252 sonuç
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Bir kurumsal kaynak yönetimi yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında Gantt çizelgeleri, panolar, raporlama, zaman takibi ve gelişmiş güvenlik yer almaktadır. Wrike hakkında daha fazla bilgi
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği kurumsal kaynak yönetimi yazılımıdır. Kurumsal kaynak planlamanızı geliştirmek için hepsi aynı yerden kullanılabilen kaynak yönetimi ve tahsisi, performans raporları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, iş yükü değerlendirmeleri ve şirket genelinde görünürlük özelliklerinden yararlanın. Günlük süreçlerinizi hızlandırmak için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz proje planlama ve kaynak yönetimi platformudur. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı, önde gelen ücretsiz bulut, mobil ve şirket içi (açık kaynak kodu) proje yönetimi çözümüdür. Sınırsız ve ücretsiz görev, proje, Gantt çizelgesi, görev sıralaması, zaman takibi, kaynak planlama, fiyat teklifi, faturalandırma yönetimi. İngilizce, Almanca, Portekizce, İspanyolca, Çince, Rusça ve diğer birçok dil desteklenmektedir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Kaynak planlama, görev programlama ve proje yönetimi için etkileşimli Gantt çizelgeleri sağlayan çok kullanıcılı çevrimiçi iş birliği yazılımı. Ganttic hakkında daha fazla bilgi
Ganttic kaynak planlama, programlama ve proje portföyü yönetimi için çevrimiçi platformdur. Araç, planlama çatışmalarını ortadan kaldırarak, iş akışını önceliklendirerek ve kapasite boşluklarını vurgulayarak ekiplere kaynaklarını daha verimli kullanmaları için destek verir. Gantt çizelgeleri yöneticilere mevcut iş gücü, araçlar, ekipman ve tesisler hakkında üst düzey bir genel bakış sunar ve sürükle-bırak planlama, kaynak kullanımı takibi ve otomatik raporlar gibi özelliklerle donatılmıştır. Ganttic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Airtable’da veri tabanınız tarafından desteklenen kullanıcı portalları oluşturun. Müşterilere ve ekibinize yalnızca kendileriyle ilgili verilere erişim izni verin. Stacker hakkında daha fazla bilgi
Verilerinizle desteklenen portal. Müşterilerinizle iletişim kurmak, iş ortaklarınızla etkileşime girmek ve ekibinizi güçlendirmek amacıyla anlık bir portal için Airtable’ı (Beta sürümünde Google E-Tablolar) bağlayın. Stacker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Meisterplan, doğru insanları doğru zamanda doğru projelerle eşleştiren bir kaynak yönetimi ve proje portföy yönetimi yazılımıdır. Meisterplan hakkında daha fazla bilgi
Meisterplan, hem ulaşılabilir hem de değişen koşullara uyarlanabilir bir proje portföyü oluşturmak için doğru kaynak yönetimi yazılımıdır. Şeffaflık elde ederek daha fazla kapasiteye ihtiyaç duyan projeleri anında görün. Birkaç tıklamayla, hangi becerilere sahip hangi kaynakların mevcut olduğunu belirleyebilir ve nitelikli kaynakları doğru projelerle kolayca eşleştirebilirsiniz. İnteraktif ve hızlı senaryo simülasyonlarıyla değişikliklere hızlı bir şekilde tepki verebilir ve bilgiye dayalı kararlar alabilirsiniz. Meisterplan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Customizable Continuous Improvement tools, centralized data capabilities, and real-time dashboards. All in one application. Minitab Engage hakkında daha fazla bilgi
Companion by Minitab is the only solution to blend customizable Continuous Improvement tools, centralized data retention, and maintenance, with real-time dashboarding. Whether it is to enhance process improvement through increased visibility, oversight and governance, or to optimize products and services through the use of best-class tools, Companion provides everything you need to make your Continuous Improvement projects more visible, effective and profitable. Minitab Engage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Klient PSA, The #1 Rated Salesforce Professional Services (PSA) Software on AppExchange for SMBs, and We Are Proud of it! Klient PSA hakkında daha fazla bilgi
If you're looking for a way to manage your professional services projects from start to finish, Klient PSA is the platform for you. We've designed it with customers at the core, so you can easily collaborate with them throughout the sales and service delivery process. Plus, our powerful platform enables you to track and manage all aspects of your project lifecycle - from quotes and contracts to time tracking, invoicing, and reporting. Ready to see how Klient PSA can change your business? Klient PSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 9,000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars.
Asana is a resource management tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 114,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Manage your team's resources on a collaborative platform that helps you plan, schedule, and control your team's workload effectively.
Manage your team's resources on a collaborative platform that helps you plan, schedule, and regulate your team's work effectively. First, unify your team's workspace by connecting all of your tools to one platform using 40+ robust integrations, custom automations, and third-party apps. Then, leverage that increased visibility to monitor the progress of ongoing projects and make informed decisions about on your team's bandwidth. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Smartsheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Airtable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 5000+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Float hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
The collaborative work management leader, helping ensure that the right people are doing the right work at the right time.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront ensures that people are working on the highest-priority initiatives and that assignments are based on bandwidth and skillset—and optimized as need to balance loads. Managing resources in Workfront helps leaders meet shifting demand, maximize output, reduce burnout, and deliver impact for customers and the company. Adobe Workfront hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
NetSuite, daha iyi kaynak kullanımı için proje yaşam döngüsü boyunca doğru personelin uygun şekilde atanmasını sağlar.
NetSuite'in kaynak yönetimi çözümü, tezgah süresini en aza indirerek ve nitelikli kaynakların doğru projeler üzerinde çalışmalarını sağlayarak personel ve kullanımın optimizasyonuna yardımcı olur. Tek, güncel, küresel bir kaynak profili havuzu ile becerileri, ilgi alanlarını, deneyimi, iş tercihlerini, uygunluk durumunu ve daha fazlasını kolayca takip edin. Kaynakları etkin bir şekilde yönetmek, işletmelerin kâr marjlarını optimize etmesine, faturalandırılabilir kullanımı iyileştirmesine, yetenekleri elinde tutmasına ve müşteri memnuniyetini artırmasına olanak tanır. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
Teamwork is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate client chaos, and understand profitability all in one platform. Teamwork has more than 20,000 customers worldwide with a global team of over 350 employees. With Teamwork, you'll be able to track every detail, inspire team collaboration, and have full visibility into performance and profitability. Learn more at teamwork.com, and start your 30-day free trial. Teamwork hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Optimize resource allocation across the organization automatically when priorities shift with predictive scheduling.
Ensure the most effective use of resources across the entire organization. Allocate resources between different departments to optimize timelines amidst competing priorities. Automatically update timelines when priorities shift to optimize resource scheduling with our predictive scheduling engine. Experience the ease of automatic resource leveling across your entire project portfolio to ensure your resources are dedicated to the right priorities. Rated #1 for forecasting and resource management LiquidPlanner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE's powerful all-in-one platform and expert support give A & E firms the intuitive tools they need to meet the demands of their firm, empower their team, maximize profitability, and deliver superior results to clients. Designed for the A&E industry by architects and engineers BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights. BQE CORE Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. BigTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Now you can see and manage every resource, across every project, at every stage of the project cycle, organization-wide, in one place.
Discover the top resource management solution purpose-built for services organization with 50 to 5000+ employees. Kantata empowers businesses to gain immediate visibility into team utilization, improve productivity, and efficiently assign resources to particular projects. Know the impact of every project and resource on your bottom line and make more informed hiring decisions for greater business agility and operational execution. Kantata hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Targetprocess is a visual platform to help you adopt and scale agile across your enterprise.
Targetprocess is an agile portfolio and work management solution which natively supports SAFe and other frameworks for scaling Agile. It provides a bi-directional integration with team-based tools like Azure DevOps. Targetprocess empowers enterprises to achieve business agility and see the value flow through the entire organization. Recognized in Gartner's Magic Quadrant for Agile Enterprise Planning Tools. Targetprocess hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Deltek Vision hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Aha! is the world's #1 product development software — trusted by 600,000+ product builders from companies of all sizes.
Aha! is the world's #1 product development software. Our suite of tools works seamlessly together to help teams turn raw concepts into valuable new capabilities — for customers and the business. Set strategy, crowdsource ideas, spark creativity, prioritize features, share roadmaps, manage releases, and plan development. Aha! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Leverage flexible time tracking to manage your diverse, mobile workforce with confidence.
Replicon unified platform helps manage time and costs across your enterprise for enhanced performance and profitability. Notifications, approval workflows, GPS tracking, & more supercharge productivit y while freeing HR to focus on more strategic initiatives. Configurable timesheets with advanced mobile capabilities enable time tracking for employees & projects anytime, anywhere. Stay on top of resource utilization with Replicon TimeOff add-on & map the right people to the right project. Replicon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Paymo allows you to manage resources, track work time, invoice your clients, and measure profitability from the same platform.
Paymo is an intuitive work and project management solution for small businesses that allows you to plan and manage human resources, track work time, invoice your clients, get paid online, and measure profitability from the same platform. This way, you can keep track of the entire lifetime of a project—from creation until getting paid—without having to use and pay for several apps. Paymo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
The fast, flexible way to schedule people and projects. Manage any resource, track availability in real-time and assign work with ease.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule resources and plan projects. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Organize your team any way you like and find who you need fast. Assign work, book time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for more accurate forecasts and budgets. Resource Guru hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Avaza hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
ActiveCollab Workload is a visual resource management tool built for agencies and creative professionals.
ActiveCollab Workload gives you a real-time overview of what people are working on and how the projects are rolling. You can see each team member's capacity and deliver a workload schedule that fits their strengths and availability. This means realistic workload distribution and quick resource allocation every time. It gives you a clear perspective of all assignments on all projects so you'll be able to plan your work better and deliver your projects on time and within budget. ActiveCollab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Award-winning resource management software for allocating resources, tracking their costs and managing a team's workload.
ProjectManager is an award-winning resource management software solution that is ideally suited to the unique needs of hybrid teams. Regardless of where your team members are located or what work styles they use, ProjectManager's cloud-based resource management capabilities allow you to allocate resources and track their costs, see staff availability and manage workload, and monitor everything with dashboards. Try it free for 30 days! ProjectManager.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Online Gantt chart software for project management that allows teams to visualize project plans and manage tasks.
GanttPRO is online Gantt chart software used by 700K+ users worldwide. Project/product and portfolio managers, team leaders, CEOs, and other managers from different spheres trust it to keep their planning simple, team members - engaged, and clients/partners - in the loop. Task, resource, cost, deadline management, team collaboration, workload, templates, export, and more - get them for FREE on a trial. GanttPRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Celoxis projeleri, portföyleri, kaynakları, sorunları, riskleri, zamanı ve iş akışlarını yönetmekte kullanılan kurumsal kalitede hepsi bir arada PPM (proje portföy yönetimi) yazılımıdır.
Celoxis, kurumsal kalitede hepsi bir arada proje portföy yönetimi yazılımıdır. Şunları elde edersiniz: - Özel KPI’larla (temel performans göstergeleri) esnek proje kabul yönetimi. - Kaynak kesintisi sürelerine, görevlerdeki gecikmelere ve değişen önceliklere göre kendini otomatik olarak ayarlayan proje planları. - Kaynakların uygunluk, talep ve becerilere göre optimum şekilde atanması. - Maliyetler, alacaklar ve kârlılık konusunda gerçek zamanlı görünürlük. - Sektörün en iyi rapor ve panolarından biri. - Çok sayıda özelleştirme ve entegrasyon. - Özel iş akışları. - Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve işyerinde kullanım seçeneği. Celoxis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. ProWorkflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Manage your resources easily with our planning simulator to increase productivity and profits.
Evenly distribute workload by having a birds-eye view of all resources. Know each team members capacity and quickly see if they are under or overloaded. You can use the resource loading simulator to plan projects ahead based on who is available and when as well as ensure that the right people are working on the right projects. Customers who use our Resource Planning software report a 98% task completion rate and a 20% decrease in employee stress. Easy Projects hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Plan your projects and jobs with Streamtime. Beautifully designed job planning and scheduling for creatives
Use Streamtime to plan your jobs and schedule your team. Track hours, rates, remaining budget and much more directly from the job screen. Plan time on your team's todo screen or focus on the big picture using the scheduling tool. It's beautifully designed and intuitive to use. Integrate accounting with Xero, MYOB and Quickbooks, and use our Zapier integrations to hook up with Google, Slack and many other tools. Run your creative business with Streamtime plan jobs, track time, schedule teams. Streamtime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage project resources with greater ease and transparency.
Managing resources is a breeze with admation's cloud based resource management tool. Admation is changing the way marketers and ad agencies manage their increasing workloads by offering a tool that enables you to plan, schedule and track resources with greater ease and efficiency. Key features include resource planner, project time tracking, task management, drop and drag task re-assignment tool and reporting tools. Admation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Maximize Profitability with Optimized Resource Utilization and Faster Resource Allocation
Improve your project performance and revenue by quickly allocating resources to the right projects and ensuring effective utilization. On average, our customers see at least a 10% increase in resource utilization. Uncover hidden resource utilization opportunities with centralized resource management to improve your project profits. Optimize resource allocation with SmartMatch, the AI-powered resource recommendation engine that suggests the best resource based on multiple criteria. Polaris PSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Effortless project planning and collaboration. Visual project plans, team communication, team resourcing and more in one intuitive tool
TeamGantt is effortless project collaboration and planning. Everything you need to plan and execute your work in one place. Intuitive, beautiful gantt charts combined with task level communication , file sharing, team resourcing and more wrapped up in a beautiful interface. Trying is believing, sign up for our 14 day free trial today! TeamGantt hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building custom resource management applications without coding.
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building resource management applications without coding. Ranked a Leader by Forrester Research, the all-in-one platform provides everything you need to digitally transform business operations and workflows. It includes an integrated cloud database, a visual application builder, enterprise-grade security, regulatory compliance, and scalable global infrastructure. See why Caspio is trusted by over 15,000 companies worldwide. Try it for FREE. Caspio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Award-winning enterprise work management software for project portfolio management (PPM) and professional services delivery teams.
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management solution for PMOs and professional services delivery teams. Robust project portfolio management (PPM) capabilities enable program managers and service team leaders to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, gain delivery confidence, and deliver greater business impact. Planview Clarizen is purpose-built for mid-sized and enterprise PMOs, EPMOs, PSOs, and ESOs. Planview Clarizen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
WorkOtter is "Your #1 Rated PPM for Usability in 2022" - Garnter. Gantt, Kanban, Resource Mgt, JIRA Sync, MSP Sync, & Magic Dashboards
WorkOtter is "the #1 Rated Project & Resource Management Solution for Usability: ~ Gartner May 2022. Best for PMOs of 10 or more in Engineering/IT/Innovation ready to move from spreadsheets to easy SaaS project, resource, and portfolios maangement. Differentiator: Unlike Monday, Smartsheet, and Planview you can plan resources at the project level (vs Task). Top Features: Magic Dashboards, Portfolios (with What-If), Intake, Projects (Gantt/Kanban), Time, Capacity Planning, and Financials. WorkOtter hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing.
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing. In Hive, we've got all of your key project management, task management, time and resource management, collaboration, and communication tools to manage all of your work. Hive also has flexible project layouts, native email, group messaging and so much more. We guarantee that Hive is easy to use, integrates with your existing tools and is flexible for all ways of working. Hive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Oracle Primavera is the most powerful, robust, and easy-to-use solution for planning, managing, and executing projects of any size.
For more than 30 years, successful projects around the world have relied on Oracles Primavera solutions to plan, build, and operate critical assets. It is the only solution that integrates project and portfolio planning and delivery teams for planning, resourcing, risk mitigation, scheduling, and program management. Leading contractors and delivery teams rely on Oracle Primavera Cloud to connect teams and improve project outcomes. Oracle Primavera Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Accelo is used and loved by professional service businesses around the world to manage their client work, profitably.
Accelo streamlines workflows and increases efficiency across the business and teams to enhance visibility and coordination, helping leaders to run the business and professionals to focus on the most important work. By harnessing powerful automation, managers are enabled to deliver projects on-time and within budget with ease. Accelo's up-to-date and secure analytics gives leaders the confidence to make smart decisions, ensuring the growth and prosperity of the business. Accelo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Desk reservation & Meeting Room management in one intuitive portal and mobile app. Quick setup and easy onboarding, transparent pricing
Clearooms is a workspace management tool for meeting room and hot desk booking. See how Clearooms can support your safe return to the office with a free 30-day trial. Our transparent pricing structure ensures you only pay for what you use. Our features have been thoughtfully developed around our users' wants and needs, to support them in managing their workplace activity. Clearooms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
WorkInSync is a SaaS solution that enables organizations to establish hybrid workplaces and employees' safe return-to-office.
WorkInSync is a SaaS solution that enables companies to establish hybrid workplaces and bring employees to office safely. WorkInSync's features include employee scheduling, hotdesking and hoteling, conference room management, parking and cafeteria management. With WorkInSync’s Team Calendar, employees can make their office visits more productive by knowing beforehand which colleagues they can collaborate with. WorkInSync is used by 350,000 employees at over 200 companies globally. WorkInSync hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
Organize your projects in one place - manage people, time, deadlines, workload, and the review and approval of creative deliverables.
RoboHead is a project management solution for in-house marketing and creative groups to manage your people, deadlines, as well as the creative review and approval process. Manage your projects from start to finish with customizable job request forms, resource management, online feedback and approvals, asset management, and robust reporting. It's easy to learn and use, and has a 60-day 100% money-back guarantee. RoboHead hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur.
GoodDay, kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlayan bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme
eXo's resource management workflow integrates seamlessly with your existing systems for a single data source.
eXo Platform is a workflow tool & resources management software to automate your workflow process. eXo Platform allows to Manage your company's workflows through workflow management system. eXo enables to save time spent doing specific tasks that help you to reduce error and allows your employees to focus their expensive hours on high-priority tasks to keep your company running and growing. Get simplified resource management software with powerful functionality with eXo. eXo Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Tahmin
  • İş Birliği Araçları
  • Kaynak Planlama
  • Yetenek İzleme
  • Raporlama/Proje İzleme