15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Pano Programı

Pano Programı farklı sistemlerden ve uygulamalardan gelen verileri tek bir merkezde bağlamanıza imkân tanır. İş zekası liderleri, farklı veriler arasındaki bağıntıları ve bağlantıları göstermek için Pano Programını kullanabilir. Bu sistemler, değerli iş içgörüleri, üretkenlik ve iyileştirilmiş verimlilik için fırsatlar sunar. Pano Çizme Programıyla ilgilenen işletmeler İş Zekâsı Yazılımları, Performans Yönetim Yazılımı ve İş Akışı Yönetimi (BPM) Programından da yararlanabilir.

19 sonuç

Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
Pazarlamacılar, BI (iş zekası) personeli ve çevrimiçi işletmelerin müşterilerin web sitesi etkileşimleriyle ilgili bilgi edinmesini sağlayan kurumsal düzeyde analiz platformu.
Google Analytics 360, ROI analiz raporları gibi kapsamlı performans göstergeleri içeren kurumsal düzeyde bir analiz platformudur. Uygulamanın birincil işlevi, etkili içerikleri belirlemek için web siteleri ve uygulamalarda müşteri davranışı ve etkileşimleriyle ilgili bilgiler sağlamaktır. Platform merkezi panosu, basitleştirilmiş genel bakışları ve raporları görüntüler. Sistem, müşteri davranışlarına ayrıntılı genel bakış sağlamak için CRM'ler ve POS sistemleri gibi diğer uygulamalara bağlanır. Google Analytics 360, verilerde müşteri eğilimlerini ve modellerini keşfetmek için makine öğrenimini kullanır. Yüksek gelir potansiyeline sahip kullanıcıları ve en çok müşteri dönüştüren içerikleri belirler. Paylaşılabilir raporlar, akıllı veri analizlerinden sinoptik özetler ve tüm ayrıntıları oluşturma seçenekleriyle oluşturulur. Platform, pazara erişimi genişletmek için diğer Google reklam ve yayın ürünleriyle entegre olur. Kullanılabilir bağlantılar arasında Display & Video 360, AdSense, AdMob ve AdWords bulunmaktadır. Google Analytics 360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
Ekibinizin tüm çalışmalarını bir bakışta görmenizi sağlayan sürükle ve bırak özellikli yapı taşlarıyla kendi özel panonuzu oluşturun.
monday.com'un açık platformunda, önceden hazırlanmış şablonlar üzerinden dakikalar içinde panolar oluşturulabilir. Ayrıca, ne kadar özel olursa olsun iş akışlarınız için sütunlar, pencere ögeleri ve uygulamalar ekleyerek panonuzu tamamen özelleştirin. Tam görünürlük sayesinde, uzun e-posta yazışmalarını ve toplantıları azaltabilirsiniz ve ekibiniz daha da verimli çalışır. Ekibinizin gerçekten keyifle kullanacağı hepsi bir arada platform olan monday.com'un panoları hem "üst düzey" hem de "kurumsal paket" elde etmenize olanak tanır. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
Wrike, özel panolar, paylaşımlı Kanban panoları, çok yönlü Gantt çizelgeleri ve zaman izleme araçlarına sahip proje yönetim platformudur.
Wrike, dünya genelinde iki milyondan fazla kişinin kullandığı çevrimiçi proje panosu çözümüdür. Tek bir güçlü platformda verilerinizi organize edin ve ekiplerle iş birliği yapın. Kişisel yapılacaklar listenizi iyi bir şekilde takip etmek için kendi özel panonuzu oluşturun. Paylaşımlı Kanban panoları ile ekipleri yönetin – proje durumunu izleyin, olası engelleri hızlı bir şekilde tespit edin ve gerekirse kaynakları yeniden dağıtın. Zaman çizelgelerinizi kullanımı kolay Gantt çizelgeleriyle eşleştirin ve zaman izleme araçlarıyla ekip çalışmasını takip edin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
Firefish Software: İşletmelerin işe alma şeklini değiştiren birleşik pazarlama ve işe alım CRM yazılımıdır.
Firefish Software, işletmelerin işe alma şeklini değiştiren birleşik bir işe alım, pazarlama ve CRM yazılımıdır. Bu yoğun pazarda büyümek için işe alım ve pazarlama kanallarınızın tek bir yerden sorunsuz bir şekilde uyumlu hale getirilmesi ve yönetilmesi gerekir. Firefish Software, işe alım pazarlaması, ATS (başvuru sahibi izleme sistemi) ve CRM’yi bir araya getirir, böylece sürekli olarak yeni adayları işletmenize çeker ve başkalarından önce siz hayallerindeki işe sahip olmalarını sağlarsınız. Firefish ile işe alıma hazır mısınız? Firefish hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
Projeleriniz için panolar oluşturun, metriklere göz atmaları ve sonuçları yakından izlemeleri için bu panoları müşterilerinizle paylaşın.
Sunduğu panolar, proje sonuçlarını kapsamlı ve verimli bir şekilde analiz etmeye yardımcı olur. Metrik panosu; statik rapor verileri, grafikler ve tablolar içerir. Bunun yanı sıra istendiğinde analiz ve karşılaştırma dönemleri değiştirilebilir. Böylece tüm veriler aynı anda izlenebilir. Her hafta bir sürü rapor okumaya gerek kalmaz. Üstelik metrikleri daha hızlı ve daha doğru bir şekilde izlemek için ayın sonuna kadar beklemek gerekmez. Reportei hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
Ücretsiz deneme sürümü alın. Çalışan izleme, uzaktan yönetim ve veri kaybı önleme. Mobil uygulama sayesinde çalışanları hareket halindeyken izleyin.
Teramind, çalışanların ve uzak kullanıcıların davranışlarını izlemek için bilgisayar izleme ve veri kaybı önleme yazılımı sağlar. Yazılım şüpheli faaliyetleri tespit edebilir, olası tehditleri tespit edebilir, üretkenliği optimize edebilir ve mevzuata uygunluğu sağlayabilir. Dahili RDP (uzaktan masaüstü kontrolü), gerçek zamanlı uyarılar ve günlükler. İşletmenizin güvenli ve verimli bir şekilde çalışmasını sağlamak için uyarı, engelleme, kilitleme ve daha fazlası gibi otomatik eylemler gerçekleştirin. Android mobil uygulaması ile çalışanları hareket halindeyken izleyin. Teramind hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
Cluvio, SQL ve R kullanarak etkileşimli ilgi çekici panolar oluşturmak ve paylaşmak için modern ve güçlü bir platformdur.
Cluvio, veri tabanınızdaki verilere dayalı olarak dakikalar içinde güzel, etkileşimli panolar oluşturmanıza olanak tanıyan modern bir veri analizi platformudur. Yeni başlayanlar ve küçük şirketler için optimize edilmiş fiyatlandırma sunmaktadır, şirketinizdekilerle veya müşterilerinizle içgörülerin paylaşılmasını kolaylaştırır ve uygun maliyetli hale getirir. Cluvio, herhangi bir web sitesine veya uygulamasına kolayca analitik özellikler eklemenize olanak tanıyan güçlü yerleştirmeyi de desteklemektedir. Cluvio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
ADAudit Plus; Active Directory, Azure AD, Windows Server, dosya sunucusu (NAS/ağ bağlantılı depolama cihazları dahil) ve iş istasyonu denetim yazılımıdır.
ManageEngine ADAudit Plus bir BT güvenlik ve uyumluluk çözümüdür. 200'den fazla rapor ve gerçek zamanlı uyarıyla, Active Directory (AD), Azure AD, dosya sunucuları (Windows, NetApp, EMC, Synology, Hitachi ve Huawei), Windows sunucuları ve iş istasyonlarındaki tüm faaliyetlere ilişkin tam görünürlük sağlar. ADAudit Plus, kullanıcı oturum açma ve oturum kapatma faaliyetini izlemeye, hesap kilitlemelerini analiz etmeye, ADFS (Active Directory Federasyon Hizmetleri), ADLDS (Active Directory Basit Dizin Hizmetleri) ve yazıcıları denetlemeye, ayrıcalıklı kullanıcı faaliyetlerini izlemeye ve çok daha fazlasını yapmaya yardımcı olur. ManageEngine ADAudit Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
Spider Impact’in güçlü, özelleştirilebilir performans panolarıyla stratejik iş performansınızı gerçek zamanlı olarak görselleştirin.
Spider Impact’in güçlü, özelleştirilebilir performans panolarıyla stratejik iş performansınızı gerçek zamanlı olarak görselleştirin. Spider Impact, en önemli verilerinizi bir bakışta görmenizi, geçmiş eğilimleri görüntülemenizi veya sorunlu alanları gözden kaçırmamanızı sağlar. Panoları otomatik olarak oluşturabilir veya düzenlemeyi tamamen kendinize göre ayarlamak için serbest biçimli bir kanvas kullanabilirsiniz. Spider Impact ile şunları yapabilirsiniz: 1. KPI’larınızı takip edebilir ve isteğe bağlı performansı görüntüleyebilirsiniz. 2. En kritik iş verilerinizi izleyebilirsiniz. 3. İnteraktif yönetici brifingleri oluşturabilirsiniz. Spider Impact hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
Power BI Connector for Jira, Jira verilerinizi Power BI’ya dışa aktarmanıza ve Jira verilerini içeren gerekli panolar oluşturmanıza olanak tanır.
Power BI Connector for Jira, varsayılan alanlar ve özel alanlar, geçmiş, iş kayıtları, sprint, üçüncü taraf uygulamalarına ait veriler ve diğerleri dahil olmak üzere tüm Jira verilerini Microsoft Power BI’ya kolay ve hızlı şekilde içe aktarmanıza olanak tanır. Power BI Connector for Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
Power BI Connector for ServiceNow uygulaması ile kullanıcılar ServiceNow verilerini görsel olarak inceleyebilir ve Power BI’da ServiceNow panoları oluşturabilir.
Power BI Connector for ServiceNow, işletmelerin verileri görselleştirmek ve analitik raporlar oluşturmak için ServiceNow’u Power BI’ya bağlamasına olanak tanıyan kurumsal sınıf bir uygulamadır. Power BI Connector for ServiceNow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
Arama muhasebesi ve çok çeşitli ses platformlarında kullanım analizi gerçekleştirebilen birleşik arama analizi.
Telefon numaralarını tanımlamaya ve aramaya, telekomünikasyon harcamalarını izlemeye, sesli trafiği analiz etmeye ve daha fazlasına yardımcı olan çağrı muhasebesi çözümü. PBX'ler (telefon santralleri), UCaaS (hizmet olarak birleşik iletişim), oturum sınır kontrolörleri ve ayrıca Zoom, Teams ve Webex gibi işbirliği platformları dahil olmak üzere tüm veri kaynaklarından çağrı meta verileri türetebilen tek bir yazılım çözümü. Birleşik arama analizleri ile ağ tesislerini optimize edebilir, maliyetleri kontrol edebilir ve uzak ekipleri yönetebilirsiniz. Microcall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
Tableau Connector for Jira, tüm verilerinizi Jira’dan Tableau’ya aktarmanızı sağlar.
Tableau Connector for Jira, işletmelerin daha fazla analiz için JIRA’dan Tableau’ya veri çıkarmasına ve taşımasına yardımcı olan bir uygulamadır. Tableau Connector for Jira uygulaması tüm Jira platformlarında kullanılabilir: sunucu, bulut, veri merkezi. Tableau Connector for Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
Exchange Reporter Plus; Exchange Online ve Exchange Server sürümleri için web tabanlı bir değişiklik denetleme, raporlama ve izleme aracıdır.
Exchange Reporter Plus; Exchange Online ve Exchange Server 2003, 2007, 2010, 2013 ve 2016 için web tabanlı bir raporlama, izleme ve değişiklik denetimi çözümüdür. E-posta kutuları, ortak klasörler, Outlook Web Access ve ActiveSync ile ilgili raporlar da dahil 300’den fazla özgün rapor içerir. Mesaj ayrıntılarını içerikteki anahtar kelimelere göre görüntüleyen, oda posta kutusu kullanımını izleyen ve e-posta yanıt sürelerini analiz eden özelleştirilebilir raporlara sahiptir. Ayrıca kritik değişiklikler hakkında gerçek zamanlı bildirimler sunar. ManageEngine Exchange Reporter Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
Neuro, öngörüyü eyleme dönüştürerek ekiplerin kaliteli yazılımları daha hızlı sunmasını sağlayan bir mühendislik yönetimi platformudur.
Neuro, yüksek performanslı ekipler oluşturmak için daha iyi teknoloji zekası sağlamak üzere araç zinciri verilerinden yararlanarak öngörüyü eyleme dönüştüren bir mühendislik yönetimi platformudur. • Teknoloji ekipleriniz genelinde tam görünürlük sağlayın. • Araçtan bağımsız. • Hızı artırın, yazılımı zamanında veya daha hızlı gönderin. • Daha iyi karar vermek için yeni yapay zeka öngörülerinden yararlanın. • Raporlamayı otomatikleştirin ve yönetişimi iyileştirin. • Maliyetleri ve riski optimize edin. Neuro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
Onvo AI, yapay zekayı doğrudan ürünlerinizde kullanarak kontrol paneli ve raporları entegre etmek için SDK'lar sağlayan akıllı bir platformdur.
Onvo AI, işletmeler için pano ve raporların oluşturulmasını ve dağıtımını kolaylaştırmak için özel olarak tasarlanmış bir geliştirici SDK'sıdır (yazılım geliştirme kiti). Bu platform, çok çeşitli veri kaynakları için destek sunarak hem dahili ürün sistemlerine hem de son müşteri platformlarına sorunsuz entegrasyon sağlar ve yerel bir kullanıcı deneyimi sunar. Yapay zekanın gücünü merkeze alan bu platform, tüm süreci optimize ederek mühendislik kaynaklarının fazla tahsisi ve uzatılmış teslimat zaman çizelgeleri gibi sorunları etkili bir şekilde azaltır. Onvo AI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
Üretim kontrolü, planlama, kalite ve bakım verilerinin elde edilmesi için MES platformunun geliştirilmesi ve uygulanması.
Pano modülü, tüm bilgi ve KPI’ların (kilit performans göstergeleri) gerçek zamanlı olarak grafik temsili için önem taşır. Her sektör için özelleştirme yapılabileceğinden üretim, kalite ve bakım modülü için farklı bir pano ayarlayabilirsiniz. Veri konsolidasyonu Mapex’te veya diğer veri kaynaklarında tutulabilir. MES (imalat yürütme sistemi) platformundaki tüm modüller, fabrikaları endüstri 4.0’a doğru modernize etmeye yardımcı olan tüm tesis kontrol ihtiyaçlarını kapsar. Mapex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
EngagePackage, işletmelerin büyümesini destekleyen ve iş ROI'sini en üst düzeye çıkaran Dubai merkezli, hepsi bir arada bir müşteri bağlılığı platformudur.
EngagePackage, müşteri bağlılığını ve sadakatini artırmak isteyen işletmeler için dinamik bir çözüm sunar. Önemli özellikleri şunlardır: Birleşik müşteri profili: Hedeflenen etkileşimler için müşteri verileri toplayın. Akıllı müşteri anketi: Müşteri geri bildirimleri sayesinde öngörü kazanın ve hizmetleri geliştirin. Teşvik sadakat programı: Ödüllendirici bir sadakat programıyla müşterilerinizi tekrar sizi tercih etmeleri için teşvik edin. Otomatik pazarlama kampanyaları: Otomatik ve kişiselleştirilmiş kampanyalarla müşterilerinizle ilişkilerinizi sürdürün. Öngörülü müşteri analizi: Stratejik karar verme için müşteri verilerini kullanın. Farklı sektörler için tasarlanan EngagePackage, müşterilerin elde tutulmasını destekleyerek, referansları artırarak ve güçlü bir marka itibarı oluşturarak ROI'yi en üst düzeye çıkarmaya odaklanır. Rekabetçi pazarlarda başarılı olmak isteyen işletmeler için uygun bir araçtır. EngagePackage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Veri Görselleştirme
  • Puan Kartları
  • Arama/Filtreleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz