Türkiye Yerel ürünleri göster
252 sonuç
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, rotaları planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir Route4Me hakkında daha fazla bilgi
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, işletmeniz için rotaları otomatik olarak planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir. Saha hizmeti, saha satışı, saha pazarlaması, saha ticareti, bölge yönetimi ve son nokta optimizasyonu gerektiren her iş için mükemmeldir. Route4Me, hem küçük hem de kurumsal işletmeler için 34.000’den fazla müşteriye dünyanın en çok kullanılan rota sıralama ve optimizasyon yazılımlarından birini sunar. Route4Me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Track-POD, gerçek zamanlı sevk panosu ve bir ePOD sürücü uygulaması ile kağıtsız ve temassız son yere teslimat yönetimi yazılımıdır. Track-POD hakkında daha fazla bilgi
Güzergah planlama, filo optimizasyonu, canlı sürücü izleme, kağıtsız ve temassız Teslimat Kanıtı için hepsi bir arada bir araçla teslimat maliyetlerinizi azaltın. Track-POD, diğer son yere teslimat izleyicilerinin yaptıklarını yapmakla kalmaz, ayrıca web panosu, çevrimdışı sürücü uygulaması, 5 yıldızlı müşteri portalı ve gelişmiş araç kontrolleri için 10 kullanıcı rolü sunar. Barkod taramadan kısmi teslimatların fotoğrafla belgelendirilmesine kadar daha fazla, daha güvenli, daha hızlı ve daha ucuza teslimat yaptığınızdan emin olmak için her soruna hazır çözümlere sahipsiniz. Track-POD hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Gıda ürünleri teslimat faaliyetleri için komple teknoloji paketi Tookan hakkında daha fazla bilgi
Gıda ürünleri teslimat faaliyetleri için komple teknoloji paketi. Otomatik sipariş yönetimi, teslimat gönderimi, gerçek zamanlı teslimat takibi ve restoran işletmelerine göre ölçeklendirilebilen pazarlama kampanyaları. Tüm siparişleri tek bir yerde yönetin: Smart Dashboard, tüm kaynaklardan gelen siparişleri tek bir yerde almayı ve yönetmeyi sağlar. Siparişin alınmasından gönderime ve teslimata kadar sipariş gerçekleştirme döngüsünün tamamını takip edebilirsiniz. Tek tıklamayla silme, iptal etme ve teslimatı yeniden atama gibi işlemleri zamanında gerçekleştirebilirsiniz. Tookan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Restoranlar ve diğer e-ticaret teslimat işletmeleri için kolay yerel teslimat yönetimi yazılımı. Shipday hakkında daha fazla bilgi
Shipday, müşteriler için kullanımı kolay sürücü uygulaması, canlı teslimat takibi ve SMS bildirimleri ile teslimat siparişlerini kolayca göndermenize, takip etmenize ve yönetmenize yardımcı olan bir hepsi bir arada yerel teslimat yönetimi yazılım platformudur. Restoran teslimatları, hızlı market veya kolay teslimatlar vb. gibi hızlı, isteğe bağlı yerel teslimatlar için harikadır. Planlı teslimatlar için rotayı da planlayabilir ve optimize edebilirsiniz. . 30 günlük ücretsiz denemenizi şimdi başlatın - Kredi kartı gerekmez. Shipday hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
nGage, teslimat operasyonlarınızı büyütmek için ihtiyaç duyduğunuz teknoloji desteğini sağlayan son teslimat etabı yönetim SaaS’tır. nGage hakkında daha fazla bilgi
nGage, teslimat operasyonlarınızı dijitalleştirmek için teknoloji ve araçlar sağlayan bir teslimat yönetimi hizmet olarak yazılımıdır (Software as a Service, SaaS). Kesintisiz bir müşteri deneyimi sağlarken daha iyi, daha hızlı ve daha rekabetçi teslimat operasyonlarına sahip olacaksınız. Şu konularda sizi destekler: - Bir veya birden fazla markada havuz oluşturma ve sipariş kulübü oluşturma yoluyla sürücülerinizin kullanımını en üst düzeye çıkarma - Büyük veri ve makine öğrenimini kullanarak teslimat performansını optimize etme - Sistemlerinizle ve dilediğiniz herhangi bir 3PL ile entegrasyon sağlayarak operasyonları optimize etme nGage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Restaurant management platform that helps you fill seats, run smooth shifts, grow guest relationships, and drive more revenue.
With a global dining network of millions, more than nearly 60,000 restaurant partners, and the best restaurant management platform out there, OpenTable helps you grow your business. Easy-to-use solutions help you fill seats, run consistently smooth shifts, grow guest relationships, and drive more revenue. OpenTable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
CAKE POS is designed to meet the unique needs of restaurants. A simple, intuitive and cost-friendly solution.
CAKE built its POS to meet the demands of Quick & Full Service restaurants. It is simple, intuitive, and cost-friendly. Easily handle Quick Service rush hours with line-busting OrderPads that control the flow of traffic and a customer-facing display for guests to privately pay, tip, and sign from their own screen. Supercharge your Full-Service POS with rich guest profiles and automatic table status updates. CAKE POS makes it easy for restaurants to get more done every day. CAKE POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
An all-in-one point-of-sale & payments system, Clover integrates the functions of a cash register, card payment terminal, & POS system.
Clover is an all-in-one point-of-sale and payments system that integrates the functions of a cash register, card payment terminal, and POS system. As a cloud-based platform supporting a suite of devices, Clover makes it easier and faster than ever to run your business. Built-in capabilities allow you to simplify daily tasks, speed up transactions, engage customers, and accept the latest payments effortlessly. Clover also offers a robust App Market, with 300+ apps available and growing. Clover hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
TouchBistro is an all-in-one POS and restaurant management system that makes running a restaurant easier, while saving time and money.
TouchBistro is an all-in-one POS and restaurant management system that makes running a restaurant easier. Built to meet the unique needs of the restaurant industry, TouchBistro is fast, reliable, and easy to use, and has all of the features restaurateurs need to increase sales, deliver a great guest experience, and save both time and money. By pairing innovative restaurant technology and dedication to customer support and success, TouchBistro has powered more than 29,000 restaurants globally! TouchBistro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
talech is a cloud-based, Point of Sale software system for restaurants, bars, cafes, retail and service businesses.
You can help grow your revenues and improve your margins with talech Point of Sale. Its easy-to-use interface is simple for staff to use while powerful features give you the tools to deliver a top quality customer experience. Grow your sales with Online Ordering that takes no commission. Add/track inventory with ease; split, merge & customize orders; manage employees + labor costs; build loyalty with our built-in CRM platform and much more. Includes free, always on 24/7 support talech hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Toast is an all-in-one POS and restaurant management system built to improve efficiency and dramatically cut costs.
Toast is an all-in-one POS and restaurant management system built to improve efficiency and dramatically cut costs. Toast POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
POS for Restaurants, Bars and Cafes. Complete restaurant and bar management system.
Upserve by Lightspeed is an industry-leading POS used by thousands of restaurants that serves up insights daily. Specifically designed by restaurant people, Upserve by Lightspeed merges an easy-to-use interface with powerful POS features to modernize and streamline your restaurant operations: including Online Ordering, Contactless Payments, and Tableside Devices to boost profits and optimize your restaurant operations. Upserve hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Square Online allows small & medium-sized sellers to grow their business with a professional eCommerce website & integrated tools
Design and launch your online ordering page with Square Online now for FREE. Only pay when you make a sale, just 2.9% +30 cents per transaction. Square has made delivering orders locally simple and easy for your business. With Square Online and On-Demand Delivery, a courier from a reliable local delivery service provider, like Uber, will be dispatched automatically to your business location to fulfill the local delivery. Square Online hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Food delivery software that allows you to seamlessly manage the entire delivery operations right from accepting orders until delivery
GOFRUGAL Food delivery software gives you a comprehensive platform that enables you to receive orders from your customers through a customizable mobile app under your brand's name reducing the burden of receiving orders through other channels. The highly advanced solution ensures that you never miss out on any orders, process them in the shortest possible time and deliver in a jiffy at the convenience of your customers doorstep without any contact. GoFrugal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
SpotOn Delivery powered by DoorDash allows clients to access delivery options for their diners.
SpotOn Order fits all of your in-person, pick-up, ordering, and delivery needs. With $0 commissions fees, brand your ordering experience to fit your brand with custom colors and your restaurant logo. Turn tables faster with our QR codes and get discovered online more easily with Order with Google. SpotOn hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
TapMango is a fully branded Online & Mobile Ordering and Customer Loyalty solution for retailers and restaurants
TapMango is a fully branded Online Ordering, Mobile Ordering and Loyalty solution offering the most advanced marketing to retailers and restaurants. With TapMango you can engage customers with our powerful SMS/Email marketing, get new customers with our referral system and online review boost, increase revenue with flash sales and mobile ordering, integrate with your POS and so much more. Paired with a world-class customer support team, TapMango is powering thousands of happy merchants. TapMango hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
OptimoRoute gets the job done. The easy-to-use software plans and optimizes routes for food delivery drivers in seconds.
OptimoRoute helps food delivery businesses provide stand-out service. Using sophisticated algorithms, OptimoRoute plans and optimizes routes in a matter of seconds. Underneath a simple interface, there is an endless supply of tricks, features, and shortcuts. It’s easy to use, flexes to your needs, and gets the job done. OptimoRoute customers cut fuel and driving expenses by 20% and free up time for more important things--like growing the business. OptimoRoute hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Perakende ve konaklama hizmetleri için Microsoft Dynamics teknolojisi üzerine inşa edilmiş tümleşik bir ticaret çözümü (ERP + POS).
LS Central; Microsoft Dynamics 365 Business Central’ı genişleten ve böylece POS ve ERP (kurumsal kaynak planlaması) işlevselliğini tek bir tümleşik sistemde sunan hepsi bir arada bir yazılım çözümüdür. Böylece, finansal bilgileri (Microsoft ERP), POS, mağaza operasyonlarını, tedarik zinciri yönetimini, stoku, e-ticaret ve müşteri sadakatini yönetmek için yalnızca tek bir eksiksiz yazılımı kullanabilirsiniz. LS Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
All-in-one eCommerce platform for online business owners.
Shift4Shop, formerly 3dcart, is an all-in-one eCommerce platform designed for any business. The platform provides everything you need to build, manage, and grow an online store. Unlike most eCommerce platforms, you don't need to buy additional apps, buy themes, or pay transaction fees. There is over 200 built-in features, including the ability to send newsletters, chat with your customers, run an affiliate program, offer a gift registry, utilize a powerful product review system, and many more. Shift4Shop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Flipdish is the world’s leading online ordering system for food businesses. Offering branded websites, apps, table ordering & more!
Flipdish is the world's leading online ordering system for food and hospitality businesses, powering digital ordering for thousands of restaurants and takeaways around the world via branded websites, mobile apps, table ordering, kiosks, and more! Flipdish gives you the tools you need to build your online brand, drive revenues and increase customer loyalty and satisfaction. Find out more about what Flipdish has to offer. Head over to their website today! Flipdish hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Plan, dispatch, and track optimized routes in minutes. Manage your customer experience with notifications and easy proof of delivery.
Tired of spending hours trying to map delivery routes yourself? Our software can help you manage your delivery operations whether you're transporting parcels, fresh produce, or furniture. Routific helps you deliver faster and on schedule, track your drivers, and lower your cost-per-delivery. Whether your delivery fleet has 1 vehicle or 25, Routific lets you plan, dispatch, and track optimized routes in minutes. Routific hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Food delivery solution that helps businesses manage orders through tracking deliveries, managing drivers, creating invoices, and more.
Food delivery solution that helps businesses manage orders through tracking deliveries, managing drivers, creating invoices, and more. GrubHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Restoran envanter yönetimi artık daha kolay.
Bulut tabanlı restoran envanter yönetimi yazılımı ve uygulaması. MarketMan; envanter, tedarikçi, sipariş ve menü maliyetlerini yönetmekte ihtiyaç duydukları araçları sağlar. Gıda maddesi maliyetini doğru şekilde hesaplamanıza ve paranızın nereye gittiğini gerçek zamanlı olarak bilmenize yardımcı olur. Menü öğelerinin kârlılığındaki düşüşleri bildiren uyarıların oluşturulmasını ve tedarikçi fiyatlarındaki dalgalanmalar hakkında bildirim almayı temin eder. Sonuç, daha iyi kontrol ve daha fazla kârdır. Marketman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
DoorDash is an online food delivery solution that provides restaurants and customers with on-demand delivery and pickup.
DoorDash is an online food delivery solution that provides restaurants and customers with on-demand delivery and pickup. DoorDash hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Onfleet yazılımı, yerel teslimat işlemlerinizi baştan sona basitleştirir. Ücretsiz deneme sürümünü hemen başlatın.
Onfleet’in modern, keyifli teslimat yönetimi yazılımı, gıda teslimat işletmelerinin filo yönetimini kolaylaştırır. Onfleet, sürücüler için kullanımı kolay akıllı telefon uygulamaları, sevkiyatçılar için gerçek zamanlı web panosu ve müşterileriniz için otomatik SMS bildirimleri ve sürücü takibi içerir. API, çevrimiçi sipariş ve diğer sistemlere entegrasyon sağlar. Yazılım, dünya çapında 60’tan fazla ülkede kuryeler için milyonlarca teslimata destek sunmuştur. Ücretsiz deneme sürümünü hemen başlatın. Onfleet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Our Robust SaaS product which helps you save more than 15% of logistics costs by optimizing your fleet, distribution routes & capacity.
LogiNext Mile is a state-of-the-art last mile distribution and route optimization software which enables you to save costs by optimizing your delivery routes, automating delivery resource allocation, and scheduling dispatch while dynamically tracking all on-ground movements. Rated globally as the best solution, LogiNext Mile offers the most comprehensive distribution logistics and delivery route optimization solution making your route planning and resource management flawless. LogiNext Mile hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
NCR Aloha is an end-to-end solution that helps restaurants increase efficiency, drive revenue and redefine their guest experience.
NCR Aloha is a cloud-enabled tech platform that helps operators embrace digital transformation to run every aspect of the restaurant, drive on- and off-premise revenue, streamline management and exceed guest expectations. With an all-in-one subscription model, core capabilities include fixed and mobile POS, contactless dining, analytics, online ordering, 3rd party delivery integrations and more. Used in thousands of restaurants worldwide, more staff are trained on Aloha than any other POS. NCR Aloha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Set up with takeaway or delivery in 10 minutes or less.
StoreKit helps venues take orders for food and drink. With delivery, click & collect, and in-store ordering modules, our software helps make things simple and usable for your customers, and for you. We're the easiest mobile ordering product on the market. StoreKit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Dakikalar içinde restoranınızın web sitesine çevrimiçi sipariş verme ekleyin. Gelen siparişleri, gel-al hizmetini ve yemek teslimatını basit bir mobil uygulamayla yönetin.
Gel-al hizmeti, yemek teslimatı ve açık mutfak izleme hizmeti için basit, şık bir platformdan çevrimiçi sipariş alın. Herhangi bir web tarayıcısından menüleri ve fiyatları güncelleyin, satış raporlarını görüntüleyin ve birden fazla restoran şubesi için pazarlama kampanyaları başlatın. GloriaFood ile her şey daha kolay. Ücretsiz hesabınızı oluşturun ve dakikalar içinde restoranınızın web sitesine çevrimiçi sipariş verme ekleyin. GloriaFood hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Catering software designed for the needs of off-premise and drop-off caterers: operations, sales & marketing. Easy yet robust.
Designed for the needs of off-premise and drop-off caterers: operations, sales & marketing. Unlimited users/events/orders. Create proposals with electronic signature contracts built in, events, BEOs, offer Online Ordering and more. Rapid Order Interface allows easy, single-page event and proposal creation. Drag-and-drop Kitchen Production Reports allows you to build reports that are actually used. Delivery Manager and Uber-like App allows you to quickly route deliveries & thrill clients. CaterZen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
OnnaWay is the #1 Food Delivery System.
OnnaWay is the #1 Food Delivery System. It provides companies the fastest and easiest courier system in the market. - Dispatch orders to workers in seconds - Easily track your drivers on a map - Best routing for drivers - See real time order status - See order start & completed times. - See real time order ETA times - Allow customers to get an order ETA - Online Ordering for customers. Companies using OnnaWay have increased revenue by over 43% on average in the first year. OnnaWay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Our mission is to keep local thriving! We empower pizzerias with the tech, delivery, data, and marketing tools they need.
Grow Business. Gain Regulars Join the 18,000+ pizzerias nationwide that are already part of the Slice family. Our online ordering and automated marketing creates loyal customers to grow your business — our partners see up to 50% more repeat customers. Slice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Open source restaurant online ordering system that helps restaurants of all sizes manage online ordering, table bookings and more
Open source restaurant online ordering system that helps restaurants of all sizes manage online ordering, eat-in ordering, table bookings, credit card processing, reporting, deliveries and more. TastyIgniter gives users full control over the management of their restaurant. Multiple menus can be created and managed, for different locations, meal times, or seasonal specials. TastyIgniter hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
OnTime 360 offers you more features at a lower price than any other courier software company: Guaranteed!
OnTime 360 is an All-In-One delivery management software solution. We offer an ever-improving delivery management software solution that will keep your company on track, on time, and always connected with your team and customers. OnTime 360 offers you more features at a lower price. Includes customizable customer web portal, international support for nearly 300 countries, flexible customer pricing structure, and advanced route stop scheduling. OnTime 360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Low cost, easy-to-use Cloud POS for restaurants of all sizes, has call center, inventory & more. Trusted by restaurants worldwide!
Sapaad works great for small cafes to multi-chain restaurants. Sapaad does walk-in, dine-in, home delivery & online orders. Our affordable, pay-as-you-go pricing model fits every budget. Sapaad is user-friendly, device agnostic; no IT headaches. Restaurant-optimized Inventory Management, Recipe Management, Menu Engineering, Call Center Management, LIVE Business Dashboard, Kitchen Display System, Food Ordering Platform Integration, and lots more. Try Sapaad for FREE today! Sapaad hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Square for Restaurants powers front and back of house operations for your full-service, quick-service, or fast-casual restaurant, bar
The Square for Restaurants Point of Sale platform powers your speed and flexibility across front and back of house operations for your full-service restaurant, quick-service restaurant, fast-casual restaurant, bar or brewery. Handle online ordering, menus, table layouts, cover counts, coursing, payment processing, real-time reporting, and more. Square for Restaurants hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
LINGA rOS® has a broad feature set built to serve QSR, full-service, bars, pizzerias, Bubble Tea Shops, Cigar Lounges and franchises...
Used by restaurants & franchises all over the world, LINGA rOS is the worlds first enterprise-ready cloud-based restaurant operating system that offers convenience, ease of use, and technology. Including a set of integrations such as Point of Sale, Loyalty Program, Inventory Management, Kitchen Display System, Online Ordering, Cloud Kitchen, Driver app, and QR Pay, LINGA restaurant operating system is an innovative response to the demand for a one-stop solution for restaurant owners. Linga rOS System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Grow and optimize your delivery business through integrated in-house, curbside, fleet management, and 3rd-party delivery support.
Meet food delivery freedom. The HungerRush Delivery and Driver Management System is the best way to run a delivery fleet, know your customers better, and earn higher margins on delivery right from your restaurant management system. Large or small, delivering far or near, HungerRush 360 can help your restaurant succeed. Simplify delivery and takeout, integrate multiple delivery options, enable no-contact delivery, and more. HungerRush hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
ChatFood is the leading e-commerce solution for F&B Entrepreneurs to sell on Instagram & WhatsApp.
Meet the leading e-commerce solution for F&B Entrepreneurs to sell on Instagram & WhatsApp. Commerce Inbox centralizes all your customers' messages from WhatsApp and Instagram in one place. Automate frequent answers, send payment or product links, manage loyalty points, market effectively, and gather feedback. With payment gateway and third-party delivery integrations, delight customers with the best ordering experience from your website, in-store, or even via WhatsApp & Instagram messages. ChatFood hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Yelo, 24 saat içinde Ubereats, Instacart vb. gibi hiper yerel pazaryerleri oluşturmayı sağlayan eksiksiz bir çözümdür.
Yelo, hiper yerel işletmeler için çok satıcılı pazaryeri hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. Yelo, yerel girişimcilere siparişten teslimata ve pazarlama otomasyonuna kadar iş operasyonlarını yürütmek ve otomatikleştirmek için eksiksiz bir teknoloji paketi sağlar. Ödeme, pazarlama ve muhasebe için 50’den fazla entegrasyon ile Yelo, en güçlü çok satıcılı pazaryeri yazılımlarından biridir. Yelo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Online ordering & marketing system for restaurants to take orders via Web, Mobile & Facebook using their existing payment systems.
Online ordering & marketing system for restaurants to take orders via Web, Mobile & Facebook using their existing payment systems. Orders2.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Track every minute, from your store to your customer’s door.
Radaro is an API-driven SaaS platform optimizing last-mile delivery. Our leading UI/UX creates an innovative customer experience. Track every minute, from your Store/DC/Warehouse to your customer’s door. Radaro reduces operational costs, offering real-time insights over your in-house and third-party service providers whilst providing unprecedented customer insights. Transform your last mile and service delivery, today. Radaro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Affordable, easy to use, feature rich, and 100% multi-lingual restaurant point of sale and store management solution.
Affordable, easy to use, feature rich, and 100% multi-lingual restaurant point of sale and store management solution. Aldelo Express POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
eLogii, restoranlar ve yiyecek teslimatı için güzergah optimizasyonunu ve göndermeyi otomatikleştiren önemli bir teslimat yönetimi yazılımıdır.
eLogii yiyecek teslimatları, restoranlar, hayalet mutfaklar, marketler, süpermarketler ve paket servisleri için önemli bir bulut tabanlı teslimat planlama yazılımıdır. eLogii, sipariş alma ve teslim etmeden, çok duraklı güzergah oluşturma ve optimizasyona kadar lojistiği birleştirerek mutfaktan müşterinin kapısına, bir sonraki siparişe kadar zahmetsizce yönetmeye yardımcı olur. eLogii ile gönderme otomatikleştirilebilir, sürücü ve araçlara ilişkin gerçek zamanlı görünürlük elde edilebilir, teslimat belgeleri alınabilir ve iadeler işlenebilir. eLogii hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Urbantz sayesinde planlı gıda teslimatlarınızı daha çevreci bir şekilde yönetin ve markaya uygun müşteri deneyimleri elde edin.
Urbantz, programlı son nokta gıda teslimatları için dünyanın önde gelen platformlarından biridir. En büyük marketlerden bazılarına son nokta teslimatlarında destek vererek emisyonları azaltmaya yönelik görünürlük ve kontrol, filolar arasında akıllıca dağıtım, özel iş akışları ve markaya uygun teslimat deneyimleri sağlamaktadır. Müşterileri arasında Carrefour, Auchan, ASDA, PostNord, CityLogin, Monoprix, FM Logistics ve Majid Al Futtaim bulunmaktadır. URBANTZ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
A contactless payment, ordering and delivery solution built to help restaurants adapt for the future of the hospitality industry.
CHK PLZ is a contactless payment, ordering & delivery solution built to help restaurants adapt their business for the future of the hospitality industry. We offer branded online ordering & delivery, digital menus and touchless QR code based payment solution to meet your business' needs in both a dine-in & dine-out setting. We offer the tools to help you get online, build a strong brand and turn guest into repeat customers! CHK PLZ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
A unique software for any organization that has employees for distribution of their bulk documents, such as telephone bills.
Courier Management System is the best reviewed software, Sagar Informatics Pvt. Ltd. who developed a Web based courier software for domestic, International, logistics and TMS for small, medium and established businesses. A unique software for any organization that has employees for distribution of their bulk documents, such as telephone bills. Courier Management Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
GSMtasks’ın gıda dağıtım yönetimi yazılımı, dağıtım yöneticileri ve kuryelerin günlük dağıtımlarını kolayca planlamalarına ve analiz etmelerine olanak tanır.
GSMtasks gıda dağıtım yönetimi yazılımı, dağıtım yöneticileri ve kuryelerin günlük dağıtımlarını kolayca planlamalarına ve analiz etmelerine olanak tanır. Dağıtım rotalarınızı optimize etmek, sürücülerinizin daha az zamanda ciddi anlamda daha fazla görevi tamamlamasını sağlarken müşteri memnuniyetini artırır. Sürücüler için kullanımı kolay uygulama, sevkiyatçılar için gerçek zamanlı web panosu ve müşteriler için otomatik SMS bildirimleri ve sürücü takibi içerir. API, mevcut sistemlerinizle entegrasyona olanak tanır. GSMtasks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
BentoBox empowers restaurants to own their presence, profits and relationships, directly through their website.
BentoBox empowers restaurants to own their presence, profits and relationships. The hospitality platform disrupts third-party services that come between the restaurant and the guest. BentoBox puts the restaurant first and offers tools that drive high-margin revenue directly through the restaurants website. BentoBox is trusted and loved by over 8,000 restaurants worldwide including Union Square Hospitality Group, Eleven Madison Park, Lukes Lobster, Artichoke Pizza and more. BentoBox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme
Oracle Simphony POS ile yemek teslimatını kolaylaştırın. Oracle GloriaFood çevrimiçi sipariş sistemiyle ücretsiz entegre edin.
Oracle Simphony POS, restoranların yemek teslimatı faaliyetlerinin verimli, kolay ve kârlı olmasını sağlar. Bu bulut tabanlı POS, restoranların çevrimiçi siparişleri, mutfak işlemlerini, envanteri, menüleri, teslimat personelini ve üçüncü tarafları, sadakat programlarını ve daha fazlasını tek bir platformda kolayca yönetmesine yardımcı olur. Gerçek zamanlı analizlerin dahil edilmesiyle satışlar, maliyetler ve teslimat ortağı performansı hakkında her zaman bilginiz olur. Simphony’nin açık API’si ve kapsamlı bulut pazaryeri, sınırsız esneklik ve çeviklik sunar. Simphony POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Restoranlar İçin
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Yiyecek Teslimatı Gönderme
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Canlı İzleme