17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Yüklenici Yönetimi Yazılımı

Yüklenici Yönetimi Yazılımı yüklenici operasyonlarıyla çalışma ve bunların yönetilmesini üstlenir. Yüklenici Yönetimi Yazılımı genelde gerekli evrakı toplamanıza, lisanslı yüklenicileri elemeden geçirmenize ve onlara iş vermenize yardım eder. Ayrıca yüklenicilerin günlük çalışmalarını izlemek ve bordro fonksiyonlarını yönetmek için de kullanılabilir. Yüklenici Yönetimi Yazılımı için diğer harika araçlar Şantiye Yönetimi Yazılımı kategorisinde bulunabilir.

13 sonuç
monday.com'da ekipler, projelere kısmi erişim olanağı sağlayarak yüklenicileri yönetebilir. Böylece tüm paydaşlarla kolayca iş birliği yapabilir.
Bulut tabanlı bir platform olan monday.com Çalışma İşletim Sisteminde ekipler, işlerini her yönüyle yönetmek için dakikalar içinde özel olarak oluşturulmuş çözümler tasarlayabilir. Tek bir platformda tüm yüklenicileriniz ve bütçeleri için bir dizin tutun. Ardından, dosya paylaşabilmeleri, durum güncelleyebilmeleri ve diğer ekip üyeleriyle iletişim kurabilmeleri için onlara izinlerle kısmi erişim verin. Gerçek zamanlı tek bir doğru bilgi kaynağını yönetmenin en kolay yollarından biri olan monday.com, ekibinizdeki herkesin her zaman uyumlu hareket etmesine yardımcı olur. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Yönetimi
  • Alt Yüklenici Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • İş Yönetimi
  • Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • Proje İzleme
  • Bütçeleme/Tahmin
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk. Deel, çalışmanın geleceği için tasarlanmış modern bir ödeme platformudur.
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzak ekipler için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. Yerel kanunlar, karmaşık vergi sistemleri veya uluslararası bordro konusunda endişelenmeden 150’den fazla ülkede anında istihdam gerçekleştirin. Hepsi tek bir platformdan, yüklenicilere esnek para çekme işlemleriyle ödeme yapın, otomatik iş akışlarıyla sözleşme ve faturaları yönetin ve yerelleştirilmiş sözleşmelerle yanlış sınıflandırmadan kaçının. Deel, KOBİ’lerden halka açık şirketlere kadar 4.500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Yönetimi
  • Alt Yüklenici Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • İş Yönetimi
  • Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • Proje İzleme
  • Bütçeleme/Tahmin
ArcSite, mobil çizim ve çizim tabanlı metraj ve tahmin çözümlerinde en iyilerden biridir.
ArcSite, mobil çizim ve çizim tabanlı metraj ve tahmin çözümlerinde en iyilerden biridir. ArcSite ile iPad, Android, tablet veya Windows cihazda dakikalar içinde kolayca güzel, profesyonel görünümlü çizimler oluşturabilirsiniz. Ardından, sahada veya çalışmak istediğiniz herhangi bir yerde çalışırken otomatik olarak metraj oluşturabilir, maliyeti ve marjı hesaplayabilir ve hatta kazanan bir teklif hazırlayabilirsiniz. ArcSite daha fazla iş almanıza, zamandan tasarruf etmenize ve ekibinizle iş birliğini geliştirmenize yardımcı olabilir. ArcSite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Yönetimi
  • Alt Yüklenici Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • İş Yönetimi
  • Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • Proje İzleme
  • Bütçeleme/Tahmin
Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü yönetin. Ücretsiz denemenizi 1 dakikadan kısa sürede oluşturun. Canlı destek.
Synchroteam FSM (saha hizmeti yönetimi) yazılımı ile mobil iş gücünü verimli bir şekilde yönetin, iş süreçlerini basitleştirin ve maliyetleri optimize edin. Synchroteam; izleme, planlama, gönderim, takvim, iş yönetimi, raporlama, CRM, faturalandırma ve harita özelliklerine sahiptir. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks ve Zoho ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünüzü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Yönetimi
  • Alt Yüklenici Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • İş Yönetimi
  • Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • Proje İzleme
  • Bütçeleme/Tahmin
Önemli Bir Serbest Çalışan Yönetim Sistemi
Worksuite akıllı, kullanıcı dostu serbest çalışan yönetim platformudur. Küçük ve büyük şirketlerin, sadece birkaç tıklamayla dünya çapındaki tüm serbest çalışanlarına yönelik sınır ötesi ödemelerini sisteme tanıtmasını ve yönetmesini kolaylaştırır. Uyum, raporlama ve proje yönetimini çok kısa sürede halledin. Yeni kurulmuş küçük şirketlerden dünyanın en büyük kuruluşlarına kadar Worksuite, işi büyütmenin her aşaması için güçlü özellikler ve esneklik sağlayan eksiksiz bir çözümdür. Worksuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Yönetimi
  • Alt Yüklenici Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • İş Yönetimi
  • Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • Proje İzleme
  • Bütçeleme/Tahmin
Kullanımı basit, güçlü, bulut tabanlı Yüklenici Yönetimi çözümü. Bugün, daha iyi bir yol seçin.
Kullanımı basit, güçlü, yapay zeka destekli, bulut tabanlı Yüklenici Yönetimi çözümü. Yüklenicileri ve Sözleşmeleri yönetin, önemli tarihler için otomatik uyarılar alın, riski izleyin, iş yükünü yönetin ve dosyalar ile mesajları şirket genelinde tek bir yerde saklayın. Gatekeeper’ın raporlama, iş birliği ve uyarı araçları paketi, Tedarikçi ve Sözleşme yönetimini kolay ve etkili hale getirir. Gatekeeper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Yönetimi
  • Alt Yüklenici Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • İş Yönetimi
  • Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • Proje İzleme
  • Bütçeleme/Tahmin
Archdesk, geniş bir alana yayılmış iş gücünüzün güvenli bir şekilde çalışmasını ve uyumluluğu korumanızı sağlayan üst düzey bir yüklenici yönetim platformudur.
Archdesk, geniş bir alana yayılmış iş gücünüzün güvenli bir şekilde çalışmasını ve uyumluluğu korumanızı sağlayan üst düzey bir yüklenici yönetim platformudur. Sizin için çalışan herkesi tamamen denetleme olanağı sayesinde işinizi tahmine bırakmayın ve yüklenici yönetiminin idari yükünü hafifletin. Verilerinizi gerçek zamanlı olarak tek bir yere taşıyın ve her şeyi “kendi oluşturduğunuz” panolarda görselleştirin. İşinizin her seviyesinde daha iyi kararlar almak için gereken araçları sağlar. Archdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Yönetimi
  • Alt Yüklenici Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • İş Yönetimi
  • Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • Proje İzleme
  • Bütçeleme/Tahmin
Expiration Reminder; çalışan sertifikaları, sözleşmeler, lisanslar, sigorta ve daha fazlası için bitiş tarihlerini otomatik olarak izler.
Expiration Reminder; çalışan sertifikaları, sözleşmeler, lisanslar, sigorta ve daha fazlası için bitiş tarihlerini otomatik olarak izler. Bitiş tarihlerini takip etmek için 40’tan fazla ülkede 10 binden fazla kişinin kullandığı bu yazılımı kuruluşlar, kullanım kolaylığı nedeniyle tercih etmektedir. Expiration Reminder kullanıldığında, hiçbir bitiş tarihi gözden kaçmaz ve bu sayede kuruluşlar her zaman uyumluluk sağlar. Expiration Reminder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Yönetimi
  • Alt Yüklenici Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • İş Yönetimi
  • Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • Proje İzleme
  • Bütçeleme/Tahmin
CRM sürecinizi basitleştirin. Tüm iletişimler, anlaşmalar, takviminiz, satış kanalı analiziniz, hepsi tek bir yerde.
Tüm iletişimler, anlaşmalar, takviminiz, satış kanalı analiziniz, hepsi tek bir yerde. İşinizi basitleştiren ve işletmenize kapsamlı bir genel bakış sunan kusursuzca düzenlenmiş veriler. RAYNET CRM, satış elemanlarınıza ve yöneticilerinize şu konularda yardımcı olur: Satış temsilcilerine puanlanacak araçları ve yöneticilere işi ve gelecekteki bakış açısını izlemek için araçlar sağlar. RAYNET CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Yönetimi
  • Alt Yüklenici Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • İş Yönetimi
  • Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • Proje İzleme
  • Bütçeleme/Tahmin
Evotix'i kullanan 400'den fazla işletmeyle, çalışanların işyeri sağlığı ve güvenliği ile ilgilenme şeklini dönüştürüyoruz.
Kuruluşunuz için sağlık, güvenlik ve zindelik yönetimi için etkili bir yol mu arıyorsunuz? Evotix ile olay raporlamasından denetim rejimlerine kadar tüm güvenlik süreçlerini tek bir yerden yönetebilirsiniz. Ayrıca, kaza ve yaralanma riskini azaltmak için önleyici tedbirleri uygulamaya koyabileceksiniz. Evotix, çeşitli sektörlerdeki orta ölçekli şirketler için tasarlanmıştır ve özel ihtiyaçlarınızı karşılayacak şekilde yapılandırılabilir. Uyumluluğa nasıl ulaşabileceğinizi ve ÇSG süreçlerinizi nasıl iyileştirebileceğinizi görün. Evotix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Yönetimi
  • Alt Yüklenici Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • İş Yönetimi
  • Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • Proje İzleme
  • Bütçeleme/Tahmin
İşletmelerin proje planlamasına, hizmet biletlerini yönetmesine, kaynak tahsis etmesine, fiyat teklifi oluşturmasına ve daha fazlasına yardımcı olan proje yönetimi çözümü.
İşletmelerin her zaman, her yerde proje ve görev planlamasına, hizmet biletlerini yönetmesine, kaynak tahsis etmesine, fiyat teklifi oluşturmasına ve proje kaynaklarından gerçek zamanlı veri girdileri almasına yardımcı olan bir proje yönetimi çözümü. Güvenli ve sağlam bir platform üzerine kurulan Drive Lynx, gerçek zamanlı panoları ve özelleştirilmiş ayarları kullanarak yeni işinizi büyütmenize ve kıt kaynakları optimize etmenize yardımcı olur. Müşteri başarısı ekibi; yüz yüze oturumlar, öğreticiler ve videolar için bir bilgi merkezi ve uzmanlar tarafından verilen web seminerleri sunar. Drive Lynx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Yönetimi
  • Alt Yüklenici Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • İş Yönetimi
  • Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • Proje İzleme
  • Bütçeleme/Tahmin
Hoylu, kullanımı kolay, bulut tabanlı bir inşaat projesi yönetimi ve beyaz tahta oluşturma aracıdır.
Hoylu, kullanımı kolay, bulut tabanlı bir inşaat projesi yönetimi ve beyaz tahta oluşturma aracıdır. Ekipler; günlük toplantılar, akış şemaları, çekme tipi planlama ve daha fazlası için uyarlanabilir çalışma alanları ile kolayca izleyebilir, ölçebilir ve bilgi edinebilir. Konum fark etmeksizin herkesin gerçek zamanlı olarak bağlanmasıyla görevleri güncellemek, bağımlılıklar eklemek, değişkenlik nedenlerini belirlemek, ilerleme raporlarını görmek ve daha fazlası için proje planlarına kolayca erişilebilir. Hoylu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Yönetimi
  • Alt Yüklenici Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • İş Yönetimi
  • Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • Proje İzleme
  • Bütçeleme/Tahmin
RemotePass ile küresel ekibinizin işe alma, avantajlar sunma, işe başlama, yönetme ve ödeme işlemleri kolaylaşır.
RemotePass, küresel ekipler için en güçlü ve kullanımı kolay küresel işe alım ve maaş bordrosu platformudur. Vizyonumuz, herkesin avantajlara ve finansal hizmetlere erişim sahibi olduğu ve her yerden çalışabileceği bir dünya yaratmaktır. Geleceği planlayan şirketler ve uzak ekipler için sürecin karmaşıklığını ortadan kaldırarak bordro ve yan hakları yeniden keşfediyoruz. Şirketler için hepsi bir arada çözümümüz, tüm uzaktan çalışma yaşam döngüsünü kontrol etmenize yardımcı olarak işe başlamanıza, ödeme yapmanıza ve yönetmenize yardımcı olur. RemotePass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Yönetimi
  • Alt Yüklenici Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • İş Yönetimi
  • Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • Proje İzleme
  • Bütçeleme/Tahmin