Öne çıkarılan yazılımlar
En çok inceleme alan yazılımlar
Kaynak Yönetimi Sistemi kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin
(22) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Ürünün mevcut olduğu ülkeler. Not: O ülkede müşteri destek hizmetine erişilemeyebilir.
Türkiye
Avustralya
Brezilya
Kanada
İsviçre
Almanya
Fransa
Birleşik Krallık
İtalya
Amerika Birleşik Devletleri
Diller
Fiyat Seçenekleri
22 sonuç
GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur.
GoodDay hakkında daha fazla bilgi
GoodDay, kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlayan bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur.
GoodDay hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz proje planlama ve kaynak yönetimi platformudur.
Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı, önde gelen ücretsiz bulut, mobil ve şirket içi (açık kaynak kodu) proje yönetimi çözümüdür. Sınırsız ve ücretsiz görev, proje, Gantt çizelgesi, görev sıralaması, zaman takibi, kaynak planlama, fiyat teklifi, faturalandırma yönetimi. İngilizce, Almanca, Portekizce, İspanyolca, Çince, Rusça ve diğer birçok dil desteklenmektedir.
Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Üst düzey kaynak yönetimi yazılımı. Kaynakları planlayın ve yönetin, envanteri takip edin ve kolayca fiyat teklifleri oluşturun.
Rentman hakkında daha fazla bilgi
Kaynaklara ve ekipmanlara aşırı harcama yapmaktan bıktınız mı? Ekibinizin iş yükünü ve programını yönetmekte zorlanıyor musunuz? En iyi kaynak yönetimi yazılımlarından biri olan Rentman'ı deneyin. Kaynak dağılımını optimize edebilir, maliyetleri azaltabilir ve verimliliği artırabilirsiniz. Kullanımı kolay bulut tabanlı bu yazılım sayesinde ekipmanları ve ekibi kolayca takip edebilir, görevleri planlayabilir ve projenin ilerleyişini izleyebilirsiniz. Verimsizliğe veda edin, Rentman'e merhaba deyin. Pazardaki en iyi kaynak yönetimi yazılımlarından birini hemen deneyin.
Rentman hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Airtable’da veri tabanınız tarafından desteklenen kullanıcı portalları oluşturun. Müşterilere ve ekibinize yalnızca kendileriyle ilgili verilere erişim izni verin.
Stacker hakkında daha fazla bilgi
Verilerinizle desteklenen portal. Müşterilerinizle iletişim kurmak, iş ortaklarınızla etkileşime girmek ve ekibinizi güçlendirmek amacıyla anlık bir portal için Airtable’ı (Beta sürümünde Google E-Tablolar) bağlayın.
Stacker hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Meisterplan, doğru insanları doğru zamanda doğru projelerle eşleştiren bir kaynak yönetimi ve proje portföy yönetimi yazılımıdır.
Meisterplan hakkında daha fazla bilgi
Meisterplan, hem ulaşılabilir hem de değişen koşullara uyarlanabilir bir proje portföyü oluşturmak için doğru kaynak yönetimi yazılımıdır. Şeffaflık elde ederek daha fazla kapasiteye ihtiyaç duyan projeleri anında görün. Birkaç tıklamayla, hangi becerilere sahip hangi kaynakların mevcut olduğunu belirleyebilir ve nitelikli kaynakları doğru projelerle kolayca eşleştirebilirsiniz. İnteraktif ve hızlı senaryo simülasyonlarıyla değişikliklere hızlı bir şekilde tepki verebilir ve bilgiye dayalı kararlar alabilirsiniz.
Meisterplan hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Özelleştirilebilir sürekli gelişim araçları, merkezi veri özellikleri ve gerçek zamanlı panolar. Hepsi tek bir uygulamada.
Minitab Engage hakkında daha fazla bilgi
Minitab Engage, özelleştirilebilir sürekli gelişim araçları, merkezi veri saklama ve bakım ile gerçek zamanlı panoları harmanlayan bir çözümdür. İster daha fazla görünürlük, gözetim ve yönetişim yoluyla süreç iyileştirmeyi artırmak, ister en iyi sınıf araçları kullanarak ürün ve hizmetleri optimize etmek için olsun Minitab Engage, sürekli gelişim projelerini daha görünür, etkili ve kârlı hale getirmek için gereken her şeyi sağlar.
Minitab Engage hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar.
Trello hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir kaynak yönetimi aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın.
Asana hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Ekibinizin kaynaklarını; ekibinizin iş yükünü etkili bir şekilde planlamanıza, zamanlamanıza ve kontrol etmenize yardımcı olan bir iş birliği platformunda yönetin.
Ekiplerinizin çalışmasını etkili bir şekilde planlamanıza, zamanlamanıza ve düzenlemenize yardımcı olan bir iş birliği platformunda ekibinizin kaynaklarını yönetin. Öncelikle, 40'tan fazla güçlü entegrasyon, özel otomasyon ve üçüncü taraf uygulamasıyla tüm araçlarınızı tek bir platforma bağlayarak ekibinizin çalışma alanını birleştirin. Ardından, devam eden projelerin ilerlemesini izlemek ve ekibinizin kapasitesi konusunda bilinçli kararlar almak için bu artan görünürlükten yararlanın.
monday.com hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir.
ClickUp hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Bir kurumsal kaynak yönetimi yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında Gantt çizelgeleri, panolar, raporlama, zaman takibi ve gelişmiş güvenlik yer almaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği kurumsal kaynak yönetimi yazılımıdır. Kurumsal kaynak planlamanızı geliştirmek için hepsi aynı yerden kullanılabilen kaynak yönetimi ve tahsisi, performans raporları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, iş yükü değerlendirmeleri ve şirket genelinde görünürlük özelliklerinden yararlanın. Günlük süreçlerinizi hızlandırmak için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın.
Wrike hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
NetSuite, daha iyi kaynak kullanımı için proje yaşam döngüsü boyunca doğru personelin uygun şekilde atanmasını sağlar.
NetSuite'in kaynak yönetimi çözümü, tezgah süresini en aza indirerek ve nitelikli kaynakların doğru projeler üzerinde çalışmalarını sağlayarak personel ve kullanımın optimizasyonuna yardımcı olur. Tek, güncel, küresel bir kaynak profili havuzu ile becerileri, ilgi alanlarını, deneyimi, iş tercihlerini, uygunluk durumunu ve daha fazlasını kolayca takip edin. Kaynakları etkin bir şekilde yönetmek, işletmelerin kâr marjlarını optimize etmesine, faturalandırılabilir kullanımı iyileştirmesine, yetenekleri elinde tutmasına ve müşteri memnuniyetini artırmasına olanak tanır.
NetSuite hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Celoxis projeleri, portföyleri, kaynakları, sorunları, riskleri, zamanı ve iş akışlarını yönetmekte kullanılan kurumsal kalitede hepsi bir arada PPM (proje portföy yönetimi) yazılımıdır.
Celoxis, kurumsal kalitede hepsi bir arada proje portföy yönetimi yazılımıdır. Şunları elde edersiniz:
- Özel KPI’larla (temel performans göstergeleri) esnek proje kabul yönetimi.
- Kaynak kesintisi sürelerine, görevlerdeki gecikmelere ve değişen önceliklere göre kendini otomatik olarak ayarlayan proje planları.
- Kaynakların uygunluk, talep ve becerilere göre optimum şekilde atanması.
- Maliyetler, alacaklar ve kârlılık konusunda gerçek zamanlı görünürlük.
- Sektörün en iyi rapor ve panolarından biri.
- Çok sayıda özelleştirme ve entegrasyon.
- Özel iş akışları.
- Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve işyerinde kullanım seçeneği.
Celoxis hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Kaynak planlama, görev programlama ve proje yönetimi için etkileşimli Gantt çizelgeleri sağlayan çok kullanıcılı çevrimiçi iş birliği yazılımı.
Ganttic kaynak planlama, programlama ve proje portföyü yönetimi için çevrimiçi platformdur. Araç, planlama çatışmalarını ortadan kaldırarak, iş akışını önceliklendirerek ve kapasite boşluklarını vurgulayarak ekiplere kaynaklarını daha verimli kullanmaları için destek verir. Gantt çizelgeleri yöneticilere mevcut iş gücü, araçlar, ekipman ve tesisler hakkında üst düzey bir genel bakış sunar ve sürükle-bırak planlama, kaynak kullanımı takibi ve otomatik raporlar gibi özelliklerle donatılmıştır.
Ganttic hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Projelerini daha hızlı tamamlamak ve sağlıklı bir ekip yapısına sahip olmayı sürdürmek isteyen işletmeler için eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümü.
>> Kaynak yönetimi aracı
>> Çalışan planlama + proje planlama ve bütçeleme + zaman izleme + zaman çizelgeleri + iş yükü + performans + uygunluk durumu yönetimi + kaynak tahmini + ekip kullanımı özellikleri.
>> Teamdeck aynı zamanda Spotify, Uber, Netflix ve Viu ile çalışan bir yazılım şirketi tarafından geliştirilmiştir.
>> BT, finans, perakende, oyun, eğitim, medya ve kreatif sektörlerde kullanılmaktadır.
>> Canlı deneme sürümü sunumu + ücretsiz kurulum yardımı. Deneme sürümü için kaydolun.
teamdeck hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Sağlam ve kullanıcı dostu, her türlü kaynağı izlemek için görsel planlama yazılımı.
Visual Planning, her türlü kaynağı yönetmek için kullanılan güçlü bir planlama ve programlama yazılımıdır. Benzersiz esnekliği ile projeleri, işleri, görevleri, müşterileri, iş emirlerini, çalışanları, ekipmanı ve daha fazlasını tek bir araçta izlemenize olanak tanır, böylece gerçekten önemli olan şeylere odaklanabilirsiniz. Verilerin merkezileştirilmesi ekiplerin daha verimli hale gelmesine yardımcı olur. Kullanıcılar her yerden iş birliği içinde çalışabilir ve mobil cihazlardan erişebilirler. Ekip üyelerine e-posta ve SMS uyarıları gönderin; takvimleri kişisel takvimlerle ilişkilendirin.
Visual Planning hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Proje ve kaynak yönetimini Google Workspace, gerçek zamanlı içgörüler ve finansal verilerle uyumlu hale getirin. Fiyat teklifinden tahsilata kadar süreci daha akıllıca planlayın.
Google Workspace kullanıcıları için tasarlanan VOGSY, Gmail üzerinden görev ataması, otomatik rol eşleştirme, kaynak kullanılabilirliği, ısı haritaları, tahmin ve kapasite bilgileri ile kaynak yönetimini kolaylaştırır. Kimi, ne zaman ve ne kadar süreyle işe almanız gerektiğini gösteren yer tutucularla teklif projeleri planlayın, çeşitli kaynak bulma senaryolarının maliyet ve marjlarını tahmin edin. Gerçek zamanlı kullanım, faturalandırılabilirlik, satış kanalı ve gelir tahmin tabloları ekleyin. Böylece doğru insanları doğru zamanda nereye yerleştireceğinizi her zaman bilirsiniz.
VOGSY hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Klient PSA, AppExchange’de KOBİ’ler için önemli Salesforce Professional Services (PSA) yazılımları arasında yer aldı.
Profesyonel hizmet projelerinizi baştan sona yönetmenin bir yolunu arıyorsanız, Klient PSA sizin için ideal. Satış ve hizmet sunma süreci boyunca müşterilerle kolayca iş birliği yapabilmeniz için en başından itibaren müşterilerle birlikte tasarlanmıştır.
Ayrıca, güçlü platformu sayesinde fiyat tekliflerinden sözleşmelere, zaman takibinden faturalandırma ve raporlamaya kadar proje yaşam döngünüzün tüm yönlerini izlemenize ve yönetmenize olanak tanır.
Klient PSA’nın işinizi nasıl değiştirebileceğini görmeye hazır mısınız?
Klient PSA hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Proje başlangıcından faturaya kadar kaynak planlama, zaman izleme ve proje yönetimi.
elapseit, şunları kapsayan özellikleriyle her büyüklükteki şirket için uygun bir tercihtir: kaynak planlama, proje yönetimi, Kanban panosu ve Gantt görünümünde görev, zaman izleme (onay iş akışı), projeler (aşamalar/faaliyetler), izin yönetimi (onay iş akışı), faturalama ve giderler, belge paylaşımı, pano ve raporlama, erişim seviyeleri, proje bütçeleme, değişen saatlik/günlük oranlar, gerçek zamanlı istatistikler.
Ücretsiz denemeye kaydolarak kullanmaya başlayın.
elapseit hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
İşbirliğine dayalı bir çevrimiçi elektronik tablo platformu olan Retable, şirketlerin yönetilmesini, izlenmesini, bağlanmasını, izlenmesini, otomatikleştirilmesini ve kolayca raporlanmasını sağlar.
Retable, elektronik tablo benzeri arayüzü ile karmaşık verileri düzenli ve özelleştirilmiş bir çevrimiçi veritabanında yönetmenizi sağlar. Gerçek zamanlı işbirliği, veri yönetimi ve basit raporlama sağlayan birden fazla görünüm sunar. Gerçek zamanlı veri yönetim platformu Retable, verilerin herhangi bir cihazdan kolayca yapılandırılmasına olanak tanır. Kod kullanmadan hızlı bir şekilde oluşturulabilen çeşitli sütun türleri ve otomasyon ile veri yönetimini ve işbirliğini basitleştirir. Retable, kullanıcılara veriler üzerinde kontrol sağlar.
Retable hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Toplantıları, masaları ve ziyaretçileri yönetmek için yazılım çözümleri sunarız. Tümü tek ve basitleştirilmiş bir akışa entegre edilmiştir.
Faaliyet tabanlı iş için iş yeri çözümleri
Masa rezervasyonları alın, toplantı planlayın, oda rezervasyonu alın, ziyaretçileri selamlayın ve iş yerinizi daha fazla optimize etmek için veri odaklı bilgiler edinin. İş yeri yönetiminin her yönünü kapsamlı Pronestor ürün paketiyle ele alın veya ihtiyaçlarınıza uygun özellikleri seçerek ihtiyaçlarınızla eşleştirin.
Pronestor hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme
Kelloo, kaynaklarınızı, ekiplerinizi, projelerinizi ve portföyünüzü tek bir yerden yönetmenin kolay yoludur. Ayrıca, yalın PPM'yi ve ölçekte çevikliği destekler.
Kelloo, kaynak yönetimini, kaynak planlamayı ve portföy yönetimini basitleştirir. Kelloo ile gerçekçi planlar elde edersiniz ve sürpriz olmaz. Projeleri planlayın, ekip kapasitesini yönetin ve portföyünüzü takip edin. Kaynak darboğazlarını, sorunlu projeleri ve talep edilen becerileri tespit edin. Kaynak ve zamanlama sorunlarını çözmek için kapasite planlama ve senaryo modellemeyi kullanın.
Çevik planlama, ürün yol haritaları, portföy önceliklendirme ve panolar gibi özellikler ekiplerinizin sonuç almasına yardımcı olur. Yerleşik olmak için hızlı.
Kelloo hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kapasite Yönetimi
- Kullanım Raporlama
- Tahmin
- İş Birliği Araçları
- Kaynak Planlama
- Yetenek İzleme
- Raporlama/Proje İzleme