürleri -Çevre kontrol listeleri -Alet ve ölçme cihazı raporlama -Bakım prosedürleri -Denetim/muayene iş akışları -Eğitim kontrol listeleri Operasyonel liderlere sahadan gerçek zamanlı iş içgörüleri sunarak, daha verimli olmalarına yardımcı olur. MaintainX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Envanter takibi için basit bir yola ihtiyaç duyan kiralama şirketleri, üniversiteler ve kuruluşlar için varlık izleme yazılımı. Booqable hakkında daha fazla bilgi
Booqable, envanter takibi için basit bir yola ihtiyaç duyan kiralama şirketleri, üniversiteler ve kuruluşlara özel olarak tasarlanmış hepsi bir arada envanter yönetimi ve varlık izleme yazılımıdır. Temel özellikleri arasında varlık izleme, envanter veri tabanı, eksik malzeme yönetimi, çoklu konum, ekipman giriş/çıkışı, barkodlar ve QR kodlar, CRM, planlama ve daha fazlası yer almaktadır. Booqable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Gartner, gelişen HDIM (hibrit dijital altyapı yönetimi) alanı için gerekli temel teknolojiyi Nlyte ile sağlıyor. Nlyte DCIM hakkında daha fazla bilgi
Nlyte bir varlığın yaşam döngüsünün izlenmesini otomatik hale getirir. Alınan varlıkları, alış noktasına giriş sırasında tarayarak hızlı bir şekilde dağıtılmalarını sağlar. Otomatik ağ keşfi, ağa bağlı varlıkların, yazılımların ve IoT (nesnelerin interneti) cihazlarının eklenmelerini, durum değişikliklerini ve taşınmalarını izler. Ağ izlenir ve varlıkta, varlık veri tabanında ve entegre CMDB (yapılandırma yönetimi veritabanı), ITSM (bilişim teknolojisi hizmet yönetimi) ve finans sistemlerinde değişiklikler yapılarak tek bir doğru kaynağının bulunması sağlanır. Kullanıcı tabanlı raporlama, BT operasyonları ve güvenlik ekipleri için istisna raporlaması sağlayabilir. Nlyte DCIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Kullanıcı konumu ile kullanıcılarınızı gerçek zamanlı ve coğrafi olarak hedefleyip kişiselleştirin. Sadece birkaç dakika içinde Woosmap’i kullanmaya başlayın. Woosmap hakkında daha fazla bilgi
Woosmap hiçbir kişisel veriyi toplamadan, kendi özel veri kaynağınızın kullanılmasına dayanarak konum arama API’leri ve çözümlerini özel bir şekilde bir araya getirmektedir. Geliştiriciler, milyonlarc a kullanıcı için en iyi konum tabanlı kullanıcı deneyimini oluşturur, dönüşüm oranlarını artırır veya lojistiği optimize eder. GVKY ile tam uyumludur. Woosmap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
AssetSonar, uzak iş gücü ortamında BT sistemlerinizin bilgilerini düzenlemenizi, izlemenizi ve raporlamanızı sağlar. AssetSonar hakkında daha fazla bilgi
Uzak ekipler için güçlü BT varlık yönetimi çözümüyle yazılım uyumluluğu sağlayın, donanım arıza sürelerini azaltın ve her zaman denetime hazır olun. BT varlık yaşam döngüsü yönetimi, yazılım lisans takibi, ayrıntılı bilgiler ve zamanında uyarılar ile BT altyapınız için tam izlenebilirlik elde edin. Ayrıca Jira ve Zendesk gibi hizmet masaları ve Jamf, SCCM (Sistem Merkezi Yapılandırma Yöneticisi) ve Microsoft Intune gibi cihaz yönetim araçlarıyla da uyumludur, böylece BT varlıklarınızla ilgili tek bilgi kaynağınız olur. AssetSonar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Learn why Forbes rated Asset Panda the #1 Asset Tracking Software of 2022. Try Asset Panda with a free 14-day trial (no card required)!
Asset Panda's asset tracking software helps you streamline the process of asset management. Our cloud-based asset tracking software is a flexible, user-friendly, and customizable system & supports many integrations. The software pairs with mobile iOS & Android apps with free barcode scanning. On top of asset tracking/management, we help with inventory tracking, fixed asset audits, maintenance tracking, depreciation, equipment tracking, & more. Get your free 14-day trial today (no card required)! Asset Panda hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
UpKeep is rated the #1 mobile-first Asset Tracking Software to streamline work orders, facility, and asset management.
UpKeep's asset tracking software is a modern maintenance and asset management solution for your team. From your desktop to your phone and even your tablet, UpKeep is easily accessible from anywhere at any time. Create work orders on-the-go, get notifications when tasks are updated, and receive alerts straight from your app when assets go down making your business run more efficiently than ever before. UpKeep hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Make the most of your business and easily track assets with Fishbowl’s inventory and manufacturing management solutions. Fishbowl’s inv
With instant access to real-time data, Fishbowl’s inventory management software helps manufacturers, machine shops and job shops manage complex manufacturing environments and track assets. An easy-to-use interface with powerful functionality makes it easy to set up, track and manage your inventory. Fishbowl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Fiix's cloud-based asset tracking CMMS software helps plan, track, and optimize maintenance to boost efficiency and asset health.
Fiix's asset tracking CMMS software is the easiest way to plan, measure, and optimize asset performance. Fiix partners with you to organize assets and inventory, manage work, connect to business systems, and make data-driven decisions. Use customizable dashboards to see all your work, parts, costs, schedules, and KPIs in one place with just a few clicks. Our technician-focused desktop and mobile apps help you create, schedule, prioritize, and be notified of tasks from anywhere—even when offline. Fiix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Freshservice varlık yönetimini kullanarak kuruluşunuzun varlıklarını kolayca takip edin ve yönetin. 100 varlığa kadar ücretsizdir.
Sözleşmeler, donanım, yazılım gibi kuruluşunuzun BT ve BT dışı varlıklarını, Freshservice varlık yönetimi ile yaşam döngüleri boyunca takip edin. Bu araç, yeni kaynakların otomatik keşfi, güçlü yapılandırma yönetimi ve gelişmiş etki analizi gibi güçlü etiketleme ve varlık yönetimi özelliklerine yepyeni bir kullanıcı deneyimini de ekliyor. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Whether you sell online or in store, Square for Retail can work for your retail business no matter your size or style.
Square for Retail includes all the tools you need to run your retail business. With Square for Retail you can sell in-store and online seamlessly, with an easy-to-use point of sale, integrated payments, seamless online store, advanced inventory management, and powerful reporting. Offer contactless payments and in-store pickup, and manage all your orders. Integrated with Squares powerful ecosystem so you can customize your solution with everything from invoices to email marketing. Try it free! Square for Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
The eSPACE Work Order and Asset Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order and Asset Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Ability to Text in or Email in Requests - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Get a free demo today! eSPACE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Web, on-prem and mobile solutions to help businesses with mapping, data management, predictive modeling, geocoding and more.
Integrated collection of GIS software products; ArcGIS offers unique capabilities and flexible licensing for applying location-based analytics to your business practices. Gain greater insights using contextual tools to visualize and analyze your data. Collaborate and share via maps, apps, dashboards and reports. ArcGIS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
FMX is a leading provider of facilities and maintenance management solutions that help organizations accelerate operational excellence.
FMX offers configurable maintenance and facilities management software that helps organizations streamline processes, increase asset productivity, and turn actionable insights into meaningful results. The software decreases work order resolution time, organizes preventive maintenance tasks, and allows you to manage your equipment and assets all in one easy-to-use system. FMX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Maintenance management software, easy to use and cost-effective. Manage work orders, preventive maintenance, equipment, and parts.
Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management software. It's the perfect solution for businesses wanting a simple way to track work orders, preventive maintenance, equipment and parts that's cost-effective and quick to set up. Hippo's focus is on delivering a CMMS that is simple and easy to use and backs this up with unbeatable customer support. Since 2004, Hippo has been successfully implemented at over 1300 great companies. Hippo CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
eMaint CMMS, bakım ekiplerinin verimliliği artırmasına ve bakım operasyon maliyetlerinin azaltılmasına yardımcı olur. Güçlü, özelleştirilebilir ve kullanımı kolay.
Üstün müşteri hizmetleriyle desteklenen eMaint CMMS (bilgisayarlı bakım yönetim sistemi) yazılımı, varlık güvenilirliğinin artırılmasına ve ekipman ömrünün uzatılmasına yardımcı olur. eMaint ile iş akışlarını standartlaştırabilir ve iş gücü maliyetlerini azaltmak için süreçleri optimize edebilirsiniz. İş emirlerini yönetmek, PM programlarını otomatikleştirmek ve yedek parçaların bulunabilirliğini sağlamak için sistemden yararlanın. İster tesiste ister sahada ister uzaktan iş yapıyor olun bulut tabanlı sistem, ekiplerin kritik verilere her yerden erişmesini sağlar. eMaint CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Industry-leading asset tracking solution for organizations of all sizes looking to simplify asset management.
AssetCloud + RFID asset management software makes it painless to manage your company's physical assets. Quickly conduct audits and always know what you have and who has it. The information you need will be at your fingertips with our smartphone and tablet apps, available for iOS and Android users. For those looking to implement a complete asset tracking solution, Wasp provides everything you need, including handheld scanners, barcode printers, asset tags, personalized training and tech support. AssetCloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Quickbase is an app building platform that will ensure all assets are accounted for with granular tracking.
Quickbase empowers organizations to ensure all assets are account for with granular, distributed tracking. Quickly turn ideas into applications and ensure your assets are efficiently and productively tracked. Use Quickbase as a single of truth to increase visibility and accessibility, minimizing complexity and miscommunication from disconnected teams. Implement automation and insights from Quickbase's platform to optimize your entire asset tracking process. Quickbase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
AssetTiger is a cloud-based fixed asset management tool with features such as barcode scanning, maintenance scheduling, and more.
AssetTiger is a free (for first 250 assets) easy to use, fully functioning solution for all your fixed asset management needs. The program offers all of your assets at your fingertips in a sleek, easy-to-understand, custom website. Link your worksites around the world with access whenever you need it. As long as you can connect to the internet, you can access our system from your computer, smartphone, or tablet eliminating needs to purchase extra equipment. AssetTiger hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
No more missing tools! Track your tools with our easy-to-use solution that includes rugged labels, cloud software & scanner apps!
No more missing tools! Track your equipment with our easy-to-use solution that includes rugged labels, cloud software, scanner apps and GPS tracking. Designed specifically for industry customers, our total solution means you can manage chain-of-custody using your smartphone while on-the-go. Also, transfer accountability by checking tools in and out using any computer or mobile device & record key information like warranties, service records & maintenance tasks. Get tracking today with GoCodes. GoCodes hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Bakım Yönetimi Yazılımı, CMMS (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi). Analiz, rapor ve KPI (temel performans göstergesi), önleyici bakım. Dünyanın en iyi CMMS’lerinden (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi) biriyiz.
ManWinWin Software, 40 yıllık deneyim ve teknik bilgi ile çok dilli bir konsepte sahiptir: Portekizce, İngilizce, İspanyolca, Fransızca, İtalyanca, Rusça, Rumence, Çekçe, Norveççe, Lehçe, Tayca, Vietnamca, Almanca, Çince ve daha pek çok dilde kullanılabilir. Kullanıcı dostu teknolojisi, bakım işlemlerinin daha kolay ve daha hızlı yapılmasını sağlar. Bu yazılımın, dünyada 115’ten fazla ülkede binlerce kullanıcısı bulunmaktadır. Teknolojiyi insanlara uyarlıyoruz, öncelik daima insanlardadır. ManWinWin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
We continues to disrupt the CMMS industry with a software that's faster, better and more affordable. Starter plan $99/m UNLIMITED USERS
Starter plans @ $99/month for the ENTIRE ORGANIZATION and always include UNLIMITED USERS & SUPPORT. Imagine having No Setup Costs, No Contract, Unlimited Users all while being gentle on the company's pocket book. START TODAY: Sign up now for a 7 day Free Trial or request a free DEMO to compare us against other overpriced over complicated cmms. Maxpanda CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Asset Essentials is a cloud-based CMMS platform developed to reduce maintenance costs, improve productivity and make smarter decisions
Asset Essentials is an industry-leading CMMS platform for smarter, more efficient asset and operations management. 12,000+ operations leaders rely on Asset Essentials to track maintenance work -- leveraging the solution’s deep reporting, asset health forecasting and mobile and GIS capabilities. From work order management to preventative maintenance to asset tracking, this user-friendly platform empowers organizations to cut costs, improve productivity, and extend asset lifecycle. Asset Essentials hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a Help Desk and Asset Management Software. It offers an Integrated Package with Incident Management (Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management, Self-Service Portal, and Knowledge Base at an Affordable Price Point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a Full-Fledged IT Help Desk and a Productive Help Desk Staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both On-Premise and On-Demand. ManageEngine ServiceDesk Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Limble CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Protect and know where your valuable assets are, deter unauthorized use, and improve recovery efforts in the event of theft
Azuga Asset tracking system can keep tabs on all sorts of physical assets from commercial assets to small equipment. Here are some of the asset types you can track through Azuga Backhoes, Bulldozer s, Containers, Cranes, Forklifts, Fuel Storage Tanks, Generators, Pods, Pumps, Rental Equipment, Roadside Signage, Trailers, Vehicles, and more! Azuga Fleet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Maintenance management software that integrates tools for complete PM control, storeroom management, and purchasing management.
Mapcon Technologies, Inc. has both a Lite and Pro CMMS, along with various advanced modules to help you get the system that fits your needs perfectly. They allow users to install it themselves on their own server, or they can host it for you. Their software pricing is based on concurrent users instead of individual licenses, which saves companies money. Mapcon has all the features of a typical system, plus many others, like advanced reporting tools, a robust mobile app, and many others. MAPCON hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Facilities management, solved.
NETfacilities is the industry's most comprehensive, easy-to-use CMMS solution for facilities management. With so many features and intuitive flexibility, there is simply no better solution for controlling costs, improving productivity, and managing your assets and work orders. Whether you're in the field or at the office, NETfacilities provides a holistic view of your organization. NetFacilities hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. TeamDynamix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
TheWorxHub is a cloud-based maintenance management solution designed for both healthcare and senior living.
TheWorxHub by Brightly Software (formerly Dude Solutions) is a cloud-based, mobile solution to help you prioritize, manage and complete compliance-related maintenance management. With TheWorxHub, you can more efficiently manage your operations, including work orders, asset tracking, compliance tasks, preventive maintenance, inventory and housekeeping. Our award-winning CMMS helps 1,600+ healthcare and senior living organizations improve building maintenance to provide long term care. TheWorxHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
simPRO is a leading global provider of field service management software for the trades.
simPRO is a leading global provider of field service management software for the trades. Since 2002, simPRO has developed a range of solutions to help businesses work smarter, provide exceptional service and maximize profitability. Over 7,000 businesses with over 200,000 users worldwide use simPRO to streamline their operations. With powerful features for quoting and estimating, scheduling, inventory management, communicating in the field, improving cash flow and reporting. simPRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Live GPS asset tracking with 30-second updates. Easy to deploy and use - no contract required, industry-leading support. $15-$20/month.
ClearPathGPS asset tracking can be used on any type of asset in any location. Helps improve asset utilization and control costs. Real-time visibility and tools to keep track of exactly where your assets are, when they need maintenance, plus receive alerts of unauthorized usage or unplanned movement. Our industry-leading service and support teams are ready to help custom tailor the system to fit your company's unique needs. Solar powered, battery, and dual mode powered tracker options. ClearPathGPS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Take full control of your assets with Cheqroom's easy-to-use, hassle-free asset tracking software.
The best-in-class software that makes it easier to get the right gear into the right hands. With delightfully simple software, Cheqroom helps organizations track, analyze and improve equipment management. By making it easier to get the right asset into the right hands, we allow teams and individuals to shine and organizations to hit their goals. Cheqroom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Rentman her yerdeki varlıklarınızın kontrolünü elinde tutmanıza yardımcı olur. Zaman alıcı elektronik çizelgeyle izlemeyi görsel bir sistemle değiştirin.
Uzun Açıklama (Özelleştirildi) Ekipmanınızın her zaman nerede olduğunu bilin. Çeşitli konumlar, kişiler veya ekipler arasında varlık hareketini daha akıllıca izleyin. Şirketlerin varlık verilerini, hareketlerini, kullanımını yönetmesine ve varlık koşullarını izlemesine olanak tanıyan esnek ve kullanımı kolay varlık yönetimi sistemi. Rentman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Optimize workflow, enhance communication and provide visibility into the ongoing maintenance of your facilities.
Communication and Resolution Management for Retailers and Restaurants. Managing multiple retail sites requires coordinated planning, communication and execution to ensure the effective implementatio n of corporate operational strategies. Big Sky Technologies provides an advanced communication and resolution management system for capturing, tracking, managing, and solving issues that affect multi site retail operations. ServiceChannel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
#1 mobile workforce software solution for all your equipment, employees in the field, in office, customer support and billing.
MobiWork® is a software company that helps companies with technicians in the field carry out their job efficiently without any delays, but with superior logistical coordination, tracking, and much more! MobiWork® was engineered by industry experts as the #1 leading workforce software solution for companies of all sizes. Get your office support staff, customer service, and billing team connected with your clients and service technicians so you can schedule more jobs and get paid much faster. MobiWork hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Sektöre yönelik basit (mobil cihaz dostu) varlık izleme sistemi. Binlerce işletmenin güvendiği uygulama. Hemen ücretsiz hesap oluşturun.
Sortly, işletme varlıklarınızı ve konum, durum gibi ayrıntılarını görsel olarak izlemenizi sağlayan, basit (ve huzur verici) bir varlık izleme sistemidir. Sortly’nin kullanımı o kadar kolaydır ki, dakikalar içinde kendi kendinize kurabilirsiniz. Hemen ücretsiz hesap oluşturun. Temel özellikleri: - Bilgisayar, tablet, telefondan erişim. - Ekip veya müşterilere erişim hakkı. - Barkod veya QR kodu oluşturma ya da ilişkilendirme - Giriş/çıkış tarayıcısı - Özelleştirilebilir alanlar. Sortly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Enterprise asset management tool that helps businesses of all sizes manage asset information, costs, inventory, contracts and more.
Enterprise asset management tool that helps businesses of all sizes manage asset information, costs, inventory, contracts and more. IBM Maximo Application Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Experience full situational awareness with the only real-time SEO Auditing and Monitoring platform. Because search engines never sleep.
Ensure customers find your most valuable digital content with 24/7 website monitoring from ContentKing, now part of the #1 enterprise organic marketing platform from Conductor. Website changes happen, and they happen fast. That’s where ContentKing for Conductor comes in. As the only real-time SEO monitoring and auditing platform, ContentKing keeps track of everything happening on your site as it happens. No more waiting for a crawl, no more working with lagging data, no more unnoticed issues. ContentKing hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Online Monitoring and Asset Management in one place. Track your machines data and manage your production through your phone or tablet.
Online Monitoring and Asset Management in one single tool. TRACTIAN is the tool that removes barriers for you to keep your operation running without interruptions. Through our system, industry professionals can monitor their assets' health, receiving automatic warnings and notifications at the slightest sign of malfunction. They can also use TRACTIAN's software to plan more accurate maintenance activities, with tools that automates work orders, KPIs calculation and inventory management. Tractian hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Work order solution organizes service requests, schedules recurring tasks, tracks assets, time and materials, provides reporting.
Highest rated and most secure CMMS &EAM Software for 2021. Easy to use, affordable, powerful and web-based! Manage & report on your daily operations, extend asset life and plan for future requiremen ts. Streamline processes, optimize workflows, automate PMs, and manage spare parts inventory. Your data is secure! eWorkOrders Cybersecurity Scorecard – Rated A 100%! No software to install, no hardware to purchase, access eWorkOrders anytime, anywhere eWorkOrders CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Straightforward asset, maintenance & work order management software. Great software doesn't take hours of training & set-up.
Straightforward maintenance management with features such as asset tracking, inventory, reporting and beautiful, industry-leading native mobile apps. The leading disruptor in the maintenance management software industry, Maintainly (formerly Fixd.io) is the software to turn to when old, legacy software just can't go with you into the future. Maintainly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Webcheckout software and services for scheduling, maintenance, permissions, and tracking chain of custody for equipment in higher ed.
WebCheckout is inventory management software that gives you fine-grained control over your circulating and fixed assets. Save unlimited custom fields, monitor usage, assign assets to locations, and track your equipments' stages from purchase to retirement. Choose from several add-on solutions like self-booking, repair and preventative maintenance ticketing, billing, personnel scheduling and more. WebCheckout hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
A customizable and full featured asset tracking platform. Easy to setup and use. Cloud based and mobile. World-class support.
Specialized for Schools and IT departments. Reftab costs a fraction of the cost of the others with a better UI and the same, powerful features. We know you need a simple platform. Anyone, no matter their requirements or technical ability can use Reftab for a robust asset management platform. Reftab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
A construction asset management solution that provides transparency, helps minimize hidden costs and boost overall productivity.
ON!Track Asset Management is for construction professionals. Our system gives you complete clarity into what assets you have, where they are, who is using them, and when they'll need maintenance. With this critical information at your fingertips you can efficiently get your assets where they need to be keeping your jobs on track and profitable. Our total asset management system solution (service, software, hardware) helps solve the question of Where is my stuff? and Who is responsible for it? ON!Track hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Ensuring assets are accounted for is critical for any IT organization. That's why we designed Alloy Navigator with a strong set of tools that allow you to audit and track your IT equipment, integrate it with 3rd party tools and analyze your environment in meaningful ways. Multiple platform support, varied auditing methods and intelligent software licensing make Alloy Navigator a complete IT inventory solution. Alloy Navigator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
Oracle Fusion Cloud ERP is a cloud-based, end-to-end, business management solution designed for mid to enterprise-level customers.
Oracle Fusion Cloud ERP is a cloud-based, end-to-end business management solution designed for midsized to enterprise-level customers. It offers a suite of applications including material planning, financial accounting, and business intelligence. In addition to GL, analytics, and self-service reporting, Oracles accounting features include a powerful business intelligence module to identify trends from enterprise data. Oracle Fusion Cloud ERP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme
GigaTrak Asset Tracking Software, a powerful easy to use solution to manage all of your stuff. Call us today!
GigaTrak Asset Tracking Software is a complete solution that is very easy to install. It includes everything you need, world class software, handheld scanners, barcode printers, label designer, asset tags, reporting, personalized training and US based tech support. GigaTrak Asset Tracking System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Denetim Kaydı
  • Barkodlama/RFID
  • Konum İzleme
  • Giriş/Çıkış
  • Etkinlik İzleme
  • Varlık İzleme