15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Proje Portföy Yönetimi Yazılımı

Proje Portföy Yönetimi Yazılımı proje yöneticilerinin ve kuruluşların çok sayıda projeyi aynı anda analiz etmesini ve yönetmesini kolaylaştırır. Proje Portföy Yönetimi Yazılımı projeler arasında kaynak tahsis etmenize ve proje ekipleri arasında iş birliği yapmanıza yardım eder. Yöneticilerin proje hedeflerini toplu olarak izlemelerine ve birden fazla proje için raporları tek bir yerde görüntülemelerine yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Proje Portföy Yönetimi Yazılımıyla ilişkili diğer kategoriler arasında Profesyonel Hizmet Otomasyonu Yazılımı, Proje Yönetim Uygulaması, Kaynak Yönetimi Sistemi ve Görev Yönetimi Yazılımı bulunur.

18 sonuç

GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi
GoodDay, kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlayan bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
OneDesk yazılımı, yardım masası ve proje yönetimini tek bir uygulamada birleştirir. Müşteri biletlerini ve projeleri tek bir uygulamadan yönetin. OneDesk hakkında daha fazla bilgi
OneDesk yazılımı, yardım masası ve proje yönetimini tek uygulamada birleştirir. Uygulama satın almaya, entegre etmeye ve uygulamalar arasında geçiş yapmaya gerek yoktur. Ekibiniz tek bir yerden müşterilerinizi destekleyebilir ve projelerin üzerinde çalışabilir. KOBİ'lerle birlikte büyük işletmelerdeki departmanları da hedefleyen OneDesk; proje yöneticileri, müşteri hizmetleri, BT, profesyonel hizmetler ve daha fazlası tarafından sıklıkla kullanılmaktadır. Bu kullanımı kolay, özellik açısından zengin ve büyük ölçüde yapılandırılabilir yazılım, hem bilet hem de görev iş akışlarını yönetebilir. OneDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Stratejik portföy planlaması için görsel, kaynak odaklı Gantt çizelgeleri. Ganttic hakkında daha fazla bilgi
Ganttic görsel proje kaynağı planlama ve portföy yönetimi aracıdır. Kaynak odaklı Gantt çizelgesi insanları, projeleri, araçları, tesisleri ve daha fazlasını planlamak için kullanılır. Kanban panoları, raporlar ve grafikler ilerlemeyi izler, ekip şeffaflığını artırır, optimum kaynak kullanımı sağlar. Üst düzey proje genel görünümü, küresel portföyünüz için iyi bir kurumsal stratejinin planlanmasına ve önceliklendirilmesine yardımcı olur. Dünyanın dört bir yanından ekiplerin neden Ganttic’e güvendiklerini görmek için ücretsiz denemeye başlayın. Ganttic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir proje portföyü yönetim aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
monday.com, ekibinizin proje portföyü yönetimi için işinize yarayan özel çözümler oluşturabileceğiniz açık bir platformdur.
monday.com, ekibinizin proje portföyü yönetimi için özel çözümler oluşturabileceğiniz açık bir platformdur. Panolarla büyük resmi görün ve tek bir yerden proje bütçeleri, zaman çizelgeleri ve kaynaklar hakkında üst düzey bir genel bakış elde edin. Ekibinizin ROI'yi en üst düzeye çıkarabilmesi ve işletmenizin başarılı olmasını sağlayabilmesi için tümleşik analizle performansı kolayca görselleştirin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
ClickUp, proje portföyü planlamasını tek bir yerde tutmak isteyen tüm ekipler için vazgeçilmez olan, dünyanın önde gelen araçlarından biridir.
Hepsi bir arada proje portföyü yönetim aracı ClickUp ile belgeler, anımsatıcılar, hedefler, takvimler, sohbet, planlama, kişiye yönelik yorumlar, özel görünümler özelliklerini ve daha fazlasını kullanın. ClickUp, yeni kurulan şirketlerden Airbnb, Google ve Uber gibi devlere kadar çeşitli şirketlerden 100.000’den fazla ekip tarafından kullanılan en iyi dereceye sahip proje portföyü yönetim araçlarından biridir. Her ölçekten ve sektörden ekipler için tasarlanan ClickUp, proje portföyü yönetimini tek bir yerde tutmak isteyen herkes için vazgeçilmez ürünlerden biridir ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Wrike, kullanımı kolay raporlama özelliğine sahip proje yönetim yazılımıdır. İlerleme, zaman, bütçe, portföy durumu, ROI ve daha fazlasını izleyin.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği ödüllü proje portföyü yönetim yazılımıdır. Proje portföyü yönetiminizdeki aksaklıkları giderin ve hangi projelerin yatırım yapmaya değer olduğunu görün. Projelerinizi planlama, yürütme ve raporlama aşamalarında şablonlar, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, özel talep formları, raporlar, otomatik onay süreçleri ve gelişmiş yapay zeka gibi özelliklerden yararlanın. Wrike’ın paylaşılabilen panolarını kullanarak portföyünüzün durumunu takip edin, ROI’yi gerçek zamanlı olarak artırın ve paydaşlarınızı bilgilendirin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 30 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekiplerin kullanımına uygun üst düzey beyaz tahta platformudur. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Ekibinizle hızlı bir şekilde iş birliği yapmaya başlamak için 250’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Celoxis projeleri, portföyleri, kaynakları, sorunları, riskleri, zamanı ve iş akışlarını yönetmekte kullanılan kurumsal kalitede hepsi bir arada PPM (proje portföy yönetimi) yazılımıdır.
Celoxis, kurumsal kalitede hepsi bir arada proje portföy yönetimi yazılımıdır. Şunları elde edersiniz: - Özel KPI’larla (temel performans göstergeleri) esnek proje kabul yönetimi. - Kaynak kesintisi sürelerine, görevlerdeki gecikmelere ve değişen önceliklere göre kendini otomatik olarak ayarlayan proje planları. - Kaynakların uygunluk, talep ve becerilere göre optimum şekilde atanması. - Maliyetler, alacaklar ve kârlılık konusunda gerçek zamanlı görünürlük. - Sektörün en iyi rapor ve panolarından biri. - Çok sayıda özelleştirme ve entegrasyon. - Özel iş akışları. - Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve işyerinde kullanım seçeneği. Celoxis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Bulut tabanlı proje portföyü yönetimi. Çalışanlar ve yöneticiler tarafından sevilen zaman çizelgesi uygulaması. Sözleşmesiz, kişi başına ayda 5 $.
AssessTEAM proje portföyü yönetimi, tüm proje portföyü hakkında iş zekası raporları sunar. Ekibinizin harcanan zamanı bulut veya mobil uygulama üzerinden sorunsuz bir şekilde ekleyebileceği üst düzey yerleşik zaman izleme araçları içerir. Halihazırda geçerli proje maliyetleri; sabit giderler ve çalışanın harcadığı zaman dahil tüm portföyünüz için kesin marjı gösterir. Ekipleri hedeflere ulaşmaya yönlendirmek, riskleri azaltmak ve proje yöneticilerini güçlendirmek için gereken her şey. AssessTEAM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma.
todo.vu, zaman izleme, görev yönetimi, adres yönetimi ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir. todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Özel BIM entegrasyonu ile yalın üretim planlamasını ve uygulamasını destekleyen bulut tabanlı proje yönetimi yazılımı.
VisiLean’in portföy görünümü sayesinde çeşitli projeleriniz hakkında gerçek zamanlı bilgiler edinebilir ve ilerlemelerini analiz edebilirsiniz. Bulut tabanlı yazılım, ekiplerinizle iletişimi kolaylaştırarak projelerinizin yolunda gitmesini sağlar. Yalın yapı ilkelerine dayanan ve BIM ile entegre olan VisiLean, çevrimiçi proje yönetimi için harika bir çözüm sunmaktadır. VisiLean hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Meisterplan, kuruluşların güvenle yönetilmesini sağlayan insan merkezli bir portföy yönetimi çözümüdür.
Meisterplan, kuruluşların güvenle yönetilmesini sağlayan insan merkezli bir portföy yönetimi çözümüdür. Yalın, son derece görsel yazılım çözümü öncelikler, tahsisler, zamanlama ve kapasite konusunda portföy düzeyinde karar almayı kolaylaştırarak benzersiz izlenebilirlik ve uyum sağlar. Meisterplan uygulaması hızlı, kullanımı kolay ve işinize göre ölçeklenebilen bir plandır. Meisterplan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Özelleştirilebilir sürekli gelişim araçları, merkezi veri özellikleri ve gerçek zamanlı panolar. Hepsi tek bir uygulamada.
Minitab Engage, özelleştirilebilir sürekli gelişim araçları, merkezi veri saklama ve bakım ile gerçek zamanlı panoları harmanlayan bir çözümdür. İster daha fazla görünürlük, gözetim ve yönetişim yoluyla süreç iyileştirmeyi artırmak, ister en iyi sınıf araçları kullanarak ürün ve hizmetleri optimize etmek için olsun Minitab Engage, sürekli gelişim projelerini daha görünür, etkili ve kârlı hale getirmek için gereken her şeyi sağlar. Minitab Engage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Portföyünüzü işletmeniz için göreli değere göre sıralayarak stratejik uyum, paydaşlar arasında görüş birliği ve minimum israf elde edin.
AppO’nun farklı paydaş görüşlerini, birden fazla stratejiyi ve uzman fikirlerinin etkisini analiz etme, harcama dengesizliklerini vurgularken “görüş birliği” durumunu tespit etme özellikleri değerli bir proje portföyü meydana getirmektedir. Örneğin, odak grubu sonuçlarıyla birlikte kullanıldığında, müşterilerin ve başkalarının düşüncelerinin stratejiye, portföy geliştirmeye ve iş kararı süreçlerine dahil edilmesini sağlayabilir. İyileştirme seçeneklerini ve portföyden çıkarılacak adayları belirleyebilir. AppO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
ESPMI, değerli öngörüler ve uçtan uca strateji/portföy/proje/program yönetme olanağı sağlar
ESPMI, her düzeyde yöneticinin uçtan uca proje/program, portföy ve strateji yönetmesini sağlar. Panolar, odaklanılacak alanları ve yeni eğilimleri vurgulayan dikey ve yatay öngörüler gösterir. ESPMI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kilometre Taşı İzleme
  • İlerleme İzleme
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Proje
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Pano
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi