17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Yemek Teslimatı Sistemi

Yemek Teslimatı Sistemi restoran sahibi ve teslimat hizmeti veren şirketlere yemek siparişlerini yönetmek ve pazarlamak için web tabanlı araçlar sunar. Yemek Teslimatı Yazılımı genelde yemek siparişleri vermek için bir çevrimiçi müşteri portali, menü ve teslimatları yönetmek için satıcı hizmetleri ve ödeme işleme özellikleri içerir. Yemek Teslimatı Sistemi ihtiyacı duyan şirketler ayrıca Restoran Yönetim Sistemi ve Restoran POS Sistemlerinden de yararlanabilir.

Türkiye Yerel ürünleri göster
19 sonuç
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, rotaları planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, işletmeniz için rotaları otomatik olarak planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir. Saha hizmeti, saha satışı, saha pazarlaması, saha ticareti, bölge yönetimi ve son nokta optimizasyonu gerektiren her iş için mükemmeldir. Route4Me, hem küçük hem de kurumsal işletmeler için 34.000’den fazla müşteriye dünyanın en çok kullanılan rota sıralama ve optimizasyon yazılımlarından birini sunar. Route4Me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Yemek aboneliği hizmetleri için kısmi teslimat, fazla teslimat ve yinelenen rotalar dahil B2C ve B2B gıda lojistiği çözümleri.
B2C ve B2B gıda lojistiği için uçtan uca çözümler sunar. Tek seferde binlerce teslimat ve alış planlayın, zamandan tasarruf etmek için yinelenen rotaları kullanın, fazla teslimatı ve kısmi teslimatı belgelendirin. Track-POD; gıda üreticilerinin, toptancıların, dağıtımcıların, HoReCa (otel, restoran ve catering hizmetleri) sektörünün ve gıda aboneliği işletmelerinin her seferinde tam ve zamanında teslimat yapmasına yardımcı olur. Track-POD hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Perakende ve konaklama hizmetleri için Microsoft Dynamics teknolojisi üzerine inşa edilmiş tümleşik bir ticaret çözümü (ERP + POS).
LS Central; Microsoft Dynamics 365 Business Central’ı genişleten ve böylece POS ve ERP (kurumsal kaynak planlaması) işlevselliğini tek bir tümleşik sistemde sunan hepsi bir arada bir yazılım çözümüdür. Böylece, finansal bilgileri (Microsoft ERP), POS, mağaza operasyonlarını, tedarik zinciri yönetimini, stoku, e-ticaret ve müşteri sadakatini yönetmek için yalnızca tek bir eksiksiz yazılımı kullanabilirsiniz. LS Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Restoran envanter yönetimi artık daha kolay.
Bulut tabanlı restoran envanter yönetimi yazılımı ve uygulaması. MarketMan; envanter, tedarikçi, sipariş ve menü maliyetlerini yönetmekte ihtiyaç duydukları araçları sağlar. Gıda maddesi maliyetini doğru şekilde hesaplamanıza ve paranızın nereye gittiğini gerçek zamanlı olarak bilmenize yardımcı olur. Menü öğelerinin kârlılığındaki düşüşleri bildiren uyarıların oluşturulmasını ve tedarikçi fiyatlarındaki dalgalanmalar hakkında bildirim almayı temin eder. Sonuç, daha iyi kontrol ve daha fazla kârdır. Marketman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Onfleet yazılımı, yerel teslimat işlemlerinizi baştan sona basitleştirir. Ücretsiz deneme sürümünü hemen başlatın.
Onfleet’in modern, keyifli teslimat yönetimi yazılımı, gıda teslimat işletmelerinin filo yönetimini kolaylaştırır. Onfleet, sürücüler için kullanımı kolay akıllı telefon uygulamaları, sevkiyatçılar için gerçek zamanlı web panosu ve müşterileriniz için otomatik SMS bildirimleri ve sürücü takibi içerir. API, çevrimiçi sipariş ve diğer sistemlere entegrasyon sağlar. Yazılım, dünya çapında 60’tan fazla ülkede kuryeler için milyonlarca teslimata destek sunmuştur. Ücretsiz deneme sürümünü hemen başlatın. Onfleet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Gıda ürünleri teslimat faaliyetleri için komple teknoloji paketi
Gıda ürünleri teslimat faaliyetleri için komple teknoloji paketi. Otomatik sipariş yönetimi, teslimat gönderimi, gerçek zamanlı teslimat takibi ve restoran işletmelerine göre ölçeklendirilebilen pazarlama kampanyaları. Tüm siparişleri tek bir yerde yönetin: Smart Dashboard, tüm kaynaklardan gelen siparişleri tek bir yerde almayı ve yönetmeyi sağlar. Siparişin alınmasından gönderime ve teslimata kadar sipariş gerçekleştirme döngüsünün tamamını takip edebilirsiniz. Tek tıklamayla silme, iptal etme ve teslimatı yeniden atama gibi işlemleri zamanında gerçekleştirebilirsiniz. Tookan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Güçlü iş yönetimi araçlarına ve analizlere erişim olanağı sunan bulut tabanlı satış noktası yazılımı. Kullanımı basit, kurulumu kolay.
Poster; kafeler, restoranlar ve mağazalar için tablet ve tarayıcı tabanlı bir satış noktası yazılımıdır. Poster'ın sunduğu çok yönlü satış noktası uygulaması sayesinde müşteri hizmetini kolaylaştırabilirsiniz: Siparişler doğrudan mutfağa gönderilir, garsonlar promosyon ve indirimleri doğrudan uygulayabilir ve tüm verileriniz hemen işlenir. Yönetim konsolu veya Poster Boss uygulaması sayesinde tüm siparişlerinizle ilgili istatistik ve raporlara erişin. 15 dakika içinde kurulum ayarlarını yaparak zamandan ve paradan tasarruf etmeye başlayın. Poster POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Dakikalar içinde restoranınızın web sitesine çevrimiçi sipariş verme ekleyin. Gelen siparişleri, gel-al hizmetini ve yemek teslimatını basit bir mobil uygulamayla yönetin.
Gel-al hizmeti, yemek teslimatı ve açık mutfak izleme hizmeti için basit, şık bir platformdan çevrimiçi sipariş alın. Herhangi bir web tarayıcısından menüleri ve fiyatları güncelleyin, satış raporlarını görüntüleyin ve birden fazla restoran şubesi için pazarlama kampanyaları başlatın. GloriaFood ile her şey daha kolay. Ücretsiz hesabınızı oluşturun ve dakikalar içinde restoranınızın web sitesine çevrimiçi sipariş verme ekleyin. GloriaFood hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
eLogii, restoranlar ve yiyecek teslimatı için güzergah optimizasyonunu ve göndermeyi otomatikleştiren önemli bir teslimat yönetimi yazılımıdır.
eLogii yiyecek teslimatları, restoranlar, hayalet mutfaklar, marketler, süpermarketler ve paket servisleri için önemli bir bulut tabanlı teslimat planlama yazılımıdır. eLogii, sipariş alma ve teslim etmeden, çok duraklı güzergah oluşturma ve optimizasyona kadar lojistiği birleştirerek mutfaktan müşterinin kapısına, bir sonraki siparişe kadar zahmetsizce yönetmeye yardımcı olur. eLogii ile gönderme otomatikleştirilebilir, sürücü ve araçlara ilişkin gerçek zamanlı görünürlük elde edilebilir, teslimat belgeleri alınabilir ve iadeler işlenebilir. eLogii hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Yelo, 24 saat içinde Uber Eats, Instacart vb. gibi yemek teslimatı sağlayan bir işletme oluşturmayı sağlayan ideal bir çözümdür.
Yelo, yemek teslimatı sağlayan işletmeler için çok satıcılı pazar yeri sağlayan bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. Yelo, yerel girişimcilere siparişten teslimata ve pazarlama otomasyonuna kadar iş operasyonlarını yürütmek ve otomatikleştirmek için eksiksiz bir teknoloji paketi sağlar. Ödeme, pazarlama ve muhasebe için 50'den fazla entegrasyon ile Yelo, yemek teslimatı sağlayan işletmeler için en güçlü çok satıcılı pazar yeri yazılımlarından biridir. Yelo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
GSMtasks’ın gıda dağıtım yönetimi yazılımı, dağıtım yöneticileri ve kuryelerin günlük dağıtımlarını kolayca planlamalarına ve analiz etmelerine olanak tanır.
GSMtasks gıda dağıtım yönetimi yazılımı, dağıtım yöneticileri ve kuryelerin günlük dağıtımlarını kolayca planlamalarına ve analiz etmelerine olanak tanır. Dağıtım rotalarınızı optimize etmek, sürücülerinizin daha az zamanda ciddi anlamda daha fazla görevi tamamlamasını sağlarken müşteri memnuniyetini artırır. Sürücüler için kullanımı kolay uygulama, sevkiyatçılar için gerçek zamanlı web panosu ve müşteriler için otomatik SMS bildirimleri ve sürücü takibi içerir. API, mevcut sistemlerinizle entegrasyona olanak tanır. GSMtasks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Urbantz sayesinde planlı gıda teslimatlarınızı daha çevreci bir şekilde yönetin ve markaya uygun müşteri deneyimleri elde edin.
Urbantz, programlı son nokta gıda teslimatları için dünyanın önde gelen platformlarından biridir. En büyük marketlerden bazılarına son nokta teslimatlarında destek vererek emisyonları azaltmaya yönelik görünürlük ve kontrol, filolar arasında akıllıca dağıtım, özel iş akışları ve markaya uygun teslimat deneyimleri sağlamaktadır. Müşterileri arasında Carrefour, Auchan, ASDA, PostNord, CityLogin, Monoprix, FM Logistics ve Majid Al Futtaim bulunmaktadır. URBANTZ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Oracle Simphony POS ile yemek teslimatını kolaylaştırın. Oracle GloriaFood çevrimiçi sipariş sistemiyle ücretsiz entegre edin.
Oracle Simphony POS, restoranların yemek teslimatı faaliyetlerinin verimli, kolay ve kârlı olmasını sağlar. Bu bulut tabanlı POS, restoranların çevrimiçi siparişleri, mutfak işlemlerini, envanteri, menüleri, teslimat personelini ve üçüncü tarafları, sadakat programlarını ve daha fazlasını tek bir platformda kolayca yönetmesine yardımcı olur. Gerçek zamanlı analizlerin dahil edilmesiyle satışlar, maliyetler ve teslimat ortağı performansı hakkında her zaman bilginiz olur. Simphony’nin açık API’si ve kapsamlı bulut pazaryeri, sınırsız esneklik ve çeviklik sunar. Simphony POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Teslimatlarınızı otomatikleştirin. Akıllı yazılımlarıyla sürücüleri, personeli ve müşterileri senkronize ederek teslimatlarınızı otomatik olarak ilerletir.
Shipday; restoranlar, hayalet mutfaklar, son derece hızlı market teslimatları ve diğer küçük işletmelerin yerel teslimatları yönetmeleri için tasarlanmış kullanımı kolay bir yazılım platformudur. Akıllı otomasyon, gerçek zamanlı konum izleme ve SMS bildirimleri ile desteklenen Shipday, tüm dünyada binlerce işletmenin müşterilerini memnun ederken zamandan ve paradan tasarruf etmesine yardımcı olur. . 30 günlük ücretsiz deneme sürümünüzü başlatın. Kredi kartı gerekmez. Shipday hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Logistia, birden fazla durak boyunca izlenecek en hızlı yolu bulmaya yardımcı olan günlük güzergah planlama ortağıdır.
Kendi teslimat filosu olan işletmeler için tasarlanan Logistia, kaynakları kontrol etmeye ve sürücüleri olası en iyi güzergah üzerinden göndermeye yardımcı olur. Son noktaya teslimat kaosunu düzenlerken enerji, zaman ve yakıttan tasarruf edin. Kendi kurallarınızı tanımlayın ve güzergahları saniyeler içinde planlayarak saatlerce manuel çalışmadan tasarruf edin. Sürücünün ilerleyişini hem siz hem de müşteriniz takip edebilecek, böylece şeffaflık ve öngörülebilirlik elde edeceksiniz. İngilizce, İspanyolca, Fransızca ve Romence sunulmaktadır. Logistia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Hungrrr'ın çevrimiçi sipariş sistemi restoranlara, paket servislere ve konaklama işletmelerine bir sipariş web sitesi ve mobil uygulama sağlar.
Hungrrr'ın çevrimiçi sipariş sistemi restoranlara, paket servislere ve konaklama işletmelerine kendi sipariş web sitelerini ve mobil uygulamalarını sunar. Online sipariş sistemimiz aşağıdakilerle birlikte gelir: Masa siparişi ve teslimat işlevi Tam markalı uygulama ve web sitesi Anlık bildirimler QR kod siparişi Sadakat programları EPOS entegrasyonu İzleme panosu Restoranlar, paket servis ve konaklama işletmeleri için gururla sipariş web siteleri ve uygulamaları oluşturuyoruz. Hungrrr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
nGage, teslimat operasyonlarınızı büyütmek için ihtiyaç duyduğunuz teknoloji desteğini sağlayan son teslimat etabı yönetim SaaS’tır.
nGage, teslimat operasyonlarınızı dijitalleştirmek için teknoloji ve araçlar sağlayan bir teslimat yönetimi hizmet olarak yazılımıdır (Software as a Service, SaaS). Kesintisiz bir müşteri deneyimi sağlarken daha iyi, daha hızlı ve daha rekabetçi teslimat operasyonlarına sahip olacaksınız. Şu konularda sizi destekler: - Bir veya birden fazla markada havuz oluşturma ve sipariş kulübü oluşturma yoluyla sürücülerinizin kullanımını en üst düzeye çıkarma - Büyük veri ve makine öğrenimini kullanarak teslimat performansını optimize etme - Sistemlerinizle ve dilediğiniz herhangi bir 3PL ile entegrasyon sağlayarak operasyonları optimize etme nGage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Boşuna kat edilen kilometreleri azaltın ve teslimatlarda ilk denemede başarı oranınızı artırın. Müşterilerinize sorunsuz ve üst düzey bir deneyim sunun.
Routetitan ile daha düşük maliyetle daha fazla teslimat yapın: 1. Zaman pencereleri, molalar, hızlar, durak önceliklendirme ve daha pek çok faktörü temel alarak en iyi rotaları hesaplayın. 2. Bir elektronik çizelgeyi içe aktararak ister tek tek ister API’mizi kullanarak duraklarınızı ve duraklarınıza ilişkin tüm parametreleri kolayca içe aktarın. 3. ETA’lar (tahmini varış zamanı) gibi otomatik e-posta veya SMS bildirimlerini paylaşmak için özel mesajları kullanın. 4. Sürücülerinizin ilerlemesini gerçek zamanlı olarak izleyin, hatta müşterilerinizin de izlemesine olanak tanıyın. 5. Teslimat kanıtı olarak bir imza alın veya fotoğraf çekin. Routetitan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Türkiye Yerel ürün
Her ölçekten işletmenin saha maliyetlerini optimize etmesine, teslimat saati ve rota planlamasına yardımcı olmak için tasarlanmış rota optimizasyonu çözümü.
Her ölçekten işletmenin saha maliyetlerini optimize etmesine, teslimat saati ve rota planlamasına yardımcı olmak için tasarlanmış rota optimizasyonu çözümü. Geovision Dispatch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Teslimat İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
  • Bağlılık Programı