Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Proje Portföy Yönetimi Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
297 sonuç
GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi
GoodDay, kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlayan bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Stratejik portföy planlaması için görsel, kaynak odaklı Gantt çizelgeleri. Ganttic hakkında daha fazla bilgi
Ganttic görsel proje kaynağı planlama ve portföy yönetimi aracıdır. Kaynak odaklı Gantt çizelgesi insanları, projeleri, araçları, tesisleri ve daha fazlasını planlamak için kullanılır. Kanban panoları, raporlar ve grafikler ilerlemeyi izler, ekip şeffaflığını artırır, optimum kaynak kullanımı sağlar. Üst düzey proje genel görünümü, küresel portföyünüz için iyi bir kurumsal stratejinin planlanmasına ve önceliklendirilmesine yardımcı olur. Dünyanın dört bir yanından ekiplerin neden Ganttic’e güvendiklerini görmek için ücretsiz denemeye başlayın. Ganttic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Bulut tabanlı proje portföyü yönetimi. Çalışanlar ve yöneticiler tarafından sevilen zaman çizelgesi uygulaması. Sözleşmesiz, kişi başına ayda 5 $. AssessTEAM hakkında daha fazla bilgi
AssessTEAM proje portföyü yönetimi, tüm proje portföyü hakkında iş zekası raporları sunar. Ekibinizin harcanan zamanı bulut veya mobil uygulama üzerinden sorunsuz bir şekilde ekleyebileceği üst düzey yerleşik zaman izleme araçları içerir. Halihazırda geçerli proje maliyetleri; sabit giderler ve çalışanın harcadığı zaman dahil tüm portföyünüz için kesin marjı gösterir. Ekipleri hedeflere ulaşmaya yönlendirmek, riskleri azaltmak ve proje yöneticilerini güçlendirmek için gereken her şey. AssessTEAM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma. todo.vu hakkında daha fazla bilgi
todo.vu, zaman izleme, görev yönetimi, adres yönetimi ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir. todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Meisterplan, kuruluşların güvenle yönetilmesini sağlayan insan merkezli bir portföy yönetimi çözümüdür. Meisterplan hakkında daha fazla bilgi
Meisterplan, kuruluşların güvenle yönetilmesini sağlayan insan merkezli bir portföy yönetimi çözümüdür. Yalın, son derece görsel yazılım çözümü öncelikler, tahsisler, zamanlama ve kapasite konusunda portföy düzeyinde karar almayı kolaylaştırarak benzersiz izlenebilirlik ve uyum sağlar. Meisterplan uygulaması hızlı, kullanımı kolay ve işinize göre ölçeklenebilen bir plandır. Meisterplan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
ESPMI provides valuable insights & ability to manage end to end Strategy/Portfolio/Projects/Program ESPMI hakkında daha fazla bilgi
ESPMI enables Managers at all levels to manage end to end Projects/Programmes, Portfolio & Strategy. Dashboards show vertical and horizontal insights highlighting areas to focus on and emerging trends. ESPMI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Trusted by millions, Jira is the leading project management tool, enabling teams to track, manage, & report with confidence. Try free!
Jira is the project management tool for teams planning and building great products. Thousands of teams choose Jira to capture and organize issues, assign work, and follow team activity. At your desk or on the go with the new mobile interface, Jira helps your team get the job done. Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir proje portföyü yönetim aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştire bilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
ClickUp, proje portföyü planlamasını tek bir yerde tutmak isteyen tüm ekipler için vazgeçilmez olan, dünyanın önde gelen araçlarından biridir.
Hepsi bir arada proje portföyü yönetim aracı ClickUp ile belgeler, anımsatıcılar, hedefler, takvimler, sohbet, planlama, kişiye yönelik yorumlar, özel görünümler özelliklerini ve daha fazlasını kullanın. ClickUp, yeni kurulan şirketlerden Airbnb, Google ve Uber gibi devlere kadar çeşitli şirketlerden 100.000’den fazla ekip tarafından kullanılan en iyi dereceye sahip proje portföyü yönetim araçlarından biridir. Her ölçekten ve sektörden ekipler için tasarlanan ClickUp, proje portföyü yönetimini tek bir yerde tutmak isteyen herkes için vazgeçilmez ürünlerden biridir ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
monday.com, ekibinizin proje portföyü yönetimi için işinize yarayan özel çözümler oluşturabileceğiniz açık bir platformdur.
monday.com, ekibinizin proje portföyü yönetimi için özel çözümler oluşturabileceğiniz açık bir platformdur. Panolarla büyük resmi görün ve tek bir yerden proje bütçeleri, zaman çizelgeleri ve kaynaklar hakkında üst düzey bir genel bakış elde edin. Ekibinizin ROI'yi en üst düzeye çıkarabilmesi ve işletmenizin başarılı olmasını sağlayabilmesi için tümleşik analizle performansı kolayca görselleştirin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Whether orchestrating simple tasks or complex portfolio management, PMO leaders rely on Smartsheet to align the right people, resources, and schedules to get work done. Gain real-time visibility into performance, automate new project setup, enforce consistent project governance, and increase productivity with our award winning PPM and Collaborative Work Management software. Smartsheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Autodesk Construction Cloud brings together best-of-breed solutions to unite teams to help make construction more predictable and safe.
Autodesk Construction Cloud brings together best-of-breed solutions to unite office and field teams from design to planning, construction to operations to help make construction more predictable, safe, and sustainable. Built on a unified platform and common data environment, the new products Autodesk Build, Autodesk Takeoff, and Autodesk BIM Collaborate empower general contractors, specialty trades, designers and owners to drive better business outcomes. Autodesk Construction Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Wrike, kullanımı kolay raporlama özelliğine sahip proje yönetim yazılımıdır. İlerleme, zaman, bütçe, portföy durumu, ROI ve daha fazlasını izleyin.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği ödüllü proje portföyü yönetim yazılımıdır. Proje portföyü yönetiminizdeki aksaklıkları giderin ve hangi projelerin yatırım yapmaya değer olduğunu görün. Projelerinizi planlama, yürütme ve raporlama aşamalarında şablonlar, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, özel talep formları, raporlar, otomatik onay süreçleri ve gelişmiş yapay zeka gibi özelliklerden yararlanın. Wrike’ın paylaşılabilen panolarını kullanarak portföyünüzün durumunu takip edin, ROI’yi gerçek zamanlı olarak artırın ve paydaşlarınızı bilgilendirin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Airtable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Microsoft Project hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 500+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Float hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
The collaborative work management leader, providing PPM visibility for prioritization, risk mitigation, and successful delivery.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront provides full visibility across portfolios, programs, and projects so organizations can prioritize the right work, quickly identify bottlenecks, and deliver the right outcomes. Project portfolio management in Workfront gives program managers and PMOs the tools they need to plan with precision and maximize results. Adobe Workfront hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 30 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekiplerin kullanımına uygun üst düzey beyaz tahta platformudur. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Ekibinizle hızlı bir şekilde iş birliği yapmaya başlamak için 250’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Teamwork.com is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use.
Teamwork.com is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate client chaos, and understand profitability all in one platform. Teamwork.com has more than 20,000 customers worldwide with a global team of over 350 employees. With Teamwork.com, you'll be able to track every detail, inspire team collaboration, and have full visibility into performance and profitability. Teamwork hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
LiquidPlanner's transformative project management uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage uncertainty.
LiquidPlanner is a unique project portfolio management solution that uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage project uncertainty. Experience automatic resource leveling and priority-based planning across your entire portfolio of projects. Help your team prioritize tasks, predict outcomes, and perform with confidence. Rated the best software for complex projects by PC Magazine, smarter planning is a click away. LiquidPlanner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Kantata shows active projects and what's on your roadmap with a global view of your entire program or project portfolio.
Kantata makes it easy for services organizations that manage 50 to 5000+ employees to see what projects are in flight and what's on your roadmap with a global view of your entire program or portfolio. Managers get real-time insight into project health and can address issues as they arise. By combining collaboration, project management, resource management, and financial tools, Kantata empowers businesses to better understand their productivity and improve profitability. Kantata hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Targetprocess is an Enterprise Agile PPM tool. Perfectly reflects the Agile methodology, supports agility for the enterprise using SAFe
Targetprocess is an Enterprise Agile PPM tool best for medium to large-size companies. Perfectly reflects the Agile methodology, supports agility for the enterprise using SAFe or other frameworks. Enables flexible and robust portfolio management. Offers flexibility and visualization functionality which leads to unique transparency across projects and programs, smarter decisions, improved departmental collaboration. Recognized in Gartner's Magic Quadrant for Agile Enterprise Planning Tools. Targetprocess hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
The fast, flexible way to schedule teams and projects. Track availability, assign work, analyze workloads and keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule teams and projects. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Assign work, book time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for more accurate forecasts and budgets. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Try it free for 30 days! Resource Guru hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Favro is the #1 app for collaborative planning, within and between teams in fast-moving organizations.
Favro is the world's most agile, cloud-based planning and collaboration platform, where teams of any size can organize themselves around what to do and how to do it. Favro is specifically designed for team autonomy and organizational alignment. Favro collaborative planning gives you a new, next-level category of tools for the management of your company. Favro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
Access everything you need to run your business, in one neat little package! Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Avaza hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Online Gantt chart software for project management that allows teams to visualize project plans and manage tasks.
GanttPRO is online Gantt chart software used by 800K+ users worldwide. Project/product and portfolio managers, team leaders, CEOs, and other managers from different spheres trust it to keep their planning simple, team members - engaged, and clients/partners - in the loop. Task, resource, cost, deadline management, team collaboration, workload, templates, export, and more - get them for FREE on a trial. GanttPRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
#1 Project Accounting Software. See all your time, expense, and project-based accounting data—financial and non-financial—in one place.
With Sage Intacct, all of your project financial management needs are automated: project management and expense tracking, costing and resource management, time-tracking, project billing, and revenue recognition. Generate deep insights from financial reporting that keep individual projects on track and your overall business growing profitably. Project accounting financial management software that’s on-track, on-time, and on-target. Sage Intacct hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Project portfolio management software that supports the unique needs of hybrid teams with integrated portfolio dashboards & reporting.
ProjectManager is an award-winning project portfolio management software solution that is ideally suited to the unique needs of hybrid teams. Cloud-based portfolio management, capacity planning, integrated portfolio dashboards and custom reporting enable world-class collaboration across the entire project portfolio. ProjectManager is simple for anyone to use, yet powerful enough that companies in over 100 countries rely on it to make data-driven decisions for their portfolios. ProjectManager.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Celoxis projeleri, portföyleri, kaynakları, sorunları, riskleri, zamanı ve iş akışlarını yönetmekte kullanılan kurumsal kalitede hepsi bir arada PPM (proje portföy yönetimi) yazılımıdır.
Celoxis, kurumsal kalitede hepsi bir arada proje portföy yönetimi yazılımıdır. Şunları elde edersiniz: - Özel KPI’larla (temel performans göstergeleri) esnek proje kabul yönetimi. - Kaynak kesintisi sürelerine, görevlerdeki gecikmelere ve değişen önceliklere göre kendini otomatik olarak ayarlayan proje planları. - Kaynakların uygunluk, talep ve becerilere göre optimum şekilde atanması. - Maliyetler, alacaklar ve kârlılık konusunda gerçek zamanlı görünürlük. - Sektörün en iyi rapor ve panolarından biri. - Çok sayıda özelleştirme ve entegrasyon. - Özel iş akışları. - Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve işyerinde kullanım seçeneği. Celoxis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Quickbase helps customers see, connect and control complex projects that reshape our world.
Big ideas aren’t simple to execute. So we’re here to help you tackle any project, no matter how complex. We’re Quickbase. Quickbase helps customers see, connect and control complex projects that reshape our world. Whether it’s raising a skyscraper or coordinating vaccine rollouts, the no-code software platform allows business users to custom fit solutions to the way they work – using information from across the systems they already have. Quickbase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Track and manage unlimited projects and portfolios, while keeping an eye on the bottom line with in-depth visual graphs and analytics.
Easy Project's Award Winning PPM Software is ideal for midsize and enterprise level companies that want to stay organized and manage their portfolios efficiently. Portfolios are customizable to match business processes and can be tracked and analyzed in real-time using our analytics suite, Power BI. You can also synchronize and consolidate portfolio data through integrations with 1000+ apps. Teams report a 30% decrease in project duration and a 98% completion rate after using Easy Projects. Easy Projects hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. ProWorkflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.
Admation is a cloud based project portfolio management tool for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with an online project management tool that enables you to track all of your creative and project approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools, batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, resource management, project time tracking, reporting tools and digital asset management. Admation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Scoro is an end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place.
Scoro is an award-winning end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place. In addition to project management features, Scoro provides all the tools you need to fully manage your business: work & task scheduling and tracking, collaboration, contact database & CRM, quoting and billing, advanced reporting, real-time dashboards, and much more. Sign up for a 14-day free trial to see for yourself! Scoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Flexible job cost accounting and construction management software that puts contractors in control of job success and profitability.
Deltek ComputerEase provides flexible job cost accounting and construction management software to power job success. Built specifically for contractors and construction, our easy-to-use dashboard centralizes all critical data to put you in control of job profitability. Power job success today and request a free demo! Deltek Costpoint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
The #1 platform for digital project delivery and controls that connects teams to build the world. Trusted by 5+ million users globally
Owners and delivery teams trust Oracle Aconex for visibility, control, reduced risk, and connected teams. Drive efficiency in design and construction coordination, project controls and cost management , document management, and field management. Get fast time to value with construction management software that is easy to use and deploys in days. Oracle Aconex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Effortless project planning and collaboration. Visual project plans, team communication, team resourcing and more in one intuitive tool
TeamGantt is effortless project collaboration and planning. Everything you need to plan and execute your work in one place. Intuitive, beautiful gantt charts combined with task level communication , file sharing, team resourcing and more wrapped up in a beautiful interface. Trying is believing, sign up for our 14 day free trial today! TeamGantt hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Connect your team with your clients team to chat, share files, manage tasks, make notes, take payments and get work done!
A project management tool your customers will LOVE to use! Project.co connects your team with your clients team so you can chat, share files, manage tasks, make notes, take payments and get work done! Other tools make working with clients feel like an afterthought. With Project.co working with clients and managing projects effectively is our core focus. All communication is kept in one place on every project so you have a single source of truth. Project management simplified! Project.co hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Powerful yet easy to use and adopt. Workzone is the ideal PPM software for PMOs and busy teams looking for quick adoption.
Workzone is the ideal project portfolio management software for PMOs, marketing, and operations teams. Get a birds-eye view of projects status workloads and budgets across the enterprise. It's powerful yet easy to use and adopt. Brands such as Wells Fargo and Verizon trust Workzone to run their projects and keep their teams in sync. Workzone was perfected through 20 years of real world use, with the power and usability you need to manage busy workloads. Workzone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
WorkOtter PPM per Gartner "#1 rank in PPM...PMO made Easy". Gantt, Kanban, Resource Mgt, JIRA Sync, MSP Sync, & Magic Dashboards
For PMOs "WorkOtter is the #1 Rated and Easiest to Use Cloud PPM" Gartner 22'. WorkOtter is a simple PM/RM SaaS for Product/Engineering/IT/Innovation PMOs ready to move from spreadsheets to project, resource, and portfolio management (on easy mode). Includes personal implementation, “Magic” dashboards, JIRA Sync (#1 Rated), MS Project Sync (2-Way), Office 365, and more. Top Features: Ideas, Projects (Gantt, Kanban, RAID Logs), Portfolios (What-If), Time, Capacity Planning, and Financials. WorkOtter hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Empower teams & deliver the work that matters with Planview Clarizen enterprise work & project portfolio management software.
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management and project portfolio management (PPM) solution that enables program managers to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, and deliver greater business impact. With Planview Clarizen, your organization can quickly respond to opportunities and changing market conditions by turning ideas into strategies, plans, and actions. Perfect for mid-sized and enterprise companies. Planview AdaptiveWork hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing.
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing. In Hive, we've got all of your key project management, task management, time and resource management, collaboration, and communication tools to manage all of your work. Hive also has flexible project layouts, native email, group messaging and so much more. We guarantee that Hive is easy to use, integrates with your existing tools and is flexible for all ways of working. Hive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Oracle Primavera is the most powerful, robust, and easy-to-use solution for planning, managing, and executing projects of any size.
For more than 30 years, successful projects around the world have relied on Oracles Primavera solutions to plan, build, and operate critical assets. It is the only solution that integrates project and portfolio planning and delivery teams for planning, resourcing, risk mitigation, scheduling, and program management. Leading contractors and delivery teams rely on Oracle Primavera Cloud to connect teams and improve project outcomes. Oracle Primavera Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Gain the visibility and control your team needs to improve project outcomes with Cherwell Project & Portfolio Management.
Cherwell Project & Portfolio Management provides enterprise organizations with the visibility and control project managers need to improve project outcomes. Cherwell PMM allows organizations to gain visibility into resource utilization and project status, while helping prioritize project requests to align with strategic objectives. Improve your project outcomes with Cherwell Project & Portfolio Management. Cherwell Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Accelo transforms the way professional service businesses manage client work to improve their performance and profitability.
Accelo is an end-to-end cloud-based platform that manages all aspects of client work delivery, from prospect to payment, including sales, projects, tickets, retainers, timesheets, resourcing and more, regardless of where you are. With an emphasis on time and money, the client work management platform gives you a holistic view of your most up-to-date business data and financial performance. Accelo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
Nifty provides a birds-eye view across your projects and team priorities. A workspace with roadmaps, tasks, chats, docs, files, & more.
Nifty's project portfolio management puts you in the captain's seat with an overview of your team's deadlines and priorities. Track project roadmaps, collaborate on tasks, communicate with team and clients, & create collaborative documents in our centralized workspace! Nifty helps you automate organizational progress oversight across your projects based on task completion by your team. Nifty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
A time-centered task, project and workflow management solution, complete with beautiful dashboards and powerful AI enabled reports.
Runrun.it is a Work Management Solution in the Cloud. If your company needs to track where people's time goes, Runrun.it can help in a simple and unique way. Imagine Runrun.it as a playlist of tasks, projects, and workflow. The user clicks on Play and Runrun.it automatically counts hours, allocating costs to clients, projects, and task types. You gain control and insight into the profitability of your projects and clients through a powerful set of data. Try it free. Runrun.it hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. TeamDynamix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Kaynak Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Pano