8 sonuç
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk. Deel, çalışmanın geleceği için tasarlanmış modern bir ödeme platformudur. Deel hakkında daha fazla bilgi
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzak ekipler için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. Yerel kanunlar, karmaşık vergi sistemleri veya uluslararası bordro konusunda endişelenmeden 150’den fazla ülkede anında istihdam gerçekleştirin. Hepsi tek bir platformdan, yüklenicilere esnek para çekme işlemleriyle ödeme yapın, otomatik iş akışlarıyla sözleşme ve faturaları yönetin ve yerelleştirilmiş sözleşmelerle yanlış sınıflandırmadan kaçının. Deel, KOBİ’lerden halka açık şirketlere kadar 4.500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yüklenici Veri Tabanı
  • Zaman İzleme
  • Güvenlik Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • İş Yönetimi
  • Yeterlilik İzleme
Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü yönetin. Ücretsiz denemenizi 1 dakikadan kısa sürede oluşturun. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi
Synchroteam FSM (saha hizmeti yönetimi) yazılımı ile mobil iş gücünü verimli bir şekilde yönetin, iş süreçlerini basitleştirin ve maliyetleri optimize edin. Synchroteam; izleme, planlama, gönderim, takvim, iş yönetimi, raporlama, CRM, faturalandırma ve harita özelliklerine sahiptir. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks ve Zoho ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünüzü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yüklenici Veri Tabanı
  • Zaman İzleme
  • Güvenlik Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • İş Yönetimi
  • Yeterlilik İzleme
monday.com'da ekipler, projelere kısmi erişim olanağı sağlayarak yüklenicileri yönetebilir. Böylece tüm paydaşlarla kolayca iş birliği yapabilir.
Bulut tabanlı bir platform olan monday.com Çalışma İşletim Sisteminde ekipler, işlerini her yönüyle yönetmek için dakikalar içinde özel olarak oluşturulmuş çözümler tasarlayabilir. Tek bir platformda tüm yüklenicileriniz ve bütçeleri için bir dizin tutun. Ardından, dosya paylaşabilmeleri, durum güncelleyebilmeleri ve diğer ekip üyeleriyle iletişim kurabilmeleri için onlara izinlerle kısmi erişim verin. Gerçek zamanlı tek bir doğru bilgi kaynağını yönetmenin en kolay yollarından biri olan monday.com, ekibinizdeki herkesin her zaman uyumlu hareket etmesine yardımcı olur. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yüklenici Veri Tabanı
  • Zaman İzleme
  • Güvenlik Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • İş Yönetimi
  • Yeterlilik İzleme
Kullanımı basit, güçlü, bulut tabanlı Yüklenici Yönetimi çözümü. Bugün, daha iyi bir yol seçin.
Kullanımı basit, güçlü, yapay zeka destekli, bulut tabanlı Yüklenici Yönetimi çözümü. Yüklenicileri ve Sözleşmeleri yönetin, önemli tarihler için otomatik uyarılar alın, riski izleyin, iş yükünü yönetin ve dosyalar ile mesajları şirket genelinde tek bir yerde saklayın. Gatekeeper’ın raporlama, iş birliği ve uyarı araçları paketi, Tedarikçi ve Sözleşme yönetimini kolay ve etkili hale getirir. Gatekeeper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yüklenici Veri Tabanı
  • Zaman İzleme
  • Güvenlik Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • İş Yönetimi
  • Yeterlilik İzleme
Önemli Bir Serbest Çalışan Yönetim Sistemi
Worksuite akıllı, kullanıcı dostu serbest çalışan yönetim platformudur. Küçük ve büyük şirketlerin, sadece birkaç tıklamayla dünya çapındaki tüm serbest çalışanlarına yönelik sınır ötesi ödemelerini sisteme tanıtmasını ve yönetmesini kolaylaştırır. Uyum, raporlama ve proje yönetimini çok kısa sürede halledin. Yeni kurulmuş küçük şirketlerden dünyanın en büyük kuruluşlarına kadar Worksuite, işi büyütmenin her aşaması için güçlü özellikler ve esneklik sağlayan eksiksiz bir çözümdür. Worksuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yüklenici Veri Tabanı
  • Zaman İzleme
  • Güvenlik Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • İş Yönetimi
  • Yeterlilik İzleme
Archdesk, geniş bir alana yayılmış iş gücünüzün güvenli bir şekilde çalışmasını ve uyumluluğu korumanızı sağlayan üst düzey bir yüklenici yönetim platformudur.
Archdesk, geniş bir alana yayılmış iş gücünüzün güvenli bir şekilde çalışmasını ve uyumluluğu korumanızı sağlayan üst düzey bir yüklenici yönetim platformudur. Sizin için çalışan herkesi tamamen denetleme olanağı sayesinde işinizi tahmine bırakmayın ve yüklenici yönetiminin idari yükünü hafifletin. Verilerinizi gerçek zamanlı olarak tek bir yere taşıyın ve her şeyi “kendi oluşturduğunuz” panolarda görselleştirin. İşinizin her seviyesinde daha iyi kararlar almak için gereken araçları sağlar. Archdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yüklenici Veri Tabanı
  • Zaman İzleme
  • Güvenlik Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • İş Yönetimi
  • Yeterlilik İzleme
Evotix'i kullanan 400'den fazla işletmeyle, çalışanların işyeri sağlığı ve güvenliği ile ilgilenme şeklini dönüştürüyoruz.
Kuruluşunuz için sağlık, güvenlik ve zindelik yönetimi için etkili bir yol mu arıyorsunuz? Evotix ile olay raporlamasından denetim rejimlerine kadar tüm güvenlik süreçlerini tek bir yerden yönetebilirsiniz. Ayrıca, kaza ve yaralanma riskini azaltmak için önleyici tedbirleri uygulamaya koyabileceksiniz. Evotix, çeşitli sektörlerdeki orta ölçekli şirketler için tasarlanmıştır ve özel ihtiyaçlarınızı karşılayacak şekilde yapılandırılabilir. Uyumluluğa nasıl ulaşabileceğinizi ve ÇSG süreçlerinizi nasıl iyileştirebileceğinizi görün. Assure hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yüklenici Veri Tabanı
  • Zaman İzleme
  • Güvenlik Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • İş Yönetimi
  • Yeterlilik İzleme
Hoylu, kullanımı kolay, bulut tabanlı bir inşaat projesi yönetimi ve beyaz tahta oluşturma aracıdır.
Hoylu, kullanımı kolay, bulut tabanlı bir inşaat projesi yönetimi ve beyaz tahta oluşturma aracıdır. Ekipler; günlük toplantılar, akış şemaları, çekme tipi planlama ve daha fazlası için uyarlanabilir çalışma alanları ile kolayca izleyebilir, ölçebilir ve bilgi edinebilir. Konum fark etmeksizin herkesin gerçek zamanlı olarak bağlanmasıyla görevleri güncellemek, bağımlılıklar eklemek, değişkenlik nedenlerini belirlemek, ilerleme raporlarını görmek ve daha fazlası için proje planlarına kolayca erişilebilir. Hoylu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yüklenici Veri Tabanı
  • Zaman İzleme
  • Güvenlik Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • İş Yönetimi
  • Yeterlilik İzleme